وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا درد بیش از حد برای صنعت adtech دیگر قابل تحمل نیست؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


مهاجرت در ذهن است

اجماع در صنعت adtech این است که اتکای کامل به محیط‌های ابری مقیاس بزرگ دیگر گزینه‌ای از نظر مالی قابل دوام نیست. لوئیس می‌گوید: «ما به طور فزاینده‌ای در حال گفتگو در مورد دور شدن از فضای ابری با کسب‌وکارهایی هستیم که موضع خود را در مورد زیرساخت‌ها بررسی می‌کنند.

و اکنون موضوع گفتگو وارد C-suite شده است و مدیران عامل، مدیران ارشد و مدیران ارشد مالی در مورد موضوع زیرساخت همسو می شوند. مدیران عامل می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که کسب‌وکارشان سودآور باقی می‌ماند، مدیران ارشد مالی می‌خواهند هزینه‌ها را بیشتر کنند، و حتی مدیران ارشد فناوری (که مهاجرت برایشان دردسر نهایی است) به این ایده می‌رسند که ابر ممکن است بیشتر ضرر داشته باشد تا سود.

لوئیس ادامه می دهد: “هیچ CTO صبح از خواب بیدار نمی شود و فکر می کند که من دوست دارم یک مهاجرت را انجام دهم، بنابراین، زمانی که یک CTO با مهاجرت موافقت می کند، موضوع باید در تجارت مهم باشد.”

دیوید هاینمیر هانسون، مالک مشترک و مدیر ارشد فناوری 37signals (Basecamp & HEY)، نمونه بارز فردی است که برای مهاجرت معکوس پیشرو است. در او مقاله چرا ابر را ترک می کنیمدیوید، که در اکتبر 2022 منتشر شد، تجربه خود را به اشتراک می گذارد.

او توضیح می دهد که ابر تحت دو شرایط برتری می یابد. اول، برای برنامه‌های کاربردی ساده و کم‌ترافیک، که یک سرویس ابری کاملاً مدیریت شده در پیچیدگی صرفه‌جویی می‌کند. و دوم، برای مشاغلی که اوج و فرورفتگی نامنظم در استفاده دارند.

هانسون می گوید: «اما هیچ یک از این دو شرط برای ما امروز صدق نمی کند». با این حال، با ادامه فعالیت در فضای ابری، ما در مواقعی هزینه‌ای تقریباً بی‌معنی برای این امکان پرداخت می‌کنیم.

در یک پیگیری مقاله، ما ابر را ترک کرده ایمهانسون، که در ژوئن 1402 منتشر شد، این سود را برجسته می کند. صرفه جویی سالانه حداقل 1.5 میلیون دلار با خرید و نگهداری سخت افزار خود به جای اجاره از آمازون.

37Signals ممکن است یک پلت فرم Adtech نباشد، اما استدلال هانسون به طور کلی مرتبط است و یک مشکل فراگیر را در هنگام خرید زیرساخت برجسته می کند. اکثر کسب و کارها (شامل Adtech ها) برای ویژگی هایی که به سادگی به آنها نیاز ندارند، هزینه می پردازند.

پذیرش رویکرد ترکیبی یک حرکت هوشمندانه است

بنابراین، راه حل چیست؟ داستان مهاجرت هانسون یک داستان تاثیرگذار است. اما همه نمی خواهند یا منابع لازم برای ساخت مرکز داده خود یا نگهداری سرورها را در مکان مشترک ندارند.

و این اشکالی ندارد.

چیزی که بسیاری از کسب و کارها متوجه نمی شوند این است که گزینه های دیگری نیز وجود دارد. گزینه هایی مانند میزبانی سرور فلزی برهنه. با اجاره سرورهای اختصاصی از یک ارائه دهنده میزبان فلزی، کسب و کارها می توانند راه اندازی زیرساخت ایده آل خود را با پشتیبانی متخصصان طراحی کنند.

«برنامه‌های همه افراد به‌طور متفاوتی ساخته می‌شوند، بنابراین هیچ راه‌حل یکسانی برای adtech وجود ندارد. برادلی توضیح می‌دهد که به‌عنوان یک ارائه‌دهنده میزبانی فلزی، ما با مشتریان خود می‌نشینیم تا گلوگاه‌های منحصربه‌فرد و زیرساخت‌های طراحی آن‌ها را شناسایی کنیم که به‌طور خاص در مورد کاربرد آنها بهینه شده است.

و در بسیاری از موارد مهاجرت کامل ضروری نیست. کسب‌وکارهایی که در ابر مقیاس بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند از انتقال بخشی از زیرساخت‌های خود به فلز خالی سود زیادی ببرند. یک رویکرد ترکیبی، با یک لایه پایه از سرورهای فلزی خالی و پر کردن فضای ابری، قابلیت اطمینان و عملکرد سرورهای اختصاصی را به همراه گزینه تکیه بر مقیاس خودکار ابری در صورت نیاز ارائه می‌دهد.

بردلی می‌گوید: «فلز برهنه طلای جهان میزبان است». «یک حد وسط بین یک مرکز داده اولیه و ابر مقیاس بزرگ».

چه چیزی در راه است؟

لوئیس می‌گوید: «پیش‌بینی می‌کنم که در سال 1402 ما همچنان شاهد افراد بیشتری باشیم که به اندازه کافی شجاع هستند تا وضعیت موجود را به چالش بکشند. «مردم از مهاجرت دیگران یا اگر نه، پس از ضرورت آن انگیزه می‌یابند».

و در حالی که مهاجرت ها از آنچه مردم آرزوی آن را دارند بسیار دور است، اگر اکنون اینطور نیست، به زودی باید انجام شود. با افزایش فشار C-suites و تابلوهایی که به دنبال بهینه سازی هزینه در سطح زیرساخت هستند، زمان نوآوری فرا رسیده است.

براد و لوئیس را در DMEXCO 1402 بیابید تا درباره زیرساخت‌های adtech صحبت کنید و منتظر وبلاگ‌های بیشتری باشید که آخرین روندهای adtech را پوشش می‌دهند.



منتشر شده در 1402-12-28 01:18:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید