اگر اغلب نظرات محصول را ارسال می کنید روی سایت وردپرس خود، می توانید از یک افزونه استفاده کنید تا محتوای خود را جذاب تر و سئو دوستانه تر کنید. افزونه های بررسی وردپرس زیادی برای بررسی وجود دارد، اما انتخاب بهترین آنها می تواند مشکل باشد.

در این مقاله 9 مورد از بهترین افزونه های بررسی وردپرس را بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین ابزار را برای سایت خود انتخاب کنید.

چرا باید از افزونه های بررسی وردپرس استفاده کنید؟

هنگامی که مردم می خواهند چیزی را به صورت آنلاین خریداری کنند، احتمالاً بررسی محصول را جستجو می کنند تا مطمئن شوند که خرید درستی انجام داده اند. در واقع، یک مطالعه نشان می دهد که بیش از 80 درصد مردم رتبه بندی محصولات را بررسی کنید روی اینترنت قبل از انجام هر معامله

به همین دلیل است که نمایش نظرات می تواند برای وب سایت شما بسیار مفید باشد. یکی از مزیت‌ها این است که می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری را که برای تصمیم‌گیری برای خرید چیزی به کمک نیاز دارند، بیاورید.

مزیت دیگر این است که می توانید از آن درآمد کسب کنید. یکی از راه های انجام این کار دریافت پول توسط یک شرکت برای بررسی محصولاتش است.

یا، می توانید با نشان دادن توصیفات خوب از خریداران قبلی خود، افراد بیشتری را برای خرید آنچه می فروشید جذب کنید.

اما اساساً یک افزونه بررسی برای وردپرس به شما امکان می دهد بازخورد جمع آوری کنید روی چگونه می توانید وب سایت یا محصول خود را ارتقا دهید. همچنین، در حالی که برای اکثر مردم ناشناخته است، این نوع ابزار می تواند به شما کمک کند رتبه بالاتری کسب کنید روی موتورهای جستجو از طریق نشانه گذاری طرحواره.

برای شما که هنوز در مورد آن نشنیده اید، نشانه گذاری طرحواره داده های اضافی است روی HTML که نمایش داده خواهد شد روی SERPس اگر به یک مورد خاص امتیاز دهید روی سایت شما با استفاده از یک افزونه بررسی، این اطلاعات زمینه بیشتری را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد و در نتیجه آن را سئو دوستانه تر می کند.

این چیزی است که یک نشانه‌گذاری طرحواره، یا به‌عنوان قطعه‌های غنی نیز شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد.

نمونه ای از نشانه گذاری طرحواره

پلاگین های مورد علاقه ما برای بررسی وردپرس

به طور کلی دو عملکرد مهم وجود دارد که یک افزونه گواهی وردپرس باید انجام دهد:

  1. یک جعبه بررسی منحصر به فرد ایجاد کنید که سیستم های رتبه بندی واضحی را ارائه می دهد.
  2. برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو، قطعات غنی ارائه دهید.

ما قصد داریم برخی از بهترین افزونه ها را برای ارائه نظرات در آنجا بررسی کنیم و قیمت، ویژگی ها و طرح های آنها را برجسته کنیم.

1. WP Review Pro

WP Review Pro landing pageWP Review Pro landing page

WP Review Pro یکی از بهترین افزونه های بررسی وردپرس است که می توانید نصب کنید. اول و مهمتر از همه، از 14 نوع ریچ اسنیپت پشتیبانی می کند که برای موضوعات بسیاری از جمله فیلم، کتاب و حتی نقاشی مناسب است.

شما همچنین به غیر از 16 قالب طراحی پیش فرض، تنظیمات سفارشی سازی زیادی دارید. انتخاب نامحدود رنگ برای جعبه بررسی و 5 گزینه از سیستم های رتبه بندی وجود دارد:

  • ستاره
  • درصد
  • شست بالا
  • نکته ها
  • دایره

علاوه بر این، این افزونه وب سایت شما را قادر می سازد تا با Google، Yelp و Facebook ادغام شود تا اعتبار رتبه بندی شما را افزایش دهد.

برای 67 دلار، می توانید همه این ویژگی ها را به همراه پشتیبانی 24/7 مشتری دریافت کنید.

2. نظرات مشتریان برای WooCommerce

نظرات مشتریان برای بنر افزونه WooCommerce نظرات مشتریان برای بنر افزونه WooCommerce

این افزونه رایگان وردپرس در واقع می تواند کار کند روی هر سایت وردپرسی بدون ادغام WooCommerce اما این دو ابزار در صورت ترکیب عالی هستند. آنها با هم کار می کنند تا یک تعامل قوی بین سایت شما و مشتریان ایجاد کنند.

به عنوان مثال، پس از اینکه شخصی محصولی را از شما خریداری کرد، نظرات مشتریان یک اعلان ارسال می‌کند و از او می‌خواهد که کیفیت تجربه خرید کلی خود را ارزیابی کند. این به شما کمک می کند بازخورد بیشتری از کاربران جمع آوری کنید تا تازه واردان به راحتی به وب سایت شما اعتماد کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از فرمان پینگ لینوکس در سال 1402: روش ها و نکات اصلی استفاده

و از آنجایی که تمام محصولات خریداری شده در یک فهرست قرار می گیرند page، هر یک از آنها بیشتر احتمال دارد که از خریدار نظر دریافت کنند. حتی بیشتر از آن، می‌توانید هر بار که شخصی به خرید خود امتیاز می‌دهد، به‌طور خودکار یک کد تخفیف بدهید

3. تقیم

افزونه تقیم pageافزونه تقیم page

Taqyeem به دلیل قیمت رقابتی و طیف گسترده ای از ویژگی ها، به راحتی یکی از بهترین افزونه های بررسی کاربران وردپرس برتر است. با پرداخت یک بار هزینه از 29 دلار، از ابزار قدرتمندی لذت خواهید برد که می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو نیز بالاتر ببرد.

این یک پیاده‌سازی نشانه‌گذاری طرحواره قابل اعتماد دارد، چه بررسی شما یک پست، پست سفارشی یا page نوع حتی رتبه‌بندی بازدیدکنندگان شما می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند که سئو دوستانه‌تر باشد.

اما صبر کنید تا در مورد توانایی شخصی سازی آن بشنوید:

  • شما می توانید معیارهای نامحدودی را اضافه کنید
  • سه سبک رتبه بندی وجود دارد (ستاره، امتیاز، درصد) و نمادها را می توان تغییر داد (عشق، شست بالا)
  • از بیش از 500 فونت وب گوگل و تایپوگرافی پشتیبانی می کند
  • شما یک انتخاب رنگ نامحدود برای هر عنصر از جعبه بررسی دارید

در نهایت، اگر چندین محصول برای فروش دارید، خوشحال خواهید شد بدانید که ویجت‌های Taqyeem می‌توانند محبوب‌ترین و جدیدترین اقلام و همچنین مواردی را که از یک برند تولید می‌شوند را نشان دهند.

4. بلوک های نهایی

پلاگین بررسی بلوک های نهاییپلاگین بررسی بلوک های نهایی
9 بهترین افزونه بررسی وردپرس در سال 1402: تست شده و رتبه بندی شده 20

Ultimate Blocks یک افزونه رایگان و ساده برای استفاده است که با بیش از 15 بلوک به شما کمک می کند محتوای بهتری ایجاد کنید. روی وبسایت شما.

آن بررسی بلوک به شما امکان می دهد نظرات دارای طرحواره را اضافه کنید روی سایت وردپرس شما با افزودن توضیحات، لیستی از ویژگی ها، سیستم رتبه بندی ستاره، خلاصه و دکمه CTA، این بلوک محتوای جذاب تر و متمرکز بر تبدیل را برای خوانندگان شما ایجاد می کند.

Review Block کاملاً واکنش‌گرا است و به گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار مجهز است و به شما امکان می‌دهد ظاهر و احساس آن را مطابق با برند وب‌سایت خود تغییر دهید.

5. طرحواره – قطعه های غنی از طرحواره همه در یک

پلاگین نشانه گذاری طرحوارهپلاگین نشانه گذاری طرحواره

از نظر فنی، این یک افزونه بررسی نیست، بلکه بیشتر ابزاری برای نشانه گذاری طرحواره است روی سایت وردپرس شما

می تواند انواع مختلفی از اطلاعات را نشان دهد روی موتورهای جستجو، از جمله رویدادها، افراد، دستور العمل ها و البته نظرات.

کاری که باید انجام دهید این است که به محصول امتیاز ستاره (/5) بدهید و نظر خود را در مورد آن بگویید. شما مجبور نخواهید بود که با سفارشی سازی یا هر نوع تنظیمات پیچیده یک افزونه بررسی معمولی وردپرس سر و کار داشته باشید.

با این وجود، Schema قول داده است که داده های مفیدی را ارائه دهد تا موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را بهتر بخزند و احتمال رتبه بالاتر آن را افزایش دهند. چیزی که عالی است این است که می توانید همه آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

6. نظرات مشتریان WP

لوگوی بررسی مشتریان WPلوگوی بررسی مشتریان WP

آنچه در مورد WP Customer Reviews منحصربه‌فرد است، توانایی آن در گفتن اینکه آیا شما به موتورهای جستجو می‌رسد است page شامل بررسی کاربران یا خودتان است. با نشان دادن میکروفرمت طرحواره مربوطه به Google و موارد مشابه، به این امر دست می یابد.

با این وجود، شما این آزادی را دارید که طراحی بررسی را تغییر دهید و پاسخ‌های مدیریت را در یک قسمت جداگانه نشان دهید.

علاوه بر این، سبک وزن است و از تم های سفارشی پشتیبانی می کند. شما page سرعت بارگذاری تحت تأثیر قرار نمی گیرد زیرا با افزونه های کش نیز به خوبی کار می کند.

همچنین اقدامات ضد هرزنامه کافی برای جلوگیری از بمباران سایت شما توسط بررسی های مضر وجود دارد.

با توجه به اینکه برای نصب WP Customer Review نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید، این معامله بسیار خوبی است.

7. بلاگر کتاب نهایی

حالت نمایشی افزونه Ultimate Book Bloggerحالت نمایشی افزونه Ultimate Book Blogger

اگر صاحب یک کتابفروشی آنلاین یا یک منتقد کتاب هستید، می خواهید Ultimate Book Blogger را در زرادخانه افزونه های وردپرس خود قرار دهید.

این ابزار قدرتمندی است زیرا می‌توانید اطلاعات جامعی درباره کتابی که ارزیابی می‌کنید، مانند عنوان، جزئیات نویسنده و تصویر جلد ارائه دهید.

حتی بیشتر، یک قسمت هشدار محتوا وجود دارد که برای هشدار دادن به خوانندگان در مورد رتبه بندی مناسب برای سن کتاب مفید خواهد بود.

این افزونه از کتاب‌های صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و جزئیات مختلفی را برای پر کردن خواهید داشت، به خصوص اطلاعات راوی.

برای اینکه کاربرانتان مدت بیشتری در وبلاگ کتابتان بمانند، می‌توانید کتاب‌های دیگری از همان نویسنده یا برخی از عناوین مرتبط را در کادر بررسی توصیه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کاوش در بیست و بیست و چهار: یک قالب وردپرس برای هر وب سایت

Ultimate Book Blogger است 35 دلار با 12 ماه راهنمایی شخصی از سوی خود سازنده.

8. Smash Balloon Reviews Feed Pro

بالون خرد کن homepageبالون خرد کن homepage

Smash Balloon Reviews Feed Pro یک افزونه قدرتمند است که نظرات مشتریان فعلی شما را جمع آوری کرده و به صورت خودکار آنها را نمایش می دهد. روی سایت وردپرس شما

از نظرات بسیاری از پلتفرم‌های محبوب از جمله Google، Yelp، Facebook، TripAdvisor، TrustPilot و WordPress.org پشتیبانی می‌کند. می‌توانید به تعداد دلخواه فید نظرات ایجاد کنید یا نظرات را از چندین منبع در یک فید واحد ترکیب کنید.

Reviews Feed Pro برای راه‌اندازی و استفاده بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه، می‌توانید یک فید نظرات زیبا ایجاد کنید و آن را در هر جایی جاسازی کنید روی سایت شما. چندین گزینه طرح بندی وجود دارد و کاملاً قابل تنظیم است، بنابراین می توانید به راحتی فید را مطابق با موضوع وب سایت خود طراحی کنید.

همچنین می‌توانید یک بررسی خاص یا مجموعه‌ای از بررسی‌ها را برجسته کنید تا درخشان‌ترین نظرات خود را در بین بازدیدکنندگان وب‌سایت متمایز کنید. بعلاوه، ابزارهای تعدیل بصری آسانی وجود دارد که به شما امکان می دهد نظرات کاربران خاص را پنهان کنید.
Smash Balloon Reviews Feed Pro از 49 دلار در سال برای افزونه مستقل شروع می شود. یا، می توانید بسته نرم افزاری All Access را دریافت کنید، که شامل تمام پلاگین های Smash Balloon، از جمله اینستاگرام فید پرو، YouTube Feed Pro، و بیشتر.

9. بررسی های تجاری WP

افزونه WP Business Reviewافزونه WP Business Review

این افزونه به‌عنوان جمع‌آوری کننده نظرات کسب‌وکار شما که از قبل در دسترس هستند، عمل می‌کند روی گوگل، Yelp و فیسبوک.

این اطلاعات را جمع آوری می کند و می توانید آن را در هر جایی قرار دهید روی سایت شما حتی به عنوان یک ویجت. و اگر نظرات زیادی دارید، می‌توانید روش چیدمان آنها را در ستون‌ها تنظیم کنید.

همچنین می توانید بسته به رنگ پس زمینه را به تیره، روشن یا شفاف تغییر دهید روی تم های شما

در حالی که ممکن است یک بررسی منفی در بین کاربران وجود داشته باشد، WP Business Reviews به شما امکان می دهد آنها را با تنظیم حداقل رتبه قبل از نمایش در مجموعه خود فیلتر کنید.

پلن های مختلفی برای این افزونه وجود دارد که هزینه دارد 99 دلار در سال برای یک دامنه و 149 دلار برای پنج دامنه همه آنها شامل به روز رسانی و پشتیبانی یک ساله هستند.

نتیجه

هرگز نباید قدرت افزونه بررسی وردپرس را دست کم بگیرید زیرا می تواند نقش مهمی در ساخت یک وب سایت عالی داشته باشد.

نه تنها می تواند اعتماد بازدیدکنندگان شما را ایجاد کند، بلکه می تواند درآمد شما را نیز افزایش دهد و باعث شود رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

شما می توانید از لیست ما از 9 بهترین افزونه بررسی مبتنی بر را انتخاب کنید روی چگونه ویژگی ها و قیمت متناسب با نیازهای شما است. برای کمک به تصمیم گیری شما در اینجا خلاصه ای از 5 مورد از آنها را که به نظر ما بهترین هستند، آورده ایم.

  • WP Review Pro – یک ابزار بررسی قدرتمند برای بازدیدکنندگان و صاحبان که سفارشی سازی بی پایان دارند
  • نظرات مشتریان برای WooCommerce – یک افزونه گواهینامه وردپرس عالی برای تعامل با مشتریان.
  • تقیم – یکی از قوی ترین پلاگین های پریمیوم که قیمت آن نصف رقبا است
  • طرحواره – یک افزونه بسیار ساده که بهینه سازی شگفت انگیز موتور جستجو را به شما ارائه می دهد.
  • بلاگر کتاب نهایی – یک افزونه بررسی مناسب وردپرس برای هر صاحب کتابفروشی آنلاین و منتقد کتاب.

چه در حال ایجاد یک سایت وردپرس، یک وبلاگ یا یک فروشگاه آنلاین باشید، در اینجا افزونه های دیگری وجود دارد که باید داشته باشید.

افزونه های رزرو وردپرس
افزونه های عضویت وردپرس
افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس
افزونه وابسته وردپرس
افزونه های حراج وردپرس

سوالات متداول افزونه های بررسی وردپرس

اگر می خواهید در مورد افزونه های بررسی وردپرس بیشتر بدانید، در اینجا چند سوال متداول در مورد این موضوع وجود دارد.

آیا می توانم نظرات را دریافت کنم روی وردپرس بدون افزونه؟

بله، شما می توانید نظرات را دریافت کنید روی وردپرس بدون افزونه با استفاده از سیستم کامنت داخلی. با این حال، استفاده از یک افزونه بررسی اختصاصی می‌تواند ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند رتبه‌بندی ستاره، تعدیل و فیلدهای سفارشی ارائه دهد.

بهترین افزونه بررسی رایگان وردپرس چیست؟

چندین افزونه رایگان بررسی وردپرس در دسترس هستند، اما برخی از بهترین آنها هستند بلوک های نهایی و نظرات مشتریان برای WooCommerce. این افزونه ها ویژگی هایی مانند سیستم های رتبه بندی، نظرات کاربران، قالب های سفارشی و کنترل های تعدیل را ارائه می دهند.