پادکست ها با آپلود قسمت های صوتی و تصویری، راه بسیار خوبی برای جذب مخاطب هستند. با این حال، تولید محتوای با کیفیت به اندازه انتخاب ابزار مناسب پادکست برای جلب توجه مخاطبان مهم است.

یک ابزار عالی باید با وب سایت و سرویس میزبانی شما سازگار باشد و همچنین از فایل های ویدیویی و صوتی که برای وارد کردن پادکست ها بدون هیچ زحمتی نیاز دارید پشتیبانی کند.

خوشبختانه، تعداد زیادی افزونه پادکست برای کاربران وردپرس وجود دارد. با این حال، پیدا کردن بهترین افزونه وردپرس که تمام ویژگی‌های لازم برای مدیریت قسمت‌های پادکست را ارائه می‌دهد ممکن است زمان‌بر باشد.

در این راهنمای وردپرس، هفت بهترین افزونه پادکست را برای نیازهای مختلف به شما معرفی می کنیم.

7 پلاگین پادکست با رتبه برتر برای وردپرس

در این بخش، ما به بررسی هفت بهترین افزونه پادکست وردپرس می‌پردازیم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، قیمت و اینکه چه کسی باید از آنها استفاده کند، بحث می‌کنیم.

از آنجایی که لیست ترتیب خاصی ندارد، می توانید یک افزونه وردپرس را با ویژگی هایی که برای سایت پادکست خود نیاز دارید نصب کنید.

برای شروع قسمت های پادکست خود به مقداری الهام نیاز دارید؟

آموزش ما را بررسی کنید روی بهترین پادکست های آژانس برای گرفتن ایده.

1. پخش کننده پادکست

Easy Podcast Pro homepage پیشنهاد دانلود افزونه Podcast Player

آمار پخش کننده پادکست:

  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: پادکسترهایی که به دنبال یک افزونه وردپرس مبتدی هستند
  • قیمت: فریمیوم (مجوزهای حق بیمه از 39.99 دلار در سال)

پادکست پلیر به دلیل کاربر پسند بودن به عنوان یکی از بهترین راه حل های پادکست وردپرس متمایز است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک URL فید را در ویرایشگر بچسبانید، و افزونه به طور خودکار یک پخش کننده صوتی را برای آن قسمت پادکست تنظیم می کند. می توانید آن را در هر جایی قرار دهید روی سایت وردپرس شما، از جمله نوار کناری یا پاورقی.

علاوه بر این، افزونه پادکست دارای یک پخش کننده پاسخگو، یک ویژگی جستجوی زنده و دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی است. اینها برای درگیر شدن با شنوندگان پادکست عالی هستند و به شما کمک می کنند ترافیک ارگانیک بیشتری را هدایت کنید.

اگر برای مجوز پریمیوم هزینه کنید، به طرح‌ها و طرح‌های مختلف پخش‌کننده پادکست دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید لیست پخش قسمت های پادکست خود را ایجاد کرده و آنها را بر اساس نیاز خود فیلتر کنید.

ویژگی های کلیدی

  • URL ها را به وردپرس اضافه کنید و به طور خودکار یک پخش کننده پادکست را جاسازی کنید
  • جستجوی زنده کاربران را قادر می سازد تا قسمت های دیگر پادکست را بدون ترک آن پیدا کنند page
  • پخش کننده صوتی پادکست خود را در هر جایی اضافه کنید روی سایت وردپرس شما

[PREVIEW / DOWNLOAD]

2. ناشر پادکست Podlove

پلاگین Podlove Pocast Publisher رسمی است homepageپلاگین Podlove Pocast Publisher رسمی است homepage

آمار ناشر پادکست Podlove:

  • رتبه بندی: 4.4/5
  • بهترین برای: انتشار پادکست روی وردپرس
  • قیمت: رایگان

هنگامی که به دنبال یک افزونه رایگان برای پادکست وردپرس هستید، از Padlove Podcast Publisher استفاده کنید. این برنامه با در نظر گرفتن افراد مبتدی طراحی شده است و به شما در انتشار پادکست کمک می کند روی سایت وردپرس شما بدون هیچ مشکلی

این افزونه از چندین نوع صوتی و فایل های پادکست پشتیبانی می کند که وردپرس به طور پیش فرض با آنها کار نمی کند. همچنین می‌توانید از آن برای تنظیم فیدهای پادکست مختلف با گزینه‌های پیکربندی و قالب‌های مختلف استفاده کنید.

در مورد تبلیغ آنلاین پادکست، Padlove Podcast Publisher شامل ابزارهای اشتراک برای پیوند دادن به نمایش شما است. روی دیگر پلتفرم ها علاوه بر این، شما به تجزیه و تحلیل دقیق پادکست و آمار، از جمله گوش دادن، دانلودها و سیستم عامل هایی که بازدیدکنندگان استفاده می کنند، دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های کلیدی

  • فیدهای پادکست متعدد با گزینه ها و سبک های پیکربندی مختلف
  • ویجت هایی برای پیوند به پادکست شما روی دیگر پلتفرم ها
  • آمار دقیق پادکست و تجزیه و تحلیل

[DOWNLOAD]

3. چاپ پادکست ساده

پلاگین Simple Podcast Press رسمی است homepageپلاگین Simple Podcast Press رسمی است homepage

آمار مطبوعاتی پادکست ساده:

  • رتبه بندی: 4.3/5
  • بهترین برای: ایجاد یک لیست ایمیل از شنوندگان پادکست
  • قیمت: شروع میشود از 67 دلار در سال

Simple Podcast Press یکی از بهترین افزونه های پادکست وردپرس از نظر سادگی است. فقط یک URL برای پادکست خود از هر دایرکتوری اصلی اضافه کنید، و افزونه پادکست به طور خودکار یک را راه اندازی می کند page برای هر قسمت در کنار یک پخش کننده صوتی.

علاوه بر این، Simple Podcast Press با فیدهای پادکستی که اضافه می‌کنید همگام‌سازی می‌شود. این بدان معناست که شما نیازی به آپلود دستی قسمت های جدید در سایت وردپرس خود ندارید.

در نهایت، این افزونه با یک پخش کننده پادکست قابل تنظیم ارائه می شود که شامل فراخوان برای اقدام برای بررسی قسمت ها و فرم ثبت نام ایمیل است. این به شما کمک می کند تا لیست مشترکین خود را افزایش دهید و موفقیت پادکست خود را افزایش دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  10 بهترین فریم ورک وردپرس برای طراحی رایگان تم ها در سال 1403

ویژگی های کلیدی

  • ادغام دایرکتوری پادکست – قسمت خود را از هر کجا اضافه کنید
  • صفحات پست را برای هر قسمت پادکست، از جمله پخش کننده صوتی، تنظیم کنید
  • ابزارهای مدیریت پادکست برای بررسی و لیست ایمیل

[PREVIEW]

4. AudioIgniter

وب سایت CSSIgniter دانلود افزونه AudioIgniter را ارائه می دهدوب سایت CSSIgniter دانلود افزونه AudioIgniter را ارائه می دهد

آمار AudioIgniter:

  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: ترکیب پادکست ها با انواع دیگر رسانه ها
  • قیمت: فریمیوم (مجوزهای حق بیمه از 34.30 دلار در سال)

AudioIgniter یک ابزار قدرتمند افزونه پادکست وردپرس است که از چندین فهرست پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد لیست های پخش را منتشر کنید. اینها می‌توانند شامل آهنگ‌هایی از فهرست‌های پادکست و منابع دیگر، مانند ایستگاه‌های رادیویی آنلاین و کتابخانه رسانه شما باشند.

این رویکرد برای وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند لیست‌های پخشی را اضافه کنند که فقط شامل قسمت‌های پادکست نمی‌شود، بهترین کار را دارد.

اگر می‌خواهید از آپلودهای دسته‌ای و تنظیمات پخش اضافی پشتیبانی کنید، نسخه پریمیوم این افزونه پادکست وردپرس را انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی

  • لیست های پخشی ایجاد کنید که شامل انواع رسانه های دیگر باشد
  • پخش فایل های رسانه ای از منابع دیگر، از جمله فهرست های پادکست

[PREVIEW / DOWNLOAD]

5. پادکست Liteweight

بنر پلاگین Liteweightبنر پلاگین Liteweight

آمار پادکست Liteweight:

  • رتبه بندی: 4.3/5
  • بهترین برای: وب سایت های پادکست که یک پخش کننده صوتی ساده با چندین گزینه سبک می خواهند
  • قیمت: رایگان

Liteweight Podcast یک افزونه پادکست ساده و مبتدی است که هم یک پخش کننده صوتی جدید و هم یک قالب پست سفارشی جدید را به وردپرس اضافه می کند. این افزونه رایگان پادکست از چندین فایل صوتی پشتیبانی می کند که می توانید از آن برای پخش هر دو قسمت مستقل یا لیست پخش کامل استفاده کنید.

پخش کننده های صوتی را در هر جایی که می خواهید قرار دهید روی وب سایت وردپرس خود را و برای هر یک از آنها بین سبک ها جابجا شوید. این افزونه همچنین از افزودن پخش کننده پادکست در نوار کناری پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی

  • چندین پخش کننده صوتی پادکست را در هر کجا اضافه کنید روی وب سایت شما، از جمله نوار کناری
  • به کاربران اجازه دهید قسمت ها را با استفاده از دکمه ها به اشتراک بگذارند
  • بین چند سبک پخش کننده پادکست جابجا شوید

[PREVIEW]

6. وارد کننده پادکست

افزونه پرمیوم واردکننده پادکست homepageافزونه پرمیوم واردکننده پادکست homepage

آمار واردکننده پادکست:

رتبه بندی: 4.8/5

  • بهترین برای: وارد کردن فید پادکست به وردپرس
  • قیمت: فریمیوم (مجوزهای حق بیمه از 24 دلار در سال)

Podcast Importer یکی از بهترین افزونه های پادکست وردپرس است که به لطف ادغام آن با سایر نرم افزارهای مشابه است. هدف این ابزار این است که وارد کردن قسمت های شما به وردپرس را آسان تر کند و گزینه های بیشتری را نسبت به سایر افزونه های پادکست ارائه دهد.

می‌توانید از واردکننده پادکست برای ایجاد پست یا انواع پست سفارشی برای هر فید یا قسمت استفاده کنید. این افزونه برای وردپرس شما را قادر می سازد تا طبقه بندی هایی را به پست های پادکست اضافه کنید و حتی تصاویر برجسته را وارد کنید. همچنین می تواند با فیدهای RSS همگام شود، به این معنی که نیازی به وارد کردن قسمت های جدید به صورت دستی ندارید.

پس از وارد کردن فید، می‌توانید از هر یک از افزونه‌های پادکست دیگر استفاده کنید روی این لیست برای اضافه کردن یک پخش کننده سفارشی و ویژگی های جدید برای گوش دادن به قسمت ها.

ویژگی های کلیدی:

  • فیدهای پادکست را به وردپرس وارد کنید
  • پشتیبانی از سایر پلاگین های پادکست، از جمله Simple Podcast Press
  • شما را قادر می سازد تا طبقه بندی را به پست های پادکست اضافه کنید

[DOWNLOAD]

7. دکمه های اشتراک پادکست

7 بهترین پلاگین پادکست وردپرس در سال 14037 بهترین پلاگین پادکست وردپرس در سال 1403

آمار دکمه های اشتراک پادکست:

  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: کاربرانی که می خواهند مشترکان بیشتری در پلتفرم های مختلف پادکست داشته باشند
  • قیمت: رایگان

Podcast Subscribe Buttons که توسط SecondLineThemes ایجاد شده است که تم های پادکست وردپرس زیادی را ارائه می دهد، یک افزونه رایگان با عملکرد ساده است. این افزونه به شما امکان می دهد پیوندهایی با نمادهای منحصر به فرد اضافه کنید که به پادکست شما منتهی می شود روی دایرکتوری های مختلف این شامل گزینه‌هایی برای تمام پلتفرم‌های اصلی پادکست، از جمله پادکست‌های اپل، پادکست گوگل، و اسپاتیفای است.

می‌توانید با استفاده از بلوک‌ها، کدهای کوتاه یا ابزارک‌های Elementor سفارشی پیوندها را اضافه کنید. پیوندها را می توان برای باز کردن مستقیم برنامه ها یا هدایت بازدیدکنندگان به صفحات پادکست شما پیکربندی کرد.

ویژگی های کلیدی:

  • دکمه های اشتراک برای پلتفرم های اصلی پادکست، از جمله پادکست اپل، پادکست گوگل، استیچر، اسپاتیفای و ساوندکلاد

عواملی که هنگام انتخاب بهترین پلاگین پادکست برای وردپرس باید در نظر بگیرید

هنگام انتخاب بهترین افزونه پادکست وردپرس برای نیازهای خود، باید با در نظر گرفتن بودجه و ارائه دهنده میزبانی پادکست خود شروع کنید. علاوه بر این، در مورد نوع محتوای خود فکر کنید – چه در حال انتشار پادکست های ویدیویی هستید یا فقط موارد صوتی.

با این حال، از آنجایی که اکثر افزونه‌های وردپرس دارای نسخه رایگان هستند و با پلتفرم‌های مختلف سازگار هستند، در اینجا چند فاکتور برای تصمیم‌گیری در نظر گرفته می‌شود.

سفارشی سازی پخش کننده صوتی

بیشتر افزونه های پادکست تمرکز دارند روی اضافه کردن پخش کننده های صوتی به وب سایت شما این بازیکنان معمولاً برای انتشار قسمت‌های جدید با پلتفرم‌های پادکست ادغام می‌شوند روی سایت خود را هنگامی که آنها را در جای دیگری آپلود می کنید.

فصل های پادکست Newz of the Worldفصل های پادکست Newz of the World

بهترین پلاگین های پادکست درجاتی از کنترل ظاهر پخش کننده را ارائه می دهند. به این ترتیب، می‌توانید سبک را طوری تنظیم کنید که به خوبی با بقیه وب‌سایت و برندسازی کلی شما مطابقت داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کاوش در بیست و بیست و چهار: یک قالب وردپرس برای هر وب سایت

به دنبال گزینه‌ها و ویژگی‌های سفارشی‌سازی اضافی، مانند پرش بین قسمت‌ها و تولید رونوشت باشید.

ادغام با فهرست های پادکست

افزونه وردپرس انتخابی شما برای پادکست باید بتواند با پلتفرم هایی که در آن آپلود می کنید و ارتباط برقرار کند host قسمت های شما در حالی که می توانید مستقیماً این کار را انجام دهید روی داشبورد وردپرس، به منابع سرور زیادی نیاز دارد و می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد.

به همین دلیل، توصیه می کنیم از یک سرویس میزبانی پادکست شخص ثالث مانند Spotify برای پادکست ها استفاده کنید.

Spotify homepageSpotify homepage

بسیاری از پلاگین ها و خدمات پادکست تمرکز دارند روی همگام سازی قسمت ها در پلتفرم ها یعنی اگر نمایش خود را منتشر کنید روی یک پلتفرم، همچنین به طور خودکار برای دیگران آپلود می شود. این برای اپیزودهای آینده بسیار مهم است زیرا مشترکین پادکست تمایل دارند به سیستم عامل های مورد علاقه خود بچسبند.

تجزیه و تحلیل و آمار

بیشتر پلتفرم‌های پادکست، تجزیه و تحلیل‌هایی درباره نمایش شما در اختیار شما قرار می‌دهند. این می تواند شامل تعداد افرادی باشد که به هر قسمت گوش می دهند، طرفداران جدید و بازگشته، نرخ پرش و سایر عواملی که می توانند به شما در اندازه گیری موفقیت کمک کنند.

افزونه‌های پادکست می‌توانند همان معیارها را ارائه دهند اما تمرکز دارند روی شنوندگان وب سایت شما در صورت امکان، از افزونه ای استفاده کنید که با سایر دایرکتوری های پادکست ادغام می شود و تجزیه و تحلیل همه آنها را در وردپرس در اختیار شما قرار می دهد.

انتخاب هاست وردپرس قابل اعتماد برای وب سایت پادکست شما

اگر می خواهید یک وب سایت پادکست موفق ایجاد کنید روی وردپرس، شما باید تمرکز کنید روی بهبود تجربه کاربری شما در غیر این صورت، بازدیدکنندگان یا به پلتفرم پادکست مورد علاقه خود برمی گردند یا به دنبال نمایش دیگری می گردند.

اولین قدم برای انجام این کار، انتخاب یک سرویس میزبانی وردپرس قابل اعتماد برای حفظ عملکرد و مقیاس وب سایت شما در صورت لزوم است.

اگر نمایش شما موفقیت آمیز است، از طریق فروش کالا و اشتراک، ارائه قسمت های جایزه و موارد دیگر از آن درآمد کسب کنید. همه اینها به پهنای باند و ذخیره سازی زیادی نیاز دارد.

هاستینگer برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس را با شروع در ارائه می دهد 2.99 دلار در ماه. هر پلن برای عملکرد بهینه شده است و مقدار زیادی فضای ذخیره سازی ارائه می دهد، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آپلود قسمت های جدید در وب سایت پادکست وردپرس خود نخواهید داشت.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
7 بهترین پلاگین پادکست وردپرس در سال 1403 20

نتیجه

اگر می خواهید پادکست اجرا کنید روی وب سایت وردپرس خود، به یک افزونه برای کمک به مدیریت آن نیاز دارید. خوشبختانه، تعداد زیادی افزونه پادکست وردپرس برای انتخاب وجود دارد.

اگر هنوز نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید، در اینجا توصیه های نهایی ما برای بهترین افزونه های پادکست وردپرس آورده شده است:

  • پخش کننده پادکست – اگر به دنبال یک پلاگین ساده با پخش کننده صوتی قدرتمند هستید، یک انتخاب عالی است.
  • دکمه های اشتراک پادکست – بهترین افزونه پادکست رایگان برای آن ها روی بودجه.
  • AudioIgniter – ایده آل برای افزودن سایر فیدهای رسانه ای.

انتخاب یک افزونه پادکست وردپرس مناسب می تواند به نمایش شما کمک کند تا به حداکثر پتانسیل خود برسد. به همین دلیل، قبل از متعهد شدن به یک ابزار، یک نسخه رایگان یا یک نسخه آزمایشی رایگان را امتحان کنید.

سوالات متداول افزونه های پادکست وردپرس

اگر سؤالی در مورد افزونه های پادکست وردپرس دارید، در اینجا چند سؤال متداول وجود دارد روی موضوع.

پلاگین پادکست وردپرس چیست؟

افزونه پادکست یک ابزار وردپرس است که ویژگی هایی را برای کمک به انتشار و پخش قسمت های پادکست جدید ارائه می دهد روی وبسایت شما. به طور معمول، این افزونه‌های وردپرس با سایر فهرست‌های پادکست همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین لازم نیست قسمت‌های جدید را در همه آن‌ها دوباره آپلود کنید.

آیا می توانم از چندین پلاگین پادکست استفاده کنم؟ روی وب سایت وردپرس من؟

در حالی که می توانید از چندین پلاگین پادکست استفاده کنید روی وب سایت شما، ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم. استفاده از افزونه های زیاد می تواند سرعت سایت وردپرس شما را کند کند و تجربه کاربری شما را بدتر کند. به همین دلیل، باید به دنبال یک افزونه پادکست وردپرس برای نیازهای خود باشید.

آیا می توانم با استفاده از یک افزونه چندین پادکست به وردپرس اضافه کنم؟

اکثر افزونه های پادکست وردپرس از فیدهای پادکست متعدد پشتیبانی می کنند. این بدان معناست که در صورت نیاز می‌توانید فیدهای کامل را از برنامه‌های مختلف یا حتی قسمت‌های منفرد وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر برنامه ریزی دارید روی با وارد کردن چند پادکست، بهتر است آنها را متمایز کنید تا کاربران گیج نشوند.

آیا می توانم از پادکست خود با استفاده از افزونه های پادکست وردپرس درآمد کسب کنم؟

بله، برخی از افزونه ها برای یک وب سایت پادکست گزینه های کسب درآمد را ارائه می دهند. آن‌ها معمولاً با پلتفرم‌های پادکست شخص ثالث ارتباط برقرار می‌کنند تا به شما در دریافت تبلیغات یا پذیرش روش‌های پرداخت مختلف، مانند PayPal یا Google Pay، برای محتوای باکیفیت کمک کنند.

آیا باید از تم پادکست برای وب سایتم استفاده کنم؟

تم های پادکست وردپرس معمولاً شامل قالب ها و ویژگی های مناسب برای نمایش فید پادکست شما هستند. با این حال، می توانید از هر تم مدرنی که می خواهید برای سایت پادکست خود استفاده کنید تا زمانی که بدانید چگونه آن را برای نیازهای خود سفارشی کنید.