کمک های مالی آنلاین به طور پیوسته بوده است در حال رشد در محبوبیت در سالهای اخیر. واضح است که جمع آوری کمک های مالی آنلاین هنوز یک راه کارآمد و موثر برای جلب حمایت برای هدف خیریه شما است.

اگر به فکر جمع‌آوری سرمایه برای هدف خاصی هستید، نصب یک افزونه وردپرس که سایت وردپرس شما را به یک پلتفرم جمع‌آوری سرمایه تبدیل می‌کند، ممکن است ساده‌ترین راه برای انجام این کار باشد.

این مقاله برخی از بهترین افزونه‌های کمک مالی وردپرس را بررسی می‌کند تا به شما در ایجاد یک کمپین جمع‌آوری سرمایه متقاعد کننده کمک کند.

1. خیریه

فرود افزونه خیریه page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 10000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: کمپین های اهدای نامحدود، روش های پرداخت آفلاین، و فرم های کمک مالی آماده GDPR
  • قیمت: فریمیوم

Charitable یک افزونه کمک مالی قوی برای وردپرس است. با راه اندازی آسان و مطابق با GDPR Charitable تضمین می کند که مردم می توانند به سرعت و با خیال راحت به هدف شما کمک مالی کنند.

را رایگان نسخه این افزونه کمک مالی با ابزارهای مفیدی برای ایجاد کمپین های اهدایی قانع کننده ارائه می شود. شما می توانید کمپین های نامحدود و حساس به زمان را با طرح هایی مطابق با موضوع وب سایت خود راه اندازی کنید.

Charitable به شما امکان می دهد سایت را به حساب PayPal خود متصل کنید. روش‌های پرداخت آفلاین از طریق چک و حواله بانکی نیز با دستورالعمل‌های دقیق در دسترس است که روند کمک مالی را آسان‌تر می‌کند.

از نظر قابلیت استفاده، Charitable یک سیستم مدیریت کمک های مالی همه کاره را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کمک های مالی خاص را مرتب کنید و جستجو کنید. export رکوردها در یک فایل CSV. علاوه بر این، Charitable تولید خودکار رسید کمک مالی و برچسب‌های ایمیل سفارشی را برای ایمیل‌های شخصی‌سازی شده فراهم می‌کند.

بهترین بخش این است که هزینه های خیریه بدون هزینه پلت فرم.

برای عملکردهای بیشتر مانند کمک‌های مالی مکرر، جمع‌آوری سرمایه از طریق همتا به همتا، و ادغام‌های بیشتر درگاه پرداخت، نسخه Charitable Pro را در نظر بگیرید. 99 دلار499 دلار در سال.

2. GiveWP

فرود افزونه GiveWP pageفرود افزونه GiveWP page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 100000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: اهداف سفارشی، اشتراک های اهدایی مکرر، و گزارش های پیشرفته
  • قیمت: فریمیوم

GiveWP یکی از بهترین افزونه های اهدای وردپرس است روی بازار. این به شما امکان می‌دهد کمک‌های یک‌باره و مکرر را از طریق درگاه‌های پرداخت متعدد، مانند PayPal و Stripe بپذیرید.

این افزونه کمک مالی وردپرس، تاریخچه کامل پرداخت و ویژگی های مدیریت اهداکننده را ارائه می دهد. ثبت نام اهداکنندگان را تسهیل می کند و به اهداکنندگان اجازه می دهد کمک های خود را پیگیری کنند.

شما همچنین بینش هایی در مورد اهداکنندگان برتر و اشکال کمک های مالی خود دارید.

پلاگین اهدای GiveWP چه یک دکمه باشد و چه یک پاپ آپ، فرم های مختلف کمک مالی قابل تنظیم را ارائه می دهد. ویژگی هدف سفارشی نیز برای تشویق اهداکنندگان به انجام هدف اهدایی مفید است.

تبلیغ کمپین های کمک مالی وردپرس شما با افزونه های بازاریابی جمع آوری کمک قابل مدیریت تر است. پلاگین اهدای GiveWP پشتیبانی می کند Mailchimp و تماس مداوم ادغام ها

سایر عملکردهایی که GiveWP ارائه می دهد شامل تشویق اهداکنندگان به شرکت آنها برای مطابقت با کمک های مالی آنها و سفارشی کردن پیام “تشکر” برای تأیید است. page.

GiveWP برای دانلود رایگان است، اما می‌توانید با خرید یکی از طرح‌های برتر به ویژگی‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید. محدوده قیمت بین 149-599 دلار در سال.

3. WP Simple Pay

پلاگین WP Simple Pay فرود آمد pageپلاگین WP Simple Pay فرود آمد page
10+ بهترین افزونه اهدای وردپرس در سال 1402 30

آمار پلاگین

  • دانلودها: 14000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: چندین قالب فرم کمک مالی از پیش ساخته شده و ویژگی حالت تست
  • قیمت: فریمیوم

اگر قصد دارید از Stripe برای پذیرش کمک های مالی استفاده کنید، WP Simple Pay را در نظر بگیرید. راه اندازی آسان است – به سادگی افزونه را نصب کنید، یک حساب Stripe موجود را متصل کنید و یک دکمه یا فرم پرداخت را برای نمایش انتخاب کنید. روی وب سایت وردپرس شما

نسخه رایگان به شما یک دکمه کلی اهدا می دهد که بازدیدکنندگان می توانند از آن برای انتقال پول خود با یک کلیک استفاده کنند. از سوی دیگر، کاربران حرفه‌ای قالب‌های فرم کمک مالی از پیش ساخته شده را برای طیف وسیعی از موارد استفاده، از جمله خدمات فارغ‌التحصیلان، بازیابی فاجعه، و پشتیبانی از سازندگان محتوا دریافت می‌کنند.

سفارشی کردن قالب های فرم ساده است. به راحتی می توانید نام فیلدهای فرم را تغییر دهید و با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن سفارش دهید. گزینه‌های قیمت از پیش تعیین‌شده را ویرایش کنید، یک مبلغ کمک مالی سفارشی برای بازدیدکنندگان اضافه کنید تا خودشان وارد شوند، و پرداخت‌ها را به‌صورت یک‌بار یا تکراری تنظیم کنید.

این افزونه اهدای وردپرس دارای حالت تست نیز می باشد. این به شما امکان می دهد قبل از راه اندازی دکمه پرداخت یا فرم زنده، تراکنش های آزمایشی را انجام دهید.

افزونه رایگان WP Simple Pay کارت‌های اعتباری، Apple Pay و Google Pay را با پرداخت Stripe می‌پذیرد. ارتقا به یکی از طرح‌های Pro، روش‌های پرداخت بیشتری مانند Klarna، Afterpay و Alipay را باز می‌کند. هزینه طرح های قیمت گذاری 49.50 دلار299.50 در سال.

4. اهدای پی پال

پلاگین PayPal Donations Pro فرود آمد pageپلاگین PayPal Donations Pro فرود آمد page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 20000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: آماده ترجمه، حساب PayPal Sandbox، و چند سبک دکمه اهدایی
  • قیمت: فریمیوم

اگر به دنبال یک افزونه کمک مالی مرتبط با PayPal هستید، PayPal Donation ممکن است مناسب باشد. این به شما امکان می دهد از طریق دکمه “PayPal Donation” که در سایت شما قرار داده شده است، پرداخت ها را بپذیرید و بدون دردسر به حساب های PayPal متصل شوید.

PayPal Donation به شما این امکان را می دهد که یک حساب PayPal Sandbox ایجاد کنید. می توانید کمپین کمک مالی خود را آزمایش کنید page برای هر مشکلی قبل از راه اندازی آن برای عموم.

آن page/درج کننده کد کوتاه پست و ویجت اهدایی، قرار دادن دکمه های اهدای PayPal را در هر مکانی آسان می کند روی سایت وردپرس شما دکمه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام کمک های یکباره یا مکرر را می پذیرند.

علاوه بر این، این افزونه جمع‌آوری کمک مالی از 18 زبان و 25 ارز پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد کمک‌های اهداکنندگان را در سراسر جهان بپذیرید.

اگر رایگان نسخه کافی نیست، نسخه حرفه ای را انتخاب کنید 29.99 دلار در سال به 199.99 دلار در سال. مجوزهای مادام العمر نیز در دسترس هستند.

به خاطر داشته باشید که PayPal هزینه های الف 2.2% + 0.30 دلار کارمزد تراکنش به ازای هر کمک مالی در ایالات متحده. اگر گزینه اهدای مکرر را فعال کنید، 2.9٪ + 0.30 دلار به ازای هر کمک مالی نرخ اعمال خواهد شد.

5. جعبه اهدایی

فرود افزونه Donorbox pageفرود افزونه Donorbox page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 10000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: تطبیق کمک های مالی کارفرما، شناسایی خودکار محلی سازی، و سازگاری بین دستگاه ها
  • قیمت: فریمیوم

اگر اولین کمپین کمک مالی خود را انجام می دهید، Donorbox یکی از بهترین افزونه های اهدای وردپرس است. این افزونه رایگان مدیریت کمک های مالی همه چیزهایی را که برای راه اندازی یک کمپین کمک هزینه مقرون به صرفه نیاز دارید را بسته بندی می کند.

فرم های کمک مالی کاملا قابل تنظیم هستند و به شما این امکان را می دهند که طرح رنگ، سبک و تنظیمات زبان آنها را متناسب با طراحی سایت خود تغییر دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش ترجمه قالب وردپرس با استفاده از Poedit

Donorbox همچنین قادر به تشخیص خودکار زبان دلخواه اهداکنندگان برای حداکثر دسترسی است. از نظر کارایی، می‌توانید گزینه‌های مبلغ کمک مالی را برای اهداکنندگان تنظیم کنید تا پرداخت سریع‌تری را انتخاب کنند process. اهداکنندگان عادی جزئیات ورود خود را از آنجا که می توانند تراکنش های خود را نظارت کنند، دریافت می کنند.

این رایگان افزونه وردپرس به شما امکان می دهد چندین ارز را از طریق درگاه های پرداخت محبوب مانند PayPal، Stripe، Google Pay و حواله های بانکی بپذیرید. همچنین می‌توانید کمک‌های آفلاین را با پول نقد و چک بپذیرید.

Donorbox تضمین می کند که تمام اطلاعات کارت اعتباری رمزگذاری شده و با خیال راحت از طریق Stripe ذخیره می شود. پردازشگر پرداخت مبلغ کمک مالی شما را مستقیماً به حساب شما منتقل می کند.

Donorbox است رایگان برای دانلود، اما هزینه های پلتفرم را از بین می گیرد 1.75٪ – 2.95٪. شما همچنین می توانید نسخه Pro را دریافت کنید 139 دلار در ماه، با هزینه سکوی ثابت از 1.5 درصد

6. WPForms

فرود افزونه WPForms pageفرود افزونه WPForms page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 5 میلیون +
  • ویژگی های منحصر به فرد: سازنده فرم کمک مالی با کشیدن و رها کردن، اعلان‌های فوری و فرم‌های سازگار با موبایل
  • قیمت: فریمیوم

بر خلاف سایر افزونه های اهدای وردپرس روی در این لیست، WPForms در ارائه یک سیستم کمک مالی مستقل تخصص ندارد. این فرم ساز محبوب وردپرس کشیدن و رها کردن را می توان برای ایجاد انواع مختلفی از فرم ها استفاده کرد.

اول از همه، WPForms به شما امکان می‌دهد بدون دردسر فرم‌های شخصی‌سازی شده جمع‌آوری سرمایه را با قالب‌های از پیش ساخته‌شده خود ایجاد کنید. ادغام‌های درگاه پرداخت PayPal، Stripe و Authorize.net پذیرش کمک‌هایی را که مستقیماً به حساب شما منتقل می‌شوند، آسان می‌کند.

علاوه بر این، این افزونه وردپرس به شما امکان می دهد انواع دیگری از فرم ها را برای پشتیبانی از وب سایت های کمک مالی خود ایجاد کنید، مانند فرم های تماس، نظرسنجی و ثبت نام. همه فرم‌ها شامل محافظت از هرزنامه هستند، و اطمینان حاصل می‌کنند که همه ارسال‌ها معتبر هستند.

افزونه های ایمیل مارکتینگ پشتیبانی شده مانند Mailchimp و AWeber، به شما کمک می کند تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید و دامنه کمپین خود را بیشتر گسترش دهید. در همین حال، فرم انصراف ازon به شما امکان می دهد ورودی های جزئی را به سرنخ های بالقوه تبدیل کنید.

WPForms همراه با a رایگان و نسخه پریمیوم برای گذشتن از رایگان محدودیت‌های نسخه، برنامه‌های برتر را انتخاب کنید 49.50 تا 299.50 دلار در سال.

7. کمک مالی برای ووکامرس

کمک مالی برای فرود افزونه WooCommerce pageکمک مالی برای فرود افزونه WooCommerce page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 2000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: محدودیت های پرداخت کمک های مالی، کمک های مالی متعدد کمپین، و کمک های جمع آوری شده
  • قیمت: 49 دلار در سال

افزونه Donation for WooCommerce به شما امکان می دهد برای یک هدف خوب از طریق فروشگاه آنلاین خود پول جمع آوری کنید. بنابراین اگر قبلاً یک فروشگاه تجارت الکترونیک با WooCommerce ساخته‌اید، این افزونه می‌تواند بهترین افزونه اهدای وردپرس باشد.

این افزونه اهدای وردپرس می تواند کمپین های اهدایی متعدد ایجاد کند و کمک های مالی مکرر را در ماه، هفته یا حتی در روز جمع آوری کند. افراد می‌توانند گزینه «پرداخت آنچه می‌خواهید» را انتخاب کنند یا یکی از گزینه‌های از پیش تعریف‌شده مبلغ کمک مالی را که قبلاً تنظیم کرده‌اید انتخاب کنند.

چیزی که این افزونه را متفاوت می کند، ویژگی هایی است که فروشگاه شما را با کمپین های اهدایی در حال انجام یکپارچه می کند. به عنوان مثال، ویژگی جمع‌آوری مشتریان را تشویق می‌کند تا مبلغ صورت‌حساب خود را جمع کنند و مابه‌التفاوت را اهدا کنند، که هم به نفع کسب‌وکار و هم برای رویدادهای غیرانتفاعی است.

علاوه بر این، می‌توانید فهرستی از موسسات خیریه را به مشتریان نشان دهید تا از بین آنها انتخاب کنند. به این ترتیب، اهداکنندگان می توانند دلیلی را که به آن اعتقاد دارند انتخاب کنند و شانس کمپین های موفق را افزایش دهند.

Donation for WooCommerce دارای یک ویجت کمک مالی است که می توانید با استفاده از یک کد کوتاه در هر نقطه از سایت تجارت الکترونیک قرار دهید. علاوه بر این، ویجت کمک مالی و فرم کاملاً مطابق میل شما قابل تنظیم است.

در حالی که ووکامرس است رایگان برای استفاده، هزینه افزونه Donation for WooCommerce است 8.25 دلار در ماه. دریافت آن را در نظر بگیرید تعویض ارز برای ووکامرس پلاگین نیز، هزینه همان قیمت، تا مشتریان بتوانند بین ارزهای مورد نظر خود جابجا شوند.

8. کمک های مالی YITH برای WooCommerce

کمک های مالی YITH برای پلاگین WooCommerce pageکمک های مالی YITH برای پلاگین WooCommerce page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 3900+
  • ویژگی های منحصر به فرد: روش های پرداخت چندگانه، اهدای اجباری از طریق محصول pageو سازگاری با WPML
  • قیمت: 79.99 دلار برای سال اول، سپس 94.99 دلار در سال

YITH Donations for WooCommerce یکی دیگر از افزونه های اهدای وردپرس است که می تواند در فروشگاه آنلاین شما ادغام شود. این امکان سفارشی سازی کامل فرم کمک مالی را فراهم می کند، که می تواند به راحتی با استفاده از یک کد کوتاه جاسازی شود.

همچنین به شما امکان می دهد فرم های کمک مالی را به سبد خرید و صفحات محصول پیوست کنید. این به طور بالقوه می تواند افراد را برای کمک های مالی بیشتر تشویق کند و شانس دستیابی به اهداف شما را افزایش دهد.

درگاه‌های پرداخت متعددی برای مشتریان در دسترس است که از پی پال و انتقال مستقیم بانکی گرفته تا پرداخت‌های آفلاین با چک را شامل می‌شود. همچنین می توانید حداقل و حداکثر مبلغ اهدا را تعیین کنید.

علاوه بر این، می توانید یک کمپین کمک مالی را با یک محصول خاص ادغام کرده و آن را اجباری کنید. به این معنا که مشتریان تنها در صورتی می توانند کالا را خریداری کنند که از هدف شما حمایت کنند.

ویژگی های اضافی عبارتند از یک ایمیل “متشکرم” قابل تنظیم و WPML ادغام برای یک تجربه کاربری شخصی.

کمک های مالی YITH برای هزینه های WooCommerce 79.99 دلار برای سال اول اگر بخواهید پس از آن به استفاده از افزونه ادامه دهید، قیمت به بالا خواهد رفت 94.99 دلار در سال. در مجموع، این افزونه اهدای وردپرس یک راه حل ایده آل برای صاحبان فروشگاه های WooCommerce است که می خواهند از پلتفرم خود برای حمایت از یک هدف خوب استفاده کنند.

9. کمک های مالی بدون درز

افزونه وردپرس اهدای بدون درز یکپارچه سازی کمک هدیه را ارائه می دهدافزونه وردپرس اهدای بدون درز یکپارچه سازی کمک هدیه را ارائه می دهد

آمار پلاگین

  • دانلودها: 7000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: اهدای ادای احترام، ادغام کمک هدیه، و ارزهای متعدد
  • قیمت: رایگان

اگر به دنبال یک افزونه کمک مالی قابل اعتماد و در عین حال ساده هستید، Seamless Donations ممکن است برای شما مناسب باشد. با یک راه اندازی آسان process، و همچنین ادغام های Stripe و PayPal، این رایگان افزونه اهدای وردپرس پذیرش کمک های مالی از سراسر جهان را آسان می کند.

اولین و مهمتر از همه، Seamless Donations هزینه های پلتفرم صفر را دریافت می کند، که آن را برای صاحبان وب سایت با بودجه محدود ایده آل می کند. اهداکنندگان می‌توانند کمک‌های مکرر را از طریق دستگاه‌های دسک‌تاپ و تلفن همراه انجام دهند و در ازای آن ایمیل شخصی «تشکر» دریافت کنند.

ویژگی ادای احترام به شما امکان می دهد برای یادبود یک فرد متوفی بودجه جمع آوری کنید. شما همچنین قادر به کمک به کمک هدیه مشوق مالیاتی اگر در بریتانیا اقامت دارید.

اهدای بدون درز است رایگان برای دانلود، اما افزونه‌های پولی را برای عملکردهای اضافی و دسترسی به فرم‌های اهدایی پاسخگوی ممتاز ارائه می‌دهد. هر افزودنی ممتازon هزینه ها 19.95 دلار در هر سایت.

10. فرم های قدرتمند

فرود افزونه Formidable Forms pageفرود افزونه Formidable Forms page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 300000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: انواع فرم ها و قالب های متعدد، استایل بوت استرپ، و محافظت های قوی از هرزنامه ها
  • قیمت: فریمیوم

Formidable Forms یکی دیگر از فرم سازهای همه کاره وردپرس است که می توانید از آن برای جمع آوری کمک های مالی آنلاین استفاده کنید. Formidable Forms با داشتن فرم ساز کشیدن و رها کردن و استایلر بصری به شما امکان می دهد انواع فرم هایی را ایجاد کنید که با موضوع وب سایت شما مطابقت دارند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از آرایه های Bash

تعداد زیادی قالب برای سهولت طراحی کلی موجود است processاز جمله فرم های کمک های مالی و پرداخت و همچنین فرم های WooCommerce. همچنین می توانید این فرم ها را با بوت استرپ و کدهای HTML سفارشی سفارشی کنید.

مشابه WPForms، Formidable Forms می تواند به رشد لیست ایمیل شما برای قرار گرفتن در معرض بیشتر کمک کند. این برنامه از ادغام با ابزارهای مختلف بازاریابی ایمیلی مانند Mailchimp و AWeber پشتیبانی می کند، در حالی که ویژگی اعلان پیامکی به شما اطلاع می دهد که کمک مالی انجام شود.

Formidable Forms از لحاظ پرداخت، پرداخت های کارت اعتباری و کمک های مالی مکرر را از طریق درگاه های پرداخت PayPal، Stripe و Authorize.net می پذیرد. در عین حال، گزینه‌های محافظت از هرزنامه، مانند honeypot، reCAPTCHA، و Akismet آماده هستند تا از کمپین کمک مالی شما در برابر اهداکنندگان متقلب محافظت کنند.

شما می توانید این افزونه وردپرس را به صورت رایگان دانلود کنید یا یکی از پلن های آن را خریداری کنید 39.50-299.50 دلار در سال.

11. WP Crowdfunding

فرود افزونه WP Crowdfunding pageفرود افزونه WP Crowdfunding page

آمار پلاگین

  • دانلودها: 5000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: سیستم کیف پول بومی، Stripe Connect، و جوایز نامحدود
  • قیمت: فریمیوم

WP Crowdfunding یک افزونه عالی تامین مالی وردپرس برای تامین مالی پروژه ها از طریق تلاش جمعی حامیان آنلاین است.

پشتیبانی شده توسط WooCommerce، WP Crowdfunding دارای یک سیستم کیف پول بومی است که به شما امکان می دهد تعهدات اهداکنندگان متعدد را بپذیرید و مدیریت کنید. به عنوان مدیر، پس از رسیدن به هدف، می توانید درخواست های برداشت را تأیید کنید.

ارسال وجوه به صاحبان پروژه با درگاه پرداخت Stripe Connect بدون دردسر است. سایر روش های پرداخت عبارتند از PayPal، Skrill و کارت های اعتباری.

در حالی که نسخه Basic عملکرد اساسی یک سیستم تامین مالی جمعی را پوشش می دهد، سیستم کیف پول بومی و یکپارچه سازی Stripe Connect فقط در نسخه Pro در دسترس هستند، از 149 تا 299 دلار در سال.

12. دماسنج اهدایی

پلاگین Donation Thermometer دارای طراحی منحصر به فرد قابل تنظیم استپلاگین Donation Thermometer دارای طراحی منحصر به فرد قابل تنظیم است

آمار پلاگین

  • دانلودها: 3000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: طراحی مبتنی بر برداری قابل تنظیم و ادغام آسان
  • قیمت: رایگان

Donation Thermometer یک افزونه مکمل عالی برای سایر افزونه های اهدای وردپرس است. این افزونه با استفاده از “تصویر دماسنج” برای نمایش تعداد کمک های مالی که جمع آوری کرده اید، انگیزه ای عالی برای مردم برای حمایت از هدف شما می سازد.

در حالی که طراحی کاملاً مطابق میل شما قابل تنظیم است، دماسنج اهدایی از تصاویر مبتنی بر برداری استفاده می کند، به این معنی که معیارها در تمام اندازه های صفحه نمایش با کیفیت بالا خواهند بود. با این حال، سفارشی سازی پیشرفته CSS امکان پذیر است.

ادغام یک کمپین کمک مالی با این افزونه بدون دردسر است زیرا از کدهای کوتاه سایر افزونه ها پشتیبانی می کند. بنابراین، لازم نیست مقدار را به صورت دوره ای به روز کنید.

بهترین بخش این است که این افزونه است رایگان برای استفاده.

13. کمک های مالی سبز برای وردپرس

افزونه Green Donations وردپرس مجهز به نوارهای پیشرفت کمک مالی استافزونه Green Donations وردپرس مجهز به نوارهای پیشرفت کمک مالی است

آمار پلاگین

  • دانلودها: 400+
  • ویژگی های منحصر به فرد: نوارهای پیشرفت کمک مالی، اعلان‌های ایمیل و نصب چند سایتی
  • قیمت: 19-95 دلار / مجوز

Green Donations برای وردپرس یک سیستم کمک مالی ساده و در عین حال قدرتمند را بدون هزینه پلتفرم ارائه می دهد.

این افزونه اهدایی برای وردپرس از ادغام PayPal و Stripe پشتیبانی می کند و برای SEO بهینه شده است. نصب چند سایتی نیز برای ترویج کمپین های کمک مالی در دسترس است روی چندین وب سایت وردپرسی

شما می توانید به راحتی فرم کمک مالی را با استفاده از یک کد کوتاه یا از طریق ویجت جاسازی کنید. اهداکنندگان پس از دریافت پرداخت، یک ایمیل اعلان خودکار دریافت خواهند کرد.

این افزونه ویژگی‌های «اهداف» و «اهداکنندگان برتر» را ارائه می‌دهد. آنها پیشرفت کمک های مالی و لیستی از اهداکنندگان برتر برای هر کمپین را نشان می دهند و کمک های مالی را بیشتر تشویق می کنند.

Green Donations توابع خود را از 19 دلار / مجوز به 95 دلار / مجوز.

14. صندوق پرداخت و اهدای ارز دیجیتال

بنر افزونه وردپرس صندوق پرداخت و اهدای ارز دیجیتالبنر افزونه وردپرس صندوق پرداخت و اهدای ارز دیجیتال

آمار پلاگین

  • دانلودها: 3000+
  • ویژگی های منحصر به فرد: پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال و پرداخت کد QR
  • قیمت: رایگان

با نصب آن از محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال بهره ببرید رایگان افزونه اهدای وردپرس. جعبه اهدای ارز دیجیتال کمک های مالی را در بیش از 20 ارز دیجیتال اصلی می پذیرد و به مردم گزینه های بیشتری برای اهدا می دهد.

کمک مالی process آسان تر است زیرا می توانید آدرس پرداخت را به یک کد QR تبدیل کنید. به علاوه، این رایگان افزونه وردپرس به شما امکان می‌دهد جعبه کمک مالی را مطابق با موضوع وردپرس خود سفارشی کنید و آن را در هر جایی از پست خود جاسازی کنید. page، یا نوار کناری

آخرین اما نه کم اهمیت، این افزونه پشتیبانی می کند متاماسک کیف پول کریپتوکارنسی برای تراکنش های امن و بدون دردسر.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
10+ بهترین افزونه اهدای وردپرس در سال 1402 31

در افزونه اهدای وردپرس به دنبال چه چیزی باشید

انتخاب بهترین افزونه کمک مالی وردپرس برای اطمینان از موفقیت کمپین جمع آوری کمک ضروری است. اگر این اولین بار است که این کار را انجام می دهید، ما چک لیستی از تمام عملکردهای اساسی که یک افزونه اهدای وردپرس باید ارائه دهد آماده کرده ایم:

  • مدیریت اهداکننده به شما امکان می‌دهد کمک‌های مالی را بپذیرید، کمک‌کنندگان را پیگیری کنید، و از طریق ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها، اطلاعاتی درباره عملکرد کمپین کمک‌های مالی خود کسب کنید.
  • مولد رسید اهدا. مدرک پرداخت را ارائه می دهد و به اهداکنندگان اطلاع می دهد که شما کمک مالی آنها را دریافت کرده اید.
  • فرم های کمک مالی قابل تنظیم چندین گزینه سفارشی سازی را برای ایجاد یک فرم کمک مالی شخصی ارائه می دهد page.
  • پرداخت های آنلاین. از درگاه های پرداخت اصلی برای دسترسی بهتر و سهولت استفاده پشتیبانی می کند.

نتیجه

با وجود تعداد زیادی افزونه اهدای وردپرس، انتخاب یک مورد مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. در اینجا چندین عامل وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک افزونه کمک مالی برای وردپرس در نظر بگیرید:

  • عملکرد ‒ مطمئن شوید که این افزونه شامل تمام ابزارها و ویژگی های مورد نیاز شما است.
  • درگاه های پرداخت ‒ این افزونه باید از روش های پرداختی که مخاطبان هدف شما ترجیح می دهند پشتیبانی کند.
  • ارزها ‒ داشتن توانایی پذیرش کمک های مالی به ارزهای مختلف، دسترسی به جمع آوری کمک های مالی شما را افزایش می دهد.
  • راحتی در استفاده ‒ یک افزونه اهدای خوب باید هم برای شما و هم برای اهداکنندگان بالقوه کاربرپسند باشد.
  • پاسخگویی – کمک مالی خود را انجام دهید page قابل دسترسی از طریق افزونه های اضافی، ترافیک شما و کمک مالی احتمالی شما را افزایش می دهد.
  • سفارشی سازی ها ‒ شما باید بتوانید کمپین اهدایی را متناسب با نیاز خود طراحی کنید و آن را در هر مکانی قرار دهید روی سایت شما برای حداکثر دیده شدن
  • توان مالی ‒ یک افزونه با بودجه خود انتخاب کنید. مراقب افزایش فروش باشید، زیرا برخی از افزونه‌های کمک مالی برای وردپرس تمایل دارند تا عملکردهای ضروری بیشتری را به عنوان افزونه بفروشند.
  • حمایت کردن ‒ بررسی کنید که در صورت نیاز به کمک، آیا افزونه دارای تیم پشتیبانی است یا خیر.

امیدواریم این آموزش وردپرس به شما کمک کرده باشد تا بهترین افزونه کمک مالی را برای کمپین یا سازمان غیرانتفاعی خود پیدا کنید.

آیا افزونه مورد علاقه شما وجود دارد که فراموش کرده ایم به آن اشاره کنیم؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

سایر افزونه های وردپرس را کشف کنید

بهترین افزونه های بررسی وردپرس
بهترین افزونه های وابسته وردپرس
بهترین افزونه های نظر وردپرس
بهترین افزونه های تقویم وردپرس
بهترین افزونه های منوی وردپرس