وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ذخیره انرژی در اوبونتو را غیرفعال کنید

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


اوبونتو یک سیستم عامل منحصر به فرد است که دارای چندین گزینه و ویژگی است. این سیستم عامل گزینه های برنامه نویسی بسیار قابل تنظیم و گزینه های قابل تنظیم برای رابط گرافیکی را ارائه می دهد.

با این حال، استفاده از برنامه های مختلف در یک زمان می تواند انرژی زیادی مصرف کند و بر درصد باتری تأثیر بگذارد. به همین دلیل است که اوبونتو یک حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را برای صرفه جویی در مصرف باتری ارائه می دهد و به طور خودکار روشن می شود روی در صورت قدرت کم اگر می خواهید حالت صرفه جویی در مصرف برق را غیرفعال کنید، لطفاً این راهنما را به طور کامل بخوانید. در این راهنما، ما ساده ترین روش را برای غیرفعال کردن ذخیره انرژی در اوبونتو ارائه خواهیم داد.

روش غیرفعال کردن ذخیره انرژی در اوبونتو

حالت صرفه جویی در انرژی یک ویژگی بسیار سودمند است، اما گاهی اوقات باید آن را نیز خاموش کنیم. بنابراین، در اینجا روش گام به گام برای غیرفعال کردن ذخیره انرژی در اوبونتو آمده است:

ابتدا گزینه Settings را باز کنید روی دستگاه اوبونتو خود را و در نوار جستجو «قدرت» را جستجو کنید.

در اینجا خواهید دید که حالت ذخیره انرژی روشن شده است روی، نشان می دهد که سیستم به طور خودکار صفحه خالی را در عرض 5 دقیقه نمایش می دهد.

ذخیره انرژی در اوبونتو را غیرفعال کنیدذخیره انرژی در اوبونتو را غیرفعال کنید

پس کلیک کنید روی سپس آن را به حالت Never برگردانید تا سیستم شما هرگز به حالت خواب نرود و صفحه خالی را نشان دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Ubuntu Allow Port Through Firewall

ذخیره انرژی در اوبونتو را غیرفعال کنیدذخیره انرژی در اوبونتو را غیرفعال کنید

به طور مشابه، می‌توانید از همین رویکرد برای فعال کردن حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده کنید و زمان صفحه خالی را بر این اساس انتخاب کنید.

بسته بندی

حالت صرفه جویی در انرژی گزینه بسیار مفیدی است که می تواند به راحتی در مصرف باتری غیر ضروری صرفه جویی کند. با این حال، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند مشکل ایجاد کند زیرا اگر سیستم برای مدتی آن را بیکار بگذارید، به طور خودکار صفحه خالی را نشان می دهد.

به همین دلیل ما این راهنما را برای ارائه اطلاعات مختصر نوشته ایم روی روش غیرفعال کردن ذخیره انرژی در اوبونتو می توانید زمان بندی صفحه خالی را به هرگز تغییر دهید یا آن را به 10 دقیقه، 15 دقیقه یا 30 دقیقه تغییر دهید. بنابراین، انتخاب زمان مناسب بستگی دارد روی نیازهای شما.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1402-12-30 07:13:07

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید