10 بهترین افزونه مدیریت دانلود وردپرس در سال 2023

وردپرس برای به اشتراک گذاری محتوا و فایل ها با مخاطبان شما عالی است. سیستم مدیریت محتوا یک ابزار پیش فرض برای آپلود فایل های قابل دانلود و در دسترس قرار دادن آنها در اختیار بینندگان وب دارد.

با این حال، این ویژگی راه های محدودی برای جاسازی دانلودها در یک وب سایت ارائه می دهد و فاقد عملکرد مدیریت فایل است.

افزونه های مدیریت دانلود وردپرس یک جایگزین عالی هستند زیرا ویژگی های پیشرفته تری مانند پیشخوان دانلود، محدودیت های دسترسی و مدیریت فایل را ارائه می دهند. این مقاله 10 بهترین افزونه مدیریت دانلود وردپرس را فهرست می کند و نکات مفیدی را برای انتخاب یکی از آنها برای سایت شما به اشتراک می گذارد.

روش انتخاب افزونه مدیریت دانلود وردپرس

تعیین بهترین افزونه های مدیریت دانلود وردپرس با گزینه های فراوان در دسترس می تواند دشوار باشد. با این حال، معیارهای زیر باید به شما کمک کند تا پلاگین های مدیریت دانلود را در این لیست محدود کنید:

  • قفل دانلود – چه عضویت، اشتراک فرم یا اشتراک گذاری اجتماعی، داشتن گزینه ای برای کنترل و محدود کردن دانلود فایل مهم است.
  • سازماندهی پرونده – یک افزونه خوب مدیریت دانلود وردپرس باید یک رابط بصری برای ایجاد و سازماندهی فایل ها، از جمله گزینه استفاده از برچسب ها و دسته ها داشته باشد.
  • تاریخچه دانلود – یک شمارنده دانلود برای هر فایل به صاحبان سایت کمک می کند تا ببینند یک فایل خاص چند بار دانلود شده است، در حالی که گزارش ها و آمار نشان می دهد که چه تعداد بارگیری فایل در طول زمان انجام می شود.
  • جاسازی آسان – افزونه باید دارای یک کد کوتاه یا بلوک گوتنبرگ باشد که درج فایل‌های قابل دانلود را در یک پست آسان‌تر کند یا page.

پس از جمع آوری افزونه های بالقوه وردپرس، آنها را با نصب آنها آزمایش کردیم روی یک سایت تست وردپرس ما از افزونه ها برای آپلود فایل های قابل دانلود استفاده کردیم و آنها را در یک پست قرار دادیم تا عملکرد و قابلیت استفاده آنها را بررسی کنیم.

برای انتخاب افزونه مدیریت دانلود مناسب از این لیست می توانید آزمایش مشابهی انجام دهید. اکثر پلاگین های اینجا هستند رایگان یا فریمیوم، یعنی می توانید آنها را نصب کنید روی یک سایت وردپرس بدون هزینه

10 افزونه برتر مدیریت دانلود وردپرس

ما 10 بهترین افزونه وردپرس را انتخاب کرده‌ایم که عملکرد اصلی یک دانلود منیجر را ارائه می‌دهند، اما از نظر ویژگی‌های دیگر متفاوت هستند و آنها را برای انواع مختلف وب‌سایت‌ها مناسب می‌کند. ما همچنین افزونه های پریمیوم و تجارت الکترونیکی را که دارای عملکرد مدیریت دانلود هستند، اضافه می کنیم.

1. دانلود مانیتور

وردپرس دانلود تصویر بنر مانیتوروردپرس دانلود تصویر بنر مانیتور
10 بهترین افزونه مدیریت دانلود وردپرس در سال 1402 50

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: ایجاد دانلود دیجیتال با گزینه تجارت الکترونیک
  • قیمت: فریمیوم (شروع از 39 دلار در ماه)

دانلود مانیتور از همان رابط وردپرس و آپلود کننده فایل استفاده می کند و استفاده از آن را بدون منحنی یادگیری شیب دار آسان می کند.

این افزونه به شما امکان می دهد چندین فایل اضافه کنید و نسخه های فایل را مشخص کنید، که آن را برای دانلود نرم افزار عالی می کند. کاربران می توانند فایل جدیدی را از رایانه خود آپلود کنند یا از کتابخانه رسانه انتخاب کنند. گزینه هایی برای محدود کردن دسترسی فایل فقط به اعضا و دانلود ویژه نیز موجود است.

بلوک دکمه دانلود به شما امکان می دهد فایل های دانلودی را به راحتی در هر پست یا پستی جاسازی کنید page. این شامل یک ابزار تنظیمات بلوک اختصاصی برای کاربران برای انتخاب دانلود و نسخه فایل است. چندین گزینه الگو نیز برای سفارشی کردن ظاهر پیوند موجود است.

اضافه کردن دانلود فایل on یک پست با استفاده از افزونه دانلود مانیتوراضافه کردن دانلود فایل on یک پست با استفاده از افزونه دانلود مانیتور

کاربران می توانند تعداد دانلود را مشاهده کنند روی لیست دانلود افزونه متناوبا، گزارش دانلود داخلی، بینش گسترده‌ای از جمله محبوب‌ترین دانلود، میانگین دانلودها در روز و کل دانلودها در طول زمان ارائه می‌کند.

نسخه پریمیوم به شما امکان ادغام را می دهد درایو گوگل و آمازون S3 به host فایل های قابل دانلود این ادغام همچنین شما را قادر می سازد تا لینک های دانلود با انقضای خودکار ایجاد کنید.

با وجود اینکه یک افزونه تجارت الکترونیک نیست، دانلود مانیتور یک عملکرد فروشگاه آنلاین را با آن ارائه می دهد پی پال به عنوان درگاه پرداخت

ویژگی های کلیدی

  • فروش محصولات دیجیتال با یک کلیک
  • ردیابی دانلود داخلی.
  • گزینه ای برای محدود کردن دسترسی فقط به اعضا.
  • ادغام گوگل درایو و آمازون S3 به شما امکان می دهد به راحتی host فایل ها روی این پلتفرم های ابری را به سایت وردپرس خود پیوند دهید.

منفی

  • راه اندازی فروشگاه دانلود دیجیتال می تواند کمی مشکل باشد.

[DOWNLOAD]

2. مدیریت دانلود وردپرس

تصویر بنر مدیریت دانلود وردپرستصویر بنر مدیریت دانلود وردپرس

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 100000+
  • رتبه بندی: 4.1/5
  • بهترین برای: مدیریت فایل های قابل دانلود با گزینه های قفل محتوا
  • قیمت: فریمیوم (شروع از 59 دلار)

مدیریت دانلود وردپرس یک افزونه محبوب است که بیش از ایجاد لینک های دانلود انجام می دهد روی وبسایت شما.

این افزونه از رابط ویرایشگر وردپرس کلاسیک برای اضافه کردن فایل‌های قابل دانلود با یک آپلودر کشیدن و رها کردن که اکثر انواع فایل‌های اصلی را می‌پذیرد، استفاده می‌کند.

تنظیمات بسته دانلود به کاربران امکان می دهد اطلاعاتی مانند نسخه فایل، اندازه بسته و برچسب پیوند را مشخص کنند. همچنین به شما امکان می دهد مجوزهای دسترسی را با سه گزینه قفل پیکربندی کنید – قفل رمز عبور، قرارداد شرایط و CAPTCHA.

گزینه های قفل محتوا در مدیریت دانلود وردپرسگزینه های قفل محتوا در مدیریت دانلود وردپرس

ابزارهای دیگری برای کنترل دسترسی وجود دارد. پوشاندن لینک دانلود از دسترسی عمومی به دانلود جلوگیری می کند، در حالی که یک لیست مسدود IP به شما امکان می دهد آدرس های IP را مشخص کنید که مجاز به دانلود فایل ها از سایت شما نیستند.

از کد کوتاه برای جاسازی موارد دانلودی در a استفاده کنید page یا پست کنید از طرف دیگر، افزونه های خاصی مانند Gutenberg Blocks را برای مدیریت دانلود وردپرس دانلود و نصب کنید.

علاوه بر این، مدیر دارایی پلاگین یک رابط مرورگر فایل برای مدیریت فایل های دیجیتال ارائه می دهد. اگرچه هنوز یک ویژگی بتا است، اما آپلود، دانلود و سازماندهی فایل ها را آسان تر می کند.

ویژگی مدیریت دارایی دیجیتال on مدیر دانلود وردپرسویژگی مدیریت دارایی دیجیتال on مدیر دانلود وردپرس

ارتقاء به WordPress Download Manager Pro گزینه‌های قفل محتوا، ارسال آدرس ایمیل و اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری را با قیمت 59 دلار برای مجوز سایت واحد

ویژگی های کلیدی

  • یک آپلود کننده فایل با کشیدن و رها کردن.
  • دانلود گزارش برای هر بسته قابل دانلود.
  • سه گزینه قفل محتوا – شرایط توافق، رمز عبور و CAPTCHA.
  • پوشاندن لینک دانلود و ویژگی بلوک IP از دانلودهای غیرمجاز جلوگیری می کند.
  • یک مدیر دارایی برای مدیریت فایل های آپلود شده.

منفی

  • برای افزودن بلوک های گوتنبرگ به پلاگین های جداگانه نیاز داردon.

[DOWNLOAD]

3. دانلود دیجیتال آسان

تصویر بنر Easy Digital Downloadsتصویر بنر Easy Digital Downloads

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 50000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • بهترین برای: فروش دانلودهای دیجیتال
  • قیمت: فریمیوم (یک طرح حق بیمه از شروع می شود 99.50 دلار در سال، در حالی که برنامه های افزودنی ممتاز از شروع می شود 29 دلار)

دانلود دیجیتال آسان یک افزونه وردپرس تجارت الکترونیک برای فروش دارایی های قابل دانلود است.

این افزونه دارای عملکرد کامل تجارت الکترونیک از جمله فرآیندهای پرداخت و پرداخت است. صاحبان سایت می توانند به سادگی دانلودهای دیجیتال را به عنوان محصولات لیست کنند و خریداران پس از اتمام پرداخت لینک دانلود را دریافت خواهند کرد. process.

گزینه های زیادی برای فهرست کردن و آپلود دانلودهای دیجیتال وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید چندین فایل را با قیمت های مختلف به یک بار دانلود اضافه کنید. این برای فروش یک محصول در نسخه های مختلف مفید است.

پیکربندی قیمت دانلود و دانلود فایل ها با استفاده از افزونه Easy Digital Downloadsپیکربندی قیمت دانلود و دانلود فایل ها با استفاده از افزونه Easy Digital Downloads

هنگامی که دانلود در پست جاسازی شد، بازدیدکنندگان می توانند نسخه فایلی را که می خواهند خریداری کنند، انتخاب کنند.

استفاده از افزونه Easy Digital Download برای ارسال چندین گزینه دانلوداستفاده از افزونه Easy Digital Download برای ارسال چندین گزینه دانلود

Easy Digital Downloads از پی پال و راه راه درگاه های پرداخت گزینه های پرداخت بیشتری با افزونه های ممتاز Easy Digital Downloads در دسترس هستند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کدهای کوتاه WooCommerce: راهنمای کامل و فهرست

گزارش تحلیل داخلی به راحتی از داشبورد افزونه قابل دسترسی است. از منوی کشویی برای نمایش درآمدها بر اساس دسته بندی، دانلودها و روش های پرداخت استفاده کنید.

در حالی که نسخه رایگان بسیاری از ابزارهای اساسی تجارت الکترونیک را برای محصولات دیجیتالی بسته بندی می کند، می توانید عملکرد افزونه را با نسخه پریمیوم یا افزونه های افزونه گسترش دهید.

ویژگی های کلیدی

  • محدودیت دانلود فایل
  • پشتیبانی یکپارچه از PayPal و Stripe.
  • گزارش های جامع با گزینه به export به یک CSV فایل.
  • برنامه های افزودنی برای یک محیط تجارت الکترونیک کامل در دسترس هستند.

منفی

  • به یک تمدید ممتاز نیاز دارد که هزینه دارد 49 دلار برای ایجاد دانلود رایگان بدون پرداخت.

[DOWNLOAD]

4. دانلود فایل WP

تصویر بنر دانلود فایل WPتصویر بنر دانلود فایل WP

آمار پلاگین:

  • بهترین برای: مدیریت بسیاری از فایل های دانلودی با دسته بندی پیچیده
  • قیمت: حق بیمه (شروع از 49 دلار در سال)

دانلود فایل WP افزونه یک مدیر دانلود ممتاز وردپرس است که یک فایل منیجر داخلی را در داشبورد شما ادغام می کند.

این افزونه به جای آپلود فایل های دانلودی به صورت جداگانه، یک رابط مدیریت فایل بصری ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فایل ها را آپلود کنید و آنها را بر اساس مدیریت کنید. روی پوشه های دسته بندی یک آپلود کننده با کشیدن و رها کردن همچنین به کاربران اجازه می دهد چندین فایل را همزمان اضافه کنند.

از آنجایی که دانلود فایل WP از انواع مختلفی پشتیبانی می کند page سازندگان، از جمله گوتنبرگ و دیوی، قرار دادن لینک های دانلود آسان است. کاربران ویجت ها یا بلوک هایی را برای اضافه کردن دسته های دانلود و بارگیری فایل های جداگانه دریافت می کنند.

با استفاده از دانلود فایل WP با Elementorبا استفاده از دانلود فایل WP با Elementor

چهار تم برای سفارشی کردن ظاهر دانلود موجود است. علاوه بر این، اگر فایل های زیادی در یک دسته دانلود دارید، از کد کوتاه جستجوی فایل برای افزودن یک تابع جستجو استفاده کنید تا کاربران بتوانند فایل های خاص را به راحتی پیدا کنند.

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد تا اقدامات مجاز را برای هر نقش کاربر تعریف کنید. علاوه بر این، می توانید دسته یا قابلیت مشاهده فایل را به عمومی یا خصوصی تغییر دهید.

همچنین یک پنل آماری وجود دارد که نموداری از تاریخچه دانلود را نشان می دهد. انتخاب کنید که آیا تجزیه و تحلیل مبتنی بر آن را ببینید روی دسته، فایل ها یا کل دانلودها

قیمت این افزونه از شروع می شود 49 دلار در سال. با این حال، طرح گران تر در 69 دلار در سال دارای افزونه های ابری است که می تواند Google Drive را یکپارچه کند، دراپ باکس، و یک درایو به وب سایت وردپرس شما.

ویژگی های کلیدی

  • یک فایل منیجر داخلی روی داشبورد وردپرس
  • چهار تم برای سفارشی کردن ظاهر دانلودها.
  • نمودارهای گزارش آماری قابل تنظیم
  • ادغام خدمات ابری

منفی

  • هزینه اشتراک حق بیمه.
  • دسته بندی فایل ها با استفاده از مدیر فایل می تواند مشکل باشد.

[PURCHASE]

5. مدیر فایل

تصویر بنر افزونه مدیریت فایلتصویر بنر افزونه مدیریت فایل

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 900000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: مدیریت فایل های وب سایت
  • قیمت: فریمیوم (شروع از 25 دلار)

مدیر فایل با سایر پلاگین های مدیریت دانلود متفاوت است زیرا در درجه اول تمرکز دارد روی امکان دسترسی مرورگر فایل به بک‌اند سایت وردپرس شما.

کاربران می توانند به جای استفاده از یک مدیر فایل یا یک کلاینت FTP از طریق کنترل پنل میزبانی خود، فایل ها و پوشه های وب سایت را مستقیماً از داشبورد دانلود، آپلود، حذف و ویرایش کنند. به سادگی به مدیریت فایل WP برای دسترسی به رابط افزونه

رابط افزونه مدیریت فایل در داشبوردرابط افزونه مدیریت فایل در داشبورد

این افزونه دارای یک ویرایشگر کد داخلی است، به این معنی که می توانید فایل ها را مستقیماً باز و ویرایش کنید. بررسی کننده نحو کد را قبل از ذخیره فایل بررسی می کند تا مطمئن شود هیچ خطایی وجود ندارد.

File Manager Pro پریمیوم قابلیت استفاده از مدیر فایل را با ویژگی هایی مانند عملیات چندگانه فایل، کنترل حداکثر اندازه فایل و اعلان های ایمیل برای هرگونه تغییر فایل گسترش می دهد.

با این حال، یکی از قابل توجه ترین ویژگی های نسخه پریمیوم، عملکرد کد کوتاه است که به شما امکان می دهد مدیر فایل را جاسازی کنید. روی قسمت جلویی سایت شما، آن را برای کاربرانی که وارد نشده اند در دسترس قرار می دهد. با استفاده از آن، کاربران می توانند فایل ها را از یک پوشه مجاز دانلود کنند روی سایت شما.

ویژگی های کلیدی

  • یک مدیر فایل یکپارچه روی داشبورد وردپرس
  • تم های رابط چندگانه با سبک های مختلف نوار ابزار.
  • یک کد کوتاه برای جاسازی مدیر فایل برای دسترسی به جلو.

منفی

  • نسخه پریمیوم برای ایجاد دسترسی برای کاربرانی که وارد سیستم نشده اند مورد نیاز است.

[PREVIEW / DOWNLOAD]

6. ووکامرس

تصویر بنر ووکامرستصویر بنر ووکامرس

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 5+ میلیون
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: فروشگاه های آنلاین با انواع مختلف محصول
  • قیمت: رایگان (افزونه های اختیاری با شروع از 6 دلار در ماه)

به عنوان محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس، ووکامرس یک انتخاب عالی برای فروش محصولات دیجیتال است. این افزونه مخصوصاً در صورتی مفید است که ترکیبی از محصولات فیزیکی و دیجیتالی را بفروشید.

افزودن یک محصول دیجیتال به فروشگاه آنلاین شما به سادگی مستلزم انتخاب آن است قابل دانلود گزینه بر اساس پیکربندی سپس گزینه های آپلود کننده فایل، محدودیت دانلود و انقضا ظاهر می شوند.

افزودن محصولات قابل دانلود با استفاده از ووکامرسافزودن محصولات قابل دانلود با استفاده از ووکامرس

همچنین گزینه ای در تنظیمات افزونه وجود دارد page برای اعطای دسترسی به دانلود حتی زمانی که خرید پس از اتمام پرداخت هنوز در حال پردازش است.

این به خریداران این امکان را می دهد که بدون نیاز به منتظر ماندن برای تحویل محصول فیزیکی، محصول قابل دانلود را دریافت کنند. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد محصولات قابل دانلود را فقط به کاربران ثبت نام شده محدود کنید.

WooCommerce دارای ابزارهای تحلیلی داخلی برای ردیابی خرید است. آنها همچنین دارایی های فیزیکی و قابل دانلود را جدا می کنند تا ردیابی عملکرد هر محصول را آسان تر کنند.

پرداخت های ووکامرس درگاه پرداخت استاندارد این افزونه است. با این حال، می‌توانید روش‌های پرداخت بیشتری را از طریق کتابخانه برنامه‌های افزودنی اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی

  • گزینه ای برای ترکیب فایل های دانلودی با محصولات فیزیکی یا مجازی.
  • یک گزینه محدودیت برای دانلود فقط اعضا.
  • گزینه های محدودیت دانلود و انقضا.
  • تجزیه و تحلیل داخلی که محصولات قابل دانلود را از هم جدا می کند.
  • سبد خرید و تسویه حساب page قالب ها

منفی

  • به برنامه‌های افزودنی برای درگاه‌های پرداخت غیر از WooCommerce Payments نیاز دارد.
  • WooCommerce به منابع بیشتری نسبت به سایر افزونه های این لیست نیاز دارد.

[DOWNLOAD]

7. مدیر دانلود لانا

تصویر بنر لانا دانلود منیجرتصویر بنر لانا دانلود منیجر

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: مدیریت دانلود ساده
  • قیمت: رایگان

مدیر دانلود لانا یک افزونه سبک و مناسب برای افزودن قابلیت مدیریت دانلود ساده به وب سایت وردپرس شما. این کاملا رایگان است و سادگی به این معنی است که احتمال بروز مشکلات ناسازگاری با مضامین و افزونه های موجود وردپرس کمتر است.

کاربران یک آپلود کننده فایل ساده برای اضافه کردن دانلودها به سایت های خود دریافت می کنند. کد کوتاه به شما امکان می دهد فایل های دانلودی را به راحتی جاسازی کنید، در حالی که متن دکمه دانلود با یک اصلاح جزئی کد کوتاه قابل تنظیم است.

همچنین یک گزارش دانلود وجود دارد page که تاریخچه دانلود را به همراه جزئیات نام کاربری و آدرس IP دانلودکنندگان نشان می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  25+ بهترین ابزار IT برای حرفه ای ها که باید در سال 1403 در نظر بگیرند

در حالی که این افزونه هیچ ویژگی پیشرفته ای ندارد، Lana Downloads Manager یک انتخاب محکم برای گسترش قابلیت دانلود فایل بومی وردپرس است.

ویژگی های کلیدی

  • کاملا رایگان.
  • سبک وزن با خطر کمتر تضاد آن با افزونه های موجود سایت شما.

منفی

  • فاقد ویژگی های جامع در مقایسه با سایر افزونه های مدیریت دانلود وردپرس است.

[DOWNLOAD]

8. مانیتور دانلود ساده

دانلود ساده تصویر بنر مانیتوردانلود ساده تصویر بنر مانیتور

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 30000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: مدیریت فایل های قابل دانلود با ویژگی های پیشرفته رایگان
  • قیمت: رایگان (افزونه های اختیاری با شروع از 39 دلار)

مانیتور دانلود ساده یک افزونه مدیریت دانلود رایگان است، اما ویژگی های مفید زیادی را در خود جای داده است.

سه کد کوتاه برای جاسازی دکمه دانلود موجود است – دکمه دانلود استاندارد، دکمه دانلود با شمارنده و URL دانلود مستقیم. متن و رنگ دکمه دانلود نیز برای هر ورودی دانلود قابل تنظیم است.

افزونه پشتیبانی می کند reCAPTCHA و شرایط توافق، و کاربران همچنین می توانند تبلیغات را در زیر هر توضیحات دانلود درج کنند.

تنظیمات مانیتور دانلود ساده page، گزینه های reCAPTCHA و شرایط و ضوابط را نشان می دهدتنظیمات مانیتور دانلود ساده page، گزینه های reCAPTCHA و شرایط و ضوابط را نشان می دهد

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این افزونه، ثبت اشکال زدایی داخلی است که در صورت بروز خطا، عیب یابی را آسان تر می کند.

بخش آمار دانلود اطلاعات جامعی را ارائه می دهد که در آن می توانید تاریخچه دانلود را بر اساس آن مشاهده کنید روی تاریخ، کشور، مرورگر و سیستم عامل.

افزونه هایی برای گسترش عملکرد این افزونه در دسترس هستند. این افزودن فرم فشرده-روی به شما امکان می‌دهد آدرس‌های ایمیل را از دانلودها جمع‌آوری کنید، که برای تولید سرنخ مفید است. یک افزودنی عالی دیگر -روی همه آپلودهای نوع فایل است که محدودیت های نوع فایل را برای وردپرس حذف می کند.

گزینه های افزودنی برای Simple Download Monitor on داشبوردگزینه های افزودنی برای Simple Download Monitor on داشبورد

ویژگی های کلیدی

  • از reCAPTCHA و شرایط توافق پشتیبانی می کند.
  • ورود به سیستم اشکال زدایی داخلی.
  • آمار دانلود جامع
  • افزودنی عالی-روی گزینه ها.

منفی

  • نیاز به باز کردن ویرایش دانلود دارد page برای پیدا کردن کدهای کوتاه

[DOWNLOAD]

9. فایل های به اشتراک گذاشته شده

تصویر بنر فایل های اشتراکیتصویر بنر فایل های اشتراکی

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 2000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: ایجاد یک مدیر آپلود و دانلود جلویی
  • قیمت: فریمیوم (شروع از 3.99 دلار در ماه)

فایل های به اشتراک گذاشته شده یک پلاگین مدیریت دانلود است که گزینه‌های تعبیه‌شده زیادی و ویژگی آپلود فایل جلویی را ارائه می‌دهد.

حتی گزینه‌های کد کوتاه زیادی برای جاسازی موارد دانلودی دریافت می‌کنید روی نسخه رایگان با این حال، ساده ترین روش این است که همه دانلودهای خود را با استفاده از آن جاسازی کنید [shared_files] کد کوتاه.

علاوه بر این، می‌توانید پارامترهای مختلفی را برای سفارشی‌سازی فایل‌های قابل دانلود تعبیه‌شده، مانند فیلد جستجو و منوی کشویی برچسب دانلود، وارد کنید.

جاسازی دانلودها با استفاده از افزونه فایل های اشتراکی وردپرسجاسازی دانلودها با استفاده از افزونه فایل های اشتراکی وردپرس

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این افزونه آپلود جلویی است. از کد کوتاه خاص برای درج فیلد آپلود فایل استفاده کنید روی یک پست یا page، و بازدیدکنندگان می توانند هر فایلی را آپلود کرده و آن را قابل دانلود کنند. شما می توانید این ویژگی را فقط به کاربران ثبت نام شده محدود کنید.

جاسازی ماژول آپلود فایل با استفاده از افزونه Shared Files وردپرسجاسازی ماژول آپلود فایل با استفاده از افزونه Shared Files وردپرس

نسخه پریمیوم این افزونه گزینه های کد کوتاه بیشتری مانند شمارش معکوس را ارائه می دهد page، محدود کردن تعداد فایل های نمایش داده شده در یک پست و تغییر طرح نمایش دانلود.

همچنین چندین ویژگی ممتاز برای هر بارگیری وجود دارد، مانند گزینه هایی برای محدود کردن تعداد دانلودها، تعیین تاریخ انقضا، و قفل کردن فایل ها با استفاده از رمزهای عبور.

ویژگی های کلیدی

  • کدهای کوتاه مختلف گزینه های تعبیه زیادی را ارائه می دهند.
  • آپلود فایل جلویی با تنظیمات محدودیت کاربر.
  • با استفاده از نسخه پریمیوم، حفاظت رمز عبور، محدودیت های دانلود و تاریخ انقضا را اضافه کنید.

منفی

  • استفاده و یافتن کد کوتاه مناسب از لیست کد کوتاه می تواند مشکل باشد.

[PREVIEW / DOWNLOAD]

10. از Drive-Your-Drive استفاده کنید

تصویر بنر Use-Your-Driveتصویر بنر Use-Your-Drive

آمار پلاگین:

  • دانلودها: 8000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: ادغام Google Drive برای مدیریت دانلود
  • قیمت: حق بیمه (36 دلار)

از Drive-Your-Drive استفاده کنید یک افزونه ممتاز است که وب سایت وردپرس شما را با یک حساب Google Drive پیوند می دهد.

این افزونه برای ارسال فایل های قابل دانلود از پوشه های Google Drive شما مفید است. به جای آپلود فایل ها در گالری رسانه وردپرس، به سادگی از کد کوتاه برای نمایش آنها استفاده کنید روی یک پست یا page. سپس، کاربران می توانند برای دانلود فایل های موجود، پوشه ها را مرور کنند.

جاسازی مرورگر فایل با استفاده از افزونه وردپرس Use-Your-Driveجاسازی مرورگر فایل با استفاده از افزونه وردپرس Use-Your-Drive

اگر فایل ها یا پوشه های زیادی برای دانلود دارید، مانند مجموعه عکس از یک رویداد یا فایل های صوتی، این افزونه مفید است. اگر سعی می کنید این فایل ها را با استفاده از افزونه های مدیریت دانلود وردپرس دیگر جاسازی کنید، باید آنها را به صورت دستی آپلود کنید.

ماژول های مختلفی برای جاسازی وجود دارد، از جمله مرورگر فایل، گالری عکس، جعبه آپلود و پخش کننده ویدئو. بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از ماژول جعبه آپلود فایل ها را در پوشه تعیین شده آپلود کنند.

از Drive-Your-Drive استفاده کنید همچنین با سازنده کد کوتاه همراه است. به سادگی ماژولی را که می خواهید جاسازی کنید انتخاب کنید و طرح، محتوا و مجوزهای کاربر را پیکربندی کنید. سپس، سازنده کد کوتاه، یک کد کوتاه خاص با تمام این تنظیمات ایجاد می کند.

رابط سازنده کد کوتاه Use-Your-Driveرابط سازنده کد کوتاه Use-Your-Drive

پنل گزارش این افزونه آماری مانند پیش نمایش فایل ها، دانلودها و بارگذاری ها را به شما نشان می دهد. همچنین دارای یک مرورگر فایل داخلی برای مدیریت فایل‌ها و پوشه‌های Google Drive از داشبورد وردپرس است.

ویژگی های کلیدی

  • یک سازنده کد کوتاه که کدهای کوتاه سفارشی تولید می کند.
  • یک مرورگر داخلی فایل Google Drive که به شما امکان می دهد فایل ها و پوشه ها را از داشبورد وردپرس مدیریت کنید.
  • یک باکس آپلود روی جلویی که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد فایل ها را آپلود کنند.

منفی

  • به یک حساب Google Drive نیاز دارد.

[PREVIEW / PURCHASE]

نتیجه

افزونه های مدیریت دانلود وردپرس در مقایسه با ابزار پیش فرض دانلود فایل وردپرس به کاربران کنترل بیشتری بر روی فایل های دانلودی خود می دهند. هر افزونه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین انتخاب مناسب برای نیازهای شما بسیار مهم است.

در اینجا حکم سریع ما در مورد بهترین افزونه های مدیریت دانلود ذکر شده در بالا آمده است:

  • مدیریت دانلود وردپرس. بهترین افزونه مدیریت دانلود همه جانبه، که بسیاری از ویژگی های مفید را با نسخه رایگان ارائه می دهد.
  • دانلود دیجیتال آسان. به لطف عملکرد اصلی تجارت الکترونیک، گزارش های دانلود جامع، و درگاه های پرداخت، با افزونه های اختیاری تر، بهترین برای فروش محصولات قابل دانلود است.
  • مانیتور دانلود ساده. بهترین افزونه مدیریت دانلود رایگان با بسیاری از ویژگی های پیشرفته که سایر افزونه ها با هزینه اضافی ارائه می دهند.
  • دانلود فایل WP. بهترین افزونه مدیریت دانلود ممتاز با ویژگی های جامع. فایل منیجر داخلی آن یک روش منحصر به فرد برای مدیریت فایل های دانلودی ارائه می دهد.
  • فایل های به اشتراک گذاشته شده. بهترین افزونه مدیریت دانلود برای به اشتراک گذاری فایل. از این افزونه استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان یا اعضا اجازه دهید فایل های قابل دانلود را در وب سایت شما آپلود کنند.

امیدواریم این لیست به شما کمک کند تا بهترین افزونه های مدیریت دانلود وردپرس را محدود کنید. به یاد داشته باشید که این امکان وجود دارد که این افزونه ها را قبل از تسویه حساب در یک محیط مرحله آزمایشی بررسی کنید روی مناسب برای وب سایت شما

با سایر افزونه های وردپرس آشنا شوید

بهترین افزونه های تقویم وردپرس
بهترین افزونه ها برای مدیریت پروژه
بهترین افزونه های وابسته وردپرس
افزونه های تقویم وردپرس
افزونه های منوی وردپرس
افزونه های پایگاه داده وردپرس