نحوه ایجاد یک وب سایت عضویت با وردپرس در 10 مرحله + بهترین افزونه ها

ایجاد یک سایت عضویت یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین است. این مدل درآمد مکرر به شما امکان می دهد برنامه های اشتراک را به بازدیدکنندگان وب سایت بفروشید تا آنها بتوانند به مزایا یا محتوای انحصاری دسترسی داشته باشند. روی سایت شما.

بسته به روی در پلتفرم، راه های زیادی برای ایجاد یک وب سایت عضویت وجود دارد. بسیاری از مردم از وردپرس استفاده می کنند زیرا یک پلت فرم کاربر پسند با افزونه های گسترده است که اضافه کردن قابلیت عضویت به هر سایتی را آسان می کند.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که یک وب سایت عضویت چیست و چگونه با وردپرس آن را بسازیم. به علاوه، ما بهترین پنج افزونه عضویت را برای عضویت در سایت شما ارائه خواهیم کرد.

سایت عضویت وردپرس چیست؟

سایت عضویت وردپرس یک پلت فرم آنلاین است که به کاربران امکان دسترسی به منابع یا محتوای انحصاری را می دهد. اینها می تواند شامل دوره های آنلاین، خبرنامه ها، مقالات و ویدئوها باشد.

در بیشتر موارد، وب سایت های عضویت این معیارها را دارند:

  • فقط اعضا می توانند به محتوا دسترسی داشته باشند.
  • کاربران برای دسترسی به محتوای خاص باید ثبت نام کنند و در برخی موارد هزینه اشتراک را بپردازند.
  • اعضا پروفایل های مخصوص به خود را دارند که معمولاً قابل تنظیم هستند.
  • یک انجمن در اطراف وب سایت ساخته شده است.

از طریق عضویت پولی، می‌توانید هر ماه یا سال درآمد مکرر کسب کنید و آن را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید.

توجه داشته باشید که وب سایت های عضویت و اشتراک متفاوت هستند. یک سایت عضویت می تواند برای عضویت رایگان باشد یا نیاز به پرداخت داشته باشد، در حالی که یک سایت اشتراک از کاربران می خواهد برای استفاده از یک محصول یا خدمات مدت زمان مشخصی را پرداخت کنند.

مثلا، Spotify یک طرح اشتراک ارائه می دهد که از کاربران برای استفاده از این سرویس هزینه ماهانه دریافت می کند. از سوی دیگر، صفورا یک عضویت رایگان فراهم می کند که می تواند برای بازخرید جوایز، دریافت هدایای منحصر به فرد و کسب امتیاز استفاده شود.

علاوه بر این، از سایت های عضویت می توان برای محدود کردن دسترسی به بخش های خاص یک وب سایت برای شرکا یا کارمندان استفاده کرد. به این ترتیب فقط کاربران خاصی می توانند برای مشاهده اطلاعات وارد سیستم شوند.

چگونه یک وب سایت عضویت با وردپرس بسازیم

این بخش روش ایجاد یک وب سایت عضویت با وردپرس را نشان می دهد، از انتخاب مدل عضویت و میزبانی وب گرفته تا تبلیغ سایت شما. ما استفاده خواهیم کرد اشتراک های پرداختی اعضای افزونه راه اندازی سایت عضویت

1. تصمیم بگیرید روی یک مدل سایت عضویت

مدل عضویت به طرح تجاری یا پایه برنامه ای که می خواهید اجرا کنید اشاره دارد. این شامل تعیین گزینه‌های طرح قیمت‌گذاری، پیشنهادات و مزایا برای مخاطبان می‌شود (خواه آنها به محصول، خدمات یا محتوا دسترسی داشته باشند).

یک مدل عضویت قوی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف و جایگاه شما باشد. برخی از محبوب ترین مدل ها عبارتند از:

  • خوراک قطره ای. این مدل به تدریج محتوای جدیدی به اعضا می دهد و باعث می شود اعضا نتوانند به یکباره به منابع دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، دوره های آنلاین اغلب از این مدل استفاده می کنند. اعضا باید قبل از دسترسی به ماژول اول، ماژول اول را تکمیل کنند.
  • همه در یک. این نوع مدل ها پس از ثبت نام در وب سایت عضویت، به اعضا امکان دسترسی کامل به محتوا را می دهند. با این حال، به یاد داشته باشید که به ارائه محتوای جدید و منحصر به فرد ادامه دهید تا از لغو عضویت افراد در آینده جلوگیری کنید.
  • جامعه آنلاین. این مدل مکانی را برای افراد با همان علاقه فراهم می کند تا درگیر شوند، ایده ها را به اشتراک بگذارند یا صحبت کنند. می توانید به مخاطبان خود دسترسی انحصاری به یک انجمن خصوصی یا گروه های رسانه های اجتماعی را ارائه دهید.
  • سایت های محصولات. این نوع سایت‌های عضویت به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که با عضو شدن، محصولی را دانلود یا استفاده کنند. به عنوان مثال، مجله اینترنتی شما فقط در دسترس اعضایی است که هزینه روزانه یا ماهانه پرداخت می کنند.
  • سایت های خدماتی. این مدل بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا به برنامه های خدماتی مانند مربیگری و طراحی وب دسترسی داشته باشند. معمولاً این مدل ابزارهای انحصاری، کاربرگ‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی را در برنامه‌های خود ارائه می‌دهد.

2. مخاطبان و رقبای هدف خود را بشناسید

شناخت مخاطبان و رقبای هدف به شما کمک می کند تا از همان ابتدا یک سایت عضویت موفق بسازید. با دانستن اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند، می توانید محتوای مناسب برای وب سایت خود ایجاد کنید و رقابتی بمانید و ترافیک سایت و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

با این نکات، مخاطب هدف خود را با موفقیت شناسایی کنید:

  • تحقیقات بازار انجام دهید – شکاف های بازار را برای کمک به ایجاد یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد پیدا کنید (USP) برای پیشنهاد شما.
  • مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید – مخاطبان هدف خود را به گروه های مختلف تقسیم کنید روی ویژگی های خاصی مانند سن، جمعیت شناسی و جنسیت برای درک بهتر مخاطبان به طور کلی.
  • رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید – ببینید رقبا چه کسانی را هدف قرار می دهند و چگونه به مخاطبان خود دسترسی پیدا می کنند. یادگیری از رقابت شما می تواند استراتژی های جذب مخاطب را بهبود بخشد.
  • داده ها را تفسیر کنید – جمع‌آوری داده‌های مرتبط به شما امکان می‌دهد تصویر بزرگ‌تری از مخاطب یا الگویی را ببینید که می‌تواند برای توسعه شخصیت‌های کاربر استفاده شود.

علاوه بر این، استفاده کنید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل برای دریافت اطلاعات ارزشمند از سایت عضویت خود، از جمله داده ها روی مخاطب شما

این homepage گوگل آنالیتیکساین homepage گوگل آنالیتیکس

3. یک هویت برند قوی ایجاد کنید

هویت برند برای هر وب سایتی حیاتی است و اغلب پایه ظاهر و احساس کلی سایت است. از آنجایی که طراحی وب اولین چیزی است که کاربران هنگام فرود می بینند روی در سایت عضویت شما، ایجاد طراحی سایتی که تصویر و ارزش های برند را منعکس کند، مهم است. با ایجاد هویت برند قوی، می توانید شناخت برند را بهبود بخشید و با مخاطبانی که از سایت شما بازدید می کنند اعتماد ایجاد کنید.

سیب نمونه ای عالی از یک کسب و کار با هویت برند قوی است. با شنیدن نام برند، مردم می توانند لوگوی آن را تجسم کنند و آن را با گوشی های هوشمند خلاقانه و خلاقانه مرتبط کنند. با این تصور، اپل با موفقیت تصویر برند مثبتی ایجاد کرده و اعتماد مشتری را افزایش داده است.

این homepage اپلاین homepage اپل

برای ایجاد هویت برند قوی برای سایت عضویت خود، تمرکز کنید روی این دو جنبه اصلی:

یک نام به یاد ماندنی انتخاب کنید

یک نام دامنه کوتاه و منحصر به فرد به مخاطبان شما کمک می کند تا برند شما را به خاطر بسپارند. اطمینان حاصل کنید که نام سایت شما به راحتی تلفظ می شود تا از غلط املایی کلمات جلوگیری شود. در حالت ایده آل، نام تجاری شما نباید بیشتر از دو هجا و بدون خط فاصله یا کاراکتر خاص باشد – برای مثال، گوگل، توییتر، زارا، و والمارت.

اگر هنوز برای یافتن نام مناسب به کمک نیاز دارید، از جستجوی نام دامنه استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام یا کلمه کلیدی مورد نظر را در ژنراتور وارد کنید. این ابزار در دسترس بودن دامنه را بررسی می کند و نام های دامنه بالقوه موجود را پیشنهاد می کند.

یک هویت بصری ایجاد کنید

هویت بصری می تواند به ایجاد اولین برداشت درست از سایت عضویت شما کمک کند. هویت بصری اغلب از لوگوها، پالت های رنگی، تصاویر، تایپوگرافی و سایر اجزای قابل مشاهده طراحی وب تشکیل شده است. از طریق یک هویت بصری، شما می توانید صدای برند و داستان خود را با لمس احساسات ارتباط برقرار کنید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که دستورالعمل هایی برای برند ایجاد کنید تا هویت برند خود را در پلتفرم های مختلف ثابت نگه دارید.

4. یک سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید

بعد از تصمیم گیری روی نام دامنه شما، وقت آن است که یک سرویس میزبانی وب برای سایت عضویت خود انتخاب کنید. میزبانی وب به شما این امکان را می دهد که همه مطالب را منتشر و ذخیره کنید روی وب سایت شما را در دسترس بازدیدکنندگان آنلاین قرار می دهد.

هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی، انتخاب ارائه دهنده ای با شهرت خوب، امنیت قوی، یک سرور با کارایی بالا و پشتیبانی اختصاصی بسیار مهم است. این به این دلیل است که انتخاب یک ارائه دهنده هاست غیر قابل اعتماد می تواند به عملکرد وب سایت شما آسیب برساند.

هر ارائه دهنده میزبانی خدمات مختلفی را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران ارائه می دهد. برخی از گزینه های محبوب برای مبتدیان عبارتند از:

  • هاست اشتراکی – چندین کاربر منابع را از یک سرور به اشتراک می گذارند. این نوع هاست مقرون به صرفه ترین گزینه است و برای وب سایت ها و وبلاگ های مشاغل کوچک مناسب است.
  • هاست وردپرس – شبیه به هاست اشتراکی است اما به طور خاص برای سایت های وردپرس بهینه شده است و آن را برای سایت عضویت وردپرس شما مناسب می کند.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  درک Bash For Loop در سال 1403 با مثال

در هاستینگer، هر دو نوع پلن هاست دارای گواهینامه SSL رایگان هستند، 24/7 پشتیبانی مشتری و 30 روز ضمانت بازگشت وجه، که ارزش خوبی برای پول ارائه می دهد.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش ایجاد یک وب سایت عضویت با وردپرس در 10 مرحله + بهترین افزونه ها 34

5. سایت وردپرس خود را راه اندازی کنید

راه های مختلفی برای نصب وردپرس وجود دارد، از جمله استفاده از نصب کننده های خودکار و نصب پلت فرم به صورت دستی. هر روش کمی متفاوت انجام می شود و به سطوح مختلف دانش فنی نیاز دارد.

به عنوان مثال، نصب یک سایت وردپرس با یک نصب کننده خودکار بهترین گزینه برای مبتدیان یا کسانی است که می خواهند سریع وب سایت بسازند.

اگر استفاده می کنید هاستینگerوردپرس را با دنبال کردن مراحل زیر نصب کنید:

  1. وارد اکانت میزبانی وب شوید و به آن بروید میزبانی منو.
  2. نام دامنه را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید مدیریت کنید دکمه.
  3. در hPanel، به قسمت بروید نصب کننده خودکار دکمه زیر سایت اینترنتی بخش.
  4. کلیک کنید بر روی انتخاب کنید دکمه زیر وردپرس جعبه
  5. I را پر کنیدوردپرس را نصب کنید را فرم داده و فشار دهید نصب دکمه.

بیایید همچنین موارد دیگری را که برای تکمیل تنظیمات وردپرس خود باید انجام دهید را پوشش دهیم.

تم های وردپرس را نصب کنید

برای جذب اعضای جدید بیشتر و بهبود تعامل سایت، مهم است که بهترین موضوع را برای وب سایت عضویت خود انتخاب کنید. با بیش از 10000+ تم های رایگان وردپرس، ایجاد یک طرح بصری جذاب آسان است.

با این حال، مطمئن شوید که یک تم وردپرس را نصب کنید که با سبک و نیازهای برند شما مطابقت داشته باشد. به علاوه، بررسی کنید روی سازگاری و پاسخگویی موضوع برای اطمینان از کارکرد سایت عضویت شما روی دستگاه های مختلف برخی از تم های محبوب عبارتند از آسترا، دیوی، و SeedProd.

این homepage آسترااین homepage آسترا

فعال کردن ثبت نام کاربر

برای مدیریت دسترسی به سایت عضویت خود، باید ثبت نام کاربران را فعال کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات عمومی تب در داشبورد وردپرس. سپس، به دنبال عضویت گزینه، و کلیک کنید روی چک باکس با برچسب هر کسی می تواند ثبت نام کند.

تنظیمات کلی page در وردپرستنظیمات کلی page در وردپرس

پس از آن ضربه بزنید صرفه جویی دکمه برای تغییر تنظیمات جدید. بعد، افزونه عضویت را برای سایت وردپرس خود نصب کنید. این به شما امکان می دهد ویژگی های عضویت را اضافه کنید – مانند ایجاد و فروش طرح های اشتراک به اعضای پولی.

6. درگاه های پرداخت را اضافه کنید

درگاه پرداخت شما را قادر می سازد تا از طریق سایت عضویت خود پرداخت های آنلاین دریافت کنید. این به افراد کمک می کند تا تراکنش ها را انجام دهند و به آنها اطلاع می دهد که آیا پرداخت موفقیت آمیز بوده است یا خیر.

پس از نصب افزونه عضویت، می توانید درگاه پرداخت را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اکثر پلاگین ها با درگاه های پرداخت محبوب، مانند پی پال، راه راه، و مربع.

در اینجا روش راه اندازی درگاه پرداخت آورده شده است:

  1. در بخش اشتراک اعضای پولی، به تنظیمات.
  2. انتخاب پرداخت برگه و حرکت به درگاه های پرداخت پیش فرض، انتخاب کنید استاندارد پی پال.
  3. اعتبار PayPal خود را در پایین صفحه وارد کنید page و سپس روی تنظیمات را ذخیره کن دکمه.
تنظیمات page برای پرداخت در افزونه اشتراک اعضای پولیتنظیمات page برای پرداخت در افزونه اشتراک اعضای پولی

حالا هر وقت کسی ثبت نام کرد روی وب سایت شما، آنها باید یکی از طرح های اشتراک شما را انتخاب کرده و آن را خریداری کنند. در غیر این صورت، آنها به محتوای پولی شما دسترسی نخواهند داشت.

علاوه بر این، این امکان وجود دارد که چندین درگاه پرداخت را به وب سایت خود اضافه کنید و به اعضا گزینه های بیشتری بدهید.

7. ساختار قیمت گذاری را تعیین کنید

ایجاد یک برنامه عضویت اعضا را قادر می سازد تا بر اساس طرح اشتراک انتخاب کنند روی ترجیحات آنها این می تواند شامل چندین سطح عضویت باشد که گزینه های قیمت گذاری، مزایا و دسترسی های متفاوتی را ارائه می دهد.

در مورد ساختار قیمت گذاری، گزینه های زیادی در دسترس است. سه مدل محبوب عبارتند از a سر وقت روش پرداخت، الف نرخ تکرار شونده، و قیمت گذاری لایه ای. موردی را انتخاب کنید که به خوبی با نوع محصول شما کار می کند – به عنوان مثال، هزینه تکراری برای سایت های عضویتی که به طور منظم محتوا منتشر می کنند مناسب است.

برای ایجاد سطح عضویت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. رفتن به اشتراک های پرداختی اعضایطرح های اشتراک.
  2. کلیک روی را جدید اضافه کن دکمه.
  3. طرح اشتراک را نام ببرید و کادر توضیحات را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که جزئیات را ارائه کرده و اطلاعات مربوطه را به کاربر ارائه دهید.
کادر توضیحات در جزئیات طرح اشتراککادر توضیحات در جزئیات طرح اشتراک
  1. مدت زمان اشتراک را انتخاب کنید. اگر تنظیم کنید مدت زمان به 0، کاربران می توانند با یک پرداخت عضویت مادام العمر دریافت کنند.
  2. قیمت طرح اشتراک را تعیین کنید. شما همچنین می توانید راه اندازی کنید هزینه ثبت نام، امتحان رایگان، و بازسازی.
  3. وضعیت طرح خود را روی فعال و انتخاب کنید مشترک به عنوان یک نقش کاربری برای ارتباط با طرح جدید شما.
  4. مطبوعات ذخیره اشتراک در سمت راست بالای صفحه نمایش شما. این مراحل را برای ایجاد چندین سطح عضویت تکرار کنید.

8. صفحات ضروری ایجاد کنید

هنگام ساختن یک وب سایت، باید صفحات اصلی را ایجاد کنید تا محتوای ثابتی را در خود جای دهید که نیازی به ویرایش یا به روز رسانی جزئی ندارد. برخی از صفحات ضروری رایج برای سایت های عضویت عبارتند از:

  • ثبت نام page – بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا یک حساب کاربری ایجاد کنند روی سایت عضویت خود را با جمع آوری اطلاعات شخصی آنها مانند نام، ایمیل و شماره تلفن.
  • قیمت گذاری page – طرح‌های عضویت متفاوتی را که ارائه می‌دهید نشان می‌دهد، بنابراین اعضای بالقوه می‌توانند طرحی را که مناسب‌تر است انتخاب کنند و وارد مرحله پرداخت شوند.
  • اعضا page – به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا محتوای انحصاری را بخوانند یا دانلود کنند روی سایت عضویت همچنین می توانید توصیفات اعضا و آخرین به روز رسانی های سایت را نمایش دهید روی این page.
  • سوالات متداول page – به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا پاسخ‌های مربوط به طرح‌های عضویت شما را پیدا کنند، مانند مزایای آن‌ها یا الزامات ارتقای طرح.

برای ساخت وردپرس page، به سادگی به سراغ خود بروید داشبوردصفحاتجدید اضافه کن. از آنجا، با استفاده از ویرایشگر بلوک، محتوای خود را با عناصر مختلف، از جمله تصاویر، ویدیوها و دکمه‌ها اضافه کنید.

بخش صفحات برای افزودن یک صفحه جدید page در وردپرسبخش صفحات برای افزودن یک صفحه جدید page در وردپرس

علاوه بر این، از وردپرس استفاده کنید page سازنده، مانند دیوی یا Beaver Builder، برای سفارشی کردن صفحات وب آسان تر. اکثر وردپرس page سازندگان یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن و طرح های از پیش ساخته شده برای ویرایش سریع و آسان ارائه می دهند.

9. محتوای فقط اعضا را منتشر کنید

محتوای فقط اعضا، محتوای دروازه‌داری است که برای کاربران عمومی قابل دسترسی نیست – در عوض، فقط برای اعضای ثبت‌شده در دسترس است.

برای ایجاد محتوای مختص اعضا، آن را باز کنید page یا پستی که می خواهید مخفی کنید. در پایین page، خواهید دید محدودیت محتوا. گزینه ای برای محدود کردن آن وجود خواهد داشت page یا برای همه کاربران وارد شده یا برای انواع خاصی از مشترکین پست کنید.

بخش محدودیت محتوا در وردپرسبخش محدودیت محتوا در وردپرس

شما می توانید یک تک پیکربندی کنید page یا پست کنید تا برای چندین نوع کاربر قابل دسترسی باشد یا آن را برای کسانی که مشترک یک طرح خاص هستند رزرو کنید.

همچنین این امکان وجود دارد که ابتدا با افزودن یک پیام سفارشی به افراد غیرعضو اطلاع دهید که ثبت نام کنند. برای انجام این کار، به پیام های سفارشی را فعال کنید گزینه و تیک کادر را بزنید. سپس، می‌توانید پیامی را تایپ کنید که می‌خواهید کاربران ببینند.

چک باکس برای فعال کردن پیام های سفارشی در وردپرسچک باکس برای فعال کردن پیام های سفارشی در وردپرس

در نهایت بر روی به روز رسانی را فشار دهید تا تغییرات را ذخیره کنید. اکنون فقط کاربرانی که طرح عضویت صحیحی دارند می توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، می توانید با استفاده از محتوا، دسترسی به انواع مختلف را به صورت انبوه محدود کنید محدودیت محتوای جهانی. به این ترتیب می توانید محتوای دارای برچسب یا دسته بندی خاص را مخفی کنید.

10. وب سایت عضویت خود را تبلیغ کنید

هنگامی که یک سایت عضویت کاملاً کاربردی دارید، آن را برای مخاطبان هدف خود بازاریابی کنید. تبلیغ سایت به شما کمک می کند تا آگاهی از برند را افزایش دهید و اعضای بالقوه را برای عضویت در سایت خود جذب کنید. بدون هیچ تبلیغی، یافتن وب سایت شما ممکن است دشوار باشد و پایگاه کاربر شما رشد چندانی نخواهد داشت.

خوشبختانه روش های زیادی برای تبلیغ یک وب سایت موجود است. در اینجا چند روش محبوب برای انجام آن وجود دارد:

  • بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو). سئو برای افزایش دید سایت و page رتبه بندی روی گوگل. این به افراد کمک می کند تا به سرعت سایت شما را پیدا کنند و در نتیجه بازدید سایت شما افزایش یابد. برخی از بهترین شیوه های سئو شامل افزودن توضیحات متا، بهینه سازی تصاویر و افزایش عملکرد سایت است.
  • محتوای با کیفیت ایجاد کنید. این استراتژی مخاطبان مناسب را به سایت شما جذب می کند و آنها را درگیر می کند. تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا بهترین موضوعات را برای مخاطبان هدف خود تعیین کنید و محتوا را مرتبط نگه دارید.
  • حضور در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. با ایجاد پست های رسانه های اجتماعی برای معرفی سایت عضویت خود به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که پلتفرم های مناسب را بر اساس انتخاب کنید روی مخاطبان هدف شما و ترجیحات آنها
  • از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. این استراتژی بازاریابی یک راه موثر برای پرورش اعضای بالقوه و موجود است. شما می توانید با به روز نگه داشتن آنها با اخبار عضویت، یک رابطه طولانی مدت ایجاد کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش راه اندازی سرور پخش ویدئو

علاوه بر این، از ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال مانند MailChimp و Yoast SEO، برای به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی و اثربخشی کمپین خود. اکثر ابزارهای بازاریابی اتوماسیون و بینش های ارزشمند کمپین را ارائه می دهند.

این homepage Yoast SEOاین homepage Yoast SEO

5 افزونه برتر عضویت وردپرس

پس از انجام تحقیقات کامل بر اساس روی عوامل مختلف مانند ویژگی ها، قابلیت استفاده و رتبه بندی، ما پنج مورد از بهترین افزونه های وردپرس را برای سایت های عضویت نشان خواهیم داد.

1. اشتراک های پرداختی اعضای

بنر افزونه اشتراک اعضای پولیبنر افزونه اشتراک اعضای پولی

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.7/5
  • قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از شروع می شود 69 یورو
  • بهترین برای: مدل های عضویت خوراک قطره ای

اشتراک های اعضای پولی یک راه حل همه کاره است که گزینه های مختلف محدودیت محتوا و ایجاد طرح های اشتراک را ارائه می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید فقط محتوای جزئی وب سایت را نمایش دهید و چندین سطح عضویت را تنظیم کنید.

با ادغام آن با ووکامرس، این افزونه به شما امکان می دهد محصولات را از افراد غیرعضو مخفی کنید. همچنین می‌توانید برای محتوای خود زمان‌بندی ایجاد کنید، پست‌ها یا دسته‌ها را فقط پس از گذشت زمان مشخصی برای اعضای خود در دسترس قرار دهید.

علاوه بر این، می توانید پرداخت های مکرر را از طریق دروازه استاندارد PayPal جمع آوری کنید. این تنظیم را می توان اجباری یا به صورت دستی با اجازه دادن به اعضا برای انتخاب گزینه های خود انجام داد.

ویژگی های کلیدی:

  • آزمایشی رایگان – به اعضا امکان می دهد برای مدت محدودی به محتوای برتر دسترسی داشته باشند.
  • ادغام پرداخت محبوب – این افزونه از دروازه های PayPal و Stripe پشتیبانی می کند.
  • ادغام ووکامرس – یک فروشگاه انحصاری برای اعضا ایجاد کنید.
  • مستندات گسترده – کاربران را قادر می سازد منابع مختلفی را برای کمک به راه اندازی افزونه پیدا کنند.

معایب:

  • ادغام های محدود – فقط افزونه های ضروری را ارائه دهید، که آن را برای ساختن یک سایت عضویت اولیه مناسب می کند.

2. WP-Members

افزونه WP Members.افزونه WP Members.

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.6/5
  • قیمت: رایگان
  • بهترین برای: محتوای انحصاری یا پست های وبلاگ سایت های عضویت

WP-Members یک افزونه کاربرپسند است که به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را مخفی کنید و دسترسی افراد غیرعضو را محدود کنید. تمام شده است 120 اقدامات و قلاب فیلتر برای سفارشی کردن ویژگی های افزونه، آن را برای سایت های عضویت در حال رشد مقیاس پذیر می کند.

با این افزونه می توانید یک لاگین اختصاصی نیز تنظیم کنید page با استفاده از یک کد کوتاه به این ترتیب می توانید اعضا را به یک لاگین خاص هدایت کنید page. علاوه بر این، این افزونه رایگان به شما امکان می دهد تیزرهایی از محتوای محدود را نشان دهید که می تواند بازدیدکنندگان را برای ثبت نام ترغیب کند.

توجه داشته باشید که این افزونه طیف وسیعی از موارد را ارائه می دهد افزونه های پریمیوم که به صورت جداگانه در دسترس هستند.

ویژگی های کلیدی:

  • کتابخانه تابع API – کاربران را قادر می سازد تا عملکرد افزونه را گسترش دهند.
  • تیزرهای محتوایی – از تیزرها برای افزایش ثبت نام کاربران استفاده کنید.
  • کدهای کوتاه مختلف – یک تابع خاص را بدون کدنویسی به سایت خود اضافه کنید.
  • محدودیت های محتوا – مخفی کردن پست ها، صفحات یا انواع پست های سفارشی از افراد غیرعضو.

منفی

  • بدون ویژگی محتوای چکیدن – آن را برای کسانی که می‌خواهند سایت‌های عضویت خوراک قطره‌ای بسازند نامناسب باشد.

3. عضو نهایی

بنر افزونه Ultimate Memberبنر افزونه Ultimate Member

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.4/5
  • قیمت: freemium با برنامه های پولی که از شروع می شود 249 دلار در سال
  • بهترین برای: سایت های عضویت در انجمن های خصوصی

Ultimate Member یک افزونه قدرتمند است که تمرکز دارد روی ثبت نام کاربر و اشتراک. این ابزار با یک ابزار ثبت نام جلویی ارائه می شود که به اعضا کمک می کند تا به سرعت به طرح عضویت بپیوندند. شما می توانید چندین فرم برای سطوح مختلف عضویت ایجاد کنید، و هر سطح را برای اعضای بالقوه منحصر به فرد جلوه دهید.

علاوه بر این، Ultimate Member به شما امکان می دهد پروفایل های اعضا را پیکربندی کنید. اعضا می توانند به راحتی نمایه کاربری خود را با افزودن بیوگرافی، عکس روی جلد و عکس نمایه شخصی سازی کنند. این باعث می شود که وب سایت عضویت شما جذاب تر و جذاب تر شود.

علاوه بر این، می توانید بخش های ثبت نام کاربر را به صفحات خود اضافه کنید و بخش هایی از وب سایت خود را فقط به اعضا محدود کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • یک فرم ساز کشیدن و رها کردن – به شما امکان می دهد به راحتی یک فرم ورود کاربر سفارشی یا یک فرم نمایه ایجاد کنید.
  • فیلدهای فرم سفارشی – جمع آوری اطلاعات از اعضای با انواع زمینه های مختلف.
  • فهرست های پیشرفته اعضا – شامل بسیاری از ویژگی ها، از مرتب سازی کاربران و فیلترهای جستجو گرفته تا نمادهای اجتماعی، برای تشویق مشارکت اعضا.
  • کنترل های دسترسی کامل – محدود کردن هرگونه دسترسی به یک سایت در سطح جهانی و هر page یا پست کنید

منفی

  • عملکرد محدود در نسخه رایگان – برای ادغام با سایر پلتفرم ها به برنامه های افزودنی نیاز دارد، مانند ووکامرس و ForumWP.
  • هزینه بالا – طرح ممتاز ممکن است برای کاربران با بودجه پرهزینه باشد.

4. عضویت ساده

افزونه Simple Membershipافزونه Simple Membership

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.5/5
  • قیمت: رایگان
  • بهترین برای: کتاب‌های الکترونیکی ممتاز، ویدیوها و سایت‌های آموزشی

مشابه اشتراک‌های اعضای پولی، عضویت ساده به شما امکان می‌دهد سطوح مختلف عضویت ایجاد کنید و پرداخت‌ها را بپذیرید. این افزونه اعضا را قادر می سازد تا بر اساس محتوای خاصی دسترسی داشته باشند روی طرح اشتراک آنها

با عملکرد محافظت از محتوای آن، از کاربران غیر ثبت نام شده خواسته می شود تا زمانی که یک مورد خاص را باز می کنند، عضو شوند page. این افزونه از پرداخت های یکباره نیز پشتیبانی می کند Braintree، که اگر نمی خواهید یک سرویس اشتراک را اجرا کنید می تواند مفید باشد.

همچنین دارای گزارش های دقیق برای هر پرداخت کاربر است که به شما امکان می دهد درآمد خود را پیگیری کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • گزینه های پرداخت چندگانه – پشتیبانی از سه درگاه پرداخت، از جمله Stripe و PayPal.
  • منطقه فقط اعضا – از صفحات و پست ها با رمز عبور فقط برای اعضا محافظت کنید.
  • مدیریت کاربر – وضعیت حساب اعضا و برنامه های اشتراک را از داشبورد به راحتی بررسی کنید.
  • ترجمه آماده است – به بیش از 25 زبان از جمله چینی، عربی و آلمانی موجود است.

منفی

  • پسوندهای محدود – فقط تعداد کمی دارد افزونه های پریمیوم و یکپارچه‌سازی‌ها، مانند صادرکننده داده‌های اعضا، منوهای پویا، و یکپارچه‌سازی ConvertKit.

5. اعضا

بنر افزونه اعضابنر افزونه اعضا

آمار پلاگین:

  • رتبه بندی: 4.9/5
  • قیمت: رایگان
  • بهترین برای: انجمن های پشتیبانی برتر

خلق شده توسط MemberPress، Members یکی از بهترین افزونه های سایت عضویت وردپرس است که تمرکز دارد روی مدیریت کاربر دارای ابزارهای قدرتمندی مانند ویرایشگر نقش و نقش های شبیه سازی برای ایجاد نقش های کاربر جدید و سفارشی کردن مجوزهای آنها است.

همچنین لازم به ذکر است که این افزونه وردپرس به شما این امکان را می دهد که کل وب سایت خود را به یک منطقه خصوصی تبدیل کنید. این بدان معناست که بازدیدکنندگان حتی نمی توانند به خانه شما دسترسی داشته باشند page مگر اینکه ثبت نام کرده باشند و وارد سیستم شده باشند.

ویژگی های کلیدی:

  • مجوز محتوا – محافظت از محتوا و کنترل افرادی که می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
  • صراحتاً توانایی ها را انکار کنید – حذف توابع خاص برای یک نقش کاربر خاص.
  • وب سایت خصوصی – کل وب سایت خود را خصوصی کنید.
  • نقش های متعدد – اختصاص بیش از یک نقش به هر کاربر.

منفی

  • هیچ گونه پرداخت عضویت را پشتیبانی نمی کند – اگر کاربران می خواهند عضویت را بفروشند، باید این افزونه را با MemberPress ادغام کنید.

نتیجه

سایت عضویت وب سایتی است که حاوی محتوای دروازه ای است که فقط برای اعضا قابل دسترسی است. این بدان معنی است که شما می توانید با ارائه طرح های اشتراک به بازدیدکنندگان سایت خود پول نقد بیشتری کسب کنید.

این مقاله یک راهنمای گام به گام برای ایجاد یک وب سایت عضویت با وردپرس، از انتخاب مدل عضویت و میزبانی وب تا تبلیغ سایت را به شما نشان داده است. ما همچنین پنج افزونه برتر عضویت در سایت خود را فهرست کرده ایم تا به شما در مدیریت اعضای خود و گسترش عملکرد سایت خود کمک کند.

اکنون که یاد گرفتید سایت عضویت چیست و چگونه با وردپرس ایجاد کنید، وقت آن است که سایت خود را راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد آنلاین کنید. موفق باشید!

سایر تکنیک های وردپرس را کشف کنید

چرا از وردپرس برای مشاغل کوچک استفاده کنیم؟
20 منبع عالی برای یادگیری وردپرس
آموزش وردپرس برای مبتدیان
روش آپلود SVG در وردپرس
روش اضافه کردن دکمه PayPal Donate به وردپرس
چگونه یک توسعه دهنده وردپرس استخدام کنیم
روش راه اندازی پی پال روی WooCommerce با رمز هویت پی پال

روش ایجاد یک وب سایت عضویت سوالات متداول

در این بخش به چند سوال رایج در مورد ایجاد وب سایت عضویت پاسخ می دهیم.

هزینه ساخت سایت های عضویت چقدر است؟

بسته به روی پلت فرم و بسته ای که انتخاب می کنید، ساختن a عضویت در سایت ممکن است هزینه داشته باشد بین 65 دلار و 722 دلار هر ماه. توجه داشته باشید که راه اندازی اولیه ممکن است به دلیل دستیابی به ابزار عضویت و توسعه وب سایت هزینه بیشتری داشته باشد.

آیا سایت های عضویت سودآور هستند؟

بله، اگر بدانید چگونه افراد را به عضویت در سایت عضویت خود تشویق کنید، می توانند بسیار سودآور باشند. توصیه می کنیم سایت خود را تبلیغ کنید و محتوای ارزشمند و مناسب برای مخاطبان خود را ارائه دهید.