اگر شما یک مشاور املاک هستید که می خواهید موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید، ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات یک الزام مطلق است. مطمئن شوید که وب سایت شما نه تنها از نظر بصری جذاب است، بلکه قدرتمند، کاربر پسند و بسیار کاربردی است! برای کمک به شما در انجام این کار، افزونه های املاک و مستغلات وردپرس زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

در این مقاله با بهترین افزونه های املاک وردپرس آشنا خواهید شد روی بازار.

8 افزونه برتر املاک وردپرس

استفاده از مناسب ترین افزونه برای وردپرس شما می تواند عامل متمایز کننده ای باشد که به کسب و کار املاک و مستغلات شما شکوه می بخشد.

در این مقاله، ما می خواهیم هشت افزونه برتر املاک وردپرس را به اشتراک بگذاریم که تأثیر زیادی خواهند داشت روی شغلت.

به خاطر داشته باشید که همه آن افزونه ها به صورت رایگان در دسترس نیستند. با این حال، آنها هنوز هم ارزش خرید دارند.

1. Realtyna

realtyna homepage

Realtyna یک افزونه قدرتمند وردپرس است که تم های زیبا و افزونه های زیادی را ارائه می دهد.

افزونه املاک و مستغلات از ادغام MLS ارگانیک و سازگار با SEO پشتیبانی می کند و دارای ویژگی لیست خودکار است.

Realtyna به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به شخصی سازی پایگاه داده، تمام فیلدها را تغییر دهید. همچنین از برخی از محبوب ترین تم های وردپرس برای مشاغل املاک و مستغلات مانند آوادا و تم X.

این افزونه املاک و مستغلات وردپرس همچنین یک بسته توسعه‌یافته با ویژگی‌های مفید زیادی را ارائه می‌کند، مانند ادغام خودکار وردپرس با MLS/IDX/RETS/XML/VOW، ابزار ترجمه خودکار و میزبانی وب ابری.

هزینه بسته 199 دلار برای پرداخت یک بار با مجوز مادام العمر).

2. فهرست های IMpress

پلاگین وردپرس Impress Listingsپلاگین وردپرس Impress Listings

IMPress Listing یک افزونه املاک و مستغلات با سیستم مدیریت لیست جذاب است. این افزونه می‌تواند به شما کمک کند تا MLS را ادغام کنید و در عین حال برچسب‌های وضعیت را برای همه فهرست‌هایی که دارید، از جمله نقشه، آدرس، کشور، قیمت و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

این افزونه املاک وردپرس همچنین به تعدادی ویژگی جالب مانند درج خودکار نقشه مجهز است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مختصات ملک را جاسازی کنید و سیستم به طور خودکار نقشه را نمایش می دهد. این روش سرعت ورودی داده های ویژگی را افزایش می دهد process و سرعت بارگذاری سایت خود را کاهش دهید.

بهترین چیز این است – ipress Listing یک افزونه منبع باز رایگان است. می توانید بدون خرج کردن از آن استفاده کنید!

3. WP-Property

WP-PropertyWP-Property

WP-Property به طور خاص برای ایجاد و مدیریت وب سایت های املاک و مستغلات طراحی شده است. این می تواند به عنوان یک ابزار مدیریت، مدیر فهرست دارایی یا چک کننده دام استفاده شود.

افزونه املاک و مستغلات وردپرس به شما امکان می دهد با ارائه معیارهای جستجوی سریع، سفارشی سازی را فیلتر کنید. ویژگی‌ها را می‌توان برای فهرست کردن موارد زیادی تنظیم کرد، و آن را برای ایجاد یک سایت برای رزرو هتل، وسایل نقلیه دست دوم و معاملات ملک ایده‌آل می‌کند.

WP-Property به صورت رایگان در دسترس است. این افزونه افزونه های رایگان را نیز ارائه می دهد، مانند ابزار قدرت، وارد کننده، و امتیاز پیاده روی که به شما کمک می کند تا بدون هیچ هزینه ای یک وب سایت املاک و مستغلات کاملاً کارآمد ایجاد کنید!

4. املاک ضروری

افزونه وردپرس Essential Real Estateافزونه وردپرس Essential Real Estate

ساخت یک وب سایت املاک وردپرس با افزونه Essential Real Estate آسان تر نمی شود. این ابزار تعدادی قالب و ویژگی را فراهم می کند که از پرداخت جهانی مانند Paypal، Wire Transfer و Stripe نیز پشتیبانی می کند تا به شما در گسترش تجارت کمک کند.

این افزونه املاک و مستغلات وردپرس دارای همه چیزهایی است که شما نیاز دارید: چندین گزینه لیست، ویژگی ورود به سیستم اجتماعی، استعلام موقعیت مکانی خودکار و مدیر فاکتور.

علاوه بر این، از تور ملک مجازی 360 نیز پشتیبانی می کند.

افزونه Essential Real Estate کاملا رایگان است! شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای افزودنی ها از تمام ویژگی های آن استفاده کنید.

5. ماشین حساب استهلاک WP

ماشین حساب استهلاک WPماشین حساب استهلاک WP

این افزونه ممتاز املاک و مستغلات به شما کمک می کند تا یک ماشین حساب وام مسکن قابل تنظیم یا یک وام مستهلک ایجاد کنید.

WP Amortization Calculator به شما این امکان را می دهد که با CSS خود، موضوع پیش فرض را لغو کنید. این افزونه از تمام تم های استاندارد وردپرس پشتیبانی می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب MySQL روی CentOS 7

علاوه بر این، یک ادغام آهنگساز بصری نیز دارد. می توانید عناصر ویژوال کامپوزر را مستقیماً به افزونه بکشید و رها کنید و به طور خودکار پردازش می شود.

این افزونه برای شما هزینه خواهد داشت 21 دلار در سال.

6. WPCasa

WPCasa homepageWPCasa homepage

WPCasa یک افزونه ادراکی املاک و مستغلات وردپرس است که می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت زیبا و کاملاً کاربردی بدون هیچ زحمتی بسازید. این یک موتور سفارشی رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ظاهر آن را تا حد امکان شخصی سازی کنید.

این افزونه همچنین دارای یک بسته تم ممتاز است که به طور خاص برای توسعه مشاغل املاک و مستغلات طراحی شده است، مانند WPCasa لندن، WPCasa Sylt، و WPCasa Elviria.

با پرداخت می توانید آن را دریافت کنید 55 دلار یا 78 دلار، با گزینه دوم انتخاب ممتازی از افزونه ها مانند WPCasa Listing Labels و WPCasa Currency Converter را در اختیار شما قرار می دهد.

بسته پریمیوم قبلاً شامل به‌روزرسانی‌های تم رایگان و پشتیبانی ممتاز برای یک سال کامل است.

7. لیست املاک آسان

صفحه اصلی پلاگین وردپرس Easy Property Listingصفحه اصلی پلاگین وردپرس Easy Property Listing

برای کسانی از شما که تکیه می کنند روی سرعت در کسب و کار املاک، Easy Property Listing افزونه ای است که نمی توانید آن را از دست بدهید. این ابزار یک لیست اموال سازگار با موبایل ارائه می دهد که از سیستم چند زبانه و کمتر از 100 تم رایگان وردپرس پشتیبانی می کند!

لیست در قالب شبکه نمایش داده می شود. به این ترتیب، page برای کاربران پاسخگوتر خواهد بود.

همچنین دارای کدهای توسعه‌یافته و قالب‌های از پیش پیکربندی شده است تا به مبتدیان کمک کند تا عملکردها را بدون نیاز به تغییر CSS، کدنویسی و غیره سفارشی کنند.

علاوه بر این، Easy Property Listing موارد زیادی را ارائه می دهد افزونه های پریمیوم که از اطراف هزینه کرد 20 دلار به 100 دلار. همچنین می توانید Core Extension Bundle را برای آن خریداری کنید 297 دلار برای دریافت افزونه های ممتاز مختلف در یک بسته.

8. استاتیک

افزونه Estatik Real Estateافزونه Estatik Real Estate

این افزونه یک عملکرد فوق العاده واکنشگرا همراه با یک موضوع مینیمالیستی ارائه می دهد. از انواع ویژگی های اصلی در وردپرس مانند ویجت های نمایش اسلاید، گالری عکس و ادغام خودکار نقشه گوگل پشتیبانی می کند.

Estatik همچنین مجهز به ویژگی Fields Builder است که به شما امکان می دهد به راحتی و به سرعت فیلدهای سفارشی ایجاد کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد فیلدهای سفارشی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد.

علاوه بر این، این افزونه املاک وردپرس دارای یک بسته پریمیوم که فقط هزینه دارد 89 دلار برای یک مجوز مادام العمر همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های رایگان و دسترسی به منطقه دانلود و همچنین پشتیبانی ممتاز برای یک سال کامل دریافت کنید.

آنچه برای راه اندازی وب سایت املاک و مستغلات خود نیاز دارید

با ایجاد وب سایت شروع نشده است process هنوز؟ اجازه دهید شما را با آن آشنا کنیم، از جمله نصب افزونه املاک و مستغلات.

ساخت یک وب سایت برای کسب و کار املاک و مستغلات شما تفاوت زیادی با ایجاد هر وب سایت وردپرسی دیگر ندارد.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید پوشش دهید:

1. میزبانی وب مناسب را انتخاب کنید

انتخاب میزبانی وب نباید ساده گرفته شود. شما به محصولی نیاز دارید که سریع، قابل اعتماد و ارزان باشد.

اینجا در هاستینگer، ما راه حل های میزبانی وب با کیفیت عالی، مقرون به صرفه و قابل اعتماد ارائه می دهیم.

2. نام دامنه خود را ثبت کنید

کاری که بعد از خرید میزبانی وب باید انجام دهید خرید یک نام دامنه است. نام دامنه آدرس وب سایت شما است.

در حالی که هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد، پیشنهاد می کنیم به جایگاهی که می خواهید انتخاب کنید (در این مورد، یک سایت املاک و مستغلات) پایبند باشید.

اطمینان حاصل کنید که نامی که انتخاب می کنید جذاب و به یاد ماندنی باشد. همچنین، جستجوی در دسترس بودن دامنه را انجام دهید تا بدانید آیا در دسترس است یا نه.

همچنین می توانید از نام خود برای برندسازی استفاده کنید. بسیاری از مشاوران املاک و مستغلات در انجام این کار موفق هستند، مانند برادران آلتمن در بورلی هیلز و جان گرامن در لس آنجلس

علاوه بر این، اگر در حال حاضر یک شرکت املاک و مستغلات دارید، بهتر است به جای آن از نام شرکت خود استفاده کنید. انتخاب یک نام دیگر باعث سردرگمی مشتریان شما می شود.

اگر به نکات بیشتری در انتخاب دامنه نیاز دارید، آموزش «چگونگی ثبت نام دامنه» ما را بخوانید.

3. یک تم وردپرس املاک و مستغلات را انتخاب کنید

یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس این است که چندین تم زیبا دارد. برخی از آن‌ها کاملاً رایگان هستند در حالی که برخی دیگر یک طرح ممتاز ارائه می‌کنند که به شما ویژگی‌های اضافی زیادی را هنگام توسعه یک سایت می‌دهد.

با این وجود، حتی اگر آزادی کاملی برای انتخاب مورد دلخواه خود دارید، به شما توصیه می کنیم از تمی استفاده کنید که به طور خاص برای ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات طراحی شده است، مانند فضاهای واقعی، دریم ویلا، و املاک و مستغلات 7.

تم Real Spaces برای وردپرستم Real Spaces برای وردپرس

4. افزونه های املاک و مستغلات را نصب کنید

متمایز کردن سایت املاک خود در بین رقبا کار آسانی نیست. خوشبختانه، تعداد زیادی افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای پیشرفت سایت خود و شکست دادن رقبا استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  10 بهترین افزونه پایگاه داده وردپرس برای بهینه سازی سایت شما در سال 1402

افزونه املاک ابزاری است که عملکردها و ویژگی های سفارشی را به سایت شما اضافه می کند. ترکیب یک تم و مجموعه ای از افزونه ها سلاح قدرتمندی است که وب سایت املاک و مستغلات شما را برای مدت طولانی قوی نگه می دارد.

چرا اصلاً از پلاگین های املاک و مستغلات برای وردپرس استفاده کنید؟

برای ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات، باید یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند وردپرس را انتخاب کنید. متأسفانه، عملکردهای پیش فرض یک سایت وردپرس ممکن است برای راه اندازی یک کسب و کار موفق املاک و مستغلات کافی نباشد.

برای افزودن توابع سفارشی و ویژگی های اضافی به وب سایت املاک خود، باید افزونه های وردپرس را نصب کنید.

برخی از افزونه ها به صورت رایگان در دسترس هستند، در حالی که برخی دیگر دارای برچسب قیمت سالانه یا ماهانه هستند.

هر پلاگین با هدف خاصی در ذهن ایجاد می شود. برخی از آنها ممکن است برای مبارزه با هرزنامه ها طراحی شده باشند، در حالی که برخی دیگر برای تقویت سئوی وردپرس شما ایجاد شده اند.

بنابراین، اگر می خواهید یک وب سایت املاک و مستغلات عالی بسازید، استفاده از افزونه هایی که به طور خاص برای توسعه سایت های املاک طراحی شده اند هوشمندانه ترین انتخاب است.

نکته حرفه ای

با چند زبانه کردن وب سایت خود، پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

نتیجه

ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات مانند ایجاد هر وب سایت دیگری است. شما باید میزبانی وب مورد نظر خود را انتخاب کنید، یک نام دامنه انتخاب کنید، یک تم خوب دریافت کنید و افزونه های وردپرس املاک و مستغلات را نصب کنید.

در اینجا بهترین 8 افزونه برای وب سایت املاک و مستغلات شما آورده شده است:

  • تحت تاثیر قرار دادن فهرست – این افزونه به ادغام MLS کمک می کند. استفاده از آن کاملا رایگان است!
  • Realtyna – تم های زیبا و افزودنی های زیادی را ارائه می دهد. رایگان است، اما یک بسته توسعه نیز ارائه می دهد که برای مجوز مادام العمر 199 دلار هزینه دارد.
  • WP-Property – یک افزونه بسیار همه کاره که می تواند برای مشاغل مختلف مانند رزرو هتل، وسایل نقلیه دست دوم و معاملات املاک استفاده شود. استفاده از این افزونه رایگان است و افزونه های رایگان زیادی ارائه می دهد.
  • املاک ضروری – یک افزونه عالی که قالب ها و تم های مفید زیادی را به شما ارائه می دهد. استفاده از آن کاملا رایگان است.
  • ماشین حساب استهلاک WP – یک ماشین حساب وام مسکن قابل تنظیم و وام مستهلک شده با عملکرد اضافی زیادی ارائه می دهد. برای استفاده از این افزونه باید 21 دلار در سال بپردازید.
  • WPCasa – به شما کمک می کند تا با استفاده از موتور سفارشی خود، یک وب سایت املاک و مستغلات زیبا و کاملاً کاربردی بسازید. در حالی که این افزونه رایگان است، تعداد زیادی تم ممتاز املاک و مستغلات را با قیمت 55 تا 78 دلار به فروش می رساند.
  • لیست املاک آسان – یک افزونه لیست اموال سازگار با موبایل که از سیستم چند زبانه پشتیبانی می کند و هزاران تم رایگان وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد. رایگان است، اما اگر می‌خواهید از افزونه‌های پرمیوم آن استفاده کنید، باید 20 تا 100 دلار بپردازید.
  • استاتیک – دارای یک ویژگی خوب Fields Builder برای کمک به شما برای ایجاد فیلدهای سفارشی نامحدود روی وب سایت املاک و مستغلات شما این یک برنامه حق بیمه مادام العمر را با تنها 89 دلار ارائه می دهد.

در حالی که ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات می تواند برای مبتدیان بسیار ترسناک باشد، نتیجه تلاش شما همیشه سودآور است.

با داشتن یک وب سایت املاک وردپرسی زیبا و کارآمد، مسیری را باز کرده اید که کاربران زیادی را برای بازدید از کسب و کار شما جذب می کند. موفق باشید!

پلاگین های دیگری را برای کمک به مدیریت کسب و کار املاک و مستغلات خود کشف کنید

بهترین افزونه های رزرو وردپرس
بهترین افزونه های تقویم وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای مدیریت پروژه
بهترین افزونه های CRM وردپرس
بهترین افزونه های نقشه برداری وردپرس

سوالات متداول افزونه های املاک وردپرس

اکنون که بهترین افزونه های املاک وردپرس را می شناسید، بیشتر بدانید روی چگونه یک وب سایت املاک و مستغلات ایجاد کنیم.

چگونه می توانم یک وب سایت املاک و مستغلات در وردپرس راه اندازی کنم؟

برای راه اندازی یک وب سایت املاک و مستغلات در وردپرس، می توانید از قالب یا افزونه وردپرس املاک مانند WP Property یا Estatik استفاده کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید از انواع پست سفارشی و طبقه بندی برای ایجاد لیست اموال و قابلیت جستجو استفاده کنید.

آیا می توانم یک وب سایت املاک و مستغلات بدون افزونه وردپرس ایجاد کنم؟

بله، شما می توانید با استفاده از انواع پست سفارشی و طبقه بندی برای ایجاد لیست املاک و قابلیت جستجو، یک وب سایت املاک و مستغلات در وردپرس بدون استفاده از افزونه ایجاد کنید. همچنین می توانید فایل های قالب تم خود را برای نمایش اطلاعات و تصاویر دارایی سفارشی کنید.