وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه فرآیند توسعه بوت استرپ خود را تسریع کنیم

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


چگونه فرآیند توسعه بوت استرپ خود را تسریع کنیم

بوت استرپ به طور طبیعی یک راه حل توسعه بسیار سریع است، زیرا به شما امکان می دهد به هر چیزی که برای ایجاد برنامه خود نیاز دارید در یک محیط ساده دسترسی داشته باشید. می‌توانید به کلاس‌ها، کیت‌ها و تم‌های از پیش ساخته شده دسترسی داشته باشید و سرعت توسعه خود را بدون به خطر انداختن عملکرد افزایش دهید.

با این حال، این بدان معنا نیست که راه های زیادی برای افزایش سرعت استراتژی بوت استرپ شما هر از گاهی وجود ندارد. بنابراین امروز، ما قصد داریم به برخی از کارهایی که می توانید برای سرعت بخشیدن به توسعه برنامه بوت استرپ خود انجام دهید، نگاهی بیاندازیم.

از ابزارهای موجود نهایت استفاده را ببرید

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: یکی از مواردی که بوت استرپ را به عنوان یک ابزار توسعه بسیار موثر می کند، امکان دسترسی به ابزارها و خدمات خاص برای کارآمدتر ساختن ساختمان است. هرچه بیشتر از این ویژگی ها استفاده کنید، در طراحی سریع برنامه های شگفت انگیز بهتر خواهید بود.

به عنوان مثال، Task Runner افزودنی فوق العاده برای استراتژی توسعه Bootstrap است. با استفاده از این ابزارها، می توانید کارهایی مانند کامپایل کردن کد یا انتقال کد از Typescript به JavaScript را خودکار کنید. علاوه بر این، بسیاری از توسعه دهندگان از این ابزارها هنگام پیکربندی یک کار استفاده می کنند که هر بار که یک فایل خاص تغییر می کند اجرا می شود، بنابراین مجبور نیستند همیشه به صورت دستی دوباره کامپایل کنند.

محبوب ترین Task Runner های موجود در حال حاضر Grunt JS و Gulp JS هستند. Gulp مبتنی است در Node.jS، در حالی که Grunt مطابق با محیط قالب خود کار می کند.

ابزارهای مفید دیگری که می توانید برای تسریع توسعه خود بررسی کنید process شامل Sass یا برگه های سبک نحوی عالی – یک زبان برنامه نویسی پیش پردازنده که در CSS کامپایل شده است تا بتوانید شیوه نامه های بهتری را با کمترین تلاش ایجاد کنید. علاوه بر این، فناوری Sass با گسترش CSS از طریق روش‌های مختلف مانند واردات درون خطی، متغیر و نقشه‌های تودرتو، نیاز به تکرار را کاهش می‌دهد. این به این معنی است که می توانید تغییرات را خیلی سریعتر اجرا کنید و ریسک های بیشتری را در طرح های خود بپذیرید.

ابزار مانند BrowserSync JS تست مرورگر شما را همگام می کند process با انجام کار به عنوان یک مرد میانی بین مرورگر و سرور شما. با استفاده از این ابزار، مجبور نیستید برای مشاهده به‌روزرسانی‌ها، در هنگام ویرایش کد خود، دکمه تازه‌سازی مرورگر را بارها و بارها فشار دهید.

با داربست ها و کیت ها راحت باشید

چارچوب جلویی بوت استرپ به شدت به سیستم شبکه ای در این فناوری متکی است، که دارای ویژگی هایی است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا یک طرح بندی پاسخگو را ایجاد کنند. به دلیل این سیستم شبکه ای، پیش از انجام هر گونه کدنویسی، طرح های پاسخگو آسان تر است. به این ترتیب شما از کدنویسی جلوتر می روید process و بینش بهتری در مورد اینکه محتوا باید به کجا برسد.

سیستم شبکه بوت استرپ بسیار منعطف است به طوری که می توانید مجموعه ای از ردیف ها را بر اساس هر یک از بخش های سایت یا برنامه خود تعریف کنید. بهترین بخش این است که هر ستون می تواند کاملا مطابق با الگو تنظیم شود.

شما می توانید سرعت توسعه خود را افزایش دهید process حتی بیشتر با دسترسی به تم ها و کیت های رابط کاربری موجود از اکوسیستم بوت استرپ.

کیت های بوت استرپ کیت های رابط کاربری هستند که از مجموعه ای از اجزا و دارایی های مبتنی بر بوت استرپ انعطاف پذیر، جذاب و با استفاده آسان تشکیل شده است. شما به راحتی می توانید راه حل خود را به وب سایت خود متصل کنید و آن را بر اساس خروجی طراحی مورد نیاز خود سفارشی کنید. اجزای رابط کاربری ممکن است شامل مواردی مانند فرم‌های ورودی، ویجت‌ها، منوهای پیمایش و توصیفات باشد. چند گزینه عبارتند از:

  • پیکسل: یک کیت رایگان بوت استرپ 5 UI با بیش از 80 مؤلفه UI کدگذاری شده، صفحات نمونه و موارد دیگر که به شما در طراحی و ساخت وب سایتی که برای پروژه های شما منطقی است کمک می کند.
  • فابرکس: کیت جامع Bootstrap 5 با دسترسی به بیش از 500 کامپوننت پاسخگو، 250+ وایرفریم و host از قالب های آماده این به صورت یکپارچه با CSS و HTML کدگذاری شده است.
  • طراحی متریال: یکی از محبوب ترین کیت های UI منبع باز این راه حل بر اساس Bootstrap 5، ایجاد اجزای مبتنی بر طراحی متریال را با CSS، JS و HTML آسان می کند. در حال حاضر بیش از 700 جزء UI در کیت موجود است.

با تم های بوت استرپ آزمایش کنید

مانند کیت های بوت استرپ UI، تم های بوت استرپ مجموعه ای آماده برای استفاده از کدهای جاوا اسکریپت، HTML و CSS هستند که با اجزای رابط کاربری، اجزای سبک و page طرح بندی ها معمولاً این تم ها برای نوع خاصی از اپلیکیشن یا وب سایت طراحی می شوند. با این حال، اکثراً همه چیز برای شما ایجاد می شود تا بتوانید بعداً عناصر مورد نیاز خود را تغییر دهید.

در حالی که کیت‌های Bootstrap UI قطعات متعددی از کدنویسی و فناوری را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید در توسعه خود و هر طور که دوست دارید استفاده کنید، تم‌های Bootstrap به عنوان راه‌حل‌های plug-and-play در نظر گرفته شده‌اند. شما چند مؤلفه و منابع را اصلاح می کنید و آماده انتشار هستید.

بوت استرپ انتخاب تم های خاص خود را دارد در دسترس است، اگرچه بیشتر آنها با هزینه ممتاز در دسترس هستند، بنابراین ارزش دارد آنچه را که از قبل دریافت می کنید بررسی کنید. یکی از گزینه های خوب، قالب مدیریت و داشبورد است که برای ایجاد برنامه هایی برای ردیابی مواردی مانند تجزیه و تحلیل و اطلاعات وب سایت طراحی شده است.

این موضوع اینجا با دسترسی به تمام اجزای مهم بوت استرپ، و همچنین نمودارهای Brite، نمودارهای Apex، چندین ویجت و آیکون ها همراه است. چند جایگزین برای امتحان عبارتند از:

از Bootstrap Builder استفاده کنید

اکثر توسعه دهندگان ترجیح می دهند برنامه یا وب سایت خود را کاملاً از ابتدا با بوت استرپ کدنویسی کنند – عمدتاً زیرا انجام آن آسان است. با این حال، یک مسیر جایگزین سریعتر نیز وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، استفاده از سازنده یا استودیو Bootstrap باعث تغییر طراحی می شود process از یک پیکربندی کد سخت به یک پیکربندی بصری تر و ساده تر process.

صفحه سازها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند که هم برای وب و هم برای دسکتاپ طراحی شده اند. گزینه های محبوب مانند استودیو بوت استرپ با قابلیت کشیدن و رها کردن برای محتوای مبتنی بر شبکه، ایجاد کامپوننت و دسترسی به اجزای افزودن سریع.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سازنده این است که معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که آخرین نسخه بوت استرپ را در دسترس داشته باشید، بنابراین نیازی به به روز رسانی مداوم ندارید. به عنوان مثال، برخی از جدیدترین page سازندگانی که به Bootstrap 5 دسترسی دارند عبارتند از:

  • استارت آپ: یک سازنده ساده مبتنی بر بوت استرپ، استارت آپ به طراحان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا وب سایت ها، برنامه ها و صفحات فرود را با قابلیت کشیدن و رها کردن ایجاد کنند. راه حل با تمام دستگاه های رتینا سازگار است و صادرات آسانی دارد.
  • ساخت بوستراپ: این یک است برنامه بوت استرپ ساده و موثر برای نمونه سازی و طراحی انواع تم ها و قالب های بوت استرپ. تعداد زیادی قابلیت قالب‌بندی داخلی و همچنین پیش‌نمایش زنده، انتخابگر رنگ، جستجوی متغیر و تنظیم‌کننده اندازه وجود دارد.
  • Mobirise: آ سازنده بوت استرپ رایگان و ساده، این راه حل بر ساخت وب سایت های مختلف بوت استرپ تمرکز دارد.

به یادگیری ادامه دهید

بوت استرپ، مانند بسیاری از ابزارهای توسعه و طراحی امروزه، دائماً در حال پیشرفت است. همانطور که نسخه ها و مؤلفه های جدید همچنان ظاهر می شوند، ضروری است که از گزینه هایی که برای وب سایت، برنامه یا هر چیز دیگری که ممکن است ایجاد کنید، اطمینان داشته باشید.

بررسی مداوم آخرین آموزش ها و پست های رسمی خسته کننده است وب سایت بوت استرپ; وقتی می دانید همه چیز چگونه کار می کند، انجام کارها بسیار آسان تر است. خبر خوب این است که بسیاری از دوره‌ها و دستورالعمل‌های موجود در وب امروز رایگان هستند. به عنوان مثال، شما می توانید یک دوره تصادف برای مبتدیان در بوت استرپ 5 یا مجموعه ای از برخی از بیشتر را پیدا کنید دوره های محبوب تصادف در اینجا.

همچنین ارزش این را دارد که آخرین اخبار منتشر شده توسط تیم بوت استرپ را زیر نظر داشته باشید، بنابراین می توانید در مورد هر ویژگی یا عملکرد جدیدی که ممکن است نیاز به یادگیری در هنگام کار بر روی ساخت های خود داشته باشید، ایده بگیرید. اگر از ابزارهایی که در بالا ذکر کردیم، مانند Sass استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که آخرین به‌روزرسانی‌ها را برای آن‌ها نیز بررسی کرده‌اید – بسیاری از ابزارهای موجود برای Bootstrap نیز به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند.

اگر واقعاً در مورد ویژگی‌های جدید Bootstrap خود در تاریکی احساس می‌کنید، می‌توانید سایت‌هایی مانند Udemy را بررسی کنید. راهنماهای گام به گام را برای مبتدیان ارائه دهید. اگرچه کل دوره دارای هزینه ای است، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه های مختلفی را در بوت استرپ بسازید، که می تواند بعداً در توسعه کارآمدتر شود.

همانطور که در حال یادگیری روش تسلط بر توسعه بوت استرپ هستید، سعی کنید یکباره مقدار زیادی در بشقاب خود انباشته نکنید. اگر تصمیم دارید با بسته دانلودی از پیش کامپایل شده برای Bootstrap کار کنید، ارزش آن را دارد که در هر زمان فقط به جنبه های خاصی از کتابخانه مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

با استفاده از ابزارهای ساده ای مانند bootstrap-reboot.min.css برای بازنشانی ساده CSS برای پروژه خود شروع کنید، یا به سیستم شبکه ای با کاربری آسان در bootstrap-grid.min.css دسترسی پیدا کنید. لزوماً نیازی به دسترسی و یادگیری همه فریمورک ها به یکباره ندارید.

اصول را به خاطر بسپارید

در نهایت، وقتی به فکر تبدیل شدن به یک کدنویس بهتر می‌شوید، همه جنبه‌های توسعه Bootstrap بسیار آسان‌تر می‌شوند. جدای از نکات بالا، بهینه سازی یک وب سایت در هر چشم انداز همچنان به معنای ترکیب تکنیک های عملکرد جلویی مناسبی است که برای هر وب سایتی به آن دسترسی خواهید داشت.

اگرچه تمرکز بر روی درست کردن UX با ساخت بوت استرپ ممکن است زمان بیشتری را به توسعه شما اضافه کند process در ابتدا، همچنین به این معنی است که احتمال اینکه مجبور شوید به وب سایت خود بازگردید و در آینده تغییراتی ایجاد کنید، کمتر است. این به این معنی است که شما می توانید زمان کمتری را برای توسعه کلی پروژه خود و زمان بیشتری را برای بهینه سازی تجربه صرف کنید.

به عنوان مثال، هنوز باید:

  • از جاوا اسکریپت و CSS ناب استفاده کنید: به یاد داشته باشید، هر کاراکتر در کد شما به وزن نهایی صفحه وب شما کمک می کند. تسلط بر JS و CSS تمیز و مختصر ممکن است دشوار باشد، اما چیزی است که باید در بیشتر پروژه های خود برای آن تلاش کنید. روش‌های خوب CSS معمولاً شامل خلاص شدن از انتخاب‌کننده‌های استفاده نشده و کدهای تکراری، قوانین بیش از حد تو در تو و محتوای نامرتب است. راهنماهای سبک اغلب می توانند در اینجا مفید باشند. همچنین می توانید به ویژگی هایی مانند JS Lint و CSS lint دسترسی داشته باشید تا کد خود را نیز پاک کنید.
  • کد JS و CSS خود را کوچک کنید: یک گام اساسی در بهینه سازی وب سایت شما، محدود کردن تعداد درخواست های HTTP است که یک وب سایت برای ارائه محتوا انجام می دهد. هر سفر به سرور و بازگشت زمان بیشتری می برد و به تجربه کاربر آسیب می رساند. کوچک کردن سند به شما کمک می کند تا اندازه فایل ها را کوچک نگه دارید و درخواست های HTTP را کاهش دهید.
  • کاهش اندازه تصویر: سنگین ترین بخش وب سایت شما معمولاً فایل های تصویری است. با این حال، فایل های ویدئویی و صوتی نیز نقش خود را ایفا خواهند کرد. مطمئن شوید که همیشه از تصویر یا نوع فایل مناسب برای هر کار استفاده می‌کنید و بایت‌های اضافی را در هر کجا که می‌توانید با فشرده‌سازی از تصاویر خود فشار دهید.

در حالی که انجام سریع یک پروژه توسعه عالی است، اشتباه نکنید که عجله کنید و عناصر اساسی را که بر تأثیر پروژه شما تأثیر می گذارد فراموش نکنید. شما هنوز هم می‌خواهید پروژه شما به خوبی کار کند – حتی اگر به سرعت آن را توسعه دهید.

افزایش سرعت توسعه با بوت استرپ

Bootstrap یک راه حل فوق العاده و سریع برای توسعه انواع وب سایت ها، برنامه ها و پروژه های باورنکردنی است. با این حال، یادگیری روش استفاده صحیح از تمام ویژگی ها و اجزای محیط بوت استرپ می تواند اطمینان حاصل کند که احتمال افزایش سرعت توسعه بیشتر است. process. نکات بالا به شما این امکان را می دهد که تمام مزایای فریم ورک فرانت اند بوت استرپ را کشف کنید.

به یاد داشته باشید، سعی کنید تعادل مناسبی بین سرعت بخشیدن به توسعه خود پیدا کنید process، و حفظ سطح کیفیت بالا. اگر مجبور باشید بعداً برگردید و بعداً اصلاحات اضافی انجام دهید، زمان صرفه‌جویی شده در توسعه اولیه فایده چندانی نخواهد داشت. بنابراین روی درست کردن کارها در بار اول تمرکز کنید، اما هر زمان که می توانید از ابزارها و الگوهایی برای کمک به شما استفاده کنید. هرچه بیشتر روی بوت استرپ کار کنید، پروژه های شما بهتر می شوند.

(برچسب‌ها برای ترجمهprocess



منتشر شده در 1402-12-28 04:47:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید