وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین روش ها برای تغییر سرورها

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


دلایل مختلفی برای تغییر سرور میزبان وب سایت وجود دارد. برخی از مردم یک چیز جدید و بهتر می خواهند host، و برخی برنامه ریزی می کنند روی ارتقاء از سرور اشتراکی به سرور اختصاصی یا کاوش Bare Metal گزینه های اجاره سرور انتخاب شما برای تغییر سرورها هر چه باشد، برنامه ریزی برای تغییر سرور ضروری است.

تغییر در سرورهای میزبانی وب سایت می تواند باعث کاهش شدید بازدیدکنندگان و باگ ها شود روی وب سایت شما که قبلاً نداشتید یا حتی وب سایتی که غیر قابل تعمیر است. بنابراین برنامه ریزی صحیح مهم است.

به منظور جلوگیری از خرابی، این بهترین شیوه ها را هنگام تغییر سرور دنبال کنید:

  • برنامه ریزی. هنگامی که تصمیم به تعویض سرور گرفتید، باید برنامه ریزی را شروع کنید. هدف خود را از سوییچ مشخص کنید و سپس به دنبال یک سوئیچ جدید باشید host. اگر تصمیم دارید یک را انتخاب کنید host قبل از شروع برنامه ریزی، به آنچه آن طرح خاص ارائه می دهد محدود خواهید شد.

در عوض، کاری کنید که برنامه برای شما کار کند، نه برعکس. یک استراتژی توسعه دهید روی چگونه و چه زمانی می خواهید انتقال را تکمیل کنید. همچنین، مطمئن شوید که همه افراد مرتبط با سایت از انتقال آگاه هستند تا بتوانند خود را نیز آماده کنند.

  • پشتیبان / سند. تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت کاری است که باید قبلاً انجام دهید. اگر نیستید، دریافت کنید روی آی تی. با این حال، قبل از انتقال سرورها، مطمئن شوید که دیگری را انجام دهید backup از همه چیز روی سایت شما. این تضمین می‌کند که اگر مشکلی پیش بیاید، شما هنوز همه داده‌های سایت را دارید و می‌توانید مشکل را زودتر برطرف کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا اسپرینت های طراحی کار می کنند (و آیا ارزش آن را دارند)؟

شما همچنین می خواهید آمارهای وب سایت خود را مستند کنید، مانند زمان کار، ترافیک، page نماها و غیره. مستندسازی این آمار به شما کمک می‌کند قبل و بعد از انتقال را مقایسه کنید و به هر مشکلی که ممکن است رخ دهد رسیدگی کنید.

  • انتقال. در طول انتقال، سایت زنده شما احتمالا برای مدتی از کار می افتد. اگر آن را به درستی برنامه ریزی کرده اید، این زمان باید محدود باشد و تاثیر عمده ای نداشته باشد.

اجرای یک پاسخ سرور 503 (سرویس در دسترس نیست) به هر خزنده موتور جستجو می گوید که سایت شما در حال حاضر در حال تعمیر است و آنها در زمان دیگری باز خواهند گشت. گنجاندن این مورد در انتقال شما از تأثیر منفی سئوی شما جلوگیری می کند و افت ترافیک پست را به حداقل می رساند.

جدید شما host همچنین باید در انتقال نیز مشارکت داشته باشد و اطمینان حاصل شود که همه چیز درست پیش می رود روی پایان آنها

  • انتقال را بررسی کنید. پس از اینکه سایت خود را با موفقیت منتقل کردید، باید چند آزمایش را انجام دهید. بررسی زمان پاسخگویی، page زمان بارگذاری و جستجوی هر گونه باگ تنها بخشی از آزمایشاتی است که باید اجرا شود. اگر هر یک از این آزمایشات نتیجه منفی داشته باشد، وقت آن رسیده است که عیب یابی را انجام دهید. با خود تماس بگیرید host و برای حل مشکل با آنها همکاری کنید و این کار را سریع انجام دهید.

اگر همه چیز به خوبی پیش رفت و سایت شما هیچ نشانه ای از مشکل را نشان نمی دهد، تبریک می گوییم! سایت شما با موفقیت منتقل شد و فعلا خیالتان راحت باشد.

  • نظارت بر. اکنون که سایت با موفقیت مهاجرت کرده است، باید زیر نظر داشته باشید روی آن را برای مدت کمی نظارت بر رتبه بندی سئو، بازدید روزانه از سایت، نرخ تبدیل و غیره هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل باید دید بهتری از عملکرد سایتتان به شما بدهد. در حالی که در ابتدا ممکن است به نظر برسد که یک سایت پس از انتقال عملکرد خوبی دارد، داده های بیشتر این نظر را تایید یا رد می کند.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  4 نکته برای امضای سریعتر پیشنهادات طراحی

انتقال میزبانی وب سایت یک روش ظریف است. اطمینان از داشتن برنامه مناسب و host در محل می تواند همه تفاوت را ایجاد کند. به عنوان یک شرکت میزبان، ما درک می کنیم که این می تواند سخت و استرس زا باشد. این دلیلی است که ما پیشنهاد می کنیم در انتقال کمک کنیم و حتی آن را برای شما انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های مختلف ما و روش کمک به ما، اطلاعات اینجا را بررسی کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید