وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است. بنابراین، همیشه کاربرانی وجود خواهند داشت که به دنبال توسعه دهندگان برای کمک به بهبود وب سایت خود هستند. با تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس، می توانید از کار خود درآمد کسب کنید یا آنها را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید.

در هر صورت، درک جنبه های اساسی کار ابتدا ضروری است. بنابراین، این آموزش به شما توضیح می‌دهد که برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده وردپرس باید یاد بگیرید.

1. آنچه را که می توانید در وردپرس ایجاد و توسعه دهید بیاموزید
2. یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرید
3. کار خود را به اشتراک بگذارید روی مخازن وردپرس
4. با یافتن مشتری از کار خود درآمد کسب کنید

1. یاد بگیرید چه چیزی را می توانید در وردپرس ایجاد و توسعه دهید

اصلاح وردپرس شامل نوشتن یک کد مستقل است که با کد اصلی وردپرس در ارتباط است. اگر اشتباهی مرتکب شوید، کد اصلی دست نخورده است، بنابراین می توانید بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار وردپرس، هر چقدر که می خواهید آزمایش کنید.

یک توسعه دهنده می تواند ظاهر و احساس سایت را تغییر دهد، رفتار اصلی را تغییر دهد، پنل های مدیریت را تغییر دهد یا یک نمایه کاربر کاملاً جدید ایجاد کند. page. به عبارت دیگر، آنچه شما می توانید انجام دهید فقط با دانش و تمایل شما به یادگیری محدود می شود.

در اینجا پنج خلاقیت اصلی یک توسعه دهنده وردپرس آورده شده است:

تم ها

به طور خلاصه، تم ها چیدمان و استایل یک وب سایت وردپرس را تعریف می کنند. این مسئول ظاهر و “احساس” کلی سایت است. قالب وردپرس ترکیبی از چندین عنصر از جمله HTML، CSS، PHP، جاوا اسکریپت، و جی کوئری.

با بیش از 31000 گزینه موجود، هنوز فضا برای نمایش آثار شما وجود دارد زیرا تقاضای زیادی دارد. علاوه بر این، ایجاد یک تم رایگان برای مخزن وردپرس می تواند راهی عالی برای بالا بردن نام شما به عنوان یک توسعه دهنده باشد.

در حال حاضر، ایجاد یک پوسته وردپرس واکنش گرا روندی است که در بین توسعه دهندگان وجود دارد. با گردش کار سیال سیستم‌های شبکه، استفاده از تصویر و پرس‌وجوهای رسانه‌ای CSS، سایت‌های وردپرس با مضامین واکنش‌گرا خوب به نظر می‌رسند. روی هر دستگاهی، از جمله تلفن همراه، تبلت، مانیتور یا صفحه نمایش بزرگ.

OceanWP یکی از بهترین تم های شروع وردپرس است.

می توانید از ابتدا تم ایجاد کنید یا از تم های آغازین مانند OceanWP، دیوی، و آسترا. آنها اساسا “بوم های خالی” یا تم هایی با حداقل چیدمان و عناصر اساسی هستند که می توانید بداهه سازی کنید و توسعه دهید.

پلاگین ها

در حال حاضر، بیش از 54000 پلاگین روی دایرکتوری وردپرس این ویژگی محبوب ترین و مورد استفاده ترین وردپرس است.

افزونه ها شما را قادر می سازند تا رفتار وردپرس را بدون دست زدن به کد اصلی تغییر دهید. کاربران همچنین می توانند تعداد زیادی عملکرد اضافی را بدون دانش برنامه نویسی به وب سایت خود اضافه کنند.

قلاب های PHP هنگام ایجاد یک افزونه به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. این تکنیکی است که به یک برنامه اجازه می دهد تا یک تابع یا کلاس را به طور خودکار اجرا کند. دو نوع قلاب وجود دارد – اکشن و فیلتر. برای ایجاد یک افزونه کارآمد، باید به هر دوی آنها مسلط باشید.

Easy Google Fonts نمونه ای از یک افزونه مفید و ساده است.Easy Google Fonts نمونه ای از یک افزونه مفید و ساده است.

در حالی که بسیاری از افزونه های محبوب، مانند ووکامرس، Yoast SEO، یا داشبورد گوگل آنالیتیکس، با برنامه نویسی و قلاب های پیچیده ساخته شده اند، هزاران افزونه ساده وردپرس وجود دارد که بسیار مفید هستند، مانند جستجو و فیلتر.

ابزارک ها

ویجت ها اجزای وب هستند که معمولاً به وب سایت ها اضافه می شوند تا محتوا و عملکردهای اضافی را ارائه دهند. می توان از آنها برای دسترسی به صفحات یا بخش های خاصی از یک وب سایت استفاده کرد و یک دروازه سریع برای یک ویژگی خاص ارائه کرد.

وردپرس دارای ویجت های پیش فرض است که می توان آنها را از طریق داشبورد با کلیک کردن مرتب کرد ظاهر ویجت ها. همچنین می‌توانید با نصب افزونه‌هایی مانند فرم های نینجا.

درست مانند ایجاد یک افزونه، ساخت ویجت های وردپرس نیز به دانش کافی از PHP نیاز دارد. می توانید با دسترسی به فایل functions.php شروع کنید روی موضوع فعلی شما، سپس ویجت را با استفاده از ترکیب توابع ارائه شده بسازید روی را کلاس ویجت WP.

یک ویجت سفارشی اغلب راه حلی برای ایجاد عملکرد دلخواه است که در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که قصد دارید قالب یا افزونه وردپرس خود را ایجاد کنید.

کل وب سایت های وردپرسی

طراحی و توسعه یک سایت کامل وردپرس به این معنی است که شما تم ها، افزونه ها، ویجت ها و کدهای سفارشی (SASS، CSS، جاوا اسکریپت و PHP) را برای ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد بر اساس ترکیب می کنید. روی نیازهای مشتری (یا شخصی)

در حالی که سازندگان وب سایت های مختلفی وجود دارد، مانند هاستینگer، Wix، و فضای مربعی، تقاضای بازار برای ایجاد یک وب سایت شخصی شده با استخدام توسعه دهنده وردپرس همچنان بالاست.

Hostinger  وب سایت ساز به شما اجازه می دهد تا به راحتی یک وب سایت خیره کننده ایجاد کنید.Hostinger  وب سایت ساز به شما اجازه می دهد تا به راحتی یک وب سایت خیره کننده ایجاد کنید.

با این حال، ساختن یک وب‌سایت کامل به چیزی بیش از مهارت‌های فنی مانند نوشتن خطوط کد نیاز دارد – شما باید خلاق باشید، اصول اولیه طراحی UI/UX را بدانید و از منابع قابل اعتمادی مانند میزبانی مدیریت شده وردپرس سریع و ایمن استفاده کنید.

برنامه های وب از طریق Rest API

برنامه وب یک نرم افزار کاربردی و پویا است که از طریق وب سرور کار می کند و از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. تا زمانی که مرورگر سازگار باشد، با هر سیستم عامل یا دستگاهی عالی کار می کند.

بر خلاف یک وب سایت، برنامه وب دارای عملکرد عملی تری است. در حالی که سایت ها عمدتا ثابت هستند، برنامه های وب به صورت تعاملی کار می کنند. برخی از محبوب ترین برنامه های وب عبارتند از Gmail، Google Docs و Facebook.

از سال 2015، وردپرس فایل های اصلی خود را با یک REST API مستقل یکپارچه کرده است. این معماری ارتباطی به عنوان یک “پل” عمل می کند که هسته وردپرس را با هر برنامه کاربردی متصل می کند روی یک وب سرور

با تسلط بر مفاهیم کلیدی از REST API، می‌توانید با استفاده از وردپرس یک برنامه کاربردی وب ایجاد کنید.

2. یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرید

هسته وردپرس با استفاده از زبان های استاندارد کدنویسی وب – PHP و MYSQL ساخته شده است. ارائه جلویی ترکیبی از HTML و CSS، جاوا اسکریپت، jQuery و AJAX است.

بیایید نگاهی دقیق تر به زبان های برنامه نویسی که به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس باید بدانید بیاندازیم:

HTML (ترجیحا HTML5)

پیاده سازی زبان نشانه گذاری فرامتن معتبر (HTML) به خاطر تجربه کاربری روان مورد نیاز است. این تضمین می کند که صفحات شما در هر مرورگر وب قرار می گیرند. اگر کد شما معتبر نباشد، مرورگرها کد شما را اشتباه تفسیر می کنند و بخش هایی از کد شما را نمایش می دهند page ضعیف

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  20 منبع عالی برای یادگیری وردپرس برای مبتدیان

HTML5 در حال حاضر آخرین نسخه این زبان نشانه گذاری است. چندین مزیت قابل توجه نسبت به نسخه قبلی خود (HTML4) دارد، مانند پشتیبانی ویدیویی و صوتی، سازگاری با جاوا اسکریپت و هزاران عنصر جدید مانند فوتر، هدر، آهنگ، خلاصه و غیره.

HTML معتبر با استفاده از نحو صحیح نوشته می‌شود، فرمولی که به ساختار کلی سند، ترتیب عناصر HTML، عناصر تودرتو، و ویژگی‌های قالب‌بندی اشاره دارد.

ساختار همیشه باید با یک شروع شود DOCTYPE اعلامیه، افتتاحیه برچسب ها، سپس یک بخش سر با ابرداده سند، مانند عنوان هر کدام page یا یک بخش بدنه، و در نهایت یک بسته شدن برچسب زدن

به طور کلی، HTML به سه عنصر تقسیم می شود: جریان، ابرداده و عبارت. هر کدام از آنها کاربرد متفاوتی دارند قوانین مدل برای آنچه در داخل آن مجاز است.

برای مثال، تگ‌های پاراگراف می‌توانند محتوای عبارتی (داخلی) در داخل خود داشته باشند، مانند (پررنگ)، (مورب)، (پیوندها) و غیره. با این حال، مجاز به داشتن عناصر جریان (بلوک) مانند

    ،

    ، یا <پانویس>.

    W3C HTML Validator بررسی می کند که آیا کد HTML شما کار می کند یا خیر.W3C HTML Validator بررسی می کند که آیا کد HTML شما کار می کند یا خیر.

    یادگیری استفاده از تگ ها، ساختارها و قالب های HTML مناسب در ابتدا می تواند ترسناک باشد. خوشبختانه، می‌توانید یک برگه تقلب HTML را دانلود کنید تا به شما کمک کند یک خط کدهای کاملاً کارآمد ایجاد کنید، سپس آن را اجرا کنید. W3C HTML Validator برای دیدن نتیجه

    CSS (ترجیحا CSS3)

    برگه های سبک آبشاری (CSS) برای استایل شما استفاده می شود page و محتوای آن روش نمایش عناصر HTML را تعیین می کند روی یک صفحه. این زبان شیوه نامه به شما امکان می دهد تا به سرعت تغییرات سبک قابل توجهی را در کل سایت خود ایجاد کنید.

    CSS دارای یک ویژگی به نام Media Queries است که به شما امکان می دهد هر قسمت از a را تعریف کنید page رفتار می کند روی اندازه صفحه نمایش خاص این ویژگی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایجاد یک وب‌سایت واکنش‌گرا است – یک وب‌سایت مبتنی بر تطبیق می‌شود روی دستگاه بازدید کننده

    درست مانند سایر زبان‌ها، CSS نیز سینتکس خاص خود را دارد. نحو فقط از دو عنصر تشکیل شده است: انتخابگر و بلوک اعلان. بلوک انتخابگر برای انتخاب بخشی از HTML مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که بلوک اعلان سبکی را که برای هر بخش انتخاب شده استفاده می کنید، تعریف می کند.

    در حال حاضر، CSS3 تجدید شده ترین شیوه نامه آبشاری موجود است. به عنوان جانشین CSS2.1، CSS3 دارای امتیازات جدید بسیاری از جمله طرح‌بندی‌های جدید، شبکه انعطاف‌پذیر، جلوه‌های متنی بیشتر و طرح‌بندی چند ستونی است.

    ایجاد CSS سفارشی برای اولین بار می تواند اعصاب خردکن باشد. خوشبختانه، ما یک برگه تقلب CSS داریم که می توانید از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.

    شما می توانید اصول CSS را یاد بگیرید on BitDegreeشما می توانید اصول CSS را یاد بگیرید on BitDegree

    علاوه بر این، برای درک بهتر این زبان، می توانید در مورد آن بیاموزید اصول CSS روی BitDegree.

    PHP

    PHP (پیش پردازشگر فرامتن) یک زبان برنامه نویسی قدرتمند برای توسعه وب است. با انجام وظایف در سرور کار می کند، سپس درخواست ها را در قالب HTML ارسال می کند. به عبارت دیگر، PHP از back-end مراقبت می کند و HTML برای ارائه نتیجه اسکریپت پس از تکمیل وظایف استفاده می شود.

    هسته وردپرس ساخته شده است روی PHP به همراه MySQL. PHP برای استفاده بسیار منعطف است زیرا با اکثر سرورها و اجراها سازگار است روی تقریبا تمام سیستم عامل ها

    چندین ویژگی دارد. رایج ترین مواردی که استفاده خواهید کرد عبارتند از:

    • متغیرها – ذخیره اطلاعاتی مانند رشته های متن یا اعداد.
    • آرایه ها – جمع آوری اطلاعاتی که به یک متغیر اختصاص داده شده است.
    • کارکرد – وظایف را کامل کنید و نتایجی را ارائه دهید که بعداً می توان از آنها استفاده کرد. نتیجه را می توان به یک متغیر اختصاص داد.
    • شرایط – تعریف کنید که اگر 1 == 1 درست باشد، زمان اجرا یک عمل انجام می دهد و اگر 1 == 1 نادرست باشد، پاسخ متفاوتی را اجرا خواهد کرد.
    • عملگرهای مقایسه – مقادیر را با یکدیگر مقایسه کنید. بین =، ==، و === تفاوت وجود دارد. آنها بر نتیجه گزاره های شرطی تأثیر می گذارند.

    اگر قصد دارید از PHP برای ساخت استفاده کنید برنامه نویسی شی گرا (OOP)، دانش کلاس های PHP مورد نیاز است. کلاس ها به شما این امکان را می دهند که متغیرها و توابع مرتبط با یکدیگر را به طور منظم در یک مکان گروه بندی کنید.

    اطلاعات کلاس های PHP از طریق کدکس وردپرس قابل دسترسی است page در باره مرجع کلاس / حافظه پنهان شیء WP.

    MySQL

    MySQL یک پایگاه داده است که برای ذخیره تمام اطلاعات مربوط به یک سایت وردپرس استفاده می شود. اطلاعات داخل پایگاه داده به صورت پویا با استفاده از PHP بازیابی می شود. محتوای واقعی هر page و پست کنید روی یک وب سایت وردپرس در اینجا ذخیره می شود.

    وردپرس مجموعه ای از توابع PHP را برای تعامل ایمن با پایگاه داده وردپرس و اجرای آن از طریق تابع مناسب فراهم می کند. برخی از توابع از دستورات استاندارد SQL استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آرایه های اطلاعات استفاده می کنند.

    توابع SQL توضیح داده شده است روی کدکس توسعه دهنده وردپرس page – صحبت با پایگاه داده: کلاس wpdb.

    جاوا اسکریپت

    جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی وب برای توسعه وب سایت است. به شما اجازه می دهد تا رفتار محتوا را تغییر دهید و دستکاری کنید روی آ page. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید یک متن در حال اجرا را تنها پس از فشار دادن یک دکمه توسط کاربر نشان دهید، می توانید از جاوا اسکریپت برای انجام آن استفاده کنید.

    این زبان می تواند HTML ایستا را به یک وب تعاملی تبدیل کند page. می توانید اسکریپت را در یک جاسازی کنید pageفایل HTML است، و زمانی که page قابل دسترسی است. همچنین دارای یکپارچگی کامل با فایل های CSS است.

    جاوا اسکریپت متکی است روی مرورگر وب برای انجام عملکردها. نمی تواند خارج از محیط مرورگر اجرا شود مگر اینکه از آن استفاده کنید Node.js، برنامه ای که به صراحت طراحی شده است تا این زبان را به کاربردهای گسترده تر مانند مدیریت پایگاه داده، برنامه های کاربردی موبایل و برنامه نویسی رباتیک برساند.

    یادگیری جاوا اسکریپت برای هر توسعه دهنده وردپرس ضروری است. برای اطلاعات بیشتر، چک کنید با استفاده از جاوا اسکریپت کدکس وردپرس page.

    علاوه بر این، یک توسعه دهنده مشتاق باید بداند که چگونه جاوا اسکریپت را به وردپرس اضافه کند زیرا استفاده از روش اشتباه ممکن است باعث تضاد کد شود که به عملکرد وب سایت آسیب می رساند.

    جی کوئری

    jQuery یک کتابخانه محبوب برای جاوا اسکریپت است. این برنامه روش استفاده از جاوا اسکریپت را برای دستکاری یا تغییر یک وب ساده می کند page با این امکان به شما امکان می دهد چندین عملکرد را به طور همزمان زنجیره کنید. کد “پاک تر” و خواندن آسان تر خواهد بود.

    یادگیری در مورد jQuery در زمان نیاز به ایجاد کدنویسی عظیم جاوا اسکریپت در زمان شما صرفه جویی می کند. این کتابخانه ویژگی های مختلفی را برای سهولت در اختیار شما قرار می دهد processمانند پنهان کردن بخش خاصی از عناصر HTML، ایجاد انیمیشن، دستکاری CSS و ایجاد یک افکت کشویی روی HTML.

    مرکز یادگیری جی کوئری یک منبع یادگیری عالی برای یک توسعه دهنده است.مرکز یادگیری جی کوئری یک منبع یادگیری عالی برای یک توسعه دهنده است.

    خوشبختانه جی کوئری دارای یک مرکز آموزشی رسمی برای توسعه دهندگان این پلتفرم به شما اجازه می دهد تا روش استفاده از توابع اصلی jQuery و همچنین کاربرد عملی آن، مانند کمک به شما در طراحی UI/UX یا ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه را بیاموزید.

    AJAX

    AJAX (جاوا اسکریپت ناهمزمان و XML) تکنیکی است که به شما امکان می دهد بدون بارگیری مجدد کامل، داده ها را ارسال یا دریافت کنید. page. این بدان معنی است که شما محتوای آن را تغییر می دهید page بدون بارگیری مجدد آن

    به عنوان مثال، اگر می خواهید یک جستجوی زنده ایجاد کنید که در آن نتیجه در زیر کادر جستجو ظاهر می شود، می توانید از AJAX برای ارسال داده های جستجو به اسکریپت جستجو، برگرداندن نتیجه و نمایش آن بدون بازخوانی کل استفاده کنید. page.

    وردپرس از AJAX در کنترل پنل مدیریت استفاده می کند. به عنوان مثال، هنگامی که کاربران پست می نویسند، سیستم وردپرس از AJAX برای ذخیره خودکار پیش نویس ها بدون اینکه شما متوجه شوید استفاده می کند. به این ترتیب، خطر از دست دادن اطلاعات در طول نوشتن process را می توان به طور قابل توجهی برش داد.

    یک توسعه دهنده می تواند از جاوا اسکریپت یا جی کوئری برای اجرای AJAX استفاده کند. اما، توصیه می شود از jQuery استفاده کنید زیرا ساده تر و سرراست تر است.

    استفاده از Ajax برای تعاملی تر و پاسخگو بودن صفحه وب مفید است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک، ممکن است بخواهید به آن نگاه کنید ورودی کدکس وردپرس روی AJAX.

    3. کار خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید روی مخازن وردپرس

    شما می توانید خود را به اشتراک بگذارید موضوع یا افزونه از طریق مخازن وردپرس توجه داشته باشید که کار شما باید تحت الف منتشر شود GPL (مجوز عمومی عمومی) مجوز سازگار، که به کاربران حقوق خاصی از کار شما را هنگام دانلود و استفاده از آنها اعطا می کند.

    در حال حاضر، وردپرس به توسعه دهندگان توصیه می کند از آن استفاده کنند GNU پروانه عمومی عمومی نسخه 3 و یا بعد. همه فایل‌های موجود در کار شما باید با این مجوز مطابقت داشته باشند، از جمله کتابخانه‌های شخص ثالثی که استفاده می‌کنید. شما همچنین باید حق توزیع هر گونه کتابخانه شخص ثالث را در صورت وجود داشته باشید.

    بطور کلی، GNU تضمین می کند که حق چاپ مناسب اثر اصلی را حفظ می کنید. این به کاربران اجازه می دهد تا کار شما را تغییر دهند و آن را به طور کامل یا جزئی توزیع کنند. آنها باید اعلامیه های حق چاپ اصلی را دست نخورده نگه دارند و یک نسخه از مجوزی را که شما انتخاب کرده اید به همراه داشته باشند.

    کاربران باید روشن کنند که هیچ ضمانتی همراه با نرم افزار ارائه نمی شود. اگر کاربر نرم افزار را تغییر داده و سپس توزیع می کند، باید مشخص باشد که تغییراتی ایجاد کرده است و کار اصلی را پخش نمی کند.

    برای لیست کامل قوانین مربوط به مخازن WordPress.org، به آدرس زیر مراجعه کنید کتابچه راهنمای توسعه دهنده page.

    4. با یافتن مشتری از کار خود درآمد کسب کنید

    وردپرس یک پلتفرم وب با رتبه برتر است. بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل کوچک به دنبال توسعه دهندگانی هستند که بتوانند وب سایت های سفارشی با عملکردهای خاص بسازند.

    همانطور که گفته شد، هیچ چیز بیشتر از تجربه عملی به شما نمی فروشد. هر چه پورتفولیوی شما قوی تر باشد، احتمال بیشتری برای یافتن کار خواهید داشت. خوشبختانه، به‌عنوان یک توسعه‌دهنده جدید، تعداد زیادی نمونه کار توسعه‌دهنده وب وجود دارد که می‌توانید از آنها به عنوان مرجع استفاده کنید.

    همچنین باید درک خوبی از انتظاراتی که مشتریان آینده شما ممکن است داشته باشند و همچنین مجموعه مهارت هایی که باید برای حرفه ای شدن موفق داشته باشید داشته باشید. بنابراین، ایده خوبی است که ببینیم چه نوع توسعه دهندگان وردپرس که مردم به دنبال آنها هستند.

    Upwork امروزه یکی از بهترین پلتفرم های فریلنسری است.Upwork امروزه یکی از بهترین پلتفرم های فریلنسری است.

    یکی از بهترین راه ها برای یافتن کار، جستجوی درخواست های فریلنسری است. شما می توانید از پلتفرم های فریلنسری مختلف مانند Upwork، Freelancer.com، و PeoplePerHour.com.

    علاوه بر این، سعی کنید برای کار در یک آژانس توسعه وردپرس ثبت نام کنید.

    رسیدگی به قراردادها و فاکتورها

    ایجاد یک قرارداد کتبی با مشتری الزامی است. در توافقنامه باید میزان دستمزد و میزان کار به وضوح ذکر شود.

    همچنین باید مشخص کند که آیا هزینه ثابتی دریافت می کنید یا نرخ ساعتی، و مهلت یا چارچوب زمانی توافق شده.

    اتحادیه فریلنسرها قرارداد دیجیتال حرفه ای بسیار قابل تنظیم را در یک لحظه ایجاد می کند.اتحادیه فریلنسرها قرارداد دیجیتال حرفه ای بسیار قابل تنظیم را در یک لحظه ایجاد می کند.

    در حال حاضر، خدمات آنلاین زیادی برای ایجاد قراردادهای دیجیتال حرفه ای وجود دارد، مانند اتحادیه مشاغل آزاد و انجام قرارداد.

    ایجاد فاکتور آنلاین با Zoho ساده تر از همیشه است.ایجاد فاکتور آنلاین با Zoho ساده تر از همیشه است.

    هنگامی که یک پروژه کامل شد، باید فاکتوری را برای مشتری ارسال کنید که کار شما، تاریخ تحویل آن، قیمت نهایی و غیره را فهرست کند. می‌توانید با استفاده از مولدهای فاکتور مانند صندوق دار، زوهو، و فاکتورها.

    شمارش مالیات و درآمد

    قوانین مربوط به مالیات کار آزاد و درآمد برای هر کشور متفاوت است. با این وجود، درک تعهد مالیاتی خود بسیار مهم است.

    برای مثال در انگلستان اگر درآمد شما از خوداشتغالی بیش از 2782 دلار در سال، شما باید مالیات بپردازید روی آی تی. در حالی که اگر درآمد شما به اندازه 94592 دلار در سال، شما نیز باید پرداخت کنید مالیات بر ارزش افزوده. عدم آگاهی از قانون می تواند منجر به مشکلات حقوقی زیادی شود.

    نتیجه

    بیایید همه چیزهایی را که برای توسعه‌دهنده وردپرس باید بدانید را خلاصه کنیم.

    ابتدا، چه چیزی می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس ایجاد کنید؟ در حالی که تقریباً می تواند هر چیزی مربوط به پلتفرم باشد، اساساً پنج خلاقیت اصلی وجود دارد – تم ها، افزونه ها، ابزارک ها، یک سایت کامل وردپرس و برنامه های کاربردی وب.

    دوم، از نقطه نظر فنی، شما باید HTML5، CSS3، PHP، MySQL، JavaScript، jQuery و Ajax را یاد بگیرید. هر یک از آنها به یک اندازه مهم هستند زیرا ایجاد یک پلاگین/موضوع/برنامه نیاز به ترکیب دو یا چند مورد از این عناصر دارد. راهنمای ما را بررسی کنید روی اگر می خواهید یاد بگیرید، کدنویسی را یاد بگیرید.

    در نهایت، باید بدانید که چگونه کار خود را به اشتراک بگذارید و کسب درآمد کنید. از آنجایی که یافتن مشتریانی با نرخ های بالاتر اغلب نیاز به یک نمونه کار روشن دارد، باید کار خود را به صورت رایگان از طریق مخزن وردپرس به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید از طریق پلتفرم‌های فریلنسری مانند Upwork و PeoplePerHour به دنبال شغل آزاد باشید.

    علاوه بر این، شما باید از جنبه های غیر فنی مانند ایجاد فاکتورها و قراردادهای حرفه ای نیز مراقبت کنید. خوشبختانه ابزارهایی مانند Entire Contract Generator و Cashboard می توانند به شما کمک کنند روی راه شما برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس با ایجاد فاکتورها و قراردادهای دیجیتال است.

    امیدواریم این آموزش مفید باشد. لطفا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوع از طریق بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

    سایر تکنیک های پیشرفته وردپرس را بیاموزید

    روش افزایش سرعت سایت وردپرس
    روش اضافه کردن فیلدهای سفارشی وردپرس
    روش راه اندازی صفحه بندی وردپرس
    روش ایجاد کد کوتاه در وردپرس
    روش بهینه سازی تصاویر در وردپرس
    راهنمای GDPR وردپرس

    برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
    لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

    زمان انتشار: 1402-12-30 22:59:03

    امتیاز شما به این مطلب