وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

برای Google Shakeup ماه آینده آماده شوید

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


برای Google Shakeup ماه آینده آماده شوید

با توجه به برنامه ریزی به روز رسانی در ماه مه 2021، اکنون زمان آن است که مطمئن شوید وب سایت های شما برای آن آماده شده اند. بسیاری از بهترین شیوه‌هایی را که گوگل طی سال‌ها توصیه کرده است، در نظر می‌گیرد و آنها را به بخشی رسمی از الگوریتم جستجو تبدیل می‌کند، بنابراین جدی نگرفتن این موضوع می‌تواند بر رتبه‌بندی سایت‌های شما تأثیر منفی بگذارد.

امروز، ما قصد داریم همه چیزهایی را که گوگل در مورد به روز رسانی به ما گفته است و روش استفاده از ابزار Core Web Vitals برای اطمینان از اینکه رتبه سایت شما پس از عرضه کاهش نمی یابد، بررسی کنیم.

آنچه در مورد به‌روزرسانی تجربه صفحه Google می‌دانیم

گوگل ابتدا به ما گفت درباره page به‌روزرسانی تجربه در ماه مه 2020. آنچه در مورد به‌روزرسانی آینده می‌دانیم در اینجا آمده است:

الگوریتم جستجوی گوگل در می 2021 تغییر خواهد کرد

اگرچه هیچ روز مشخصی وجود ندارد، اما ما می دانیم که page به‌روزرسانی تجربه زمانی در ماه مه 2021 فعال می‌شود.

هدف کاهش اصطکاک است روی وب

اینطور نیست که تجربه کاربری چیزی است که طراحان و توسعه دهندگان هنگام ساخت وب سایت از آن غافل می شوند. هک، یک رشته کامل از طراحی UX به آن اختصاص داده شده است.

گفته می‌شود، گوگل در اجرای آن رویکرد خیلی سختگیرانه‌ای اتخاذ نکرده است page پیشنهاداتی را تجربه کنید، مانند طراحی اول تلفن همراه، حذف پنجره‌های بازشو مزاحم یا بهبود page سرعت. با این حال، با این به‌روزرسانی، گوگل اکنون به همه صاحبان سایت می‌گوید که عملکرد، دسترسی، بهترین شیوه‌های فنی و SEO باید در وب سایت آنها تعبیه شود.

البته هدف ایجاد کار بیشتر نیست روی طرف شما گوگل معتقد است که با تشویق توسعه دهندگان به ایجاد تجربه های وب بهتر، مصرف کنندگان اصطکاک کمتری را تجربه خواهند کرد و در نتیجه کسب و کارها سود بیشتری خواهند داشت.

به روز رسانی شامل سیگنال های قدیمی تر می شود

به گفته گوگل، page به‌روزرسانی تجربه مجموعه‌ای از سیگنال‌های قدیمی‌تر را با Core Web Vitals جدید ترکیب می‌کند:

این ابزار Core Web Vitals اکنون تمام داده‌هایی را که زمانی مجبور بودیم از برنامه‌های مختلف Google جمع‌آوری کنیم، ادغام می‌کند. این کار را برای طراحان و توسعه دهندگان راحت تر می کند تا آن را بهبود بخشند روی-page تجربه در زمینه های مختلف

الگوریتم تجربه صفحه در طول زمان تغییر خواهد کرد

چون به کار خود ادامه می دهیم روی شناسایی و اندازه گیری جنبه های page تجربه، ما قصد داریم بیشتر را ترکیب کنیم page سیگنال های تجربه روی به صورت سالانه برای همسویی بیشتر با انتظارات کاربر در حال تحول و افزایش جنبه های تجربه کاربر که می توانیم اندازه گیری کنیم.

~ گوگل

بنابراین، انتظار نداشته باشید که این یک کار یکباره باشد. باید تکیه کنی روی ابزار Core Web Vitals، و به به‌روزرسانی‌های خارج از Google توجه زیادی داشته باشید تا مطمئن شوید که سایت‌های شما با Google همگام هستند page استانداردهای تجربه

سایر برنامه های Google شما قبلاً با Core Web Vitals به روز شده اند

اگر متوجه نشده بودید، گوگل قبلاً سایر برنامه های خود را به روز رسانی کرده است page به روز رسانی تجربه

Google PageSpeed ​​Insights، کنسول جستجو، و فانوس دریایی همه داده های Core Web Vitals را در خود دارند.

در اینجا نمونه ای از روش گزارش Lighthouse است روی را آمازون وب سایت اکنون به نظر می رسد:

نمونه ای از ممیزی Google Lighthouse از وب سایت آمازون

با گنجاندن این معیارها در ابزارهایی که از قبل استفاده می کنید، لزوماً مجبور نیستید ابزار Core Web Vitals را به جعبه ابزار در حال رشد خود اضافه کنید. گفته شد، گزارش‌های واقعاً ارزشمندی در آنجا وجود دارد، بنابراین به شما نشان خواهم داد که چرا ممکن است بخواهید به هر حال آن را اضافه کنید.

داستان های برتر گوگل تحت تاثیر قرار خواهند گرفت

در گذشته زمانی که شخصی جستجوی مرتبط با اخبار را انجام می داد روی گوگل، آنها نتایج «داستان های برتر» را مانند این می بینند:

داستان های برتر گوگل on یک آیفون با جستجوی شاهزاده فیلیپ

تا به حال، تنها صفحاتی که در اینجا نشان داده شده بودند، صفحاتی بودند که دارای AMP بودند.

از وقتی که page به‌روزرسانی تجربه فعال می‌شود، هرچند، نیاز AMP از بین می‌رود. تا زمانی که یک page ملاقات می کند page معیارهای تجربه همراه با خط‌مشی‌های محتوای Google News، اکنون می‌تواند در این بخش رتبه‌بندی شود.

نتایج جستجوی Google ممکن است نشانگر تجربه صفحه را نشان دهد

در مثال داستان‌های برتر بالا، به نشانگر AMP که با رنگ زرد مشخص کردم توجه کنید. گوگل در فکر اضافه کردن چیزی مشابه به هر نتیجه جستجویی است که آن را برآورده می کند page معیارهای تجربه

در حالی که من فکر می کنم یک نماد کوچک و چشم نواز ممکن است کمی بیشتر توجه کاربران Google را به خود جلب کند، مطمئن نیستم که آیا این یک معامله بزرگ برای آنها باشد یا خیر. افرادی که در این صنعت کار می کنند مطمئناً می دانند که صاعقه به چه معناست، و ما نیز کسانی هستیم که page نشانگر تجربه، اما من متقاعد نیستم که برای کاربران مهم باشد.

گفته شد، این چیزی است که گوگل است فکر کردن در مورد چرخیدن، بنابراین باید از آن آگاه بود. حداقل، می‌توانید هنگام نشان دادن وب‌سایت‌های خود به مشتریان و مشتریان بالقوه‌ای که می‌خواهند ببینند چه کاری می‌توانید برای آنها انجام دهید، آن را یک نشان افتخار در نظر بگیرید.

محتوا همچنان مهمتر از تجربه صفحه است

حتی اگر یک وب سایت همه موارد را چک کند page جعبه‌های تجربه، هیچ تضمینی وجود ندارد که شروع به رتبه‌بندی بهتر از وب‌سایت‌هایی کند که رتبه‌بندی نشده‌اند. کیفیت و ارزش محتوا روی را page هنوز هم اهمیت زیادی دارد

استفاده از Core Web Vitals برای اندازه‌گیری تجربه صفحه

بسیار خوب، پس بیایید نگاهی به این ابزار Core Web Vitals بیندازیم. وقتی وارد تب “Measure” می‌شوید، ابزار به شکل زیر به نظر می‌رسد:

ابزار Core Web Vitals چک می کند on یک وب سایت page تجربه

این ابزار مانند سایر ابزارهای تحلیلگر گوگل است. شما آدرسی را که می خواهید بررسی کنید وارد کنید و اجازه دهید ابزار اجرا شود. سپس نتایج چیزی شبیه به این است:

یک نمونه ممیزی با استفاده از Core Web Vitals

Core Web Vitals درجه بندی می شوند روی چهار دسته:

  1. کارایی سرعت بارگذاری، تعامل و پایداری را اندازه گیری می کند page.
  2. بهترین شیوه ها تمرکز روی جنبه های فنی pageاز جمله مواردی مانند داشتن گواهی SSL و اطمینان از تناسب تصاویر با پارامترهای صفحه نمایش تلفن همراه.
  3. سئو چک ها روی سیگنال های معمولی SEO مانند ابرداده، داده های ساختار یافته و غیره روی.
  4. دسترسی هر گونه مشکلی را گزارش می دهد که بازدیدکنندگان قادر به دیدن یا دسترسی به بخش هایی از آن نیستند page.

اگر فقط کمی به پایین اسکرول کنید روی را page، داده های بیشتری در دسترس است. عمدتاً باید با مسائل فنی سر و کار داشته باشد، مانند page سرعت و کد بهینه نشده:

پیشنهادات عملکرد از ابزار Core Web Vitals

حالا، این واقعا چیز جدیدی نیست. ما می‌توانیم این داده‌ها را درباره زمان بارگذاری، تعامل و پایداری محتوا از سایر برنامه‌های Google دریافت کنیم.

ارزش واقعی در گزارش است که می توانید در کنار تاریخ حسابرسی خود به آن دسترسی داشته باشید.

به گزارش Core Web Vitals دسترسی داشته باشید

گزارش را باز کنید و پیشنهادات خاص و نکات حرفه ای را برای بهینه سازی هر قسمت از آن پیدا خواهید کرد page تجربه، مانند این گزارش SEO:

نمونه گزارش سئو Core Web Vitals با پیشنهادات

درست مانند سایر ابزارهای گوگل، این ابزار می تواند چیزهای زیادی را در مورد اینکه چه چیزی یک سایت را نسبت به دیگری رتبه بندی می کند، به شما آموزش می دهد. بنابراین، مطمئن شوید که استراتژی طراحی وب خود را در آینده به روز کرده اید تا همه این سیگنال های رتبه بندی را یکپارچه کنید.

در حالی که باید ممیزی های سالانه انجام دهید روی سایت های خود را ببینید که چقدر گوگل تغییر کرده است page اگر این مجموعه معیارها با هر سایتی که می سازید رعایت شود، کار کمتری برای خود ایجاد خواهید کرد.

(برچسب‌ها برای ترجمه) تجربه



منتشر شده در 1402-12-29 17:56:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید