ویژگی عنوان در وردپرس چیست و چگونه آن را به منو اضافه کنیم

منوهای ناوبری وردپرس که به خوبی طراحی شده اند به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. با این حال، از آنجایی که شما فقط می توانید اطلاعات زیادی را درج کنید روی برچسب ناوبری آیتم منو، بازدیدکنندگان ممکن است زمینه پیوندهای تعبیه شده را درک نکنند.

اینجاست که ویژگی های عنوان به کار می آیند. همچنین به عنوان ویژگی های HTML شناخته می شود، آنها اطلاعات اضافی در مورد پیوندهای خاصی را نشان می دهند که مکان نما روی آنها قرار می گیرد. بنابراین، لازم نیست نگران آسیب دیدن طراحی منوی وردپرس خود با متن زیاد باشید.

به خواندن ادامه دهید تا به این موضوع بپردازیم که ویژگی عنوان می تواند برای وب سایت وردپرس شما انجام دهد. ما همچنین یک راهنمای گام به گام ارائه خواهیم کرد روی چگونه ویژگی های عنوان را به منوهای ناوبری وردپرس اضافه کنیم.

چرا یک عنوان عنوان را به منوی وردپرس اضافه کنید؟

ویژگی عنوان در منوی وردپرس شما به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که راحت تر در سایت حرکت کنند. می‌توانید از یک ویژگی عنوان برای گسترش معنای متن لنگر آیتم‌های منوی خود استفاده کنید، بدون اینکه اطلاعات زیادی را در یک فضای کوچک جمع کنید.

به همین دلیل، افزودن ویژگی های عنوان برای منوهای ناوبری وردپرس، تجربه کاربر را بهبود می بخشد. ویژگی title جزئیات بیشتری را ارائه می دهد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا آن را پیدا کنند page حاوی اطلاعاتی است که آنها به دنبال آن هستند.

علاوه بر این، استفاده از ویژگی title دسترسی وب سایت وردپرس شما را بهبود می بخشد. ویژگی title اطلاعات بصری را ارائه می دهد روی یک آیتم منوی خاص برای کاربران فناوری کمکی، که به آنها درک بهتری از وب سایت شما از طریق صفحه خوان هایی که از این نوع محتوا پشتیبانی می کنند، می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب phpMyAdmin روی اوبونتو
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
ویژگی عنوان در وردپرس چیست و چگونه آن را به منو اضافه کنیم 14

در نهایت، ارزش سئوی ویژگی HTML به رتبه بندی وب سایت شما کمک می کند روی موتورهای جستجو. یک ویژگی عنوان تعبیه شده در یک پیوند خاص به انتقال ارزش ویژه پیوند از یک پیوند کمک می کند page به دیگری، افزایش onتلاش های سئو سایت در وب سایت وردپرس شما.

نکته حرفه ای

افزودن یک ویژگی عنوان به یک تصویر، مزایایی مشابه با داشتن آن به شما می دهد روی آیتم منو شما با افزودن یک متن جایگزین نیز تصویر خود را در دسترس‌تر و سئو دوست‌تر کنید.

روش افزودن ویژگی عنوان در وردپرس

وردپرس فیلد ویژگی عنوان را در نسخه 4.2 حذف کرد و قسمت برچسب ناوبری و گزینه URL را برای پیوندهای سفارشی در تنظیمات منوی پیش فرض باقی گذاشت. با این حال، می توانید آن را به صورت دستی از طریق داشبورد وردپرس فعال کنید.

در اینجا روش افزودن ویژگی عنوان به منوی وردپرس آورده شده است:

  1. وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به آن بروید ظاهر منوها.
  2. انتخاب کنید گزینه های صفحه نمایش تب در گوشه سمت راست بالای صفحه page، و بررسی کنید ویژگی عنوان گزینه زیر نمایش مشخصات منوی پیشرفته بخش.
گزینه Title Attribute on داشبورد وردپرس شماگزینه Title Attribute on داشبورد وردپرس شما
  1. کلیک روی آیتم منویی که می خواهید ویژگی عنوان را از آن اضافه کنید ساختار منو بخش. را ویژگی عنوان کادر باید در زیر ظاهر شود برچسب ناوبری.
کادر مشخصه عنوان باید پس از فعال کردن دستی از طریق تب گزینه های صفحه قابل مشاهده باشد.کادر مشخصه عنوان باید پس از فعال کردن دستی از طریق تب گزینه های صفحه قابل مشاهده باشد.
  1. اطلاعات اضافی را برای آن آیتم منوی خاص در کادر متنی مشخصه عنوان تایپ کنید. در صورت نیاز مراحل را برای سایر آیتم های منو تکرار کنید.
  2. پس از اتمام، کلیک کنید روی را ذخیره منو دکمه. اگر process موفقیت آمیز است، باید ویژگی عنوان نمایش داده شده را پیدا کنید روی ماوس را به عنوان راهنمای ابزار قرار دهید.

نکته حرفه ای

هنگام افزودن ویژگی های HTML به آیتم های منو، سعی کنید به جای تکرار آنچه در برچسب ناوبری بیان شده است، اطلاعات بیشتری در مورد منبع پیوند داده شده ارائه دهید.

این مراحل را برای ایجاد ویژگی‌های عنوان تصویر در پست‌ها، صفحات یا انواع پست سفارشی وردپرس دنبال کنید:

  1. باز کن page، پست یا نوع پست سفارشی جایی که تصویر در آن قرار دارد ویرایشگر مسدود کردن. یا، یک تصویر جدید از طریق وارد کنید کتابخانه ی رسانه.
  2. کلیک روی تصویر برای فعال کردن بلوک گسترش دهید پیشرفته منوی زیر مسدود کردن برگه روی سمت راست صفحه نمایش
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS
مکان منوی پیشرفته در تنظیمات بلوک تصویر برای افزودن ویژگی عنوان.
مکان منوی پیشرفته در تنظیمات بلوک تصویر برای افزودن ویژگی عنوان.
ویژگی عنوان در وردپرس چیست و چگونه آن را به منو اضافه کنیم 15
  1. اطلاعات اضافی را برای آن تصویر خاص در قسمت ویژگی عنوان تایپ کنید.
ویژگی عنوان تصویر در وردپرس.ویژگی عنوان تصویر در وردپرس.
  1. محتوای جدید را منتشر کنید یا تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید پس از اتمام کار باز کن page و بررسی کنید که آیا می توانید ویژگی عنوان را هنگام نگه داشتن ماوس روی تصویر ببینید یا خیر.
وردپرس ویژگی عنوان تصویر جدید ایجاد شده را نمایش می دهد on شناور موسوردپرس ویژگی عنوان تصویر جدید ایجاد شده را نمایش می دهد on شناور موس

نتیجه

افزودن ویژگی عنوان به آیتم ها و تصاویر منوی وردپرس به نفع وب سایت و بازدیدکنندگان است. اطلاعات اضافی ارائه شده توسط ویژگی عنوان به بهبود تلاش های SEO شما و ارائه تجربه کاربری بهتر بدون آسیب رساندن به زیبایی طراحی وب شما کمک می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا ویژگی ویژگی عنوان را با دیدی متفاوت ببینید و بفهمید که چگونه آن را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر سوال دیگری دارید، دریغ نکنید که در زیر نظر دهید. موفق باشید!

ویژگی عنوان در سوالات متداول وردپرس چیست؟

در اینجا چند سوال متداول در مورد ویژگی عنوان در وردپرس وجود دارد.

ویژگی عنوان در Anchor Tag چیست؟

یک ویژگی عنوان در یک تگ لنگر اطلاعات بیشتری در مورد پیوند داده شده ارائه می دهد page یا منبع هنگامی که کاربر ماوس را روی پیوند می‌گذارد، به عنوان یک راهنمای ابزار ظاهر می‌شود و می‌تواند به ارائه زمینه یا روشن کردن هدف پیوند کمک کند.

چگونه ویژگی عنوان می تواند وب سایت وردپرس من را بهبود بخشد؟

استفاده از ویژگی عنوان در وردپرس می‌تواند تجربه کاربر را با ارائه اطلاعات اضافی یا زمینه برای پیوندها، بهبود دسترسی برای کاربران کم بینا و بهبود بالقوه SEO با کمک به موتورهای جستجو برای درک محتوا و هدف صفحات پیوند شده، بهبود بخشد.

آیا همه تم های وردپرس از ویژگی عنوان پشتیبانی می کنند؟

بله، تمام تم های وردپرس باید از ویژگی عنوان در تگ های انکر پشتیبانی کنند. با این حال، بسته به ارائه ممکن است متفاوت باشد روی تم و ممکن است برای اطمینان از دسترسی و قابلیت استفاده به استایل یا تغییرات سفارشی نیاز داشته باشد.