وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


به عنوان یک آژانس، احتمالاً می دانید که فروش خدمات سئوی شما کار ساده ای نیست. رقابت زیادی وجود دارد و شما احتمالا همیشه به دنبال مشتری هستید.

یکی از راه های موثر برای یافتن مشتریان بالقوه، خرید سرنخ های سئو از وب سایت های معتبر است.

اینها افرادی هستند که قبلاً به خدمات شما علاقه نشان داده اند و برای تبدیل شدن به مشتریان پولی فقط به کمی تلنگر نیاز دارند.

ما برخی از بهترین وب سایت ها را برای خرید سرنخ های سئو معتبر و قابل اعتماد جستجو کردیم.

ارائه دهنده لید سئو چیست؟

ارائه دهندگان اصلی سئو اطلاعات تماس مدیران شرکتی را که به خرید خدمات سئو علاقه نشان داده اند جمع آوری و به فروش می رسانند. به طور خلاصه، آنها یک لیست آماده از مشتریان بالقوه ارائه می دهند که می توانید آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

ارائه دهندگان پیشرو زحمت تولید سرنخ های سئو را از دست شما برمی دارند تا بتوانید تمرکز کنید روی به سادگی خدمات خود را به مشتریان احتمالی ارائه دهید.

انجام این کار تضمین می کند که خط لوله فروش شما هرگز خشک نمی شود و در عین حال کاهش می یابد روی هزینه های بازاریابی

این می تواند وابستگی شما را کاهش دهد روی کمپین های تولید سرنخ

روش خرید سرنخ های سئو

خرید سرنخ به آن سادگی که به نظر می رسد نیست روی سطح. شما باید در مورد پلتفرم‌های معتبر تحقیق کنید، آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید و تصمیم بگیرید که کدام ارائه‌دهنده اصلی نیازهای شما را برآورده می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که سئوی خود را انجام داده اید و برای افزایش اثربخشی تبدیل سرنخ هایی که خریداری می کنید، یک طرح سفارشی در اختیار دارید.

در اینجا 3 مرحله برای خرید سرنخ سئو آورده شده است.

اعتبار ارائه دهنده را بررسی کنید

تحقیق کن روی قبل از اینکه اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید، ارائه دهنده اصلی باشید و برای خرج کردن پول زیادی آماده شوید روی سئو منجر می شود. بسیاری از وب سایت های اصلی قابل اعتماد نیستند و کار با آنها باعث اتلاف وقت، پول و منابع خواهد شد.

وب‌سایت ارائه‌دهندگان سرنخ ارائه‌دهندگان سرنخ مکان خوبی برای شروع است، اما این توصیفات ممکن است همیشه دقیق نباشند زیرا فروشنده انتخاب می‌کند و انتخاب می‌کند که از کدام‌ها استفاده کند.

در عوض، به دنبال بررسی باشید روی پلتفرم های مستقل مانند G2، Capterra و Trustpilot.

مرور بررسی ها و نظرات در اینجا به شما یک ایده کلی از آنچه در هنگام کار با یک ارائه دهنده اصلی در صنعت SEO انتظار دارید، می دهد.

اگر سؤال خاصی دارید، انجمن های صنعتی بسیار مفید هستند. همچنین ممکن است اطلاعاتی پیدا کنید روی Reddit و Quora.

یک پست بزار روی subreddits مربوطه برای ارتباط با دیگرانی که به طور منظم سرنخ خریداری می کنند.

  • r/DigitalMarketing
  • r/بازاریابی
  • r / کارآفرین

تعریف کنید که لید چیست

ایده خوبی است که یادداشتی ذهنی داشته باشید که به دنبال چه نوع مشتری هستید و چگونه تعیین می کنید که سرنخ واجد شرایط چیست. به این ترتیب، با طرحی که مطابق با نیازهای واقعی شما نیست، صحبت نمی کنید.

قبل از ادامه، چند سوال از خود بپرسید، از این که آیا صنعت، نام یا محصول خاصی را هدف قرار می دهید یا خیر.

اگر شرکت سئوی شما تجربه کار در یک جایگاه خاص را دارد، ممکن است ترجیح داده شود که مشتریان را در آن صنعت هدف قرار دهید. این می تواند شانس شما را برای دریافت پاسخ افزایش دهد.

اما این بدان معناست که شما باید پلتفرم های سرنخ را با دقت بررسی کنید تا ببینید آیا آنها به اندازه کافی در جایگاه مورد نظر شما سرنخ دارند یا خیر.

تعیین کنید که آیا به جزئیات نیاز دارید یا خیر روی نقش های خاص در آن صنعت.

به عنوان مثال، اگر شما در صنعت فناوری سلامت تخصص دارید، همه مخاطبین در آن به نتیجه نمی رسند. شما به یک تصمیم گیرنده بالاتر در سلسله مراتب نیاز دارید.

اگر شخص خاصی را در ذهن دارید، مانند یک مدیر یا مدیر ارشد مدیریت، مطمئن شوید که فروشنده اصلی اطلاعات او را دارد روی فایل.

به یاد داشته باشید که شما از یک کارگزار سرنخ استفاده می کنید به این معنی است که سرنخ های انحصاری پیدا نمی کنید.

و در نهایت، مقداری را که فکر می‌کنید برای خرید سرنخ‌ها برای شما هزینه دارد را جمع‌آوری کنید و آن را با هزینه‌ای که برای تولید آن‌ها برای شما هزینه دارد، مقایسه کنید.

اگرچه خرید تقریباً همیشه از بین این دو کیف پول راحت‌تر خواهد بود، اما کنترل بودجه شما ضرری ندارد.

مقایسه طرح ها

فقط به اولین ارائه دهنده اصلی که با آن برخورد می کنید بسنده نکنید. طرح را به دقت بررسی کنید و آن را با سایر خدمات تولید سرنخ مقایسه کنید تا ببینید کدام یک بیشترین سود را برای پول شما به ارمغان می آورد. در اینجا عواملی وجود دارد که توصیه می کنیم مراقب آنها باشید:

قیمت گذاری: به بسته‌های مختلف ارائه‌شده توسط ارائه‌دهندگان سرب مختلف نگاهی بیندازید تا ایده‌ای از میانگین قیمت بازار بدست آورید. می‌توانید با یک ارائه‌دهنده اصلی که هزینه بیشتری دریافت می‌کند، اما ویژگی‌های دیگری را دارد که دوست دارید، بروید، اما توصیه می‌کنیم نمونه‌ای را آزمایش کنید یا شروع کنید روی ابتدا یک طرح اساسی

آنهایی که کمتر از قیمت بازار هستند، معمولاً از نظر کیفیت سرب و ارتباط، از بین می روند.

کیفیت: اگر ارائه‌دهنده سرنخ سرنخ‌های نمونه ارائه می‌کند، می‌توانید از آنها برای تعیین کیفیت و ارتباط سرنخ استفاده کنید. باز هم، اگر سرنخ ها بی کیفیت هستند و با معیارهای شما مطابقت ندارند، حرکت کنید روی به یک پلت فرم دیگر

در حالی که برخی از فروشندگان سرب امتیاز سرب ارائه می دهند، شما باید خودتان کارهای سنگین را برای دیگران انجام دهید. ارائه‌دهنده اصلی شما باید یک ابزار تأیید ایمیل داشته باشد، یا می‌توانید از ابزارهای خارجی استفاده کنید.

تأیید ایمیل های تماس می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که به دریافت سرنخ های با کیفیت نزدیک تر هستید.

ارتباط: چند اجرای آزمایشی انجام دهید روی پلت فرم سرب با استفاده از فیلترهای مورد نظر شما برای دیدن اینکه آیا نتایج با بازار هدف شما مطابقت دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر فیلترهای شما شامل استارت‌آپ‌های فناوری سلامت می‌شد، اما نتایج شامل جزئیاتی از یک صنعت متفاوت بود، سرنخ‌ها نامربوط هستند و باید از پلتفرم خودداری کنید.

بررسی ها و اثبات اجتماعی: بررسی های پلتفرم های مختلف را با هم مقایسه کنید تا مشخص کنید کدامیک از نظر کیفیت سرنخ و رضایت مشتری رتبه های بالاتری دریافت کرده اند. توصیه می‌کنیم به سراغ فروشندگان اصلی بروید که میانگین رتبه‌بندی حداقل 4.5 ستاره یا 4 ستاره را دارند اگر تعداد نظرات زیادی دارند.

8 وب سایت برای خرید سرنخ سئو

در حالی که می توانید از معیارهای ذکر شده برای یافتن پلتفرم هایی که سرنخ های سئو را می فروشند استفاده کنید، در اینجا خلاصه ای برای یافتن سرنخ های واجد شرایط سئو آورده شده است.

ما آن‌ها را بررسی کرده‌ایم، بنابراین انتخاب از این فهرست باعث می‌شود تا با مشتریان بالقوه کافی برای ارائه پیشنهاد سئوی خود شروع کنید.

در اینجا 8 پلت فرم تولید سرنخ برای خرید سرنخ های سئو وجود دارد:

1. آپولو

رتبه بندی Capterra: 4.6/5

آپولو یکی از بزرگترین نام ها برای یافتن سرنخ های سئو در طیف وسیعی از صنایع است. آنها بیش از 250 میلیون مخاطب دارند. برای یافتن فهرستی از مخاطبین به این گستردگی در میان رقبا سخت خواهید بود.

شما می توانید با استفاده از تعدادی فیلتر قابل اعتماد، از جمله صنعت، مکان، اندازه شرکت و کلمات کلیدی خاص، به دنبال مشتریان بالقوه باشید.

پس از تسلط بر عملکرد ابزار، آپولو به دست آوردن مشتریان سئو از سرنخ های بسیار هدفمند را آسان می کند.

2. LinkedIn Sales Navigator

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4.5/5

این ناوبر فروش یک محصول لینکدین برای هر کسی است که به دنبال ایجاد لیست سرنخ است. مزیت منحصر به فرد این ابزار نسبت به سایرین، ادغام آن با لینکدین است.

این بدان معنی است که جزئیات تماس و سایر اطلاعات در مورد سرنخ ها مستقیماً از نمایه کاربر گرفته می شود که توسط خود کاربران به روز می شود.

این به شما امکان می‌دهد به سرنخ‌های سئو اختصاصی‌تر دسترسی داشته باشید و خطر گیر افتادن در دسته‌ای از مخاطبین نامربوط را که هیچ نتیجه‌ای ندارند، کاهش می‌دهد.

با ابزارهای دیگر، ممکن است مجبور شوید ابزارهای پولی جداگانه بخرید تا بررسی کنید که آیا داده های سرنخ قابل اجرا هستند یا خیر. به علاوه، می‌توانید تغییراتی که کاربر در نمایه‌اش ایجاد می‌کند را با علامت‌گذاری آن‌ها به‌عنوان حساب اولویت‌دار برای کسب‌وکار سئوی خود دنبال کنید.

3. UpLead

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4.7/5

UpLead نام بزرگ دیگری در میان کارشناسان دیجیتال مارکتینگ است. آنها نرخ دقت 95 درصدی را برای سرنخ‌های تولید شده تضمین می‌کنند، که تا آنجایی که سرنخ‌ها وجود دارد، عددی کاملاً بدون خطا است.

شما فقط ایمیل مشتری را دریافت نمی کنید. UpLead به شما امکان می دهد به کل نمایه آنها از جمله حساب های رسانه های اجتماعی و شماره تلفن آنها در برخی موارد دسترسی داشته باشید.

اما پسوند مرورگر آنها چیزی است که واقعاً محصول را می فروشد.

این به شما امکان می دهد اطلاعات تماس را مستقیماً از وب سایت یک شرکت استخراج کنید. این یک راه عالی برای به دست آوردن سرنخ در حین تحقیق است.

4. ساخته شده با

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4.2/5

ساخته شده با مانند پلتفرم تولید سرنخ معمولی شما نیست.

به جای جستجوی اطلاعات تماس سرنخ ها در یک شرکت، شما به دنبال شرکت های مستقر هستید روی از چه فناوری هایی استفاده می کنند

این می تواند برای آژانس های سئو در زمینه ها و تخصص های خاص بسیار سودآور باشد. به جای ارسال یک ایمیل عمومی به یک مشتری بالقوه، می توانید تلاش های خود را شخصی تر کنید.

به عنوان مثال، اگر متوجه شدید مشتری بالقوه ای با استفاده از یک ابزار خاص یا پلت فرم CMS، می توانید اطلاعات موجود در ایمیل خود را ذکر کنید و توضیح دهید که چگونه می توانید به بهبود تلاش های آنها برای بهینه سازی موتور جستجو کمک کنید.

این می تواند شانس شما را برای برجسته شدن و تبدیل آنها به مشتریان سئو افزایش دهد.

5. لوشا

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4/5

در حالی که یک ورودی جدیدتر در مقایسه با برخی از گزینه های دیگر روی لیست، وقتی صحبت از عملکرد می شود، لوشا ناامید نمی کند

آنها امکان ادغام با Salesforce، HubSpot و تعدادی از ابزارهای دیگر را برای راحتی فراهم می کنند، به علاوه یک ویژگی غنی سازی API که به شما امکان می دهد لیست های سرنخ موجود را بهبود بخشید.

روش‌های جمع‌آوری داده‌های مورد استفاده لوشا شامل ترکیبی از سرمایه‌گذاری جمعی و استفاده از هوش مصنوعی برای جستجوی وب برای اطلاعات است.

در حالی که اشتباه نیست، می توانید از Lusha برای یافتن سرنخ های سئو با اطلاعات قابل اعتماد استفاده کنید.

6. Hunter.io

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4.6/5

Hunter.io اگر آژانس سئوی شما قبلاً با شناسایی شرکت هایی که می خواهید هدف قرار دهید، اولین گام را به سمت استراتژی بازاریابی آنلاین شما برداشته باشد، ابزاری برای یافتن ایمیل و گزینه عالی است.

با این حال، از آنجایی که پلتفرم گزینه ای برای جستجوی شرکت های مستقر را ارائه نمی دهد روی کلمات کلیدی یا معیارهای دیگر، شانس زیادی برای ایجاد سرنخ از ابتدا نخواهید داشت.

اگر شرکتی را در ذهن دارید، می‌توانید به سادگی URL آن را در Hunter.io وارد کنید تا لیستی از آدرس‌های ایمیل مرتبط با کارمندان آن کسب‌وکار را دریافت کنید.

7. RocketReach

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4.2/5

RocketReach دارای پایگاه داده ای با بیش از 700 میلیون مخاطب است که در میان رقبای ذکر شده بزرگترین است روی لیست.

از نظر عملکرد، تمام موارد ضروری را که در یک پلتفرم تولید سرنخ SEO به آن نیاز دارید، دارد. فهرستی جامع از فیلترها، ادغام با گردش کار، و یک افزونه کروم برای دریافت مستقیم جزئیات سرنخ SEO روی لینکدین.

8. ZoomInfo

8 وب سایت برای خرید سرنخ های سئو

رتبه بندی Capterra: 4.2/5

ZoomInfo نام بزرگی در میان کارشناسان بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

و با دلیل موجه این ابزار برای مدت طولانی در دسترس بوده است و گفته می شود که داده های آن از کامل ترین ها هستند.

می‌توانید با استفاده از فیلترهای معمولی مانند صنعت، اندازه شرکت و مکان، مشتریان بالقوه را جستجو کنید. لیست های سرنخ خود را ذخیره کنید و انتخاب کنید تا در آینده از هر گونه به روز رسانی آنها مطلع شوید.

ما متوجه شدیم که ZoonInfo برای آژانس هایی که به دنبال مخاطبین در شرکت های بزرگتر هستند، خوب است.

در حالی که اطلاعات تماس معمولاً بدون خطا است، پلتفرم گاهی اوقات برای شناسایی تعداد واقعی کارکنان یک شرکت تلاش می کند.

این می تواند ناامید کننده باشد زیرا اکثر افراد در صنعت سئو می خواهند از فیلتر اندازه شرکت استفاده کنند. با این حال، اگر اطلاعات اشتباهی در مورد اینها داشته باشید، آنها می توانند اعتبار شما را بخورند و شما را بدون بازگشت بگذارند روی سرمایه گذاری.

نتیجه

به عنوان یک آژانس، پر نگه داشتن سرنخ های سئو می تواند برای رشد کسب و کار شما بسیار مهم باشد. در حالی که باید کمپین های تولید سرنخ را برای یافتن سرنخ های انحصاری انجام دهید، ثبت نام با یکی از این ارائه دهندگان سرنخ برای دسترسی به شرکت های دیگر مفید است.

داشتن این داده ها می تواند دسترسی سرد را آسان تر کند و استراتژی جذب مشتری شما را تقویت کند. فقط مطمئن شوید که قبل از هدر دادن پول نقد، با یک نمونه یا طرح اولیه شروع کنید!



منتشر شده در 1403-02-22 21:34:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید