وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ایجاد یک وب سایت بیش از چند کلیک طول می کشد

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


با توجه به ظهور ابزارهای SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) که به شما امکان می دهد وب سایت های خود را ایجاد کنید، تقریباً در همه جا «ایجاد وب سایت» را دیده ایم.

این آگهی‌های سازنده وب‌سایت نه تنها در سراسر اینترنت هستند، بلکه در آگهی‌های بازرگانی نیز هستند، روی پادکست ها، ویدیوهای یوتیوب و برخی از آنها حتی در حین Super Bowl تبلیغاتی دیده شدند.

اما آیا این شرکت ها در واقع قول می دهند که ساختن یک وب سایت آسان و ساده است و آن را متعلق به خود می نامید؟ خب، این کمی پیچیده است، پس بیایید وارد آن شویم:

ایجاد یک وب سایت به چه معناست

هنگام ایجاد یک وب سایت، شما فقط چیزی برای نشان دادن به مردم نمی سازید. این حضور آنلاین شماست. این گونه است که کاربران اینترنت شما و شرکت شما را می بینند و قضاوت می کنند و داشتن وب سایتی که دقیقاً همانطور که می خواهید کار می کند بسیار مهم است.

همچنین مهم است که در واقع مالک وب سایت و محتوایی که قرار می دهید باشید روی آی تی. با این حال، استفاده از یک سازنده وب سایت سریع و آسان، می تواند موضوع مالکیت سایت را زیر سوال ببرد.

آیا شما صاحب سایت خود هستید؟

جذابیتی که اکثر مردم در ایجاد طرح وب سایت خود می بینند این است که شما فقط می توانید وارد شوید، وب سایت خود را بسازید، و تمام.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS

چیزی که خیلی ها متوجه نمی شوند این است که بیشتر اوقات، شما مالک وب سایت خود نیستید. شما ممکن است برای طرح و نام دامنه هزینه کنید اما در واقع مالک وب سایت نیستید. اگر آنها بخواهند، شرکتی که شما استفاده می کنید می تواند سایت شما را صرفاً به این دلیل که مال آنهاست و آنها می خواهند، تعطیل کند.

مسلماً، مگر اینکه از یک شرکت کوچکتر شناخته شده استفاده کنید، بعید است که این اتفاق بیفتد. اما آیا واقعاً می خواهید مسئله مالکیت را پیچیده کنید؟

آیا پس انداز ارزش آن را دارد؟

یکی دیگر از جذابیت های اصلی ساخت وب سایت شرکت های شما هزینه آن است. انتخاب پایین‌ترین طرح و ادامه کار واقعاً آنقدر هزینه ندارد. اما اغلب، این هزینه راه اندازی ارزان باعث می شود که شما پول بیشتری خرج کنید.

از نظر فنی، هنگام انتخاب یکی از این طرح ها فقط فضا را اجاره می دهید روی پلت فرم آنها اگر می خواهید به دلیل افزایش ترافیک وب سایت خود را ارتقا دهید، به فضای بیشتر و امنیت بیشتری نیاز خواهید داشت.

اکثر این شرکت ها چنین چیزی را ارائه نمی دهند. برنامه های آنها بر اساس ویژگی ها و موارد اضافی است که می توانید اضافه کنید روی به ذخیره سازی موجود

بنابراین حرکت چیست؟

آنچه ما توصیه می کنیم استفاده از وردپرس برای سیستم مدیریت محتوای خود است. وردپرس متداول ترین پلت فرمی است که برای ساخت یک وب سایت استفاده می شود. کارهای زیادی می توانید با یک سایت وردپرس انجام دهید که نمی توانید با یکی از خدمات “ایجاد وب سایت خود” انجام دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  مزایا و معایب cPanel در VPS

توانایی انتخاب اینکه چه کسی هستید host با یکی از دلایل کلیدی انتخاب وردپرس است. تمام مسائلی که در مورد آنها صحبت کردیم عمدتاً به این دلیل است که وقتی با یکی از این شرکت ها می روید، مجبور هستید host با آنها. شما نمی توانید خود را تغییر دهید host، شما نمی توانید برنامه میزبانی خود را تغییر دهید و این می تواند باعث ایجاد مشکلات اساسی برای وب سایت شما شود.

انتخاب به host وب سایت شما با شرکتی که میزبانی را به عنوان منبع اصلی کسب و کار خود ارائه می دهد، راهی برای رفتن است.

ما متوجه مشکلاتی هستیم که ممکن است هنگام ایجاد یک وب سایت با آن مواجه شوید. اگرچه رسانگار یک شرکت میزبانی است، اما این بدان معنا نیست که ما به ایجاد وب سایت اهمیت نمی دهیم.

ما به وب‌سایت‌ها اهمیت زیادی می‌دهیم و می‌خواهیم سایت شما شگفت‌انگیز باشد و به آن افتخار کنید. به همین دلیل است که ما تنوع زیادی از آن را ارائه می دهیم برنامه های میزبانی برای انتخاب

نه تنها این، بلکه ما یک سازنده وب سایت برای کمک به شما در ساخت وب سایت خود پیشنهاد می کنیم. و اگر تعجب می کنید – نه، ما مالک وب سایت شما نیستیم و نمی خواهیم. شما آزادید هر طور که می خواهید با آن انجام دهید. چرا که نه host آن را با بهترین؟



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید