چه به دنبال افزونه‌های هوش مصنوعی اولیه یا پیشرفته برای وردپرس باشید، سیستم مدیریت محتوای پیشرو (CMS) انتخاب بزرگی را ارائه می‌دهد.

همراه با برترین سرویس میزبانی وردپرس، هوش مصنوعی ساخت و مدیریت وب سایت شما را کارآمدتر و سریع تر می کند. به طور خاص، افزونه های وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند در کارهایی مانند ایجاد محتوا، تولید تصویر، بهینه سازی موتور جستجو، یکپارچه سازی چت زنده و کدنویسی به شما کمک کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از 9 افزونه وردپرس هوش مصنوعی قابل اعتماد را گردآوری کرده ایم. همچنین مزایا را پوشش می‌دهیم و به برخی از متداول‌ترین سؤالات درباره افزونه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ می‌دهیم.

9 افزونه برتر هوش مصنوعی برای وردپرس

وقتی صحبت از استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای سایت‌های وردپرسی به میان می‌آید، افزونه‌های هوش مصنوعی زیر از بهترین پلاگین‌هایی هستند که باید در سال 1403 استفاده کنید.

1. هاستینگer دستیار هوش مصنوعی

Hostinger  پلاگین دستیار هوش مصنوعی

هاستینگer آمار دستیار هوش مصنوعی:

  • رتبه بندی: 4.9/5
  • بهترین برای: ایجاد پست های وبلاگ با استفاده از هوش مصنوعی
  • قیمت: رایگان

در دسترس با میزبانی وب تجاری و برنامه های میزبانی ابری ما، هاستینگer AI Assistant یک افزونه رایگان تولید کننده محتوای هوش مصنوعی است که گردش کار محتوای شما را سرعت می بخشد. زمانی که یک وب سایت وردپرسی ایجاد می کنید روی hPanel، می توانید فعال کردن افزونه را در حین نصب انتخاب کنید process، به طور خودکار آن را نصب می کند.

برای استفاده هاستینگer دستیار هوش مصنوعی، باید آن را داشته باشید هاستینگer افزونه وردپرس فعال شد سپس با پیمایش به ابزار به آن دسترسی پیدا کنید هاستینگer از نوار کناری داشبورد مدیریت خود و انتخاب کنید سازنده محتوای هوش مصنوعی برگه

هنگامی که وارد رابط AI Assistant شدید، به سادگی موضوع مقاله را توضیح دهید، کلمات کلیدی تمرکز را ارائه دهید و کلیک کنید تولید محتوا برای به دست آوردن یک پست وبلاگ با ساختار و سئو مناسب. توصیه می کنیم برای بهترین نتیجه، یک موضوع و توضیحات محتوا را با جزئیات وارد کنید. برای مثال، می‌توانید کلمات کلیدی، طول محتوا و مخاطبان هدف را مشخص کنید.

سپس هوش مصنوعی محتوا را برای شما تولید می کند. علاوه بر این، توضیحات متا و پیشنهاد کلمه کلیدی را برای بهینه سازی محتوای خود دریافت خواهید کرد. در پایین، می توانید طول محتوا را بر اساس تعداد کلمات و کاراکترها مشاهده کنید.

پیش نویس محتوای تولید شده توسط Hostinger دستیار هوش مصنوعی وردپرسپیش نویس محتوای تولید شده توسط Hostinger دستیار هوش مصنوعی وردپرس

اگر از نتیجه راضی هستید، روی آن کلیک کنید ویرایش به عنوان پیش نویس را فشار دهید تا محتوا را به ویرایشگر پست ببرید، جایی که می‌توانید پست را قبل از انتشار ویرایش و نهایی کنید.

ویژگی های کلیدی

  • محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
  • توضیحات متا و پیشنهادات کلمه کلیدی.
  • نصب اتوماتیک با هاستینگerبرنامه های میزبانی وب کسب و کار و میزبانی ابری.
  • ادغام یکپارچه محتوا با یک کلیک با ویرایشگر پست وردپرس.

2. هوش مصنوعی Divi

هوش مصنوعی Divi homepageهوش مصنوعی Divi homepage

آمار Divi AI:

  • رتبه بندی: 4.9/5 روی Trustpilot (بیش از 20000 نظر)
  • بهترین برای: بهبود گردش کار طراحی وردپرس با تولید متن و تصویر با هوش مصنوعی.
  • قیمت: 18 دلار در ماه

Divi AI مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی وردپرس است که همراه با آن بسته بندی شده است دیوی، که هم به عنوان تم و هم به عنوان افزونه در دسترس است. این به شما کمک می کند تا با استفاده از هوش مصنوعی کپی بنویسید، تصاویر تولید کنید و وب سایت خود را به طور خودکار بهبود بخشید. Divi AI مستقیماً در Visual Builder برای ایجاد و بهبود محتوا کار می کند. محتوای شما را درک می کند و نتایج بصری تری نسبت به سایر ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد می کند.

Divi AI بنویسDivi AI بنویس

با استفاده از هوش مصنوعی Divi، کاربران می توانند به سرعت سرفصل ها، پاراگراف ها یا حتی کل پست های وبلاگ را بنویسند. با استفاده از یک پیام متنی، کاربران می توانند به Divi AI بگویند که در مورد چه چیزی می خواهند بنویسند و Divi AI بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت.

Divi AI همچنین می تواند نسخه موجود را بهبود بخشد. کاربران می توانند کپی را با استفاده از یک اعلان اصلاح کنند یا یکی از بسیاری از اقدامات سریع راحت را انتخاب کنند. به طور خودکار به زبان های مختلف ترجمه کنید، اشتباهات املایی و دستوری را برطرف کنید، لحن را تغییر دهید یا به Divi AI بگویید تا محتوای شما را به طور خودکار بهبود بخشد. Divi AI ویرایشگر کپی حرفه ای شماست که در صورت نیاز همیشه در سایت شما حضور دارد.

Divi AI با هوش مصنوعی تصویر ایجاد می کند pageDivi AI با هوش مصنوعی تصویر ایجاد می کند page

هوش مصنوعی Divi می تواند از هوای رقیق تصاویر دیدنی ایجاد کند. Divi AI 12 پیش تنظیمات سبک تصویر را ارائه می دهد که ایجاد طیف گسترده ای از تصاویر را آسان می کند. نیازی به شکار تصاویر نیست روی سایت های عکس سهام; فقط به Divi AI بگویید تا تصویر عالی را برای شما ایجاد کند.

Divi AI همچنین می تواند تصاویر موجود را اصلاح کند و تصاویر مرجع را تغییر دهد روی دستورالعمل های شما این بسیار سرگرم کننده است و مانند جادو است.

ویژگی های کلیدی

  • محتوا و تصاویر قابل توجه تولید کنید روی هنگام ساختن وب سایت های وردپرسی، پرواز کنید.
  • وب سایت خود را با استفاده از اقدامات سریع راحت Divi AI صیقل دهید.
  • یک عضویت باعث تولید متن و تصویر نامحدود می شود.

3. موتور هوش مصنوعی

بنر AI Engineبنر AI Engine

آمار AI Engine:

  • رتبه بندی: 4.9/5
  • بهترین برای: ادغام چندین ابزار هوش مصنوعی
  • قیمت: فریمیوم

افزونه AI Engine WordPress به کاربران اجازه می دهد تا خدمات هوش مصنوعی را مانند یکپارچه سازی کنند ChatGPT OpenAI یا مایکروسافت آژور به وب سایت های آنها. برای اتصال AI Engine با ابزارهای AI، کافی است کلید API ابزار را در تنظیمات افزونه وارد کنید.

AI Engine ایجاد محتوای آسان با کمک هوش مصنوعی را برای اهداف مختلف، از جمله پست های وبلاگ و توضیحات محصول، امکان پذیر می کند. همچنین یک تولید کننده تصویر با هوش مصنوعی ارائه می دهد.

تنظیمات AI Engineتنظیمات AI Engine

این زمین بازی این ویژگی به کاربران امکان می دهد ترجمه و تصحیح مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش کنند، که برای وب سایت های چند زبانه عالی است.

شما می توانید به این ویژگی هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید برنامه های میو میانبر → موتور هوش مصنوعیزمین بازی یا کلیک کنید روی را ابزار بخش روی داشبورد وردپرس شما → زمین بازی.

زمین بازی موتور هوش مصنوعیزمین بازی موتور هوش مصنوعی

این پلاگین قدرتمند استفاده از سرویس های هوش مصنوعی نصب شده را ردیابی می کند و به کاربران اجازه می دهد محدودیت هایی را برای کنترل خروجی هوش مصنوعی تعیین کنند. همچنین، رابط کاربری آسان به شما امکان می دهد رفتار هوش مصنوعی را مطابق با سبک و الزامات وب سایت خود تنظیم کنید.

اشکال این است که بسته به هزینه های استفاده از API یا برنامه های اشتراک ممکن است هزینه های مرتبطی وجود داشته باشد روی ابزارها یا خدمات هوش مصنوعی که برای ادغام انتخاب شده اند. همچنین، نسخه PHP خود را بررسی کنید قبل از نصب، زیرا این افزونه فقط از PHP 7.4 و بالاتر پشتیبانی می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از خدمات لیست لینوکس برای مدیریت موثر خدمات در حال اجرا در سال 1402

ویژگی های کلیدی

  • تولید محتوا و تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • زمین بازی برای ترجمه و تصحیح.
  • ردیابی و محدودیت استفاده از هوش مصنوعی

نکته حرفه ای

آیا می دانستید که تیم اصلی وردپرس پروژه وردپرس Playground را راه اندازی کرده است؟ آموزش ما را بخوانید و در مورد روش عملکرد WordPress Playground بیشتر بدانید.

4. AIOSEO

بنر AIOSEOبنر AIOSEO

آمار AIOSEO:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • بهترین برای: بهبود استراتژی کلی سئو وب سایت
  • قیمت: فریمیوم

AIOSEO یک افزونه جامع بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وب سایت های وردپرسی است. این می تواند به صاحبان وب سایت وردپرس کمک کند تا کارهایی مانند ایجاد نقشه سایت XML، ادغام رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل عملکرد SEO و ایجاد نشانه گذاری طرحواره را انجام دهند.

افزونه هوش مصنوعی وردپرس را فعال می کند ChatGPT OpenAI ادغام برای تولید عناوین سئو و توضیحات متا. در اینجا روش استفاده از ادغام ChatGPT آورده شده است:

  1. AIOSEO را نصب و فعال کنید.
  2. به پایین صفحه وب بروید page’s تنظیمات AIOSEO عمومی.
تنظیمات AIOSEO با General برجسته شده استتنظیمات AIOSEO با General برجسته شده است
  1. را بیابید عنوان پست یا توضیحات متا بخش.
  2. کلیک روی نماد ربات در کادر متن
کادرهای متن عنوان پست و توضیحات متا AIOSEO با نمادهای ربات برجسته شده استکادرهای متن عنوان پست و توضیحات متا AIOSEO با نمادهای ربات برجسته شده است

این TruSEO ویژگی یکی دیگر از ابزارهای عالی برای کمک به شما در ساخت یک وب سایت دوستدار SEO است. این پست وبلاگ یا محتوای وب سایت شما را در حین نوشتن اسکن می کند و به شما امکان می دهد آن را برای موقعیت های بهتر بهینه کنید روی موتورهای جستجو. استفاده از AIOSEO به لطف رابط کاربری ساده اش نیز آسان است.

خبر خوب این است که ادغام ChatGPT AIOSEO در نسخه رایگان آن موجود است. با این حال، اگر به ویژگی های بیشتری مانند تصویر و سئو محلی نیاز دارید، نسخه پریمیوم را انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی

  • مولدهای عنوان و توضیحات متا SEO به کمک هوش مصنوعی.
  • TruSEO برای بهینه سازی محتوا.

5. رتبه سئو ریاضی

رتبه بندی بنر سئو ریاضیرتبه بندی بنر سئو ریاضی

رتبه بندی آمار سئوی ریاضی:

  • امتیاز: 4.9/5
  • بهترین برای: در حال بهبود روی-page سئو
  • قیمت: فریمیوم

رتبه بندی سئو ریاضی یکی از بهترین افزونه های سئو برای وردپرس است. این افزونه وردپرس با ارائه مجموعه ای جامع از ویژگی ها، به کاربران اجازه می دهد معیارهای مختلف سئو، از جمله عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی، وضعیت نمایه سازی، و page سرعت. همچنین از Google Analytics 4 و Google Trends.

رتبه بندی ویژگی جدید هوش مصنوعی Math SEO، هوش مصنوعی محتوا، متخصص در روی-page سئو. در اینجا یک راهنمای سریع است روی روش استفاده از Content AI:

  1. Rank Math SEO را نصب و فعال کنید.
  2. دسترسی به محتوای هوش مصنوعی در پست یا صفحه ویرایشگر
  3. کلمه کلیدی تمرکز خود را وارد کنید → کلیک کنید پژوهش.
رتبه بندی هوش مصنوعی محتوای SEO SEOرتبه بندی هوش مصنوعی محتوای SEO SEO

هوش مصنوعی محتوا تعداد کلمات، پیوند، عنوان و رسانه های پیشنهادی را ایجاد می کند. همچنین شامل پیشنهادات کلمات کلیدی است که باعث بهبود رتبه بندی مقاله در موتورهای جستجو می شود. این ابزار تعداد و نمرات مقاله را هنگام نوشتن به روز می کند.

طرح رایگان Rank Math SEO با پنج اعتبار Content AI ارائه می شود. ارتقاء به حرفه ای نسخه یا بالاتر از 59 دلار در سال برای باز کردن اعتبارات بیشتر مانند AI Engine، SEO Rank Math فقط برای سایت های وردپرس با PHP 7.4 و بالاتر در دسترس است.

ویژگی های کلیدی

  • ابزارهای ردیابی معیارهای سئو
  • ادغام Google Analytics 4 و Google Trends.
  • محتوا با هوش مصنوعی قدرتمند روی-page پیشنهادات سئو، از تعداد کلمات گرفته تا استفاده از رسانه ها و کلمات کلیدی.

6. Tidio

بنر Tidioبنر Tidio

آمار Tidio:

  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: وب سایت های تجاری به دنبال ارائه عملکرد پشتیبانی مشتری هستند
  • قیمت: فریمیوم

Tidio یک راه حل جامع برای پشتیبانی مشتری ارائه می دهد، مانند یکپارچه سازی چت زنده هوش مصنوعی، مدیریت سیستم خرید بلیط ایمیل، و ایجاد گردش کار خودکار. همچنین از ادغام های شخص ثالث مختلف از جمله پشتیبانی می کند وردپرس، MailChimp، و تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

چت ربات هوش مصنوعی مکالمه Tidio، LYRO، از یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی استفاده می کند (NLP) برای اطمینان از ارتباطات پیشرفته. این فناوری افزونه مبتنی بر هوش مصنوعی را قادر می سازد تا زبان انسان را به طور طبیعی تر درک کند و به آن پاسخ دهد.

علاوه بر آن، Tidio ارائه می دهد دستیار پاسخگویی هوش مصنوعی، که به ویژه برای اطمینان از زمان پاسخگویی عالی مفید است. دستیار پاسخ هوش مصنوعی که توسط OpenAI’s ChatGPT 3.5 پشتیبانی می‌شود، به صاحبان کسب‌وکار اجازه می‌دهد با یک کلیک به سؤالات مشتری پاسخ دهند.

نکته منفی این است که LYRO 50 مکالمه در ماه ارائه می دهد روی یک طرح رایگان، و نسخه نامحدود فقط در دسترس است روی را Tidio+ برنامه ریزی، شروع از 440 دلار در ماه. خوشبختانه، ویژگی AI Reply Assistant در همه برنامه‌ها، از جمله نسخه رایگان، گنجانده شده است.

ویژگی های کلیدی

  • ربات چت هوش مصنوعی مکالمه ای LYRO.
  • دستیار پاسخگویی هوش مصنوعی.
  • ادغام یکپارچه شخص ثالث با ده ها ابزار و پلتفرم تجارت الکترونیک.

7. صداگذار

فرود صداگذار pageفرود صداگذار page

آمار Voicer’s:

  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: کاربران وردپرس به دنبال تبدیل متن به گفتار انسان مانند با صدای با کیفیت هستند
  • قیمت: 20 دلار / مجوز

صداگذار، پشتیبانی شده توسط Google Cloud Platform، یک مبدل متن به گفتار است. این افزونه با کاربری آسان می تواند نسخه های صوتی پست های وبلاگ شما را ایجاد کند و به شما کمک کند تجربه آنلاین فراگیرتری را ارائه دهید.

این افزونه وردپرس هوش مصنوعی، ترکیبی از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، خروجی صوتی با کیفیت بالا را در بیش از ۲۷۵ صدا و ۴۵ زبان ارائه می‌کند. Voicer سفارشی‌سازی خروجی صدا مانند سرعت پخش صدا، جنسیت، و زیر و بم گفتار را فعال می‌کند.

افزونه هوش مصنوعی به طور یکپارچه با پلاگین ها، تم ها و پلاگین های محبوب وردپرس ادغام می شود page سازندگان همچنین با چندین مرورگر از جمله سازگار است کروم، سافاری، و حاشیه، غیرمتمرکز. متاسفانه افزونه Voicer WordPress هیچ نسخه رایگانی ندارد. برای استفاده از آن، مجوز معمولی را خریداری کنید 20 دلار.

ویژگی های کلیدی

  • پشتیبانی چند زبانه از بیش از 45 زبان و انواع مختلف.
  • انتخاب صدای گسترده با بیش از 275 صدای موجود.
  • تنظیمات صوتی قابل تنظیم

8. اسکنر بدافزار وب Quttera

بنر Quttera Web Malware Scannerبنر Quttera Web Malware Scanner

آمار اسکنر بدافزار وب Quttera:

  • رتبه بندی: 4/5
  • بهترین برای: بهبود امنیت وب سایت وردپرس
  • قیمت: فریمیوم

Quttera Web Malware Scanner یکی از بهترین افزونه های هوش مصنوعی وردپرس برای حفظ امنیت سایت شما است. می تواند پیوندهای خارجی مخرب بالقوه را بررسی کند، وضعیت فهرست بلاک سایت شما را بررسی کند و موارد مثبت نادرست را تشخیص دهد.

آن موتور اسکن هوش مصنوعی ویژگی بدافزار بالقوه یا محتوای مخرب را شناسایی و تجزیه و تحلیل می کند. در اسکن ادغام شده است process، این ویژگی با انجام تجزیه و تحلیل عمیق بایت به بایت ارزیابی دقیقی را ارائه می دهد.

در این گزارش، این افزونه منبع باز وردپرس چهار دسته از فایل ها را ارائه می دهد – پاک کردن فایل ها، فایل های بالقوه مشکوک، فایل های مشکوک، و فایل های مخرب. می توانید اسکن را از داشبورد وردپرس خود → Quttera اجرا کنید. سپس، کلیک کنید روی نوع اسکنر

خلاصه گزارش Quttera Web Malware Scannerخلاصه گزارش Quttera Web Malware Scanner

در حالی که این افزونه یک نسخه رایگان را ارائه می دهد، اشتراک پولی با ویژگی های گسترده تری همراه است که از ابتدا شروع می شود 10 دلار در ماه.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  30+ بهترین نمونه وب سایت وردپرس در سال 1403 برای الهام گرفتن شما

ویژگی های کلیدی

  • موتور اسکن هوش مصنوعی از پیش یکپارچه برای شناسایی تهدیدات از فایل های بازیابی شده در حین اسکن process.
  • آشکارساز مثبت کاذب مبتنی بر هوش مصنوعی.

9. فرم های قدرتمند

بنر افزونه Formidable Formsبنر افزونه Formidable Forms

آمار فرم های قدرتمند:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • بهترین برای: بهبود تجربه کاربر و گردش کار
  • قیمت: فریمیوم

Formidable Forms هوش مصنوعی را در عملکرد اصلی شکل‌سازی خود برای اهداف متعدد ادغام می‌کند. به عنوان مثال، اگر هوش مصنوعی را در فرم پشتیبانی مشتری خود فعال کنید، سعی می‌کند قبل از ارسال درخواست پشتیبانی به کاربران کمک کند. در نتیجه، می توانید تجربه مشتری را افزایش دهید و گردش کار خود را ساده کنید.

نسخه ی نمایشی هوش مصنوعی Formidable Formsنسخه ی نمایشی هوش مصنوعی Formidable Forms

چندین الگوی از پیش ساخته شده هوش مصنوعی، از فرم محبوب دستیار پیش فروش گرفته تا فرم دوستانه کتاب طاقچه، استفاده از این ویژگی را آسان می کند. هر فرم شامل ویژگی‌های مختلفی برای ترکیب و مطابقت است، مانند نظرسنجی، ماشین‌حساب و فیلدهای قیمت‌گذاری.

تنها نقطه ضعف این است که این ویژگی هوش مصنوعی فقط در دسترس است کسب و کار پلان و بالاتر، که در شروع می شود 199.50 دلار در سال. از 14 روز ضمانت بازگشت وجه استفاده کنید تا ببینید آیا این افزونه نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر.

ویژگی های کلیدی

  • فرم‌های دارای AJAX
  • راهنمای اعلان، ارائه زمینه برای تولید نوع پاسخ دلخواه شما.

مزایای استفاده از پلاگین هوش مصنوعی چیست؟

افزونه های هوش مصنوعی برای وردپرس راه حل های پیشرفته ای را برای مسائل مختلف ارائه می دهند که به شما امکان می دهد در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. بیایید برخی از مزایای آنها را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

استفاده از افزونه هوش مصنوعی می تواند به بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو کمک کند. به طور معمول، این پلاگین ها کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنند، عناوین متا را پیشنهاد می کنند و محتوای مناسب SEO تولید می کنند.

ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی همچنین می توانند بینش هایی را در مورد تجزیه و تحلیل رقبا ارائه دهند و توصیه هایی را برای بهبود عملکرد سئو سایت شما ارائه دهند. در نتیجه، آنها به بهبود دید سایت شما و افزایش ترافیک ارگانیک کمک می کنند.

وب سایت ها را در دسترس تر کنید

افزونه های هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهند که وب سایت خود را برای مخاطبان وسیع تری در دسترس قرار دهید. این افزونه‌های دسترسی وردپرس می‌توانند به استفاده از یادگیری ماشینی برای خودکارسازی فرآیندهایی مانند رونویسی و ترجمه، ارائه تبدیل زبان در زمان واقعی و ارائه قابلیت‌های تبدیل متن به گفتار کمک کنند.

افزایش بهره وری

این پلاگین‌ها می‌توانند با خودکار کردن کارهای تکراری و ساده‌سازی گردش کار، کارایی را به‌طور قابل توجهی افزایش دهند. بهترین افزونه‌های هوش مصنوعی می‌توانند از طریق ربات‌های چت، پاسخ‌های فوری را ارائه دهند و نیاز به مداخله دستی را کاهش دهند.

خودکارسازی فرآیندهایی مانند تولید محتوا و تجزیه و تحلیل داده ها باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما امکان می دهد تمرکز بیشتری داشته باشید روی توسعه وب سایت یا کسب و کار شما

بهبود کیفیت محتوا

افزونه های هوش مصنوعی ابزارهایی را برای بهبود کیفیت و ارتباط محتوای وب سایت شما ارائه می دهند. آنها می توانند ایده هایی برای عنوان پیشنهاد دهند، به طوفان فکری برای نوشتن خلاقانه شما کمک کنند process، توصیه های محتوا را ارائه دهید و بر اساس محتوای انبوه تولید کنید روی پارامترهای مشخص شده

افزونه های وردپرس تولید شده توسط هوش مصنوعی از الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، ترجیحات و روندها استفاده می کنند و به شما امکان می دهند محتوای جذاب و شخصی سازی شده ای ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود.

شخصی سازی تجربه کاربری

با افزونه‌های هوش مصنوعی وردپرس، می‌توانید یک تجربه کاربری شخصی‌سازی شده متناسب با ترجیحات بازدیدکنندگان وب‌سایت ارائه دهید. با استفاده از داده ها و رفتار کاربر، افزونه های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای توصیه محصولات، محتوا یا خدمات مرتبط به مشتریان بالقوه استفاده کنند.

این سطح از شخصی سازی می تواند تعامل و رضایت کاربر را افزایش دهد و منجر به تبدیل بیشتر و حفظ مشتری شود. پلاگین های هوش مصنوعی همچنین تولید محتوای پویا را بر اساس آن فعال می کنند روی تعاملات کاربر، تضمین سفر منحصر به فرد کاربر برای هر بازدید کننده.

نتیجه

داشتن افزونه های مناسب هوش مصنوعی وردپرس برای ساخت و مدیریت یک وب سایت موفق بسیار مهم است. همانطور که فناوری هوش مصنوعی پیشرفت می‌کند، به صنایع مختلف از جمله توسعه وب تبدیل شده است.

در طول این مقاله، ما نه بهترین افزونه وردپرس را برای هوش مصنوعی بررسی کرده ایم و یاد گرفته ایم که چگونه این ابزارهای یادگیری ماشینی می توانند تجربه ساخت وب سایت را متحول کنند. در اینجا برخی از بهترین انتخاب های ما آمده است:

  • موتور هوش مصنوعی. ادغام چندین ابزار یا خدمات هوش مصنوعی امکان پذیر است روی این افزونه برخی از ویژگی های کلیدی AI Engine شامل تولید کننده محتوا و تصویر است.
  • رتبه سئو ریاضی این افزونه سئو وردپرس با هوش مصنوعی به بهبود رتبه سایت کمک می کند روی موتورهای جستجو با ارائه روی-page پیشنهادات سئو
  • اسکنر بدافزار وب Quttera. یکی از بهترین افزونه های هوش مصنوعی برای افزایش امنیت وردپرس شما.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین افزونه هوش مصنوعی وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید. لطفاً نظرات، سؤالات یا تجربیات خود را با استفاده از دستیار هوش مصنوعی وردپرس در نظرات به اشتراک بگذارید.

خواندن پیشنهادی

ساده ترین وب سایت ساز هوش مصنوعی
بهترین تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی
بهترین سازندگان وب سایت هوش مصنوعی رایگان

پلاگین های هوش مصنوعی برای سوالات متداول وردپرس

در اینجا، ما به برخی از سوالات رایج در مورد افزونه های هوش مصنوعی برای وردپرس پاسخ خواهیم داد.

چگونه هوش مصنوعی را در وردپرس ادغام کنم؟

می توانید افزونه های وردپرس را برای هوش مصنوعی نصب کنید روی وبسایت شما. برخی از زمینه‌هایی که در آن افزونه‌های هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند عبارتند از بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت، تولید متن، تشخیص نظرات هرزنامه، تحقیق کلمات کلیدی و تبدیل متن به گفتار.

یک پلاگین هوش مصنوعی چه تفاوتی با یادگیری ماشینی دارد؟

افزونه‌های هوش مصنوعی از هوش مصنوعی برای کمک به کارهایی مانند تولید محتوا استفاده می‌کنند. یادگیری ماشینی شاخه ای از هوش مصنوعی است که از داده ها و الگوریتم ها برای بهبود سیستم هوش مصنوعی استفاده می کند.
به طور خلاصه، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی این افزونه ها را برای انجام کارهایی که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند، توانمند می کند.

چگونه می توانم افزونه هوش مصنوعی مناسب را برای سایت وردپرس خود انتخاب کنم؟

برخی از عوامل تعیین کننده برای انتخاب افزونه های وردپرس مناسب شامل رتبه بندی مشتری، آخرین به روز رسانی، تاریخچه نسخه و نصب فعال است. علاوه بر این، ویژگی های افزونه هوش مصنوعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می تواند نیازهای شما را برآورده کند. توصیه می کنیم با دقت انتخاب کنید زیرا افزونه های زیاد می توانند سرعت وب سایت وردپرس شما را کاهش دهند.