یکی از مزایای راه اندازی یک وب سایت روی یک سرور وردپرس می تواند عملکرد خود را با افزونه ها مقیاس بندی کند. به عنوان مثال، یک وب‌سایت تجاری می‌تواند از افزونه نظرسنجی وردپرس برای جمع‌آوری بازخورد کاربران و شناسایی اولویت‌های بازدیدکنندگان، افزایش تلاش‌های بازاریابی و تجربه مشتری استفاده کند.

بسیاری از افزونه های عالی نظرسنجی وردپرس در فهرست رسمی افزونه ها و بازارهای شخص ثالث موجود هستند. هر افزونه ویژگی‌های مختلفی را برای ساده‌سازی و بهینه‌سازی کمپین نظرسنجی ارائه می‌دهد. برخی با ابزارهای اضافی برای بهبود سایر جنبه های سایت وردپرس شما ارائه می شوند.

پس از آزمایش، ده بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس را برای انواع وب سایت ها گردآوری کردیم. ما ویژگی‌ها، اعتبار، قیمت و سازگاری هر افزونه را با آخرین نسخه‌های WordPress و PHP در نظر گرفتیم.

10 افزونه برتر نظرسنجی وردپرس در سال 1403

این لیست به ترتیب خاصی نیست. توصیه می کنیم هر افزونه را بر اساس ارزیابی کنید روی آمار و ویژگی ها سپس، افزونه نظرسنجی انتخابی خود را با سایر افزونه های ضروری وردپرس برای نتایج بهینه جفت کنید.

1. WPForms

WPForms-plugin-banner

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.9/5
  • بهترین برای: وب‌سایت‌هایی که دائماً از نظرسنجی، نظرسنجی و انواع دیگر فرم‌ها استفاده می‌کنند
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 49.50 دلار در سال)

WPForms یکی از برترین افزونه های فرم تماس وردپرس برای ساخت فرم های مختلف از جمله نظرسنجی است.

نظرسنجی ها و نظرسنجی ها اضافه می کنند-روی شامل گزارش گیری قوی و زمینه های نظرسنجی هوشمند برای ایجاد فرم های نظرسنجی سفارشی است. می‌توانید نظرسنجی‌های اساسی با انتخاب‌های چندگانه برای نظرسنجی‌های رضایت مشتری ایجاد کنید مقیاس لیکرت.

WPForms بسیاری از قالب‌های فرم از پیش ساخته شده را با فیلدهای قابل تنظیم برای ساده‌سازی طراحی ارائه می‌دهد process. ویرایشگر فرم کشیدن و رها کردن، ساختن نظرسنجی ها را آسان می کند، حتی برای کاربرانی که دانش فنی ندارند.

می‌توانید نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها را در هر جایی جاسازی کنید روی وب سایت وردپرس شما و نتایج بلافاصله پس از ارسال پاسخ های کاربران نمایش داده شود. این افزونه گزارش های نظرسنجی تعاملی و در زمان واقعی را با نمودارهای بصری قابل تنظیم تولید می کند.

سایر افزودنی های WPForms شامل ثبت نام کاربر، مجوز فرم و ارسال پست است. آنها به شما امکان می دهند محتوای ارسال شده توسط کاربر را جمع آوری کنید و امتیازات دسترسی را به کاربران وارد شده اختصاص دهید.

این افزونه همچنین از یکپارچه سازی پرداخت آنلاین و امضای دیجیتال برای کمک به عملیات تجاری پشتیبانی می کند روی وب سایت وردپرس شما

WPForms در نسخه های رایگان و پریمیوم ارائه می شود. ویژگی های برجسته برجسته شامل منطق شرطی و حفاظت از هرزنامه برای کاهش ارسال نظرسنجی نامعتبر است.

متأسفانه، ویژگی‌های نظرسنجی فقط در طرح‌های Pro و Elite در دسترس هستند، هزینه‌ای 199.50 دلار در سال و 299.50 دلار در سال، به ترتیب.

هزینه نسخه پریمیوم ممکن است باشد روی بالاتر است، اما اگر از ویژگی های غیر نظرسنجی استفاده کنید، می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. برای ایجاد فرم های مختلف نیازی به نصب افزونه فرم ساز دیگری نخواهید داشت.

[DOWNLOAD]

2. نظرسنجی YOP

بنر پلاگین نظرسنجی YOPبنر پلاگین نظرسنجی YOP

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.4/5
  • بهترین برای: مدیران وب به دنبال یک افزونه نظرسنجی مقرون به صرفه و با استفاده آسان هستند
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 37 دلار / مجوز)

YOP Poll یک افزونه نظرسنجی خوب برای مبتدیان و صاحبان وب سایت های کوچک تا متوسط ​​است که مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهند. می توانید نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را در پست ها و صفحات ادغام کنید و آنها را از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

نسخه رایگان ابزارهای نظرسنجی ضروری را برای کمک به شما برای شروع بسته بندی می کند. می توانید تاریخ شروع و پایان هر نظرسنجی را برنامه ریزی کنید، چندین نظرسنجی را به طور همزمان اجرا کنید و نتایج را در قالب های مختلف نمایش دهید.

یکی از بهترین ویژگی های پلاگین نظرسنجی YOP Poll، مجوزهای رای دادن است. مدیران می توانند توانایی کاربران را برای رای دادن بر اساس محدود کنند روی نقش کاربر، کوکی، آدرس IP و نام کاربری آنها. گزارش های کاربران را نظارت کنید و تنظیمات برگزیده محدودیت هر کاربر را برای یک یا همه نظرسنجی ها از طریق داشبورد وردپرس تنظیم کنید.

افزونه نظرسنجی وردپرس freemium دارای ویژگی مرتب‌سازی برای نمایش نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها بر اساس تعداد رای‌ها، رای‌دهندگان یا تاریخ است. عملکرد آرشیو یک رکورد از آمار نظرسنجی های قدیمی را برای اهداف تجزیه و تحلیل نگه می دارد. همچنین به شما امکان می دهد یک نظرسنجی را مجدداً راه اندازی کنید، بنابراین نیازی به ایجاد نظرسنجی جدید ندارید.

شروع در 37 دلار / مجوز، نسخه های برتر به شما امکان دسترسی به ویژگی های پیشرفته مانند ادغام فیس بوک و گوگل، نمودارهای دایره ای و تایمر معکوس را می دهند. نسخه پریمیوم همچنین دارای بیش از 30 قالب نظرسنجی و انواع سؤالات بصری است.

[DOWNLOAD]

3. رافل پرس

پلاگین RafflePress-homepageپلاگین RafflePress-homepage

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 3.8/5
  • بهترین برای: ایجاد نظرسنجی وردپرس با انگیزه
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 39.50 دلار در سال)

اگر می خواهید نرخ پاسخ به نظرسنجی را افزایش دهید، RafflePress ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که تنها تعداد کمی از افزونه های نظرسنجی وردپرس دارند. ویژگی های هدایای این افزونه به کاهش رها شدن از نظرسنجی کمک می کند و پاسخ های بیشتر را تشویق می کند.

RafflePress سازنده کمپین نظرسنجی با قابلیت کشیدن و رها کردن کاربر پسند و قالب های از پیش ساخته شده برای اهداف مختلف را ارائه می دهد. افزونه هدیه به CSS سفارشی برای سفارشی سازی های پیشرفته اجازه می دهد. همه ویجت ها سئو دوستانه هستند و برای سرعت بهینه شده اند.

این افزونه از ورود به سیستم اجتماعی و تشخیص تقلب برای اطمینان از کیفیت ارسال پشتیبانی می کند. ادغام بازاریابی ایمیلی نیز برای فهرست سازی در دسترس است.

برای کاربرانی که حساب های اجتماعی شما را دنبال می کنند یا نظرسنجی های شما را به اشتراک می گذارند، مشوق های بیشتری ارائه دهید روی آنها با پیوندهای ارجاع سفارشی. این به کسب درآمد بیشتر شرکت کنندگان در نظرسنجی کمک می کند.

برنامه های پولی که در شروع می شوند 39.50 دلار در سال، دارای پشتیبانی اولویت‌دار و ویژگی‌های ممتاز مانند اعلان‌ها، تأیید ایمیل، ورودی‌های صادراتی و اقدامات حرفه‌ای است که به افزایش تعامل نظرسنجی در سراسر شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند. ارتقاء به طرح حرفه ای برای 99.50 دلار در سال تمام ابزارهای نظرسنجی و نظرسنجی را باز می کند.

تیم سازنده RafflePress نیز OptinMonster، WPForms، MonsterInsights و SeedProd را توسعه دادند که گواهی بر کیفیت این افزونه است. با وجود اینکه یک افزونه نظرسنجی نیست، ویژگی های منحصر به فرد آن می تواند عملکرد نظرسنجی شما را بهبود بخشد.

[DOWNLOAD]

4. FormCraft

بنر افزونه FormCraftبنر افزونه FormCraft

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: ایجاد نظرسنجی، نظرسنجی، و انواع فرم های دیگر
  • قیمت: فریمیوم (نسخه پرمیوم هزینه دارد 30 دلار / مجوز)

FormCraft یکی دیگر از افزونه های فرم ساز وردپرس است که عملکرد نظرسنجی را ارائه می دهد. فرم ساز کشیدن و رها کردن فرم های تماس پاسخگو را تولید می کند و انواع فیلدهای مختلف از جمله HTML را پشتیبانی می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  10 بهترین پلاگین CRM وردپرس برای بهبود فروش در سال 1402

در حالی که نسخه رایگان قالب های نظرسنجی از پیش ساخته شده را ارائه نمی دهد، می توانید یک الگوی موجود را سفارشی کنید یا از ابتدا یکی را ایجاد کنید. تعبیه فرم های نظرسنجی روی پست ها و صفحات وردپرس با کد کوتاه نیز آسان است.

افزونه‌های رایگان و پولی مانند Multisite، Mailchimp و PayPal Standard می‌توانند عملکرد افزونه را مقیاس‌پذیر کنند. آنها به ترتیب برای اجرای یک شبکه چند سایتی، ایجاد لیست ایمیل و یکپارچه سازی گزینه های پرداخت در فرم ها مفید هستند.

مجوز حق بیمه برای این افزونه وردپرس برای خرید در CodeCanyon در دسترس است 30 دلار. ویژگی‌های برتر شامل منطق شرطی، ذخیره خودکار پیشرفت فرم و فیلدهای فرم خاص است.

علاوه بر این، کاربران ممتاز می توانند نتایج نظرسنجی را به CSV صادر کنند، افزونه را با ابزارهای بازاریابی ایمیلی محبوب ادغام کنند و پاسخگوی خودکار سفارشی را برای کاربران ارسال کنند. در مجموع، FormCraft نسبت به رقبای خود ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهد.

[DOWNLOAD]

5. نظرسنجی، نظرسنجی و پلاگین سازنده آزمون توسط Opinion Stage

بنر پلاگین نظرسنجی اجتماعی توسط Opinion Stageبنر پلاگین نظرسنجی اجتماعی توسط Opinion Stage

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.4/5
  • بهترین برای: طراحی سریع نظرسنجی ها و نظرسنجی های تعاملی
  • قیمت: Freemium (طرح های پولی شروع می شود 25 دلار در ماه)

اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیری در سفارشی‌سازی و بهینه‌سازی نظرسنجی‌های خود برای تعامل بیشتر داشته باشید، این سازنده نظرسنجی توسط Opinion Stage بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس برای این کار است.

افزونه فرم ساز همه کاره دارای بسیاری از قالب های از پیش ساخته شده رایگان برای ایجاد نظرسنجی، نظرسنجی و آزمون های آنلاین است.

اگرچه این افزونه وردپرس ویرایشگر کشیدن و رها کردن ندارد، اما می توانید تم های رنگی، فونت ها و اندازه فرم خود را از طریق ویرایشگر گوتنبرگ یا با افزودن CSS سفارشی سفارشی کنید. تصاویر و ویدیوها را برای تعامل بیشتر نظرسنجی ها و نظرسنجی ها ادغام کنید.

با افزونه رایگان نظرسنجی وردپرس، می توانید نظرسنجی هایی را با استفاده از منطق شرطی ایجاد کنید و نتایج را در زمان واقعی از طریق نمودار دایره ای و میله ای نمایش دهید. از طرف دیگر، نتایج نظرسنجی را به یک فایل XLS یا CSV صادر کنید.

شروع از 25 دلار در ماه، نسخه پولی سهمیه پاسخگویی ماهانه را از 25 به حداقل 1000 افزایش می دهد. کاربران پولی همچنین می‌توانند به ویژگی‌های پیشرفته مانند گزارش‌های عملکرد، اعلان‌های ایمیل و دکمه‌های فراخوان دسترسی داشته باشند.

اگر طرح کسب و کار را برای 79 دلار در ماه یا برنامه عملکرد برای 249 دلار در ماه، می توانید داشبورد افزونه را با حداکثر پنج کاربر به اشتراک بگذارید و مجوزهایی را برای هر کاربر تنظیم کنید.

علاوه بر این، هر دو طرح به شما امکان می‌دهند با فعال کردن ویژگی برچسب سفید، نام تجاری Opinion Stage را با برند خود جایگزین کنید.

[DOWNLOAD]

6. استاد آزمون و نظرسنجی

مسئول آزمون و نظرسنجی استاد homepageمسئول آزمون و نظرسنجی استاد homepage

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: مدیران وب به یک سازنده نظرسنجی پیشرفته با ادغام نرم افزارهای شخص ثالث فراوان نیاز دارند
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 129 دلار در سال)

Quiz and Survey Master یکی از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس است که به دلیل ویژگی های گسترده آن باید در نظر گرفته شود. علیرغم داشتن یک رابط قدیمی بدون قابلیت کشیدن و رها کردن، این افزونه دارای ابزارهای قوی برای ساخت نظرسنجی ها و آزمون های پیشرفته است.

افزونه نظرسنجی برای وردپرس از چندین نوع سوال برای بهبود جمع آوری داده ها پشتیبانی می کند process. شما می توانید هر متن را سفارشی کنید روی فرم نظرسنجی شما شامل نتایج page. از طرف دیگر، از سازنده نظرسنجی برای ایجاد فیلدهای تماس برای تلاش‌های خود برای ایجاد فهرست ایمیل استفاده کنید.

یکی از بهترین ویژگی های Quiz and Survey Master سفارشی سازی انعطاف پذیر آن است. این به شما امکان می دهد برای هر بار امتحان محدودیت زمانی تعیین کنید، مدت زمان ارسال را پیگیری کنید و ترتیب سوالات را تصادفی کنید.

این افزونه نظرسنجی وردپرس از ادغام WPML نیز پشتیبانی می کند که برای وب سایت های چند زبانه مفید است.

شروع در 129 دلار در سال، برنامه های پولی افزونه های پریمیوم مانند ردیابی Google Analytics، ادغام Mailchimp، صفحات فرود و ابزارهای گزارش را باز می کنند. اگر می‌خواهید مرتباً نظرسنجی‌ها و آزمون‌های دقیق انجام دهید، نسخه پرمیوم ارزش زیادی برای پول ارائه می‌دهد.

[DOWNLOAD]

7. نظرسنجی ساز

بنر افزونه Survey Makerبنر افزونه Survey Maker

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: مدیران وب به دنبال یک افزونه نظرسنجی وردپرس مبتدی هستند
  • قیمت: freemium (نسخه های حرفه ای از 49 دلار / مجوز)

Survey Maker یک افزونه عالی نظرسنجی وردپرس برای مبتدیانی است که می خواهند نظرسنجی های زیبا و جذاب ایجاد کنند. رویکرد داده محور آن به شما کمک می کند تا آمار نظرسنجی با کیفیت را جمع آوری کنید.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد نظرسنجی های نامحدود با بخش ها و سوالات بی پایان ایجاد کنید. شما همچنین می توانید تصاویر را اضافه کنید و از گزینه های سبک آن برای ایجاد یک فرم نظرسنجی جذاب بصری استفاده کنید.

کاربران نسخه رایگان می توانند دسترسی به هر نظرسنجی را با IP و شناسه کاربری محدود کنند یا آن را فقط برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند در دسترس قرار دهند. پس از اینکه کاربر پاسخ خود را برای شخصی سازی تجربه ارسال کرد، URL تغییر مسیر را تنظیم کنید.

Survey Maker مجوزهای ممتاز را با شروع از 49 دلار به عنوان پرداخت یکباره

کاربران پولی انواع سوالات اضافی، ادغام نرم افزار بازاریابی ایمیلی شخص ثالث و ویژگی های محافظت از رمز عبور را باز می کنند. همچنین می‌توانید نتایج نظرسنجی را با نمودارها، محدود کردن تلاش‌ها و تنظیم مجوزها بر اساس نقش کاربر نمایش دهید.

در نظر بگیرید که با افزونه نظرسنجی رایگان وردپرس شروع کنید، که در حال حاضر با تمام ابزارهای نظرسنجی ضروری برای جمع آوری بازخورد و سایر انواع داده ها ارائه شده است. افزایش مقیاس نباید سخت باشد، زیرا مجوز یک بار پرداخت می کند.

[DOWNLOAD]

8. فرم ساز

بنر افزونه Form Makerبنر افزونه Form Maker

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: ادمین های وب با فن آوری که به یک فرم ساز پیشرفته با ابزارهای نظرسنجی نیاز دارند
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 30 دلار در ماه)

Form Maker یک افزونه وردپرس توسط 10Web برای طراحی تماس بصری f است

فرم ها، فرم های نظرسنجی، فرم های بازخورد و فرم های پرداخت. پنج قالب از پیش ساخته شده، بیش از 40 نوع فیلد، 15 موضوع و یک فرم ساز کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد.

پس از ایجاد فرم نظرسنجی، می‌توانید آن را در پست‌ها و صفحات به‌عنوان پنجره‌های بازشو، نوارهای بالا یا کادرهای اسکرول جاسازی کنید. این افزونه رایگان یک ویژگی منطقی شرطی برای جمع‌آوری نتایج دقیق‌تر، ابزارهای مدیریت ارسال برای پیگیری ورودی‌های هر نظرسنجی و محافظت از هرزنامه ارائه می‌دهد.

این افزونه رایگان فقط با ویژگی های اولیه فرم سازی و انواع فیلدهای محدود ارائه می شود. برنامه های پریمیوم گزینه های بهتری برای استفاده های طولانی مدت هستند. به علاوه، آنها همچنین شامل شش ماه به روز رسانی و پشتیبانی از ایمیل برتر هستند.

طرح پایین‌ترین سطح بیش از 40 نوع زمینه چندگانه را ارائه می‌دهد.page فرم ها برای تقسیم فرم های طولانی و امکان انتشار موارد ارسالی روی سایت وردپرس شما برای 30 دلار / وب سایت.

Plugin Bundle بهترین گزینه برای کاربران با مهارت های فنی و شبکه چند سایتی است. برای 100 دلار در ماه، دیگر پلاگین ها، برنامه های افزودنی و ویژگی های پیشرفته 10Web را باز می کنید که می توانید از آنها در 30 وب سایت وردپرس استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

با افزونه‌های ممتاز Form Maker، این افزونه به راحتی با Google Drive، PDF، Google Maps API، PayPal و Stripe ادغام می‌شود. ویژگی های اضافی شامل عملکرد ماشین حساب برای خودکار کردن محاسبات، صادرات و واردات داده های نظرسنجی و ثبت نام کاربر وردپرس است.

[DOWNLOAD]

9. فرم های قدرتمند

بنر افزونه Formidable Formsبنر افزونه Formidable Forms

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • بهترین برای: مدیران وب برای جمع‌آوری داده‌های کمی به فرم و سازنده نظرسنجی همه‌کاره نیاز دارند
  • قیمت: فریمیوم (طرح های پولی شروع می شود 39.50 دلار در سال)

Formidable Forms یک فرم کشیدن و رها کردن و سازنده مسابقه برای ایجاد انواع فرم ها، از یک نظرسنجی ساده رضایت مشتری گرفته تا یک فرم پیچیده محاسبه وام مسکن، ارائه می دهد.

صدها قالب فرم از پیش ساخته شده و یک استایلر فرم بصری داخلی به شما کمک می کند تا فرم هایی با ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

افزونه وردپرس پر از ویژگی ها ابزارهای نظرسنجی همه کاره را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های قابل توجه فیلدهای پویا است که می تواند فیلدها را با ورودی های ارسال شده پر کند و داده ها را بین چندین فیلد پیوند دهد. اگر داده‌های ورودی اصلی تغییر کند، فیلدهای پویا مرتبط نیز تغییر می‌کنند.

Formidable Forms همچنین بیشترین نوع فیلد ماشین حساب را برای جمع آوری داده های کمی در مقایسه با سایر سازندگان فرم و نظرسنجی ارائه می دهد. سپس می توانید موارد ارسالی را نمایش دهید روی قسمت جلویی سایت وردپرس شما در انواع نمای مختلف، مانند نمای شبکه ای و جدولی.

نسخه Lite Formidable Forms با قابلیت‌ها و فیلدهای اولیه شکل‌سازی ارائه می‌شود. ویژگی‌های اضافی شامل حفاظت از هرزنامه و پاسخ‌دهی خودکار با محرک‌های قابل تنظیم است. خبر خوب این است که این نسخه به شما امکان می‌دهد فرم‌های نامحدودی را برای موبایل بسازید.

برنامه های پولی که در شروع می شوند 39.50 دلار در سال، اجازه ارسال نامحدود فرم و آپلود فایل را می دهد. سایر ویژگی‌های ممتاز مانند انواع فیلد ماشین حساب، انواع نمایش، منطق شرطی، و زمان‌بندی فرم در نسخه پریمیوم قابل دسترسی هستند.

توسعه دهندگان روی یک طرح پولی همچنین می‌تواند استایل فرم Bootstrap را برای سفارشی‌سازی پیشرفته با کلاس‌های CSS ادغام کند.

ویژگی های گسترده Formidable Forms ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده باشد. با این حال، این افزونه وردپرس می تواند یک ابزار عالی برای بهبود فرآیندهای کسب و کار شما باشد، اگر شما نیز نیازهایی به غیر از جمع آوری بازخورد مشتریان با نظرسنجی دارید.

[DOWNLOAD]

10. بررسی مودال

مسئول بررسی مودال homepage.
مسئول بررسی مودال homepage.
10 بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس برای بازخورد کاربران (1403) + ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید 20

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: ایجاد نظرسنجی ها و نظرسنجی های قوی و در عین حال ساده
  • قیمت: 44 دلار / مجوز

Modal Survey یک افزونه برتر نظرسنجی وردپرس است که در CodeCanyon به فروش می رسد 44 دلار / مجوز. این یک سازنده بصری ارائه می دهد تا به شما در ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی بدون کدنویسی کمک کند. با توجه به هدف خاص خود، این افزونه وردپرس دارای ابزارهای نظرسنجی مفیدی است که بسیاری از فرم سازان فاقد آن هستند.

برای مثال، Modal Survey می‌تواند نرخ پاسخ‌دهی به نظرسنجی را با ارائه محتوای قابل دانلود به عنوان انگیزه یا قفل کردن صفحه برای اجبار کردن ارسال‌های ورودی، افزایش دهد. می توانید یک فرم نظرسنجی را به صورت پاپ آپ به صورت تعبیه شده نمایش دهید روی آ page یا پست، یا به عنوان یک لینک.

ویژگی اشتراک گذاری اجتماعی به شما کمک می کند تا پاسخ های نظرسنجی را از شبکه های اجتماعی دریافت کنید. افزونه نظرسنجی همچنین با ابزارهای ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp و Constant Contact ادغام می شود. می‌توانید نظرسنجی‌های نامحدودی ایجاد کنید که با مرورگرها سازگار، پاسخگو و سازگار با موبایل هستند.

ابزارهای اصلی سفارشی سازی مانند انتخابگر رنگ و انواع نمودارهای متعدد، همراه با قابلیت افزودن تصاویر و انیمیشن ها به نظرسنجی ها در دسترس هستند.

با این حال، Modal Survey به اندازه سایر افزونه‌های وردپرس در این لیست ویژگی‌های اضافی ندارد. به همین دلیل، به مدیران وب که عملکرد را بر زیبایی شناسی اولویت می دهند، پاسخ می دهد.

[DOWNLOAD]

در افزونه نظرسنجی وردپرس به دنبال چه چیزی باشید

افزونه های نظرسنجی وردپرس زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین انتخاب برای شما بستگی دارد روی نیازها و ترجیحات شما در اینجا برخی از جنبه ها و عملکردهایی که باید در پلاگین نظرسنجی در نظر گرفته شود آورده شده است:

  • راحتی در استفاده ‒ اگر مهارت‌های فنی کم یا بدون مهارت دارید، یک افزونه نظرسنجی با ویرایشگر کشیدن و رها کردن را انتخاب کنید. فقدان کدنویسی می تواند نظرسنجی شما را ایجاد کند process کارایی گردش کار خود را آسان تر کرده و بهبود بخشد.
  • قابلیت سفارشی سازی ‒ بررسی کنید که آیا گزینه های سفارشی سازی افزونه نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. در حالت ایده آل، شما باید بتوانید طرح، موقعیت و نوع نمای نظرسنجی را تغییر دهید. قالب های از پیش ساخته شده با عناصر قابل تنظیم می توانند در زمان صرفه جویی کنند و ثبات برند را حفظ کنند.
  • امکانات ‒ هر افزونه ویژگی های متفاوتی ارائه می دهد، بنابراین نیازهای خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید فرم نظرسنجی خود را پست کنید، افزونه ای را انتخاب کنید که از اشتراک گذاری اجتماعی پشتیبانی می کند روی رسانه های اجتماعی
  • امنیت ‒ یک افزونه خوب نظرسنجی وردپرس باید محافظت از هرزنامه داشته باشد تا از کیفیت ورودی های نظرسنجی شما اطمینان حاصل کند. برخی از افزونه‌های وردپرس نیز به شما امکان می‌دهند پاسخ‌های IP‌های خاصی را مسدود کنید، که در صورت داشتن فهرست بلاک می‌تواند مفید باشد.
  • سازگاری ‒ استفاده از یک افزونه نظرسنجی که فرم های نظرسنجی پاسخگو را تولید می کند به شما کمک می کند تا تجربه کاربری را در دستگاه های مختلف حفظ کنید. حتی بهتر است اگر افزونه از مرورگرهای متقابل پشتیبانی کند.
  • قیمت گذاری ‒ در نظر بگیرید که آیا ویژگی‌ها، منابع و پشتیبانی یک افزونه ارزش قیمت آن را دارد یا خیر. پلاگین های خاصی به عنوان افزونه های مبتنی بر اشتراک عملکردهای مهمی را ارائه می دهند که در دراز مدت می تواند پرهزینه باشد.
  • فرم و محدودیت ورود ‒ اگر نظرسنجی ها نقش مهمی در سایت وردپرس شما دارند، بهتر است از افزونه ای استفاده کنید که به شما امکان می دهد فرم های نظرسنجی نامحدود ایجاد کنید و ورودی های نامحدود دریافت کنید.

نتیجه

وردپرس ممکن است ابزارهای نظرسنجی داخلی نداشته باشد، اما بسیاری از افزونه های نظرسنجی عالی برای مقیاس گذاری وب سایت وردپرس شما در دسترس هستند. هر افزونه مجموعه ای متفاوت از ابزارها و ویژگی ها را به همراه دارد. بنابراین، مطمئن شوید که یکی را نصب کنید که به بهترین وجه نیاز شما را برآورده کند.

اگر راه حل مقرون به صرفه ای می خواهید، توصیه می کنیم سه مورد از مقرون به صرفه ترین افزونه های نظرسنجی وردپرس را بررسی کنید. روی لیست ما ‒ نظرسنجی YOP، FormCraft، و فرم ساخت.

از طرف دیگر، در صورت داشتن بودجه اضافی، برای پلاگین انتخابی خود یک طرح برتر دریافت کنید. سه بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس ما بر اساس روی ویژگی های آنها عبارتند از نظرسنجی، نظرسنجی و پلاگین سازنده آزمون توسط Opinion Stage، استاد آزمون و نظرسنجی، و نظرسنجی ساز.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یک نظرسنجی بسازید که نیازهای شما را برآورده کند. آیا با انتخاب های ما موافقید؟ افزونه نظرسنجی مورد علاقه خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!