وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه بدانم نیازهای میزبانی من چیست؟

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


چگونه بدانم نیازهای میزبانی من چیست؟ 1

هنگامی که شروع به بررسی میزبانی وب سایت و تعداد زیادی از برنامه های ارائه شده کردید، احتمالاً سؤالاتی برای شما پیش خواهد آمد. ممکن است تعجب کنید که در الف به چه چیزی نیاز دارید host.

شما نمی خواهید طرحی دریافت کنید که مناسب سایت شما نباشد و باعث کند بازدید و استفاده از آن کند و وحشتناک باشد. از طرف دیگر، شما نمی خواهید بیش از حد خرج کنید روی یک برنامه داشته باشید و موارد اضافی زیادی داشته باشید که به آنها نیاز ندارید.

اینها مسائل رایجی هستند – تقریباً همه در اولین نگاه کردن به برنامه های میزبانی با آنها روبرو می شوند.

به منظور کمک، ما سه دسته را گرد هم آورده ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه برنامه ای متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

ذخیره سازی (برای آنچه مهم است جا داشته باشید)

میزبانی وب است process ذخیره سازی داده های وب سایت شما روی یک سرور بسته به روی در این طرح، شما مقدار مشخصی از فضای ذخیره سازی را خواهید داشت که سایت شما می تواند اشغال کند.

کاری که باید انجام دهید این است که اندازه وب سایت خود را تعیین کنید. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. شما می توانید cPanel را برای استفاده از فضای دیسک بررسی کنید یا می توانید یک ابزار آنلاین را در گوگل جستجو کنید که هر کدام را در اختیار شما قرار می دهد pageاندازه آن را اضافه کنید تا اندازه سایت خود را مشخص کنید.

به دنبال طرحی باشید که کمی بزرگتر از سایت شما باشد. برای افزایش ترافیک و همچنین هرگونه ارتقای آتی که ممکن است بخواهید انجام دهید به این مورد نیاز دارید.

رویکرد اول امنیت

در حالی که ذخیره سازی یک عامل بسیار محبوب در کیفیت میزبانی است، ممکن است مهم ترین آن نباشد. در حالی که هر یک از این دسته بندی ها بسیار مهم هستند، امنیت تنها چیزی است که به طور فعال از وب سایت شما دفاع می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  پنج راه برای یادگیری و بهبود مهارت های توسعه وب

اکثر هاست ها حداقل دارای اقدامات امنیتی اساسی هستند – برای مثال یک فایروال. با این حال، سایت شما ممکن است به بیش از این نیاز داشته باشد. اگر یک وب سایت ثابت بدون فرم تماس، سفارش یا نیاز به پرداخت دارید، احتمالاً می توانید از امنیت عادی خود دور شوید. host ارائه می دهد. اگر سایت شما هر یک از این گزینه ها را دارد، به امنیت بیشتری نیاز خواهید داشت.

رایج ترین امنیت اضافی، گواهی SSL است که وب سایت شما را ایمن می کند. شما می توانید با یک تصویر قفل کوچک در نوار آدرس متوجه شوید که آیا یک وب سایت این مورد را دارد یا خیر.

راه دیگر برای بهبود امنیت، انتخاب یک برنامه میزبانی وب سایت اختصاصی است. این تضمین می کند که فقط سایت شما وجود دارد روی یک سرور و در نتیجه خطر حمله داخلی را که هنگام استفاده از یک برنامه میزبانی مشترک ایجاد می شود، از بین می برد.

گواهینامه های SSL، فایروال ها و هر اقدام امنیتی دیگری که ارائه می شود شروع خوبی است. اگر چیزی را می بینید که از آن مطمئن نیستید، کافی است یک تحقیق سریع اینترنتی انجام دهید تا مطمئن شوید که چیزی است که شما نیاز دارید.

شما نیاز به پشتیبانی دارید

پشتیبانی همیشه باید بخش مهمی از تصمیم گیری شما باشد process. چرا؟ خوب، زمانی می رسد که وب سایت شما از کار می افتد. این می تواند ناشی از یک به روز رسانی بد، یک هکر یا چیز دیگری خارج از کنترل شما باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش تهیه پشتیبان از سرور مجازی لینوکس ( Linux VPS Backup)

با در دسترس بودن یک تیم پشتیبانی خوب، این احتمال وجود دارد که شما host از قبل در مورد این موضوع مطلع خواهد شد و کار می کند روی آی تی. پشتیبانی زنده نیز تنها چیزی نیست که باید در نظر گرفته شود. اگر بخواهید چیزی را خودتان انجام دهید چطور؟ داشتن یک host که یک پایگاه داده از روش انجام کارها و راهنماها را ارائه می دهد، به شما امکان می دهد اگر آن چیزی است که می خواهید، خودتان آن را انجام دهید.

هنگام دریافت سریع کمک، پشتیبانی 24 ساعته باید کاملاً باشد. داشتن توانایی تحقیق در مورد مسائل، تکنیک ها و جهت گیری ها روی خودتان توانایی شما را برای اجرای وب سایت شما بهبود می بخشد.

اولویت های میزبانی وب شما

در حالی که جنبه های دیگری در میزبانی وب سایت وجود دارد، این سه مورد کاملاً ضروری است. وقتی نوبت به انتخاب طرح می رسد، قیمت همان قیمت خواهد بود.

با این حال، ذخیره سازی، امنیت و پشتیبانی می تواند بسیار متفاوت باشد و تفاوت زیادی در تجربه مشتری وب سایت شما ایجاد کند.

اگر می خواهید در مورد احساس ما بیشتر بدانید روی این موضوعات و موارد دیگر، به برنامه های میزبانی مختلف ما نگاهی بیندازید. ما در مورد میزبانی جدی هستیم و می خواهیم بهترین محصول را برای وب سایت شما ارائه دهیم.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید