وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

8 روند و پیش‌بینی‌های مربوط به فناوری پیشرفته در سال 1403

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


5. فعالیت M&A شاهد تجدید حیات خواهد بود

فعالیت معاملات Adtech در سال 2022 با فعالیت معاملات به پایین ترین حد خود رسید کاهش 38 درصدی در بخش این به احتمال زیاد نتیجه عدم اطمینان اقتصادی و نظارتی بود. سال 1402 با فعالیت معاملاتی شاهد بهبود قابل توجهی بود افزایش 78 درصدی در سه ماهه اول سال 1402. اما هنوز با اوج های سال 2021 فاصله داشت، زمانی که خریدها با رشد خیره کننده ای افزایش یافتند. 82 درصد نسبت به سال قبل. و در حالی که شکست دادن این قله ها سخت خواهد بود، انتظار می رود که معاملات M&A در سال 1403 دوباره احیا شود.

مطابق با تحقیقات انجام شده توسط Business InsiderAccenture، Amazon، DoubleVerify، Havas، Match Group، Nexxen، Private Equity، Walmart و The Trade Desk از جمله شرکت هایی هستند که به احتمال زیاد در بازار M&A تبلیغاتی در سال 1403 فعال خواهند بود.

6. تلویزیون متصل (CTV) بالغ خواهد شد

با هوش مصنوعی یکپارچه، CTV یک خانه طبیعی برای جمع‌آوری اطلاعات شخص اول و در نتیجه فرصت‌های بهتری برای هدف‌گیری با اطلاعات مربوط به خانه، دستگاه و مکان ارائه می‌دهد.

در سال 1402، تبلیغ‌کنندگان شروع به استقبال از CTV کردند دو سوم با استفاده از رسانه در سال 1403، CTV قرار است به سریع ترین کانال رسانه ای در حال رشد با یک کانال همراه تبدیل شود افزایش 39.5 درصدی در هزینه تبلیغات از سال 1402. به قول آلیسا بویل، روزنامه نگار AdExchanger، “CTV برنامه ای در سال 1403 به بلوغ می رسد“.

اما این امر مشکلات دندان درآوردن را رد نمی کند و تام استنتیفورد، مدیر ارشد تحویل در DAS42 توضیح می دهد“تبلیغات CTV علیرغم وعده سادگی و کارآمدی خود، با مشکلات شفافیت و مسیرهای عرضه پیچیده همراه است که تقریباً همه تبلیغ کنندگان از آن شکایت دارند.”

1403 سالی خواهد بود که برندها واقعاً شروع به سرمایه‌گذاری در CTV می‌کنند و تبلیغاتی را ارائه می‌کنند که بینندگان را با پیام‌های مرتبط هدف قرار می‌دهند تا با محدود کردن مخاطبان بر اساس رفتار، جمعیت‌شناسی، زمینه و حتی زمان روز، آگاهی را به یک برند بیاورند.

7. تبلیغات درون بازی نشان خود را خواهد گذاشت

تبلیغات درون بازی برای دنیای فناوری تبلیغاتی جدید نیستند، اما در بین تبلیغ‌کنندگان خارج از تبلیغات درون بازی که ممکن است در بازی‌های موبایلی بیش از حد معمولی به دیدن آن عادت داشته باشید، جذب محدودی دارند. این احتمالاً در سال 1403 تغییر می کند زیرا تبلیغ کنندگان فرصتی را که بازی های ویدیویی از منظر شخصی سازی بدون کوکی ارائه می دهند تشخیص می دهند. همانطور که در وبلاگ قبلی صحبت کردم، بدون جمع‌آوری اطلاعات شخصی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات درون بازی را ارائه دهند که متناسب با روش رفتار و عملکرد بازیکنان آن بازی خاص در دنیای مجازی است.

بازار تبلیغات درون بازی است پیش بینی می شود رشد کند به طور قابل توجهی در سال 1403 با درآمدهای پیش بینی شده تا پایان سال 1403 به 109.60 میلیارد دلار و حجم بازار پیش بینی شده 145.50 میلیارد دلار تا پایان سال 2027 می رسد.

در صورت موفقیت تبلیغ‌کنندگان در این فضا در سال 1403، تحویل یکپارچه کلید ارائه تبلیغات بازی خواهد بود. مهار تاثیر برندها در بازی ها، در DMEXCO در سپتامبر، تبلیغات موفق درون بازی به ارتباط با برند خلاصه می شود. و برای تبلیغ‌کنندگان و شرکت‌های بازی به طور یکسان، مهم‌ترین سوالی که باید پرسید این است: کاربر چگونه برندی را که قرار است با آن کار کنم، تجربه می‌کند؟

8. تبلیغات درون برنامه ای برای تماشا خواهد بود

استفاده از اپلیکیشن موبایل به بالاترین حد خود رسیده است. را کاربر متوسط ​​گوشی هوشمند خرج می کند تقریبا دو ساعت و پنجاه و یک دقیقه روی برنامه های تلفن همراه هر روز، 90 درصد از استفاده از گوشی های هوشمند را تشکیل می دهند. این نشان می دهد که کاربران تلفن همراه از مرورگرهای تلفن همراه خود دور شده و زمان بیشتری را در برنامه ها صرف می کنند.

در نتیجه، تبلیغات درون برنامه ای (که به توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد از برنامه های خود و تبلیغ کنندگان برای ارائه تبلیغات به کاربران برنامه کسب درآمد کنند)، انتظار می رود در سال 1403 رونق بگیرد. هزینه تبلیغات درون برنامه ای پیش بینی می شود تا پایان سال به 352.70 میلیارد دلار با نرخ رشد سالانه 9.02 درصد از هم اکنون تا سال 2028 برسد.

و به سختی تعجب آور است. نشان داده شده است که تبلیغات درون برنامه ای تولید می کند نرخ کلیک بالاتر (0.58٪ در مقایسه با 0.23٪ برای مرورگرهای وب تلفن همراه) و هدف گذاری موثرتر. برخی از DSPها حتی می‌توانند تعیین کنند که کاربر در هر لحظه کجاست و محصولات و خدمات مرتبط و بی‌درنگ را ارائه دهند. روی محل.

با توجه به نسل جدیدی از بومیان دیجیتال که برنامه‌های محبوبی مانند TikTok را پر می‌کنند، منصفانه است که بگوییم تبلیغات درون برنامه‌ای برای مدتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فناوری تبلیغاتی باقی خواهد ماند.

افکار پایانی

بنابراین ما آن را داریم. اینها پیش‌بینی‌های من برای گرایش‌های برتر adtech برای سال 1403 است. هر آنچه که در سال 1403 به ارمغان می‌آورد – چه هر یک از پیشنهادات بالا باشد یا روندهای adtech که هنوز حتی در نظر نگرفته‌ایم – فکر می‌کنم همه می‌توانیم موافق باشیم که سال هیجان‌انگیزی در پیش داریم.

نظرت چیه روی آینده adtech؟ در تماس باشید – من دوست دارم آنها را بشنوم.



منتشر شده در 1403-04-17 20:09:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید