WP-Content Uploads: چیست و چگونه فایل ها را در وردپرس آپلود کنیم

این WP-Content دایرکتوری در تمامی سایت های وردپرس نقش بسزایی دارد. محتوای وب سایت شما، از جمله آپلود فایل ها و رسانه ها و همچنین دارایی های همه افزونه ها و تم های نصب شده را در خود جای می دهد. روی سایت وردپرس شما اگر این دایرکتوری را حذف کنید، وب سایت شما از کار می افتد.

این پوشه به دلیل اهمیتی که دارد هدف محبوب هکرها است. برای به حداقل رساندن خطرات امنیتی، صاحبان وب سایت باید بدانند که چگونه به آنها دسترسی داشته باشند، مدیریت کنند و از آنها محافظت کنند WP-Content دایرکتوری به درستی

این مقاله مراحل دسترسی و آپلود را پوشش می دهد WP-Content فهرست راهنما. ما همچنین به شما آموزش می دهیم که چگونه آن را پنهان کنید WP-Content/Uploads پوشه از عموم، جلوگیری از حمله هکرها در پشتی روی سایت وردپرس شما

این یک پوشه اصلی در وب سایت وردپرس شما است که تمام فایل های سایت شما را ذخیره می کند. محتوای آن شامل بارگذاری‌های رسانه‌ای و فایل‌های متعلق به پلاگین‌ها و تم‌های نصب‌شده‌تان است، اما محدود به آن نیست.

روش دسترسی به پوشه WP-Content

می توانید به وردپرس دسترسی داشته باشید WP-Content دایرکتوری با استفاده از ارائه دهنده هاست شما مدیر فایل. آموزش زیر روش انجام آن را از طریق توضیح می دهد هاستینگer hPanel:

  1. وارد حساب میزبانی وب خود شوید و به آن بروید میزبانی → مدیریت کنید.
  2. با ورود به حساب میزبانی page، به پایین اسکرول کنید فایل ها بخش و انتخاب کنید مدیر فایل.
  3. روی دایرکتوری ریشه خود دوبار کلیک کنید (public_html) و مکان را پیدا کنید WP-Content دایرکتوری داخل
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
WP-Content Uploads: چیست و چگونه فایل ها را در وردپرس آپلود کنیم 6

روش آپلود پوشه WP-Content

هنگام آپلود سایت خود در یک وب سرور دیگر، باید پوشه WP-Content را از طریق نصب وردپرس جدید آپلود کنید. مدیر فایل یا SFTP. این بار، مراحل انجام این کار را با استفاده از روش دوم توضیح خواهیم داد:

  1. با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یک اتصال FTP ایجاد کنید.
  2. پانل سمت چپ فایل های کامپیوتر محلی شما را نمایش می دهد، در حالی که پانل سمت راست فهرست راه دور وب سایت وردپرس شما را نمایش می دهد. مطمئن شوید که پنل سمت راست دایرکتوری ریشه شما باز است (public_html).
  1. بکشید و رها کنید WP-Content پوشه از پنل سمت چپ به پنل سمت راست. یک اخطار پاپ آپ ظاهر می شود که از شما درخواست تایید برای بازنویسی یا ادغام فایل های موجود وردپرس می کند. اگر این یک نصب جدید وردپرس است، می توانید انتخاب کنید که آنها را بازنویسی کنید – کلیک کنید خوب.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش قرار دادن اسکریپت ها با استفاده از wp_enqueue_scripts Hook در وردپرس

نکته حرفه ای

این روش همچنین برای آپلود فایل های رسانه ای در کتابخانه رسانه وردپرس شما کار می کند. اگر به داشبورد مدیریت دسترسی ندارید، می‌توانید از یک سرویس گیرنده FTP برای دسترسی به فهرست راهنمای WP-Content/Uploads استفاده کنید و فایل‌هایی را برای استفاده بعدی در آنجا اضافه کنید.

روش مخفی کردن پوشه WP-Content

شما WP-Content مخزن یک نقطه ورود ایده آل برای هکرها برای دسترسی به اطلاعات حساس وب سایت شما یا تزریق کد مخرب به آن است. برای کاهش خطر حملات سایبری، توصیه می کنیم مسیر URL آن را پنهان کنید.

دو راه برای پنهان کردن وجود دارد WP-Content پوشه ‒ با استفاده از a افزونه وردپرس یا به صورت دستی.

بسیاری از افزونه های امنیتی وردپرس دارای ویژگی ای هستند که دایرکتوری های وب سایت را ایمن می کند. مراحل زیر برای ایمن سازی شما آورده شده است WP-Content پوشه با استفاده از سخت شدن WP افزونه:

  1. افزونه را نصب و فعال کنید.
  2. هدایت به سخت شدن WP رفع کننده های امنیتی از داشبورد وردپرس شما.
  3. گسترش دهید سخت شدن سرور بخش و گزینه کناری را تغییر دهید پنهان کردن فهرست فهرست WP شامل. انجام این کار مسیر URL دایرکتوری های شما را پنهان می کند و از کشف ساختار دایرکتوری و مرور محتوای سایت شما توسط اشخاص ثالث جلوگیری می کند.
Hide Directory Listing of WP شامل گزینه ای برای مخفی کردن مسیر URL دایرکتوری های وردپرس است.Hide Directory Listing of WP شامل گزینه ای برای مخفی کردن مسیر URL دایرکتوری های وردپرس است.

روش دستی نیاز به اضافه کردن کد به htaccess فایل. در اینجا روش مسدود کردن دسترسی به WP-Content/آپلودها پوشه و غیرفعال کردن اجرای PHP در آن:

  1. به سمت خود حرکت کنید WP-Content/آپلودها دایرکتوری از دایرکتوری ریشه با استفاده از مدیر فایل.
  2. فایل htaccess. را پیدا کنید (یا یک فایل جدید در htaccess در صورت وجود هیچ کدام فرمت کنید) و کد زیر را اضافه کنید:
# Kill PHP Execution
<Files ~ ".ph(?:p[345]?|t|tml)$">
deny from all
</Files>
Order Allow, Deny 
Deny from all 
Allow from all
  1. تغییرات را ذخیره کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  وردپرس 5.9: نگاهی عمیق به ویرایش کامل سایت

سایر مطالب پیشنهادی

چگونه وردپرس را ایمن کنیم
روش اضافه کردن پست های مرتبط با وردپرس
راهنمای قالب‌های تاریخ وردپرس
روش آپلود سند در وب سایت با استفاده از مدیریت فایل و وردپرس

نتیجه

یک سایت وردپرسی بدون a نمی تواند کار کند WP-Content فهرست راهنما. با درک نقش آن روی وب سایت شما و روش عملکرد آن، می توانید عملیات آن را حفظ کنید و پوشه را از هکرها ایمن کنید. امیدواریم این مقاله تا حدودی روشن شده باشد روی عملکرد و اهمیت WP-Content فهرست راهنما. موفق باشید.

سوالات متداول آپلود محتوای WP-Content

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آپلود محتوای wp، سوالات متداول زیر را بخوانید.

چگونه می توانم همه فایل های WP-Content را دانلود کنم؟

برای دانلود همه فایل‌های wp-content، از طریق FTP یا hPanel به وب‌سایت خود متصل شوید، به پوشه wp-content بروید، همه فایل‌ها و پوشه‌های موجود در آن را انتخاب کنید و سپس با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا مدیریت فایل hPanel آنها را در رایانه محلی خود دانلود کنید.

چرا آپلودهای WP-Content من در وردپرس نمایش داده نمی شوند؟

اگر آپلودهای محتوای wp شما در وردپرس نمایش داده نمی‌شوند، ممکن است به دلیل مجوزهای فایل نادرست، مشکل در حافظه پنهان، تداخل افزونه یا مشکل در کد قالب شما باشد. برای تعیین علت اصلی و حل مشکل، توصیه می‌شود هر احتمال را عیب‌یابی کنید.