وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه می توانم Bash را در یک جدید اجرا کنم Container از یک تصویر داکر

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


Docker یک پلت فرم محبوب برای اجرا و ساخت برنامه ها با استفاده از کانتینرها است که اجرای آنها را آسان می کند روی پلتفرم ها و محیط های مختلف اجرای یک bash در جدید container مفید است زیرا محیطی را که در آن bash را اجرا می کنید از محیط دیگری جدا می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا یک محیط تازه را بدون هیچ گونه وابستگی یا پیکربندی موجود تنظیم کنند. این مقاله باز کردن یک جدید را توضیح می دهد container برای اجرای تصویر Docker در bash.

اجرای Bash در یک جدید Container از یک تصویر داکر

قبل از شروع، مطمئن شوید که Docker نصب شده است روی سیستم شما، در ادامه Docker را دانلود و نصب کنید روی لینوکس این راهنمای کامل را بخوانید.

برای اجرای bash در جدید container از یک تصویر Docker، می توانید از دستور docker run به همراه نام فایل تصویری برنامه و دستور اجرا در container، در اینجا نحو آن است:

داکر اجرا -آی تی <تصویر-نام> /صندوقچه/ضربه شدید

در دستور بالا، -آی تی گزینه برای باز کردن یک پوسته تعاملی در container و پارامتر نام تصویر Docker را که می خواهید اجرا کنید مشخص می کند. در نهایت، /bin/bash دستور به داکر می گوید که پوسته Bash را در آن اجرا کند container، بنابراین اگر می خواهید bash را در یک جدید اجرا کنید container از تصویر OpenJDK، می توانید از دستور زیر استفاده کنید:

سودو داکر اجرا -آی تی openjdk /صندوقچه/ضربه شدید

دستور بالا دستور جدیدی را شروع می کند container مستقر روی تصویر OpenJDK را باز کنید و یک پوسته Bash تعاملی را در آن باز کنید container، همچنین اگر فایل تصویری برنامه موجود نباشد روی سیستم شما، سپس آن را به صورت خودکار و برای کمک بیشتر دانلود می کند روی فایل های تصویری اینجا کلیک کنید:

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  دو پرانتز در Bash چیست؟

چگونه می توانم Bash را در یک جدید اجرا کنم Container از یک تصویر داکر

نتیجه

کانتینرهای Docker راه آسانی برای بسته بندی و توزیع برنامه ها با وابستگی هایشان فراهم می کند و آنها را برای ساخت، حمل و نقل و اجرای برنامه ها در محیط های مختلف ایده آل می کند. با استفاده از دستور docker run با گزینه ها و پارامترهای مناسب، می توانید یک جدید ایجاد کنید container از یک تصویر Docker استفاده کنید و Bash یا هر دستور دیگری را در آن اجرا کنید container. با Docker، می‌توانید به سرعت و به راحتی برنامه‌ها را در محیط‌های ایزوله اجرا کنید، بدون اینکه نگران پیکربندی سیستم اصلی باشید.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1402-12-29 02:57:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید