نگهداری منظم وب سایت وردپرس برای اطمینان از اینکه بدون خطا و عملکرد بهینه است، ضروری است. با این حال process می تواند زمان زیادی را صرف کند و در برخی موارد به دانش فنی خاصی نیاز دارد.

خوشبختانه، خدمات مختلف نگهداری وردپرس برای کمک به مدیریت سایت شما در دسترس است. استفاده از یکی می تواند زمان زیادی را ذخیره کند و در نتیجه به شما امکان تمرکز می دهد روی سایر بخش های کسب و کار شما

در این مقاله، هشت سرویس برتر تعمیر و نگهداری وردپرس را از ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها گرفته تا برخی از معایب بررسی می‌کنیم. ما همچنین مواردی را که در برنامه نگهداری وردپرس باید جستجو کنیم را پوشش خواهیم داد.

8 سرویس برتر نگهداری وردپرس

هنگامی که به دنبال یک سرویس نگهداری وردپرس هستید، یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز، بودجه و نوع وب سایت شما باشد.

در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین خدمات نگهداری وب سایت برای مدیریت سایت شما وجود دارد.

1. WP Buffs

WP Buff's homepage: خدمات مدیریت وب سایت وردپرس و پشتیبانی 24 ساعته که به رشد دیجیتال کمک می کند

آمار WP Buffs:

  • بهترین برای: صاحبان فروشگاه های آنلاین
  • قیمت: شروع میشود از 79 دلار در ماه

WP Buffs یکی از بهترین خدمات نگهداری وردپرس برای هر نوع وب سایتی است – از وبلاگ ها و صفحات فرود کسب و کارهای کوچک گرفته تا سایت های سازمانی بزرگ.

این سرویس نگهداری وب سایت می تواند به ویرایش های وب سایت، به روز رسانی، امنیت، پشتیبان گیری و کمک های عمومی وردپرس کمک کند.

کاربران گزارش هفتگی دریافت خواهند کرد PDF فرمت جزئیات تغییرات ایجاد شده در سایت. اینها شامل اطلاعات است روی به روز رسانی افزونه وردپرس، آپ تایم، page امتیاز سرعت، جلسات سایت و حتی کل فروش برای ووکامرس وب سایت ها

صاحبان فروشگاه های آنلاین همچنین می توانند نموداری از سفارشات و خرید اقلام را مشاهده کنند که به ردیابی عملکرد تجاری آنها کمک می کند. این بینش به آنها کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده را برای بازاریابی محصولات خود و بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود اتخاذ کنند.

گزارش WP Buff کل سفارش‌ها، ثبت‌نام‌ها و خریدها را نشان می‌دهدگزارش WP Buff کل سفارش‌ها، ثبت‌نام‌ها و خریدها را نشان می‌دهد

ویژگی های کلیدی

  • ویرایش نامحدود وب سایت. شامل ویرایش محتوا، ترفندهای CSS و تنظیمات افزونه است. با این حال، این ویژگی توسعه سفارشی برای PHP، پلاگین ها و تم ها، طراحی سایت یا ساب دامنه ها را پوشش نمی دهد.
  • 24/7 حمایت کردن. با کمک یک تیم راه دور سایت شما را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته نظارت می کند. علاوه بر این، پشتیبانی تلفنی را فراهم می کند، بنابراین می توانید هر مشکلی را به سرعت حل کنید.
  • دسترسی به پلاگین های پریمیوم. دو طرح سطح بالاتر ادغام با امنیت iThemes، WP Smush Pro، و WP Rocket.
  • ادغام گوگل آنالیتیکس به شما کمک می کند در مورد رفتار بازدیدکنندگان اطلاعاتی کسب کنید و ببینید چه بخشی از وب سایت را می توان برای تجربه کاربری بهتر بهبود بخشید.
  • پشتیبانی پیشرفته وردپرس. پشتیبانی مناسب برای WooCommerce، عضویت، سایت های چند زبانه و سفارشی ساخته شده را ارائه می دهد.
  • خدمات لیبل سفید شامل آدرس‌های ایمیل سفارشی، گزارش‌های برچسب سفید، و داشبورد اختصاصی برای مشاهده کلی بلیط‌ها و پاسخ‌های مشتریان – یک ویژگی عالی برای کسانی که وب‌سایت‌های مشتری را مدیریت می‌کنند.

WP Buffs ارائه می دهد چندین طرح نگهداری، شروع در 79 دلار در ماه. این شامل نگهداری اولیه وب سایت مانند به روز رسانی، پشتیبانی، نظارت و پشتیبان گیری روزانه است.

با این حال، طرح اولیه شامل ویژگی های امنیتی نیست. برای دسترسی به این، باید آن را دریافت کنید محافظت برنامه ریزی، با شروع در 159 دلار در ماه.

در همین حال، ویژگی حذف کامل بدافزار تنها با آن در دسترس است انجام دادن برنامه ریزی در 219 دلار در ماه.

2. WP AOS

فرود WP AOS pageفرود WP AOS page

آمار WP AOS:

  • بهترین برای: نصب چند سایت وردپرس
  • قیمت: شروع میشود از 29 یورو در ماه

WP AOS پشتیبان‌گیری از وب‌سایت وردپرس، به‌روزرسانی‌های منظم تم و افزونه، بررسی عملکرد، و همچنین Multisite و ووکامرس حمایت کردن.

دریافت هر یک از برنامه های آن به شما مجوز مادام العمر یک افزونه امنیتی ممتاز را می دهد. iThemes Security Pro. علاوه بر این، همه برنامه ها شامل حذف بدافزار هستند، بنابراین در صورت آلوده شدن سایت شما هزینه اضافی دریافت نمی شود.

جدا از برنامه های نگهداری سایت، WP AOS خدمات جداگانه ای برای بهینه سازی سرعت ارائه می دهد. نگهداری ووکامرس، و پشتیبانی اضطراری.

این ارائه دهنده نگهداری و پشتیبانی همچنین تجزیه و تحلیل رایگان سئو سایت، سرعت، امنیت، تجربه کاربر و طراحی را ارائه می دهد. برای درخواست اسکن، کافی است نام دامنه و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

فرم تماس برای تجزیه و تحلیل رایگان وب سایت WP AOSفرم تماس برای تجزیه و تحلیل رایگان وب سایت WP AOS

ویژگی های کلیدی

  • نظارت بر سئو. گرفتن یک PDF گزارش رتبه بندی سایت شما به صورت هفتگی برای حداکثر 100 کلمه کلیدی متمرکز.
  • خدمات ضروری. دسترسی داشته باشید روی- درخواست پشتیبانی از چت زنده وردپرس با شروع از 99.34 یورو.
  • ویرایش های سایت درخواست تغییرات ساده مانند اضافه کردن یک جدید page، پست وبلاگ یا حتی تغییر دادن CSS.
  • نظارت بر آپتایم 24 ساعته هنگامی که وب سایت شما غیرقابل دسترسی است یا مورد حمله قرار می گیرد، اعلان های فوری دریافت کنید.
  • بهینه سازی موبایل و تبلت اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان هنگام دسترسی به وب سایت شما از هر دستگاهی تجربه خوبی دارند.
  • پشتیبانی از شبکه چند سایتی توجه داشته باشید که هر نصب وردپرس نیاز به یک برنامه نگهداری جداگانه دارد.
  • گزارش های هفتگی برنامه ریزی شده. برای به روز ماندن، یک بررسی سلامت وب سایت دریافت کنید روی عملکرد و وضعیت امنیتی آن
  • ادغام گوگل آنالیتیکس ترافیک سایت و رفتار بازدیدکنندگان را دنبال کنید.
  • خدمات با برچسب سفید ارائه پشتیبانی نامحدود 24/7 وردپرس به چندین مشتری. تیم WP AOS همه درخواست ها را رسیدگی خواهد کرد روی از طرف شما با استفاده از آدرس ایمیل مارک شما.

این سرویس نگهداری وردپرس دارای سه سرویس است طرح های قیمت گذاری، شروع در 29 یورو در ماه. بسته به روی با اشتراک خود، به پشتیبانی ایمیل یا پشتیبانی چت زنده دسترسی خواهید داشت.

اگر به دنبال پشتیبانی اولویت‌دار با میانگین زمان پاسخ‌دهی دو ساعت هستید، در نظر بگیرید که بالاترین سطح را در برنامه داشته باشید 299 یورو در ماه.

3. GoWP

فرود GoWP page
فرود GoWP page
8 بهترین خدمات نگهداری وردپرس برای کمک به اجرای وب سایت شما در سال 1403 18

آمار GoWP:

  • بهترین برای: آژانس ها و فریلنسرها
  • قیمت: شروع میشود از 39 دلار در ماه

با راه حل قابل توجه پشتیبانی از برچسب سفید، GoWP یکی از بهترین خدمات نگهداری وب سایت است که برای آژانس ها و فریلنسرهایی که وب سایت های وردپرس را برای مشتریان مدیریت می کنند، طراحی شده است.

این به شما امکان می دهد از نام تجاری خود استفاده کنید در حالی که تیم GoWP وظایف تعمیر و نگهداری وردپرس را انجام می دهد. با یک صندوق پستی اختصاصی با استفاده از نام دامنه شما، هر درخواست پشتیبانی مشتری که به آن ایمیل ارسال می شود توسط GoWP رسیدگی می شود.

این ارائه دهنده پشتیبانی وردپرس همچنین یک افزونه داشبورد ارائه می دهد که کاربران می توانند تمام وظایف نگهداری وب سایت وردپرس را پیگیری کنند. این شامل نظارت بر امنیت، گزارش های پشتیبان گیری و عملکرد سایت است.

ویژگی های کلیدی

  • ویرایش های نامحدود این شامل وظایفی است که می توان از طریق پنل مدیریت وردپرس انجام داد، مانند نصب افزونه ها، افزودن ویجت ها و ویرایش محتوا.
  • اعتبار سنجی بصری این ویژگی پس از نصب افزونه، سایت های وردپرس را بررسی می کند. تا 20 صفحه اسکرین شات می گیرد و آنها را با نسخه قبلی مقایسه می کند. Visual Validator به تیم GoWP در صورت وجود هرگونه تغییر هشدار می دهد.
  • نظارت بر امنیت برای اطمینان از ایمن بودن سایت شما در برابر حملات سایبری، GoWP اسکن خودکار روزانه، فایروال ها، سخت شدن وردپرس و شناسایی و حذف بدافزار را ارائه می دهد.
  • پشتیبان گیری روزانه پشتیبان‌گیری خودکار خارج از سایت با 90 روز فضای ذخیره‌سازی در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که هنگام به‌روزرسانی فایل‌های وردپرس خود هیچ داده‌ای را از دست نخواهید داد.
  • پشتیبانی از وردپرس اولویت دار تیم پشتیبانی 24/7 در دسترس است و هدف آن حل مشکلات در عرض هشت ساعت است.
  • متخصصان متعهد صاحبان آژانس یا فریلنسرها بدون تیم اختصاصی می‌توانند یک توسعه‌دهنده، کپی‌رایتر یا دستیار مجازی را استخدام کنند.

برای کسانی که تازه شروع کرده اند، GoWP پیشنهاد می دهد کتاب های الکترونیکی رایگان تا به شما کمک کند خدمات نگهداری وردپرس خود را به مشتریان بالقوه ارتقا دهید.

ابتدایی ترین برنامه تعمیر و نگهداری، به قیمت 39 دلار در ماه / سایت، شامل داشبورد تعمیر و نگهداری، پشتیبان‌گیری خارج از سایت، به‌روزرسانی‌های وردپرس، اسکن‌های امنیتی و پاک‌سازی بدافزار است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش ایجاد سرور Mastodon

اگر می‌خواهید محتوای نامحدود ویرایش شود، با شروع به طرح سطح بالاتر ارتقا دهید 99 دلار در ماه / سایت. با استفاده از این اشتراک، می توانید به میز راهنمای برچسب سفید نیز دسترسی داشته باشید.

4. رول بشکه

Barrel Roll: تعمیر و نگهداری وردپرس قابل اعتماد و با تجربهBarrel Roll: تعمیر و نگهداری وردپرس قابل اعتماد و با تجربه

آمار رول بشکه:

  • بهترین برای: سایت های وردپرس وابسته
  • قیمت: شروع میشود از 119 دلار در ماه

Barrel Roll خدمات جامع تعمیر و نگهداری وب سایت را برای صاحبان سایت ارائه می دهد که به دنبال ساده سازی وظایف وردپرس خود هستند. خدمات آن شامل به روز رسانی وردپرس، پشتیبان گیری منظم و نظارت بر امنیت است.

یک گواهی شده تبلیغات گوگل شریک، بشکه رول نیز ارائه می دهد خدمات گوگل ادز برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی

دریافت یک برنامه تعمیر و نگهداری به شما امکان می دهد با کارشناسان Google Ads مشورت کنید و مشاوره دریافت کنید روی بهبود جنبه های مختلف این شامل ردیابی تبدیل ها، بهبود تجربه کاربر و انتخاب ادغام های دیجیتال بهتر است.

برای اعضای ممتاز، رول بشکه رایگان ارائه می دهد مجوز برای پلاگین های پریمیوم مانند WP Rocket، اشکال جاذبه، و AffiliateWP، آن را به گزینه ای عالی برای یک سایت وردپرس وابسته تبدیل می کند.

Barrel Roll همچنین یک بررسی رایگان وب سایت را برای علاقه مندان ارائه می دهد. تیم سایت شما را ارزیابی می کند و برنامه ریزی می کند بزرگنمایی تماس بگیرید تا در مورد یافته ها و پیشنهادات خود برای بهبود بحث کنند.

ویژگی های کلیدی

  • نظارت و پاکسازی 24 ساعته امنیتی سایت شما را برای تهدیدات سایبری اسکن می کند و فایل های آسیب دیده را برطرف می کند.
  • 404 و مانیتورینگ آپتایم. اطمینان حاصل می کند که سایت وردپرس شما دارای خطاهای “Page Not Found” نیست و همیشه در دسترس بازدیدکنندگان است.
  • ساعت توسعه رایگان. بسته به اینکه ماهانه یک تا سه ساعت خدمات توسعه سفارشی ارائه می کند روی طرح انتخابی شما می‌توانید از آن برای سفارشی‌سازی افزونه‌ها، تغییر تم سایت یا افزودن محتوای جدید استفاده کنید.
  • بهینه سازی عملکرد شما را بهبود می بخشد page سرعت برای بهبود تجربه کاربر و کمک به رتبه بالاتر سایت شما در نتایج جستجو.
  • پشتیبانی سئو. اگر طرح ممتاز را دریافت کنید، تیم به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های مفیدی را توسعه دهید.page و روی-page استراتژی های سئو برای کلمات کلیدی هدف خاص برای رتبه بالاتر روی گوگل.
  • پشتیبانی پریمیوم ارائه دهنده خدمات از طریق ایمیل، تلفن یا زوم قابل دسترسی است.

این سرویس نگهداری وب سایت وردپرس دارای دو سطح قیمتی است. هزینه های طرح پیشرفته 119 دلار در ماه، در حالی که طرح Premium قیمت گذاری شده است 344 دلار در ماه.

اما این قیمت ها فقط برای پرداخت از ماه دوم به بعد اعمال می شود.

برای ماه اول، بشکه رول بیشتر شارژ می کند برای هر طرح – 318 دلار و 743 دلار، به ترتیب. این به این دلیل است که تیم یک ممیزی کامل سایت مانند افزونه ها، تم ها، محتوا و عملکرد را انجام می دهد.

5. WP Maintainer

WP Maintainer: نگهداری، امنیت، پشتیبان گیری و پشتیبانی از نصب وردپرس شماWP Maintainer: نگهداری، امنیت، پشتیبان گیری و پشتیبانی از نصب وردپرس شما

آمار WP Maintainer:

  • بهترین برای: کسانی که می خواهند یک بسته نگهداری ساده داشته باشند
  • قیمت: 99 دلار در ماه

برای صاحبان سایت که می خواهند از انتخاب بین طرح های قیمت گذاری مختلف صرف نظر کنند، WP Maintainer را در نظر بگیرید.

این سرویس فقط با یک طرح قیمت ارائه می شود 99 دلار در ماه. این به شما امکان می دهد به ویژگی های اساسی تعمیر و نگهداری برای پشتیبان گیری و نظارت بر امنیت و همچنین افزونه ها، تم و به روز رسانی های هسته وردپرس دسترسی داشته باشید.

WP Maintainer با قیمت گذاری ساده و خدمات تعمیر و نگهداری اولیه، برای یک سایت وردپرس ساده با ترافیک کم تا متوسط ​​مناسب است.

توجه داشته باشید که این طرح از نصب چند سایت وردپرس پشتیبانی نمی کند. برای آن، شما نیاز دارید با تیم تماس بگیرید برای دریافت یک طرح سفارشی

علاوه بر این، WP Maintainer فقط پشتیبانی بلیط را ارائه می دهد که در مواقع اضطراری ایده آل نیست.

ویژگی های کلیدی

  • نظارت بر امنیت WP Maintainer همراه است سوکوری نصب و شامل پاکسازی سایت در صورت وجود بدافزار است.
  • مهاجرت رایگان وب سایت تیم پشتیبانی WP Maintainer در حین راه اندازی، انتقال وب سایت را به یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتمادتر انجام می دهد. process در صورت نیاز
  • تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت برنامه ریزی شده شما می توانید انتخاب کنید که نسخه پشتیبان سایت ذخیره شود روی سرور شما یا یک مکان خارج از سایت
  • به روز رسانی های وردپرس به جای به روز رسانی خودکار، یک توسعه دهنده به صورت دستی هسته، تم ها و افزونه های وردپرس را به روز می کند.
  • پشتیبانی از سازگاری اگر به روز رسانی وردپرس سایت شما را خراب کند، یک ساعت پشتیبانی از سازگاری را تضمین می کند. اگر تیم نتواند مشکل را ظرف یک ساعت برطرف کند، آخرین نسخه سایت شما را بازیابی می‌کند و راه‌حل‌های جایگزین را توصیه می‌کند.
  • پشتیبانی اضافی پشتیبانی از توسعه دهندگان در دسترس است 99 دلار در ساعت اگر برای شخصی سازی سایت خود به کمک نیاز دارید. به عنوان مثال، بهینه سازی CSS، ایجاد گرافیک اولیه یا جاوا اسکریپت و بهینه سازی تصویر را درخواست کنید.

6. ذهن های کنجکاو

ذهن کنجکاو: خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس دوستانه و مقرون به صرفه از تیمی که به آن اعتماد داریدذهن کنجکاو: خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس دوستانه و مقرون به صرفه از تیمی که به آن اعتماد دارید

آمار ذهن کنجکاو:

  • بهترین برای: سایت هایی با پلاگین ها یا تم های سفارشی
  • قیمت: شروع میشود از 149 دلار در ماه

Curious Minds یک شرکت توسعه وب است که خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس را نیز ارائه می دهد.

علاوه بر نگهداری اولیه وب‌سایت، ساعت‌های توسعه سفارشی برای ارتقای بیشتر سایت خود دریافت خواهید کرد. سفارشی سازی افزونه و تم را درخواست کنید یا در مورد نکات کلی وردپرس، طراحی گرافیکی یا ووکامرس با کارشناسان وردپرس مشورت کنید.

توجه داشته باشید که دو ساعت برنامه‌نویس در آن گنجانده شده است ملزومات برنامه ریزی، هزینه یابی 449 دلار در ماه. اگر سهمیه ماه اول استفاده نشده باشد به ماه بعد منتقل می شود.

از طرف دیگر، می توانید پایه را دریافت کنید برنامه ریزی در 149 دلار در ماه و ساعت برنامه نویس را جداگانه خریداری کنید. با این حال، برای دریافت قیمت باید با Curious Minds تماس بگیرید.

اگر هیچ یک از طرح ها مطابق با نیازهای شما نیست، درخواست یک طرح سفارشی را در نظر بگیرید.

علاوه بر تعمیر و نگهداری، Curious Minds همچنین خدمات جداگانه ای برای SEO، PHP و ووکامرس توسعه.

برای مشتریانی که برای اولین بار در سازمان های غیرانتفاعی کار می کنند، Curious Minds یک پیشنهاد می دهد 10 درصد تخفیف برای همه طرح ها

ویژگی های کلیدی

  • تمهیدات امنیتی. از سایت شما در برابر حملات سایبری محافظت می کند و یک برنامه بازیابی فاجعه برای راه اندازی مجدد وب سایت شما ارائه می دهد.
  • نظارت بر آپتایم 24 ساعته Curious Minds یک ویژگی نظارت را نصب می کند که در صورت از کار افتادن سایت شما به توسعه دهندگان خود هشدار می دهد.
  • درخواست پشتیبانی نامحدود این برای همه طرح ها صدق می کند. با این حال، تیم تا چه زمانی خواهد بود process درخواست های پشتیبانی شما بستگی دارد روی اشتراک انتخابی شما
  • مدیر حساب اختصاصی و تیم توسعه. وب سایت شما که با بالاترین پلن سطح موجود است، فوراً پشتیبانی می شود.
  • پشتیبان گیری شبانه خارج از سایت در صورت بروز مشکل در بروز رسانی وردپرس، سایت شما را به حالت قبلی خود بازیابی می کند.
  • گزارش های سلامت ماهانه به شما کمک می کند تا عملکرد سایت را پیگیری کنید.
  • بهینه سازی تصویر پیشرفته وب را کاهش می دهد page زمان بارگذاری برای تجربه کاربری بهتر
  • پشتیبانی از دسترسی به پورتال به سرعت اطلاعات را پیدا کنید، درخواست پشتیبانی کنید و مشکلات را حل کنید.

در حالی که Curious Minds یکی از خدمات کمتر شناخته شده تعمیر و نگهداری وب سایت وردپرس است روی این لیست به دلیل ساعات اختصاصی توسعه دهنده آن ارزش در نظر گرفتن دارد.

به علاوه، تیم پشتیبانی از طریق فرم تماس، چت زنده و شماره تلفن به راحتی قابل دسترسی است. شما همچنین می توانید برای مشاوره برنامه ریزی کنید قبل از تعهد به برنامه تعمیر و نگهداری

7. FixMySite

آمار FixMySite:

  • بهترین برای: کاربرانی که می خواهند مقرون به صرفه باشند، روی-تقاضای خدمات تعمیر و نگهداری
  • قیمت: شروع میشود از 39 دلار

اگر به دنبال کمک یکباره برای حل مشکلات وب سایت خاص هستید، FixMySite برای شما مناسب است.

وظایف نگهداری فردی را برای خرید ارائه می دهد، مانند بهینه سازی سایت، ویرایش های جزئی محتوا، عیب یابی، محافظت از بدافزار و اصلاحات وب سایت.

برای دریافت ایده ای از خدماتی که برای سایت شما مناسب است، ارائه دهنده یک ارزیابی وب سایت رایگان ارائه می دهد.

به سادگی a را باز کنید بلیط پشتیبانی موضوع را توصیف می کند، و تیم کار را ارزیابی می کند و برای شما یک نقل قول ارسال می کند. سپس یک متخصص وب سایت را تعمیر می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش کاهش زمان پاسخگویی اولیه سرور در وردپرس (8 روش)

ارائه دهنده همچنین پشتیبانی سریع را از طریق گزینه های تلفن و چت در ساعات پشتیبانی ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی

  • کارهای کوچک حتی با کوچکترین درخواستی تماس بگیرید. این شامل به‌روزرسانی متن، طرح‌بندی، تصاویر و منوها می‌شود. موجود از 39 دلار.
  • تعمیر سایت. در صورتی که وب سایت شما هک شود یا با تداخل افزونه ها، تم های شکسته، خطاهای سرور داخلی یا سایر مشکلات فنی مواجه شوید. شروع میشود از 49 دلار
  • مهاجرت سایت FixMySite می تواند سایت شما را به یک سرور جدید منتقل کند، به عنوان مثال، زمانی که نام دامنه را تغییر می دهید. آن را برای خرید 69 دلار.
  • بهینه سازی عملکرد FixMySite زمان بارگذاری سایت شما را برای بهبود تجربه کاربری افزایش می دهد. اگر عملکرد بهتر نشد، بازپرداخت دریافت خواهید کرد. شروع قیمت ها از 99 دلار.
  • حذف بدافزار این تیم به کاهش ناگهانی ترافیک، استفاده نامنظم از سرور یا پیوندهای هرزنامه برای شناسایی بدافزارها و حذف آنها می پردازد. همچنین گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده ارائه خواهد کرد. موجود از 119 دلار.
  • طراحی مجدد سایت اگر برای بهبود برندینگ آنلاین خود کمک می‌خواهید، زمان‌بندی تماسی را برای برون‌سپاری وظایف طراحی مجدد و توسعه وب‌سایت به تیم در نظر بگیرید. شروع میشود از 599 دلار.

در حالی که روی-پشتیبانی از تقاضا خدمات اصلی ارائه شده است، همچنین می توانید تعمیر و نگهداری مداوم را با آن دریافت کنید طرح مراقبت وردپرس، شروع در 79 دلار در ماه.

این طرح شامل پشتیبان‌گیری روزانه از وب‌سایت، گزارش‌های دو هفته‌ای، به‌روزرسانی هفتگی وردپرس، یک بلیط تعمیر رایگان ماهانه و دو کار کوچک رایگان در ماه است.

علاوه بر این، به خدمات بهینه سازی و تجزیه و تحلیل، مانند فیلتر کردن نظرات هرزنامه، نظارت هفتگی کلمات کلیدی SEO، تجزیه و تحلیل نمایش صفحه و بهینه سازی پایگاه داده دسترسی خواهید داشت.

8. WP SitePlan

WP SitePlan's homepage
WP SitePlan's homepage
8 بهترین خدمات نگهداری وردپرس برای کمک به اجرای وب سایت شما در سال 1403 19

آمار WP SitePlan:

  • بهترین برای: کسانی که امنیت را در اولویت قرار می دهند
  • قیمت: شروع میشود از 59 دلار در ماه

WP SitePlan یکی از قابل اعتمادترین سرویس های وردپرس است که شامل اقدامات امنیتی برای تمام برنامه های نگهداری است. نیازی نیست نگران پرداخت جداگانه برای پاکسازی بدافزار باشید، زیرا در حال حاضر حتی در مقرون به صرفه ترین اشتراک، با شروع از 59 دلار در ماه.

علاوه بر این، به به‌روزرسانی‌های قالب و افزونه وردپرس، پشتیبان‌گیری امن از وب‌سایت خارج از سایت، گزارش ماهانه و نظارت بر عملکرد دسترسی خواهید داشت.

برای دسترسی ووکامرس پشتیبانی، مدیریت رمز عبور، رفع اشکال و ویرایش محتوا، خرید طرح حرفه ای را در نظر بگیرید 119 دلار در ماه.

اگر یک شبکه Multisite را اجرا می کنید، توصیه می کنیم طرح Enterprise را دریافت کنید که هزینه دارد 229 دلار در ماه. در این طرح، ارائه‌دهنده به شما کمک می‌کند صفحات فرود را منتشر کرده و موجود را ویرایش کنید page طرح بندی ها

ویژگی های کلیدی

  • اسکن روزانه بدافزار باگ ها و خطاهای وب سایت را شناسایی و رفع می کند به امنیت سایت وردپرس خود کمک کنید.
  • محافظت از ورود به سیستم Brute-Force. از کرک کردن اعتبار ورود کاربران غیرمجاز جلوگیری می کند.
  • سخت شدن وردپرس. با اجرای اقدامات مختلف مانند محدود کردن دسترسی به REST API و استفاده از یک افزونه امنیتی چندین لایه امنیتی را به سایت وردپرس شما اضافه می کند.
  • بهینه سازی پایگاه داده زمان پاسخگویی سایت شما را سرعت می بخشد و بازیابی داده ها را کارآمدتر می کند.
  • افزودنی دسترسی-روی. به تنظیم محتوا، رنگ ها، پیمایش و صفحه خوان کمک می کند تا مطمئن شوید که سایت وردپرس شما درست است سازگار با ADA. موجود در 75 دلار در ماه.
  • افزودن سرعت صفحه-روی. با قابلیت ذخیره سازی پیشرفته، فشرده سازی فایل و تصویر و شبکه تحویل محتوا (CDN) اطمینان می دهد که سایت شما به سرعت بارگیری می شود. هزینه ها 50 دلار در ماه.
  • خدمات با برچسب سفید به شما کمک می کند تا وب سایت های مشتری را مدیریت کنید 50 دلار در ماه / سایت، با حداقل پنج سایت.

به خاطر داشته باشید که میز کمک در تعطیلات آخر هفته در دسترس نیست، بنابراین قبل از انجام یک برنامه این موضوع را در نظر بگیرید. برای اطمینان از اینکه خدمات WP SitePlan می تواند نیازهای شما را برآورده کند، توصیه می کنیم از طریق وب سایت تماس بگیرید.

درباره وردپرس بیشتر بدانید

آموزش وردپرس
روش فعال کردن حالت نگهداری وردپرس
روش دانلود یک نسخه پشتیبان از وب سایت (hPanel + cPanel)
آیا این وب سایت خراب است؟ چگونه بررسی کنیم که آیا سایت شما در سراسر جهان کار می کند یا خیر

چرا از یک سرویس نگهداری وردپرس برای سایت خود استفاده کنید؟

در حالی که وردپرس شما host عملکرد سرور را مدیریت می کند، شما باید سایر روش های نگهداری را انجام دهید تا سایت خود را در شرایط مطلوب نگه دارید.

وظایف اصلی نگهداری شامل انجام به روز رسانی هسته وردپرس، تم و افزونه ها، ایجاد پشتیبان گیری و بهینه سازی پایگاه داده است.

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که وب سایت وردپرس شما بدون خطا است. بنابراین، جدای از افزایش امنیت سایت، داشتن یک برنامه در صورت حملات بدافزار یا سایر تهدیدات سایبری مهم است.

اگر مبتدی هستید، انجام کارهای تعمیر و نگهداری منظم می تواند بسیار دلهره آور و وقت گیر باشد.

اینجا جایی است که خدمات نگهداری وردپرس به کمک شما می آید.

یک ارائه دهنده خدمات نگهداری و پشتیبانی وردپرس از این وظایف مراقبت می کند و حجم کاری شما را تا حد زیادی کاهش می دهد. وقتی مشکلاتی پیش می آید، می توانید اعتماد کنید روی آنها اطمینان حاصل کنند که سایت بازیابی می شود و به سرعت آنلاین می شود.

چنین خدماتی همچنین می تواند به بهینه سازی سرعت وب سایت کمک کند، روی-page سئو و نگهداری تجارت الکترونیک برخی حتی خدمات طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند.

در یک سرویس تعمیر و نگهداری وردپرس به دنبال چه چیزی باشید

برای انتخاب بین بهترین خدمات نگهداری وردپرس، توصیه می کنیم به دنبال این ویژگی های ضروری باشید:

  • پشتیبان گیری منظم اگر مشکلی پیش آمد، می توانید بلافاصله سایت خود را بدون از دست دادن داده های ارزشمند بازیابی کنید.
  • به روز رسانی ها سرویس نگهداری باید تم ها، افزونه ها و فایل های اصلی وردپرس را حداقل به صورت هفتگی به روز کند تا از مشکلات سازگاری جلوگیری کند.
  • حمایت کردن. این به شما کمک می کند تا به سرعت مشکلات وردپرس را بدون نیاز به مرتب سازی اسناد طولانی حل کنید. توجه داشته باشید که برخی از خدمات تعمیر و نگهداری پشتیبانی را به عنوان یک افزودنی ممتاز ارائه می کنند.روی.
  • امنیت. برای ایمن نگه داشتن سایت خود، به دنبال سرویس هایی باشید که اسکن های امنیتی و حذف بدافزار را ارائه می دهند. در برخی موارد، این ویژگی ها با هزینه اضافی همراه هستند.

علاوه بر این، سایر ویژگی‌های مفید شامل گزارش‌های تحلیلی، ذخیره‌سازی پنهان و ابزارهای SEO است. برخی از ارائه دهندگان ممکن است کار توسعه و طراحی سفارشی را ارائه دهند، اما شما باید برای آن هزینه اضافی بپردازید.

نتیجه

خدمات نگهداری و پشتیبانی وردپرس وظایف لازم را برای ایمن نگه داشتن سایت شما، به روز نگه داشتن و عملکرد بهینه انجام می دهند. استفاده از این خدمات می تواند حجم کاری شما را به عنوان صاحب سایت کاهش دهد و به تمرکز شما کمک کند روی رشد کسب و کار

برای انتخاب بهترین سرویس نگهداری وردپرس برای نیازهای خود، بودجه و نوع وب سایت خود را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال خدمات تعمیر و نگهداری کامل هستید و نمی خواهید بین برنامه های قیمت گذاری مختلف یکی را انتخاب کنید، WP Maintainer یک گزینه عالی است

برای آژانس ها و فریلنسرها، توصیه می کنیم GoWP، زیرا با یک راه حل جامع برچسب سفید ارائه می شود.

در نهایت، اگر به دنبال حل یک مشکل خاص هستید، FixMySite عالی ارائه می دهد روی-تقاضای خدمات

سوالات متداول خدمات نگهداری وردپرس

در این بخش به چند سوال رایج در مورد خدمات نگهداری وردپرس پاسخ خواهیم داد.

هزینه نگهداری وب سایت وردپرس چقدر است؟

هزینه های نگهداری وب سایت برای وردپرس بسته به آن متفاوت است روی پیچیدگی آن و اینکه آیا کار را برون سپاری می کنید یا خیر. اگر از یک سرویس نگهداری وردپرس استفاده می کنید، برنامه ها از این محدوده متفاوت است 39 دلار در ماه به بالا از 100 دلار در ماه برای پشتیبانی از تجارت الکترونیک

آیا همه وب سایت های وردپرس نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری دارند؟

برای اطمینان از عملکرد وب سایت وردپرس خود، تعمیر و نگهداری منظم ضروری است. برای کاربران با تجربه، می توانید کارهای تعمیر و نگهداری را خودتان انجام دهید. از طرف دیگر، اگر مبتدی هستید یا می خواهید حجم کاری را برای تمرکز کاهش دهید، از خدمات نگهداری وردپرس استفاده کنید روی جنبه های دیگر کسب و کار شما