وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

همه ترافیک به یک اندازه ایجاد نمی شود: اندازه گیری اهمیت منابع ترافیک و تنظیم UTM

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


همه ترافیک به یک اندازه ایجاد نمی شود: اندازه گیری اهمیت منابع ترافیک و تنظیم UTM

هیچ کمبودی در راه های ایجاد ترافیک به سمت وب سایت وجود ندارد و به نظر می رسد این لیست در حال افزایش است روی به صورت روزانه برای هر روش جدید تولید ترافیک، هزاران منبع جدید ترافیک برای کسب و کارها وجود دارد که می توانند از آنها استفاده کنند. بسیاری از مردم خود را درگیر تمرکز می یابند روی روش‌های جدیدی برای ایجاد ترافیک که هرگز فرصتی برای بررسی منابع واقعی ترافیک خود پیدا نمی‌کنند. این می تواند یک اشتباه بزرگ ایجاد کند زیرا یک نگاه دقیق به منابع ترافیک هرگز نمی تواند طیف گسترده ای از بینش ها را نشان دهد. یکی از مهم‌ترین ابزارها در ارائه اطلاعات بینش ترافیک به نام UTM شناخته می‌شود. نام آنگرام ماژول های ردیابی جوجه تیغی است که ممکن است کار آنها را روشن نکند روی اما UTM ها قادر به ارائه اطلاعات زیادی به Google Analytics هستند. اما چگونه می توانید نقش منابع ترافیک و UTM ها را برای کسب و کار مشتری خود تعیین کنید؟ آیا چنین بینش های ترافیکی می تواند به شکل دادن به کل کمپین های بازاریابی مشتری کمک کند؟ بیایید نگاهی عمیق‌تر به ارزش اندازه‌گیری منابع ترافیک و تنظیم UTM برای وب‌سایت‌ها بیندازیم:

یادگیری از داده ها

مطمئن ترین راه برای شناخت داده های ترافیک و تجزیه و تحلیل زیربنایی آن از طریق یک پلت فرم ردیابی وب سایت مناسب است. تنها از طریق یک پلت فرم تجزیه و تحلیل معتبر است که می توانید اطلاعات دقیقی در مورد منابع ترافیک، حجم کلمات کلیدی، تعداد صفحات مشاهده شده توسط بازدیدکنندگان و کشورهایی که بالاترین سطح ترافیک را به همراه دارند، مشاهده کنید. این جنبه‌های داده در ساخت انواع کمپین‌های سئو که واقعاً مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و برای آنها ارزشمند می‌سازد، ضروری هستند. روی-تجارب سایت مهمتر از همه، تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را تعیین کنید و سفرهای مربوط به مشتریان را بهتر درک کنید تا فرآیندهای خود را بهتر بهینه کنید. به این ترتیب، شناسایی ایراداتی که بازدیدکنندگان را از انجام اقدامات مورد نظر باز می دارد، بسیار آسان تر است روی وب سایت های مشتریان شما امروزه، بازاریابی جامد از داده های عملی و ترجیحات بیان شده توسط مشتریان شکل می گیرد. پلتفرم هایی مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل به کسب و کارها با انبوهی از داده های کاربردی برای تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت و روش استفاده از آن در بین بازدیدکنندگان به منظور ارائه بینش، افزایش ترافیک و در نتیجه بهبود تجربه بازدیدکنندگان کمک می کند.

محدوده معیارهای موجود روی Google Analytics یکی از بهترین منابع مقرون به صرفه موجود برای صاحبان وب سایت است. پلتفرم های دیگر مانند فینتزا و SEMrush در ارائه سطوح بصری داده ها در کنار تجسم های ساده و تجزیه و تحلیل عملی عالی هستند.

درک مشتریان شما

ترافیک وب سایت بینش ارزشمندی را در مورد آنچه بازدیدکنندگان شما انجام می دهند ارائه می دهد روی صفحات وب، و همچنین آنچه که آنها به دنبال آن هستند و در واقع چه چیزی باعث تبدیل آنها شده است. آگاهی از آنچه که مردم معمولاً به دنبال آن هستند، برای کمک به کسب و کار مشتری شما برای بهبود خدمات و محصولات خود به صورت آنلاین، سود سهامی را به همراه خواهد داشت. با بینش مشتری، می توانید پروفایل های خریدار برای مشتریان بالقوه خود بسازید و شخصیت های هدف خود را مشخص کنید با طیف وسیعی از معیارها مانند سن، موقعیت جغرافیایی، حقوق تخمینی و علایق شخصی. با پلتفرم تحلیلی مناسب، می توان مکان اکثر بازدیدکنندگان را به صورت آنلاین تعیین کرد. جمعیت شناسی موقعیت مکانی، فهرستی از کشورهایی را که بازدیدکنندگان بیشتری جذب می کنند، در اختیار صاحبان وب سایت قرار می دهد. این به عنوان یک اعلان عالی عمل می کند تا به شما نشان دهد دقیقاً کجا و چه کسانی را در کمپین های بازاریابی خود هدف قرار دهید تا به طور کامل از پذیرنده ترین جریان های ترافیک استفاده کنید.

اقدام بر روی خطاهای شما

ردیابی ترافیک همچنین به شناسایی پتانسیل کمک می کند روی-خطاهای سایت در صفحات شما، مانند URL های تکراری، تگ های تکراری، هرزنامه های وب و URL های نادرست. این مسائل می تواند حجم ترافیک و عملکرد کلی سایت را به شدت تضعیف کند. همیشه نگه دارید روی مراقب نوسانات حجم ترافیک اگر نرخ ترافیک به طور ناگهانی کاهش یابد، می تواند دلیل منطقی داشته باشد. کاهش ترافیک می تواند اساساً به دلیل مشکلات میزبانی سایت، خطاهای 404 یا سرعت پایین وب سایت باشد. پرداختن به این مسائل می تواند به حفظ سطح بالای ترافیک و اطمینان از ماندن کاربران کمک کند روی صفحات شما برای مدت طولانی تری بسیاری از پلتفرم‌های تحلیلی با کیفیت بالا، فرصت ارسال اعلان‌ها را ارائه می‌دهند روی داشبورد خود را هر زمان که مشکلی در دسترسی سایت شما رخ دهد. این اعلان‌ها می‌تواند مربوط به نام‌های میزبان اضافی باشد، جایی که وب‌سایت شما داده‌هایی از نام‌های میزبان مختلف ارسال می‌کند. همچنین می توانید حساب خود را طوری تنظیم کنید که در صورت کاهش نرخ تبدیل وب سایت، اعلان دریافت کند.

نظارت بر عملکرد

مواردی مانند Google Analytics، Finteza و SEMrush برای نظارت بر عملکرد صفحات و همچنین ترافیک سایت شما مفید هستند. وقتی این دو معیار با هم ترکیب شوند، به شما کمک می‌کند بفهمید کدام منابع ترافیک از چه محتوایی لذت می‌برند، و همچنین صفحاتی که می‌توانند بهبود یابند، و به نظر می‌رسد صفحاتی که به نظر نمی‌رسد از ترافیکی که از منابع مختلف وارد می‌شود، علاقه زیادی پیدا کنند. دانستن اینکه چه محتوایی ترافیک را حفظ می کند روی صفحات برای مدت طولانی تر روی یک وب سایت به شما کمک می کند تا نوع اطلاعاتی که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند را درک کنید. اگر متوجه هستید که منبع خاصی از ترافیک لذت بردن از محتوای متمرکز است onمثلاً اتومبیلرانی، سپس می‌توانید برنامه محتوای خود را برای نمایش نمونه‌های بیشتری از این نوع مقاله بهینه کنید. همچنین باید با افزودن لینک‌های داخلی آسان و مرتبط به پست‌های خود که به تقویت صفحات و محتواهای دیگر کمک می‌کنند، بازدیدکنندگان وب خود را خوشحال نگه دارید. روی سایت شما. با کسب بینش روی صفحات شما با بدترین عملکرد، همچنین می توانید از یادگیری در مورد مکان هایی که می توان بهبودها را انجام داد بهره مند شوید. چنین اطلاعاتی می‌تواند روش ورود و خروج بازدیدکنندگان از صفحاتی که عملکرد ضعیفی دارند و از کجا می‌آیند را روشن کند. اگر گرایش‌های نوظهور را مشاهده می‌کنید، به سرعت برای تطبیق صفحات ضعیف‌تر اقدام کنید یا محتوای خود را مطابق با نیازهای درک شده از ترافیک ورودی خود تغییر دهید. روی از کجا می آیند ممکن است عنوان محتوای شما به شیوه ای گمراه کننده باشد، یا متن شما آن چیزی نیست که بازدیدکنندگان هنگام ورود از یک بک لینک خاص انتظار داشتند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا جهش برگشتی ممکن است رخ دهد. انجام تحلیل محتوا روی صفحات با عملکرد ضعیف می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید که چه اصلاحاتی برای بهینه سازی محتوای شما لازم است.

شناسایی UTM های شما

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای نظارت دقیق بر منابع ترافیک، استفاده از UTM است. ماژول های ردیابی جوجه تیغی به قالبی که گوگل برای ردیابی ترافیک استفاده می کند از یک URL به وب سایت ها هدایت می شود. UTM ها به عنوان بخش های ساختاری کوچکی از کد در انتهای URL دیده می شوند که برای هدایت ترافیک به وب سایت مورد نظر استفاده می شود. مثلا: https://your-website.com؟utm_source=(facebook)

تصویر 1

سطح اطلاعاتی که کدهای UTM می توانند به پلتفرم هایی مانند Google Analytics بیاورند را نمی توان دست کم گرفت. کل کمپین های بازاریابی را می توان از بینش های ارائه شده توسط UTM ها ایجاد کرد، و تیم های مدیریت کمپین باید به دنبال استفاده از UTM ها برای هر چیزی که به صورت آنلاین ارسال می شود باشند تا ببینند که چگونه لایک ها، اشتراک گذاری ها و بک لینک ها ترافیک جدید را به سمت وب سایت مشتری سوق می دهند. UTM ها به ویژه در ارائه ایده به صاحبان وب سایت از روش عملکرد کمپین های اجتماعی آنها مؤثر هستند. در اینجا، می‌توانید ببینید که چه شکلی از تعامل اجتماعی بیشترین بازدیدکننده را به همراه دارد، آیا ویدیوها باعث علاقه بیشتر می‌شوند یا تصاویر روشن‌گر عملکرد بهتری دارند. با یادگیری نوع فعالیت خارجی که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند، برای کسب‌وکارها بهینه‌سازی کمپین‌های اجتماعی خود به منظور جذب یک جریان ثابت از بازدیدکنندگان از هر منبع بسیار آسان‌تر می‌شود. یادگیری نوع زبانی که بیشترین تعامل را ایجاد می کند همراه با سطح شخصی سازی که هر پست باید داشته باشد به این معنی است که می توانید رویکرد اجتماعی خود را به گونه ای بهینه کنید که برای یک وب سایت در آینده مفید باشد.

(برچسب‌ها برای ترجمه ) help



منتشر شده در 1402-12-30 21:39:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید