وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

0 458
زمان لازم برای مطالعه: 19 دقیقه


بیان مجدد جملات با استفاده از کلمات مختلف با حفظ معنای اصلی آنها می تواند از تشخیص محتوای هوش مصنوعی جلوگیری کند. با استفاده از سبک نوشتاری آسان و قابل درک که حکایات و تجربیات شخصی را منعکس می کند، می توانید به جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در محتوای خود کمک کنید.

آغاز فروتنانه نوشتن هوش مصنوعی زمانی محدود به کارهای ساده ای مانند تکمیل خودکار جملات و تشخیص دستور زبان نادرست بود.

امروزه، به دلیل پیشرفت های الگوریتمی پیشرفته، نوشتن هوش مصنوعی منفجر شده است روی صحنه بازاریابی محتوا، تقریباً غیرممکن است که از یک نویسنده هوش مصنوعی فقط برای ادامه دادن استفاده نکنید.

کلید دور زدن آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی این است که اطمینان حاصل شود که نوشته های تولید شده توسط هوش مصنوعی شما به جای رایانه توسط انسان نوشته شده است، هم برای خواننده و هم برای موتورهای جستجو.

در این مقاله، ما تمام تکنیک‌هایی را برای غیرقابل شناسایی کردن محتوای هوش مصنوعی شما معرفی می‌کنیم.

آنچه خواهید آموخت

  • چگونه گوگل از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی خود برای تشخیص استفاده از هوش مصنوعی از طریق الگوهای نوشتن، ساختارهای زبان و سایر ابزارهای پیشرفته استفاده می‌کند.
  • چگونه با 9 روش موثر از تشخیص هوش مصنوعی جلوگیری کنیم
  • بهترین آشکارسازهای هوش مصنوعی موجود برای تأیید استفاده از هوش مصنوعی قبل از موتورهای جستجو.
  • دو ژانر که هنگام تولید محتوای هوش مصنوعی باید از آنها اجتناب کنید.

تشخیص هوش مصنوعی چیست؟

تشخیص هوش مصنوعی تمرین تمایز بین محتوای تولید شده توسط نرم افزار هوش مصنوعی و محتوای نوشته شده توسط انسان است. تشخیص محتوای هوش مصنوعی معمولاً شامل تجزیه و تحلیل الگوهای نوشتاری و استفاده از ساختار جمله و کلمات زائد برای جستجوی نشانه‌های مشخصه تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی است.

تشخیص هوش مصنوعی در محتوا به طور فزاینده ای برای ناشران دیجیتال در سئو و بازاریابی محتوا و همچنین در تولید تصویر و ویدیو ضروری شده است.

تشخیص هوش مصنوعی در محتوا مهم است زیرا استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند بر کیفیت درک شده و صحت یک قطعه محتوا تأثیر بگذارد. معمولاً به اشتباه تصور می شود که نوشته های انسانی ارزش بیشتری نسبت به متن تولید شده توسط هوش مصنوعی دارند.

این می تواند به این دلیل باشد که یک نویسنده انسانی زمان و تلاش بیشتری را صرف نوشتن می کند. یک اشتباه رایج این است که زمان بیشتر را با ارزش بالاتر برابر می‌دانیم.

تشخیص استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی می تواند در سناریوهای دیگر نیز مفید باشد، مانند زمانی که در حال برون سپاری نوشتن محتوا یا ایجاد تحقیقات آکادمیک اصلی هستید.

با این حال، اگر در حال ایجاد مقالاتی برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو هستید، تشخیص هوش مصنوعی ضروری نیست. گوگل بارها اعلام کرده است که تمرکزش این نیست روی چگونه محتوا ایجاد می شود اما روی ارزشی که ارائه می دهد

در اینجا رابط جستجوی Google است که همان پیام را تکرار می کند.

ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی نرم افزاری تخصصی هستند که برای بررسی متن تولید شده توسط هوش مصنوعی در محتوا طراحی شده اند. با استفاده از آنها، می توانید تا حد معقولی بررسی کنید که آیا محتوای شما توسط یک انسان نوشته شده است یا با استفاده از ابزار هوش مصنوعی تولید شده است.

آشکارسازهای هوش مصنوعی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تحلیل سبک و لحن نوشتن برای ممیزی محتوا استفاده می‌کنند.

چندین ابزار تشخیص هوش مصنوعی در دسترس هستند، از چک‌کننده‌های آنلاین ساده تا نرم‌افزارهای پیچیده‌تر که در جریان کاری محتوای شما یکپارچه شده‌اند.

در اینجا 4 ابزار تشخیص هوش مصنوعی آورده شده است:

  1. گرامر: در حالی که Grammarly در درجه اول به عنوان یک ابزار گرامر و غلط گیر املا شناخته می شود، ویژگی هایی را نیز ارائه می دهد که می تواند به شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کمک کند. برای شناسایی ناسازگاری ها یا ناهنجاری هایی که ممکن است نشان دهنده نویسندگی هوش مصنوعی باشد، سبک، لحن و وضوح نوشتار را ارزیابی می کند.
  2. Copyscape: این ابزار به طور گسترده برای بررسی سرقت ادبی استفاده می شود اما می تواند در شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز موثر باشد. اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از نزدیک از مطالب آنلاین موجود تقلید کند، Copyscape می تواند این شباهت ها را تشخیص دهد.
  3. تورنیتین: Turnitin که اغلب در محیط های دانشگاهی استفاده می شود، در تشخیص سرقت ادبی ماهر است و همچنین می تواند در شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مفید باشد. این شیوه نگارش را تجزیه و تحلیل می کند و موارد ارسالی را با پایگاه داده وسیعی از مقالات دانشگاهی، صفحات وب و سایر منابع مقایسه می کند.
  4. اصالت. هوش مصنوعی: این ابزار خود را به عنوان دقیق ترین آشکارساز محتوای هوش مصنوعی معرفی می کند و به طور خاص برای شناسایی محتوای تولید شده توسط مدل های زبان پیشرفته طراحی شده است.

آیا آشکارسازهای هوش مصنوعی می توانند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند؟

آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی همیشه 100 ٪ دقیق نشان داده نمی شوند و اغلب می توانند منجر به مثبت کاذب شوند. از آنجایی که ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی متکی هستند روی الگوهای نوشتن و ساختارهای زبانی که مشخصه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند، می توانند مقالات نوشته شده توسط انسان را که سبک مشابهی را تقلید می کنند، به اشتباه علامت گذاری کنند.

همانطور که تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد ، آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی همیشه 100 ٪ دقیق نشان داده نمی شوند.

این ابزارها کامل نیستند و اغلب به اشتباه محتوای نوشته شده توسط انسان را به دلیل عوامل خاصی به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی طبقه بندی می کنند:

  • سبک نوشتن: شما ممکن است سهواً از الگوهای زبان یا عبارات مشابه با مدل های تولید شده توسط مدل های AI استفاده کنید.
  • عبارات یا ایده های تکراری: ممکن است چندین بار از عبارات مشابه در نوشته خود استفاده کنید. این یکی از رایج ترین دلایل تشخیص محتوای AI کاذب است.
  • دستور زبان یا نحو غیرمعمول: اگر نوشته شما از ساختارهای دستوری یا جمله ای غیر متعارف استفاده می کند، ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی ممکن است این را به عنوان نشانه ای از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تعبیر کنند.
  • داده های آموزشی محدود: ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی متکی هستند روی آموزش داده ها برای یادگیری روش تمایز بین محتوای انسانی و AI. اگر داده های آموزشی ردیاب AI محدود یا مغرضانه باشد ، می تواند بر صحت ابزار تأثیر بگذارد و منجر به قرائت دروغین شود.
  • توسعه الگوریتم های هوش مصنوعی: از آنجایی که مدل‌های نوشتن هوش مصنوعی پیشرفته‌تر می‌شوند و قادر به تقلید از الگوهای زبانی شبیه به انسان هستند، برای ابزارهای تشخیص تشخیص دقیق بین محتوای تولید شده توسط انسان و هوش مصنوعی دشوارتر می‌شود.

ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی دائماً باید در محتوای تولید شده توسط AI بهبود و سازگار شوند. با این حال ، تشخیص کاذب محتوای نوشته شده انسان به عنوان AI تولید شده ممکن است به دلیل عوامل فوق ممکن است رخ دهد.

در حال حاضر، من فقط تکیه کردن را توصیه نمی کنم روی ردیاب های محتوای هوش مصنوعی برای تمایز بین متن انسانی و AI.

با این حال، ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT متعهد شده اند متن تولید شده خود را واترمارک کنید در تلاش برای تأیید اعتبار محتوای تولید شده توسط AI در مقابل نویسندگان انسانی.

این به طور بالقوه می تواند آشکارسازهای هوش مصنوعی را در آینده دقیق تر کند.

اگر می‌خواهید محتوایی تولید کنید که از شناسایی توسط موتورهای جستجو و آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی جلوگیری کند، می‌توانید ویژگی ضد هوش مصنوعی را در Surfer AI فعال کنید. بنابراین حتی اگر از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنید، مقاله شما به عنوان متن نوشته شده توسط انسان شناخته می شود.
9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

9 راه برای جلوگیری از تشخیص محتوای هوش مصنوعی

با پذیرش گسترده هوش مصنوعی در جوامع نویسندگی و پژوهشی، به راحتی می توان دید که چگونه ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانند مقیاس و کارایی را در عین کاهش تلاش و زمان بهبود بخشند.

بله، تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی کارها را آسان‌تر می‌کنند، اما می‌توانند زمان را نیز آزاد کنند تا بتوانید تمرکز کنید روی به جای مبارزه با بلوک نویسنده ، مقاله خود را با تحقیق ، آمار و نمونه ها بالا ببرید.

ما در مورد استفاده از ردیاب های محتوای AI بحث کرده ایم و چرا نباید خیلی زیاد اعتماد کنید روی آنها برای ممیزی محتوای شما. با این حال ، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که بخواهید تشخیص محتوای هوش مصنوعی را دور بزنید.

به جای استفاده از یک تکنیک فرار ، پیشنهاد می کنم آنها را برای موثرترین نرخ عبور ترکیب کنید.

برای جلوگیری از تشخیص محتوای هوش مصنوعی در نوشتن ، این 9 نکته را دنبال کنید.

1. ساختار و قالب جمله را بازنویسی کنید

سریعترین راه برای فرار از تشخیص محتوای هوش مصنوعی ، بازنویسی و تغییر دادن جملات شما است.

این شامل اصلاح توالی کلمات و عبارات درون یک جمله است که می تواند الگوریتم های تشخیص را که وابسته به روی الگوهای دستوری و ترکیب کلمات.

آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی می توانند الگوهای تکرار شونده را در جمله بندی شما پیدا کنند.

ChatGPT علاقه زیادی به استفاده بیش از حد از اصطلاحاتی دارد که در حال حاضر مشخصه نوشتن آن است.

در اینجا یک مثال است.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

ترکیب جملات می تواند ساختار جمله پیچیده تری ایجاد کند که تشخیص آن برای هوش مصنوعی دشوارتر می شود.

به عنوان مثال، “خورشید طلوع کرد. صبح زیبایی بود.” را می توان با هم ترکیب کرد تا “همانطور که خورشید طلوع کرد، صبح زیبایی را نشان داد.”

در طرف مقابل، شکستن جملات طولانی به جملات کوتاه‌تر می‌تواند محتوای شما را شبیه به انسان‌ها کند.

بیایید نگاهی به مثالی از جایگزینی کلمه برای محتوای ChatGPT بیندازیم.

در اینجا یک پاراگراف از پاسخ ChatGPT به “چگونه یک بازاریاب خوب شویم؟”

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

در اینجا روش بیان مجدد آن با حفظ معنای اصلی آن آمده است.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب خوب برای شرکت های SaaS یا آژانس های بازاریابی، باید چند کار را انجام دهید. ابتدا روی یادگیری مداوم سرمایه گذاری کنید تا با روندهای صنعت، الگوریتم های سئو و فناوری های بازاریابی جدید همگام شوید. دوم، شما باید واقعاً مخاطبان هدف خود، از جمله خواسته ها و نیازهای آنها را بشناسید.

اتخاذ تصمیمات مبتنی بر روی داده ها با استفاده از تجزیه و تحلیل برای ردیابی و بهبود کمپین ها. خلاقیت و ایده های جدید را تشویق کنید تا مطالبی را بسازید که مردم بخواهند بخوانند.

این یک راه ساده برای حفظ معنای اصلی محتوای شماست و در عین حال مطمئن شوید که سیستم‌های هوش مصنوعی متن تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص نمی‌دهند.

2. از کلمات مترادف و مشابه استفاده کنید

جایگزین کردن کلمات خاص با معادل های آنها همچنان می تواند همان پیام را بدون شناسایی شدن منتقل کند.

متوجه خواهید شد که ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی اغلب از رایج ترین یا رسمی ترین نسخه یک کلمه استفاده می کنند. بنابراین، به عنوان مثال، استفاده از یک نویسنده هوش مصنوعی برای این مقاله، عباراتی مانند «از تشخیص هوش مصنوعی اجتناب کنید» یا «از تشخیص هوش مصنوعی اجتناب کنید» تولید می‌کند.

اینها کلمات نسبتاً رایجی هستند که به راحتی قابل درک هستند.

با این حال، من می‌توانم اینها را جایگزین «محتوای هوش مصنوعی جانبی» یا «محتوای هوش مصنوعی دور بزنم» و غیره روی.

بیایید از همان مثالی که در بالا آوردیم استفاده کنیم.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

در اینجا روش بازنویسی آن با استفاده از مترادف ها آمده است.

تبدیل شدن به یک بازاریاب شایسته برای شرکت‌های SaaS یا آژانس‌های بازاریابی نیازمند رویکردی متنوع است. با یادگیری مداوم و به روز ماندن با روندهای صنعت، الگوریتم های SEO و فناوری های بازاریابی نوظهور شروع کنید. نیازها و ترجیحات بازار هدف خود را به خوبی شناسایی کنید.

تصمیمات مبتنی بر داده را با استفاده از تجزیه و تحلیل برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی اتخاذ کنید. خلاقیت و نوآوری را برای ایجاد محتوای جذاب بپذیرید.

البته، شما می خواهید هنگام استفاده از کلمات مختلف، حساسیت های خواننده خود را در ذهن داشته باشید. توصیه می‌شود محتوای آنلاین با امتیاز Flesch Reading Ease 60 نوشته شود.

و شما نمی خواهید دایره لغات خود را به رخ بکشید یا خوانندگان را گیج کنید.

استفاده بیش از حد از مترادف ها و متضادها می تواند متن شما را ناخوشایند نشان دهد، که می تواند برای خوانندگان شما ناراحت کننده باشد. بنابراین، از آنها با احتیاط استفاده کنید تا از غیر طبیعی یا اجباری به نظر رسیدن متن خود جلوگیری کنید.

3. از کلمات و عبارات کلیدی تکراری خودداری کنید

الگوریتم‌های تشخیص هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی و زبان طبیعی برای شناسایی زبان تکراری یا فرمولی استفاده می‌کنند که ممکن است نشان دهنده نویسندگی هوش مصنوعی باشد.

برای مثال ChatGPT به دلیل استفاده از عبارات تکراری بدنام است. خیلی بد است که وجود دارد کل رشته به آن اختصاص داده شده است روی Reddit.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

حذف عبارات و کلمات تکراری از محتوای هوش مصنوعی شما می تواند بر روش مشاهده محتوای شما توسط ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی تأثیر بگذارد.

گاهی اوقات تشخیص زبان تکراری ممکن است دشوار باشد، بنابراین توصیه می کنم مطالب خود را با صدای بلند بخوانید. شما فوراً قادر خواهید بود بفهمید که چیزی به خوبی خوانده نمی شود.

برای جلوگیری از این مشکل، تا حد امکان کلمات کلیدی و عبارات تکراری را حذف کنید و مطمئن شوید که با لحن طبیعی تری بنویسید.

می توانید با لحن طبیعی بنویسید:

مثل حرف زدنت می نویسی

هنگام ویرایش متن ایجاد شده با هوش مصنوعی، مطمئن شوید که به نظر می رسد که در حال گفتگو با خواننده خود هستید.

از زبان روزمره، از جمله انقباضاتی مانند «این است» به جای «هست» استفاده کنید. این باعث می‌شود که نوشته‌های شما قابل دسترس‌تر باشد.

از اصطلاحات و اصطلاحات پیچیده اجتناب کنید

برای انتقال پیام خود از زبان ساده و واژگان آشنا استفاده کنید.

اگر باید از اصطلاحات فنی استفاده کنید، مطمئن شوید که آنها را به وضوح برای خوانندگانی که ممکن است با موضوع آشنا نباشند توضیح دهید.

از صدای فعال استفاده کنید

نوشتن با صدای فعال می تواند جملات شما را مستقیم تر و جذاب تر کند.

همچنین می توانید جملاتی را که در صدای مفعول هستند به صدای فعال تغییر دهید.

«من در هیبت برج ایفل بودم» را می‌توان به این صورت تنظیم کرد که «برج ایفل مرا در حیرت فرو برد».

با انجام این کار، ایده اصلی پیام خود را حفظ کرده اید و از الگوریتم های تشخیص احتمالی که ممکن است به دنبال الگوهای خاص یا ترکیب های کلمه باشند اجتناب کنید.

طول و ساختار جمله را تغییر دهید

جملات کوتاه و بلند را با هم ترکیب کنید تا یک ریتم طبیعی در نوشته خود ایجاد کنید. این می تواند خواندن مطالب شما را لذت بخش تر کند، به حفظ علاقه خواننده کمک کند و از شناسایی توسط چک کننده های هوش مصنوعی جلوگیری کند.

سوال بپرس

طرح سوالات در سرتاسر محتوای شما، خوانندگان را تشویق می کند تا فکر کنند روی موضوع و درگیر شدن با نوشته خود.

نوشتار شما طبیعی تر به نظر می رسد زیرا پرسیدن سوال در گفتار روزمره طبیعی است.

4. حکایات و دیدگاه های شخصی را به اشتراک بگذارید

استفاده از مثال‌ها، داستان‌ها یا قیاس‌های واقعی می‌تواند به خوانندگان کمک کند پیام شما را درک کنند و محتوای شما را جذاب‌تر کند.

به اشتراک گذاشتن حکایات شخصی و تجربیات دست اول در محتوای شما می تواند حس خاصی را ایجاد کند که هوش مصنوعی اغلب در تلاش برای تکرار آن است.

برای برندها و تولیدکنندگان محتوا، ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مخاطبانشان بسیار مهم است.

خوانندگان محتوایی را ترجیح می دهند که بتوانند به آن اعتماد کنند و توسط افراد واقعی با تخصص یا تجربه نوشته شده باشد.

اگر مخاطبان شما مشکوک باشند که محتوای شما توسط هوش مصنوعی تولید شده است، ممکن است بر اعتماد آنها به برند شما یا اعتبار محتوای شما تأثیر بگذارد.

این بدان معنا نیست که شما باید تمام محتوای خود را خودتان بنویسید.

مثل قبل از انقلاب صنعتی فکر کنید، زمانی که بیشتر کالاها دست ساز بودند. معرفی ماشین‌آلات بیشتر کار را خودکار می‌کرد، اما بهترین کالاها همچنان نیازمند مداخله دقیق انسان‌ها بودند.

فقط استفاده از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی ممکن است گاهی به احساس رباتیک تری در مقاله نهایی شما منجر شود.

ماهیت رباتیکی استفاده از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی ممکن است علاوه بر علامت گذاری کار شما توسط جستجوگر هوش مصنوعی، کاربر نهایی شما را خسته کند.

به جای انتخاب بین محتوای انسانی و هوش مصنوعی، همیشه ایده خوبی است که هر دو را با اضافه کردن محتوایی که خودتان نوشته‌اید ترکیب کنید تا هرگونه امکان تشخیص محتوای هوش مصنوعی را از بین ببرید.

یکی از اهداف اصلی شما باید ارائه توصیه های مفید به مخاطبان باشد.

افزودن محتوای نوشته شده توسط انسان به پروژه شما، تشخیص محتوای تولید شده توسط رایانه را برای ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی دشوارتر می کند.

5. از دستورات توصیفی استفاده کنید

مهم است که به یاد داشته باشید نه فقط از یک تولید کننده هوش مصنوعی بخواهید محتوا ایجاد کند و سپس آن را یک روز صدا کنید.

برای بهبود کیفیت محتوای هوش مصنوعی خود، باید اعلان های توصیفی بیشتری بنویسید که بتواند آشکارسازهای موتور جستجو را دور بزند.

نوشتن یک اعلان توصیفی به احتمال زیاد متن عاطفی و احساسی را با لحن محاوره ای تولید می کند.

برای مثال، ممکن است با استفاده از اعلانی مانند:

“داستانی در مورد یک جنگل بنویس.”

با تشریح بیشتر متن با کیفیت بیشتری دریافت خواهید کرد.

یک جنگل آرام و آرام را با تمرکز توصیف کنید روی مناظر، صداها و بوهایی که هنگام قدم زدن در آن در صبح زود شما را احاطه کرده اند.»

برای کمک به شما در نوشتن مطالب توصیفی بهتر ، ایده اصلی را در مورد سریع اصلی خود بگیرید و سپس از هوش مصنوعی بخواهید که وضعیت را با استفاده از حواس مختلف توصیف کند.

به عنوان مثال، یک درخواست مانند این:

داستانی در مورد یک روز در ساحل بنویسید.

می توان با تصور اینکه وضعیت چگونه به نظر می رسد، به نظر می رسد و چه احساسی دارد، به صورت توصیفی نوشت:

صحنه‌ای را بسازید که در آن یک شخصیت شادی و آزادی یک ساحل ساحلی را در طول یک روز گرم تابستان تجربه می‌کند و بر احساسات ماسه، موج‌سواری و خورشید تأکید می‌کند. روی پوست آنها.»

از طرف دیگر، می توانید با استفاده از تکنیک “به سبک” محتوای هوش مصنوعی با کیفیت بالا تولید کنید. می توانید این کار را با افزودن این عبارت ساده به اعلان پایه خود انجام دهید.

به عنوان مثال، به جای استفاده از یک اعلان مانند:

“یک تبلیغ برای نرم افزار هوش مصنوعی بنویسید.”

می‌توانید سبکی از لحن یا شخص خلاقی را که می‌خواهید شبیه‌سازی کنید به درخواست اضافه کنید:

یک تبلیغ برای نرم افزار هوش مصنوعی به سبک کوئنتین تارانتینو بنویسید.

با درخواستی مانند این، در نهایت به محتوایی خواهید رسید که باید به راحتی از هر ابزار تشخیص هوش مصنوعی عبور کند:

«در دنیایی که هر کار پیش پا افتاده ای مانند یک کار بی پایان به نظر می رسد، یک نرم افزار انقلابی جرأت می کند وضعیت موجود را به چالش بکشد. خود را برای یک ماجراجویی آدرنالین، هیجان‌انگیز و بدون محدودیت در آینده هوش مصنوعی آماده کنید.»

فقط مطمئن شوید که لحن یا سبکی را انتخاب کنید که برای محصولی که می فروشید مناسب باشد و بقیه کارها را به هوش مصنوعی انجام دهید.

می‌توانید از دستیار ویرایش هوش مصنوعی Surfer، Surfy، برای ویرایش بخش‌هایی از محتوای خود با درخواست‌های بهتر استفاده کنید.

در اینجا نمونه ای از محتوا تحت عنوان فرعی با عنوان “تکنیک های طوفان فکری” آمده است.

من می‌خواهم توصیه‌ها با شخصیت‌تر و با لحن محاوره‌ای باشد.

در درخواستم، از سرفی خواستم که چنین لحنی را اتخاذ کند و صحبت کند روی از طرف یک فیلمنامه نویس حرفه ای

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

در اینجا یک عکس فوری از محتوای تولید شده توسط Surfy برای من است.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

همانطور که می بینید، محتوا بهتر خوانده می شود و در انتقال نظر من موثرتر است.

هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم یک انسان محتوا را ننوشته است.

6. از ابزارهای ترجمه استفاده کنید

اگر با محتوای نوشته شده ای که بسیار روباتیک یا اسپم است ، سروکار دارید ، می توانید از یک ابزار پاراگراف نیز استفاده کنید تا به شما در تکرار موثر سبک های نوشتن انسان کمک کند.

استفاده از ابزارهای بازنویسی می تواند به شما در ایجاد سریعتر محتوا در حین عبور از نرم افزارهای بررسی هوش مصنوعی کمک کند.

آنها می توانند لحن محتوای هوش مصنوعی شما را بهبود بخشند و با نرم افزار تشخیص هوش مصنوعی به خوبی کار کنند.

در اینجا 4 ابزار بازنویسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

Surfy

Surfy دستیار ویرایش داخلی Surfer AI است و می‌تواند به شما در بازنویسی جملات یا کل پاراگراف‌ها به راحتی کمک کند.

پاراگراف یا جمله ای را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید بازنویسی کنید گزینه.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

البته، اگر می‌خواهید به طور خاص از محتوای خود بازنویسی کنید، می‌توانید درخواست دقیق‌تری را نیز تایپ کنید.

سپس می توانید محتوای جدید نوشته شده را بپذیرید یا از نو شروع کنید.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

گرامر

در حالی که گرامرلی در درجه اول به عنوان یک ابزار گرامر و غلط گیر املا شناخته می شود، می تواند به عنوان یک کمک ترجمه موثر نیز عمل کند.

Grammarly به شما کمک می کند تا با وضوح و کوتاهی بنویسید، که برای ترجمه ضروری است. این برنامه همچنین هرگونه مشکل نگارشی یا گرامری متن شما را تصحیح می کند و هرگونه سرقت ادبی یا مشکلات محتوای هوش مصنوعی را تشخیص می دهد.

کویل بات

Quilbot یک ابزار بازنویسی اختصاصی است که برای کمک به کاربران در بازنویسی و بازنویسی متن به طور موثر طراحی شده است.

این ابزار از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی برای تولید متنی استفاده می کند که زمینه، معنا و ساختار گفتار انسان را درک می کند.

قابلیت های پاراگراف در زمینه هوش مصنوعی Quillbot ، کاربران را قادر می سازد تا مقادیر زیادی متن را به سرعت بازنویسی کنند و در هنگام تولید محتوای با کیفیت بالا و بی نظیر ، باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شوند.

Wordtune

WordTune ابزاری قدرتمند نوشتاری با هوش مصنوعی است که با اجرای فناوری هوش مصنوعی آگاه متن ، در زمینه پاراگراف کردن ، برای بازسازی متن خود به چیزی که صدای انسانی تر است ، می پردازد.

WordTune همچنین چندین گزینه بازنویسی را به شما می دهد ، به شما امکان می دهد نسخه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با سبک و لحن نوشتن مورد نظر خود هماهنگ باشد.

7. از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی صالح استفاده کنید

به همان اندازه که برخی از مولدهای رایگان هوش مصنوعی مانند ChatGPT خوب هستند، یافتن این نوع برنامه‌های هوش مصنوعی برای آشکارسازهای هوش مصنوعی آسان است.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی استفاده از نرم افزار نوشتن AI با تمرکز محتوا است که برای تولید محتوای هوش مصنوعی طراحی شده است که مانند یک نویسنده انسانی است.

این ابزارها به جای چرخاندن محتوای سایت های دیگر، برای ایجاد محتوایی طراحی شده اند که برای خوانندگان ارزش ارائه می دهد.

استفاده از یک نویسنده هوش مصنوعی بسیار دارای رتبه برای مقالات خود به این معنی است که لازم نیست ساعت ها را صرف استفاده مجدد یا ویرایش محتوای هوش مصنوعی خود کنید تا تشخیص هوش مصنوعی را منتقل کنید.

به عنوان مثال Surfer AI ، یک ابزار نوشتن AI است که به شما امکان می دهد مقالات کاملی را بنویسید که ضمن دور زدن ردیاب های محتوای AI ، برای موتورهای جستجو بهینه شده اند.

ابزار هوش مصنوعی Surfer با استفاده از آشکارسازهای هوش مصنوعی قادر به پیشی گرفتن از ردیاب های هوش مصنوعی است و به شما اجازه می دهد صدای رقبای صوتی و ارگانیک خود را انتخاب کنید ، بنابراین شما به دیواری از متن که مانند یک ربات می خواند ، به پایان نمی رسد.

فقط تغییر دهید روی سوئیچ تشخیص ضد هوش مصنوعی برای ایجاد محتوایی که گویی توسط یک نویسنده انسانی نوشته شده است تشخیص داده می شود.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

طرح کلی مقاله خود را که با هوش مصنوعی نوشته شده است مرور کنید و اجازه دهید Surfer AI یک مقاله کامل در عرض چند دقیقه برای شما بنویسد.

در اینجا مثالی از دو مقاله آورده شده است روی همان موضوع، “ابزارهای ضروری برای باغبانی” نوشته شده توسط Surfer AI.

ما برای یکی از مقالات ، آشکارساز ضد AIT را قادر می سازیم تا اثربخشی آن را نشان دهد و آن را با مقاله ای که بدون استفاده از تقویت ضد AID نوشته شده است ، مقایسه کنیم.

ما از گزینه تشخیص ضد هوش مصنوعی برای ایجاد اولین مقاله استفاده نکردیم.

این یک مقاله خوب نوشته شده است که موضوع را به خوبی پوشش می دهد و رتبه خوبی خواهد داشت روی موتورهای جستجو.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

اما اگر واقعاً در مورد محتوای هوش مصنوعی سختگیر باشید، ممکن است محتوا از یک آشکارساز متن AI عبور نکند.

در مقاله دوم ، ما تغییر کردیم روی ویژگی ضد هوش مصنوعی و محتوای جدیدی تولید کرد.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

سپس از اصالت استفاده کردیم. هوش مصنوعی، یکی از محبوب ترین پلتفرم های تشخیص محتوای هوش مصنوعی، برای شناسایی محتوای هوش مصنوعی در مقاله ما.

انجام این کار منجر به مقاله ای شد که 99٪ آن توسط انسان نوشته شده بود و تنها 1٪ توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بود!
9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

نه تنها محتوای با کیفیت بالا را دریافت خواهید کرد که می تواند از ردیاب های Google با Surfer AI پیشی بگیرد ، بلکه شما همچنین می توانید این کار را با حداقل دستورالعمل انجام دهید ، با نتیجه نهایی آماده SEO است.

سایر تولیدکنندگان هوش مصنوعی محتوا را به طور خاص برای الگوریتم های موتورهای جستجو ایجاد نمی کنند.

8. از تعدیل کننده های انسانی استفاده کنید

با بررسی ویراستاران انسانی محتوای تولید شده توسط ابزارهای AI می تواند به شناسایی مناطقی که نیاز به پیشرفت دارند کمک کند و اطمینان حاصل کند که محتوا برای خوانندگان انسانی آسان است.

هنگام بررسی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، به ویراستاران خود دستور دهید که به دنبال زبان تکراری یا فرمولی، جملات غیرطبیعی و هرگونه نشانه آشکاری باشند که ابزارهای هوش مصنوعی محتوا را تولید کرده اند.

اطمینان از دقیق بودن همه ادعاهای مطرح شده در محتوا بسیار مهم است. در حالی که می توانید با یک سیلی از گرامر بد خلاص شوید روی مچ دست، ادعاهای نادرست شما را در زندان محتوا قرار می دهد.

9. نوشتن خود را پیچیده کنید

من طرفدار این روش برای دور زدن نرم افزار محتوای هوش مصنوعی نیستم زیرا به آن متکی است روی گیج کردن آشکارساز با گنجاندن متنی که تجزیه و تحلیل و درک آن دشوار است.

شما می توانید با استفاده از مترادف ها و کلمات نامربوط در متن خود محتوای خود را به هم بزنید، اما هشدار داده شود.

در حالی که این ممکن است باعث شود که آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و درک مؤثر محتوا دچار مشکل شوند، اما خوانندگان شما را نیز گیج می کند.

جایگزین کردن حروف در کلمات با علائم نگارشی و نمادها می تواند به شما کمک کند از تشخیص محتوای هوش مصنوعی خلاص شوید. به عنوان مثال، بازنویسی کلمه “داده” به “d@t@” یا تغییر “دیجیتال” به “d1g1tal”.

این روش باعث ایجاد انحرافات جزئی در متن می شود که می تواند ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی را گیج کند و در عین حال برای خوانندگان انسانی خوانا باقی بماند.

جایگزین کردن حروف یا نمادهای خاص با کاراکترهای بصری مشابه یونیکد، تاکتیک بالقوه دیگری برای دور زدن آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی است. انجام این کار بازنمایی بصری کلمات را دگرگون می کند اما معنای آنها را تغییر نمی دهد.

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

شما همچنین می توانید swap حروف یا نمادهای خاص با همتایان بصری مشابه خود که هموگلیف نامیده می شوند. نمونه‌هایی از هموگلیف‌ها شامل کاراکترهایی از الفبای لاتین و کاراکترهایی شبیه به هم از حروف یا خط‌های دیگر است.

حرف کوچک لاتین “A” (از الفبای انگلیسی) و حرف کوچک سیریلیک “A” (که در زبان های روسی و سایر اسلاو استفاده می شود) تقریباً یکسان به نظر می رسند اما شخصیت های مختلفی با مقادیر مختلف یونیکد هستند.

حرف “o” را می توان با عدد “0” جایگزین کرد، یا می توان از یک کاراکتر سیریلیک که شبیه حروف لاتین است استفاده کرد.

این روش را به عنوان آخرین راه حل در شرایط استثنایی در نظر بگیرید زیرا انجام این کار درک موتورهای جستجو و خوانندگان را سخت تر می کند.

آیا Google می تواند محتوای AI را تشخیص دهد؟

کاملاً واضح نیست ، اما بسیار محتمل است که بله ، Google می تواند متن AL را با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) و الگوریتم های یادگیری ماشین شناسایی کند.

این غول موتور جستجو دسترسی گسترده ای به داده ها دارد و در حال توسعه ابزارهای هوش مصنوعی خود است، بنابراین باید بتواند متن تولید شده توسط هوش مصنوعی را مشخص کند.

در نهایت، فرقی نمی‌کند که گوگل کار شما را براساس دستورالعمل‌های جستجوی گوگل، که هدف اصلی آن‌ها پاداش دادن به محتوای اصلی و باکیفیت به هر حال تولید شده توسط هوش مصنوعی است، تشخیص دهد.

در اینجا یک قطعه از مستندات آنها وجود دارد روی محتوای هوش مصنوعی

9 نکته کاربردی برای جلوگیری از تشخیص هوش مصنوعی در نوشتن

هدف گوگل پاداش دادن به محتوای باکیفیتی است که برای افراد مفید است، نه فقط موتورهای جستجو.

بنابراین ایجاد هوش مصنوعی تا زمانی که ابتدا با در نظر گرفتن افراد نوشته شده باشد کاملاً خوب است.

آیا باید محتوای هوش مصنوعی را پنهان کنید؟

شما نباید خیلی نگران مخفی کردن محتوای هوش مصنوعی باشید، زیرا همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، روش تولید محتوا برای موتورهای جستجو اهمیتی ندارد.

هدف Google و سایر موتورهای جستجوگر پاداش دادن به محتوای با کیفیت است که به کاربر نهایی کمک می کند ، صرف نظر از اینکه محتوا توسط AI یا یک انسان تولید می شود.

برخی از بزرگترین شرکت های جهان از محتوای هوش مصنوعی برای رسیدن به موفقیت های جدید استفاده می کنند. برخی از این شرکت ها عبارتند از:

گوگل

Google از فناوری های هوش مصنوعی استفاده می کند با خودکار سازی ایجاد تبلیغات تبلیغاتی بنویسید، درک زمینه کپی تبلیغات، ایجاد پیشنهادات تبلیغاتی، بهینه سازی استراتژی های مناقصه، هدف قرار دادن مخاطبان به طور موثرتر،

BuzzFeed

Buzzfeed از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی محتوا، شخصی‌سازی تجربیات کاربر و نوشتن هر دو استفاده می‌کند آزمون های سرگرم کننده و کل مقالات با استفاده از هوش مصنوعی.

بانکدار

بانکدار از AI استفاده می کند برای تقویت چت ربات های خود، کمک به کشف تقلب و ایجاد محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی برای بازبینی انسان.

چه زمانی باید از استفاده از محتوای AI خودداری کنید؟

هنگامی که در حال نوشتن برای بخش های YMYL هستید یا نیاز به نشان دادن تخصص ناشی از تجربه شخصی در حرفه خود دارید، از استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خودداری کنید.

یکی از ملاحظات اصلی هنگام استفاده از محتوای هوش مصنوعی این است که اطمینان حاصل کنید که با دستورالعمل‌های EEAT Google مطابقت دارید.

EEAT مخفف تجربه، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن است و مجموعه دستورالعمل هایی است که Google برای تعیین مشروعیت و کیفیت محتوایی که به کاربرانش ارائه می کند، استفاده می کند.

ژانرهای بهداشتی و مالی معمولاً به عنوان جایگاه های YMYL (پول یا زندگی شما) در نظر گرفته می شوند و باید نظارت انسانی را با محتوای هوش مصنوعی ترکیب کنند.

در اینجا چند مورد وجود دارد که باید از تکیه کردن خودداری کنید روی محتوای هوش مصنوعی

پیچیدگی و شخصی سازی

بهداشت و امور مالی حوزه های بسیار پیچیده ای هستند که اغلب نیاز به مشاوره شخصی دارند روی ترجیحات فردی و تحمل ریسک. بعید است که الگوریتم‌های هوش مصنوعی به اندازه کافی پیچیده باشند تا همه این عوامل را در نظر بگیرند و توصیه‌های متناسب ارائه کنند.

مسئولیت و پاسخگویی

در مواردی که مشاوره تولید شده توسط هوش مصنوعی منجر به نتایج منفی می شود، تعیین مسئولیت و پاسخگویی می تواند چالش برانگیز باشد.

از نظر قانونی، تعیین اینکه آیا هوش مصنوعی، توسعه‌دهنده یا کاربر نهایی باید مسئول عواقب ناشی از توصیه‌ها باشند، دشوار است.

اطلاعات نادرست یا قدیمی

الگوریتم های AI اعتماد دارند روی داده ها برای پیش بینی و ارائه مشاوره.

اگر داده ها نادرست، ناقص یا قدیمی باشند، توصیه های تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است منجر به یک نتیجه بالقوه خطرناک شود.

ملاحظات اخلاقی

نگرانی‌های اخلاقی جدی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در سلامت و امور مالی وجود دارد، مانند سوگیری‌های احتمالی در الگوریتم‌ها یا تأثیر توصیه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی. روی جابجایی شغلی برای متخصصان انسانی در این زمینه ها.

برای تطابق با دستورالعمل‌های EEAT Google، باید هر محتوای تولید شده با استفاده از ابزارهای محتوای هوش مصنوعی را بررسی و ویرایش کنید.

خوراکی های کلیدی

  • متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی و نوشته شده توسط انسان را برای بهبود کیفیت محتوا ترکیب کنید و تشخیص استفاده از هوش مصنوعی را برای آشکارسازهای هوش مصنوعی چالش برانگیزتر کنید.
  • تا حد امکان کلمات کلیدی و عبارات تکراری را حذف کنید و با لحن طبیعی بنویسید تا از الگوریتم های تشخیص هوش مصنوعی گوگل دور شوید.
  • استفاده از اعلان‌های توصیفی هنگام ساخت محتوای هوش مصنوعی، متنی با کیفیت بالاتر تولید می‌کند که احساسی، احساسی و محاوره‌ای خواهد داشت.
  • ابزارهای بازنویسی می توانند به متن شما کمک کنند تا احساس کمتری رباتیک یا هرزنامه داشته باشد و به ایجاد متنی کمک کند که سبک های نوشتاری انسانی را بهتر تکرار کند.
  • نقش گنجاندن متن نوشته شده توسط انسان برای اطمینان از اصالت و منحصر به فرد بودن محتوا برای عبور از آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی قابل اغراق نیست.

نتیجه

همانطور که موتورهای جستجو به تکامل و اصلاح الگوریتم های خود ادامه می دهند، توانایی آنها برای شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به طور فزاینده ای پیچیده تر می شود.

اما لازم به یادآوری است که موتورهای جستجو در اولویت ارائه اطلاعات با کیفیت، مرتبط و ارزشمند به کاربران هستند و به روش نگارش محتوا اهمیتی نمی دهند.

کلید موفقیت در محتوا، ایجاد تعادل بین محتوای تولید شده توسط انسان و هوش مصنوعی است. با مداخله انسانی و به اشتراک گذاری بینش های شخصی، می توانید از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنید و در عین حال محتوای معناداری را ارائه دهید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود.



منتشر شده در 1403-01-09 07:33:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید