وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

شخصی سازی ایمیل: راز شما برای تعامل بهتر

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


شخصی سازی ایمیل: راز شما برای تعامل بهتر

یکی از مشکلاتی که بازاریابان با آن روبرو هستند این است که چگونه پیام مناسب را دقیقاً در زمان مناسب برای هدف قرار دادن افراد به روشی ارسال کنند که برای آنها جذاب باشد. برای حل این مشکل، کسب و کارها باید خود را با فناوری های جدید و قدرت شخصی سازی آشنا کنند.

در چند سال گذشته، بازاریابی دیجیتال همانطور که می دانیم دستخوش تغییرات متعددی شده است و خود را از بازاریابی سنتی گذشته متمایز کرده است.

با تکنولوژی های جدید روی با افزایش، بازاریابی آسان‌تر و هوشمندانه‌تر شده است و کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا بیشتر از آنچه که انجام داده‌اند به دست آورند. به طور خاص، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به کسب و کارها این امکان را می دهد که کمپین های بازاریابی خود را اصلاح کنند و مشتری را در مرکز عملیات خود قرار دهند.

به عنوان یک کانال، ایمیل ثابت کرده است که بهترین بازگشت سرمایه را دارد

با این حال، چگونه می توانید توجه مشتری را به خود جلب کنید بدون اینکه از نظر فیزیکی با آنها درگیر شوید و به آنها نشان دهید که کسب و کار شما مکان مناسبی برای صرف وقت و پول آنها است؟ یکی از بهترین متحدان شما برای نشان دادن اینکه شما یک برند بی چهره نیستید، چیزی جز بازاریابی ایمیلی نیست.

به عنوان یک کانال، ایمیل نه تنها برای مصرف کنندگان مدرن راحت است، بلکه بهترین بازگشت سرمایه را نیز دارد. 55 دلار برای هر 1 دلار شما خرج می کنید روی آی تی.

کمپین های ایمیلی شما در واقع ابزارهای کارآمدی برای پرورش سرنخ هستند، اما اگر مخاطبان خود را با پیام های بسیار شخصی سازی شده هدف قرار ندهید، همه چیز بیهوده خواهد بود.

چرا کسب و کارها به شخصی سازی نیاز دارند؟

مصرف کنندگان مدرن صدها ایمیل تبلیغاتی دریافت می کنند روی به صورت روزانه با این حال، برخی از آنها بدون خواندن در سطل زباله خود قرار می گیرند. چرا؟

خوب، با افزایش کلاهبرداری ها، اکثر مصرف کنندگان خود را برای شناسایی پیام های جعلی و محتوای جعلی آموزش داده اند.

در نتیجه، ایمیل‌هایی که هرزنامه، غیرشخصی و نامربوط به نظر می‌رسند – حتی اگر قصد شما این نبود – در نهایت در پوشه‌های سطل زباله کاربران قرار می‌گیرند.

این به شما آسیب می رساند قابلیت تحویل ایمیل و به شما شهرت ارسال بدی می دهد که مانع از دسترسی شما به صندوق ورودی مشترکانتان می شود.

برای اطمینان از اینکه کمپین‌های ایمیل شما نرخ باز و کلیک مورد نظر را دریافت می‌کنند، باید مطمئن شوید که پیام‌های شما متناسب با نیازهای مشترکین شما هستند. اینجاست که شخصی سازی وارد می شود.

محتوای شخصی سازی شده به گیرندگان شما نشان می دهد که پیام شما منحصر به فرد است و بخشی از یک کمپین ایمیلی یکسان نیست.

البته، شما نمی توانید هر کمپین را به صورت دستی ارسال کنید. برای صرفه جویی در زمان، اتوماسیون بازاریابی به کسب و کارها این امکان را می دهد که این کار را خودکار کنند process و کمپین های متعددی را به صورت خودکار و بدون کاهش ارائه دهید روی شخصی سازی.

برای انجام این کار، به پلتفرمی نیاز دارید که بینش‌های ارزشمند و بی‌درنگ و ابزارهای شخصی‌سازی قدرتمند را در اختیار شما قرار دهد. اگر هنوز یکی را انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید یکی از خدمات بازاریابی ایمیلی رایگان موجود را امتحان کنید تا درباره روش عملکرد شخصی‌سازی ایمیل ایده بگیرید.

شخصی‌سازی به مخاطبان شما کمک می‌کند تا ارزش پیام شما را ببینند، در درجه اول به این دلیل که خطاب به آنها خواهد بود.

در نتیجه، محتوای مناسب به شما کمک می‌کند تا تعامل بیشتری داشته باشید، مخاطبان وفاداری بسازید که محتوای شما را پیش‌بینی کنند و آنها را از مشترکین به مشتریان راضی تبدیل کنید. مانند آمار بازاریابی ایمیلی نشان می دهد، شخصی سازی آنقدر قدرتمند است که می تواند نرخ باز شدن شما را حتی تا 29٪ افزایش دهد.

در مورد بیش از حد شخصی سازی چیست؟

یک نام ساده در ایمیل‌های شما ممکن است موثر باشد، اما با پیشرفت بازاریابی، برای جلب توجه مشترکان شما کافی نخواهد بود.

برای این کار، کسب‌وکارها سعی کرده‌اند راه‌های جدیدی را برای جذب مخاطبان خود برای کلیک کردن پیدا کنند روی مشوق های آنها و ترویج آنها توسعه تجاری. بر اساس نظرسنجی توسط SmarterHQ 72 درصد از مصرف کنندگان می گویند که اکنون فقط با بازاریابی متناسب با علایق خود درگیر هستند.

72 درصد از مصرف کنندگان می گویند که اکنون فقط با بازاریابی متناسب با علایق خود درگیر هستند

این گرایش مصرف‌کننده شکل جدیدی از شخصی‌سازی به نام بیش‌شخصی‌سازی را ایجاد کرده است.

شخصی سازی بیش از حد از داده ها برای ارائه پیشنهادات و پیام های شخصی تر که متناسب با نیازهای هر مشتری است، استفاده می کند.

از طریق این شکل پیشرفته شخصی‌سازی، می‌توانید تجربه مشتری را بهبود ببخشید و مشتریان بالقوه خود را هدایت کنید و یک گام به سمت پایین‌تر از قیف‌های بازاریابی و فروش هدایت کنید.

برای امکان پذیر کردن بیش از حد شخصی سازی، باید از قدرت هوش مصنوعی و داده ها استفاده کنید. اما قبل از انجام این کار، باید بدانید که چگونه داده های مشتری را جمع آوری کنید و سپس از طریق هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی از آن استفاده کنید.

جمع آوری داده های مشتری

اولین قدم شما برای شخصی سازی بازاریابی این است که تصمیم بگیرید چه نوع داده هایی را باید جمع آوری کنید و چرا به آن نیاز دارید. به خصوص بعد از GDPR مقررات به وجود آمدند و نگرانی های فزاینده مصرف کنندگان در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها.

در اینجا یک مثال از بولگاری وب سایت، اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی آنها به شیوه ای کاملا شفاف:

این خط‌مشی کوکی دقیقاً در آنجا وجود دارد، با همه چیزهایی که باید هنگام مشاهده وب‌سایت یک برند، حتی قبل از ثبت نام، بدانید.

این باعث می‌شود مشتریان احتمالی شما بلافاصله احساس امنیت کنند، زیرا وب‌سایت نه تنها استفاده خود از کوکی‌ها را تأیید می‌کند، بلکه به مشتری فرصتی می‌دهد تا بررسی کند که چرا این اتفاق می‌افتد.

البته هیچ مجموعه ای از قوانین در مورد داده هایی که ممکن است از یک مشتری احتمالی نیاز داشته باشید وجود ندارد. این می تواند هر چیزی باشد.

اکنون که خط مشی رازداری خود را روشن کرده اید، زمان آن رسیده است که اطلاعات بازدیدکنندگان خود را جمع آوری کنید. در این مورد، Bulgari یک فرم کارآمد ایجاد کرده است برای گرفتن ایمیل های بازدیدکنندگان و در عین حال جمع آوری اطلاعات ارزشمندی که نرخ باز شدن و کلیک خبرنامه آنها را بهبود می بخشد:

بلغاری

تقسیم بندی مشترکین شما

افزودن فیلدهای ورودی مناسب به فرم‌های خود، به مشترکان جدید شما ایده‌ای درباره آنچه که با اطلاعات آنها انجام خواهید داد، می‌دهد.

فرم Bulgari یک نمونه عالی است که شامل تمام زمینه های مناسب برای جمع آوری بینش در مورد ترجیحات مخاطبانش است.

پس از مشتریان بالقوه خود کلیک کنید روی شما CTA و به لیست پستی خود بپیوندید، می توانید تقسیم بندی هر مشترک را بر اساس شروع کنید روی علایق و ترجیحات آنها

تقسیم بندی یکی از کارآمدترین روش ها برای شخصی سازی محتوای ایمیل شما و ارائه محتوای مناسب است که مخاطبان شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.

برای مثال، تقسیم بندی جمعیتی به شما کمک می کند تا کمپین های منحصر به فردی برای مشترکین زن و مرد خود ایجاد کنید. سپس، می توانید از داده های فردی آنها برای شخصی سازی بیشتر محتوای ایمیل بر اساس استفاده کنید روی منافع آنها

با این حال، تقسیم بندی مخاطبان تنها شروعی برای دستیابی به شخصی سازی بیش از حد است.

استفاده از قدرت هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا توصیه‌های محصول شخصی‌سازی شده را در قالب کمپین‌های ایمیلی شگفت‌انگیز ارائه دهید که مخاطبان شما را متقاعد می‌کند که کلیک کنند و بیشتر بخرند.

روش استفاده از داده های مشتری به روش صحیح

اولین چیزی که باید بدانید این است که هوش مصنوعی چگونه شخصی سازی بیش از حد را فعال می کند. اساساً اینگونه است که می توانید به طور کامل از داده ها برای بهبود عملکرد خود استفاده کنید فعالیت های بازاریابی.

ماشین ها به همان روشی که انسان ها یاد می گیرند. با وارد کردن داده‌ها به دستگاه و افزودن سناریوهای بیشتر و بیشتر، به پلتفرم یاد می‌دهید که بین سناریوها تمایز قائل شود و الگوها را به روشی سریع‌تر و دقیق‌تر پیدا کند.

مهمتر از آن، به دستگاه آموزش داده می شود که «خریدهای» گذشته را به هم متصل کند و پیشنهاداتی برای یک تیم بازاریابی ارائه دهد.

اساساً، هرچه دستگاه بتواند داده های بیشتری را طی کند، سناریوهای بیشتری می تواند ارائه دهد و چشم انداز بیشتری می تواند به آن متصل شود. این منجر به ایجاد یک شخصیت خریدار منحصربه‌فرد می‌شود که دقیق‌تر از پرسونای خریدار سنتی ایجاد شده توسط بازاریابان است.

در پایان، شخصیت‌هایی که از طریق هوش مصنوعی ایجاد می‌کنید، می‌توانند راه‌حل‌های سفارشی ارائه کنند و احساسات عمومی هر بخش از مخاطبان شما را جلب کنند.

اکنون که پرسونای خود را ایجاد کرده اید و می دانید کدام بخش از لیست شما به کدام یک از محصولات شما علاقه مند است، می توانید از محتوای تبلیغاتی خود به طور موثرتری استفاده کنید.

در اینجا یک مثال از ماتالان که از داده های خرید قبلی مشتری برای ارائه یک ایمیل فروش متقابل شخصی سازی شده استفاده می کند:

ماتالان

با یک ایمیل بیش از حد شخصی، می توانید مخاطبان خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهید.

استفاده از داده‌ها به شما کمک می‌کند تا پیام‌های بیشتری را شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی کنید. بنابراین، هنگامی که آنها را برای شخصیت کاربر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی اعمال می کنید، خود را افزایش می دهید بازاریابی چرخه عمر مشتری به طور موثر تلاش می کند.

بردن

اگر از هوش مصنوعی و داده ها به درستی استفاده کنید، می توانید یکی را ارائه دهیدonیک محتوا در پایان، با توجه به اینکه هوش مصنوعی قادر به ردیابی و ردیابی نوع محتوایی است که افراد بیشتر به آن علاقه دارند، از طریق داده های رسانه های اجتماعی، داده های تعامل و غیره. روی.

این به بازاریابان کمک می کند تا محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنند که برای مشتریان بالقوه جدید شما هم ارزشمند و هم جذاب باشد.

علاوه بر این، شخصی‌سازی تیم‌های بازاریابی را قادر می‌سازد تا چیزی ایجاد کنند که طبیعی باشد و مخاطبان شما را تشویق به کلیک کردن کنند. روی CTA های خود را و یک قدم جلوتر از قیف بازاریابی خود حرکت دهید.

(برچسب‌ها برای ترجمه )بهبود



منتشر شده در 1402-12-31 00:40:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید