وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

8 راه اثبات شده برای شارژ توربو بهره وری شما

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


8 راه اثبات شده برای شارژ توربو بهره وری شما

مطابق با تحقیقات اخیر، ما برای کمتر از 3 ساعت در روز کاملاً بهره وری هستیم. استرس و برنامه ریزی ضعیف تنها دو دلیل هستند. و این در همه محیط های کاری صادق است. هیچ کس از این مشکل مستثنی نیست، از کارمندان دفاتر مرکزی گرفته تا مشاغل آزاد یا مدیرانی که در خانه کار می کنند.

به همین دلیل ما هشت راه برتر برای افزایش بهره وری شما در محل کار را بررسی و انتخاب کرده ایم. در جستجوی راه‌حل‌هایی برای تقویت خلاقیت، با رویکردها و نکات امیدوارکننده‌ای مواجه شده‌ایم که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا بهترین نکاتی وجود دارد که می توانید برای استفاده حداکثری از یک روز کاری دنبال کنید:

1. وظایف خود را برنامه ریزی کنید

به جرات می توانم بگویم که هیچ چیز مهمتر از برنامه ریزی کارآمد نیست. برنامه ریزی وظایف می تواند شما را از استرس و تعلل رها کند. برنامه ریزی برای همه چیز حتی قبل از شروع روز احتمالا بهترین رویکرد است.

این همان جایی است که مدیریت زمان وارد عمل می شود. در مورد آن فکر کنید. چند بار بعد از تعیین یک چارچوب زمانی خاص برای یک کار، بهره وری بیشتری داشته اید؟ شما باید برای پروژه در دست برنامه ریزی کنید و سپس هر روز کاری را نقشه برداری کنید.

هرچه بیشتر برای پروژه ها و روزهای کاری خود برنامه ریزی کنید، بهره وری بیشتری خواهید داشت. با این حال، اگر سعی کنید ساعت‌ها و ساعت‌ها را صرف برنامه‌ریزی نکنید، مفید خواهد بود.

2. عوامل حواس پرتی را به حداقل برسانید

بنابراین شما وظایف خود را با موفقیت برنامه ریزی کرده اید. این باید برای مولد بودن کافی باشد، درست است؟ خب متاسفانه نه چه در دفتر کار کنید و چه از خانه، چیزهای زیادی روزانه می توانند حواس شما را پرت کنند.

حواس پرتی همه جا وجود دارد، از یک همکار که می خواهد در مورد بازی دیشب چت کند تا تلویزیون در خانه. وقتی چنین حواس پرتی را به حداقل برسانید، در کاری که انجام می دهید بهتر می شوید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش های تصویری آفت وجود من است

البته، همیشه مقاومت در برابر وسوسه آسان نیست. اما اگر این کار را انجام دهید، ساعت های بیشتری را متمرکز و درگیر کار خود خواهید کرد. همین امر در مورد پست های رهبری نیز صدق می کند. می توانید از کارمندان خود بخواهید تلفن های همراه خود را خاموش کنند و چت ها را به حداقل برسانند.

همه ما احساس می کنیم که باید تلفن هایمان را چک کنیم یا با همکارانمان چت کنیم. دقیقاً به همین دلیل است که نکته بعدی برای بهره وری شما بسیار مهم است.

3. به طور منظم استراحت کنید

به گفته روانشناسان، استراحت منظم در محل کار به شما کمک می کند استرس را به حداقل برسانید و در نتیجه عملکرد خود را بهبود بخشد. چه از خانه کار کنید و چه در دفتر مرکزی، استراحت های استراحت و اجتماعی ضروری است. اما این همه ماجرا نیست.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، استراحت های منظم روشی هوشمندانه برای جلوگیری از حواس پرتی است. اگر می دانید استراحت بعدی شما نزدیک است، نیازی به چت کردن یا نگاه کردن به تلفن خود نخواهید داشت.

این به شما کمک می کند تا سطح بالایی از تمرکز را حفظ کنید. از سوی دیگر، اگر به طور منظم استراحت نکنید، عملکرد شما در طول روز کاهش می‌یابد.

4. چندوظیفه ای را متوقف کنید

هنگامی که وظایف و استراحت های خود را برنامه ریزی کردید، وقت آن است که به کار واقعی فکر کنید process. برخلاف تصور بسیاری، چندوظیفه بودن شما را بازدهی بیشتر نمی کند.

برعکس، چندوظیفه ای می تواند عملکرد شما را کاهش دهد، انرژی شما را سریعتر تخلیه کند یا حتی به مغز شما آسیب برساند. این یکی دیگر از دلایل اهمیت برنامه ریزی است. همیشه باید سعی کنید مغز خود را در یک زمان با یک کار درگیر کنید.

5. بهینه سازی شرایط محل کار

این یکی از کارآمدترین راه‌های افزایش بهره‌وری است، اما اغلب دست کم گرفته می‌شود. اطمینان از اینکه دمای کار بین است 20-24 درجه سانتیگراد (68 و 76 درجه فارنهایت) به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری متمرکز بمانید.

این همچنین باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، چه در خانه و چه در دفتر. از سوی دیگر، اگر احساس سرما یا گرما کنید، حواس تان پرت می شود. بنابراین، قبل از شروع کار باید به دمای کار فکر کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از کشیدن و رها کردن HTML5

6. خواب کافی کلید است

اینکه کم خوابی می تواند بر عملکرد ما تأثیر بگذارد، خبری نیست. و فقط این نیست. کمبود خواب منجر به کاهش شدید موارد زیر می شود:

  • توانایی تمرکز
  • حافظه کاری
  • ظرفیت ریاضی
  • استدلال منطقی

بنابراین خواب برای سلامت کلی ما بسیار مهم است. بر اساس بنیاد ملی خواب، باید سعی کنید بین 7 تا 8 ساعت در شب بخوابید (برای بزرگسالان بین 18 تا 65 سال).

بدیهی است که خواب کافی یکی از بهترین راه ها برای افزایش بهره وری شما در محل کار است.

7. ارتباط بسیار مهم است

ارتباط ضروری است، به خصوص برای کسانی از شما که از خانه کار می کنند. همیشه باید در زمان استراحت با افرادی که با آنها زندگی می کنید گفتگو کنید. این همچنین می تواند به شما در جلوگیری از حواس پرتی در ساعات کاری کمک کند.

سعی کنید به همه اطرافیانتان (از جمله خودتان) بفهمانید که درهای بسته و باز به چه معناست. این به شما کمک می کند تا بهره وری خود را افزایش دهید و به اندازه کافی با عزیزان خود ارتباط برقرار کنید.

همین امر در مورد افرادی که در ادارات کار می کنند نیز صدق می کند. همیشه باید سعی کنید در زمان استراحت با همکاران خود درگیر شوید. به یاد داشته باشید که احساس عضوی از یک گروه و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود کلید افزایش بهره وری شماست.

8. از رسانه های اجتماعی دوری کنید

آخرین نکته ما یکی از سخت ترین نکاتی است که باید رعایت کرد، به خصوص کار در خانه. ممکن است فکر کنید که این مشکلی برای شما نیست. مطالعات اخیر نشان می دهد که ما یک میانگین 145 دقیقه در شبکه های اجتماعی هر روز البته بد نیست این زمان را کم کنید.

اما، حتی اگر این کار را نکنید، باید سعی کنید هر گونه تعامل با رسانه های اجتماعی را خارج از ساعات کاری خود حفظ کنید. این به شما کمک می کند تا روی وظایف خود تمرکز کنید و یک قدم به اهداف خود نزدیک شوید.

بسته شدن

به خاطر داشته باشید که همه ما در زمان هایی که روی یک پروژه کار می کنیم گیر می کنیم. هر چه بیشتر در مورد آن نگران باشید، استرس بیشتری خواهید داشت. مراقبت از خود و سلامت روانتان ضروری است. در هر صورت، امیدواریم اکنون که نکات ما را خوانده اید، افزایش بهره وری خود را آسان تر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را دنبال کنید.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1402-12-27 13:35:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید