وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش بهبود UX با طراحی

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


روش بهبود UX با طراحی

یکی از چالش برانگیزترین وظایف هر طراحی process در حال گرفتن ایده اولیه است. همه ما ساعت‌های بی‌شماری را صرف فکر کردن درباره راه‌حلی خلاقانه برای یک پروژه کرده‌ایم، اما دوباره این ایده را از دست داده‌ایم. به نظر می رسد که طراحی یک راه حل درخشان برای این مشکل است.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی های UX خود را با استفاده از طراحی به عنوان یک ابزار بهبود بخشید. ابتدا به این سوال پاسخ می‌دهیم که طراحی چگونه از طراحی سود می‌برد، سپس به ابزارهای مورد نیاز شما و در نهایت چه طراحی کارآمدی می‌پردازیم. process به نظر می رسد. در پایان این مطالعه 3 دقیقه ای، دانش جدید ارزشمندی خواهید داشت که به عنوان یک طراح به شما کمک می کند.

چرا طراحی برای طراحان مهم است؟

وقتی شروع به کار کردی روی یک پروژه، وسوسه انگیز است که مستقیماً به فریم های سیمی با وضوح بالا بروید. اما با انجام این کار، شما در معرض خطر صرف ساعت ها هستید روی هر یک از جزئیات کوچک، فقط برای کشف اینکه مفهوم کلی کار نمی کند.

اسکچینگ – بر خلاف طراحی، که در مورد انتقال یک ایده است – یک جریان آزاد است، process که به شما امکان می دهد ایده های خود را پایین بیاورید روی کاغذ (بله، کاغذ!) سریع.

اگر چیزی را از این راهنما حذف می‌کنید، بگذارید این باشد: طرح‌ها برای مشتریان، همکاران، یا Dribbble نیستند، طرح‌ها فقط برای شما هستند. آنها روشی غیر مکتوب برای یادداشت برداری سریع هستند. طرح ها به شما کمک می کنند تا تمام مسیرهای ممکن را که باید در نظر بگیرید را به یاد آورید.

اسکچینگ به معنای تجسم سریع و کارآمد ایده های شماست. زمانی که طراحی می کنید، لازم نیست نگران جزئیات باشید، و لازم نیست نگران ارتباط با دیگران باشید.

با ترسیم ایده ها بدون جزئیات، می توانید به سرعت راه حل های متعددی را برای یک پروژه کشف کنید. این جالب است که چگونه طراحی می تواند به شما کمک کند یک ایده را تجسم کنید و آن را بارها و بارها در طول مسیر با حداقل تلاش اصلاح کنید.

بنابراین، به چه ابزارهای انقلابی جدیدی نیاز دارید؟

برای طراحی به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

طراحان ابزارهای جدید را دوست دارند، اما وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، تعداد نسبتاً کمی وجود دارد و احتمالاً از قبل آنها را در دست دارید.

ابتدا به کاغذ نیاز دارید. یک نوت بوک خوب است، لازم نیست کاغذ باکیفیت باشد. در واقع، اگر مطمئن شوید که ارزان است، احتمالاً احساس آزادی و محدودیت کمتری خواهید داشت.

برای علامت گذاری به چیزی نیاز دارید روی کاغذ. یک مداد خوب است، یک خودکار، یک بیرو، و تقریباً هر چیز دیگری. نگران پاک کن نباشید، طراحی در مورد تصحیح اشتباهات نیست، اما اگر از مداد استفاده می کنید به یک تراش نیاز دارید – هرگز با مداد بی رنگ نقاشی نکنید!

هر وسیله ای که انتخاب می کنید، ایده خوبی است که یک نشانگر سنگین مانند شارپی برای انتخاب جزئیات مهم و شاید یک خودکار ظریف برای اضافه کردن جزئیات کوچک (در صورت لزوم) داشته باشید.

در نهایت، مطمئن شوید که یک تایمر در دست دارید. یک ساعت شطرنج برای زیبایی شناسی قدیمی، اما یک تایمر عالی است روی گوشی شما کاملا سالم است تایمر برای این است که مطمئن شوید زیاد وقت صرف نمی کنید روی یک طرح، بنابراین وقت کافی برای تکمیل جزئیات را ندارید.

طرح 101: یک فرآیند گام به گام

وقتی مدتی طراحی می‌کنید، خودتان را کشف خواهید کرد processو روش های ترجیحی اما برای هر کسی که تازه کار است، در اینجا روش شروع به کار آمده است.

1. ایده اولیه

همانند طراحی وایرفریم، چالش برانگیزترین مرحله شروع است. معمولاً در شروع یک پروژه ما غرق می شویم. این به این دلیل است که ایده های زیادی وجود دارد و ما نمی دانیم از کجا شروع کنیم. به همین دلیل، تحلیل دقیق پروژه ضروری است.

می توانید با فکر کردن در مورد مهم ترین تعاملاتی که باید ایجاد کنید شروع کنید. به این ترتیب، مهمترین و هیجان انگیزترین جنبه های پروژه را خواهید فهمید.

از آنجایی که بسیاری از ما درگیر جزئیات دقیق هستیم، مفید است که طراحی را به عنوان یک جلسه طوفان فکری در نظر بگیریم. این جلسه صرفاً در مورد ارائه راه حلی نوآورانه برای یک پروژه و تجسم آن است.

خوب است ایده ای داشته باشید که در نهایت نادیده بگیرید. این زمان برای ویرایش خود نیست.

2. Sketching را شروع کنید

یک تکه کاغذ بردارید و با استفاده از ابزار طراحی خود آن را به شش قسمت تقسیم کنید. تایمر خود را برای 5 دقیقه تنظیم کنید و برای اولین تعامل شروع به طراحی ماکت کنید.

اغلب، طراحان با این مرحله دست و پنجه نرم می کنند و عقب می نشینند روی چیزی که آنها به آن عادت کرده اند، یعنی وایرفریم و ماکت های با وضوح بالا. اگر متوجه شدید که برای شروع طراحی مشکل دارید، با علامت گذاری شروع کنید روی کاغذ؛ اصلاً هر علامتی سپس، علامت دوم را ایجاد کنید. با علامت سوم، سعی کنید آن را به گونه ای قرار دهید که چیزی در مورد پروژه به شما بگوید، با توجه به اندازه، وزن، موقعیت آن – اصلاً هر چیزی. ادامه دهید و قبل از اینکه متوجه شوید یک طرح کامل خواهید داشت.

بسیار مهم است که از زمانی که به خود اختصاص می دهید تجاوز نکنید زیرا طراحی به جزئیات دقیق مربوط نمی شود. بهتر است زمان را صرف بررسی ایده های متعدد کنید، حتی اگر این ایده ها فقط تأیید کنند که ایده اول امیدوارکننده ترین ایده بوده است.

تکرار این مرحله می تواند بسیار ارزشمند باشد. هنگامی که از نتایج راضی هستید، می توانید حرکت کنید روی به مرحله بعدی و نهایی

3. خود ویرایش

متأسفانه، شما نمی توانید هر مفهومی را که طرح کرده اید حذف کنید. این مرحله در مورد انتخاب موثرترین ایده ها و گسترش آن است روی آنها

اکثر طراحان می خواهند طرح های درجه یک و با جزئیات ایجاد کنند و این خوب است. با این حال، طرح‌ها فقط برای مراحل اولیه یک پروژه واقعاً مفید هستند، و ایجاد طرح‌های کامل در مراحل اولیه یک پروژه ممکن است سازنده نباشد – در واقع، می‌تواند محدودکننده باشد.

اغلب ایده خوبی است که برخی از طرح های خود را با هم ترکیب کنید. آنها را با هم دوباره ترسیم کنید و پس از انجام این کار آنها را گسترش و اصلاح کنید.

طراحی خود را با اسکچینگ بهبود دهید

مهم نیست که فکر می کنید در طراحی بد هستید – هیچ کس جز شما طرح های شما را نخواهد دید. بسیاری از ما برای آواز خواندن در جمع مشکل داریم، اما خواندن زیر دوش کاملاً خوب است.

به یاد داشته باشید که طراحی در مورد مهارت های هنری شما نیست. این در مورد گرفتن یک ایده و گسترش است روی آی تی. پس از همه، هنگامی که طرح نهایی خود را دارید، آن را به صورت دیجیتالی بازسازی خواهید کرد.

برای طراح شدن لازم نیست هنرمند باشید. و از آنجایی که طراحی می تواند طراحی های UX شما را بهبود بخشد، دلایل زیادی وجود دارد که باید آن را امتحان کنید.

هنگامی که با طراحی راحت شدید، آن را ابزاری ارزشمند برای شناسایی نقاط چسبنده در یک پروژه و حل آنها قبل از رسیدن به مرحله وایرفریم خواهید یافت.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1402-12-28 17:00:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید