وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

9 دلیل برای اینکه کسب و کار شما باید بیت کوین را بپذیرد

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


9 دلیل برای اینکه کسب و کار شما باید بیت کوین را بپذیرد
منبع: Adobe/ra2 Studio

از سال 2022، هزاران، اگر نگوییم میلیون‌ها، کسب‌وکار به دلیل سهولت استفاده، سرعت تراکنش‌ها و توانایی انجام تجارت بدون اتکا به واسطه‌های شخص ثالث پرخطر مانند بانک‌ها و خدمات خود، پرداخت‌های بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال را برای محصولات و خدمات خود می‌پذیرند. پردازشگرهای پرداخت پس چرا باید کسب و کار شما استثنا باشد؟

این هیچ رازی نیست: پذیرش بیت کوین در فروشگاه شما می تواند یک تصمیم چالش برانگیز باشد نوسانات قیمت، مسائل حسابداری، همچنین قوانین محلی، فقدان آموزش، و مشکلات مرتبط

با این وجود، انتخاب پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین با مزایای فراوانی نیز همراه است. این راهنما ده دلیل را فهرست می کند که چرا کسب و کار شما باید بیت کوین را برای پرداخت بپذیرد. بیایید در آنها شیرجه بزنیم.

1. کاهش هزینه و سرعت تراکنش

کارمزد کارت اعتباری معمولاً حدود 2 تا 3 درصد در هر تراکنش است که معمولاً توسط تاجر پوشش داده می شود. کارمزد بیت کوین به اندازه تراکنش بستگی ندارد بلکه به سرعتی که می خواهید تراکنش شما پردازش شود بستگی دارد. فرستندگان با پرداخت پول بیشتر به ماینرها رقابت می کنند تا تراکنش های خود را بر اساس بهترین تلاش انجام دهند.

در زمان نگارش مقاله، متوسط ​​کارمزد تراکنش زنجیره ای بیت کوین از چند سنت تا چند دلار در زمان های شلوغ در نوسان است. بر اساس میزان کارمزدی که برای پرداخت انتخاب می‌کنید، ممکن است تا 10 تا 30 دقیقه نیز تأیید شود.

اگر کارمزدهای شبکه بیت کوین برای شما بسیار زیاد است، یا می خواهید در مقادیر کمتر تراکنش انجام دهید، می توانید یک کیف پول شبکه لایتنینگ راه اندازی کنید که به شما امکان می دهد تراکنش های بیت کوین را به صورت آنی و با کسری از سنت ارسال و دریافت کنید!

یک سیستم پرداخت بیت کوین مبتنی بر شبکه لایتنینگ قبلاً با موفقیت در اقتصاد السالوادور ادغام شده است و در وب و سایر نقاط جهان محبوبیت پیدا می کند.

ساده‌ترین راه برای شروع پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین از طریق شبکه لایتنینگ، نصب یک نگهدارنده است. کیف پول ساتوشی در گوشی اندروید یا iOS شما. برای عملیات تجاری پیشرفته تر، توصیه می شود مدتی را اختصاص دهید و یاد بگیرید که چگونه یک غیر حضانت راه اندازی کنید. سرور BTCPay.

2. ایمنی از ریسک نرخ ارز فیات

بیت کوین بی ثبات است، اما بسیاری از بازرگانانی که آن را می پذیرند، با تعیین قیمت ها به واحد پول محلی خود و تبدیل بیت کوین به ارز انتخابی خود پس از اتمام پرداخت، نوسان را دور می زنند. خود بیت کوین تنها به عنوان رسانه ای عمل می کند که از طریق آن تراکنش انجام می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راهنمای فورک بیت کوین – در جستجوی ساتوشی اصلی

در اینجا، یک سرویس پردازشگر پرداخت بیت کوین مبتنی بر شخص ثالث با ادغام نقطه فروش موجود همه کار را انجام می دهد. شرکت ها دوست دارند بیت پی، CoinGate، تجارت کوین بیس، یا دایره حتی می توانید پس از اتمام پرداخت، پول را در حساب بانکی خود به ارز دلخواه خود واریز کنید. این به کاهش خطرات نرخ ارز بیت کوین کمک می کند، اما این شرکت ها با اضافه کردن یک یا دو درصد اضافی به کل کارمزد تراکنش، هزینه خدمات خود را دریافت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر به راهنمای دیگر ما در مورد نحوه ادغام پرداخت های بیت کوین در تجارت خود مراجعه کنید.

3. فروش بین المللی

تراکنش های بیت کوین به شما این امکان را می دهد که پایگاه مشتریان خود را در هر کجا که می توانید کالا یا خدمات خود را ارائه دهید گسترش دهید. تنها محدودیت این است که شما مایل به ارسال هستید. از آنجایی که دردناک ترین بخش انجام تجارت بین المللی – بانک ها – را به طور کلی نادیده می گیرید، لازم نیست سه روز منتظر بمانید تا معامله انجام شود. محدودیت‌های نقل و انتقالات، زمان‌های انتظار مضحک، کنترل سرمایه، سوالات ناخواسته و کارمزدهای ظالمانه چیزی از گذشته است.

دلایل پذیرش بیت کویندلایل پذیرش بیت کوین
منبع: Pixabay.com / Leamsii

4. بدون بازپرداخت

هر تاجری می‌داند که بازپرداخت جعلی می‌تواند در امور مالی سنتی دردسرساز باشد. مقابله با آنها زمان و انرژی قابل توجهی را می طلبد که می تواند صرف رشد کسب و کار و بهبود خدمات شما شود.

خوشبختانه، پس از تایید، تراکنش های بیت کوین کاملا غیرقابل برگشت هستند، بنابراین شما به طور کلی از این موضوع صرف نظر می کنید. اینکه آیا ادعای مشتریان شایستگی دارد یا نه کاملاً به شما بستگی دارد.

5. سهولت استفاده

استفاده از بیت کوین نسبتا ساده است و با گذشت زمان آسان تر می شود. با این وجود، نیازی به درک فناوری آن برای پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین نیست – هیچ‌کس از شما نمی‌خواهد که بدانید پشتوانه (یا عدم وجود آن) برای ارزهای فیات نیز چگونه کار می‌کند.

شما به دانش اولیه شبکه نیاز دارید، اما امروزه رسیدن به آن آسان است. تنها زمینه ای که ممکن است نیاز به توجه بیشتری داشته باشد این است که چگونه کیف پول بیت کوین و پشتیبان های آن را ایمن کنید.

6. تبلیغات مثبت

پذیرش بیت کوین هنوز راه درازی در پیش دارد. اولین کسب‌وکاری که بیت‌کوین را می‌پذیرد می‌تواند برای شما سرفصل در پورتال‌های خبری محلی ایجاد کند، و ممکن است مفید باشد که وب‌سایت خود را به جوامعی مانند:

چرا تبلیغات بیت کوین را بپذیرید؟چرا تبلیغات بیت کوین را بپذیرید؟

انجام این کار احتمالاً مشتریان بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت، زیرا بسیاری از علاقه مندان به بیت کوین مشتاق حمایت از سایر کاربران بیت کوین هستند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کار با توابع آرایه داخلی جاوا اسکریپت هنگام کار با هر زبان برنامه نویسی، احتمالاً به برخی عملکردها نیاز خواهید داشت که به طور بومی با آن زبان ادغام نشده باشند. بنابراین، یا خودتان آنها را پیاده سازی می کنید، یا به استفاده از ماژول ها یا کتابخانه های مختلف روی می آورید. این به طور مستقیم بر کارایی برنامه شما تأثیر می گذارد (استفاده از حافظه بیشتر، درخواست های HTTP بیشتر و غیره). برای جلوگیری...

7. هویت برند آینده نگر

فرض کنید شما یک برند پیشرفته هستید یا خودتان را به عنوان یک “رهبر فکری” و “پذیرنده اولیه” چیزهای مد روز و جدید معرفی کرده اید. در این صورت، استفاده از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت، بیانیه روشنی را برای مخاطبان شما ارسال می کند.

بیت کوین یک فناوری عمومی، شفاف، توانمند و فراگیر است که به گونه ای طراحی شده است که فساد و تبعیض علیه کاربران آن غیرممکن باشد. حمایت از بیت کوین و ترویج استفاده از آن راهی عالی برای نشان دادن همبستگی با فعالان جهان، افراد کم‌بانک و دیگر افراد صادق و سخت‌کوش است که از نمایش، دعوا و فساد بی‌پایان که منجر به سوء مدیریت فاحش پول و بازار بانک مرکزی می‌شود، خسته شده‌اند. .

یکی از بهترین نمونه‌های پذیرش اولیه بیت‌کوین، رستوران‌های زنجیره‌ای کانادایی Tahini’s است که صاحب آن به یک علاقه‌مند تبدیل شده است. حامی بیت کوین در توییتر و ترازنامه رستوران را به بیت کوین تبدیل کرد. این به نوبه خود، با موفقیت آگاهی از برند آن را افزایش داده و فرصت های تجاری جدیدی از جمله گسترش زنجیره رستوران را باز کرده است.

8. پس انداز غیرقابل تغییر

بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که بادوام ترین و ایمن ترین شبکه کامپیوتری روی کره زمین باشد. با قرار دادن کسب و کار خود بر اساس استاندارد بیت کوین، سیاست پولی تغییرناپذیر و تضمین های شبکه مبتنی بر انرژی را نیز اتخاذ می کنید.

اکثر طرفداران بیت کوین استدلال می کنند که این امر بیت کوین را به یک وسیله پس انداز بلند مدت ایده آل برای افراد و مشاغل تبدیل می کند. در حالی که هیچ تضمینی برای عملکرد قیمت بیت کوین در آینده وجود ندارد، عرضه پایدار ارز همراه با کاربرد و تقاضای فزاینده برای بیت کوین، تا کنون با موفقیت قیمت بیت کوین را افزایش داده است و ممکن است در آینده نیز این کار را ادامه دهد.

9. امنیت عمیق

بیت کوین را به عنوان یک تجارت بپذیریدبیت کوین را به عنوان یک تجارت بپذیرید
منبع: Pixabay.com

اکثر گزینه های پس انداز و پرداخت دیجیتال اغلب شامل شخص ثالث می شود. وقتی در حساب بانکی خود پول دارید، این بانک است که حرف نهایی را در مورد پول شما می زند، علی رغم اینکه پولی که به سختی به دست آورده اید کاملاً مال شما است. اگر لازم بدانند، می توانند حساب های شما را مسدود کرده و شما را بی پول کنند.

این می‌تواند منجر به زیان‌های قابل‌توجهی برای کسب‌وکارها شود، از جمله ناراحتی‌های متعدد مانند سفارش‌های تاخیری و عواقب مرتبط.

بیت کوین است غیر متمرکز، و این بدان معنی است که فقط خریدار و فروشنده در معاملات شرکت دارند و شما می توانید ضمانت کامل وجوه و زیرساخت پرداخت خود را بر عهده بگیرید.

با مطالعه ما به یادگیری در مورد ارز دیجیتال ادامه دهید راهنمای بیت کوین. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده بیت کوین در فروشگاه شما یا کسب و کارهایی که قبلاً ادغام شده اند بیت کوین به عنوان یکی از گزینه های پرداخت آنها.





منتشر شده در 1402-12-26 11:15:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید