وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

8 شگفتی صنعت وب که هیچکس به شما هشدار نمی دهد

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


8 شگفتی صنعت وب که هیچکس به شما هشدار نمی دهد

در بیش از 5 سال گذشته، من به شکل یا شکلی در بازاریابی توسعه وب فعالیت داشته ام. از مشتریان گرفته تا سفر، حداقل می توان گفت سفر جالبی بوده است. من همه این کارها را انجام داده ام: فروش، بازاریابی دیجیتال، پولی، ارگانیک، نمایشگاه های تجاری، تهیه و تولید محتوا، و غیره. اکنون در مرحله ای از حرفه خود هستم که نسل بعدی بازاریابان از من می پرسند که چه چیزهایی را آرزو می کنم. قبل از اینکه وارد این صنعت شوم می دانستم. مطمئناً، می‌توانم در مورد محتوای عالی صحبت کنم، یا فهرستی از ابزارها/نکته‌ها/ترفندها/هک‌های زندگی SEO ایجاد کنم. هک، من حتی می‌توانم «روش راهنمایی» را برای فروش B2B ایجاد کنم. اما، من نمی خواهم. همه موارد فوق با ظهور روندهای جدید تغییر، تکامل و توسعه خواهند یافت. در عوض، تصمیم گرفتم آن را واقعی نگه دارم. بنابراین، در اینجا چیزی است که من واقعاً آرزو می کنم زمانی که در این دنیای دیوانه توسعه وب شروع کردم می دانستم:

1. اوه-خدایا-کلمات-کلمات زیادی وجود دارد

واقعا – جدا. آنها همه جا هستند. مکالمه مثال: «سلام جف. آیا یک دقیقه فرصت دارید تا ابزار جدید SaaS خود را به شما نشان دهم که به ما امکان می دهد خدمات ارزش افزوده خود را مجدداً برای تصمیم گیرندگان در برترین شرکت های CRM B2B در مکان هدف جمعیتی خود هدف گذاری کنیم؟ همچنین، ما باید سرنخ های بالقوه برتر خود را در کمپین ایمیل قطره ای خود رها کنیم. نشان داده شده است که حداقل 20٪ از گیرندگان ایمیل را به سرنخ های واجد شرایط تبدیل می کند، بنابراین می توانید آنها را به Pipeline خود اضافه کنید تا Erica، مدیر موفقیت روابط ما، آنها را پینگ کند یا با آنها “آفلاین” صحبت کنید. پس از همه، او یک “اعجوبه هک رشد” است. PS – آیا اعداد KPI Onboarding ماه گذشته را دارید؟ ما باید ROI خود را نشان دهیم روی کمپین رسانه پولی ما و مقایسه آن با Viral Organic Reach برای آخرین QTR. اوه، درست است، معیارها در Marketing Cloud هستند. من چه احمقم. هشتگ گوز مغزی!» مکالمات واقعی بچه ها نه دروغ.

2. عجب ابزار جدید دیگری؟

در اوایل کار خود، متوجه می شوید که ردیابی همه چیز به صورت آنلاین بسیار مهم است. خوش به حالت! از آنجایی که کارمند خوبی هستید، متوجه می شوید: «جنکیز، شرکت توسعه وب من باید باشد روی توییتر” بنابراین، شما آنها را برای توییتر ثبت نام کنید. سپس چند مقاله در مورد معیارهای ردیابی می‌خوانید و متوجه می‌شوید: “جنگی‌ها، من به ابزارهای زمان‌بندی و ردیابی نیاز دارم.” پس پیدا میکنی بافر… سپس کشف می کنید توییت دک… سپس شما به طور تصادفی به هوت سوئیت و سپس ناگهان متوجه می شوید که شما هاب اسپات حساب کاربری این ویژگی ها را دارد. اما بیشتر وجود دارد! در مورد اندازه گیری تعداد سهام اجتماعی چطور؟ حدس می زنم Buzzsumo. یا شاید روشن? تاپسی باحال به نظر می رسد وای، رادیان6 مرتب به نظر می رسد چرا که نه تجزیه و تحلیل توییتر? شما به جستجوی خود ادامه می دهید تا زمانی که به آنی کوشینگ برخورد کنید ابزارهای ضروری که دارای بیش از 50 ابزار اجتماعی است. اما شما تمام نشده اید. شما کشف می کنید شکار محصول، مکانی که تمام استارتاپ ها/ابزارهای جدید را برجسته می کند روی بازار. شما کمی جستجو می کنید و ابزارهایی برای بازاریابان و هکرهای رشد (35+ ابزار)، ابزارهایی برای نویسندگان (30+)، ابزارهایی برای استارتاپ ها (40+) را پیدا می کنید. روی و روی. وجود دارد به معنای واقعی کلمه ابزارهای جدید هر هفته

3. اوه، شما یک “کارآفرین” هستید… عالی

آه، افراد و شخصیت هایی که در توسعه وب با آنها صحبت خواهید کرد! در بسیاری از فروشگاه های توسعه وب، منابع محدود هستند. ممکن است شرکت شما کمی در تنگنا قرار داشته باشد، بنابراین ممکن است به کمک شما برای واجد شرایط بودن برخی از سرنخ ها نیاز داشته باشد. مشکلی نیست! شما از فرصتی برای تعامل واقعی با افرادی که برای آنها کار می کنید استقبال می کنید! شما اولین نقش رو در روی مشتری خود را دریافت می کنید و گفتگو ممکن است به این صورت باشد: شما: “در مورد ایده برنامه خود به من بگویید!” چشم انداز: «خب، من می‌خواهم دقیقاً مانند Vibor، Tango و WhatsApp باشد، با یک شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک و سرویس پخش ویدیو مانند YouTube. اوه، و باید ایموجی داشته باشد. باید یک گزینه ارسال پیامک ایموجی داخلی داشته باشد. و کاربران باید بتوانند نظراتی را به صورت ناشناس بنویسند که پس از 16 ثانیه ناپدید می شوند. شما: خوب، همه این کارها در برنامه های دیگر به خوبی انجام شده است. نه اینکه بگوییم نمی توانید این کار را انجام دهید، اما چه چیزی ایده شما را منحصر به فرد می کند؟ چشم انداز: تا زمانی که یک NDA 20 ساله امضا نکنید، نمی توانم به شما بگویم. باید عجله کنیم من می ترسم این ایده توسط یک مخترع ایده-اپلیکیشن دیگر مورد استفاده قرار گیرد.” شما: اوکی… خوب، آیا شما وایرفریم دارید یا می دانید چه پلتفرمی را می خواهید توسعه دهید روی؟” چشم انداز: “من نمی دانم هیچ کدام از اینها به چه معناست. ببینید، من در مورد مارک زاکربرگ و استیو جابز زیاد مطالعه کرده ام. من نمی گویم که من آنها هستم، اما می دانم که یک ایده منحصر به فرد دارم که بازار را تغییر می دهد. من فقط نمی دانم چگونه می توانم آن را انجام دهم. اینجاست که به کمک شما نیاز دارم.» شما: اوکی… خب، این گران خواهد بود. بودجه شما چقدر است؟» چشم انداز: من 2237 دلار دارم. بعد از اینکه NDA را امضا کردید، می‌توانیم در مورد سهام عدالت صحبت کنیم. برای خدمات شما، من 0.5٪ از شرکت را به شما می دهم. من یک کارآفرین هستم.» مکالمات واقعی بچه ها نه دروغ. جلسات “کارآفرین” بهترین هستند.

4. صبر کنید چند تا رقیب داریم؟؟؟

بنابراین شما از اولین کمپین بازاریابی مبتنی بر کلمات کلیدی خود عبور می کنید. عالی. متأسفانه، متوجه می شوید که آنقدر که تصور می کردید موفق نبود. منظورم این است که چه کسی از توسعه وب و کمک برنامه نمی خواهد؟ سپس گوگل، «توسعه دهندگان برنامه (شهر شما)»، یا «شرکت های توسعه وب (شهر شما)»، یا حتی «بهترین شرکت برنامه در (شهر شما)» شما 2.3 ثانیه صبر می کنید تا گوگل نتایج را پر کند و…. رقبا! رقبا در همه جا! تنها در ایالات متحده وجود دارد 150898 شرکت توسعه وب. اوه، و کانادا، هند و بریتانیا هستند. و از آنجا که جهان همه به هم متصل است، هر یک از آنها رقیب مستقیم شما هستند. بدون شوخی. ما قبلاً تجارت خود را به اروپای شرقی از دست داده ایم (ما در آتلانتا و لس آنجلس مستقر هستیم). مطمئناً می توان گفت که همه این شرکت ها خدمات یکسانی ارائه نمی دهند. 100% موافقم اما حجم عظیم شرکت های دیگری که کاری را که شما انجام می دهید انجام می دهند می تواند دلهره آور باشد. کلمه کلیدی درباره «پیدا کردن ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود» را در اینجا وارد کنید.

5. شما یک ماون هستید؟ می توانستم قسم بخورم که تو یک ستاره راک هستی

همانطور که در حرفه خود در بازاریابی وب پیشرفت می کنید، بدون شک از شما خواسته می شود در یک کنفرانس بازاریابی شرکت کنید. اینها یک تجربه عالی هستند و من به شدت توصیه می کنم بروید. به معنای واقعی کلمه وجود دارد صدها کنفرانس بازاریابی دیجیتال. شما حل و فصل کنید روی BlogHer ’16 (یک انتخاب سخت با توجه به وجود آن iRetreat، FitBloggin ’16، و بی بند کنفرانس) و آماده دیدار با دیگران درست مثل شما در فضای بازاریابی دیجیتال هستند. هورا! و تو انجام می دهی… با این تفاوت که آنها هیچ شباهتی به تو ندارند. آنها با عناوینی مانند، رسانه های اجتماعی Maven، هکر رشد اجتماعی، معمار سبک زندگی اشتراک گذاری اجتماعی، Idea Inventor 2.0، ستاره راک رسانه دیجیتال، کتابدار محتوا، و مهندس سادگی. این افراد می خورند و نفس می کشند، اما شما کاملاً مطمئن نیستید که آنها انسان هستند. به اندازه کافی عجیب، وقتی آنها را در کنفرانس سال آینده می بینید، عناوین آنها کاملاً متفاوت است.

6. این پست وبلاگ کاملاً ویروسی می شود … و منظورم از این کار بد است

بعد از اینکه چند هفته/ماه/سال تحت کنترل خود قرار گرفتید، کم کم متوجه خواهید شد که سئو چگونه کار می کند و چه نوع محتوایی مرتبط است/مشتریان شما چه می خواهند. تا آن زمان، احتمالاً محتوای شما کاملاً بد خواهد بود. امید بگیر! محتوای عالی خواهد درخشید… اما به تبلیغات زیادی نیاز دارد و احتمالاً باید ده برابر بهتر از بقیه باشد. بیش از حد به محتوا فکر نکنید. وبلاگ ها را از بهترین ها بخوانید، چیزهای عالی بسازید و ببینید چه چیزی می چسبد. شما برای آن بهتر خواهید بود.

7. من نمی دانستم پوشه هرزنامه من می تواند آنقدر پر باشد

هنگامی که شروع به دستیابی به کل کار کنید، در واقع شروع به دیدن برخی بردهای دیجیتالی خواهید کرد. این بدان معناست که صفحات شما در گوگل رتبه بندی می شوند و افراد به صورت ارگانیک به سایت شما می آیند. تبریک می گویم! جایزه شما: هرزنامه برای بقیه زمان خود در شرکت! نکته اینجاست: مردم به معنای واقعی کلمه پول می‌گیرند تا وب‌سایت‌ها/شرکت‌هایی را پیدا کنند که به خوبی کار می‌کنند و از آنها درخواست کنند (AKA SPAM-town). من به تازگی یکی را در حین نوشتن این مقاله دریافت کردم. واقعا – جدا. اوه، و بیشتر وجود دارد! تمام ابزارهایی را که امتحان کردید به خاطر دارید؟ خوب، آنها اکنون ایمیل شما را دریافت کرده اند. به زودی، آنها (روی به صورت هفتگی/روزانه/ساعتی) به شما ایمیل بزنید تا بنشینید روی نسخه ی نمایشی، خدمات خود را امتحان کنید و بخرید، بخرید، بخرید! مگر اینکه صریحاً به آنها بگویید که از ارسال ایمیل برای شما دست بردارند (و گاهی اوقات اگر چنین کردید) آنها هرگز این کار را نخواهند کرد. حتی اگر پاسخ ندهید

8. وای، من واقعاً این را دوست دارم

اگر بعد از سال دوم بازاریابی وب جیغ نمی کشید، احتمالاً به این دلیل است که آن را دوست دارید. به طور جدی، من از همه چیزهایی که در بالا توضیح داده شد، لذتی پیچیده و دوست داشتنی پیدا می کنم. من عاشق یادگیری هستم، بنابراین نمی توانم منتظر ابزار بعدی باشم. من واقعا از گوش دادن لذت می برم، بنابراین کارآفرینان همیشه گوش دارند. کلمات کلیدی و عناوین شغلی به من غذای خوبی برای گفتگوهای سرگرم کننده در خانه می دهد و به من اجازه می دهد تشخیص دهم که چه کسی مجاز است و چه کسی فقط بازی می کند. و رقابت؟ هی، آنها من یا تیمم را ندارند که برای آنها کار کنیم. و من فکر می کنم که این یک مزیت بزرگ برای ما است. هرزنامه‌ها، خوب، آنها ناامید هستند. اما، هی، حتی آنهایی که می خواهند بخوانند، همیشه آهنگی پیدا می کنند… مهم نیست که چقدر بی کیفیت هستند.

تصویر شاخص، تصویر بازاریابی از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه مردم



منتشر شده در 1403-01-13 02:30:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید