وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

7 مرحله برای ورود موفقیت آمیز به مشتریان طراحی

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


7 مرحله برای ورود موفقیت آمیز به مشتریان طراحی

شما کار سختی را انجام داده اید: شما پیش قدم شده اید و آنها را به یک مشتری پولی تبدیل کرده اید. تبریک میگم اکنون، شما باید وب سایت آنها را بسازید. اما آیا به همین سادگی است؟ مشتری قرارداد را امضا می کند و شما بلافاصله دست به کار می شوید روی طراحی سایت؟ مطمئناً می توانید از این طریق به شروع پروژه طراحی وب نزدیک شوید. با این حال، شما از دست می دهید روی مزایای عظیم داشتن یک نصب منظم process. تا زمانی که یک قرارداد امضا شده در دست دارید، قبلاً برخی از انتظارات اساسی را با مشتری خود ایجاد کرده اید. خوبه. اگر مشتری (یا شما) ندانید که درگیر چه چیزی است، هرگز نمی خواهید با مشتری وارد رابطه شوید. ورود به سیستم، پایه های اساسی را که ایجاد کرده اید، بیشتر تقویت می کند. از این چک لیست ورود استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر یک از پروژه های طراحی وب خود را تا حد امکان قوی شروع می کنید.

مرحله 1: الگوی مدیریت پروژه خود را کپی کنید

در این مرحله اول فرض می شود که شما یک قالب پروژه طراحی وب دارید. اگر هنوز یکی را ایجاد نکرده اید، شدیداً شما را تشویق می کنم که این کار را انجام دهید. هر پروژه ای که می گیرید روی ساختار اولیه یکسانی خواهد داشت، پس چرا از این که مجبور باشید هر بار آن را دوباره بسازید، از خود دریغ نکنید؟ صرف نظر از اینکه از کدام نرم افزار مدیریت پروژه استفاده می کنید، کپی کردن قالب شما آسان است. که در ترلو، روی “نمایش منو” کلیک کنید:

سپس، “Copy Board”:

Trello-Copy-board

نام آن را با نام مشتری جدید بگذارید و روی “ایجاد” کلیک کنید. یا، در آسانا، کلیک می کنید روی نماد “بیشتر” (سه نقطه):

آسانا-بیشتر

سپس، “پروژه تکراری”:

Asana-Duplicate-Project

نام آن را با نام مشتری جدید بگذارید و سپس روی “ایجاد پروژه جدید” کلیک کنید. اعضای تیمی را که کار می کنند اضافه کنید روی اکنون کار وارد پوشه می شود.

مرحله 2: اسناد پروژه را در پوشه ذخیره کنید

تمام اسناد، ارتباطات و موارد تحویلی خود را در پوشه مدیریت پروژه جدید متمرکز کنید. با محدوده کاری (SOW)، پیشنهاد، و هر یادداشتی که جمع آوری کرده اید شروع کنید روی مشتری قبل از امضای قرارداد

مرحله 3: یک تماس اولیه با سهامدار کلیدی برنامه ریزی کنید

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مشخص کنید که ذینفع اصلی کیست روی سمت مشتری در حالت ایده آل، این یک نفر است. آیا مدیر عامل است؟ مدیر بازاریابی؟ مدیر پروژه؟ هر کسی که در طول پروژه با او سر و کار دارید (یعنی تصمیم گیرنده) باید کسی باشد که در تماس اولیه شرکت کند. این کار همه ارتباطات را در طول پروژه ساده می کند تا اطمینان حاصل شود که نیازی به ارائه درخواست یا بازخورد از طرف های مختلف ندارید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه تعمیر و نگهداری وردپرس را بسیار آسان کنیم

مرحله 4: تقویت انتظارات در طول تماس آغازین

در طول 30 دقیقه، این وظیفه شماست که به طور خلاصه آنچه را که مشتری می تواند از شما در طول کار انتظار داشته باشد، در میان بگذارید و در عین حال آنچه را که برای تحقق آن از او نیاز دارید، تقویت کنید. این به معنای صحبت در مورد مواردی مانند:

  • شما process;
  • جدول زمانی پروژه؛
  • بازخورد process;
  • نقاط عطف و پیشرفت.
  • معرفی نرم افزار مدیریت پروژه شما (اگر بتوانید آن را از طریق اشتراک گذاری صفحه نمایش زنده انجام دهید، بهترین کار است).

این زمانی است که شما بخش مسئولیت پذیری را با اطلاع دادن به آنها که “تکلیف خانه” به زودی دنبال می شود، تقویت می کنید.

مرحله 5: پرسشنامه خوش آمدگویی را ارسال کنید

در پرسشنامه خوش آمدگویی که پس از شروع ارسال می‌کنید، به مشتری توضیح دهید که لازم نیست نگران چیزی از نظر ساخت یک وب‌سایت زیبا برای تجارت خود باشد. یعنی شما کار. با این حال، شما به چیزهای خاصی از آنها نیاز دارید تا بتوانید کار را به خوبی انجام دهید. اگرچه من دیگر وب‌سایتی برای مشتریان نمی‌سازم، اما همچنان از همان onboarding استفاده می‌کنم process برای مشتریان کپی رایتینگ من در اینجا ایمیل خوش آمدگویی است که من برای آنها ارسال می کنم (در صورت تمایل می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید):

خوش آمدید، (نام مشتری)!
من برای شروع بسیار هیجان زده هستم و امیدوارم شما هم همینطور باشید!
من می دانم که تولید محتوا برای برند خود چه دردسری دارد، بنابراین خوشحالم که آن را به من سپرده اید.
وقتی به اینجا نقل مکان می کنیم، فقط چند چیز از شما می خواهم: (پیوند).
لطفا ظرف هفت روز آینده این را پر کنید. اگر سوالی داشتم در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت.

مختصر است و اجازه دهید مشتری بداند که من چیز زیادی نمی خواهم. سپس یک پرسشنامه فرم‌های Google برای آنها ارسال می‌کنم تا تمام جزئیات، اسناد و لاگین‌های باقی‌مانده را که نیاز دارم از آنها جمع‌آوری کنم:

Google-Forms

من شخصا دوست دارم فرم های گوگل برای ورود به مشتریان کپی رایتینگ، اما ممکن است بخواهید از چیزی شبیه به آن استفاده کنید دام محتوا اگر انتظار دارید که دارایی ها و محتوای طراحی زیادی دریافت کنید. از نظر خواسته شما؟ بستگی دارد روی چقدر برای وب سایت انجام می دهید، اما من پیشنهاد می کنم با این موارد شروع کنید:

  • ورود به سیستم مدیریت محتوای آنها و کنترل پنل (به علاوه، ورود به سیستم های شخص ثالث در صورت نیاز)
  • لوگو
  • دستورالعمل های برند
  • 3-5 وب سایتی که ظاهر آنها را دوست دارند
  • 3 وب سایت برتر رقبا
  • تصاویر، ویدئوها و سایر دارایی های برند
  • صفحات وب سایت (ناوبری)
  • محتوا (اگر در حال نوشتن آن هستند)
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تفاوت هاست‌ ، سرور مجازی و سرور اختصاصی

هیچ کاری را تا زمانی که هر آنچه را که به شما مدیون هستند دریافت نکنید، شروع نکنید. یکی از دلایلی که شما در حال ورود هستید process این است که آنها نمی توانند پاهای خود را بکشند و بعداً باعث تاخیر شوند روی.

مرحله 6: Creative Brief را ایجاد کنید

مستقر روی هر آنچه در مورد مشتری، مخاطبان هدف و اهداف وب سایت می دانید، اکنون باید خلاصه خلاقانه ایجاد کنید. این یک سند مختصر است که جزئیات و برنامه را برای وب سایت نشان می دهد. این تضمین می کند که همه طرف ها – شما، تیم شما (اگر دیگران برای شما کار می کنند) و مشتری – هستند روی همان page و در توافق با آنچه که باید انجام شود. به این ترتیب، اگر بعداً سؤالات یا اختلاف نظرهایی مطرح شد، خلاصه خلاقانه شک و تردید را برطرف می کند. شما باید موارد زیر را شامل کنید:

  • عنوان (یعنی نام وب سایت)
  • خلاصه ی پروژه
  • تاریخ شروع
  • تاریخ پایان پیش بینی شده
  • تحویل دادنی ها
  • مشکلاتی که باید حل شوند
  • اهداف/اهداف
  • مخاطب هدف
  • نقاط عطف پروژه و تاریخ سررسید

همچنین، اگر عادت به ایجاد تابلوهای روحی برای مشتریان دارید، می توانید آن را با خلاصه خلاقانه ارسال کنید. قبل از حرکت حتماً امضای تأییدیه بگیرید روی. HelloSign می تواند به شما کمک کند تا این کار را به راحتی و ارزان انجام دهید.

مرحله 7: برنامه ریزی تماس های پیشرفت

آخرین کاری که باید انجام دهید، برنامه ریزی تماس های پیشرفت با مشتری است. ممکن است برای انجام این کار خیلی زود به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست. شما تاریخ شروع و پایان پروژه دارید. شما نقاط عطف پیش بینی کرده اید. اکنون با برنامه ریزی تماس های پیشرفت برای هر نقطه عطف، می توانید وب سایت را قرار دهید روی رادار همه، که همه افراد درگیر (از جمله مشتری) را در برابر پروژه مسئول نگه می دارد. هنگامی که مشتری شما دعوت نامه ها را پذیرفت، وقت آن است که کارها را در نرم افزار مدیریت پروژه خود تعیین کنید و دست به کار شوید!

مزایای Onboarding

به تمام آن مواقعی فکر کنید که یک مشتری نتوانست چیزی را که به شما بدهکار بود ارائه دهد (مانند ورود به سیستم، لوگو یا محتوا) – و اینکه چگونه جدول زمانی پروژه شما را بازگرداند. به تمام آن مواقعی فکر کنید که یک مشتری گفت: «من از آن متنفرم» یا درخواست دور پنجم یا ششم تجدیدنظرها را داشت، علی‌رغم اینکه آشکارا نمی‌دانست واقعاً چه می‌خواهد. به تمام آن مواقعی فکر کنید که یک قدم را از دست داده اید و مجبور به عقب نشینی زمانی که در طراحی عمیق بوده اید، باشید. process. استفاده از مشتریان طراحی وب به شما کمک می کند تا از مشکلات رایج اجتناب کنید و گردش کار خود را تقویت کنید:

  • مستندسازی و ذخیره همه چیز در یک نقطه متمرکز؛
  • تنظیم و تقویت انتظارات مشتری؛
  • جلوگیری از خزش محدوده؛
  • طراحی وب سایت با نتایج بهتر؛
  • افزایش اعتماد در کسب و کار شما

همانطور که این ورود قابل پیش بینی را اصلاح می کنید process، می توانید پروژه های وب سایت را با کارایی بیشتری تکمیل کنید که به نوبه خود منجر به حاشیه سود بالاتر خواهد شد.

و اگر می‌خواهید مطمئن شوید که پایان پروژه شما به همان راحتی شروع می‌شود، 5 نکته ما را برای اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های طراحی وب سایت بررسی کنید.

تصویر شاخص از طریق Unsplash



منتشر شده در 1403-01-02 11:22:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید