وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

9 روند سئو برای سال 1403 (فهرست به روز شده)

0 14
زمان لازم برای مطالعه: 11 دقیقه


همانطور که چشم انداز جستجو به تکامل خود ادامه می دهد، شناسایی روندهای سئو و جلوتر ماندن از آنها در سال 1403 برای عملکرد جستجو بسیار مهم است. چالش برای بهینه سازان موتورهای جستجو و صاحبان وبلاگ، درک تغییرات پیش بینی شده الگوریتم جستجو و انطباق با آنها است.

حتی اگر موتورهای جستجو به صراحت بینش های مربوط به سئو را برای سال ارائه نمی کنند، ما می توانیم سرنخ هایی را از دستورالعمل ها و رفتار گذشته آنها انتخاب کنیم.

ما پیش بینی می کنیم که ترندهای برتر سئو برای سال 1403 شامل پذیرش گسترده هوش مصنوعی و افزایش تمرکز باشد. روی محتوای با کیفیت و تجربه کاربری همچنین شاهد روندهای بیشتر سئو در سئو ویدیو و ویژگی های جستجو خواهیم بود.

در اینجا تاثیرگذارترین روندهای سئو که انتظار داریم در سال 1403 شاهد باشیم، بدون ترتیب خاصی آورده شده است.

هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل خواهد شد

اگرچه هوش مصنوعی در سئو چند سالی است که به آرامی مقبولیت یافته است، اما بخش قابل توجهی از کاربران آن بینندگان و کاربران عادی کنجکاو باقی مانده اند. با این حال، شاهد هستیم که نگرش‌ها در صنعت به تدریج تکامل می‌یابد، از برچسب زدن هوش مصنوعی به عنوان یک مد گرفته تا پذیرش اینکه هوش مصنوعی SEO اینجاست.

ما بر این باوریم که امسال سالی است که جامعه محتوا و سئو گسترده تر، هوش مصنوعی را بررسی کرده و آزمایش خواهند کرد تا بفهمند چگونه می تواند در بهینه سازی محتوا و رتبه بندی جستجو به آنها کمک کند.

ما قبلاً شاهد افزایش علاقه عمومی در مورد نوشتن لیمرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و ایجاد آواتارهای دیجیتال از سلفی بوده ایم. از آنجایی که هوش مصنوعی به عنوان یک الگوریتم پیچیده در نظر گرفته شده است که برای گروه فنی در نظر گرفته شده است، اکنون مقبولیت گسترده ای به دست آورده و وارد آگاهی جریان اصلی شده است.

پذیرش هوش مصنوعی در جامعه سئو منطقی است. بهینه سازی برای موتورهای جستجو زمان بر است و نیاز به تجزیه و تحلیل عمیق دارد، خواه در مورد تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا یا SEO فنی باشد.

هوش مصنوعی می‌تواند به خودکارسازی کارهای روتین کمک کند و بینش‌هایی را در چند ثانیه ایجاد کند که یک محقق انسانی ساعت‌ها برای انجام آن‌ها وقت بگذارد. به عنوان مثال ویرایشگر محتوا ابزاری که من این مقاله را با آن می نویسم ساعت های صرف شده را به شدت کاهش می دهد روی با پیشنهاد مرتبط‌ترین کلیدواژه‌ها برای موضوع من و رتبه‌بندی گنجاندن آنها در چند ثانیه، کلمات کلیدی را جستجو کنید.

در حالی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بیشترین عناوین را به خود اختصاص داده است، ما شاهد ظهور ابزارهای هوش مصنوعی و نرم افزار SEO در سایر زمینه های تجزیه و تحلیل محتوا، تحقیقات کلمات کلیدی و شاید حتی ایجاد لینک خواهیم بود.

در Surfer، ما هیجان زده هستیم که ببینیم صنعت محتوا و وبلاگ نویسی چگونه در پاسخ به هوش مصنوعی در روندهای سئو تکامل می یابد. سئوی خودکار می‌تواند زمین بازی را یکسان کرده و فرصت‌های مشابه را در دید جستجو برای صاحبان مشاغل در همه جا افزایش دهد.

اما همانطور که در ادامه خواهیم دید، هوش مصنوعی هر کاری را انجام نمی دهد تا وبلاگ شما در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی و موفق شود.

نویسندگان محتوا به ویرایشگر تبدیل خواهند شد

برخی از مشتاق ترین گروه های کاربران اولیه برنامه های محتوای هوش مصنوعی، صاحبان وبلاگ و نویسندگان محتوا بودند. از هر نویسنده ای بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که چالش برانگیزترین بخش نوشتن، نوشتن است. بنشینید و همه چیز را کنار بگذارید تا افکارتان را به ذهنتان برسانید روی کاغذ.

وعده تولید محتوا برای صفحات وب شما با کلیک یک دکمه تقریباً مدینه فاضله نویسنده است. حتی اینفلوئنسرهای سئو وارد عمل شدند و شروع به آزمایش با محتوای هوش مصنوعی کرد.

با این حال، دیری نگذشت که صنعت سئو متوجه شد که الگوریتم هوش مصنوعی گوگل می تواند محتوای خودکار را شناسایی کند و چنین صفحاتی را با ایندکس نکردن آنها جریمه کند.

بدیهی است که با وجود هوش مصنوعی، موتورهای جستجو فقط در تشخیص محتوای هوش مصنوعی هوشمندتر خواهند شد. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا برای صفحات وب به شما در رتبه بندی صفحات وب کمک نمی کند اما همه چیز از بین نمی رود.

ابزار محتوای خودکار قرار نیست جایگزین نویسندگان شما شود. بلکه به آنها کمک کنید تا نوشتن را تسریع کنند process و توسعه محتوا را تحریک می کند. همچنان می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط کلی محتوا و پیش‌نویس‌های پست وبلاگی که قبل از انتشار ویرایش می‌کنید، استفاده کنید.

همانطور که افراد بیشتری کشف می کنند که چگونه از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به درستی استفاده کنید بدون علامت گذاری، گردش کار محتوا به سمت ایجاد محتوا با این ابزارها تغییر می کند، اما قبل از انتشار، آنها را به صورت دستی برای کیفیت و ارتباط ویرایش می کنند.

و بنابراین ما انتظار داریم که بخش قابل توجهی از نویسندگان محتوا وقت خود را به طور فزاینده ای صرف ویرایش پست های وبلاگی کنند که قبلاً با استفاده از این ابزارها نوشته شده اند. برای واضح بودن، منظور من ویرایش سبک با افزودن چند کلمه کلیدی مرتبط نیست، بلکه چندین ساعت محتوای با کیفیت بالا برای اینکه به نظر برسد مقاله آن را یک انسان نوشته است، نیست.

نقش نویسنده و ویراستار محتوا امسال در یک عملکرد واحد ادغام می‌شود و ما انتظار داریم که در چندین شرح شغلی شرکت‌هایی که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، منعکس شود.

EAT چسبندگی آن را تقویت می کند

رهنمودهای EAT گوگل به افزایش وزن برای رتبه بندی جستجوی بالاتر گوگل ادامه خواهد داد. به عنوان سند برای ارزیاب های کیفیت جستجوی انسانی برای ارزیابی کیفیت صفحات وب، EAT مخفف تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن است.

اما یک E اضافی وجود دارد که اکنون باید در نظر بگیرید، تجربه.

گوگل می خواهد ببیند که صفحات وب به جای اطلاعات عمومی، درجه ای از تجربه را با محصول یا خدماتی که پوشش می دهند نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت شما نرم‌افزارهای تحلیلی را بررسی می‌کند، باید نشان دهید که کاربر بوده‌اید، همانطور که توصیه‌های مالی بهتر است توسط یک متخصص با تجربه ارائه شود.

با این حال، EEAT یک عامل رتبه بندی صریح نیست، اما رعایت آن می تواند به شما در دستیابی به رتبه های جستجوی بالاتر کمک کند.

دستورالعمل‌های EEAT به ارزیابی‌کنندگان کیفیت جستجوی انسانی کمک می‌کند تا تعیین کنند آیا وب‌سایت‌ها استانداردهای کیفیت Google را دارند یا خیر. سپس این اطلاعات به گوگل منتقل می شود، که الگوریتم جستجوی خود را برای مرتبط ترین نتایج جستجو تنظیم می کند.

دستورالعمل‌های EEAT در درجه اول بر صنعت وابسته و وب‌سایت‌ها در جایگاه‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی و مالی تأثیر می‌گذارد که موضوعات YMYL نیز نامیده می‌شوند. پول شما یا زندگی شما به عنوان یک نتیجه از نفوذ EEAT، ما انتظار داریم که وب سایت های بیشتری را با نویسندگان معتبر با تجربه و مدارک شناخته شده در این جایگاه ها ببینیم.

پست‌های وبلاگی مانند این به طور فزاینده‌ای متداول می‌شوند و متخصصان بیشتری را برای تأیید و بررسی ادعاها در موضوعات مرتبط با سلامت، امور مالی و قانون استخدام می‌کنند.

9 روند سئو برای سال 1403 (فهرست به روز شده)

این دستورالعمل ها بخشی از تلاش بسیار بزرگ گوگل برای سرکوب است روی وب سایت هایی با اطلاعات تایید نشده و محتوای نازک. دیدن این که غول موتور جستجو در حال سرکوب است کار سختی نیست روی افزایش محتوای وابسته با بررسی‌های سطحی و توصیه‌هایی برای محصولات و خدماتی که برای آنها کمیسیون دریافت می‌کنند.

چندین به روز رسانی به الگوریتم گوگل در سال 2022 متمرکز شده است روی بهبود تجربه جستجوی کاربران

  • به روز رسانی محتوای مفید که بر کیفیت و تجربه کاربر برای صفحات وب تأکید دارد.
  • به‌روزرسانی بررسی‌های محصول که به بررسی‌های محصول با کیفیت بالا با بینش‌های اصلی نوشته شده توسط نویسندگانی با تخصص و تجربه در موضوع پاداش می‌دهد.
  • به روز رسانی هرزنامه گوگل برای حذف وب سایت های مخرب در نتایج جستجوی ارگانیک.

این روند سئو در سال 1403 ادامه خواهد داشت و ما شاهد به روز رسانی های بیشتری در الگوریتم گوگل خواهیم بود که رتبه بندی را برای وب سایت هایی با محتوای کم کیفیت دشوار می کند.

گوگل اتکای خود را کاهش خواهد داد روی بک لینک ها

ما انتظار نداریم که اهمیت بک لینک ها به عنوان یک عامل رتبه بندی به طور ناگهانی ناپدید شود، اما گوگل نشان داده است که ممکن است کاهش اتکا را در نظر بگیرد. روی آنها را برای رتبه بندی صفحات وب. همانطور که جان مولر، مدافع عمومی گوگل به اشتراک گذاشته است،

…وزن روی پیوندها در برخی مواقع کمی از بین می‌روند، زیرا ما می‌توانیم کمی بهتر بفهمیم که چگونه محتوا در متن کل وب قرار می‌گیرد… با گذشت زمان، آنقدرها مثل گاهی اوقات فاکتور بزرگی نخواهد بود. امروز است. من فکر می کنم در حال حاضر این چیزی است که کمی تغییر کرده است

اتکا به موتور جستجو روی بک لینک یکی از داغ ترین روندهای سئوی صنعت است که مورد بحث قرار گرفته است، اما به طور ناگهانی انتظار نداشته باشید که اثر بک لینک ها از بین برود. در عوض، آنچه جان می‌گوید این است که Google بخش‌های دیگر وب شما را در نظر خواهد گرفت page برای تشخیص کیفیت محتوا و هدف جستجو.

این اشتباه را نکنید که لینک ها را کاملا نادیده بگیرید. شما همچنان باید محتوای خود را با استراتژی ساخت لینک تبلیغ کنید

اگرچه سیاست‌های گوگل هشدارهای واضحی در مورد بک لینک‌های به دست آمده غیرطبیعی دارد، می‌توانید مطمئن باشید که غول جستجو از شیوه‌های کلاه خاکستری شایع و تبادل لینک پولی آگاه است. ما شاهد بودیم که گوگل به‌روزرسانی هرزنامه پیوند را در دسامبر 2022 منتشر کرد تا تلاش‌های خود را در مبارزه با پیوندهایی که خط‌مشی‌هایش را نقض می‌کنند، تقویت کند.

پیوندها همچنان به عنوان یک عامل رتبه بندی و کمک به موتورهای جستجو برای یافتن صفحات جدید مهم هستند. اما ایجاد اعتبار وب سایت و تخصص موضوعی به یکسان شدن زمین بازی در برابر رتبه بندی سایت های قدیمی به دلیل میلیون ها بک لینک به دست آمده در طی دهه ها کمک می کند.

موتورهای جستجو به مرجع موضوع پاداش می دهند

همانطور که گوگل و سایر الگوریتم های موتورهای جستجو تمرکز خود را افزایش می دهند روی با ارائه محتوای باکیفیت و تجربه کاربری مثبت، اقتدار موضوع همچنان پاداش خواهد گرفت. ما قبلاً مزایای گنجاندن کلاسترهای موضعی در استراتژی سئوی شما را دیده‌ایم و انتظار داریم این روند ادامه یابد.

امسال شاهد رویکردی جامع‌تر برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو خواهیم بود و محتوایی که نه تنها برای رتبه‌بندی ایجاد می‌شود، بلکه موضوعات فرعی مرتبط و صفحات مرتبط را نیز پوشش می‌دهد. بنابراین، در حالی که رتبه‌بندی و ترافیک بیشتر همیشه به عنوان محرک عمل می‌کند، انتظار داشته باشید که وب‌سایت‌ها از سبک ویکی‌پدیایی استفاده کنند که انواع محتوای مرتبط را پوشش می‌دهد که می‌تواند به مخاطبانشان کمک کند.

درک این نکته مهم است که موتورهای جستجو به دنبال محتوای با کیفیت بالا هستند، نه فقط محتوای طولانی که با آسمان خراش روش چند سال پیش بنابراین، رضایت بخشیدن به هدف جستجو مهمتر از پر کردن صفحات شما با کلمات کلیدی است.

انتظار می‌رود که خلاصه‌های محتوا حاوی کلمات کلیدی مرتبط معنایی برای نویسندگان باشد تا موتورهای جستجو بتوانند موجودیت‌های مرتبط را به هم مرتبط کنند.

افزایش EEAT و دستورالعمل‌های کیفیت تضمین می‌کند که هیچ پیروزی سریعی وجود ندارد، و بهترین استراتژی SEO در کمک به مخاطبان خود با پست‌های وبلاگ مرتبط است. و بنابراین، ما انتظار داریم که در نتایج جستجو متوجه کارشناسان موضوع و ادعاهای تأیید شده بیشتری شویم.

ما همچنین شاهد پاداش این صفحات وب خواهیم بود روی پلتفرم هایی مانند گوگل کشف می کنند، جایی که می توانند ترافیک بیشتری را جذب کنند.

Core Web Vitals حاکم خواهد شد page تجربه

اهمیت تجربه کاربری خوب مدتهاست که توسط تمرکز گوگل تشویق شده است روی page سیگنال هایی مانند نمایه سازی اول موبایل و Core Web Vitals (CWV). در اوایل سال 2022، انتشار به‌روزرسانی CWV ​​توسط گوگل، جامعه سئو را وارد یک جنون پر هرج و مرج کرد.

گوگل اعلام کرد که اندازه گیری خواهد کرد page رتبه بندی تجربه روی سه معیار

  1. بزرگترین رنگ محتوایی (LCP) > زمان لازم برای بزرگترین عنصر روی شما page برای بارگذاری بالای تاشو LCP شما باید برابر یا کمتر از 2.5 ثانیه باشد.
  2. تغییر چیدمان تجمعی (CLS) > چقدر شما روی-page عناصر در حین بارگذاری جابجا می شوند. CLS شما باید برابر یا کمتر از 0.1 باشد.
  3. تاخیر ورودی اول (FID) تاخیر بین تعامل کاربر و شما pageپاسخ FID شما باید برابر یا کمتر از 100 میلی ثانیه باشد.

بدون وضوح زیاد روی چگونه این به‌روزرسانی می‌تواند بر رتبه‌بندی تأثیر بگذارد، صاحبان وبلاگ شروع به وسواس کوچک کردند روی-page عنصر و افزونه روی وب سایت آنها با توجه به اینکه اکثر نویسندگان محتوا و وبلاگ نویسان کاربران غیر فنی پلتفرم های CMS مانند وردپرس هستند، سردرگمی زیادی در بین آنها حاکم شد، بی اطلاع از روش بهینه سازی برای نمرات CWV بالا. روی هم دسکتاپ و هم دستگاه های موبایل.

به نظر می‌رسید که برای رسیدن به رتبه‌بندی بهینه Core Web Vitals، تقریباً مانند یک سند متنی بدون تبلیغات و ویژگی‌ها، باید سایت خود را به سطحی پایین بیاورید. متأسفانه، نمرات CWV یکی از آن روندهایی است که افراد در سئو منتظر آن نیستند.

بی نظمی اولیه جای خود را به درک بهتر وب بهینه داده است page بهینه سازی. ما معتقدیم که Core Web Vitals به عنوان سیگنال تجربه کاربری خوب رشد خواهد کرد. گنجاندن آن در کنسول جستجوی گوگل در تجربه تب نشان دهنده اهمیت آن برای رتبه بندی گوگل است و ما انتظار داریم که نقش برجسته تری در سال 1403 بازی کند.

سئوی ویدئو شاهد رشد قوی خواهد بود

با توجه به اینکه یوتیوب در حال حاضر به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ وب در نظر گرفته می شود، بهینه سازی موتور جستجوی ویدئو چیز جدیدی نیست. و فهمیدن اینکه چرا ویدیوها موفق شده اند بسیار آسان است.

محتوای مبتنی بر ویدیو می تواند محرک قدرتمندی برای تعامل با مخاطبان شما باشد و مزایای زیادی نسبت به سئو وبلاگ دارد.

  1. ویدئوها به افراد اجازه می‌دهند اطلاعات را به سرعت جذب کنند. مطالعات نشان داده است که ارتباط بصری موثرتر است در حفظ اطلاعات نسبت به خواندن محتوای طولانی. و این باعث می‌شود که ویدیوها قالبی ایده‌آل برای انتقال موضوعات پیچیده در قالبی به راحتی قابل هضم باشند.
  2. ویدئوها عنصری از تعامل را اضافه می‌کنند که بینندگان را تشویق می‌کند مدت بیشتری بمانند و شانس تعامل با برند شما را افزایش می‌دهد. به این ترتیب، ویدئوها می توانند تاثیرگذاری تاثیرگذاری داشته باشند روی مخاطب شما
  3. ویدئوها بیشتر از پست‌های وبلاگ به اشتراک گذاشته می‌شوند که به شما امکان می‌دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و احتمال دیده شدن پیام شما توسط افرادی که ممکن است شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا نکنند، افزایش می‌دهد.

از آنجایی که شرکت‌های بیشتری این مزایا و مزایایی را که ویدیو به ارمغان می‌آورد، تشخیص می‌دهند، سئوی ویدئو همچنان یکی از برترین روندهای سئو در سال 1403 خواهد بود. علاوه بر این، با گسترش ویدیوهای ویروسی روی رسانه‌های اجتماعی، تعداد ابزارها و نرم‌افزارهای ویرایشی که به راحتی در دسترس هستند افزایش می‌یابد.

ما انتظار داریم افراد و مشاغل بیشتری در سال 1403 استراتژی های SEO را برای ویدیو اتخاذ کنند. انجام این کار تنها با استفاده از اشکال سنتی ارتباط مانند وبلاگ نویسی، برتری شما را نسبت به رقبا خواهد داشت. کاربران همچنین می توانند از جستجوی صوتی برای یافتن ویدیوها استفاده کنند روی پلتفرم هایی مانند یوتیوب

گوگل اطلاعات بیشتری را در SERP به کاربران خواهد داد

گوگل به ارائه اطلاعات اضافی در SERP به کاربران ادامه خواهد داد تا به درخواست های جستجو کمک کند. موتور جستجو به طور پیوسته میزان داده های خود را در نتایج جستجو هر سال افزایش می دهد و ما انتظار داریم که در سال 1403 شاهد ادامه این روند باشیم.

گوگل بسیاری دارد ویژگی های جستجوو احتمالاً با آن آشنا هستید نمودار دانش، جستجوهای مرتبط، و مردم نیز پرسیدند اما انتظار می رود امسال گزینه های بیشتری را ببینیم.

به عنوان مثال، ما در نوامبر 2022 متوجه این فیلترهای جستجو شدیم که هنوز کاملاً عمومی نبودند. و در ماه دسامبر، گوگل اعلام کرد این فیلترهای SERP برای کمک به کاربران برای یافتن و کاوش موضوعات مرتبط با جستجوی خود هستند.

9 روند سئو برای سال 1403 (فهرست به روز شده)

به هر حال، اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در SERPها مانند حجم جستجوی ماهانه، CPC و ترافیک سطح دامنه برای رقبای خود ببینید، افزونه Keyword Surfer Chrome را نصب کنید.

گوگل همچنین تلاش خواهد کرد تا جستجوی بصری را با ساده تر و سرگرم کننده تر از جستجوی عکس معکوس به جریان اصلی تبدیل کند. موتور جستجو Multisearch را معرفی کرد در سال 2022، یک رویکرد کاملاً جدید برای استفاده از تصاویر، متن و حتی جستجوی صوتی به عنوان جست‌وجو، و ما انتظار داریم که به نوآوری خود ادامه دهد. روی این محصول.

جستجوهای صفر کلیک همچنان افزایش خواهند یافت

در نتیجه گسترش اطلاعات در دسترس گوگل در خود نتایج جستجو، درصد قابل توجهی از پرس و جوهای جستجو در نهایت به صفر کلیک. جستجوهای صفر کلیک عبارت‌هایی هستند که گوگل اطلاعاتی را در آنها ارائه می‌کند روی نتایج جستجو page، بنابراین کاربران را ملزم به کلیک کردن نمی کند روی یک وبسایت.

در اینجا یک قطعه برجسته برای عبارت جستجوی “اورئو کالری بدون کرم” برای مثال آمده است.

9 روند سئو برای سال 1403 (فهرست به روز شده)

و اگر این کافی نبود، مردم هم می پرسند بخش اطلاعات بیشتری دارد روی یک عبارت جستجوی مرتبط

9 روند سئو برای سال 1403 (فهرست به روز شده)

بحث های قابل توجهی صورت گرفته است روی افزایش جستجوهای صفر کلیک، با برخی از افراد جامعه SEO که گوگل را به آن متهم می کنند دزدی بازدید از وب سایت برداشت من این است که جستجوهای بدون کلیک هدف جستجوی اطلاعاتی دارند. کاربران در این مرحله به دنبال اطلاعات قطعی هستند و کیلومترها با ورود به سفر خریدار فاصله دارند.

شما به هیچ وجه از آنها سود نخواهید برد، مگر اینکه آمار ترافیک خود را افزایش دهید و باید تمرکز کنید روی پرورش بازدیدکنندگان با پتانسیل تجاری واقعی

نتیجه

رشته سئو به طور مداوم در حال تکامل است زیرا ما در مورد رفتار انسان آنلاین و قصد کاربر بیشتر می آموزیم. روند بهینه سازی موتورهای جستجو این تغییرات را منعکس می کند و سعی کنید آنها را تنظیم کنید. در هر نقطه، ده ها، اگر نه صدها روند بالقوه سئو در حال ساخت هستند. مثلا،

  • گوگل تأیید کرده است که در حال آزمایش یک پروتکل فهرست‌بندی منبع باز جدید با IndexNow هستند که ممکن است بر روش خزیدن صفحات وب‌سایت تأثیر بگذارد.
  • این موتور جستجو همچنین فناوری جدیدی به نام مدل سازی زبان تطبیقی ​​مطمئن (CALM) توسعه داده است که می تواند process مدل های زبان بزرگ بدون به خطر انداختن عملکرد.
  • ما همچنین انتظار داریم که گوگل نمایه سازی مبتنی بر گذر را گسترش دهد، که به آن اجازه می دهد تا متن های جداگانه را شناسایی کند روی آ page و آنها را در نتایج جستجو قرار دهید.

ردیابی هر به‌روزرسانی و اعلامیه به‌عنوان یک روند سئو می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. به جای وسواس در مورد آخرین کلمه کلیدی، تمرکز کنید روی اصول ارائه ارزش به مخاطبان با محتوای با کیفیت بالا که توسط نویسندگان و کارشناسان مجرب نوشته شده است، در صورت لزوم.

اگر فکر می‌کنید روند سئوی واقعی وجود دارد، به من اطلاع دهید.



منتشر شده در 1403-02-25 06:00:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید