یک تصویر ویژه وردپرس به عنوان یک تصویر کوچک برای پست وردپرس شما ظاهر می شود یا page. هدف آن جلب توجه و ارائه نگاهی پنهانی به محتوا است. داشتن یک تصویر برجسته که نشان دهنده پست شما باشد نیز به وب سایت وردپرس شما علاقه بصری می بخشد و به تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی شما کمک می کند.

یک تصویر برجسته نباید با اولین تصاویر پست های وبلاگ شما اشتباه گرفته شود. از آنجایی که هدف آن بازاریابی محتوای شما است، یک تصویر برجسته به طور کلی قابل مشاهده است روی لیست یا آرشیو پست وبلاگ شما page و زمانی که پست وردپرس خود را به اشتراک می گذارید روی رسانه های اجتماعی

این مقاله به مشکل عدم نمایش صحیح تصویر ویژه وردپرس می پردازد. ما هفت راه حل برای رفع این خطا و راه های نمایش خودکار آن ارائه خواهیم داد روی پست های وردپرس

در اینجا برخی از رایج ترین دلایلی وجود دارد که باعث می شود تصویر ویژه شما در وردپرس ظاهر نشود:

  • یک خطای HTTP ناشی از محدودیت حافظه وردپرس.
  • تضاد تم یا افزونه وردپرس.
  • یک افزونه بارگذاری تنبل از نمایش تصویر برجسته جلوگیری می کند.
  • طرح زمینه فعال شما از عملکرد تصویر برجسته پشتیبانی نمی کند.
  • مجوزهای مشاهده تصاویر برجسته مسدود شده است.
  • عملکرد تصویر برجسته در تنظیمات داشبورد شما غیرفعال است.
  • قرارگیری نادرست در page قالب.

در برخی موارد، ابزارهای توسعه‌دهنده مرورگر می‌توانند علت این مشکل را تشخیص دهند، به خصوص اگر خطای جاوا اسکریپت یا تضاد افزونه باشد. توصیه می کنیم مقاله ما را بررسی کنید روی اگر از Chrome استفاده می کنید، عناصر را با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده مرورگر بازرسی کنید.

بسته به روی دلیل این خطا، راه‌های مختلفی برای رفع عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس وجود دارد. ما این هفت راه حل ممکن را توصیه می کنیم – ببینید کدام یک برای وب سایت وردپرس شما کار می کند.

بنر میزبانی وردپرس
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 36

اگر هنگام آپلود تصاویر برجسته در وردپرس با خطای HTTP مواجه شدید، دو دلیل احتمالی وجود دارد.

برای شروع، ممکن است از محدودیت حافظه PHP تجاوز کرده باشید و از اجرای اسکریپت های مورد نیاز سایت وردپرس برای نمایش تصاویر برجسته جلوگیری کنید. از آنجایی که محدودیت حافظه پیش فرض تنها 32 مگابایت است، افزایش آن می تواند مشکل را حل کند.

احتمال دوم این است که تصاویر برجسته بیش از حداکثر اندازه آپلود PHP هستند. ارائه دهنده هاست شما معمولاً این مقدار را تعیین می کند، بنابراین ممکن است متفاوت باشد. اگر هنوز روی حداکثر اندازه آپلود تنظیم نشده است، ممکن است این چیزی باشد که شما را از آپلود تصاویر باز می دارد.

محدودیت حافظه وردپرس را افزایش دهید

این روش نیاز به تغییر هر یک از آنها دارد htaccess یا wp-config.php فایل. هر دو از طریق یک سرویس گیرنده FTP یا یک مدیر فایل قابل دسترسی هستند.

اگر انتخاب کنید که آن را اصلاح کنید htaccess فایل، این قطعه کد را در پایین اضافه کنید:

php_value memory_limit 256M

در غیر این صورت، محل را پیدا کنید wp-config.php فایل در دایرکتوری ریشه شما خط حاوی را پیدا کنید WP_MEMORY_LIMIT و مقدار آن را به 1536 م. اگر خط وجود ندارد، کد زیر را در بالا وارد کنید /* همین، ویرایش را متوقف کنید! انتشار مبارک */ یا /* همین، ویرایش را متوقف کنید! وبلاگ نویسی مبارک */:

define ( ‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘1536M’ );

هاستینگer کاربران می توانند محدودیت حافظه PHP را از طریق hPanel تغییر دهند. در اینجا روش انجام آن آمده است:

  1. هدایت به پیشرفته پیکربندی پی اچ پی از داشبورد hPanel شما.
  2. باز کن گزینه های PHP برگه
بخش PHP Options on پیکربندی PHP page on  hPanelبخش PHP Options on پیکربندی PHP page on  hPanel
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 37
  1. به پایین اسکرول کنید تا زمانی که محدودیت حافظه تنظیمات. کلیک روی منوی کشویی را انتخاب کنید و بالاترین مقدار را انتخاب کنید.
  1. کلیک صرفه جویی.

حداکثر اندازه آپلود PHP را تغییر دهید

برای تغییر حداکثر اندازه آپلود PHP، قطعه کد زیر را به پایین صفحه خود اضافه کنید htaccess فایل:

php_value upload_max_filesize 256M 
php_value post_max_size 256M

هاستینگer کاربران می توانند این کار را از طریق پیکربندی پی اچ پی منو از hPanel داشبورد. باز کن گزینه های PHP را برگه و بالاترین مقادیر را برای uploadMaxFilesize و postMaxSize زمینه های. فراموش نکنید که تغییرات را ذخیره کنید.

افزایش حداکثر اندازه آپلود از طریق تنظیمات پیکربندی PHP در داشبورد hPanelافزایش حداکثر اندازه آپلود از طریق تنظیمات پیکربندی PHP در داشبورد hPanel
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 38

2. افزونه ها یا تم ها را برطرف کنید

اکثر تم های وردپرس دارای تنظیمات تصویر ویژه متفاوتی هستند. برخی از تم های وردپرس نیاز به تنظیم دستی توسط مدیر وب سایت دارند، در حالی که برخی دیگر به طور خودکار تصاویر برجسته شما را نمایش می دهند. توصیه می کنیم تنظیمات قالب وردپرس خود را بررسی کنید یا برای دریافت کمک با پشتیبانی پوسته خود تماس بگیرید.

در مورد پلاگین ها، کد قدیمی رایج ترین دلیل تضاد افزونه است. افزونه هایی که به کتابخانه رسانه شما دسترسی دارند نیز می توانند از نمایش صحیح تصاویر برجسته جلوگیری کنند.

ابتدا سعی کنید تمام افزونه های خود را به روز کنید. اگر این مشکل را حل کرد، احتمالاً یک افزونه قدیمی مقصر است. در غیر این صورت تمامی افزونه های خود را غیرفعال کرده و یکی یکی مجددا فعال کنید.

پس از هر بار فعال سازی مجدد، بررسی کنید که آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر. هر افزونه معیوب را در صورت وجود از سایت وردپرس خود حذف کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  NGINX چیست؟ درک روش کار و موارد استفاده اصلی آن
بنر افزونه بررسی سلامت و عیب یابیبنر افزونه بررسی سلامت و عیب یابی
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 39

اگر تصاویر برجسته شما هنوز به درستی نمایش داده نمی شوند، توصیه می کنیم آن را نصب کنید بررسی سلامت افزونه این افزونه رایگان خطاهای رایج پیکربندی و مسائل شناخته شده در قالب ها و افزونه ها را شناسایی می کند و برای ایجاد یک جلسه وردپرس تمیز عیب یابی را انجام می دهد.

3. Lazy Loading را غیرفعال کنید

بارگذاری تنبل قابلیتی است که به بهبود عملکرد وب‌سایت، افزایش تجربه تلفن همراه و بهینه‌سازی بزرگترین امتیاز رنگ محتوا کمک می‌کند. با این حال، برخی از افزونه‌ها با این عملکرد، تصاویر برجسته را مانند هر تصویر دیگری در نظر می‌گیرند روی سایت شما، آنها را از نمایش مسدود می کند.

اولین قدم برای رسیدگی به این مشکل این است که بررسی کنید آیا سایت وردپرس شما دارای افزونه هایی مجهز به ویژگی های بارگذاری تنبل است یا خیر. به افزونه‌های بارگذاری مستقیم تنبل، ابزارهای بهینه‌سازی تصویر و افزونه‌های بهینه‌سازی وب‌سایت توجه زیادی داشته باشید، زیرا معمولاً این قابلیت را دارند.

خرابی ویژگی بارگذاری تنبل on رسمی page از جت پکخرابی ویژگی بارگذاری تنبل on رسمی page از جت پک
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 40

پس از خاموش کردن قابلیت بارگذاری تنبل در این افزونه ها، حافظه پنهان را پاک کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل تصویر برجسته حل می شود یا خیر.

اگر نیاز به حفظ این قابلیت دارید، توصیه می کنیم بارگذاری تنبل را برای اولین تصویر پست های خود غیرفعال کنید. برخی از پلاگین ها گزینه ای را ارائه می دهند که برخی از تصاویر را از این ویژگی حذف می کند، به شما این امکان را می دهد که از سایر ویژگی های آنها بدون تأثیرگذاری بر تصاویر برجسته خود بهره مند شوید. مستندات افزونه را بررسی کنید یا برای کمک با تیم پشتیبانی آن تماس بگیرید.

4. تنظیمات داشبورد وردپرس را پیکربندی کنید

تنظیمات نادرست داشبورد وردپرس می تواند باعث شود که تصاویر برجسته در پست شما نمایش داده نشوند و page لیست ها و ویرایشگر وردپرس خبر خوب این است که هر دو سناریو راه حل آسانی دارند.

به داشبورد وردپرس خود بروید و کلیک کنید روی گزینه های صفحه نمایش. بررسی کنید تصویر شاخص گزینه ای برای نمایش ستون تصویر برجسته در پست شما و page لیست ها

قرار دادن گزینه Featured Image در منوی گزینه های صفحه وردپرس.قرار دادن گزینه Featured Image در منوی گزینه های صفحه وردپرس.
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 41

این تصویر شاخص اکنون برگه باید در ویرایشگر محتوای شما ظاهر شود. کلیک روی را تنظیم تصویر برجسته را فشار دهید و تصویر مورد نظر را از کتابخانه رسانه انتخاب کنید.

بخش تصویر برجسته که در آن کاربران می توانند یکی را برای پست تنظیم کنندبخش تصویر برجسته که در آن کاربران می توانند یکی را برای پست تنظیم کنند
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 42

اگر تصویر شاخص گزینه در وجود ندارد گزینه های صفحه نمایش برگه، طرح زمینه فعلی شما ممکن است از عملکرد تصویر برجسته پشتیبانی نکند. بهتر است برای کمک با توسعه دهنده تم خود تماس بگیرید یا به آن مراجعه کنید مرحله 7 در زیر برای رفع این مشکل به صورت دستی.

وردپرس شش نقش پیش فرض کاربر را برای مدیریت دسترسی و اقدامات کاربران در وب سایت ارائه می دهد. ممکن است نقش کاربری مورد نیاز برای مشاهده یا آپلود تصاویر ویژه را نداشته باشید، که باعث ایجاد مشکل می شود.

تعداد زیادی پلاگین نقش کاربر به شما امکان می دهد قابلیت های نقش های کاربر پیش فرض را تغییر دهید. در اینجا مراحل اعطای مجوزهای مشاهده و آپلود تصاویر ویژه به یک نقش کاربری خاص با استفاده از ویرایشگر نقش کاربر افزونه:

  1. افزونه را نصب و فعال کنید.
  2. رفتن به کاربران ویرایشگر نقش کاربر از داشبورد وردپرس شما.
  3. نقش کاربری را که می خواهید تغییر دهید از منوی کشویی انتخاب کنید. برای این آموزش، ما در حال تغییر هستیم نویسنده مجوزها
تغییر قابلیت های نقش کاربر نویسنده با استفاده از افزونه User Role Editorتغییر قابلیت های نقش کاربر نویسنده با استفاده از افزونه User Role Editor
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 43
  1. بررسی کنید upload_files گزینه و کلیک کنید به روز رسانی. کاربران وردپرس که به این نقش اختصاص داده شده اند اکنون به کتابخانه رسانه دسترسی خواهند داشت و می توانند تصاویر ویژه را آپلود و تنظیم کنند. روی سایت شما.
افزودن قابلیت آپلود فایل به یک نقش کاربری خاص با استفاده از افزونه User Role Editorافزودن قابلیت آپلود فایل به یک نقش کاربری خاص با استفاده از افزونه User Role Editor
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 44

همچنین می‌توانید از این افزونه برای ایجاد نقش‌های سفارشی جدید با مجوزهای دلخواه خود استفاده کنید.

6. عدم نمایش تصویر ویژه را برطرف کنید روی یک صفحه گالری پست وبلاگ

بسیاری از وبلاگ ها دارای یک تصویر برجسته در کنار هر پست هستند روی گالری پست وبلاگ page برای جلب توجه بازدیدکنندگان لیست پست های اخیر وبلاگ با استفاده از آخرین پست ها بلوک ارائه شده توسط ویرایشگر گوتنبرگ، در خانه تعیین شده قرار داده شده است page.

نمونه ای از اینکه بلوک آخرین پست ها چگونه می تواند باشدنمونه ای از اینکه بلوک آخرین پست ها چگونه می تواند باشد
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 45

مراحل زیر روش تنظیم خانه را به شما نشان می دهد page نمایش با ریز عکس های پست که در وردپرس نشان داده می شود:

  1. ابتدا باید وبلاگ را ایجاد کنید page می خواهید به عنوان خانه اختصاص دهید page. رفتن به صفحات جدید اضافه کن از داشبورد وردپرس شما.
  2. پس از اضافه کردن page عنوان، بلوک آخرین پست ها را در هر جایی قرار دهید روی را page. مقاله ما را بررسی کنید روی در صورت نیاز به کمک از بلوک های وردپرس استفاده کنید process.
افزودن بلوک آخرین پست ها به وردپرس pageافزودن بلوک آخرین پست ها به وردپرس page
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 46
  1. باز کن مسدود کردن را برگه و فعال کنید نمایش تصویر برجسته گزینه. به راحتی می توانید تنظیمات دیگر مانند اندازه تصویر برجسته، تراز و تنظیمات متا پست را در صورت نیاز تنظیم کنید. پس از اتمام کار، کلیک کنید انتشار.
فعال کردن گزینه Display featured image در a page
فعال کردن گزینه Display featured image در a page
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 47
  1. به داشبورد برگردید، سپس به آن بروید تنظیمات خواندن. تنظیم شما homepage نمایش می دهد به یک استاتیک page. کلیک روی را صفحه نخست منوی کشویی را انتخاب کنید page شما قبلا ایجاد کردید انتخاب کنید ذخیره تغییرات.
تنظیم a page با بلوک آخرین پست ها به عنوان یک homepageتنظیم a page با بلوک آخرین پست ها به عنوان یک homepage
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 48
  1. هنگامی که مرحله بالا را کامل کردید، می توانید ادامه دهید. در اینجا یک نمونه از خانه جدید است page با لیستی از جدیدترین پست های وبلاگ و تصاویر ویژه مربوطه. برای این مثال، ما را تنظیم کرده ایم ارسال مطالب شامل کردن گزیده ها همراه با تاریخ ارسال و تغییر داد اندازه تصویر به ریز عکسها که در تراز چپ.
افزودن اطلاعات اضافی on پست های برجسته در بلوک آخرین پست هاافزودن اطلاعات اضافی on پست های برجسته در بلوک آخرین پست ها
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 49

نکته حرفه ای

فعال کردن نمایش تصویر برجسته گزینه از وردپرس می‌خواهد تا تصاویر برجسته را از آخرین پست‌ها بازیابی کند. اگر یک تصویر ویژه به پست مورد نظر اختصاص نداده باشید یا یک تصویر ویژه پیش فرض تنظیم نکرده باشید، یک فضای خالی ظاهر می شود.

7. فایل functions.php تم خود را ویرایش کنید

اگر هنوز نمی توانید متا باکس تصویر برجسته را در ویرایشگر محتوا ببینید یا تصاویر کوچک پست را به درستی نشان دهید، به احتمال زیاد موضوع فعلی شما از تصاویر برجسته پشتیبانی نمی کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  14 بهترین شرکت طراحی وب سایت وردپرس (و روش انتخاب مناسب)

در برخی موارد، ممکن است کدی برای فعال کردن عملکرد تصویر برجسته وجود نداشته باشد. شما می توانید با اضافه کردن کد زیر به پایین تم خود این مشکل را حل کنید functions.php فایل از طریق یک سرویس گیرنده FTP یا یک مدیر فایل:

add_theme_support('post-thumbnails', array(
'post',
'page',
'custom-post-type-name',
));

داشبورد مدیریت خود را مجدداً بارگیری کنید و کش وب سایت را پاک کنید تا ببینید آیا بخش تصویر ویژه هنگام ویرایش یک پست ظاهر می شود یا نه page.

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مبتدیان وردپرس مرتکب می شوند، استفاده از یک تصویر به عنوان تصویر برجسته و جلد است. باعث می شود تصاویر تکراری روی هم چیده شوند روی روی هم روی صفحات آرشیو، که منجر به یک تجربه بصری ضعیف می شود.

نمونه ای از خطای تکراری تصویر برجسته در وردپرس.نمونه ای از خطای تکراری تصویر برجسته در وردپرس.
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 50

پست را باز کنید یا page ویرایشگر و قسمت تصویر برجسته را در زیر قرار دهید پست برگه اگر تصویری مشابه تصویر اول محتوای شما نشان می دهد، این همان چیزی است که باعث ایجاد مشکل می شود.

بررسی اینکه آیا تصویر اختصاص داده شده به عنوان تصویر برجسته با تصویر اول پست یکسان است یا خیربررسی اینکه آیا تصویر اختصاص داده شده به عنوان تصویر برجسته با تصویر اول پست یکسان است یا خیر
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 51

راه حل این مشکل حذف تصویر کوچک پست یا بلوک تصویر از محتوا است. در حالی که می توانید یک فایل جدید برای جایگزینی یکی از دو عکس یکسان آپلود کنید، نمایش هر دو تصویر کوچک پست و تصویر جلد برای هر پست می تواند فهرست پست های شما را تحت الشعاع قرار دهد و به تجربه کاربر آسیب برساند.

پس از فهمیدن روش تنظیم صحیح یک تصویر ویژه در وردپرس، قدم بعدی این است که مطمئن شوید درست به نظر می رسد. برخی از رایج‌ترین مسائلی که بر ظاهر تصویر برجسته تأثیر می‌گذارند، عموماً شامل اندازه نادرست و استفاده از عکس‌های بهینه‌نشده است.

قبل از پرداختن به اندازه، بهتر است مطمئن شوید که تصاویر انتخابی می توانند نمایانگر وبلاگ شما باشند page. برخی از عواملی که هنگام انتخاب عکس برای یک تصویر برجسته باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • بعد، ابعاد، اندازه ‒ اندازه ایده آل تصویر ویژه برای سایت وردپرس 1200 x 628 پیکسل است.
  • جهت عکس ‒ تصاویر با عرض بیشتر از ارتفاع به عنوان تصاویر برجسته بهتر عمل می کنند.
  • ارتباط ‒ یک تصویر برجسته باید با پست یا page آن را نشان می دهد.
  • اعتبار ‒ تصویر انتخاب شده باید قانع کننده و رایگان برای استفاده باشد.

روش تغییر اندازه تصویر پیش فرض در وردپرس

وردپرس به طور خودکار کپی هایی از هر تصویر آپلود شده در کتابخانه رسانه را در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ ایجاد می کند. در حالی که این روش اندازه‌گیری تصویر، را ساده می‌کند process برای افزودن تصاویر به a page یا پست کنید، ابعاد همیشه برای تصاویر برجسته کار نمی کند.

خوشبختانه، شما می توانید اندازه های پیش فرض تصویر را به صورت دستی ویرایش کنید. برخی از تم های وردپرس ابعاد تصویر خود را دارند، بنابراین توصیه می کنیم ابتدا تنظیمات قالب خود را بررسی کنید. اگر هیچ کدام وجود ندارد، این مراحل را برای تغییر ابعاد تصویر از طریق تنظیمات وردپرس دنبال کنید:

  1. رفتن به تنظیمات رسانه ها از داشبورد وردپرس شما.
  2. ابعاد جدید تصاویر برجسته خود را در قسمت وارد کنید اندازه تصویر کوچک زمینه های.
تغییر ابعاد تصویر کوچک وردپرستغییر ابعاد تصویر کوچک وردپرس
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 52
  1. انتخاب کنید ذخیره تغییرات.

نکته حرفه ای

مقاله ما را بررسی کنید روی اندازه های تصویر وردپرس برای ایجاد ابعاد جدید تصویر سفارشی یا اجرای تغییرات با استفاده از افزونه ها.

تمام تصاویر وب سایت شما، از جمله تصاویر برجسته، به عملکرد وب سایت، تجربه کاربری و تلاش های کلی سئو کمک می کند. بنابراین، بهینه سازی آنها ضروری است. با آسان‌تر کردن خزیدن تصاویر برجسته، می‌توانید رتبه بالاتری کسب کنید روی صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP).

چندین راه برای بهینه سازی تصاویر وردپرس وجود دارد:

  • فایل های بزرگ را فشرده کنید تا سریعتر بارگذاری شوند.
  • ابعاد تصویر را با استفاده از روش هایی که در بالا توضیح داده شد تغییر اندازه دهید.
  • ارائه تصاویر از طریق یک شبکه تحویل محتوا.
  • تصاویر استفاده نشده را از کتابخانه رسانه وردپرس خود حذف کنید.
  • متن جایگزین تصاویر خود را بهینه کنید.

مقاله مفصل ما را ارائه دهید روی بهینه سازی تصاویر وردپرس یک مطالعه که در آن هر روش را تجزیه می کنیم. همچنین برخی از بهترین افزونه های وردپرس را برای بهینه سازی تصویر ارائه می دهد.

از آنجایی که آنها چهره صفحات و پست های شما هستند، باید مطمئن شوید که تصاویر برجسته شما به درستی کار می کنند و کیفیت بالایی دارند. با این حال، ممکن است فراموش کنید که یک تصویر ویژه را تنظیم کنید.

تنظیم یک تصویر برجسته پیش فرض برای سایت وردپرس شما به جلوگیری از داشتن یک فضای خالی ناخوشایند کمک می کند روی شما page یا اگر نتوانستید یکی را تنظیم کنید پست کنید. در اینجا روش اختصاص یک تصویر برجسته پیش فرض آمده است:

  1. را نصب و فعال کنید تصویر ویژه پیش فرض افزونه
  2. هدایت به تنظیمات رسانه ها از داشبورد وردپرس شما.
  3. کلیک روی را تصویر برجسته پیش فرض را انتخاب کنید را فشار دهید و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
گزینه تصویر برجسته پیش فرض پس از نصب افزونه فعال می شودگزینه تصویر برجسته پیش فرض پس از نصب افزونه فعال می شود
خطای عدم نمایش تصویر ویژه وردپرس: دلایل چرا + 7 راه حل 53
  1. پس از اتمام کار، انتخاب کنید ذخیره تغییرات.

تعداد زیادی افزونه تصویر برجسته پیش فرض در دایرکتوری وردپرس وجود دارد. آنها به شما این امکان را می دهند که اولین تصویر از محتوای خود را به عنوان یک تصویر برجسته اختصاص دهید یا تصاویر خارجی را از طریق URL ها اضافه کنید. با خیال راحت از افزونه ای که با نیازهای شما مطابقت دارد استفاده کنید.

نتیجه

تصویر برجسته یک ویژگی مفید وردپرس است که ارزش بصری را به سایت وردپرس شما می‌افزاید و بازدیدکنندگان را جذب می‌کند. ریز عکسها را پست کنید روی جلوی وب سایت شما page و رسانه های اجتماعی به افزایش ترافیک و افزایش تلاش های SEO شما کمک می کنند. بنابراین، تصویر اصلی شما باید به درستی کار کند.

ما متداول‌ترین دلایلی را که باعث می‌شوند تصاویر برجسته نشان داده نشوند را پوشش داده‌ایم و هفت راه‌حل برای رفع این مشکل را مورد بحث قرار داده‌ایم. شما همچنین یاد گرفته اید که چگونه تصاویر برجسته را با اندازه صحیح نمایش دهید و ظاهر آنها را خودکار کنید روی وبسایت شما.

امیدواریم این مقاله به شما در درک بهتر این مشکل وردپرس و غلبه بر آن کمک کرده باشد. موفق باشید!