کاربر صادرات وردپرس: نحوه صادرات به فایل CSV + صادرات چند سایت

هنگام اجرای یک وب سایت وردپرس، ممکن است نیاز داشته باشید export داده های کاربران شما متأسفانه، وردپرس عملکرد داخلی برای صادرات داده های کاربر ارائه نمی دهد. تنها راه برای انجام آن استفاده از یک است import و export پلاگین کاربر

با در نظر گرفتن این موضوع، ما مراحل صادرات کاربران از یک سایت وردپرسی به سایت دیگر را با استفاده از یک افزونه پوشش خواهیم داد. ما همچنین سه افزونه عالی را برای این کار پیشنهاد خواهیم کرد.

ابتدا، بیایید به دلایل کاربر نگاه کنیم export ویژگی مهمی است که هر مدیر باید بداند.

چرا کاربران را در وردپرس صادر کنیم؟

هنگام صادرات کاربران در وردپرس، می توانید به اهداف زیر دست یابید:

  • وردپرس را به یک سایت جدید منتقل کنید.
  • چندین وب سایت را در یک شبکه چند سایتی ادغام کنید.
  • از تمام اطلاعات کاربران خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • به اطلاعات مشتری یا مشترک خود دسترسی آفلاین داشته باشید.
  • داده های مشترک یا مشتری را به لیست ایمیل یا CRM وارد کنید.

روش صادرات کاربران وردپرس با استفاده از یک افزونه

شما می توانید بسیاری از وردپرس ها را دانلود کنید export و import پلاگین ها در دایرکتوری رسمی افزونه ها. در این آموزش، شما یاد خواهید گرفت که چگونه export کاربران وردپرس با واردات و صادرات کاربران و مشتریان افزونه

  1. افزونه را نصب و فعال کنید.
بنر افزونه Import and Export Users and Customersبنر افزونه Import and Export Users and Customers
  1. هدایت به ابزار -> واردات و export کاربران و مشتریان از ناحیه مدیریت وردپرس شما. باز کن صادرات برگه
برگه صادرات افزونه Import and Export Users and Customers، تنظیماتی را که باید قبل از دانلود فایل CSV تنظیم کنید، نمایش می دهد.برگه صادرات افزونه Import and Export Users and Customers، تنظیماتی را که باید قبل از دانلود فایل CSV تنظیم کنید، نمایش می دهد.
  1. برای محدود کردن تعداد کاربران وردپرسی که می خواهید محدودیت ها را پر کنید export:
  • نقش ‒ export مبتنی بر کاربران وردپرس روی نقش کاربری آنها ترک همه نقش ها گزینه ای به export همه نقش های کاربر
  • ستون ها ‒ تعیین کنید کدام ستون ها را می خواهید export و به چه ترتیبی آن را خالی بگذارید تا export همه ستون ها
  • کاربر ایجاد شد ‒ فیلتر کردن داده های کاربر وردپرس روی تاریخ ثبت نام آنها
  1. بقیه تنظیمات را به مقادیر پیش فرض خود رها کرده و انتخاب کنید دانلود برای ذخیره فایل CSV به صورت محلی. می توانید فایل های CSV را باز کنید روی Microsoft Excel و Google Sheets.

شما به راحتی می توانید import کاربران را با استفاده از همان افزونه وارد سایت مستقل دیگری کنند. بعد از نصب واردات و صادرات کاربران و مشتریان روی سایت دیگر وردپرس را باز کنید وارد کردن را برگه و فایل CSV حاوی داده های کاربر صادر شده را آپلود کنید.

حرکت به Documentation تب برای تفکیک کامل تنظیمات افزونه.

تب Import افزونه Import and Export Users and Customers، جایی که ادمین می تواند import داده های کاربر با استفاده از یک فایل CSVتب Import افزونه Import and Export Users and Customers، جایی که ادمین می تواند import داده های کاربر با استفاده از یک فایل CSV

نکته حرفه ای

برای انتقال مشترکین وردپرس انباشته شده با استفاده از افزونه لیست پستی، باید export لیست را ابتدا از طریق پلاگین خود و سپس import آن را به یک وب سایت وردپرس دیگر.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
کاربر صادرات وردپرس: روش صادرات به فایل CSV + صادرات چند سایت 16

3 بهترین افزونه صادرات کاربر وردپرس

یکی از مزایای ساخت وب سایت در وردپرس این است که گزینه های افزونه زیادی برای انتخاب دارید. ما سه بهترین افزونه را برای صادرات کاربران وردپرس بر اساس انتخاب کرده ایم روی قیمت و ویژگی های آنها

1. واردات و صادرات کاربران و مشتریان

بنر افزونه Import and Export Users and Customers در فهرست افزونه های وردپرسبنر افزونه Import and Export Users and Customers در فهرست افزونه های وردپرس

آمار افزونه:

  • دانلودها: 70000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • قیمت: رایگان

شما دیده اید که استفاده از این افزونه رایگان چقدر آسان است import و export کاربران وردپرس همچنین دارای یک ویژگی ایمیل است که به شما کمک می کند تا کاربران را از تغییرات و ملاحظات حفاظت از داده های سایت مطلع کنید.

اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، این export پلاگین می تواند import داده های مشتریان ووکامرس شما. علاوه بر WooCommerce، این افزونه با Advanced Custom Fields، Paid Membership Pro و WP LMS Course سازگار است.

همانطور که برای import امکان ایجاد یک کار cron برای انجام آن وجود دارد process به صورت دوره ای اگر می خواهید سایت موجود را با یک سیستم خارجی ادغام کنید. این افزونه همچنین یک کد کوتاه برای import کاربران وردپرس از جلو.

2. WP All Export

بنر افزونه WP All Exportبنر افزونه WP All Export

آمار افزونه:

  • دانلودها: 90000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • قیمت: فریمیوم (نسخه پریمیوم از شروع می شود 99 دلار در طول عمر)

WP All Export کار را ساده می کند export رویه داده های سفارشی وردپرس دارای یک رابط کشیدن و رها کردن راحت است که ترتیب ستون‌های CSV و عناصر XML را قبل از صادرات آسان‌تر می‌کند.

متأسفانه، باید به برنامه Pro ارتقا دهید 99 دلار در طول عمر برای استفاده از افزونه برای کاربران صادرات انبوه. کاربران حرفه ای می توانند ارسال کنند export به سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مختلف فایل دهید، صادرات را برنامه‌ریزی کنید، و قوانینی را برای فیلتر کردن داده‌های صادر شده اضافه کنید. این افزونه همچنین از ادغام WooCommerce پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد export داده های سفارش

اگر شما نیاز دارید import ویژگی، دریافت برنامه Import + Export Pro را در نظر بگیرید 299 دلار در طول عمر. تمام ویژگی‌های ممتاز در افزونه‌های WP All Export و WP All Import را باز می‌کند – برای جابجایی حساب‌های کاربری بین وب‌سایت‌ها در شبکه چند سایتی وردپرس راحت است.

[DOWNLOAD]

3. واردات صادرات کاربران وردپرس و مشتریان WooCommerce

بنر افزونه Import Export Users WordPress and WooCommerce Customersبنر افزونه Import Export Users WordPress and WooCommerce Customers

آمار افزونه:

  • دانلودها: 60000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • قیمت: فریمیوم (نسخه پریمیوم هزینه دارد 69 دلار در سال برای یک سایت)

افزونه Import Export WordPress Users یک انتخاب ایده آل برای دارندگان WooCommerce است. مانند WP All Export، این افزونه دسته ای را ارائه می دهد export و import امکانات. شما به راحتی می توانید export مشتریان، کاربران و مهمانان WooCommerce با حفظ جزئیات ورود به CSV.

ارتقاء به طرح حرفه ای برای 69 دلار در سال به شما امکان می دهد واردات و صادرات را برنامه ریزی کنید، کاربران موجود را به صورت انبوه به روز کنید، و فیلدهای کاربر را هنگام وارد کردن و صادر کردن کاربران از وردپرس نقشه برداری و تبدیل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش اضافه کردن توضیحات متا وردپرس، عنوان متا و عبارت کلیدی فوکوس

برنامه Pro علاوه بر ارائه گزینه های مختلف فیلتر مانند نقش کاربر و محدوده تاریخ، از آن نیز پشتیبانی می کند import از URL ها این افزونه به شما این امکان را می دهد export کاربران وردپرس به فایل های CSV، XML، Excel (XLS، XLSX)، و TSV. از الگوی از پیش ذخیره شده برای صرفه جویی در زمان در هر کدام استفاده کنید import و export روش.

[DOWNLOAD]

نتیجه

داده های کاربر وردپرس اطلاعات ضروری است که هر مدیر وردپرس باید به طور منظم آن را مدیریت کند. دانستن اینکه چگونه export کاربران وردپرس به حفظ و کمک خواهند کرد process جزئیات کاربر هنگام انتقال به یک وب سایت جدید یا مایل به دسترسی آفلاین به داده ها.

این مقاله مراحلی را ارائه کرده است export کاربران وردپرس از افزونه Import and Export Users and Customers استفاده می کنند. ما همچنین سه وردپرس برتر را بررسی کرده ایم export پلاگین ها:

  • واردات و صادرات کاربران و مشتریان – مقرون به صرفه ترین گزینه
  • WP All Export – یک رابط کشیدن و رها کردن برای مبتدیان ارائه می دهد.
  • واردات صادرات کاربران وردپرس و مشتریان WooCommerce – ایده آل برای کاربران WooCommerce.

امیدواریم این مقاله به هر چیزی که می خواهید در مورد صادرات کاربران وردپرس بیاموزید پاسخ دهد. موفق باشید!

یاد بگیرید چه کارهای دیگری می توانید با وردپرس انجام دهید

روش افزایش سرعت وردپرس
روش استفاده از تگ های وردپرس
روش نصب وردپرس
روش فعال کردن حالت نگهداری در وردپرس
روش تغییر رمز عبور کاربر در وردپرس
روش ورود به وردپرس

سوالات متداول کاربران صادرات وردپرس

سوالات متداول زیر می تواند به شما در درک وردپرس کمک کند export کاربران بهتر است

چگونه نقش های کاربری خاص را از وردپرس صادر کنم؟

وردپرس گزینه داخلی ندارد export نقش های کاربر خاص با این حال، می توانید از افزونه ای مانند WP All Export استفاده کنید export کاربران در یک نقش خاص شما می توانید انتخاب کنید export داده ها را در قالب های مختلف، مانند CSV یا XML، و سفارشی کردن زمینه های صادراتی.

چگونه کاربران وردپرس را به یک فایل CSV صادر کنم؟

از افزونه ای مانند استفاده کنید صادرات کاربران به CSV. برو به کاربران در داشبورد وردپرس خود قرار دهید و کاربرانی را که می خواهید انتخاب کنید export. سپس، کلیک کنید روی را صادرات کاربران را فشار دهید، و افزونه یک فایل CSV با داده های کاربر انتخاب شده ایجاد می کند.

کاربران در کجای وردپرس ذخیره می شوند؟

کاربران وردپرس در پایگاه داده وب سایت ذخیره می شوند، به طور خاص در wp_users و wp_usermeta جداول این wp_users جدول حاوی اطلاعات اولیه کاربر مانند نام کاربری، آدرس ایمیل و رمز عبور است. این wp_usermeta جدول حاوی اطلاعات کاربر اضافی، مانند نام نمایشی کاربر و تصویر نمایه است.