وردپرس پیشروترین ابزار ایجاد وب سایت در سراسر جهان است که بیش از نیمی از محتوای وب را تامین می کند. این سیستم مدیریت محتوای منبع باز (CMS) همه کاره و آسان برای استفاده است، و آن را به یک انتخاب ایده آل برای کاربران در تمام سطوح مهارت تبدیل می کند.

با این حال، با وجود پلتفرم‌های متعدد ساخت وب‌سایت، از جمله سازندگان وب‌سایت ساده، تازه‌واردان ممکن است برای تصمیم‌گیری در مورد استفاده از وردپرس یا راه‌حل‌های دیگر به کمک نیاز داشته باشند.

اگر می خواهید وردپرس را یاد بگیرید، این مقاله به شما کمک می کند تا شروع کنید. ما به این می پردازیم که وردپرس چیست و چه چیزی آن را محبوب می کند. بعلاوه، ما به طور مختصر درباره روش استفاده از آن بحث خواهیم کرد – از ایمن کردن یک حساب میزبانی مدیریت شده وردپرس و نام دامنه گرفته تا نصب تم ها و افزونه ها.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز است که به هر کسی اجازه می‌دهد وب‌سایت‌ها را به راحتی ایجاد و مدیریت کند. نرم افزار وردپرس با شروع به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی، برای کمک به کاربران در ساخت سایت های مختلف، از وبلاگ ها و نمونه کارها گرفته تا فروشگاه های تجارت الکترونیک، تکامل یافته است.

مت مولنوگ و مایک لیتل وردپرس را در سال 2003 معرفی کردند که بر اساس پروژه قبلی ساخته شده بود. زیر GNU مجوز عمومی عمومی، آنها پلتفرمی را ایجاد کردند که در آن کاربران می توانند آزادانه از نرم افزار وردپرس و مشتقات آن استفاده، اصلاح و توزیع کنند.

امروزه وردپرس قدرت دارد 63.1 درصد از کل وب سایت ها ساخته شده روی یک CMS یا 43.1٪ از همه سایت ها روی اینترنت. محبوبیت آن گواهی بر سادگی، تطبیق پذیری و جامعه جهانی قوی آن است. این پلتفرم با مجموعه گسترده ای از تم ها و افزونه های وردپرس، برای راه اندازی یک پروژه شخصی یا یک تجارت آنلاین ایده آل است.

نموداری که سهم بازار وردپرس را در مقایسه با سایر CMS ها و سازندگان وب سایت نشان می دهد

وردپرس چیست: توضیح ویدیویی

ما را بررسی کنید هاستینگer ویدیو آکادمی روی وردپرس چیست:

برای ویدیوهای آموزشی بیشتر مشترک شوید!
هاستینگer آکادمی

وردپرس برای چه نوع وب سایت هایی خوب است؟

بسیاری از افراد از وردپرس برای ایجاد انواع وب سایت ها استفاده می کنند، مانند:

  • وبلاگ های شخصی از زمانی که وردپرس به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، دارای ویژگی های داخلی قدرتمندی برای نوشتن پست های وبلاگ، دسته بندی محتوا و بررسی نظرات است. رابط کاربر پسند همچنین مدیریت وبلاگ وردپرس را آسان می کند.
  • نمونه کارها. فریلنسرها و خلاقان می توانند کار خود را با یک سایت وردپرس با استفاده از یک تم نمونه کارها و یک افزونه گالری به نمایش بگذارند.
  • وب سایت های تجاری وردپرس از ویژگی‌های ضروری کسب‌وکار مانند فرم‌های تماس، رزرو قرار، و توصیفات مشتری پشتیبانی می‌کند – برای یک وب‌سایت شرکتی یا کسب‌وکار کوچک مفید است.
  • فروشگاه های آنلاین. افزونه‌هایی مانند WooCommerce می‌توانند وردپرس را به یک پلتفرم کامل تجارت الکترونیک تبدیل کنند – با ابزارهایی مانند فهرست محصولات، سبد خرید و پردازش پرداخت امن.
  • وب سایت های عضویت ویژگی‌های داخلی مدیریت کاربر و افزونه‌های تخصصی وردپرس می‌توانند دیوارهای پرداخت، مدل‌های اشتراک و فهرست‌های اعضا را تسهیل کنند.
  • وب سایت های خبری پلت فرم وب سایت از انتشار بصری، ویرایش آسان محتوا، و انتساب نقش کاربر کارآمد پشتیبانی می کند – ایده آل برای ارائه اخبار.
  • وب سایت های خیریه وردپرس راه هایی را برای ادغام دکمه های اهدا، تقویم رویدادها و سیستم های مدیریت داوطلبانه ارائه می دهد – مناسب برای بنیادهای غیرانتفاعی.
  • انجمن ها افزونه‌های انجمن وردپرس شما را قادر می‌سازد تا بحث‌های موضوعی را تنظیم کنید، نمایه‌های کاربر را اضافه کنید و تعامل را برای تقویت یک جامعه آنلاین قوی افزایش دهید.
  • دوره های آنلاین. افزونه‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) ایجاد دوره، ردیابی دانش‌آموز و سیستم‌های پرداخت یکپارچه را ارائه می‌دهند.
  • وب سایت های اقامتی وردپرس اجرای هتل ها و اجاره تعطیلات را آسان می کند. بسیاری از افزونه‌ها می‌توانند عملیات مهمان‌نوازی، از جمله رزرو، موجودی اتاق، قیمت‌گذاری و ارتباطات مهمان را ساده‌تر کنند.
  • وب سایت های رویداد پلاگین های مختلف به ایجاد لیست رویدادها، فروش بلیط، تبلیغ حامیان مالی و ارائه نقشه های تعاملی مکان کمک می کنند. ادغام رسانه های اجتماعی بیشتر به اطلاع رسانی رویدادها کمک می کند.
  • تابلوهای کار متخصصان منابع انسانی می توانند شغلی برای شرکت ایجاد کنند page با استفاده از افزونه های برد کار آنها می توانند به مدیریت لیست های شغلی، برنامه های کاربردی و نمایه های نامزد کمک کنند.

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

با این همه سازنده وب سایت روی در بازار، ممکن است تعجب کنید که چه چیزی وردپرس را متفاوت می کند. در اینجا دلیل استفاده میلیون ها صاحب سایت از وردپرس است:

آسان برای استفاده

با وردپرس، کاربران می توانند وب سایت خود را بدون کد ایجاد کنند. پنل مدیریت بصری است و به شما امکان می دهد محتوا، رسانه، ظاهر و افزونه ها را به راحتی مدیریت کنید.

پنل مدیریت وردپرس، که در آن کاربران می توانند جنبه های مختلف وب سایت خود را مدیریت کنندپنل مدیریت وردپرس، که در آن کاربران می توانند جنبه های مختلف وب سایت خود را مدیریت کنند

برای ایجاد صفحات یا پست ها، کاربران وردپرس می توانند از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده کنند. این برنامه از یک سیستم کشیدن و رها کردن مبتنی بر بلوک استفاده می کند و روشی بصری و مبتدی را برای ویرایش محتوا ارائه می دهد. می توانید عناصری مانند متن، تصاویر و ویدیوها را روی هم چیده و جابجا کنید روی رابط بصری

ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ، که در آن کاربران می توانند خود را ویرایش کنند page و مطالب ارسال کنیدویرایشگر وردپرس گوتنبرگ، که در آن کاربران می توانند خود را ویرایش کنند page و مطالب ارسال کنید

راه اندازی آسان

برای استفاده از CMS، معمولاً باید نرم‌افزار را در یک وب سرور سازگار بارگیری و آپلود کنید. امروزه اکثر میزبان‌های وب از PHP و MySQL که الزامات اساسی برای اجرای وردپرس هستند، پشتیبانی می‌کنند.

در هاستینگer، ما ابزاری برای نصب وردپرس با یک کلیک از طریق hPanel ارائه می دهیم. به این ترتیب می توانید وب سایت خود را بدون نگرانی در مورد نصب دستی راه اندازی کنید.

متن باز

وردپرس به عنوان نرم افزار منبع باز، همکاری و نوآوری جهانی را تشویق می کند. این سیستم امکان سفارشی‌سازی پیشرفته را فراهم می‌کند، جایی که توسعه‌دهندگان می‌توانند فایل‌های اصلی وردپرس، تم‌ها و پلاگین‌ها را تغییر دهند تا سایت‌ها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.

در نتیجه بسیاری از محصولات توسعه یافته توسط جامعه پدید آمده اند و اکوسیستم را با گزینه ها و ابزارهای متنوع غنی می کنند. مدل منبع باز همچنین امکان به روز رسانی منظم را برای افزایش امنیت و عملکرد فراهم می کند.

بسیار قابل تنظیم

شخصی سازی یکی از برجسته ترین مزایای استفاده از وردپرس است. با هزاران تم وردپرس در فهرست رسمی، می توانید طراحی وب سایت خود را مطابق با اولویت های برند و ویژگی های خود تنظیم کنید.

به علاوه، چه در حال ایجاد وب سایت های کوچک یا فروشگاه های بزرگ تجارت الکترونیک باشید، افزونه های وردپرس برای پشتیبانی از نیازهای شما وجود دارد. ویژگی هایی مانند فرم های تماس، گالری ها، ادغام Google Analytics و درگاه های پرداخت را تنها با چند کلیک اضافه کنید.

دایرکتوری رسمی افزونه وردپرس که دارای بیش از 59000 افزونه رایگان استدایرکتوری رسمی افزونه وردپرس که دارای بیش از 59000 افزونه رایگان است

مقرون به صرفه

بسیاری وردپرس را به دلیل مقرون به صرفه بودن آن انتخاب می کنند. دانلود نرم افزار اصلی هزینه ای ندارد و بسیاری از افزونه ها و تم های وردپرس رایگان در دسترس هستند. این امر ایجاد یک وب سایت تجاری بدون پرداخت هزینه ماهانه سنگین را امکان پذیر می کند.

در حالی که هنوز نیاز به پرداخت هزینه برای میزبانی وب دارید، بسیاری از ارائه دهندگان برنامه های مقرون به صرفه ارائه می دهند. برای مثال، هاستینگerقیمت اشتراک از شروع می شود 2.99 دلار در ماه، که شامل یک نام دامنه رایگان و یک موضوع رایگان است که توسط تیم ما ایجاد شده است.

مالکیت کامل سایت شما

وردپرس به کاربران کنترل کاملی بر وب سایت خود می دهد – از محتوا و طراحی تا عملکرد آن. هر تغییری را که می خواهید بدون محدودیت پلتفرم ایجاد کنید.

علاوه بر این، هیچ محدودیتی وجود ندارد روی کسب درآمد از سایت خود، به شما امکان می دهد روش های مختلفی را برای کسب درآمد آنلاین پیاده سازی کنید. شما می توانید تبلیغات نمایش دهید، به یک شرکت وابسته تبدیل شوید و حتی محصولات یا خدمات را بفروشید.

سئو دوستانه

یک وب سایت وردپرسی زمینه ای محکم برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ارائه می دهد. این نرم افزار دارای ویژگی های داخلی است که امکان اثربخشی را فراهم می کند روی-page بهینه سازی، مانند ساختارهای پیوند دائمی تمیز، ایجاد آسان محتوا و متن های جایگزین.

افزونه های سئو نیز می توانند به افزایش دید سایت کمک کنند روی موتورهای جستجو مانند گوگل

مقیاس پذیر

پلتفرم خود میزبان وردپرس به کاربران محیطی بسیار مقیاس پذیر برای وب سایت هایشان می دهد. شما می توانید هر ارائه دهنده هاست و طرحی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای فعلی شما مطابقت دارد.

اگر از منابع میزبانی وب خود بیشتر می شوید، برنامه خود را ارتقا دهید یا به وب دیگری تغییر دهید host. این انعطاف پذیری تضمین می کند که وب سایت وردپرس شما می تواند با گسترش کسب و کار یا مخاطبان شما رشد و تکامل یابد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

در هاستینگer، ما یک سرویس مهاجرت رایگان وب سایت را بدون هزینه اضافی ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با خیال راحت وب سایت وردپرس خود را بدون تأثیر بر تجربه کاربر به هاست ما منتقل کنید.

انجمن فعال وردپرس

با میلیون‌ها نفری که از وردپرس در سراسر جهان استفاده می‌کنند، می‌توانید منابع آنلاین زیادی را پیدا کنید که راه‌حل‌هایی برای مسائل مختلف ارائه می‌دهند. این امر عدم پشتیبانی مستقیم نرم افزار را جبران می کند که می تواند برای مبتدیان ضروری باشد.

هاستینگer آموزش مثال خوبی است. ما صدها راهنما برای استفاده از وردپرس ارائه می دهیم، از راه اندازی اولین وب سایت شما تا بهینه سازی عملکرد سایت شما.

اگر بیشتر یک یادگیرنده بصری هستید، ما را بررسی کنید هاستینگer آکادمی کانال یوتیوب.

چند زبانه

پنل مدیریت وردپرس به بیش از 70 زبان در دسترس است و به کاربران مناطق مختلف اجازه می دهد تا از پلتفرم به زبان مادری خود استفاده کنند.

اگر وب سایت شما مخاطبان بین المللی را تامین می کند، افزونه های پولی و رایگان وردپرس زیادی برای ایجاد محتوای چند زبانه وجود دارد.

مسائل متداول وردپرس که باید از آنها آگاه باشید

وردپرس مزایای بسیاری را برای کاربران جدید و با تجربه ارائه می دهد. با این حال، برای استفاده حداکثری از این نرم افزار منبع باز، خوب است به موارد زیر توجه کنید:

نگرانی های امنیتی

نرم افزار وردپرس ذاتا امن است. تیم امنیتی جهانی و شبکه مشارکت کنندگان آن به طور مداوم برای حل مسائل امنیتی در این پلت فرم وب سایت کار می کنند.

با این حال، از آنجایی که وردپرس منبع باز است، کاربران مسئول حفظ امنیت وب سایت خود هستند. اقدامات ضعیف مانند رمزهای عبور ضعیف و نسخه های قدیمی وردپرس می تواند سایت را در معرض خطرات و آسیب پذیری ها قرار دهد.

ایمن سازی یک وب سایت وردپرس با انتخاب ارائه دهنده هاست مناسب شروع می شود.

هاستینگerبرنامه های میزبانی وردپرس شامل اقدامات امنیتی پیشگیرانه است – مانند یک فایروال برنامه وب قوی، یک اسکنر بدافزار و به روز رسانی خودکار نرم افزار. به علاوه، بررسی کننده آسیب پذیری ما تضمین می کند که همه افزونه ها و تم ها همیشه به روز هستند.

مطالعه پیشنهادی

10 مشکل رایج امنیتی وردپرس و روش حل آنها

ویژگی های شخص ثالث

وردپرس دارای اکوسیستم بزرگی از تم ها و افزونه ها است. متأسفانه، همه از بهترین شیوه های کدنویسی پیروی نمی کنند، که می تواند منجر به مشکلات عملکرد و امنیت شود.

چه از یک افزونه و طرح زمینه رایگان یا ممتاز استفاده کنید، توضیحات و نظرات مشتریان را برای ایمنی بررسی کنید. علاوه بر این، از نسخه‌های نال شده برنامه‌های افزودنی پولی خودداری کنید، زیرا ممکن است خطرات امنیتی ایجاد کنند و اغلب به‌روزرسانی‌های ضروری را از دست بدهند.

هاستینگer مضامین و افزونه های از پیش انتخاب شده و معتبر وردپرس را ارائه می دهد که می توانند در حین نصب نرم افزار راه اندازی شوند. برای راه اندازی یک وبلاگ وردپرس، تم سفارشی رایگان و مبتنی بر هوش مصنوعی ما را بررسی کنید.

انتخاب یک Hostinger طراحی تم وبلاگ در طول Hostingerنصب وردپرس processانتخاب یک Hostinger طراحی تم وبلاگ در طول Hostingerنصب وردپرس process

زمان بارگذاری صفحه

عواملی مانند افزونه های بیش از حد، فایل های تصویری بزرگ و کدهای بهینه نشده می توانند سرعت سایت های وردپرس را کاهش دهند. به همین دلیل است که بهینه سازی این عناصر برای حفظ عملکرد سریع مهم است.

علاوه بر این، استفاده از یک سرویس میزبانی سریع بسیار مهم است. هاستینگer تمام وب سایت های وردپرس را با LiteSpeed، یکی از وب سرورهای پیشرو در صنعت، نیرو می دهد روی بازار.

مشتریان همچنین می توانند پلاگین LiteSpeed ​​Cache را برای سرعت بخشیدن به تحویل محتوای سایت خود و کاهش زمان بارگذاری فعال کنند.

مطالعه پیشنهادی

روش افزایش سرعت وب سایت وردپرس: 12 مرحله عملی

تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com

مهم است که توجه داشته باشید که وردپرس در دو نسخه ارائه می شود – WordPress.org و WordPress.com. اگرچه نام یکسانی دارند، اما عملکرد و کاربرد آنها متمایز است.

WordPress.org

این نسخه به عنوان وردپرس خود میزبان شناخته می شود. دانلود رایگان است و به کاربران امکان کنترل کامل بر وب سایت خود را می دهد – از جمله نصب هر قالب وردپرس یا افزونه از فهرست.

برای استفاده از WordPress.org، باید هاست وب و نام دامنه خود را خریداری کنید.

WordPress.com

WordPress.com یک وب سایت سازنده است روی نرم افزار وردپرس. این سرویس میزبانی خاص خود را دارد که اگر نمی خواهید آزادی مدیریت و بهینه سازی قسمت پشتی وب سایت خود را داشته باشید، آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند.

برنامه های وردپرس رایگان در دسترس هستند، اما آنها کاملاً محدود هستند. آنها تبلیغات WordPress.com را نمایش می دهند، طیف محدودی از تم ها دارند و اجازه افزونه ها را نمی دهند. برنامه های اشتراک ارتقا یافته آزادی بیشتری را اما با هزینه ماهانه ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت WordPress.org و WordPress.com، جدول زیر را بررسی کنید:

ویژگی WordPress.org WordPress.com
قابلیت سفارشی سازی سفارشی سازی کامل را با هزاران تم و افزونه ارائه می دهد. گزینه‌های سفارشی‌سازی محدود – برای دسترسی به اکثر تم‌ها و افزونه‌ها به یک طرح برتر نیاز دارید.
میزبانی به یک ارائه دهنده میزبان جداگانه نیاز دارد. هاست گنجانده شده است.
تجارت الکترونیک عملکرد کامل تجارت الکترونیک با افزونه هایی مانند WooCommerce. برای باز کردن قفل فروش آنلاین و ویژگی‌های طراحی ویترین فروشگاه، که هزینه دارد، به یک برنامه تجاری نیاز دارد 45 دلار در ماه.
حمایت کردن پشتیبانی رسمی وجود ندارد، اما یک انجمن بزرگ و فعال وردپرس وجود دارد. همچنین می توانید از ارائه دهنده هاست انتخابی خود کمک بگیرید. کاربران طرح رایگان می توانند به اسناد و انجمن ها دسترسی داشته باشند. مشتریان پولی می توانند از ایمیل و چت زنده برای پشتیبانی استفاده کنند.
قیمت گذاری وردپرس رایگان است، اما باید برای هاست و دامنه هزینه کنید. برای استفاده اولیه رایگان است، اما برنامه های ممتاز هزینه دارند 4 دلار45 دلار در ماه.

قالب های وردپرس چیست؟

قالب های وردپرس قالب های از پیش طراحی شده ای هستند که کاربران را قادر می سازد طراحی وب خود را بدون کد سفارشی کنند. آنها جذابیت زیبایی شناختی وب سایت شما را تعیین می کنند – از طرح رنگ و تایپوگرافی آن گرفته تا قرار دادن پست های وبلاگ یا محصولات.

دایرکتوری رسمی دارای بیش از 11000 تم رایگان برای مطابقت با نیازهای مختلف است، مانند یک وبلاگ وردپرس، یک فروشگاه آنلاین، و یک وب سایت شرکتی.

از طرف دیگر، به دنبال تم های ممتاز باشید روی بازارهایی مانند تم فارست. اینها معمولاً با ویژگی های پیشرفته تر و پشتیبانی اختصاصی در صورت نیاز به کمک برای استفاده از آنها ارائه می شوند.

آسترا یک تم وردپرس شروع عالی برای یک سایت جدید است. دارای طراحی مدرن و سبک با عملکرد عالی است. برای توصیه های بیشتر، لیست ما از بهترین تم های رایگان وردپرس را بررسی کنید.

صفحه اصلی Astra، یک تم محبوب وردپرسصفحه اصلی Astra، یک تم محبوب وردپرس

افزونه های وردپرس چیست؟

افزونه‌های وردپرس افزونه‌هایی هستند که می‌توانید برای افزودن قابلیت‌های خاصی به وب‌سایت خود نصب کنید. برخی از مثال‌های استفاده شامل بهبود عملکرد، ادغام یک سرویس شخص ثالث مانند Google Analytics یا افزودن فرم تماس است. روی سایت وردپرس شما

دایرکتوری وردپرس دارای بیش از 59000 افزونه رایگان است. اگر به ابزارهای پیشرفته نیاز دارید، برخی بازارها دوست دارند CodeCanyon فروش پلاگین های پریمیوم

برای بهینه سازی وب سایت وردپرس، بررسی کنید AIOSEO. دارای ویژگی های قدرتمندی مانند ممیزی سایت و page ابزار تجزیه و تحلیل برای بهبود محتوای شما

برای کشف ابزارهای ضروری بیشتر برای سایت خود، به لیست ما از افزونه های ضروری وردپرس بروید.

صفحه اصلی All In One SEO (AIOSEO)، یک افزونه سئو وردپرس پرکاربرد استصفحه اصلی All In One SEO (AIOSEO)، یک افزونه سئو وردپرس پرکاربرد است

چه وب سایت هایی از وردپرس استفاده می کنند؟

وردپرس میلیون ها وب سایت را نیرو می دهد. بیایید به چند نمونه محبوب نگاهی بیندازیم و ببینیم بهترین شیوه های طراحی می توانیم از هر یک بیاموزیم:

خرج کردن یام

صفحه اصلی Pinch of Yum، یک وبلاگ وردپرس که تمرکز دارد on دستور العمل های آسان برای دنبال کردنصفحه اصلی Pinch of Yum، یک وبلاگ وردپرس که تمرکز دارد on دستور العمل های آسان برای دنبال کردن

این وبلاگ وردپرس به دلیل دستور العمل های ساده و آسان برای دنبال کردن آن مشهور است. با تعداد زیادی غذا در مجموعه خود، از سیستم طبقه بندی CMS برای دسته بندی پست های وبلاگ خود استفاده می کند.

هر دستور غذا بر اساس برچسب گذاری می شود روی نوع غذا و مواد تشکیل دهنده اگر کاربران بخواهند غذای مشابهی پیدا کنند، می توانند به سادگی کلیک کنند روی یک تگ برای دیدن همه پست های مرتبط

همچنین از WP Tasty افزونه وردپرس، که کارت های دستور العمل خود را تعاملی و از نظر بصری جذاب می کند. به علاوه، دارای قابلیت نشانه گذاری طرحواره است – زمانی که پست وبلاگ ظاهر می شود روی موتورهای جستجو، قطعات غنی خواهد داشت که زمان پخت و رده بندی دستور غذا را نشان می دهد.

ووگ

صفحه اصلی ووگ، مجله آمریکایی سبک زندگی که از وردپرس استفاده می کندصفحه اصلی ووگ، مجله آمریکایی سبک زندگی که از وردپرس استفاده می کند

بعد روی لیست سایت های محبوب وردپرس Vogue است. این مجله مد و سبک زندگی آمریکایی از این پلت فرم برای انتشار آخرین داستان ها و ویدیوهای افراد مشهور خود استفاده می کند – که نشان دهنده توانایی وردپرس برای مدیریت محتوای چند رسانه ای است.

با وجود داشتن چندین نوع محتوا، حداقل تم وردپرس باعث می شود وب سایت تمیز و بی نظم به نظر برسد. در نتیجه، بازدیدکنندگان می توانند تمرکز کنند روی عکس های پر جنب و جوش

منوی چسبنده پیمایش در این سایت وردپرس را آسان می کند – برای رفتن به سایت دیگر نیازی به پیمایش به بالا نیست page. مشترکین Vogue همچنین می توانند مقالات را برای مطالعه بعدی ذخیره کنند.

کاخ سفید

صفحه اصلی وب سایت وردپرس کاخ سفیدصفحه اصلی وب سایت وردپرس کاخ سفید

کاخ سفید یکی از شناخته شده ترین وب سایت های وردپرسی است. این یک مثال عالی از اولویت دادن به کاربرپسندی و دسترسی در طراحی وب است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از دستور chown برای تغییر مالک یک فایل در لینوکس

برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات مناسب، وب سایت دارای یک نوار پیمایش است که آنها را به محبوب ترین موضوعات هدایت می کند. همچنین یک ویژگی جستجو برای جستجوی منابع دیگر وجود دارد که دسترسی آسان به اطلاعات را تضمین می کند.

علاوه بر این، سایت وردپرس به زبان اسپانیایی در دسترس است و برای مخاطبان وسیع‌تری ارائه می‌شود و از فراگیری اطمینان می‌دهد. کاربران دارای معلولیت نیز می توانند مراجعه کنند روی حالت کنتراست بالا یا بزرگ کردن متن برای بهترین تجربه مرور.

مارک منسون

صفحه اصلی وب سایت وردپرس مارک منسونصفحه اصلی وب سایت وردپرس مارک منسون

وب سایت مارک منسون یک نمونه عالی از انعطاف پذیری وردپرس است. این وبلاگ به عنوان یک وبلاگ شروع شد که در آن نویسنده پرفروش می توانست افکار خود را به اشتراک بگذارد روی رشد فردی و مسائل اجتماعی

امروزه سایت وردپرس به انواع دیگر محتوا مانند دوره های ویدیویی پولی گسترش یافته است روی روابط و ارزش های شخصی هر کدام با منابع اضافی مانند کتاب کار PDF، مقالات برتر، و تفسیرهای صوتی همراه است.

اگر می خواهید همین کار را بکنید روی وب سایت وردپرس خود، می توانید از یک افزونه عضویت برای مدیریت مشترکین، محدود کردن محتوا و راه اندازی درگاه های پرداخت استفاده کنید.

نالژن

صفحه اصلی Nalgene، یک برند بطری آب که از وردپرس و ووکامرس برای فروشگاه آنلاین خود استفاده می کندصفحه اصلی Nalgene، یک برند بطری آب که از وردپرس و ووکامرس برای فروشگاه آنلاین خود استفاده می کند

Nalgene که به عنوان شرکت اصلی بطری آب شناخته می شود، از WordPress و WooCommerce برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده می کند. این وب سایت توانایی این افزونه را در ارائه یک تجربه خرید بصری و کارآمد نشان می دهد.

محصول page پر از اطلاعات مفید است، مانند عکس های محصول با کیفیت بالا، خلاصه ای از ویژگی های کلیدی، و نظرات مشتریان. با نمونه‌ها و عکس‌های ووکامرس اضافه کردن-روی، کاربران می توانند به راحتی گزینه های رنگی مختلف را تجسم کرده و نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای افزایش فروش، وب سایت وردپرس از ویژگی Frequently Bought Together برای توصیه مواردی که مکمل یکدیگر هستند استفاده می کند. این امر مشتریان را تشویق می‌کند تا بیشتر از پیشنهادات خود کاوش کنند و ارزش سبد خرید و رضایت مشتری را بهبود بخشند.

چگونه استفاده از وردپرس را شروع کنم؟

وردپرس با رابط بصری، منابع آنلاین و انجمن اختصاصی خود، شروع به کار را برای کاربران جدید آسان می کند. در اینجا دستورالعمل های گام به گام آورده شده است روی روش استفاده از وردپرس:

1. میزبانی وب و یک نام دامنه سفارشی بخرید

اولین قدم خرید یک نام دامنه و یک طرح میزبانی است. یک دامنه به عنوان آدرس وب سایت شما به صورت آنلاین عمل می کند، در حالی که میزبانی وب مسئول ذخیره فایل های وب سایت شما است.

هاستینگerبرنامه های میزبانی وردپرس مدیریت شده با نام دامنه رایگان همراه است .com دامنه های موجود شما همچنین می توانید دامنه خود را به سیستم ما منتقل کنید اگر قبلاً یکی را دارید.

برای یک وب سایت کسب و کار کوچک، توصیه می کنیم طرح کسب و کار را بررسی کنید. هزینه دارد 3.99 دلار در ماه و دارای ویژگی های بهینه شده برای وردپرس، از جمله پشتیبانی از چند سایت، ابزار مرحله بندی، و تولید کننده محتوای هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ است.

راهنمای ما را بررسی کنید روی انتخاب یک برنامه میزبانی وب برای کمک بیشتر.

2. وردپرس را نصب کنید

کاربران می توانند نرم افزار وردپرس را با وب خود نصب کنند hostنصب خودکار یا دستی. برای هاستینگer مشتریان، به سادگی نصب را دنبال کنید process پس از ثبت نام برای یک حساب میزبانی وب

جزئیات ورود به وردپرس خود را ایجاد کنید و دامنه سفارشی خود را به سایت متصل کنید. در ضمن، ما نصب را آغاز خواهیم کرد process برای برنامه وردپرس در پس زمینه.

پس از اتمام، می توانید وارد داشبورد وردپرس شوید و شروع به ساخت وب سایت خود کنید.

راه اندازی حساب وردپرس page که در Hostingerنصب وردپرسراه اندازی حساب وردپرس page که در Hostingerنصب وردپرس

3. قالب وردپرس خود را تنظیم کنید

بعد از نصب وردپرس، مرحله بعدی انتخاب یک قالب وردپرس برای سایت جدیدتان است.

وردپرس هر سال یک تم پیش‌فرض جدید منتشر می‌کند، اما می‌توانید از بین هزاران تم رایگان و ممتاز که به‌صورت آنلاین در دسترس هستند، یکی را انتخاب کنید.

کاربران می توانند تم های وردپرس را از دایرکتوری رسمی مستقیماً از داشبورد خود با پیمایش به نصب کنند ظاهر → تم ها → افزودن جدید. برای تم های ممتاز، آن را آپلود کنید ZIP فایل ها به صورت دستی

دایرکتوری تم وردپرس on پنل مدیریت CMSدایرکتوری تم وردپرس on پنل مدیریت CMS

هنگامی که نصب با موفقیت انجام شد، مطمئن شوید فعال کنید تم برای شروع استفاده از آن.

4. افزونه ها را در وب سایت وردپرس خود نصب کنید

حالا بیایید افزونه های وردپرس را روی وب سایت خود نصب کنیم. اگر می خواهید از یک افزونه رایگان از دایرکتوری رسمی استفاده کنید، ساده ترین راه برای تنظیم آن این است که به پلاگین ها جدید اضافه کن. سپس، از نوار جستجو برای یافتن پسوند مناسب برای نیازهای خود استفاده کنید.

مشابه تم های وردپرس، پس از نصب باید افزونه را فعال کنید. کسانی که یک افزونه پریمیوم خریداری کرده اند می توانند آن را آپلود کنند ZIP فایل ها را مستقیماً در نرم افزار وردپرس قرار دهید.

فهرست پلاگین وردپرس on پنل مدیریت CMSفهرست پلاگین وردپرس on پنل مدیریت CMS

5. صفحاتی را برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید

با نصب پلاگین ها و تم های وردپرس، زمان راه اندازی برخی از صفحات فرا رسیده است. در داشبورد خود، به آن بروید صفحات جدید اضافه کن. از آنجا، به ویرایشگر گوتنبرگ خواهید رسید، جایی که می‌توانید بلوک‌های محتوا مانند تصاویر، متن، ویدیوها و جاسازی‌ها را اضافه کنید.

برای مبتدیان، استفاده از Block Patterns را در نظر بگیرید، که طرح‌بندی‌های از پیش طراحی‌شده توسط وردپرس و مشارکت‌کنندگان آن هستند. به جای کشیدن و رها کردن بلوک های فردی برای ساخت محتوای وب سایت خود، می توانید از یک الگو برای افزایش سرعت استفاده کنید. process.

مجموعه الگوهای بلاک وردپرس on سردبیر گوتنبرگمجموعه الگوهای بلاک وردپرس on سردبیر گوتنبرگ

پس از انجام، ضربه بزنید انتشار دکمه. این را تکرار کنید process برای ایجاد صفحاتی که وب سایت وردپرس شما نیاز دارد.

اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ وردپرس هستید، مراحل ایجاد پست های وبلاگ مشابه است. رفتن به نوشته ها جدید اضافه کن برای دسترسی به ویرایشگر گوتنبرگ

6. وب سایت وردپرس خود را تبلیغ کنید

اکنون که سایت وردپرسی را منتشر کرده اید، بیایید آن را تبلیغ کنیم روی کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال با به اشتراک گذاشتن URL وب سایت خود با دوستان و خانواده یا ارسال آن شروع کنید روی رسانه های اجتماعی

برای جذب ترافیک از موتورهای جستجو، یادگیری بهترین شیوه های سئو وردپرس را در نظر بگیرید. آموزش ما شما را با اصول اولیه آشنا می کند، از تحقیق کلمات کلیدی و پیوندهای داخلی تا استفاده از Google Analytics برای ردیابی عملکرد.

وب سایت وردپرس خود را با هاستینگer آموزش ها

آموزش مبانی وردپرس
20 منبع عالی برای یادگیری وردپرس برای مبتدیان
روش راه اندازی سایت وردپرس: 6 مرحله آسان
روش اضافه کردن صفحه به منوی ناوبری در وردپرس: ۲ روش موثر
روش ویرایش دسته ها در وردپرس: هر آنچه که باید بدانید

نتیجه

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که برای کمک به کاربران در ایجاد وب سایت بدون کد ساخته شده است. این می تواند سایت های مختلف از جمله وبلاگ ها، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های تجاری و پلت فرم های عضویت را تامین کند.

وردپرس رایگان، آسان برای استفاده، و توسط یک جامعه قوی پشتیبانی می شود. علاوه بر این، مجموعه بزرگی از تم ها و پلاگین ها این ابزار را بسیار همه کاره می کند.

دو نسخه از وردپرس وجود دارد – WordPress.org خود میزبان و WordPress.com میزبانی شده. اولی نرم افزار منبع باز است، در حالی که دومی یک سازنده وب سایت فریمیوم است.

اگر می خواهید از وردپرس استفاده کنید، ابتدا یک طرح میزبانی و یک نام دامنه خریداری کنید. هاستینگerبرنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس همه چیزهایی را که برای ساختن یک وب سایت وردپرس نیاز دارید، دارد. کتابخانه آموزش های ما همچنین راهنماهای ساده ای را ارائه می دهد تا به شما در شروع کار کمک کند.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
وردپرس چیست، چگونه کار می کند و چگونه شروع به استفاده از آن کنیم – راهنمای مبتدیان 38

سوالات متداول وردپرس چیست؟

اگر هنوز سؤالی در مورد وردپرس دارید، بخش سؤالات متداول ما را در زیر بررسی کنید.

آیا وردپرس رایگان است؟

آره. WordPress.org نرم افزار منبع باز است، به این معنی که استفاده از آن رایگان است. با این حال، برای یک سایت وردپرس خود میزبان، باید هزینه میزبانی وب و دامنه را بپردازید. WordPress.com برنامه های رایگان اما با محدودیت ارائه می دهد، در حالی که ویژگی های برتر آن قیمت بالاتری دارند.

آیا یادگیری وردپرس سخت است؟

یادگیری وردپرس در مقایسه با سایر CMS ها نسبتاً ساده است. پیمایش رابط کاربری آسان است و بسیاری از منابع آنلاین برای کمک به راهنمای سفر ساخت وب سایت شما در دسترس هستند.

آیا وردپرس برای مبتدیان خوب است؟

بله، وردپرس برای مبتدیان خوب است. در حالی که ابتدا نیاز به خرید هاست و یک نام دامنه دارد، امروزه اکثر میزبان های وب دارای یک نصب کننده وردپرس با یک کلیک برای سهولت در تنظیم هستند. process. همراه با رابط کاربر پسند، کاربران جدید می توانند یک وب سایت بدون دردسر راه اندازی کنند.

وردپرس چگونه کار می کند؟

وردپرس اجرا می شود روی یک سیستم پایگاه داده که کاربران را قادر می سازد فایل ها، تم ها، افزونه ها و انواع دیگر محتوا را اضافه، اصلاح و سازماندهی کنند. هر صاحب وب سایت وردپرس می تواند به داشبورد دسترسی داشته باشد تا سایت خود را در یک مکان مدیریت کند.

آیا وردپرس برای فریلنسینگ خوب است؟

آره. بسیاری از فریلنسرها از وردپرس به دلیل سهولت استفاده، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری آن استفاده می کنند و فرصت های زیادی را برای رشد پروژه های خود فراهم می کند. به طور متوسط، توسعه دهندگان مستقل با استفاده از وردپرس می توانند درآمد کسب کنند 70 دلار در ساعت.

تفاوت بین وردپرس و وب سایت چیست؟

وردپرس پلتفرمی است که ابزارهایی را برای ایجاد وب سایت خود در اختیار شما قرار می دهد. وب سایت مجموعه ای از صفحات وب است که در آن محتوا را ذخیره می کنید روی سرور وب ارائه دهنده هاست و آن را برای کاربران آنلاین از طریق نام دامنه در دسترس قرار دهد.

تفاوت بین پست ها و صفحات وردپرس چیست؟

از پست‌های وردپرس برای به‌روزرسانی‌های منظم مانند ورودی‌های وبلاگ استفاده می‌شود، در حالی که صفحات محتوای ثابتی را ارائه می‌دهند در باره یا مخاطب صفحات پست ها به صورت زمانی، اغلب با نظرات ظاهر می شوند، در حالی که صفحات بر اساس سازماندهی می شوند روی سلسله مراتب اطلاعاتی

آیا وردپرس آسانتر از HTML است؟

بله، استفاده از وردپرس برای ساخت یک وب سایت راحت تر از HTML است. این پلتفرم به کد نویسی کمی نیاز دارد، بنابراین برای مبتدیان مناسب است. همچنین می‌توانید افزونه‌ها و تم‌های وردپرس را برای گسترش ویژگی‌های نرم‌افزار نصب کنید.

جایگزین های وردپرس چیست؟

چندین جایگزین وردپرس برای ساخت وب سایت وجود دارد، از جمله هاستینگer وب سایت ساز، جوملا، دروپال، ویکس و Squarespace. هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، بنابراین انتخاب مناسب بستگی دارد روی اهداف شما و نیازهای خاص وب سایت.