وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 بزرگترین چالشی که آژانس های طراحی وب با آن روبرو هستند

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


5 بزرگترین چالشی که آژانس های طراحی وب با آن روبرو هستند

با توجه به اینکه میلیاردها کاربر اینترنت در سراسر جهان هر روز چندین ساعت را به صورت آنلاین سپری می کنند، حضور آنلاین برندها اکنون یک راه ضروری برای ایجاد، تقویت و حفظ ارزش مثبت و جذب و تعامل با مشتریان است. این امر فشار فزاینده ای را برای آژانس های طراحی وب در هنگام ایجاد و مدیریت وب سایت ها ایجاد کرده است. این فشار با تمام پروژه هایی که آژانس های طراحی وب باید در یک زمان انجام دهند چند برابر می شود. این به این دلیل است که مشتریان مختلف چیزهای مختلفی را برای وب سایت خود درخواست می کنند، خواه این ویژگی امضا باشد یا عملکرد تخصصی. از این رو، بسیار مهم است که ابزارهایی که آژانس ها برای کار استفاده می کنند به اندازه کافی ساده و متناسب با وظایفی باشند که برای ساخت و نگهداری این پروژه ها باید انجام دهند. داشتن ابزار مناسب می تواند کارایی و اثربخشی را در مدیریت وب سایت ها افزایش دهد.

چالش های طراحی وب مدرن

ساختن یک وب سایت با در نظر گرفتن تمام موارد ضروری، همیشه گفتن آسان تر از انجام آن است. وب سایت ها باید هم کاربردی و هم آسان باشند روی چشم برای جذب ترافیک، انتشار اطلاعات، یا جذب یک محصول یا خدمات برای مخاطبان هدف، و همه در عین داشتن یک رابط جذاب و راحت. خبر خوب این است که طراحی یک وب سایت با کیفیت کاملا امکان پذیر است و بدون خرج کردن کلان برای انجام این کار. در زیر برخی از چالش‌هایی که آژانس‌های طراحی وب در تلاش برای ارائه و تطبیق تجربه کاربری کارآمد و رابط کاربری مؤثر در طراحی وب با آن‌ها مواجه هستند، آورده شده است.

1. تجربه کاربری جذاب

طراحی یک وب سایت خوب به معنای اطمینان از جذابیت تجربه کاربری برای مخاطبان عمومی است، اما این یکی از سخت ترین بخش های طراحی وب است. آژانس ها باید مراقب باشند که کاربرانی که تجربه کاربری گیج کننده دارند را خاموش نکنند. به عنوان مثال، پیدا کردن اطلاعات مهم را دشوار می کند روی صفحات وب، استفاده از اصطلاحات فنی که کاربران عادی آن را درک نمی کنند و تمرکز بیش از حد روی طراحی به جای تجربه کلی چند اشتباه بزرگ است که هیچ طراح نباید مرتکب آنها شود. در عوض، آژانس های طراحی وب باید نه تنها تمرکز کنند روی باعث می شود طراحی خوب به نظر برسد اما همچنین روی ایجاد تجربه روان و سریع برای بازدیدکنندگان عادی سایت. این شامل بهبود عناصر طراحی برای آسان‌تر کردن ناوبری و همچنین بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحه وب است.

2. کار با بودجه

معمول است که بودجه مشتری و آژانس طراحی وب همیشه در یک راستا قرار نگیرد. یا مشتری قیمت پروژه را خیلی بالا می‌بیند، یا طراح بودجه مشتری را بسیار کم می‌یابد. هزینه یک پروژه طراحی وب سایت می تواند بسیار متفاوت است، بسته به روی چه باید انجام شود. اگرچه باید یک وب سایت خوب بسازید روی بودجه ممکن است دشوار باشد، برای هر دو طرف مهم است که قبل از شروع پروژه، مبلغ مشخصی را تهیه کنند. مشتری باید همیشه مشخص کند که می‌خواهد به چه چیزی برسد و چقدر حاضر است برای به دست آوردن آن بپردازد، و اگر این امکان وجود دارد، آژانس باید از قبل به مشتری اطلاع دهد.

3. یکپارچه سازی عملکرد شخص ثالث

گاهی اوقات، مشتریان ممکن است درخواست هایی برای توابع شخص ثالث ارائه دهند که ممکن است به راحتی در سایت ادغام نشود. برای جلوگیری از این امر، آژانس های طراحی وب همیشه باید در هنگام ساخت یک سایت یکپارچه سازی را در نظر بگیرند. اکثر مشاغل و شرکت ها اکنون حداقل یک حساب رسانه اجتماعی دارند، بنابراین منطقی نیست که سایت آنها قطع شود. هنگامی که یک بازدید کننده وب سایت گزیده ای را به اشتراک می گذارد روی یک سایت رسانه اجتماعی مانند فیس بوک، پینترست یا توییتر، سایر افرادی که می توانند پست های آنها را ببینند ممکن است علاقه مند به بازدید از پست اصلی شوند. روی تارنما. ادغام صحیح برنامه‌ها و عملکردهای شخص ثالث در یک وب‌سایت می‌تواند حضور آنلاین و محبوبیت آن را افزایش دهد.

4. مناسب برای دستگاه های مختلف

دستگاه های زیادی وجود دارد که افراد می توانند از آنها برای دسترسی به وب استفاده کنند. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا رایانه‌های رومیزی، از ماشین‌ها تا کنسول‌های بازی، و حتی ساعت‌های مچی و دوربین‌های دیجیتال، همه این‌ها را می‌توان تا زمانی که اتصال اینترنتی در دسترس باشد، تحت وب فعال کرد. امروزه وب‌سایت‌ها باید همیشه با هر یک از دستگاه‌هایی که افراد برای رفتن به وب‌سایت استفاده می‌کنند سازگار باشند. آنها باید ظاهر دلپذیری داشته باشند و بدون در نظر گرفتن اینکه بازدیدکننده از چه دستگاهی استفاده می کند، سریع بارگذاری شوند.

5. امنیت اطلاعات شخصی

اکثر وب سایت ها به اطلاعات شخصی یا مالی نیاز دارند، چه برای تأیید حساب، برای اشتراک وب سایت یا چیز دیگری. وب سایت ها باید با در نظر گرفتن امنیت شخصی طراحی شوند، که از زمان هک حتی مهم تر است بوده است روی افزایش از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از بزرگترین تهدیداتی که امروزه وب سایت ها با آن روبرو هستند، فیشینگ است، یا زمانی که یک مهاجم وانمود می کند که یک مخاطب قابل اعتماد است و سعی می کند شما را مجبور به کلیک روی یک پیوند مخرب کند. دیگری باج افزار یا جایی که مجرمان سایبری هستند نگه داشتن اطلاعات مشتری برای باج و تلاش برای اخاذی از صاحبان مشاغل آنلاین. با این حال یکی دیگر تزریق SQL است، یا جایی که هکرها سعی می کنند دستورات مخرب SQL را در پایگاه داده وب سایت شما اجرا کنند. بهترین روش‌ها در رابطه با طراحی وب برای کاهش این خطرات شامل پلاگین‌ها و تم‌های شخص ثالث، به‌روز نگه‌داشتن همه نرم‌افزارهای خود، تنظیم برنامه‌های وب خود به گونه‌ای که کمترین امتیاز ممکن را اجرا کنند، و استفاده از گواهی‌های SSL و پروتکل‌های HTTPS است.

اتخاذ پلتفرم های سایت سازی

روزهایی که برای طراحی یک وب سایت از ابتدا، معمولاً از طریق کدهای HTML دستی، باید از نظر فنی استعداد داشته باشید، گذشته است. در آن زمان، اگر می‌خواهید یک سایت خودتان را راه‌اندازی و مدیریت کنید، باید راه خود را در وب می‌دانستید. در حال حاضر، بسیاری از سازندگان وب سایت خوب وجود دارند که به شما امکان می دهند وب سایت هایی را در مدت زمان سریع تری ایجاد کنید. حتی آژانس‌های طراحی وب هم اکنون از چنین سازندگانی استفاده می‌کنند تا کار را آسان‌تر و راحت‌تر کنند. ناگفته نماند، این اجازه می دهد تا آژانس ها تمرکز کنند روی طراحی به تنهایی اگرچه این پلتفرم ها قالب های از پیش طراحی شده ای را ارائه می دهند روی رایج‌ترین اهداف وب‌سایت‌ها، معمولاً به کاربر اجازه می‌دهند تا وب‌سایت را با نام تجاری مخصوص کسب و کار یا دستور کار صاحب وب‌سایت برچسب سفید بزنند. سبک‌های متن، رنگ‌ها و اندازه‌های هماهنگ با موضوع وب‌سایت و رنگ‌ها را می‌توان به‌طور خاص برای مطابقت با تصویر و هویت کسب‌وکار یا سازمان طراحی کرد. به عبارت ساده، ایجاد وب‌سایت‌ها از طریق یک پلتفرم سازنده وب می‌تواند ابزارهای قابل فهمی را در اختیار آژانس‌های طراحی وب قرار دهد که همه تیم‌ها و اعضای آن‌ها می‌توانند به طور یکنواخت از آنها برای مدیریت مؤثرتر و کارآمدتر همه پروژه‌های خود استفاده کنند. با خدماتی که امکان بهینه سازی موبایل، مدیریت سایت و حتی ویرایش کشیدن و رها کردن را فراهم می کند، آژانس های طراحی وب اکنون می توانند پروژه های خود را بهتر مدیریت کنند و وظایف خود را سریعتر به پایان برسانند. نه تنها این، با استفاده از برچسب سفید، خدمات می توانند زمان و انرژی خود را برای تمرکز صرفه جویی کنند روی ایجاد بهترین وب سایت برای مشتری خود با تمام سازندگان وب سایت در حال حاضر موجود است روی امروزه بازار، تنها انتخاب مناسب می تواند بهترین ابزارها را در اختیار آژانس های طراحی وب قرار دهد تا در هنگام ایجاد، طراحی و نگهداری وب سایت ها از آنها استفاده کنند.

تصویر شاخص از طریق Pexels.

(برچسب‌ها برای ترجمه )وب سایت های کاربر



منتشر شده در 1402-12-30 09:25:01

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید