نحوه ایجاد یک صفحه به زودی برای وردپرس + 3 بهترین افزونه به زودی

راه های زیادی برای تبلیغ یک وب سایت جدید وردپرس پس از راه اندازی وجود دارد. با این حال، تنها تعداد کمی از صاحبان وب سایت از دوره قبل از راه اندازی برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می کنند. این جایی است که به زودی page به کار می آید

به زودی page یک ابزار قدرتمند تولید سرنخ برای وب سایت های جدید است که هنوز راه اندازی نشده است. این page type اطلاعاتی در مورد سایت و آنچه ارائه می دهد ارائه می دهد. اگر هوشمند ساخته شود، پیش از راه اندازی page می تواند به جذب بازدیدکنندگان سایت و تضمین فروش آینده کمک کند.

به خواندن ادامه دهید زیرا ما به اهمیت یک آینده نزدیک می پردازیم page برای یک وب سایت وردپرسی همچنین به زودی یاد خواهید گرفت که چگونه یک نسخه جدید ایجاد کنید page با استفاده از یکی از پلاگین های پیشنهادی ما

وردپرس به زودی page پیش بینی راه اندازی یک وب سایت جدید را ایجاد می کند. بسیاری از اهداف بازاریابی، مانند ایجاد آگاهی از نام تجاری، جذب سرنخ ها و جمع آوری مخاطبان را انجام می دهد. به زودی page معمولاً شامل یک تایمر شمارش معکوس برای راه اندازی سایت، نگاهی اجمالی به محصولات و خدمات جدید و معاملات تبلیغاتی است.

با وجود ظاهر مشابه، به زودی عرضه می شود page و یک تعمیر و نگهداری page در خدمت اهداف مختلف اولی باعث ایجاد تبلیغات و ایجاد سرنخ در طول توسعه وب سایت می شود process، در حالی که دومی تجربه کاربر را هنگام به روز رسانی یک سایت وردپرس موجود حفظ می کند.

چرا یک صفحه به زودی در وردپرس ایجاد کنیم؟

وردپرس به زودی page به طور کلی به عنوان یک مکان نگهدار برای وب سایت هایی عمل می کند که در حال حاضر در مرحله توسعه هستند. به مردم درباره زمان راه اندازی وب سایت و محتوای آن اطلاع می دهد.

برای یک وب سایت تجاری، به زودی page معمولاً برندی را که نمایندگی می کند تبلیغ می کند.

با هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه زیبا و اطلاعاتی که به زودی ارائه می شود page به جای نمایش یک مورد ناتمام، می توانید تجربه کاربری و اعتبار برند را حفظ کنید.

از دیدگاه بازاریابی، به زودی page یک ابزار تولید سرنخ عالی است. به عنوان مثال، اضافه کردن یک فرم ثبت نام به page کمک می کند تا لیست ایمیل خود را برای تبلیغات آینده بسازید.

در زیر نمونه ای از آمدن است page که منجر به تولید می شود. این یک کد تخفیف راه اندازی برای تشویق ثبت نام های ایمیلی ارائه می دهد و فرصت های فروش بالقوه را قبل از عملیاتی شدن کسب و کار ایجاد می کند.

Esentea به زودی page
Esentea به زودی page
روش ایجاد یک صفحه به زودی برای وردپرس + 3 بهترین افزونه به زودی 22

سایر شرکت ها از صفحات فرود به زودی برای ایجاد آگاهی از برند و تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید استفاده می کنند. در این مثال دوم توضیح می‌دهیم که چه چیزی از برند انتظار می‌رود و چگونه می‌تواند برای مخاطبان هدف خود مفید باشد.

در حال ایجاد یک آینده به زودی page در وردپرس همچنین به شما امکان می دهد در تبلیغات متقابل شرکت کنید. شما می توانید به زودی خود را لینک کنید page به صفحات رسانه های اجتماعی برند شما، کانال های جایگزینی را برای مردم ارائه می دهد تا از وب سایت و کسب و کار شما به روز بمانند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش قرار دادن اسکریپت ها با استفاده از wp_enqueue_scripts Hook در وردپرس

چگونه یک صفحه به زودی در وردپرس ایجاد کنیم

روش های زیادی برای ایجاد نسخه به زودی وجود دارد page بنابراین می توانید از دسترسی بازدیدکنندگان وب سایت به وب سایت ناتمام وردپرس خود جلوگیری کنید.

هاستینگer کاربران می توانند حالت نگهداری وردپرس را از hPanel برای تولید خودکار فعال کنند page. با این حال، این روش به شما اجازه نمی دهد محتوا و طراحی حالت نگهداری را سفارشی کنید page.

اگر می خواهید در سفارشی سازی به زودی خود انعطاف پذیری داشته باشید، توصیه می کنیم از یک افزونه وردپرس به زودی استفاده کنید page.

آموزش زیر روش ساخت وردپرس را به زودی به شما نشان می دهد page با استفاده از نسخه Lite محبوب page سازنده SeedProd. اگر SeedProd با نیازهای شما مطابقت ندارد، لیست ما از بهترین افزونه های وردپرس با عملکردهای مشابه را در بخش بعدی بررسی کنید.

1. یک افزونه به زودی نصب کنید

هدایت به پلاگین ها جدید اضافه کن از داشبورد وردپرس شما. با تایپ نام در نوار جستجو، SeedProd را پیدا کنید، سپس افزونه را نصب و فعال کنید.

افزونه SeedProd در داشبورد وردپرس با دکمه Install Now برجسته شده است
افزونه SeedProd در داشبورد وردپرس با دکمه Install Now برجسته شده است
روش ایجاد یک صفحه به زودی برای وردپرس + 3 بهترین افزونه به زودی 23

دستورالعمل ها را برای تکمیل تنظیمات دنبال کنید process. از آنجایی که ما از نسخه Lite استفاده می کنیم، هنگام پیکربندی افزونه، تیک تمام ویژگی های Pro را بردارید.

2. صفحه وردپرس به زودی ایجاد کنید

باز کن SeedProd برگه → صفحات فرود. کلیک کنید بر روی افزودن صفحه فرود جدید دکمه.

ایجاد یک جدید که به زودی فرود می آید page با استفاده از SeedProdایجاد یک جدید که به زودی فرود می آید page با استفاده از SeedProd

انتخاب کنید به زودی فیلتر کنید. سپس، یک استارتر انتخاب کنید page با نگه داشتن ماوس روی آن و انتخاب علامت تیک. کلیک روی دکمه ذره بین برای پیش نمایش به زودی page قالب.

یک وردپرس از پیش ساخته را انتخاب کنید که به زودی فرود می آید page قالب یا یکی را از ابتدا طراحی کنید تا متناسب با جایگاه وب سایت شما باشد. استارتر page ممکن است قالب‌های نسخه Lite محدود باشد، بنابراین برای باز کردن گزینه‌های بیشتر، به SeedProd Pro ارتقا دهید.

صفحه انتخاب یک الگوی صفحه جدید در SeedProd که گزینه های قالب به زودی را نشان می دهد.صفحه انتخاب یک الگوی صفحه جدید در SeedProd که گزینه های قالب به زودی را نشان می دهد.

افزونه یک درخواست می کند page نام و آدرس اینترنتی می توانید بعداً آنها را تغییر دهید تنظیمات صفحه.

کلیک ذخیره و شروع به ویرایش صفحه کنید برای سفارشی کردن قالب به زودی.

3. قالب به زودی خود را سفارشی کنید

کشیدن و رها کردن page ویرایشگر به شما امکان می دهد آزادانه عناصر را اضافه و از آن جابجا کنید بلوک ها برگه به page پیش نمایش. برای مثال، آن را بکشید و رها کنید فرم تماس بلوک به page برای کمک به تلاش های خود برای ایجاد لیست ایمیل WPForms.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با بلوک WPForms برجسته شده استویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با بلوک WPForms برجسته شده است

برای تغییر تصویر پس زمینه یا رنگ، کلیک کنید روی فرود page برای فعال کردن محتوا زبانه زیر طرح منو. سپس، پیکربندی کنید زمینه تنظیمات.

رفتن به تنظیمات صفحهسئو برای ادغام SeedProd با SEO All-In-One افزونه با افزونه، عنوان سئو و توضیحات متا را تنظیم کنید.

این افزونه همچنین از MonsterInsights افزونه Google Analytics از طریق تنظیمات صفحهتجزیه و تحلیل.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با دکمه های General، SEO، Analytics و Scripts برجسته شده است.ویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با دکمه های General، SEO، Analytics و Scripts برجسته شده است.

انتخاب کنید پیش نمایش در گوشه سمت راست بالا برای دیدن روش فرود page به نظر می رسد در حالت به زودی. هنگامی که از طرح راضی شدید، روی آن کلیک کنید صرفه جویی را فشار دهید و منتشر کنید page.

4. صفحه به زودی را فعال کنید

برگردید به SeedProd را برگه و فعال کنید حالت به زودی جعبه بازدیدکنندگان اکنون باید ساختمان جدید ساخته شده را به زودی ببینند page هنگام دسترسی به وب سایت شما پس از آماده شدن کامل وب سایت شما برای آنلاین شدن، حالت را غیرفعال کنید.

تنظیمات SeedProd page با برجسته شدن گزینه Coming Soon Modeتنظیمات SeedProd page با برجسته شدن گزینه Coming Soon Mode

نکته حرفه ای

در حال ایجاد یک آینده به زودی page تنها یکی از چندین اقدام برای اطمینان از راه اندازی موفق وب سایت است. ما را دنبال کنید
چک لیست راه اندازی وب سایت برای کمک به ماندن شما روی مسیر.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش ایجاد یک صفحه به زودی برای وردپرس + 3 بهترین افزونه به زودی 24

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد یک صفحه به زودی

بسیاری از افزونه های عالی برای کمک به ایجاد صفحات جذاب به زودی در دسترس هستند. برای محدود کردن جستجوی شما، ما لیستی از بهترین وردپرس ها را گردآوری کرده ایم page افزونه های سازنده و مروری بر بهترین ویژگی های آنها.

SeedProd

SeedProd یکی از بهترین لندینگ هاست page پلاگین های سازنده به دلایل زیادی. دارای یک سازنده کشیدن و رها کردن سازگار با هر تم وردپرس و بلوک هایی برای ایجاد صفحات فرود است.

این پلاگین سبک وزن پاسخگو و آماده برای موبایل را ارائه می دهد page الگوها، از جمله صفحات به زودی. طرح‌های رنگی داخلی، ادغام فونت‌های گوگل و ویژگی پیش‌نمایش زنده، طراحی صفحات وردپرس را که به زودی عرضه می‌شوند مقرون‌به‌صرفه و برای مبتدیان آسان می‌کنند.

به زودی و حالت تعمیر و نگهداری page قالب ها در نسخه رایگان موجود هستند. همچنین می توانید به تنظیمات SEO و ادغام Google Analytics برای پیکربندی دسترسی داشته باشید pageدید روی موتورهای جستجو.

ارتقا به SeedProd Pro برای 199.50 دلار در سال بیش از 90 بلوک و 150 فرود را باز می کند page الگوها، از جمله صفحات تشکر، صفحات ورود و 404 صفحه. نسخه Pro همچنین با ابزارهای تجاری مفیدی مانند ادغام خدمات بازاریابی ایمیلی و کنترل های دسترسی ارائه می شود.

به زودی و حالت تعمیر و نگهداری

بنر افزونه Coming Soon و Maintenance Mode.بنر افزونه Coming Soon و Maintenance Mode.

به زودی و حالت نگهداری یک افزونه وردپرس فریمیوم عالی است که به مدیران وب سایت کمک می کند تا صفحات تعمیر و نگهداری را ایجاد کنند. این افزونه وردپرس به زودی تست شده است روی تم های محبوب و پشتیبانی از CSS سفارشی برای سفارشی سازی پیشرفته.

نسخه رایگان این افزونه تمام ویژگی های ضروری برای بهبود حالت نگهداری وردپرس را در خود جای داده است. برخی از ویژگی‌های رایگان قابل توجه عبارتند از محرومیت IP، لوگوی سفارشی، ادغام رسانه‌های اجتماعی، توضیحات متا و کلمات کلیدی و روبات‌های جستجو.

نسخه پولی شروع می شود 14 دلار / مجوز و ویژگی هایی را برای ایجاد صفحات پویاتر به زودی و حالت نگهداری ارائه می دهد. می توانید پس زمینه ویدیو، تایمر شمارش معکوس و جلوه های انیمیشن اضافه کنید. همچنین گزینه ارسال اعلان ایمیل به مشترکین را باز می کند.

در دست ساخت

بنر افزونه Under Construction.بنر افزونه Under Construction.

اگر تحلیل محور هستید، Under Construction ممکن است بهترین نیازهای شما را برآورده کند. این پلاگین حالت نگهداری وردپرس ویژگی های وابسته و ردیابی ترافیک را برای بهینه سازی نرخ تبدیل ارائه می دهد. را Mailchimp یکپارچه سازی همچنین جمع آوری سرنخ ها و ایمیل ها را آسان می کند.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد نقش های کاربری در لیست سفید را ایجاد و اختصاص دهید، یک تاریخ پایان خودکار برای حالت تعمیر و نگهداری تعیین کنید و به بیش از 25 تم سفارشی از پیش ساخته شده دسترسی داشته باشید. ادغام Google Analytics Basic WordPress نیز در این طرح گنجانده شده است.

ارتقا به نسخه پریمیوم را از شروع در نظر بگیرید 49 دلار در سال برای استفاده حداکثری از افزونه Under Construction. طرح پولی شامل پشتیبانی از کد کوتاه شخص ثالث، فضای ذخیره سازی محلی برای سرنخ ها، قوانین مبتنی بر URL، ردیابی رویدادهای Google Analytics و آمار عدم راه اندازی است.

نتیجه

به زودی page کل سایت شما را تا زمانی که آماده انتشار شود از دید بازدیدکنندگان پنهان نگه می دارد. با طراحی مناسب و عناصر وب سایت، این page نوع می تواند تلاش های بازاریابی شما را با تبدیل بازدیدها به سرنخ افزایش دهد.

تعداد زیادی افزونه وردپرس که به زودی عرضه می شوند می توانند شما را ساده کنند pageراه اندازی و طراحی process. این مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه به زودی یک نسخه جدید ایجاد کنید page با استفاده از یکی از پلاگین های موجود

امیدواریم این مقاله به افزایش میزان موفقیت راه اندازی وب سایت شما کمک کند. موفق باشید!