تست A/B وردپرس: بهترین روش ها و ابزارها برای بهینه سازی تبدیل ها

مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، طراحی یک وب سایت یک عنصر مهم در موفقیت سایت است. همه page عناصر باید به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به اهداف مورد نظر، چه کسب درآمد و چه جذب مشترکین جدید، با یکدیگر همکاری کنند.

هنگام تغییر طراحی وب سایت برای بهینه سازی تبدیل ها، ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه کدام تغییرات بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت دشوار باشد. به هر حال، اگر تغییر اشتباهی را اعمال کنید، ریسک کاهش نرخ تبدیل را دارید و به طور بالقوه منجر به افت درآمد شما می شود.

اینجاست که تست A/B وارد عمل می شود. با آزمایش دو نسخه از طراحی وب خود، راحت تر می توانید ببینید که کدام یک منجر به تبدیل بهتری می شود.

این مقاله توضیح می‌دهد که تست A/B چیست، بهترین روش‌ها برای تست‌های A/B وردپرس چیست، و از چه ابزارهایی برای بهترین نتایج استفاده کنیم.

تست A/B که به آن تست تقسیم نیز می گویند، یک تست مقایسه ای بین دو یا چند نسخه مشابه است page. ترافیک را به همه نسخه ها تقسیم می کند تا مشخص شود کدام یک page طراحی با استفاده از معیارهایی مانند تعداد نتایج بهتری ارائه می دهد page بازدیدها، زمان جلسه یا نرخ تبدیل.

چه چیزی می توانید A/B تست کنید

در یک دنیای ایده آل، شما باید و می توانید هر چیزی و همه چیز را آزمایش کنید. اما در واقعیت، احتمالاً منابع یا زمان لازم برای اجرای آزمایشات را ندارید روی هر چیز کوچکی روی صفحات شما

و اغلب، شما هم مجبور نیستید – باید تلاش‌های آزمایشی خود را برای صفحاتی که بیشترین تبدیل و فروش را به همراه دارند، اولویت بندی کنید.

برخی از عناصر رایج که اغلب در تست A/B وردپرس گنجانده می شود عبارتند از:

  • فراخوان به اقدام – تغییر طراحی دکمه تماس به اقدام ممکن است بر نرخ تبدیل تأثیر بگذارد. سعی کنید از رنگ یا فونت دیگری استفاده کنید، آن را به موقعیت جدیدی منتقل کنید یا متن دیگری اضافه کنید.
  • قیمت گذاری – هر اطلاعاتی روی جدول قیمت ممکن است بر تصمیم بازدیدکنندگان برای خرید یا امتحان محصول شما تأثیر بگذارد. با یک دوره آزمایشی رایگان یا طرح قیمت متفاوت آزمایش کنید یا اطلاعات مختلف را برجسته کنید.
  • فرم تماس – تعداد فیلدها، متن یا حتی رنگ و تایپوگرافی فرم را آزمایش کنید تا سرنخ های بیشتری ایجاد کنید.
  • مراحل پرداخت – ارائه تسویه حساب تک مرحله ای یا چند مرحله ای process بسته به آن می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند روی مشتریان هدف و ویژگی های آنها ارزش امتحان کردن را دارد که کدام یک برای سایت شما بهتر عمل می کند.
  • کپی 🀄 – آزمایش انواع مختلف پیام اصلی فروش روی صفحات فرود شما می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند. نسخه‌های طولانی‌تر و کوتاه‌تر کپی خود را امتحان کنید، یا کلاً از شر هر متن غیر ضروری خلاص شوید.
  • تصاویر – در حالی که یک تصویر می تواند هزاران کلمه را بیان کند، باید تصاویر مختلف را مرتباً آزمایش کنید. گاهی اوقات یک تغییر به ظاهر ساده، مانند یک تصویر قهرمان جدید، می تواند تأثیر زیادی داشته باشد روی شما page تبدیل ها

زمان انجام تست A/B

تست A/B هنگام برنامه ریزی تغییرات، تصمیمات مبتنی بر داده را تقویت می کند روی هر عنصر وب سایت با آزمایش دو نسخه از یک وب page در زمان واقعی، شما قادر خواهید بود تشخیص دهید که چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.

بدون این داده ها، خود را در موقعیت آزمون و خطا خواهید دید. همچنین ممکن است یافتن بهترین راه حل برای طراحی وب سایت شما بیشتر طول بکشد.

به طور کلی، تست A/B وردپرس برای بهبود جنبه های زیر یک وب سایت ایده آل است:

  • نرخ تبدیل – هنگامی که سایت قبلاً ترافیک زیادی دریافت می کند، اما می خواهید بازدیدکنندگان وب بیشتری را به مشتری تبدیل کنید، از تست A/B استفاده کنید تا ببینید کدام نسخه طراحی به آنها کمک می کند تا تبدیل شوند.
  • نرخ پرش – تغییر محل قرارگیری عناصری مانند دکمه های ناوبری یا بنرها ممکن است به جلوگیری از خروج کاربران از وب سایت کمک کند. تست A/B همچنین می تواند به بهبود تجربه کاربری کلی سایت شما کمک کند.
  • نقاط درد کاربران – تست A/B به شما کمک می کند راه حل های مختلفی را برای چالش هایی که بازدیدکنندگان با آن روبرو هستند آزمایش کنید. به عنوان مثال، فرود متفاوت page تغییرات کپی ممکن است بخش های مختلف مخاطب را بهتر مورد توجه قرار دهد.

8 بهترین ابزار و افزونه تست A/B وردپرس

وردپرس یک پلتفرم منعطف است که به ما اجازه می دهد از طریق ابزارها و افزونه های خود آزمایش کنیم. وقتی صحبت از تست A/B وردپرس می شود، ابزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما به راحتی می توانید با نصب یک برنامه ساده شروع به کار کنید page تستر پلاگین وردپرس برای انجام تست های A/B از داشبورد.

یا اگر به بینش‌های پیچیده‌تری نیاز دارید، پلتفرم‌های شخص ثالثی را در نظر بگیرید که ویژگی‌های آزمایشی پیشرفته‌ای را برای وب‌سایت‌های تجاری بزرگ‌تر ارائه می‌دهند.

صرف نظر از اندازه و نوع سایت شما، در اینجا هشت بهترین ابزار و افزونه تست A/B برای وردپرس آورده شده است.

1. تست Nelio A/B

صفحه اصلی وب سایت افزونه Nelio A/B Testingصفحه اصلی وب سایت افزونه Nelio A/B Testing

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • ویژگی های قابل توجه: ویژگی سازگاری جهانی، نقشه حرارتی، نقشه اسکرول
  • بهترین مناسب برای: مبتدیان (انواع وب سایت ها)
  • قیمت: نسخه پولی و رایگان (از 24 دلار در ماه)

Nelio A/B Testing یک افزونه اختصاصی وردپرس برای ایجاد و نظارت بر تست های A/B از داشبورد وردپرس است. این افزونه برای تست سرفصل ها، صفحات فرود و انواع پست های سفارشی عالی است.

به همین سادگی page افزونه تستر به شما امکان می دهد از ویرایشگر معمولی وردپرس برای ایجاد یک page تنوع برای آزمون با استفاده از گزینه همسویی جهانی، می توانید به طور خودکار سایر صفحات وردپرس را با عنصر نوع آزمایش شده تغییر دهید.

هر تست تقسیم دارای یک داشبورد برای نتایج و پیشرفت خود است، با نمودارهای مختلف که نرخ تبدیل و بهبود را نشان می دهد، که اسکن نتایج را آسان می کند. علاوه بر این، نقشه حرارتی و نتایج نقشه اسکرول را برای هر کدام دریافت می کنید page گونه.

پس از اتمام تست، تست Nelio A/B به شما این امکان را می دهد که با یک کلیک، نوع برنده را در سایت خود اعمال کنید.

نسخه رایگان افزونه به شما امکان می دهد یکی از شش اقدام موجود را ردیابی کنید:

  • نمای صفحه
  • کلیک روی یک عنصر خاص
  • کلیک روی یک لینک خارجی
  • ارسال فرم
  • پخش ویدیوی یوتیوب
  • رویداد سفارشی با استفاده از جاوا اسکریپت

برای ردیابی اقدامات بیشتر، باید برای یک نسخه پریمیوم تست Nelio A/B ثبت نام کنید. همچنین به شما امکان می دهد چندین نسخه از آن را آزمایش کنید page.

[DOWNLOAD]

2. بهینه سازی رشد کنید

صفحه اصلی وب سایت افزونه Thrive Optimizeصفحه اصلی وب سایت افزونه Thrive Optimize

آمار پلاگین:

  • ویژگی های قابل توجه: تست های تقسیم نامحدود، ویرایشگر بصری، توزیع ترافیک سفارشی
  • بهترین مناسب برای: تمامی وب سایت ها
  • قیمت: 167 دلار در سال به 299 دلار در سال
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش اضافه کردن پست های مرتبط با وردپرس به 2 روش ساده + بهترین افزونه ها

Thrive Optimize یک افزونه ممتاز وردپرس است که به شما امکان می‌دهد تا به سرعت یک آزمایش را بدون افزودن هیچ کدی به سایت برای اهداف ردیابی اقدام تنظیم کنید.

ایجاد یک تست A/B با این افزونه تنها به چهار مرحله نیاز دارد: ایجاد نوع page، ویرایش آن با استفاده از یک ویرایشگر بصری، انتخاب هدف تبدیل و شروع آزمایش.

این افزونه امکان تست های بی نهایت و page تغییرات، که برای بهبود مستمر سایت عالی است. سه هدف تبدیل در دسترس است – page بازدید، ارسال فرم ثبت نام و درآمد. شما می توانید توزیع ترافیک را به راحتی با نوار لغزنده سفارشی کنید.

نتایج آزمون شامل گزارش دقیق و ویژگی برنده خودکار است که بهترین ها را تعیین می کند page نسخه برای سایت

[PURCHASE]

3. OptinMonster

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 1+ میلیون
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • ویژگی های قابل توجه: سازنده انواع داخلی، سازگاری با OptinMonster’s Exit Intent
  • بهترین مناسب برای: تبدیل فرم و بهینه سازی کمپین بازاریابی
  • قیمت: فریمیوم (از 9 دلار در ماه)

OptinMonster یک افزونه خبرنامه و تولید سرنخ برای ایجاد کمپین های بازاریابی و فرم های انتخابی پاپ آپ است. در حالی که این یک افزونه وردپرس نیست که برای تست A/B ساخته شده است، OptinMonster دارای یک ویژگی تست A/B برای بهبود تبدیل است. روی کمپین های دیجیتال مارکتینگ شما

شما همچنین نیاز دارید WPForms برای انجام یک آزمون A/B برای فرم های وردپرس. هنگامی که هر دو افزونه متصل شدند، از ویژگی تست تقسیم A/B OptinMonster برای ایجاد تست و نوع آن با سازنده بصری آن استفاده کنید.

ویژگی تست A/B برداشت‌ها، سرنخ‌های تولید شده توسط فرم و نرخ تبدیل انواع تست را ردیابی می‌کند. این ویژگی همچنین با OptinMonster سازگار است خروج از قصد فناوری برای مشاهده اینکه کدام بنر پاپ آپ می تواند بازدیدکنندگان سایت را که رها می کنند به مشترک یا خریدار تبدیل کند.

پیش نمایش / دانلود]

4. Visual Website Optimizer

صفحه اصلی وب سایت Visual Website Optimizer
صفحه اصلی وب سایت Visual Website Optimizer
تست A/B وردپرس: بهترین روش ها و ابزارها برای بهینه سازی تبدیل ها 12

آمار پلتفرم:

  • ویژگی های قابل توجه: سازنده بصری و کد، گزارش های قابل تنظیم
  • بهترین مناسب برای: شرکت ها
  • قیمت: سفارشی

Visual Website Optimizer (VWO) یک سرویس بهینه سازی تبدیل همه کاره است که بسیاری از ابزارهای پیشرفته تست A/B و گزارش های قابل تنظیم را ارائه می دهد.

با دو فرود می آید page سردبیران ویرایشگر بصری به کاربران این امکان را می دهد که نوع را تغییر دهند page با ویرایش page عناصر یا اضافه کردن عناصر پویا بدون کدگذاری. این یک گزینه عالی برای بازاریاب هایی است که می خواهند آزمون را بدون کدنویسی تنظیم کنند.

اما اگر یک یا دو زبان برنامه نویسی می دانید، ویرایشگر کد به کاربران اجازه می دهد با HTML، CSS، جاوا اسکریپت و jQuery کار کنند تا تست های A/B پیچیده تری ایجاد کنند.

گزارش این افزونه قابل تنظیم است و معیارهای دقیقی مانند نرخ تبدیل، درصد بهبود و ضرر احتمالی را نشان می دهد. یک نقشه حرارتی یکپارچه و ضبط بازدیدکنندگان نیز موجود است که دیدن روش رفتار بازدیدکنندگان سایت را آسان‌تر می‌کند. روی صفحات فرود آزمایشی

VWO بیشتر برای مشاغل با سابقه مناسب است. برای دریافت تخمین قیمت و مدت قرارداد برای سایت تجاری خود باید با VWO تماس بگیرید. با این حال، آنها یک آزمایش رایگان 30 روزه ارائه می دهند، بنابراین می توانید ببینید که آیا این بهترین ابزار برای آزمایش های شما است یا خیر.

5. تبدیل

آمار پلتفرم:

  • ویژگی های قابل توجه: تست های نامحدود، هدف گیری پیشرفته، گزینه های متعدد نوع تست
  • بهترین مناسب برای: شرکت ها
  • قیمت: از جانب 699 دلار در ماه به 1889 دلار در ماه

Convert یک پلت فرم تست A/B تقسیم وب سایت همه در یک با ابزارهایی برای چهار تست وب سایت A/B، تقسیم، چندpage، و چند متغیره.

این ابزار درجه یک سازمانی معیارهای گزارش پیشرفته ای مانند نرخ کلیک، میانگین ارزش سفارش و درآمد هر بازدیدکننده را ارائه می دهد. داشبورد تعاملی آن همچنین به شما امکان می دهد داده های نتایج آزمایش را تقسیم بندی کنید.

ویژگی هدف‌گیری پیشرفته به شما کمک می‌کند منابع ترافیکی یا موقعیت‌های جغرافیایی ضعیف را شناسایی کنید. این داده‌ها می‌تواند پایه‌ای عالی برای تصمیم‌گیری برای بهبود و هدف قرار دادن یک طراحی وب جدید و تست A/B باشد.

زیرا این یکی از پیشرفته ترین ابزارهای تست A/B است روی در لیست، قیمت آن در انتهای بالاتر مقیاس قرار دارد که از آن شروع می شود 699 دلار در ماه. اگر می خواهید ابتدا آن را آزمایش کنید، یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه وجود دارد.

[PURCHASE]

6. ساده سازی کنید

صفحه اصلی وب سایت پلتفرم Symplify
صفحه اصلی وب سایت پلتفرم Symplify
تست A/B وردپرس: بهترین روش ها و ابزارها برای بهینه سازی تبدیل ها 13

آمار پلتفرم:

  • ویژگی های قابل توجه: ضبط پیشرفته بازدیدکننده، گزینه های مختلف نوع تست
  • بهترین مناسب برای: شرکت ها
  • قیمت: سفارشی

Symplify که قبلا به عنوان SiteGainer شناخته می شد، یک ابزار جامع بهینه سازی تبدیل است که از تست های A/B، قیف و چند متغیره پشتیبانی می کند.

این سرویس بهینه‌سازی ویژگی‌های ضبط بازدیدکننده و نقشه حرارتی را ارائه می‌دهد که به خوبی با ابزارهای تست A/B ادغام می‌شود تا بینش بهتری ارائه دهد. ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن و کد آن به شما انعطاف بیشتری در هنگام ایجاد صفحات فرود آزمایشی می دهد.

شما می توانید از بین بیش از 30 عنصر وب سایت برای تست A/B انتخاب کنید. برای تجزیه و تحلیل پیچیده تر، Simplify همچنین یک ویژگی تست چندگانه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بیش از یک عنصر و یک تست قیف را برای تجزیه و تحلیل تغییرات در طول سفر مشتری آزمایش کنید.

7. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

آمار پلتفرم:

  • دانلودها: 600000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • ویژگی های قابل توجه: سبک وزن و سریع، به روز رسانی منظم
  • بهترین مناسب برای: تمامی وب سایت ها
  • قیمت: رایگان

همه کاربران وردپرس از داشتن یک حساب Google Analytics سود می برند، اما این به ویژه برای کسانی مفید است که می خواهند به طور کلی تست های خود را تقسیم کنند و تصمیمات مبتنی بر داده را بگیرند.

در حالی که گوگل آنالیتیکس به خودی خود یک آزمایش کننده تقسیم نیست، اما داده های سایت را به روش های قابل درک جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند. می‌توانید از آزمایش‌های اساسی محتوای Google برای انجام تست‌های A/B استفاده کنید یا حساب تحلیلی خود را برای حداکثر تأثیر به Google Optimize متصل کنید.

این افزونه سبک وزن، تست A/B با گوگل آنالیتیکس را برای کل وب سایت وردپرس شما فعال می کند و شروع به کار را آسان می کند.

[DOWNLOAD]

8. Google Optimize توسط MonsterInsights

صفحه اصلی Google Optimize page on  وب سایت MonsterInsight
صفحه اصلی Google Optimize page on  وب سایت MonsterInsight
تست A/B وردپرس: بهترین روش ها و ابزارها برای بهینه سازی تبدیل ها 14

آمار پلتفرم:

  • رتبه بندی: 4.6/5
  • ویژگی های قابل توجه: راه اندازی با یک کلیک، page تجزیه و تحلیل سطح
  • بهترین مناسب برای: وب سایت هایی با هدف رشد
  • قیمت: از جانب 199 دلار در سال

اگر به دنبال یکی از بهترین ابزارهای تست A/B وردپرس هستید، Google Optimize پشت شماست.

Google Optimize به شما این امکان را می دهد که هر وب را به طور دقیق تنظیم کنید page با تست های A/B، چند متغیره و تغییر مسیر. در حالی که شما یک افزونه وردپرس کامل دریافت نمی کنید، Google Optimize به راحتی به عنوان یک افزونه ادغام می شود.روی برای MonsterInsights.

راه اندازی process آسان است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که Google Optimize خود را وارد کنید Container ID، و MonsterInsights بقیه کارها را انجام خواهند داد.

[PURCHASE]

بهترین روش های تست A/B وردپرس

وقتی صحبت از بهینه‌سازی نرخ تبدیل به میان می‌آید، می‌خواهید به جای سخت‌تر، هوشمندانه‌تر کار کنید. راه اندازی و پیروی از این بهترین روش های تست A/B باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  12 بهترین افزونه دایرکتوری وردپرس برای بهبود لیست ها (1402)

برای بهترین تجربه وردپرس، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید وب سایت خود را به Google Analytics پیوند دهید.

با گوگل آنالیتیکس می توانید وب سایت خود را زیر نظر بگیرید و عملکرد آن را بهتر درک کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا مراقب افزایش ترافیک عجیب و غریب باشید، کمپین های تبلیغاتی مختلف را دنبال کنید و مخاطبان خود را بهتر درک کنید.

و از آنجایی که Google Analytics برای استفاده رایگان است، واقعاً هیچ خطری در آزمایش آن وجود ندارد. به علاوه، Google دوره‌ها و مطالب آموزشی مختلفی را برای کمک به شما در تسلط بر پلتفرم به صورت رایگان ارائه می‌کند.

ما یک راهنمای کامل داریم روی افزودن Google Analytics به وردپرس، اما در اینجا خلاصه ای از روش انجام آن آورده شده است:

  • اگر ندارید، یک حساب Google ایجاد کنید و از آن برای ثبت نام در Google Analytics استفاده کنید.
  • افزونه MonsterInsights را از داشبورد مدیریت وردپرس نصب و فعال کنید.
  • به افزونه بروید page با کلیک کردن بینش ها روی پانل جانبی از جادوگر راه اندازی استفاده کنید و دستورالعمل ها را برای اتصال به Google Analytics دنبال کنید.

2. Google Optimize را راه اندازی کنید

داشتن یک حساب Google Optimize به شما کمک می کند تا تست تقسیم موثر را شروع کنید، حتی اگر بودجه ای برای خرج کردن ندارید روی افزونه ها یا ابزارهای دیگر

از آنجایی که Google Optimize بخشی از خانواده Google Analytics است، می‌توانید تلاش‌های آزمایشی خود را از یک داشبورد مدیریت و نظارت کنید. به این ترتیب می توانید در طولانی مدت کارآمدتر کار کنید.

راه اندازی Google Optimize آسان است. به وب سایت Google Optimize بروید و با استفاده از حساب Google خود وارد شوید. پس از آن، این مراحل را دنبال کنید تا Google Optimize را به Google Analytics و سایت وردپرس پیوند دهید.

  • کلیک شروع کنید روی صفحه اصلی حساب page.
  • کادرهای مربوط به اهداف آزمایشی و شرایط خدمات خود را علامت بزنید. کلیک انجام شده.
  • کلیک کنید بر روی تنظیمات دکمه روی گوشه سمت راست بالا page برای باز کردن container تنظیمات.
  • را Container تنظیمات حاوی اطلاعات و دستورالعمل های مهم برای راه اندازی Google Optimize هستند. با کلیک روی پیوند به آنالیتیکس، حساب Google Optimize خود را به Google Analytics پیوند دهید.
  • از منوی کشویی برای انتخاب ویژگی Google Analytics و جریان داده های حساب خود استفاده کنید، سپس کلیک کنید صرفه جویی.

شما باید قطعه کد Google Optimize را در سایت وردپرس خود وارد کنید – کد را از دستورالعمل های راه اندازی بخش.

به داشبورد وردپرس خود بروید و به آن بروید تنظیمات -> تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. کلیک کنید بر روی تنظیمات پلاگین برای باز کردن بخش

قطعه کد را در قسمت قرار دهید کد سفارشی رشته. انتخاب کنید شامل کد رهگیری در page سر روی را محل کد رهگیری، و بررسی کنید محل کد سفارشی چک باکس کلیک ذخیره تغییرات وقتی تمام شد

به Google Optimize برگردید container تنظیمات و کلیک کنید برنامه افزودنی را نصب کنید برای نصب افزونه گوگل کروم این به شما امکان می دهد از ویرایشگر بصری برای ویرایش تست استفاده کنید page و عیب یابی نصب را انجام دهید.

3. تست با صبر

حتی اگر می خواهید چندین گونه از یک عنوان خاص یا page طراحی، بسیاری از متخصصان توسعه وب و وردپرس توصیه می کنند که بسیاری از چیزها را همزمان آزمایش نکنید.

به عنوان مثال، آزمایش چندین نسخه مختلف از a page طراحی به طور همزمان می تواند منجر به عدم اطلاع از تغییرات در واقع برای نتیجه آزمایش شود.

توصیه می کنیم فقط یک عنصر را مقایسه کنید روی هر آزمایش برای حذف سایر متغیرهایی که ممکن است بر نتیجه آزمایش تأثیر بگذارد. داده های خود را کم نمی کنید و بازتاب های دقیق تری دریافت نمی کنید روی چگونه کاربران تغییرات طراحی شما را درک می کنند.

همچنین نباید تست های خود را برای مدت طولانی اجرا کنید. اغلب چند هفته در هر آزمون برای برجسته کردن تغییرات احتمالی در نرخ تبدیل شما کافی است.

4. آنچه را که دنبال می کنید را درک کنید

برای اینکه بیشترین بهره را از آزمون های خود ببرید، باید بدانید دقیقاً چه چیزی را می خواهید بهبود دهید. این بدان معنی است که معیارهایی را که می خواهید ردیابی کنید، معنی آنها و روش پیکربندی آنها در افزونه یا ابزار خود را درک کنید.

فرض کنید بیشتر فروش خود را از طریق فروشگاه آنلاین وب سایت خود دریافت می کنید. کاربران، روی متوسط، تمایل به پیدا کردن فروشگاه آنلاین خود دارید روی رسانه های اجتماعی در این صورت، اگر هدف شما افزایش فروش کلی باشد، ارزش کمی در ردیابی و بهینه سازی نرخ تبدیل برای ثبت نام در خبرنامه برای شما به همراه خواهد داشت. در عوض، می‌توانید نرخ تبدیل را از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بهینه کنید و بهبود بخشید.

در حالت ایده‌آل، ابزارهایی که استفاده می‌کنید، ردیابی معیارهایی را که برای شما ارزشمندتر هستند، آسان می‌کنند.

به عنوان مثال گزارش Google Optimize حاوی داده هایی از Google Analytics است، مانند جلسات آزمایش، تبدیل های آزمایشی، و نرخ تبدیل محاسبه شده.

بخش تجزیه و تحلیل Google Optimize معیارهایی را برای هر گونه ارائه می دهد، مانند احتمال بهترین بودن، احتمال شکست دادن اصلی، و بهبود مدل شده برای تعیین بهترین page نسخه

تست تقسیم در مقابل انواع دیگر تست ها

در حالی که تست های A/B بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند، با محدودیت هایی نیز همراه هستند. به عنوان مثال، آزمایش تقسیم یک عنصر در یک زمان، اجرای تست های پیچیده را دشوار می کند. تست A/B همچنین می‌تواند زمان‌بر و پیچیده باشد.

برخی از جایگزین های رایج برای تست A/B عبارتند از:

  • تست چند متغیره – این یک رویکرد پیچیده تر از آزمون A/B است. یک آزمون چند متغیره چندین عنصر را در کنار هم قرار می دهد.
  • تقسیم URL یا آزمایش تغییر مسیر – شامل میزبانی صفحات فرود است روی URL های مختلف این برای تست تقسیم A/B یک رشته مناسب تر است page طراحی مجدد، زیرا چنین تغییراتی ممکن است در یک پلت فرم تست استاندارد A/B کندتر بارگذاری شوند.
  • چندpage تست – این روش به بهترین وجه یک تغییر ثابت را در سراسر آن آزمایش می کند page. به عنوان مثال، شما می خواهید یک تنوع طرح رنگ را آزمایش کنید روی یک وب سایت تجارت الکترونیک و تغییر از صفحات فرود به پرداخت را اجرا کنید page.

نتیجه

تست تقسیم یک وب سایت وردپرس به شما کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهبود طراحی وب و تجربه کاربری خود بگیرید. با استفاده از نتایج آزمایش، لازم نیست هنگام اجرای به روز رسانی برای صفحات فرود وردپرس حدس بزنید و در وقت و منابع شما صرفه جویی می شود.

Google Analytics و Google Optimize دو تا از بهترین ابزارها برای تست تقسیم هستند. آن ها هستند رایگانو گوگل آنالیتیکس همچنین بینش های متعدد دیگری را در مورد وب سایت شما ارائه می دهد، حتی زمانی که آزمایشی را انجام نمی دهید.

با این حال، چندین پلاگین وردپرس، از ساده، در دسترس هستند page تست ابزارهای بهینه سازی پیچیده تر. برای بهترین تجربه وردپرس، این افزونه ها شما را قادر می سازند تا مستقیماً از داشبورد وردپرس یک تست تقسیم ایجاد کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به تجزیه و تحلیل وب‌سایت‌های تجاری بزرگ‌تر، از یک پلتفرم تست تقسیم حق بیمه شخص ثالث استفاده کنید.

یاد بگیرید چه کارهای دیگری می توانید با وردپرس انجام دهید

روش افزایش سرعت وب سایت وردپرس: 12 مرحله عملی
روش ایجاد کد کوتاه در وردپرس (در 7 مرحله)
روش بهینه سازی تصاویر برای وردپرس
فیلدهای سفارشی وردپرس: چه هستند و راه هایی برای افزودن آنها به پست ها و صفحات