تا سال 2020، بیش از 55 درصد از جمعیت ایالات متحده بالای 12 سال قبلاً به یک پادکست گوش داده است. پادکست ها به افراد کمک می کنند تا دانش جدید را کسب کنند، از آخرین اخبار و روندها مطلع شوند و به جامعه ای از افراد همفکر بپیوندند.

اگر به راه هایی برای تبلیغ پادکست خود فکر می کنید، سرمایه گذاری در یک سایت می تواند ایده خوبی باشد. وردپرس ابزاری جامع برای ایجاد یک وب سایت کاربردی و حرفه ای است.

چندین تم وردپرس به طور خاص برای سایت های پادکست طراحی شده است. هر کدام ویژگی ها و سبک منحصر به فرد خود را دارند، بنابراین یافتن مناسب ترین تم های پادکست وردپرس ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد.

در اینجا، ما 15 بهترین تم وردپرس را برای پادکسترها، هر دو فهرست کرده ایم رایگان و پرداخت شده. برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه، قیمت ها و ویژگی های کلیدی آنها را درج کردیم.

بهترین قالب های وردپرس در سال 1403

بهترین تم های وردپرس را برای بهینه سازی طراحی و برندسازی وب سایت خود با آموزش ویدیویی به روز شده ما کشف کنید.

برای ویدیوهای آموزشی بیشتر مشترک شوید!
هاستینگer آکادمی

چرا پادکست شما به وب سایت نیاز دارد؟

اگر پادکستر هستید، داشتن یک وب سایت ضروری است. این به شما کمک می کند دید و شنوندگان بیشتری به دست آورید، حرفه ای تر ظاهر شوید و حتی درآمد کسب کنید.

علاوه بر این، یک وب سایت پادکست یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای اضافی با مخاطبان است. می توانید پست های وبلاگ را به همراه هر قسمت اضافه کنید یا حتی مطالب پشتیبانی را به اشتراک بگذارید.

برخی از مزایای اصلی داشتن یک وب سایت برای پادکست شما عبارتند از:

  • قابلیت کشف بهتر مردم قادر خواهند بود پادکست خود را پیدا کنید روی گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • حرفه ای به نظر می رسد. روش ظاهر وب سایت پادکست وردپرس خود را از طریق تم های مختلف پادکست سفارشی کنید و یک هویت برند قوی ایجاد کنید. این به ایجاد اقتدار و اعتبار کمک می کند، به خصوص اگر در حال اجرای یک برنامه آموزشی مانند پادکست آژانس هستید.
  • ارزش اضافی با افزودن محتوای رایگان و مفید مانند پست های وبلاگ آموزنده یا فایل های قابل دانلود، ارزش بیشتری به شنوندگان خود ارائه دهید.
  • جامعه سازی یک فرم تماس و اطلاعات اضافی اضافه کنید تا بازدیدکنندگان با شما در تماس باشند. شما همچنین می توانید آدرس ایمیل شنوندگان را جمع آوری کنید تا برایشان خبرنامه بفرستند.
  • کسب درآمد راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق وب سایت پادکست وردپرس وجود دارد، مانند ارائه دوره های آنلاین، فروش کالا یا اضافه کردن دکمه اهدا.
  • کسب بینش در مورد بازدیدکنندگان ادغام ابزارهای تحلیلی مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل برای یافتن اطلاعاتی در مورد اینکه بازدیدکنندگان شما از کجا هستند، چه چیزی page آنها بیشترین زمان را صرف می کنند onو چگونه شما را پیدا کردند.

برای راه اندازی یک وب سایت پادکست به چه چیزهایی نیاز دارید؟

اکنون که مزایای داشتن یک وب سایت برای پادکست خود را می دانید، وقت آن است که عناصر ضروری برای ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس را درک کنید:

نام دامنه. این آدرس وب سایت شما است، بنابراین مطمئن شوید که نام آن به یاد ماندنی است و املای آن آسان است. یک گزینه خوب این است که از نام پادکست خود استفاده کنید، همانطور که هر دو انجام دادند خانم های اداری و این زندگی آمریکایی. پس از انتخاب، می توانید یک دامنه وب سایت را از طریق ثبت کننده دامنه یا اکثر وب خریداری کنید host ارائه دهندگان

خدمات میزبانی. میزبانی وب سرویسی است که فضایی را در سرور برای ذخیره داده ها و فایل های سایت شما فراهم می کند. مطمئن شوید که به دنبال راه حل قابل اعتمادی با ظرفیت کافی برای مدیریت فایل های صوتی و پخش قسمت های خود هستید. ما 99.9٪ گارانتی آپتایم ارائه می دهیم و چندین طرح ما با پهنای باند نامحدود ارائه می شود.

تم پادکست وردپرس. یک تم وردپرس با سبک و ویژگی های مورد نیاز یک وب سایت پادکست، مانند پخش کننده صوتی و طراحی واکنش گرا، انتخاب کنید. همچنین، به یاد داشته باشید در صورت برنامه ریزی، ادغام با ابزارهای تجارت الکترونیک را بررسی کنید روی فروش کالا

بهترین تم های رایگان پادکست وردپرس در سال 1403

بیایید لیست را با هفت بهترین تم پادکست رایگان وردپرس شروع کنیم.

1. سرخوشی

تم پادکست وردپرس Euphonyتم پادکست وردپرس Euphony

آمار تم

  • دانلودها: 2000+
  • توسعه دهنده: تم ها را بگیر
  • ویژگی های قابل توجه: طراحی پاسخگو، محتوای ویژه، منوی اجتماعی در فوتر
  • قیمت گذاری: freemium (نسخه پرمیوم در دسترس از 59.99 دلار)

Euphony یک تم پادکست وردپرس خیره کننده است. آن را با یک لیست پخش چسبنده در پایین آمده است homepage. به این ترتیب، شنوندگان به محض رسیدن به وب سایت به قسمت های پادکست شما دسترسی خواهند داشت.

موضوع صفحات سفارشی آماده را ارائه می دهد. کاربران به راحتی می توانند محتوای نسخه ی نمایشی را جایگزین کنند و طرح بندی ها را تنظیم کنند، رنگ ها را تغییر دهند، فاویکون ها و CSS سفارشی اضافه کنند تا وب سایت خود را در کمترین زمان آماده کنند.

این تم پادکست همچنین پاسخگو است و با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار است. این یک ویژگی ضروری است زیرا بسیاری از آنها شنوندگان پادکست از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.

Euphony همچنین یک ابزار انتخاب محتوای ویژه برای برجسته کردن آخرین قسمت ها ارائه می دهد. وب مسترها می توانند انتخاب کنند که آن را به نمایش بگذارند روی را homepage یا کل سایت

آخرین اما نه کم اهمیت، طرح بندی اجازه می دهد تا آیکون های رسانه های اجتماعی را اضافه کنید روی پاورقی تا بازدیدکنندگان بتوانند بیشتر برند را کشف کنند.

اگر ویژگی‌های بیشتری مانند طرح‌های رنگی یا گزینه‌های ویرایشگر نظرات و پاورقی می‌خواهید، به نسخه حرفه‌ای Euphony ارتقا دهید.

پیش نمایش

2. آدیومن

تم پادکست Audiomanتم پادکست Audioman

آمار تم

  • دانلودها: 3000+
  • توسعه دهنده: تم ها را بگیر
  • ویژگی های قابل توجه: دکمه برگشت به بالا، پیمایش اختلاف منظر، خرده نان
  • قیمت گذاری: freemium (نسخه پرمیوم در دسترس از 59.99 دلار)

Audioman یک موضوع با تمرکز است روی صنعت صوتی هم برای پادکست و هم برای وبلاگ نویسی مناسب است، ترکیبی عالی برای کمک به ارتقای پروژه شما و بهبود استراتژی سئوی آن.

علاوه بر این، موضوع همراه است پودرهای سوخاری برای بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو و ناوبری وب سایت حتی بیشتر.

به عنوان یک امتیاز، این تم پادکست شامل یک دکمه بازگشت به بالا است تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی به بالای صفحه بازگردند. page.

برای اینکه مطمئن شوید مردم مرتبط ترین محتوا را پیدا می کنند روی وب سایت، مانند جدیدترین پست های وبلاگ و یادداشت های نمایش، Audioman یک ویژگی محتوای قهرمان را ارائه می دهد.

می توان به آن اضافه کرد homepage منحصرا یا برای همه page قالب ها همچنین امکان فعال کردن بخش گواهینامه وجود دارد، بنابراین افراد تازه وارد می توانند ببینند چه چیزی پادکست شما را خاص می کند.

Audioman همراه با یک انجمن پشتیبانی و مستندات موضوعی برای کمک به راه اندازی و سفارشی سازی پیشرفته ارائه می شود.

نسخه ممتاز تم شامل طرح‌های رنگی، گزینه‌های چیدمان و ادغام‌های اضافی است.

پیش نمایش

3. آهنگ موسیقی

تم وردپرس Musicsongتم وردپرس Musicsong

آمار تم

  • دانلودها: 800+
  • توسعه دهنده: قصر تم
  • ویژگی های قابل توجه: سازگار با ووکامرس، CSS سفارشی، طرح‌بندی‌های متعدد
  • قیمت گذاری: freemium (نسخه پرمیوم در دسترس از 59 دلار)
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  صفحه محافظت از رمز عبور وردپرس: 2 روش آسان برای دنبال کردن

Musicsong یک تم وردپرس با استفاده آسان است. با طرح‌بندی‌های متعدد ارائه می‌شود – برای راه‌اندازی یک وب‌سایت پادکست شخصی‌شده، به سادگی محتوای نمایشی را با عناصر خود جایگزین کنید.

این تم پادکست وردپرس همراه با بخش های گواهینامه و وبلاگ است. این به شما امکان می دهد نظرات شنوندگان خود را درج کنید و پست های وبلاگ را با اطلاعات بیشتر در مورد قسمت های پادکست منتشر کنید.

افزودن فروشگاه آنلاین به وب سایت نیز در دسترس است زیرا Musicsong با آن سازگار است ووکامرس، یک افزونه محبوب تجارت الکترونیک برای وردپرس.

علاوه بر این، Musicsong CSS سفارشی را برای تغییر ظاهر تم و نادیده گرفتن استایل پیش فرض ارائه می دهد.

به طور کلی، این قالب وردپرس برای یک وب سایت پادکست ساده مناسب است. اگر ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند فهرست پخش صوتی، سیستم رویداد و بخش گالری می‌خواهید، ارتقاء به MusicSong Pro.

پیش نمایش

4. آهنگ های

آهنگ ها، یک تم رایگان پادکست وردپرسآهنگ ها، یک تم رایگان پادکست وردپرس

آمار تم

  • دانلودها: 5000+
  • توسعه دهنده: تم های رقابتی
  • ویژگی های قابل توجه: فید RSS، آیکون های رسانه های اجتماعی، انتخاب نامحدود فونت
  • قیمت گذاری: رایگان

Tracks یک پوسته پادکست رایگان وردپرس با ظاهری تمیز و تاریک است. طرح مینیمالیستی آن، همراه با تایپوگرافی واضح، آن را برای یک وب سایت متمرکز بر محتوا مناسب می کند.

علاوه بر این، Tracks پاسخگو و سازگار با موبایل است، با دکمه جستجوی آسان برای مکان یابی.

این قالب وردپرس سازگار است گوتنبرگ، ویرایشگر بلوک داخلی محبوب وردپرس. همچنین با ادغام WooCommerce ارائه می شود تا بتوانید مستقیماً کالا را بفروشید روی سایت پادکست

نگران ایجاد طرحی نباشید که با برند و جایگاه شما مطابقت داشته باشد، زیرا Tracks قابل تنظیم است. همچنین می توانید یک لوگوی سفارشی را در وب سایت پادکست خود آپلود کنید.

علاوه بر این، به طور مداوم به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که همیشه به طور روان اجرا می شود.

پیش نمایش

5. آسترا

پیش نمایش یک الگوی پادکست از موضوع Astraپیش نمایش یک الگوی پادکست از موضوع Astra

آمار تم

  • دانلودها: 1+ میلیون
  • توسعه دهنده: نیروی طوفان فکری
  • ویژگی های قابل توجه: پشتیبانی از WooCommerce، چندین گزینه قالب، سبک وزن
  • قیمت: فریمیوم

Astra یک قالب وردپرس چند منظوره است که قالب های زیادی را ارائه می دهد. همچنین یکی از سبک ترین تم ها است که به شما امکان می دهد سرعت سایت وردپرس خود را افزایش داده و رتبه آن را بهبود بخشید. روی صفحات نتیجه موتورهای جستجو (SERP).

در میان هشت قالب آن برای وب‌سایت‌های موسیقی و پادکست، توصیه می‌کنیم Creative Podcaster را بررسی کنید. از طراحی تمیز با استفاده از فضای سفید زیبا استفاده می کند. علاوه بر این، دارای یک ویجت اشتراک از پیش طراحی شده برای پلتفرم هایی مانند پادکست اپل، پادکست گوگل و اسپاتیفای است.

این قالب همچنین یک قسمت اختصاصی ارائه می دهد page برای نمایش تمام قسمت های پادکست شما از طراحی شبکه ای مرتب استفاده می کند که آخرین قسمت آن در بالا برجسته شده است.

Astra دارای پشتیبانی داخلی WooCommerce است که به شما امکان می دهد از عملکرد فروشگاه آنلاین برای فروش کالا یا ارائه عضویت پولی استفاده کنید.

پیش نمایش | دانلود

6. پادکست

پادکست تم وردپرسپادکست تم وردپرس

آمار تم

  • دانلودها: 2000+
  • توسعه دهنده: ILoveWP
  • ویژگی های قابل توجه: بخش آخرین قسمت، منطقه ویجت‌شده، پالت‌های رنگ داخلی
  • قیمت گذاری: رایگان

این تم پادکست وردپرس به طور خاص برای سایت های پادکست ساخته شده است اما برای میزبان های رادیویی، یوتیوبرها و پخش کننده ها نیز مناسب است.

پادکست دارای هفت پالت رنگ داخلی است که ظاهری ثابت در سراسر وب سایت ارائه می دهد. اگر هیچ یک از طرح ها با نام تجاری شما مطابقت نداشت، می توانید کد CSS سفارشی را به موضوع اضافه کنید تا آن را تغییر دهید.

را homepage تمام عناصر ضروری برای یک پادکست را نمایش می دهد page – شامل یک بخش جداگانه برای آخرین قسمت ها و یک منطقه ابزارک برای اضافه کردن نوار مشترک.

همچنین گزینه ای برای اضافه کردن تصاویر کوچک و عنوان سه صفحه برجسته در پایین صفحه وجود دارد homepage. به این ترتیب، بازدیدکنندگان می توانند بلافاصله به محتوایی مانند این دسترسی داشته باشند host بایوس و رویدادها

گفته می شود، پادکست یک موضوع آسان برای استفاده است. بخش‌های داخلی آن نیاز به افزودن عناصر اصلی را به صورت دستی برای کمک به راه‌اندازی سریع وب‌سایت برطرف می‌کند.

پیش نمایش

7. گروه موسیقی من

موضوع گروه موسیقی منموضوع گروه موسیقی من

آمار تم

  • توسعه دهنده: تم ها را بگیر
  • ویژگی های قابل توجه: پخش کننده صوتی برجسته، طراحی مینیمالیستی، دکمه بازگشت به بالا
  • قیمت گذاری: freemium (نسخه پرمیوم در دسترس از 59.99 دلار)

اگر به دنبال یک قالب وب سایت مینیمالیستی برای پادکست خود هستید، به دنبال آن نباشید. My Music Band یک تم وردپرس پادکست تمیز و ساده با فضای خالی فراوان است.

این قالب وردپرس دارای دو قالب است homepage طرح بندی: نوار کناری سمت راست و بدون نوار کناری. به شما این امکان را می دهد که پست ها و دسته بندی های اخیر را اضافه کنید یا آنها را از طرح پنهان کنید.

همچنین همراه با a page نوار لغزنده برای جلب توجه به صفحات خاص. امکان کنترل زمان بندی و افکت اسلایدر و افزودن تصاویر به آن وجود دارد.

این یک پخش کننده صوتی در زیر بنر وب سایت با لیستی از قسمت ها دارد. این یک راه عالی برای نشان دادن موضوع پادکست شما به شنوندگان جدید و تبدیل آنها به مشترکین وفادار است.

این تم همچنین سازگار با موبایل است و تجربه کاربری عالی را از هر دستگاهی به شنوندگان ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های بیشتری مانند رنگ‌های مختلف داشته باشید، My Music Band یک نسخه برتر ارائه می‌دهد. همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند ویرایشگر پاورقی، گزینه های سفارشی سازی فونت و ادغام WooCommerce است.

به خاطر داشته باشید که هر دو نسخه رایگان و پریمیوم طراحی پاسخگو و راه اندازی آسان را ارائه می دهند. بنابراین، اگر یک سایت پادکست وردپرس ساده می‌خواهید، نسخه رایگان آن با نیازهای شما مطابقت دارد.

پیش نمایش

بهترین تم های پولی پادکست وردپرس در سال 1403

اگر می‌خواهید ویژگی‌های پیشرفته‌ای داشته باشید و از سرمایه‌گذاری بر روی یک تم مهم نباشید، در اینجا هشت تم برتر وردپرس برای وب‌سایت پادکست شما آورده شده است.

1. توسانت

Tusant، یک تم ممتاز وردپرس برای پادکست هاTusant، یک تم ممتاز وردپرس برای پادکست ها

آمار تم

  • توسعه دهنده: تم های خط دوم
  • ویژگی های قابل توجه: پشتیبانی از شبکه پادکست، پخش کننده صوتی، پشتیبانی از فونت های گوگل
  • قیمت: 69 دلار

Tusant به طور خاص برای متناسب با یک وب سایت پادکست طراحی شده است. این به کاربران اجازه می دهد تا قسمت ها، وبلاگ ها و پادکست های نامحدود را منتشر کنند.

می‌توانید چندین نمایش را از یک وب‌سایت پشتیبانی و مدیریت کنید، که آن را به انتخاب موضوعی عالی برای شبکه پادکست تبدیل می‌کند.

همچنین امکان سفارشی سازی فونت های تم و کل طرح رنگ وجود دارد. در مورد تایپوگرافی، توسانت از بیش از 900 فونت گوگل پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید سایت پادکست خود را بیشتر شخصی کنید تا متناسب با نام تجاری خود باشد.

برای مدیریت مستقیم پادکست از وردپرس، می توانید آن را نصب کنید به طور جدی پادکست ساده یا پاورپرس افزونه

یکپارچه سازی ووکامرس برای راه اندازی فروشگاه آنلاین یا WPML برای ترجمه وب سایت نیز امکان پذیر است.

Tussant به کاربران امکان می دهد یک پخش کننده صوتی را اضافه کنند روی هر page یا پست کنید روی وب سایت، و شنوندگان می توانند از هر مرورگر یا دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند.

برای نمایش پخش‌کننده، توسانت طرح‌بندی‌های متعددی را ارائه می‌دهد: شبکه سنگ‌تراشی، فهرست تک ستونی، نمایشگر شبکه‌ای با شماره زوج، و چرخ فلک.

این پوسته وردپرس پادکست همچنین با یک نصب کننده یک کلیک و محتوای آزمایشی آماده ارائه می شود import.

طرح توسانت شامل مستندات دقیق و یک سال به روز رسانی و پشتیبانی است.

پیش نمایش

2. پادکستر

پادکستر قالب چند رسانه ای وردپرسپادکستر قالب چند رسانه ای وردپرس

آمار تم

  • دانلودها: 3300+
  • توسعه دهنده: تم استقرار
  • ویژگی های قابل توجه: پخش کننده های صوتی قابل تنظیم، تایپوگرافی مدرن، سازگار با پلاگین های پادکست
  • قیمت گذاری: از جانب 39 دلار

اگر به دنبال یک تم وردپرس تمیز و مینیمالیستی برای پادکست هستید، به دنبال آن نباشید. Podcaster by Themestation 24 طراحی وب سایت آزمایشی را با قالب های روشن و تاریک ارائه می دهد.

دموهای پادکست برای فناوری، غذا، سفر و موارد دیگر وجود دارد. می‌توانید فهرست یا طرح‌بندی شبکه‌ای را برای نمایش قسمت‌ها انتخاب کنید و آنها را در فصل‌ها یا نمایش‌ها با صفحات آرشیو گروه‌بندی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش تغییر نام فایل ها در لینوکس با استفاده از mv و تغییر نام دستورات

پادکستر دارای پخش کننده های صوتی و تصویری قابل تنظیم است. رنگ ها را تغییر دهید یا یک حالت شفاف انتخاب کنید تا با طراحی سایت مطابقت داشته باشد.

این تم همچنین با افزونه های پادکست وردپرس سازگار است تا مدیریت پادکست شما را آسان تر کند.

پیش نمایش

3. مگافون

Megaphone، یک تم ممتاز وردپرس برای پادکست هاMegaphone، یک تم ممتاز وردپرس برای پادکست ها

آمار تم

  • دانلودها: 1500+
  • توسعه دهنده: مکس
  • ویژگی های قابل توجه: گروه بندی قسمت، جاسازی صدا، پخش کننده صوتی چسبنده
  • قیمت گذاری: از جانب 69 دلار

Megaphone یک قالب وردپرس قدرتمند برای پادکست است. این اجازه می دهد تا فایل های صوتی را مستقیماً در وب سایت بارگذاری کنید یا از سیستم عامل های محبوبی مانند جاسازی کنید SoundCloud، Spotify، و دوخت.

تم به طور خودکار تمام محتوای صوتی را شناسایی کرده و نشان می دهد روی بازیکن. به لطف پخش کننده صوتی همیشه قابل مشاهده، شنوندگان می توانند به طور مداوم به لیست پخش شما در حین کاوش در وب سایت دسترسی داشته باشند.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از تشخیص خودکار شماره قسمت ها و نقاط اشتراک چندگانه در سراسر وب سایت برای کمک به رشد مخاطبان شما.

همچنین امکان گروه بندی قسمت های پادکست در دسته بندی ها وجود دارد – یک راه حل ساده برای شبکه های پادکست یا نمایش هایی با چندین فصل. برای نمایش میزبانان و مهمانان مشترک در قسمت‌های شما، Megaphone با افزونه‌های محبوب هم‌نویس ادغام می‌شود.

این قالب وردپرس همچنین از افزونه های محبوب پادکست مانند Seriously Simple Podcasting، PowerPress و لیبسین.

پیش نمایش

4. Wpcast

تم پادکست Wpcastتم پادکست Wpcast

آمار تم

  • دانلودها: 900+
  • توسعه دهنده: تم های کوانتومی
  • ویژگی های قابل توجه: پشتیبانی از پلاگین های پادکست، کارت های سری، بخش نویسندگان برتر
  • قیمت گذاری: از جانب 56 دلار

Wpcast دارای یک پخش کننده صوتی بدون توقف و ادغام با پلتفرم ها و پلاگین های پادکست مانند Seriously Simple Podcasting و Apple Podcasts است.

این تم وب سایت پادکست همچنین دارای یک مدیر سری برای سازماندهی محتوای پادکست بر اساس دسته ها و پادکست ها است.

علاوه بر این، پخش کننده صوتی یک کارت سریال با قسمت های قابل پخش ارائه می دهد. این به شنوندگان شما کمک می کند فصل ها و پادکست های مختلف را در شبکه شما پیدا کنند.

Wpcast همچنین دارای بخش نویسندگان برتر برای نمایش پادکست های برجسته است، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به سرعت بلندگوی مورد علاقه خود را پیدا کنند.

برای سفارشی سازی آسان، این قالب وردپرس با آن کار می کند WPBakery، کشیدن و رها کردن page افزونه سازنده

پیش نمایش

5. Soundbyte

تم پادکست Soundbyteتم پادکست Soundbyte

آمار تم

  • دانلودها: 1300+
  • توسعه دهنده: Progression Studios
  • ویژگی های قابل توجه: نوار لغزنده حق بیمه، مگا منو، پشتیبانی از تجارت الکترونیک
  • قیمت گذاری: از جانب 59 دلار

این پوسته وردپرس پادکست ممتاز تعداد زیادی ویژگی مفید را ارائه می دهد – آن page الگوها شامل چندین عنصر پادکست، مانند پخش کننده های صوتی و کارت های قسمت هستند.

موضوع شامل کشیدن و رها کردن است page سازنده تا سفارشی کردن وب سایت را حتی راحت تر کند، زیرا می توانید آن را به درستی ویرایش کنید روی قسمت جلویی

رنگ‌های نامحدودی برای انتخاب وجود دارد و همچنین می‌توان فونت‌ها را تنظیم کرد و تم و طرح رنگ را با برند خود مطابقت داد.

Soundbyte همچنین دارای یک نوار لغزنده ممتاز برای ایجاد نمایش اسلاید است روی هر page از وب سایت. سایر ویژگی‌ها عبارتند از یک هدر چسبنده که بازدیدکنندگان می‌توانند در هر زمان به منو، منوهای کشویی و مگا دسترسی داشته باشند.

اگر می خواهید کالا بفروشید روی سایت، Soundbyte با WooCommerce ادغام می شود.

پیش نمایش

6. SONIK

Sonik، یک تم وردپرس واکنش گرا برای پادکست هاSonik، یک تم وردپرس واکنش گرا برای پادکست ها

آمار تم

  • دانلودها: 1600+
  • توسعه دهنده: تم های کوانتومی
  • ویژگی های قابل توجه: چندین نوع پست، ادغام رسانه های اجتماعی، جلوه های پس زمینه
  • قیمت گذاری: از جانب 59 دلار

SONIK یک تم وردپرس انعطاف پذیر برای صنعت سرگرمی است. برای نوازندگان، سازمان دهندگان رویداد و پادکست ها مناسب است.

این موضوع با انواع پست های قابل استفاده مختلف مانند ویدیوها، محصولات و نمودارهای موسیقی همراه است. این به شما امکان می دهد برخی از مطالب پشت صحنه را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

SONIK برای اینکه طراحی وب سایت شما را از بقیه متمایز کند، گزینه های پس زمینه زیادی مانند اختلاف منظر، گرادیان و ویدیو ارائه می دهد.

همچنین یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی برای مدیریت آسان محتوا از پلتفرم های مختلف مانند SoundCloud و یوتیوب.

پیش نمایش

7. گامبو

قالب وردپرس Gumboقالب وردپرس Gumbo

آمار تم

  • توسعه دهنده: تم های خط دوم
  • ویژگی های قابل توجه: فید RSS، دکمه دانلود، بخش پادکسترها
  • قیمت گذاری: شروع می شود 69 دلار

Gumbo توسط همان توسعه دهنده Tusant، SecondLine Themes طراحی شده است. آنها ویژگی های یکسانی را ارائه می دهند اما با احساس و ظاهر متفاوت.

این پوسته وردپرس پادکست دارای چندین منبع صوتی، گزینه‌های طرح‌بندی، پشتیبانی ویدیویی و یک نوار لغزنده ویژه است.

با Gumbo امکان نمایش فایل های صوتی و محتوای ویدیویی در هر مکانی وجود دارد روی را page. می توانید یک دکمه دانلود و گزینه باز کردن پخش کننده پادکست در یک پنجره جدید اضافه کنید.

صفحات درباره ما و نمایش میزبان ها فضایی برای اشتراک گذاری تصاویر، بیوگرافی و شبکه های اجتماعی پادکست ها هستند. این یک ویژگی عالی برای کمک به ایجاد حس اجتماعی با شنوندگان و افزایش تعامل است.

گامبو نیز همراه است homepage طرح‌بندی و فید RSS برای انتشار محتوای صوتی روی سایر پلتفرم های پادکست

پیش نمایش

8. کلیسا را ​​می پرستید

تم وردپرس کلیسا را ​​دوست بداریدتم وردپرس کلیسا را ​​دوست بدارید
15 بهترین تم پادکست وردپرس برای پادکست ها 34

آمار تم

  • دانلودها: 1800+
  • توسعه دهنده: تقلیدها
  • ویژگی های قابل توجه: پشتیبانی از SoundCloud، مدیریت رویداد، مگا منوی داخلی
  • قیمت: از جانب 69 دلار

اگرچه به عنوان یک تم وب سایت وردپرس مذهبی به بازار عرضه می شود، کلیسای Adore یک تم انعطاف پذیر و سازگار است.

بسیاری از ویژگی های آن عبارتند از ادغام WooCommerce و نصب نسخه ی نمایشی با یک کلیک. برای کمک به سازماندهی محتوای وب سایت، یک مگا منوی داخلی برای ایجاد ستون ها و منوهای متعدد ارائه می دهد.

افزودن محتوای صوتی و تصویری نیز ساده است. Adore Church دارای یک مدیر خطبه است که به شما امکان می دهد محتوا را از یک URL یا URL آپلود کنید host فایل های خودت این تم همچنین از ساوندکلاد، یوتیوب و پشتیبانی ویمیو پشتیبانی می کند.

Adore Church یک مدیر رویداد داخلی ارائه می دهد تا به شما در برنامه ریزی ضبط، نمایش رویدادها و پذیرش ثبت نام کمک کند. شما حتی می توانید یک شمارش معکوس در نظر بگیرید و بلیط ها را مستقیماً از وب سایت خود بفروشید.

پیش نمایش

نتیجه

ما تعدادی از بهترین تم های وردپرس را برای سایت پادکست شما بررسی کرده ایم. چه بخواهید فروشگاه تجارت الکترونیک داشته باشید یا یک وبلاگ راه اندازی کنید روی در کنار، همیشه چندین گزینه در دسترس است.

اگه تو هستی روی بودجه کم، برخی از بهترین تم های وردپرس که باید در نظر گرفته شوند، هستند سرخوشی، پادکست، و آهنگ موسیقی.

برای افزودن فروشگاه آنلاین، Musicsong را انتخاب کنید، گروه راک، توسانت، یا تعداد بیشتری از بهترین تم های WooComerce را که توصیه می کنیم بررسی کنید.

برای ایجاد یک وب سایت پادکست کارآمد و کاربردی، مطمئن شوید که یک ارائه دهنده میزبان وب قابل اعتماد و یک تم وردپرس متناسب با نام تجاری خود انتخاب کرده اید.

نظر دهید و به ما اطلاع دهید که در نهایت کدام تم پادکست را انتخاب می کنید.

سوالات متداول تم پادکست وردپرس

پس از آشنایی با بهترین تم های پادکست وردپرس موجود، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع ارائه شده است.

آیا می توانید یک پادکست انجام دهید روی وردپرس؟

بله، امکان انجام پادکست با وردپرس با استفاده از افزونه وجود دارد. تعدادی پلاگین در دسترس هستند که به شما امکان می دهند یک پادکست را مستقیماً از سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید.

آیا تم های پادکست وردپرس رایگان هستند؟

تعدادی تم پادکست وردپرس رایگان موجود است، مانند سرخوشی و آدیومن. این تم ها به گونه ای طراحی شده اند که انتشار پادکست های شما را آسان کنند روی وب. آنها شامل ویژگی هایی مانند پخش کننده های صوتی یکپارچه، لیست قسمت ها و ویجت های سفارشی هستند.

محبوب ترین تم های پادکست وردپرس کدامند؟

چند تم مختلف پادکست وردپرس وجود دارد روی بازار. به نظر می رسد محبوب ترین آنها هستند آدیومن، Soundbyte، و پادکست. همه این تم ها به طور خاص برای پادکست طراحی شده اند و تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت پادکست موفق را در اختیار کاربران قرار می دهند.