وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

8 راه برای یافتن و به دست آوردن Local مشتریان سئو

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 10 دقیقه


هر صاحب کسب‌وکاری اهمیت سئوی محلی را درک نمی‌کند – و اینجاست که وارد می‌شوید. اگر خدمات سئو ارائه می‌دهید، این وظیفه شماست که به مشتریان بالقوه خود آموزش دهید. روی چگونه آنها می توانند از تخصص شما بهره مند شوند.

علاوه بر این واقعیت که 46 درصد از جستجوهای گوگل محلی هستند، دلایل زیادی وجود دارد که مشاغل باید در سئوی محلی سرمایه گذاری کنند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این دلایل را به تصمیم گیرندگان منتقل کنید و سرنخ های سرد را به مشتریان بلندمدت تبدیل کنید.

در اینجا هشت راه برای جذب مشتریان سئوی محلی و علاقه مند کردن آنها به خدمات شما آورده شده است:

با صاحبان مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید

اولین قدم برای جذب مشتریان درجه A این است که برخی از مکالمات را ادامه دهید.

با کسب و کارهای محلی تماس بگیرید و آنها را با ارزش سئو و هر فرصت از دست رفته ای که ممکن است از آنها بی خبر باشند آشنا کنید.

این بدان معنا نیست که شما باید فروشنده خانه به خانه باشید.

هدف این نیست که بلافاصله مشتری را جذب کنید، بلکه نشان دادن علاقه واقعی به تجارت آنها و معرفی خود به عنوان یک دوست مفید است.

فرض کنید به یک فروشگاه رفاه در منطقه خود مراجعه می کنید.

شاید شما حتی در گذشته چند کلمه با مالک رد و بدل کرده باشید. در این مورد، شما در موقعیتی عالی هستید که می توانید خدمات سئوی خود را از طریق یک گفتگوی معمولی ذکر کنید.

در حالت ایده آل، شما قبلاً سئوی محلی فروشگاه را ارزیابی کرده اید و حفره هایی را پیدا کرده اید که ارزش وصل کردن دارند، مانند:

  • اطلاعات ناقص روی نمایه کسب و کار Google آنها (GBP) page
  • فرصت های کلمه کلیدی استفاده نشده
  • بر-page مسائل سئو

اگر متوجه هرگونه پتانسیل رشد شده اید، می توانید آن را مطرح کنید و توضیح دهید که چگونه می توانید به کسب و کار کمک کنید.

مالک به احتمال زیاد این موضوع را تهاجمی یا فروشندگی نمی بیند، بنابراین می توانید شروع به ایجاد رابطه با آنها کنید تا زمانی که آنها آماده همکاری با شما شوند.

قبل از نزدیک شدن به مشتریان بالقوه، مطمئن شوید که بازی سئوی خودتان است روی نقطه.

اگر در عمل نشان ندهید که موفقیت چگونه است، نمی توانید خدمات سئو را با اطمینان تبلیغ کنید.

علاوه بر افزایش دید شما، میخکوب کردن سئوی محلی شما تخصص لازم را برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه نشان می دهد.

در مورد اینکه کجا می توان مشتریان جدید پیدا کرد، فرصت های زیادی برای کشف وجود دارد.

بهتر است با صاحبان مشاغل محلی که قبلاً با آنها رابطه برقرار کرده اید شروع کنید و سپس می توانید به راه هایی مانند:

  • جوامع تجاری
  • رویدادهای تجاری
  • نمایشگاه ها و نمایش ها

مشتریان بالقوه را فیلتر کنید

فقط به خاطر تو می توان کار با کسی به معنای شما نیست باید.

اجازه دادن به کسی که از در عبور کند به احتمال زیاد منجر به فرسودگی شغلی می شود.

ممکن است در نهایت با مشتریان کم درآمدی کار کنید که ممکن است برای شما سردردهای زیادی ایجاد کند. چنین مشتریانی معمولاً نمی دانند سئو چگونه کار می کند، بنابراین انتظارات غیر واقعی دارند و نتایج فوری می خواهند.

به همان اندازه که ممکن است احساس کنید مجبور به مصرف آن هستید روی هر مشتری – به خصوص اگر پول تنگ است – به یاد داشته باشید که همه ارزش وقت و تلاش شما را ندارند.

باید تمرکز کنی روی مشتریان سئو که برای بازاریابی آنلاین ارزش قائل هستند و مایل به سرمایه گذاری در آن هستند.

خبر خوب این است که یافتن چنین مشاغلی چندان چالش برانگیز نیست.

معیار اصلی برای فیلتر کردن سرنخ‌های سئو، علاقه نشان داده شده و/یا سرمایه‌گذاری قبلی در تلاش‌های بازاریابی دیجیتال است.

به عنوان مثال، اگر شخصی در حال اجرای Google Ads است، این نشانه خوبی است که او مایل است برای تخصص سئوی محلی شما هزینه بپردازد.

آنها همچنین ممکن است از طریق وبلاگ ها یا سایر ابزارهای هدایت ترافیک ارگانیک حضور آنلاین ثابتی داشته باشند.

در هر یک از این موارد، احتمال زیادی وجود دارد که یک رابطه ثمربخش با مشتری داشته باشید. با این حال، باید با مقایسه نیازهای آنها با محدوده خدمات خود، مطمئن شوید که مناسب هستند.

آخرین چیزی که می خواهید این است که با تلاش برای خدمت به همه و برآوردن تمام نیازهای آنها، خود را نازک کنید.

شما باید به دنبال صنایع و خدماتی باشید که به طور طبیعی به شما می‌رسند تا بتوانید بهترین نتایج را به مشتریان سئوی محلی خود بدهید.

تمرکز روی در چه چیزی مهارت دارید، پیشنهاد خود را تعریف کنید و کسانی را بیابید که می توانند از آن بیشترین بهره را ببرند.

در رویدادهای سخنرانی و جلسات شرکت کنید

قرار دادن خود در آنجا برای ایجاد یک جریان پایدار از مشتریان سئوی محلی بسیار مهم است. و چند روش به اندازه ایستادن در مقابل جمعیت و به نمایش گذاشتن تخصص خود موثر هستند.

اگر به سخنرانی در جمع علاقه ای نداشته اید، بهتر است هر چه زودتر شروع کنید.

یک نقطه شروع خوب، شرکت در جلسات شبکه محلی و رویدادهای مشابه خواهد بود.

آنهایی را انتخاب کنید که کسب و کارها را از بازار هدف شما جذب می کنند و از میزان مشارکت برای تبلیغ آژانس سئوی خود استفاده کنید.

در دنیای دیجیتالی ما، نباید خود را به رویدادهای حضوری محدود کنید.

شما باید رویکرد خود را مدرن کنید و از وبینارها و رویدادهای آنلاین نهایت استفاده را ببرید. ترکیب آنها با جلسات زنده راهی عالی برای پوشش دادن همه زمین و گسترش دامنه دسترسی شماست.

Matt Diggity یک نمونه عالی از یک بازاریاب است که این کار را به خوبی انجام می دهد.

او یک شرکت سئوی محلی را اداره می‌کند و از طریق تلاش‌های زیادی مانند وبینارها، دوره‌ها و سخنرانی‌های سخنرانی فراتر از آن تلاش می‌کند تا ارتباط برقرار کند.

به این ترتیب، او خود را به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه خود قرار می دهد.

روش انجام رویدادها و وبینارها

برای استفاده حداکثری از هر رویداد سخنرانی، این نکات را دنبال کنید:

  • از داستان سرایی استفاده کنید– یک روایت قانع کننده می تواند مردم را جذب کند و آنها را به سخنرانی اصلی شما بچسباند. تجربیات شخصی و داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید و آنها را در مورد خدمات سئو محلی خود هیجان زده کنید.
  • از مونولوگ فراتر بروید– رویداد خود را یک طرفه نکنید، زیرا ممکن است جمعیت را از دست بدهید. سوال بپرسید و مکالمات را تشویق کنید تا به مخاطبان خود احساس ارزشمندی کنید.
  • اهرم چند رسانه ای– متن ساده خیلی زود خسته کننده می شود. ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و سایر تصاویر را اضافه کنید تا همه چیز را تازه نگه دارید و پیام خود را موثرتر منتقل کنید.
  • نکات کلیدی را تکرار کنید-مطمئن شوید که به تأثیرگذارترین جنبه‌های سخنرانی خود نگاهی نمی‌اندازید. تکرار برای ماندگاری بسیار مهم است، بنابراین در تاکید مجدد بر نکات کلیدی درنگ نکنید.

مشغول شوید روی لینکدین

لینکدین یک معدن طلای نسل سرب است – اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید.

فقط ایجاد یک نمایه و اسپم کردن دکمه “connect” کافی نیست. قبل از اینکه انتظار داشته باشید کسی با شما کار کند، باید ارتباطات واقعی را پرورش دهید و ارزش ایجاد کنید.

خوشبختانه، انجام این کار سخت نیست – همه اینها به چند نکته برای برقراری ارتباط مؤثر بر می گردد:

  • پروفایلتو مرتب کن– یک عکس پروفایل حرفه ای و در عین حال دوستانه داشته باشید و بیوگرافی خود را برای خلاصه کردن تمام مزایایی که مشتریان سئوی محلی شما می توانند انتظار داشته باشند، ثبت کنید.
  • دعوت‌نامه‌های اتصال سفارشی را بسازید—دعوت‌های عمومی بسیار بی‌تأثیر هستند، بنابراین قبل از تماس، مدتی را صرف آشنایی با اتصال خود کنید. دعوت نامه را برای آنها تنظیم کنید و شروع رابطه را شخصی کنید روی پای راست
  • با حلقه خود تعامل داشته باشیدفقط ارتباطات خود را تنظیم و فراموش نکنید. با درگیر شدن در مکالمات، علاقه واقعی خود را به پست های آنها نشان دهید (اگر بینش های ارزشمندی را به اشتراک می گذارید، امتیاز جایزه).

لینکدین مملو از ابزارهایی است که دسترسی شما را به حداکثر می‌رساند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را نادیده نگیرید. به این ویژگی ها توجه ویژه ای داشته باشید:

  • جستجوی پیشرفته– می‌توانید سرنخ‌ها را بر اساس صنایع، عناوین، مکان‌ها و عوامل متعدد دیگر فیلتر کنید روی چشم انداز ایده آل
  • InMail—ویژگی پیام مستقیم LinkedIn به شما امکان می دهد با افرادی که در ارتباط شما نیستند ارتباط برقرار کنید. پیام های InMail در صندوق ورودی گیرنده خودنمایی می کنند زیرا با پیام های معمولی متفاوت به نظر می رسند، بنابراین می توانند به شما کمک کنند توجه تصمیم گیرندگان را جلب کنید.
  • ناوبر فروش– این پلتفرم با مجموعه ای از ابزارهای فروش و بینش ارائه می شود که به افزایش دید و تبدیل شما کمک می کند. این یک سرویس پولی است، اما اگر در بازاریابی لینکدین جدی هستید، ممکن است ارزش پول را داشته باشد.

آفلاین شوید

همه مشتریان بالقوه سئوی محلی شما از فناوری آگاه نیستند.

در واقع، صاحبان مشاغلی که به طور کامل از فناوری های مدرن استقبال نکرده اند، دقیقاً کسانی هستند که ممکن است بیشتر به خدمات شما نیاز داشته باشند. و احتمالاً آنها را پیدا نخواهید کرد روی رسانه های اجتماعی یا وبینارها

در عوض، باید به اصول اولیه بازگردید و از استراتژی‌های بازاریابی سنتی استفاده کنید، مانند:

  • کارت بازرگانی
  • جزوات
  • ارتباط حضوری

طبیعتاً، چنین استراتژی‌هایی معمولاً شخصی‌تر هستند، زیرا رسانه‌های جمعی درگیر نیستند.

مطمئن شوید که با تطبیق رویکرد خود با مشتری احتمالی از این مزیت استفاده می کنید تا بتوانید روابط معناداری را شکل داده و پرورش دهید.

علاوه بر اینکه مشتریان سئوی محلی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، انجام این کار می تواند برای تبلیغات شفاهی مثبت شگفت انگیز باشد.

در مورد سئوی محلی، قدرت ارجاعات را دست کم نگیرید—تحقیقات نیلسن نشان می دهد که 88 درصد از مشتریان به بازاریابی دهان به دهان به هر شکل دیگری از تبلیغات اعتماد دارند.

برای ایجاد یک شهرت فوق العاده که به شما امکان می دهد موج ارجاع را تجربه کنید، برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان، راه بیشتری را طی کنید. به همه نگرانی های آنها رسیدگی کنید و نتایجی را ایجاد کنید که می خواهند با حلقه خود به اشتراک بگذارند.

با آژانس های بازاریابی شریک شوید

اگر پایگاه مشتری شما می تواند از تقویت استفاده کند، چرا از دیگران استفاده نکنید؟

بسیاری از آژانس‌های بازاریابی خدماتی را ارائه می‌دهند که شامل سئوی محلی نمی‌شود، بنابراین می‌توانید یک مشارکت همزیستی ایجاد کنید که به نفع همه افراد درگیر باشد.

می توانید آژانس های دیجیتال مارکتینگ را پیدا کنید که تمرکز دارند روی طراحی وب، بازاریابی رسانه های اجتماعی، یا حتی سایر اشکال سئو مانند خارج از سایتpage یا سئوی فنی تنها چیزی که مهم است این است که خدمات آنها مکمل خدمات شما باشد تا جایی برای پیوستن به نیروها وجود داشته باشد.

هر چند ممکن است دلهره آور به نظر برسد، تشکیل چنین مشارکت هایی تنها سه مرحله را انجام می دهد:

  1. شرکای بالقوه را پیدا کنید– می‌توانید از کنفرانس‌های بازاریابی بازدید کنید و در اتاق کار کنید یا از طریق لینکدین، گروه‌های فیس‌بوک و سایر جوامع تجاری، جستجوی آنلاین خود را انجام دهید.
  2. به دنبال تناسب مناسب باشید– با بررسی پیشنهادات هر آژانس، جستجوی خود را محدود کنید تا ببینید آیا خدمات شما می‌تواند مناسب باشد یا خیر.
  3. زمین خود را بسازید و دراز کنید– نزدیک شدن به شرکای بالقوه بسیار شبیه به تماس با مشتریان جدید است. باید تمرکز کنی روی آنچه را که از رابطه برای برانگیختن علاقه آنها بدست می آورند، بنابراین پیام های خود را شخصی و منفعت محور کنید.

جستجوی محلی را انجام دهید

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا یک کسب و کار به کمک شما نیاز دارد یا خیر، ارزیابی جایگاه فعلی سئوی محلی آن است.

و شما می توانید این کار را با مرور مشاغل به همان روشی که یک مشتری انجام می دهد انجام دهید – با انجام یک جستجوی محلی. جایگاه خود را انتخاب کنید، و سپس مشاغل موجود در منطقه خود را مرور کنید تا ببینید آیا هر کدام می توانند مشتری شوند یا خیر.

به عنوان مثال، می‌توانید «سالن‌های آرایشی نزدیک من» را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه چیزی ظاهر می‌شود.

لیست های GBP کسب و کار و عملکرد کلی SEO محلی را بررسی کنید تا ببینید آیا جایی برای بهبود وجود دارد یا خیر. احتمالاً وجود خواهد داشت، زیرا اکثر صاحبان مشاغل متخصص سئو نیستند.

یکی دیگر از راه‌های ایجاد سرنخ از طریق جستجوی محلی، نگاه کردن به بررسی‌های یک کسب‌وکار است.

اگر می بینید که آنها خوب نیستند، می توانید با مالک تماس بگیرید و پیشنهاد دهید این کار را از طریق تلاش های محلی SEO و مدیریت شهرت تغییر دهید.

اگر مشتری احتمالی شما در پذیرش پیشنهاد شما مردد است، توضیح دهید که در نتیجه بررسی های بد، کسب و کار خود را از دست می دهند. داده های تریبون نشان می دهد که 91 درصد از مردم به کار با کسب و کاری که دارای رتبه متوسط ​​یک یا دو ستاره است فکر نمی کنند.

هنگامی که یک مشتری بالقوه می بیند که تخصص شما در سئو مزایای محسوسی دارد، برای سرمایه گذاری در خدمات شما بازتر خواهد بود.

رهبر فکری سئو محلی شوید

قانون طلایی فروش ساده است – قبل از درخواست چیزی ارزش قائل شوید. شما باید به منبع اطلاعاتی کاربردی تبدیل شوید تا سرنخ های سئوی محلی را جذب کنید و آنها را وادار به ثبت نام کنید.

راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد و بیشتر آنها حول نوعی محتوا می چرخند.

می‌توانید برای نشان دادن تخصص خود و افزایش تلاش‌های بازاریابی ورودی خود، یک وایت پیپر سئوی محلی مرتبط با حوزه و حوزه مورد نظر خود منتشر کنید.

وایت پیپر را به صورت رایگان ارائه دهید و آن را از طریق وبلاگ، رسانه های اجتماعی و سایر کانال های مورد استفاده مخاطبان خود تبلیغ کنید. وقتی آنها ببینند که چقدر می خواهید ارزش بدهید، مطمئن خواهند شد که خدمات پولی شما ارزش پولشان را دارد.

اگر به مدرکی نیاز دارید که نشان دهد رایگان ها چقدر می توانند موثر باشند، داده های GetResponse نشان می دهد که آنها می توانند برای تبدیل های شما معجزه کنند:

هنگامی که علاقه یک صاحب کسب و کار را برانگیختید، می توانید با یک گزارش دقیق و عملی سئوی محلی نتیجه نهایی را به دست آورید. باید مسیر رسیدن به نتایج مورد نظر مشتری شما را ترسیم کند تا به آنها نشان دهد از طریق خدمات شما چه چیزی ممکن است.

برای استحکام بیشتر رابطه و رسیدن مشتری به رشدی که انتظار دارد، مطمئن شوید که:

  • برقراری ارتباط روی معیارهایی که مهم هستند– معیارهایی را که به مشتری کمک می کنید ردیابی کند، توضیح دهید تا بتواند نتایج را واضح تر ببیند. انجام این کار سئوی محلی را ابهام می کند و به مشتری نشان می دهد دقیقا چگونه به کسب و کار او کمک می کنید.
  • آنها را به روز نگه دارید روی پیشرفت از طریق KPI ها—به مشتری نشان دهید که چگونه تعداد بازدیدهای وب‌سایت، تماس‌های تلفنی و نظرات آنها با گذشت زمان تغییر کرده است. زمانی که روند مثبتی را مشاهده کردند، می‌خواهند بیشتر به آن بپردازند.
  • در مورد تاکتیک ها و نتایج آنها بحث کنید– مشتری شما می خواهد بداند که چگونه به نتایج فوق الذکر می رسید، بنابراین تمام استراتژی ها و تلاش هایی که خدمات شما در بر می گیرد را به آنها ارائه دهید.
  • طرح خود را برای آینده مشخص کنید-Local سئو یک تلاش مداوم است، بنابراین به مشتری نشان دهید که در آینده چه نوع رشد کسب و کاری را می تواند انتظار داشته باشد و چگونه به آنها کمک می کنید تا به آنجا برسند.

خوراکی های کلیدی

  • یافتن مشتریان سئوی محلی ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، اما اگر به مشتریان آینده آموزش دهید، بسیار ساده تر است روی اهمیت بهینه سازی برای جستجوی محلی و برجسته کردن مزایای بسیاری که می توانند به دست آورند.
  • اگر مطمئن نیستید که جستجوی مشتریان سئو را از کجا شروع کنید، تعامل با مشاغل در منطقه محلی شما نقطه شروع خوبی است. تمرکز روی صاحبان مشاغلی که قبلاً با آنها رابطه برقرار کرده اید، و به آنها نشان دهید که از خدمات سئوی محلی شما چه انتظاراتی می توانند داشته باشند.
  • برخی از مشتریان سئوی محلی ارزش زمان و تلاش شما را ندارند، بنابراین سعی نکنید با همه کار کنید. کسانی را بیابید که مناسب هستند و مایلند روی ارزشی که شما ارائه می دهید سرمایه گذاری کنند.
  • هنگامی که از روابط موجود استفاده کردید، زمان آن رسیده است که روابط جدید را از طریق رویدادهای تجاری، انجمن های آنلاین، لینکدین و کانال های دیگر ایجاد کنید. تخصص سئوی محلی خود را با سخنرانی در رویدادها به نمایش بگذارید تا خود را به عنوان یک مرجع معرفی کنید و مشتریان را بدون زحمت بیشتر جذب کنید.
  • فراموش نکنید که به دنبال سرنخ ها در دنیای واقعی باشید، زیرا همه مشتریان احتمالی شما آنلاین نیستند. از استراتژی‌های بازاریابی سنتی برای کشف کسب‌وکارهای محلی که به فناوری آگاه نیستند، استفاده کنید.
  • همکاری با یک آژانس بازاریابی که خدمات آن مکمل خدمات شماست، راهی عالی برای جذب مخاطبان جدید و جذب کسب و کار جدید است. فرصت های مشارکت را بررسی کنید و تمرکز کنید روی ایجاد یک سناریوی برد-برد
  • تبدیل شدن به یک رهبر فکری محلی در سئو می تواند به شما مزیت بزرگی بدهد و شما را به یک آهنربا برای مشتریان تبدیل کند. بازاریابی محتوای خود را افزایش دهید و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهید تا نشان دهید که متخصص هستید.

نتیجه

Local سئو به جایی نمی رسد، بنابراین فرصت های زیادی برای گسترش کسب و کار و پیشرفت به عنوان یک مشاور سئو وجود دارد. فهرست راهنماهای محلی را مرور کنید، از مشاغل در منطقه خود بازدید کنید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید تا شبکه گسترده ای ایجاد کنید و خط لوله خود را با جریان پایدار مشتریان SEO محلی پر کنید.

اگر مدتی است که در این بازی بوده‌اید و نکات دیگری برای به اشتراک گذاشتن با انجمن ما دارید، آن‌ها را در بخش نظرات زیر بگذارید!



منتشر شده در 1403-02-24 08:43:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید