وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

12 نکته برای بهبود مهارت های طراحی وب سایت در سال 2021

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


12 نکته برای بهبود مهارت های طراحی وب سایت در سال 2021

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید در این سال مهارت های طراحی خود را بهبود ببخشید. شاید وقت اضافی دارید روی دست شماست و می خواهید از آن به خوبی استفاده کنید. یا شاید در طراحی وب تازه کار هستید و متوجه شده اید که کارهای زیادی وجود دارد که هنوز نمی دانید چگونه انجام دهید. همچنین ممکن است متوجه شوید که وب در حال تغییر است، و مهارت‌های شما می‌تواند از مقداری تازه‌سازی برای ادامه دادن استفاده کند. به هر دلیلی، راه‌های زیادی برای ارتقای سطح مهارت‌های طراحی وب‌سایت خود در سال 2021 وجود دارد. در اینجا 12 ایده برای شروع شما وجود دارد:

نکته 1: اگر قبلاً این کار را نکرده اید، پایین بیایید

طراحان حرفه ای ممکن است بتوانند به همه “بله” بگویند. با این حال، آنها بسیار نازک خواهند شد زیرا تلاش می کنند تا هر مهارت مورد نیاز برای همگام شدن با تقاضا را تقویت کنند. اگر مجموعه مهارت های کوچکتر و خاص تری دارید، تبدیل شدن به یک طراح قابل اعتماد و بهبود مهارت های خود بسیار آسان تر است. فقط به خاطر داشته باشید که پایین رفتن لزوما به معنای تمرکز نیست روی یک صنعت خاص به عنوان مثال، ممکن است به جای یک طراح وب، یک طراح UX باشید. یا ممکن است در طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک به جای وبلاگ های کسب درآمد تخصص داشته باشید. فقط چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید و در انجام آن خوب خواهید بود، و به آن توجه کنید روی مهارت های مورد نیاز برای آن

نکته 2: در Sandbox بازی کنید

Local محیط‌های توسعه برای راه‌اندازی وب‌سایت‌ها، انجام طراحی مجدد، و آزمایش به‌روزرسانی‌ها به دور از سایت‌های زنده مفید هستند. اما می‌توانید از آنها برای آزمایش تکنیک‌های جدید طراحی، روندها، قالب‌ها، افزونه‌ها و موارد دیگر نیز استفاده کنید.

Local توسط فلایویل من ترجیح می دهم از آن استفاده کنم:

در اینجا یک تمرین خوب برای شروع وجود دارد: وب سایتی را که دوست دارید انتخاب کنید – چیزی که با تعجب به آن نگاه کرده اید و نمی توانید تصور کنید که هرگز بسازید. روی مال خودت سپس، خود را در معرض آزمایش قرار دهید. ببینید آیا می توانید آن را در جعبه شنی خود دوباره ایجاد کنید. سخت نگیر روی خودت اگر فوراً متوجه نشدی با منابع خود مشورت کنید و به خودتان زمان بدهید تا بفهمید چه چیزی در حال رخ دادن است روی و با مهارت ها و ابزارهای موجود آن را پیاده سازی کنند.

نکته 3: یکی از اولین پروژه های خود را دوباره طراحی کنید

از روزی که طراحان شروع به طراحی می کنند تا به امروز، همیشه یک تحول واضح در مجموعه مهارت های یک طراح وجود دارد. و این چیز خوبی است. اگر کار شما با گذشت زمان بهبود نمی یابد یا تغییر نمی کند، در این صورت زمانی که رکود شروع به آسیب رساندن به کسب و کار شما کرد، کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. آیا می خواهید ببینید تا کنون چقدر پیشرفت کرده اید؟ یکی از اولین پروژه های خود را دوباره مرور کنید و با چشمانی تازه به آن نگاه کنید. شرط می بندم تغییر بزرگی در روش طراحی امروز خود نسبت به طراحی آن سایت در آن زمان خواهید دید. حالا از خود بپرسید چه کاری را متفاوت انجام می دهید. و سپس، به جعبه شنی خود بروید و طراحی مجدد را انجام دهید.

نکته 4: کار کنید روی یک پروژه اشتیاق

یکی از دوستان من در حال گذراندن دوره طراحی UX است و به چند کاربر نیاز دارد تا نمونه اولیه ای را که او برای کلاس ایجاد کرده است اجرا کنند. او می‌توانست هر چیزی را که می‌خواست بسازد، بنابراین یک اپلیکیشن مرتبط با عشق دیگرش طراحی کرد: موسیقی. در حالی که او به راحتی می‌توانست چند کپی کربنی از Spotify یا SoundCloud را کنار هم بیاورد، یک مفهوم کاملاً جدید ارائه کرد. و واقعاً چشمگیر بود، تا جایی که از او خواستم آن را در مرحله تولید قرار دهد و ببیند که آیا می تواند آن را در فروشگاه های برنامه فهرست کند. فکر می کنم زمانی است که ما واقعاً به چیزی علاقه مند هستیم که مایلیم از محدودیت های خود عبور کنیم. بنابراین، برای مقابله با پروژه اشتیاق خود که با آن سرگرم بودید، زمان بگذارید و ببینید به کجا می‌برید.

نکته 5: طرح های خود را به اشتراک بگذارید روی Dribbble و درخواست بازخورد

یکی از دلایلی که طراحان UX تست کاربر را انجام می دهند این است که ورودی خام کاربران چقدر ارزشمند است. در حالی که خوب است فکر کنیم که طراحی یک موضوع کاملاً ذهنی است، اما زمانی که قابلیت استفاده به دلیل انتخاب های طراحی به خطر بیفتد، واقعاً اینطور نیست. درک اینکه کاربران چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند، بخش مهمی از ارتقای مهارت های طراحی شما به سطح بعدی است. و یک راه خوب برای انجام این کار این است که طرح های خود را به اشتراک بگذارید روی دریبل زدن در اینجا یک نمونه از UI8 درخواست بازخورد:

آژانس طراحی UI8 از کاربران Dribbble بازخورد می خواهد

نکته 6: یک جعبه ابزار طراحی ایجاد کنید

من از علاقه مندان به اتوماسیون و میانبرهایی هستم که در پشت صحنه در کسب و کار کار می کنند. به هر حال، یکی از دلایلی که شما یک طراح وب می شوید این است که بتوانید طراحی کنید، درست است؟ وقتی درگیر وظایف اداری و تدارکاتی هستید، این زمانی است که به دور از انجام کاری که از آن لذت می برید صرف می کنید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید فرآیندهای Backend خود را ساده کنید، قرار دادن جعبه ابزار طراحی است. CMS دلخواه شما قالب ها یا برنامه های انعطاف پذیری که از پروژه ای به پروژه دیگر استفاده می کنید. ابزار تست وب سایت و همینطور روی. همانطور که این کار را انجام می دهید، شما را مجبور به بررسی روش ساخت وب سایت می کند. آیا واقعاً تا حد امکان کارآمد کار می کنید؟ آیا برنامه ها یا سیستم های جدیدتری وجود دارند که به شما در طراحی سایت های بهتر کمک کنند؟ و همانطور که جعبه ابزار طراحی خود را بهبود می بخشید، مهارت های طراحی خود را نیز بهبود می بخشید.

نکته 7: در وبلاگ های مورد علاقه خود مشترک شوید

من برای توصیه این یکی مشکل دارم، فقط به این دلیل که تمایلی به ثبت نام برای یک خبرنامه دیگر ندارم. با این حال، من ارزش اشتراک در برخی خبرنامه‌های وبلاگ را می‌دانم، زیرا همیشه به یاد نمی‌آورم که دوباره از وب‌سایت‌های آنها بازدید کنم و آخرین مطالب را بررسی کنم. کاری که من به شما پیشنهاد می کنم این است که یک یا دو وبلاگ طراحی را انتخاب کنید که محتوای متنوعی دارند و به طور منظم منتشر شوند. و سپس یک تجارت کوچک یا وبلاگ مستقل را انتخاب کنید. WebdesignerDepot، البته، برای شروع خوب است، زیرا با فرکانس خوب ارائه می شود، خواندن عالی از سراسر وب را توصیه می کند و بدون کرک است:

خبرنامه WebDesigner Depot از سال 2021

من همچنین توصیه می‌کنم برای یکی که متمرکز است ثبت‌نام کنید روی جایگاه شما و همچنین یکی برای تجارت. به عنوان یک فریلنسر، من به آن رای خواهم داد خبرنامه اتحادیه کارمندان آزاد. همیشه چیزی به موقع و مفید در آن وجود دارد.

نکته 8: به یک پادکست گوش دهید

من به تازگی یک سگ دوم را به فرزندی قبول کردم، بنابراین زمان بسیار بیشتری را صرف کردم روی راه می رود در حالی که خانه او را آموزش می دهد. اولش استرس داشتم چون دور از کار بود. با این حال، من شروع به پر کردن آن زمان با پادکست کردم و متوجه شدم که به من کمک کرد تا بقیه روز را بهتر کار کنم. یک دلیل این است که من به پادکست های مرتبط با کار گوش می دهم، که همیشه پر از نکات مفید هستند. دلیل دیگر این است که به چشمان من از نگاه کردن به صفحه استراحت می‌دهد تا وقتی 15 دقیقه بعد برمی‌گردم، احساس شادابی و آمادگی برای رفتن می‌کنم. ربکا کارتر مجموعه خوبی از توصیه های پادکست طراحی وب برای شروع شما دارد.

نکته 9: در یک دوره آنلاین طراحی رایگان شرکت کنید

انبوهی از اطلاعات آنلاین وجود دارد. اگر می خواهید مسواک بزنید روی CSS، صدها دوره آموزشی YouTube وجود دارد که آن را پوشش می دهد. اگر می‌خواهید روش استفاده از یک افزونه جدید وردپرس را بیاموزید، ده‌ها آموزش عالی را در پلتفرم‌های دوره‌های آنلاین مختلف، کانال‌های یوتیوب و حتی وبلاگ‌های افراد پیدا خواهید کرد. برای تبدیل شدن به یک طراح بهتر، نیازی به بازگشت به مدرسه نیست. در اینجا پنج مکان وجود دارد که می توانید دوره های رایگان برای طراحان وب را پیدا کنید.

نکته 10: کتاب بخوانید روی اصول یا نظریه طراحی

هنگامی که مشتریان شما برای وب سایتی که برای آنها درآمد زیادی ایجاد کند، خوانندگان زیادی برای آنها به ارمغان بیاورد، به راحتی می توانید اصول طراحی را فراموش کنید. روی. مطمئناً، می‌توانید یک رابط کاربری و تجربه کاربری طراحی کنید که کار کند، اما آیا به یاد دارید چرا انتخاب های طراحی که انجام دادید موثر هستند؟ کتابی را انتخاب کنید – فقط یک کتاب برای شروع – که به شما کمک می کند دوباره با ریشه های طراحی وب خوب ارتباط برقرار کنید. نه تنها یک تجدید کننده خوب دریافت خواهید کرد روی اصول طراحی وب یا تئوری طراحی، اما ممکن است چیز جدیدی یاد بگیرید. در اینجا تعدادی از کتاب های مورد علاقه من برای طراحان وب آمده است:

نکته 11: افراد خود را پیدا کنید

اکنون بیش از هر زمان دیگری، یافتن جامعه ای از طراحان وب، توسعه دهندگان یا فریلنسرهای همفکر مهم است. این فقط در مورد داشتن گروهی از افراد نیست که وقتی مشتریان شما را عصبانی می‌کنند (اگرچه این هم عالی است). این در مورد یافتن گروهی است که چیز جدیدی را به میز بیاورد و درک شما از طراحی وب و معنای طراح وب بودن را غنی کند. اگه تو هستی روی فیسبوک یا لینکدین، از آنجا شروع کنید. تعداد زیادی از طراحی وب و گروه های آزاد وجود دارند که هر روز بحث های سازنده ای دارند. اگر ترجیح می دهید با طراحان و توسعه دهندگان محلی ملاقات کنید، بررسی کنید ملاقات.

مجموعه ای از گروه های Meetup "طراحی وب" در تامپا، فلوریدا

ممکن است از تعداد گروه ها و نوع جلساتی که آنها برنامه ریزی کرده اند تعجب کنید.

نکته 12: در یک کنفرانس مجازی شرکت کنید

آیا کسی از شما سال گذشته در یک کنفرانس طراحی شرکت کردید؟ من کردم. من به صورت مجازی شرکت کردم Adobe MAX – از آسایش خانه ام، با لباس خواب، به مدت سه روز. من تکالیفم را حول جلساتی که می‌خواستم شرکت کنم برنامه‌ریزی کردم و مجبور نبودم یکی را بر دیگری انتخاب کنم (یعنی «آیا پول در می‌آورم یا چیز جدیدی یاد می‌گیرم؟»). برخی از جلسات به ما نشان دادند که چگونه با ابزارهای Adobe کارهای بیشتری انجام دهیم، در حالی که برخی از آنها رهبران طراحی و کسب و کار را نشان دادند که بینش های شخصی را به اشتراک گذاشتند. روی چگونه موثرتر کار کنیم این یک راه عالی برای تغییر روال عادی من و به دست آوردن اطلاعات زیادی در مورد آینده طراحی وب در مدت زمان کوتاهی بود.

از کدام یک از این نکات برای بهبود مهارت های طراحی خود استفاده خواهید کرد؟

همانطور که قبلاً گفتم، کارهای زیادی برای بهبود مهارت های طراحی خود می توانید انجام دهید. فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید. یک یا دو چیز را انتخاب کنید روی این لیست برای شروع اگر زمان بیشتری در برنامه خود دارید و در مورد چیزهایی که تاکنون یاد گرفته اید هیجان زده هستید، چند مورد دیگر اضافه کنید. فقط آرام آرام بگیرید. مغز شما تنها قادر به جذب این مقدار در یک لحظه خواهد بود. به علاوه، آخرین چیزی که می خواهید این است که خودتان را بسوزانید روی مهارت ها را آموزش دهید و انرژی لازم برای تکمیل کار خود را نداشته باشید.

تصویر شاخص از طریق Unsplash.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1402-12-29 21:13:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید