وردپرس و افزونه های آن جدایی ناپذیر هستند. با وجود اینکه به عنوان یک ویژگی اضافی طبقه بندی می شود، استفاده از افزونه ها چیزی است که وردپرس را بسیار قدرتمند می کند.

در این مقاله، مروری بر 9 افزونه برجسته کامنت وردپرس را به شما ارائه می کنیم که در صورت راه اندازی یک وبلاگ و وب سایت برای شما بسیار مفید خواهد بود.

9 بهترین افزونه نظر وردپرس

اگرچه ویژگی پیش‌فرض کامنت‌گذاری بومی جنبه‌های اساسی مختلفی را پوشش می‌دهد، فقدان توابع اضافی و گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار محدود باعث می‌شود بسیاری از کاربران به جای استفاده از افزونه نظر وردپرس استفاده کنند.

خوشبختانه، ما لیستی از افزونه های برجسته وردپرس برای فعال کردن نظرات داریم. شما می توانید آنها را با هم مقایسه کنید تا موردی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

1. نظرات Jetpack

پلاگین Jetpack برای مسدود کردن هرزنامه نظرات on وردپرس.

Jetpack ترکیب جالبی از عملکردها را در اختیار شما قرار می دهد. ویژگی های آن باعث می شود که نیازی به نصب افزونه های زیادی برای افزودن عملکردهای مختلف به وردپرس نداشته باشید.

یکی از ویژگی ها نظرات Jetpack است. این ویژگی می تواند به شما کمک کند هر پست را به راحتی و به سرعت مدیریت کنید. از طریق این افزونه، بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند با استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی خود، مانند فیس بوک یا توییتر.

این افزونه نظرات وردپرس به طور خودکار جایگزین بخش نظرات بومی در داشبورد وردپرس می شود، بنابراین شما سردرگم نخواهید شد.

متأسفانه، بیشتر ویژگی‌های مفید جت پک، مانند فیلتر کردن هرزنامه، کسب درآمد از سایت و اسکن امنیتی، تنها در صورتی قابل استفاده هستند که از طرح پرمیوم استفاده کنید، که هزینه دارد. 39 دلار در سال.

2. wpDiscuz

این homepage از wpDiscuz، یک افزونه نظر وردپرس.این homepage از wpDiscuz، یک افزونه نظر وردپرس.

WpDiscuz یک سیستم نظردهی بلادرنگ است که به طور خاص برای بهبود ویژگی ها و عملکرد نظرات بومی وردپرس طراحی شده است.

این افزونه کامنت وردپرس دارای چندین مزیت قابل توجه است، مانند رابط کاربری ساده و تمیز، قابلیت های یکپارچه سازی کامل با رسانه های اجتماعی (اینستاگرام، توییتر و غیره)، و سیستم تبدیل خودکار از URL به تصویر در ستون نظرات.

علاوه بر این، wpDiscuz همچنین بسته‌های الحاقی حاوی ویژگی‌های ممتاز را با قیمت‌های متفاوت، از 9 دلار به 125 دلار. برای صرفه جویی در هزینه، می توانید انتخاب کنید 99 دلار بسته بسته الحاقی که شامل بسیاری از عملکردها و امتیازات اضافی است.

3. پستی

این homepage از Postmatic، یک افزونه نظر وردپرس.این homepage از Postmatic، یک افزونه نظر وردپرس.

پاسخ دادن به نظرات دیگران روی پست شما دردسرساز است و زمان زیادی می برد، به خصوص اگر پست شما درگیر شدن زیادی از سوی مخاطبان داشته باشد.

Postmatic یک افزونه نظر وردپرس است که رویکرد بهتری را به این سیستم ارائه می دهد. این افزونه به شما این امکان را می دهد که نظرات خود را بنویسید یا مستقیماً از طریق ایمیل به نظرات دیگران پاسخ دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایمیل خود را باز کنید، نظر خود را بنویسید، سپس دکمه پاسخ را بزنید (به این ترتیب حتی می توانید از تلفن خود استفاده کنید).

با استفاده از این سیستم، بازدیدکنندگان شما برای تعامل بیشتر نیازی به رفت و برگشت برای بازدید از صفحات پست ندارند.

4. بار تنبل برای نظرات

بنر پلاگین وردپرس Lazy Load for Commentsبنر پلاگین وردپرس Lazy Load for Comments

Lazy Load به عنوان افزونه ای شناخته می شود که می تواند زمان بارگذاری سایت وردپرس را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این افزونه همچنین یک پلاگین ویژه کامنت وردپرس را با نام “Lazy Load for Comment” ارائه می دهد.

ویژگی نظر در Lazy Load برای یک سیستم نظردهی پیش فرض سبک و سریع طراحی شده است. این باعث می شود که عملکرد نظرات کاربر برای مدتی در هنگام وب متوقف شود page در حال بارگیری است.

این افزونه برای کسانی از شما مناسب است که می خواهند سرعت وب سایت را به جای ارائه برخی عملکردهای اضافی که در واقع خیلی مهم نیستند (مانند ایموجی ها یا میم ها) در اولویت قرار دهند.

با این حال، اگرچه پیکربندی بسیار ساده است، این افزونه قبلاً از ویژگی های ترجمه خودکار، قلاب های سفارشی برای ایجاد یک عملکرد اضافی و یک سیستم فیلتر برای کاهش تعداد درخواست های HTTP پشتیبانی می کند.

5. Akismet

Akismet، قدرتمندترین افزونه ضد هرزنامه برای وردپرس.Akismet، قدرتمندترین افزونه ضد هرزنامه برای وردپرس.

Akismet یک سرویس فیلتر اسپم برای نظرات وردپرس است. این افزونه از آنجایی که توسط بنیانگذار وردپرس مت مولنوگ توسعه داده شده است کاملاً خاص است.

Akismet الگوریتمی دارد که می تواند نظرات وبلاگ و هرزنامه های پینگ بک را تشخیص دهد و با آن مقابله کند. این الگوریتم می تواند از خطاها و اقدامات انجام شده توسط وب سایت های شرکت کننده درس بگیرد.

به عنوان مثال، هنگامی که تعدادی از سایت‌ها شروع به گزارش یک نوع خاص از هرزنامه می‌کنند، Akismet “یاد خواهد گرفت” که در آینده همان تهدیدی را که هرزنامه است شناسایی کند. استفاده از این افزونه ستون نظرات شما را تمیز و ایمن نگه می دارد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش به روز رسانی ایمن PHP در وردپرس: درک سازگاری + نکات ارتقا

6. GraphComment

این homepage از GraphComment، یک افزونه نظر وردپرس.این homepage از GraphComment، یک افزونه نظر وردپرس.

GraphComment افزونه ای است که می تواند سیستم نظرات بومی را تغییر دهد روی وردپرس به یک گروه بحث اجتماعی آنلاین. گرچه توابع زیادی دارد، اما GraphComment از دو جزء اصلی تشکیل شده است.

اولین جزء است جریان حباب. این سیستم تعدیل هوشمند برای مدیریت تعامل کاربران در ستون نظرات و نمایش بحث ها در زمان واقعی ساخته شده است.

جزء دوم است رتبه حباب. عملکرد آن برای جلوگیری از حملات هرزنامه با استفاده از الگوریتم های خاص است.

به طور کلی، GraphComment پلاگین مناسبی برای مدیریت تعامل با بازدیدکنندگان زیاد است. این افزونه برای کسانی که می خواهند فضای گفتگو باز کنند مناسب است روی وبسایت شما.

7. هک نظرات Yoast

بنر افزونه وردپرس Yoast Comment Hacksبنر افزونه وردپرس Yoast Comment Hacks

Yoast امروزه به عنوان یکی از بهترین افزونه های بهینه سازی سئو شناخته می شود. جدا از آن، Yoast انواع مختلفی از پلاگین های دیگر را نیز توسعه داده است روی وردپرس که یکی از آن ها افزونه نظر WP به نام “Yoast Comment Hacks” است.

برخلاف اکثر افزونه های کامنت وردپرس، Yoast Comment Hacks جایگزین سیستم کامنت بومی نمی شود روی وردپرس. در عوض، تنها با استفاده از یک “هک” کوچک در هسته وردپرس، عملکردهای پیش فرض را بهینه می کند.

در نتیجه، می‌توانید تعدادی از ویژگی‌های سفارشی را بیابید که معمولاً در سیستم کامنت‌گذاری بومی وردپرس وجود ندارند، مانند امکان هدایت کاربران به صفحات ویژه، قابلیت پخش برای ارسال ایمیل به همه کاربرانی که نظرات خود را ارسال می‌کنند، و قابلیتی برای محدود کردن حداقل و حداکثر کلمات در نظر.

8. نظرات اجتماعی توسط WpDevArt

نظرات اجتماعی توسط بنر افزونه وردپرس WpDevArtنظرات اجتماعی توسط بنر افزونه وردپرس WpDevArt

این افزونه نظرات وردپرس می تواند نظرات کاربران فیس بوک را مستقیماً نمایش دهد روی وب سایت شما، که می تواند به طور خودکار ترافیک را افزایش دهد و در عین حال حضور آنلاین وبلاگ / وب سایت شما را بهینه کند.

علاوه بر این، همچنین به ویژگی‌های مختلفی برای به حداکثر رساندن هر عملکرد مجهز شده است، مانند توانایی تنظیم موقعیت ستون نظرات، یک پنل سفارشی‌سازی برای تغییر اندازه و نوع متن استفاده شده و امکان پیکربندی عنوان کادر.

افزونه نظرات WpDevArt دارای یک طرح حق بیمه (هزینه ها) است 10 دلار31 دلار در ماه) که دارای ویژگی های بیشتری است، مانند تنظیمات پس زمینه سفارشی و ده ها افکت انیمیشن.

9. ویرایش ساده نظرات

بنر پلاگین وردپرس ویرایش ساده نظربنر پلاگین وردپرس ویرایش ساده نظر

اگر به دنبال یک افزونه نظرات وردپرس هستید که سبک وزن، یادگیری آسان و سریع باشد، ویرایش ساده نظرات را نباید از دست داد.

این افزونه به کاربران اجازه می دهد نظرات خود را تا پنج دقیقه پس از ارسال نظر ویرایش کنند. این روش به کاربر – و شما – این فرصت را می دهد که هنگام اظهار نظر اشتباهات تایپی یا اطلاعات نادرست را تصحیح کنید.

ویرایش ساده نظرات به تنظیمات زیادی نیاز ندارد. فقط باید افزونه را نصب کنید و همه چیز به طور خودکار اجرا می شود.

اگر به ویژگی های اضافی نیاز دارید، می توانید از نسخه پولی برای دریافت انواع افزونه های جالب استفاده کنید. برخی از این افزونه ها زمان ویرایش نامحدود برای کاربران ثبت نام شده، امکان مشاهده تعداد کاربرانی است که ویرایش را انجام می دهند. process، و امتیاز تنظیم تعداد کلمات در بخش نظرات.

سیستم نظر دهی بومی وردپرس

اول از همه، سایت وردپرس در حال حاضر مجهز به یک سیستم نظردهی بومی است که به شما امکان می دهد یک بخش نظر ایجاد کنید روی هر صفحه وب

ویژگی پیش فرض آنقدرها هم بد نیست. می‌توانید همه نظرات را در همه پست‌های خود مستقیماً از داشبورد سایت مرتب کنید، بخوانید و دنبال کنید. فقط به سمت خودت برو داشبورد -> نظرات.

بخش نظرات بومی وردپرس.بخش نظرات بومی وردپرس.

همچنین می توانید تنظیمات نظر را با رفتن به آن سفارشی کنید تنظیمات -> بحث.

تنظیمات بحث وردپرس، که به کاربران اجازه می دهد تا ویژگی نظرات را پیکربندی کنند.تنظیمات بحث وردپرس، که به کاربران اجازه می دهد تا ویژگی نظرات را پیکربندی کنند.

در آن page، می توانید تقریباً هر چیزی را در بخش نظرات خود پیکربندی کنید، از جمله ظاهر آن، امتیازات بازدیدکننده و تنظیمات پینگ بک.

در اینجا توضیح مختصری در مورد برخی از گزینه های پیش فرض آورده شده است روی بحث page:

1. سعی کنید به هر وبلاگی که از مقاله پیوند داده شده است اطلاع دهید

تیک زدن این گزینه به سیستم وردپرس اجازه می دهد تا لینک های موجود در پست شما را ردیابی کند و صاحب لینک را در مورد آن مطلع کند. به عبارت دیگر، صاحبان می دانند که مقاله شما حاوی پیوندی به وبلاگ / وب سایت آنها است.

2. اعلان های پیوند از وبلاگ های دیگر را مجاز کنید

علامت زدن این گزینه به وردپرس اجازه می‌دهد تا اگر کسی می‌خواهد پیوندی به پست یا وب‌سایت شما بگذارد، یک اعلان/پینگ‌بک ارسال کند.

3. به افراد اجازه ارسال نظر بدهید روی مقالات جدید

اگر نمی خواهید مردم نظر بدهند روی پست شما، هر زمان خواستید می توانید علامت این کادر را بردارید. اگر پس از ارسال نظر شخصی، این ویژگی را غیرفعال کنید، نظر حذف نخواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش مخفی کردن نوار مدیریت وردپرس با استفاده از یک افزونه یا کد

همانطور که گفته شد، شما همچنان می توانید نظر شخصی را از طریق حذف کنید تعدیل نظر بخش. این ویژگی عمداً برای تعدیل هرگونه نظر طراحی شده است روی سایت شما.

فقط مطمئن شوید که این ویژگی با بررسی فعال است “یک مدیر باید همیشه نظر را تایید کند” گزینه. این اقدام سایت شما را از حملات احتمالی هرزنامه و نظرات توهین آمیز جلوگیری می کند.

مزایا و معایب ویژگی نظرات در وردپرس

ویژگی اظهار نظر در وردپرس به عنوان یک شمشیر دولبه ارائه می شود، مزایای زیادی دارد و همچنین برخی از اشکالات احتمالی که ممکن است کار شما را مختل کند.

از یک طرف قسمت نظرات در وردپرس می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد. این می تواند مستقیماً سئو را تقویت کند و ارزش شما را در موتور جستجو افزایش دهد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید از نظرات کاربران به عنوان مواد ارزیابی و الهام برای ایجاد پست های جدید استفاده کنید.

از سوی دیگر، ستون نظرات همچنین می تواند کانونی از هرزنامه ها و همچنین لانه ای از نظرات نفرت انگیز و توهین آمیز باشد که می تواند تأثیر منفی داشته باشد. روی تعامل کاربر شما

این نظرات در واقع قابل ویرایش هستند، اما تعدیل نظرات نیز زمان زیادی می برد که می تواند برای اکثر افراد بسیار دردسرساز باشد.

در حالی که ممکن است نتواند تمام خطرات بالا را از بین ببرد، استفاده از افزونه های نظر وردپرس می تواند راه حلی باشد که ارزش امتحان کردن را دارد.

سایر افزونه های وردپرس را برای کمک به ساخت وب سایت خود کشف کنید

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس
بهترین افزونه های تایمر شمارش معکوس وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای ویرایشگر بلوک گوتنبرگ
بهترین افزونه های نمایش PDF وردپرس
بهترین افزونه های ترجمه وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد منو
بهترین افزونه های جستجوی وردپرس
بهترین افزونه های مدیریت دانلود وردپرس

نتیجه

مستقر روی آنچه در بالا ذکر شد، می توان نتیجه گرفت که ویژگی نظر روی وردپرس نقش بسیار مهم تری نسبت به جلب مشارکت کاربر دارد.

یک ستون نظرات بهینه شده می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد، سئو سایت شما را افزایش دهد و وب سایت شما را محبوب تر کند. متاسفانه سیستم کامنت بومی روی وردپرس به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد.

به عنوان یک راه حل، 9 افزونه نظر وردپرس وجود دارد که می توانید آنها را نصب کنید، یعنی:

  • نظرات JetPack – به طور کامل جایگزین سیستم نظر دهی بومی می شود روی وردپرس. همچنین بسیاری از ویژگی های مفید مانند کسب درآمد از سایت، اسکن امنیتی و فیلتر کردن هرزنامه را ارائه می دهد (شما باید با پرداخت عضویت ممتاز دریافت کنید. 39 دلار در سال).
  • wpDiscuz – یک سیستم اظهار نظر در زمان واقعی برای بخش نظرات شما ارائه می دهد. همچنین می‌توانید طرح پولی را خریداری کنید تا بسیاری از ویژگی‌های اضافی مانند تم سفارشی و آنتی اسپم را دریافت کنید.
  • پستی – به کاربر اجازه می دهد نظرات خود را ارسال کند یا مستقیماً از طریق ایمیل به نظرات دیگران پاسخ دهد.
  • بار تنبل برای نظرات – یک سیستم نظر نویسی سبک و سریع ارائه می دهد که سرعت بارگذاری وب را افزایش می دهد. همچنین از پیکربندی قلاب های سفارشی و ترجمه خودکار پشتیبانی می کند.
  • Akismet – یکی از بهترین فیلترهای هرزنامه موجود است. می تواند یاد بگیرد که نوع جدیدی از هرزنامه را برای تمیز نگه داشتن بخش نظرات شناسایی کند.
  • GraphComment – یک افزونه عالی برای ایجاد یک گروه گفتگوی آنلاین. این فقط از دو جزء تشکیل شده است که سریع و قابل اعتماد هستند.
  • هک نظرات Yoast – سیستم نظرات بومی وردپرس را برای ایجاد بسیاری از ویژگی های سفارشی تغییر می دهد. رایگان، سریع و قابل اعتماد است.
  • نظرات فیس بوک WpDevArt – این افزونه نظر وردپرس به شما کمک می کند تا نظرات کاربران فیس بوک را به سایت خود متصل کنید. استفاده از این افزونه می تواند ترافیک و حضور آنلاین شما را افزایش دهد.
  • ویرایش ساده نظرات – به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد نظر خود را تا پنج دقیقه پس از ارسال آن ویرایش کنند. این افزونه با سیستم “plug & play” عرضه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید و بدون نیاز به تنظیمات دستی به صورت خودکار اجرا می شود.

در نهایت امیدواریم این مقاله بتواند اطلاعات لازم را برای یافتن بهترین افزونه های کامنت وردپرس برای سایت خود در اختیار شما قرار دهد.

پیشنهاد می کنیم به سیستم کامنت گذاری بومی عادت کنید روی ابتدا وردپرس قبل از شروع آزمایش با این افزونه ها. به این ترتیب، درک بهتری از روش تعدیل بخش نظرات و یافتن مناسب‌ترین افزونه متناسب با نیاز خود خواهید داشت. موفق باشید!