تست تم ها و پلاگین های جدید روی وب سایت زنده شما می تواند باعث مشکلات عملکرد، کاهش زمان بارگذاری و حتی خرابی شود. بدون سایت آزمایشی، ایمن سازی و بهینه سازی وردپرس برای سرعت چالش برانگیز می شود. بنابراین، دانستن روش نصب وردپرس به صورت محلی ضروری است.

استفاده از نسخه ذخیره شده وردپرس روی کامپیوتر شما، می توانید هر تغییری را که دوست دارید ایجاد کنید و بازدیدکنندگان شما آنها را نخواهند دید. این به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار را آزمایش کنید، مهارت‌های کدنویسی را بیاموزید و اشکالات عملکرد را با خیال راحت اسکن کنید. همچنین می‌تواند به عنوان یک محیط صحنه‌سازی قبل از پخش زنده عمل کند.

در این راهنما، شما را با process نصب وردپرس به صورت محلی و ارائه سه روش مختلف برای انجام آن. بیایید به داخل بپریم!

چرا باید بخواهید وردپرس را به صورت محلی نصب کنید؟

وردپرس یک پلت فرم انعطاف پذیر و کاربر پسند است. ساخت یک وب سایت و آنلاین شدن آن را سریع و ساده می کند. با این حال، می توان از آن برای نصب وردپرس به صورت محلی نیز استفاده کرد.

انجام این کار باعث ایجاد یک وب سایت آفلاین می شود که ذخیره می شود روی رایانه شما و فقط شما یا هرکس دیگری که به آن دستگاه دسترسی دارد قابل مشاهده است. در ابتدا ممکن است ایجاد یک وب سایت خصوصی به این روش غیر منطقی به نظر برسد، اما دلایل زیادی برای این کار وجود دارد.

به عنوان مثال، می‌توانید یک وب‌سایت جدید به صورت محلی بسازید و پس از آماده شدن برای انتشار، آن را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید. این اطمینان حاصل می کند که هیچ موتور جستجو یا بازدیدکننده انسانی آن را قبل از تکمیل نخواهند دید.

با این حال، شما همچنین می توانید یک نسخه محلی از وب سایت زنده موجود خود ایجاد کنید. در اینجا فقط چند مورد از کاربردهای این نوع کپی محلی آورده شده است:

  • تم های جدید را آزمایش کنید یا افزونه های وردپرس را نصب کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کنند و باعث خطای سازگاری نمی شوند
  • به روز رسانی ها، ویژگی های جدید و ابزارهای شخص ثالث را امتحان کنید
  • طراحی مجدد بخشی از سایت خود را آزمایش کنید
  • عیب یابی انجام دهید، خطاها را بررسی کنید و راه حل هایی را برای ایمن سازی وردپرس آزمایش کنید

با یک محیط تست محلی، می توانید روش کدنویسی را نیز یاد بگیرید. به جای ویرایش سایت زنده و از دست دادن داده های احتمالی، می توانید فایل های وردپرس محلی خود را با امنیت آزمایش کنید.

یکی از مزایای دیگر این است که یک سایت وردپرس محلی را راه اندازی کنید روی کامپیوتر شما به اتصال اینترنت نیاز ندارد. این می تواند به شما امکان دهد وب سایت خود را به صورت آفلاین توسعه دهید، بنابراین نیازی نیست منتظر سرعت پایین اینترنت باشید یا به یک اتصال قابل اعتماد دسترسی داشته باشید.

ایجاد یک سایت وردپرس محلی نیز کاملا رایگان است. این می تواند یک گزینه عالی برای مبتدیانی باشد که می خواهند وب سایت خود را قبل از خرید یک طرح میزبانی یا دامنه توسعه دهند. شما می توانید جنبه های فنی اجرای یک وب سایت با یک سایت محلی را قبل از جمع آوری هزینه های ماهانه بیاموزید.

نکته حرفه ای

اگر می خواهید وردپرس را نصب کنید روی سرور وب خود، با خیال راحت راهنمای کامل ما را در مورد روش نصب وردپرس بررسی کنید.

روش نصب وردپرس به صورت محلی

اگر می خواهید یک سایت وردپرس محلی نصب کنید، مهم است که ابزار مناسب را پیدا کنید. از آنجایی که وردپرس مستقیما اجرا نمی شود روی کامپیوتر شما، به نرم افزار توسعه وب که قادر به انجام این کار باشد نیاز دارید.

Local نرم افزار وردپرس اغلب شامل وب سرور آپاچی، PHP و MySQL است. این پلتفرم ها با هم کار می کنند تا محیطی را ایجاد کنند که از یک سایت محلی پشتیبانی کند. با دانلود آنها در یک بسته، می توانید از دردسر نصب جداگانه آنها جلوگیری کنید.

با این حال، شما باید نرم افزار سازگار را برای رایانه خود نصب کنید. برخی از محیط های توسعه وب به طور خاص برای ویندوز یا مک طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر از هر دو پشتیبانی می کنند. بیایید نگاهی به سه گزینه برتر بیندازیم.

روش 1: وردپرس را به صورت محلی نصب کنید روی پنجره ها

برای کاربران ویندوز، دانلود WampServer را توصیه می کنیم.

رسمی WampServer homepage.

WampServer یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز است که از یک محیط توسعه وب محلی پشتیبانی می کند. هر کسی می تواند این منبع رایگان را برای دسترسی به یک وب سایت محلی بدون اتصال به اینترنت یا وب دانلود کند host.

وقتی تنظیمات نصب وردپرس را یاد می گیرید روی WAMP، شما می توانید از Apache2، PHP و پایگاه داده MySQL برای ایجاد یک سایت محلی استفاده کنید. سپس می توانید آن را مدیریت کنید phpMyAdmin.

1. دانلود WAMP

برای شروع، به وب سایت WampServer و حرکت کنید به دانلودها. در آنجا دو گزینه را مشاهده خواهید کرد – 64 بیت و 32 بیت.

دو گزینه برای دانلود WampServer.دو گزینه برای دانلود WampServer.

شما باید بهترین نسخه را برای رایانه خود دانلود کنید روی نوع سیستم عامل آن اگر نمی دانید از چه سیستم عاملی استفاده می کنید، می توانید به سراغ آن بروید کنترل پنل -> سیستم و امنیت -> سیستم، و سپس به دنبال نوع سیستم بخش.

بخش System Type که سیستم عامل PC مبتنی بر x64 را نشان می دهد.بخش System Type که سیستم عامل PC مبتنی بر x64 را نشان می دهد.

در آنجا می توانید متوجه شوید که آیا سیستم عامل 64 بیتی دارید یا 32 بیتی. سپس فایل WampServer را که با تنظیمات شما مطابقت دارد دانلود کنید.

2. مرورگر پیش فرض خود را تعریف کنید

پس از دانلود فایل مناسب، پوشه ذخیره شده را باز کنید. کلیک روی فایل اجرایی WampServer برای شروع process. با این کار ویزارد نصب باز می شود.

جادوگر نصب WampServer.جادوگر نصب WampServer.

سپس دستورالعمل های نصب را دنبال کنید، که شامل پذیرش موافقت نامه مجوز است. همچنین برای نصب WampServer باید یک مکان مقصد تعیین کنید.

انتخاب مکان مقصد هنگام نصب WampServer.انتخاب مکان مقصد هنگام نصب WampServer.

جادوگر نصب را ادامه دهید تا به صفحه ای برسید که بتوانید انتخاب های خود را تأیید کنید. سپس کلیک کنید روی نصب. این کار شروع به استخراج فایل ها و ارسال آنها به مقصد تعیین شده شما می کند:

پنجره راه اندازی که به اطلاع می رساند Wampserver64 آماده نصب است.پنجره راه اندازی که به اطلاع می رساند Wampserver64 آماده نصب است.

WampServer از شما می خواهد تا تأیید کنید که از چه مرورگر وب پیش فرضی می خواهید در هنگام نصب استفاده کند. برنامه به طور پیش فرض اینترنت اکسپلورر است، اما شما می توانید هر چیزی را که ترجیح می دهید تعیین کنید.

پنجره راه اندازی که به شما اطلاع می دهد Wampserver64 در حال نصب است.پنجره راه اندازی که به شما اطلاع می دهد Wampserver64 در حال نصب است.

پس از نصب process کامل است، WampServer یک صفحه دستورالعمل مختصر را به شما نشان می دهد که روش تعامل با نرم افزار را توضیح می دهد. در مرحله بعدی روش انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

3. phpMyAdmin را راه اندازی کنید و وارد شوید

اگر این اولین بار است که از WampServer استفاده می کنید، باید برنامه را از طریق راه اندازی کنید شروع کنید منو. پس از انجام این کار، یک نماد جدید در نوار وظیفه ظاهر می شود.

مطمئن شوید که نماد سبز است، به این معنی که همه چیز به درستی کار می کند. اگر یک نماد قرمز یا زرد مشاهده کردید، باید با راه اندازی مجدد برنامه مشکل را حل کنید.

سپس کلیک کنید روی phpMyAdminکه از آن برای مدیریت پایگاه داده MySQL استفاده خواهیم کرد. همچنین می توانید با باز کردن مرورگر خود و تایپ کردن به صفحه phpMyAdmin دسترسی پیدا کنید localhost. با این کار پیکربندی سرور WampServer باز می شود page.

جزئیات پیکربندی سرور WampServer.جزئیات پیکربندی سرور WampServer.

در صفحه ورود به سیستم phpMyAdmin خود را وارد کنید “ریشه” زیر قسمت نام کاربری ترک کلمه عبور فیلد خالی

پنجره خوش آمدید به phpMyAdmin.پنجره خوش آمدید به phpMyAdmin.

بعد از این کلیک کنید روی برو برای دسترسی به داشبورد phpMyAdmin.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  8 بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس وردپرس (رایگان و پولی) در سال 1402

4. ایجاد یک پایگاه داده و نصب وردپرس

در میان زبانه های بالای page، انتخاب کنید پایگاه های داده. برای ایجاد یک پایگاه داده جدید برای سایت وردپرسی خود، یک نام را در جعبه متن وارد کنید و انتخاب کنید مجموعه در منوی کشویی زیر

ایجاد پایگاه داده جدیدایجاد پایگاه داده جدید

اکنون باید پلتفرم را دانلود کنید. برو به WordPress.org وب سایت و انتخاب کنید وردپرس را دریافت کنید.

وب سایت WordPress.org.وب سایت WordPress.org.

پس از دانلود به عنوان یک ZIP پوشه وردپرس را استخراج کرده و کپی کنید. سپس پوشه ای را که WAMP را در آن نصب کرده اید پیدا کنید. پوشه وردپرس را در این پوشه روت قرار دهید.

محل پوشه وردپرس شما.محل پوشه وردپرس شما.

نام پوشه وردپرس را به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید. به عنوان مثال، شما ممکن است آن را صدا کنید “سایت mytesting”. از آنجایی که این آدرس و عنوان سایت وردپرس محلی شما خواهد شد، مطمئن شوید که واضح و توصیفی است.

5. از سایت تست خود بازدید کنید

برای اتمام نصب WampServer WordPress، مرورگر وب خود را باز کرده و به آن بروید http://localhost/mytestingsite. جایگزین کردن “سایت mytesting” با نامی که در مرحله قبل انتخاب کردید.

برای شروع راه اندازی وردپرس، باید زبانی را انتخاب کنید. هنگام پر کردن جزئیات پایگاه داده، استفاده کنید “ریشه” به عنوان نام کاربری خود و فضای رمز عبور را خالی بگذارید.

برای شروع راه اندازی وردپرس، جزئیات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید.برای شروع راه اندازی وردپرس، جزئیات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید.

پس از این، وردپرس به پایگاه داده شما متصل می شود و می توانید نصب را ادامه دهید process. با مشاهده صفحه خوش آمدگویی، عنوان، نام کاربری، رمز عبور و آدرس ایمیل سایت را برای حساب وردپرس خود وارد کنید.

صفحه نصب وردپرس برای درج اطلاعات وب سایت از جمله عنوان سایت، نام کاربری و رمز عبورصفحه نصب وردپرس برای درج اطلاعات وب سایت از جمله عنوان سایت، نام کاربری و رمز عبور

در نهایت کلیک کنید وارد شدن برای دسترسی به داشبورد وردپرس سایت محلی خود. پس از آن، شما آماده شروع هر آزمایش و/یا عیب یابی دلخواه هستید.

اگر با هر گونه مشکل عملکردی مواجه شدید که مانع از انجام این مراحل می شود، می توانید آن را مطالعه کنید انجمن های پشتیبانی WampServer برای نکات عیب یابی در آنجا، می‌توانید وضوح بسیاری از مشکلات رایج سرور WAMP را پیدا کنید.

نکته تخصصی

در حالی که یک محیط تست محلی به شما امکان کنترل بر روی تنظیمات وردپرس را می‌دهد، جعبه‌های ماسه‌ای آنلاین و سایت‌های آزمایشی برای آزمایش‌های سریع، مانند وردپرس Playground، جذب می‌شوند. اگر می خواهید راه حلی سریع و بدون دردسر فنی داشته باشید، اینها را انتخاب کنید.

ویرایشگرویرایشگر

لئوناردوس N.

متخصص محتوا (رده وردپرس)

روش 2: وردپرس را به صورت محلی نصب کنید روی سیستم عامل مک

برای نصب وردپرس برای مک به صورت محلی، به نرم افزار سازگار نیاز دارید. برای شروع نصب وردپرس به صورت محلی، توصیه می کنیم از آن استفاده کنید MAMP. این یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد یک سایت وردپرس محلی است روی سیستم های macOS

وب سایت رسمی MAMPS.وب سایت رسمی MAMPS.

MAMP یک بسته نرم افزاری ترکیبی است. به عبارت دیگر، شما تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک محیط وردپرس محلی را خواهید داشت. از یک تنظیم مشابه پیروی می کند process به WAMP، با این تفاوت که گزینه هایی برای پشتیبانی از نرم افزارهای مبتنی بر macOS دارد.

استفاده کردن MAMP حرفه ای، حتی می توانید سایت وردپرس خود را تست کنید روی یک دستگاه تلفن همراه با آن برنامه NAMO، می توانید وب سایت خود را ویرایش کنید روی دستگاه های مختلف مانند گوشی هوشمند یا تبلت شما.

یکی دیگر از مزایای MAMP این است که شما نیازی به شروع یک اسکریپت یا تغییر هیچ فایل پیکربندی ندارید. از آنجایی که MAMP هیچ سیستم موجود را تغییر نمی دهد، می توانید پس از پایان استفاده از برنامه، به سادگی آن را حذف کنید.

1. MAMP را دانلود و نصب کنید

ابتدا به وب سایت MAMP و کلیک کنید روی دانلود رایگان. کاربران ویندوز گزینه ای برای دانلود MAMP برای سیستم عامل خود خواهند دید. با این حال، کاربران مبتنی بر مک باید یکی از نسخه‌های macOS را انتخاب کنند.

سه نسخه ممکن MAMP برای دانلود.سه نسخه ممکن MAMP برای دانلود.

هنگام دانلود هر یک از این گزینه ها، می توانید به MAMP و MAMP PRO دسترسی داشته باشید. با این حال، می توانید MAMP PRO را حذف کنید تا فقط از نسخه رایگان استفاده کنید.

سپس فایل MAMP دانلود شده را باز کنید. با این کار دستورالعمل های گام به گام نصب اجرا می شود.

دستورالعمل نصب MAMP.دستورالعمل نصب MAMP.

با پذیرش موافقت نامه مجوز و انتخاب دیسکی که می خواهید MAMP را نصب کنید، شروع کنید روی. قبل از نصب، برنامه دقیقاً به شما می گوید که نرم افزار از چه مقدار فضای ذخیره سازی استفاده می کند.

پس از اینکه راهنمای نصب را دنبال کردید، باید یک پیام موفقیت آمیز دریافت کنید که به شما می گوید نصب با موفقیت انجام شده است.

خلاصه: نصب MAMP با موفقیت به پایان رسید.خلاصه: نصب MAMP با موفقیت به پایان رسید.

هنگامی که این را مشاهده کردید، می توانید جادوگر نصب را ببندید.

2. تنظیمات برگزیده خود را سفارشی کنید

اکنون با دوبار کلیک کردن، برنامه MAMP را اجرا کنید روی نماد آن پیدا کن اولویت ها منو در گوشه سمت چپ بالا و انتخاب کنید پورت ها برگه

تب Ports در زیر تنظیمات MAMP.تب Ports در زیر تنظیمات MAMP.

در قسمت Apache Port وارد کنید “80”. این به شما امکان می دهد با استفاده از URL به سایت محلی خود دسترسی پیدا کنید http://localhost بجای http://localhost:8888. با این حال، به خاطر داشته باشید که استفاده از “80” به عنوان پورت آپاچی شما همیشه رمز عبور خود را از شما می خواهد.

پورت MAMP Apache را روی 80 تنظیم کنید.پورت MAMP Apache را روی 80 تنظیم کنید.

نگه دارید Nginx بندر در “8888” و MySQL بندر در “8889”. پس از اتمام سفارشی سازی پورت ها، را انتخاب کنید خوب.

سپس، به وب سرور برگه پوشه ای را که می خواهید وب سایت خود را در آن ذخیره کنید انتخاب کنید (محل پیش فرض آن خواهد بود برنامه های کاربردی/MAMP/htdocs).

تب Server در تنظیمات MAMP.تب Server در تنظیمات MAMP.

می توانید یک پوشه جدید انتخاب کنید و نام آن را هر چیزی که می خواهید بگذارید. به عنوان مثال، ریشه سند شما می تواند باشد /کاربران/نام کاربری/سایت ها/وردپرس/.

بعد از اینکه تغییرات خود را انجام دادید، کلیک کنید روی خوب.

3. وردپرس را دانلود کنید و آن را به دایرکتوری ریشه منتقل کنید

اکنون زمان دانلود وردپرس است. حرکت به WordPress.org وب سایت و کلیک کنید روی گرفتن وردپرس. سپس استخراج کنید ZIP پوشه وردپرس را فایل و کپی کنید.

برو به یاب و حرکت کنید به برنامه ها -> MAMP. پوشه دایرکتوری ریشه ای را که در مرحله قبل نام بردید پیدا کنید و پوشه وردپرس را در آنجا قرار دهید.

نام پوشه وردپرس را هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید از یک نام به یاد ماندنی مانند “محل تست”.

4. یک پایگاه داده ایجاد کنید

به کنترل پنل MAMP خود برگردید و کلیک کنید روی دکمه برچسب زده شده WebStart. این یک مرورگر را باز می کند و شما را به استقبال MAMP می برد page. پیدا کن ابزار منوی کشویی و کلیک کنید روی phpMyAdmin.

محل phpMyAdmin on کنترل پنل MAMP شمامحل phpMyAdmin on کنترل پنل MAMP شما

روی شما phpMyAdmin page، به پایگاه های داده برگه زیر ایجاد پایگاه داده بخش، نام پایگاه داده را وارد کنید. حتما انتخاب کنید utf8_general-ci همانطور که در انتخاب زیر نشان داده شده است.

تب Databases on phpMyAdmin شماتب Databases on phpMyAdmin شما

بعد از این کلیک کنید روی ایجاد کردن.

5. به سایت تست بروید

حالا بیایید وردپرس را نصب کنیم روی localhost. برای شروع، مرورگر وب خود را باز کرده و وارد شوید http://localhost. اگر تنظیمات خود را به درستی پیکربندی کرده باشید، این یک استقبال از وردپرس را به همراه خواهد داشت page.

خوش آمدید وردپرس page.خوش آمدید وردپرس page.

اکنون باید اطلاعات پایگاه داده خود را وارد کنید. با شناسایی نام پایگاه داده خود شروع کنید. سپس همان نام کاربری و رمز عبوری که قبلا استفاده کرده بودیم را وارد کرده و اضافه کنید “localhost” به پایگاه داده میزبان.

جزئیات و تنظیمات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید localhost به عنوان پایگاه داده شما host.جزئیات و تنظیمات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید localhost به عنوان پایگاه داده شما host.

در مرحله بعد، نام کاربری، رمز عبور و آدرس ایمیلی که برای سایت وردپرس خود استفاده می کنید را وارد کنید. به سایت خود یک عنوان بدهید و روی آن کلیک کنید نصب وردپرس دکمه.

صفحه نصب وردپرس برای درج اطلاعات وب سایت از جمله عنوان سایت، نام کاربری و رمز عبورصفحه نصب وردپرس برای درج اطلاعات وب سایت از جمله عنوان سایت، نام کاربری و رمز عبور

در نهایت بر روی ورود به سیستم که در دکمه برای دسترسی به سایت آزمایشی شما!

اگر هنگام تکمیل این مراحل راه اندازی با مشکلی مواجه شدید، بررسی کنید انجمن های پشتیبانی MAMP برای یافتن توصیه های خاص در مورد عیب یابی و حل مسائل رایج.

روش 3: وردپرس را به صورت محلی با XAMPP نصب کنید

مشابه WAMP و MAMP، XAMPP شامل آپاچی HTTP سرور، MySQL، و PHP نرم افزار. همه این بسته های نرم افزاری برای دانلود رایگان هستند و می توانند به طور موثر وردپرس را به صورت محلی نصب کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب لاراول روی اوبونتو با آپاچی در سال 1403

با این حال، XAMPP یک نرم افزار چند پلتفرمی است، به این معنی که از سیستم عامل های مبتنی بر ویندوز، macOS و لینوکس پشتیبانی می کند. به دلیل رابط کاربری ساده آن، مبتدیان به راحتی می توانند روش استفاده از XAMPP را بیاموزند. علاوه بر این، یک زبان برنامه نویسی سطح بالا به نام اضافه شده است پرل.

1. XAMPP را دانلود کنید

برای شروع ساخت یک سایت وردپرس محلی با XAMPP، به سایت رسمی بروید دوستان آپاچی سایت اینترنتی.

وب سایت رسمی XAMPP.وب سایت رسمی XAMPP.

سپس، به برای نسخه های دیگر اینجا را کلیک کنید برای مشاهده گزینه های مختلف دانلود

نسخه های مختلف XAMPP برای دانلود موجود است.نسخه های مختلف XAMPP برای دانلود موجود است.

نسخه XAMPP را انتخاب کنید که با سیستم عامل شما مطابقت دارد. برای این مثال، ما از XAMPP برای Mac OS X استفاده خواهیم کرد.

در زیر آن بخش، کلیک کنید روی بیشتر دانلودها. این شما را به SourceForge می برد، جایی که می توانید یک فایل قابل دانلود از آخرین نسخه XAMPP دریافت کنید.

دریافت فایل قابل دانلود آخرین نسخه XAMPP.دریافت فایل قابل دانلود آخرین نسخه XAMPP.

می توانید کلیک کنید روی جدیدترین نسخه و سپس فایلی که به یکی از آنها ختم می شود را پیدا کنید DMG یا EXE. کاربران macOS این را می خواهند DMG فایل، در حالی که کاربران ویندوز باید دانلود کنند EXE فایل.

در حال دانلود فایل DMG برای macOS.در حال دانلود فایل DMG برای macOS.

از آنجایی که ما در حال دانلود نرم افزار XAMPP برای macOS هستیم، اولی را انتخاب کردیم.

2. از لیست کامپوننت ها را انتخاب کنید

هنگامی که فایل XAMPP صحیح را دانلود کردید، دوبار کلیک کنید روی نماد آن برای باز کردن نصب کننده. شما می توانید از طریق یک جادوگر راه اندازی گام به گام بروید.

به XAMPP Setup Wizard خوش آمدید.به XAMPP Setup Wizard خوش آمدید.

ابتدا اجزایی را که می خواهید نصب کنید انتخاب کنید.

انتخاب اجزایی که می خواهید نصب کنید.انتخاب اجزایی که می خواهید نصب کنید.

وقتی کلیک می کنید روی اجزای خاص، ویژگی های اضافی مانند زبان برنامه و انواع سرور را مشاهده خواهید کرد.

برای نصب وردپرس به صورت محلی، فقط باید دسترسی داشته باشید آپاچی، MySQL، PHP، و phpMyAdmin. اگرچه می‌توانید اجزای اضافی را بررسی کنید، اما برای این مراحل به آنها نیازی نخواهید داشت.

پس از اتمام کار، کلیک کنید روی بعد. با این کار نصب خودکار فایل های هسته XAMPP آغاز می شود.

3. کنترل پنل را اجرا کرده و سرور را تست کنید

پس از پایان دانلود XAMPP، می توانید به کنترل پنل دسترسی پیدا کنید. حتما کلیک کنید روی را مدیریت کنید سرورها برای مشاهده وضعیت پایگاه داده های وب سرور آپاچی، ProFTPD و MySQL. اگر هر کدام از اینها هستند قرمز، کلیک روی شروع کنید همه یا راه اندازی مجدد همه.

تب مدیریت سرورها on کنترل پنل XAMPP شما نشان می دهد که وضعیت پایگاه داده شما سبز است.تب مدیریت سرورها on کنترل پنل XAMPP شما نشان می دهد که وضعیت پایگاه داده شما سبز است.

برای بررسی و مشاهده اینکه آیا سرور شما در حال اجرا است، مرورگر خود را جستجو کنید http://localhost. این یک استقبال XAMPP را باز می کند page با برنامه ها، اطلاعات PHP و phpMyAdmin شما.

4. وردپرس را دانلود کنید و پوشه را به XAMPP اضافه کنید

قبل از ایجاد پایگاه داده، باید وردپرس را دانلود کنید. برو به WordPress.org وب سایت و دانلود آخرین نسخه. پوشه وردپرس را اکسترکت کرده و کپی کنید.

سپس به پوشه XAMPP خود بروید و آن را پیدا کنید htdocs پوشه پوشه وردپرس را در آنجا قرار دهید.

پوشه htdocsپوشه htdocs

نام پوشه وردپرس را با عنوان قابل تشخیصی مانند mytestingsite تغییر دهید.

5. یک پایگاه داده ایجاد کنید

اکنون به اطلاعات XAMPP خود برگردید page در http://localhost. در گوشه بالا سمت راست، کلیک کنید روی phpMyAdmin.

محل phpMyAdmin on اطلاعات XAMPP شما page.محل phpMyAdmin on اطلاعات XAMPP شما page.

انتخاب کنید پایگاه های داده را برگه و یک پایگاه داده جدید ایجاد کنید. شما می توانید از هر نامی که می خواهید استفاده کنید، اما مطمئن شوید که منوی کشویی دوم برچسب گذاری شده است مجموعه:

ایجاد پایگاه های اطلاعاتی on phpMyAdmin خود را و برچسب زدن دومین منوی کشویی به عنوان collation.ایجاد پایگاه های اطلاعاتی on phpMyAdmin خود را و برچسب زدن دومین منوی کشویی به عنوان collation.

بعد از اینکه کلیک کردید روی ایجاد کردن، می توانید به سایت آزمایشی جدید خود دسترسی پیدا کنید.

6. به سایت تست خود بروید

در نهایت نصب وردپرس را تمام کنید روی localhost – یک پنجره مرورگر جدید باز کنید و جستجو کنید http://localhost/mytestingsite. مهم است که جایگزین شود “سایت mytesting” با اسمی که قبلا انتخاب کردی

روی این page، وردپرس لیستی از اطلاعاتی را که برای ایجاد سایت آزمایشی شما نیاز دارد در اختیار شما قرار می دهد. این شامل نام پایگاه داده، نام کاربری، رمز عبور، host، و پیشوند جدول.

لیستی از اطلاعاتی که وردپرس برای ایجاد سایت آزمایشی شما نیاز دارد.لیستی از اطلاعاتی که وردپرس برای ایجاد سایت آزمایشی شما نیاز دارد.

بعد از اینکه روی اجازه دهید برو! دکمه، باید جزئیات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید. به سادگی نام پایگاه داده ای را که در phpMyAdmin ایجاد کرده اید اضافه کنید. سپس، وارد شوید “ریشه” به عنوان نام کاربری، و فضای رمز عبور را خالی نگه دارید.

جزئیات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید و فضای رمز عبور را خالی نگه دارید.جزئیات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید و فضای رمز عبور را خالی نگه دارید.

برای کاربران ویندوز و لینوکس، وردپرس به طور خودکار این اطلاعات را در یک ذخیره می کند wp-config.php فایل. با این حال، به کاربران macOS کد دستی نشان داده می‌شود که می‌توانید از آن برای ایجاد این فایل استفاده کنید.

وردپرس کد دستی را برای کاربران macOS ارائه می دهد.وردپرس کد دستی را برای کاربران macOS ارائه می دهد.

برای انجام این کار، به پوشه اصلی وردپرس خود بروید و آن را پیدا کنید wp-config-sample.php فایل. سپس از یک ویرایشگر متن مانند TextEdit برای باز کردن آن

کدی که وردپرس به شما داده را کپی کرده و در فایل پیست کنید. سپس نام فایل را به “wp-config.php”.

فایل wp-config.php.فایل wp-config.php.

در نهایت فایل را به دایرکتوری ریشه خود منتقل کنید. پس از اتمام کار با آن، می توانید به نصب وردپرس خود ادامه دهید.

در بعدی page، عنوان سایت تست خود را وارد کنید. سپس یک نام کاربری، رمز عبور و آدرس ایمیل برای ورود به وردپرس ایجاد کنید. در نهایت انتخاب کنید وردپرس را نصب کنید.

صفحه نصب وردپرس برای درج اطلاعات وب سایت از جمله عنوان سایت، نام کاربری و رمز عبور در روش دوم نصبصفحه نصب وردپرس برای درج اطلاعات وب سایت از جمله عنوان سایت، نام کاربری و رمز عبور در روش دوم نصب

برای ورود به سایت وردپرس محلی خود، به /localhost/mytestingsite/wp-admin. اطمینان حاصل کنید که از اعتبارنامه های ورود که ایجاد کرده اید استفاده کنید.

اگر با هر گونه مشکل اتصال مواجه شدید، می توانید در آن جستجو کنید انجمن پشتیبانی Apache Friends. می توانید کاربرانی را بیابید که مشکلات مشابهی را پشت سر گذاشته اند و راه حل هایی برای آنها پیدا کرده اند.

یا اگر خطای خاصی مطرح نشده باشد، می‌توانید موضوع جدیدی ایجاد کنید.

نکته حرفه ای

وقتی توسعه را تمام کردید روی یک سایت محلی وردپرس، می توانید آن را به یک سرور زنده انتقال دهید تا مجبور نباشید دوباره از ابتدا بسازید. راهنمای ما را دنبال کنید روی چگونه یک سایت وردپرس زنده بسازیم.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش نصب وردپرس به صورت محلی (3 روش) 86

نتیجه

مهم نیست چه سیستم عاملی دارید، می توانید یاد بگیرید که وردپرس را به صورت محلی نصب کنید.

WAMP، MAMP، و XAMPP محیط های سرور محلی رایگان و با استفاده آسان هستند که این کار را می کنند process ساده. شما می توانید یک سایت استیجینگ برای تست نرم افزار و عیب یابی مشکلات عملکرد وردپرس با این ابزارها ایجاد کنید.

به طور خلاصه، در اینجا بهترین روش ها برای نصب محلی وردپرس آورده شده است.

  1. WAMP – با استفاده از این محیط رایگان توسعه وب، کاربران ویندوز می توانند نرم افزارهای Apache، MySQL و PHP مورد نیاز برای نصب نسخه محلی یک وب سایت وردپرس را دریافت کنند.
  2. MAMP – برخلاف WAMP، MAMP می تواند از هر دو سیستم عامل macOS و Windows پشتیبانی کند.
  3. XAMPP – این نرم افزار کراس پلتفرم دارای رابط کاربری تمیز و زبان برنامه نویسی سطح بالا است که حتی مبتدیان نیز می توانند از آن برای ایجاد اولین سایت های مرحله بندی خود استفاده کنند.

آیا در مورد مراحل نصب وردپرس به صورت محلی سوالی دارید؟ از ما در بخش نظرات زیر بپرسید!

سوالات متداول وردپرس محلی را نصب کنید

پس از یادگیری سه روش روی نصب وردپرس به صورت محلی، سوالات متداول زیر است.

اگر بخواهم وب سایت وردپرس من آنلاین شود چه باید کرد؟

اول، مهم است که ارائه دهنده هاست مناسبی داشته باشید. هنگامی که وب مناسب را انتخاب کردید host سپس نصب واقعی خود وردپرس می آید. اکثر هاست ها ابزارهایی مانند نصب خودکار یا نصب با یک کلیک را برای وردپرس ارائه می دهند که راه اندازی آن را فوق العاده آسان می کند.

برای نصب آفلاین وردپرس چه شرایطی لازم است؟

نیاز اولیه این است که بسته به وب سرور نصب شده باشد روی سیستم عامل کامپیوتر شما مانند Apache، MAMP و LAMP. همچنین باید یک پایگاه داده برای ذخیره داده های وردپرس مانند MySQL ایجاد کنید.

بهترین راه برای نصب وردپرس چیست؟

از آنجایی که راه های متعددی برای نصب وردپرس وجود دارد، بهترین گزینه بستگی دارد روی مهارت فنی شما ما توصیه می کنیم از یک نصب کننده خودکار برای نصب وردپرس برای مبتدیان استفاده کنید. با این حال، توسعه دهندگان وب اغلب متوجه می شوند که نصب به صورت محلی انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد.