17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (2024)

توانایی برقراری ارتباط یکپارچه با مشتریان می تواند تجربه کاربری و فروش وب سایت شما را بهبود بخشد. یکی از بهترین راه‌ها برای برآورده کردن این نیاز، افزودن یک تابع چت زنده به وب‌سایت شما است. در واقع، تقریبا 80 درصد از مشتریان آنلاین این کانال ارتباطی را به دلیل بی واسطه بودن آن ترجیح می دهند.

افزونه‌های چت زنده وردپرس متعددی وجود دارد که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد سریع‌تر به تیم پشتیبانی دسترسی پیدا کنند یا جزئیات محصول را بپرسند. با این حال، انتخاب بهترین افزونه وردپرس با توجه به گستره وسیعی از انتخاب های موجود، می تواند دشوار باشد.

در این مقاله، ما 17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس را به همراه ویژگی‌های کلیدی، قیمت و رتبه‌بندی آنها فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام راه‌حل چت زنده برای وب‌سایت وردپرس شما مناسب است.

17 افزونه برتر چت زنده وردپرس

هزاران افزونه برای دانلود وجود دارد روی افزونه رسمی وردپرس page، انتخاب موردی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد را دشوار می کند. بنابراین، ما 17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس را به همراه جزئیاتی مانند ویژگی‌های کلیدی و مدل‌های قیمت‌گذاری آزمایش کرده و فهرست کرده‌ایم تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 86

1. چت زنده 3CX

بنر افزونه 3CX Live Chatبنر افزونه 3CX Live Chat

آمار چت زنده 3CX:

  • دانلودها: 2 میلیون +
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: کسب و کارهای آگاه از بودجه
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

3CX یک افزونه چت وردپرس است که راه های متعددی را برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان وب سایت در زمان واقعی ارائه می دهد، از جمله پیام های زنده و تماس های صوتی یا تصویری. کاربران می توانند از طریق یک داشبورد متمرکز وب مشتری به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند و آن ها را مدیریت کنند.

نصب process نسبتا آسان است و یک جادوگر بصری بیشتر تنظیمات را هدایت می کند process. با ایجاد یک حساب کاربری شروع کنید روی وب سایت 3CX و با وارد کردن URL چت زنده در داشبورد وردپرس، آن را در وب سایت وردپرس خود ادغام کنید، سپس کلیک کنید ذخیره تغییرات.

3CX سفارشی سازی و تنظیمات مختلفی را برای عملکرد چت زنده شما ارائه می دهد، مانند تنظیم ساعات اداری و تغییر ظاهر پنجره چت.

گزینه های پیکربندی 3CX Live Chat
گزینه های پیکربندی 3CX Live Chat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 87

علاوه بر این، می‌توانید مشتریان را با درخواست از آنها برای وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل قبل از دسترسی به چت زنده برای ویجت وردپرس شناسایی و به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. این سرویس گیرنده وب همچنین به عنوان یک داشبورد عمل می کند که در آن می توانید به چت پاسخ دهید یا به تماس ها پاسخ دهید.

همچنین از طریق این داشبورد می توانید کارهای ضروری مانند اختصاص دادن یک چت به یک فرد خاص، دسترسی به تاریخچه چت و علامت گذاری مشکلات حل شده را به راحتی انجام دهید.

طرح رایگان 3CX Live Chat به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 کاربر را برای مشاغل کوچکتر با بودجه محدود بگنجانید. از طرف دیگر، یکی از برنامه های پریمیوم آن را انتخاب کنید 145 دلار در سال، بسته به روی تعداد کاربرانی که می خواهید اضافه کنید و روش میزبانی ترجیحی شما.

ویژگی های کلیدی

  • قابلیت یکپارچه تماس صوتی و تصویری
  • چت چند کاناله
  • قابلیت های گسترده مسیریابی چت

دانلود

2. Tidio

آمار Tidio:

  • دانلودها: 1 میلیون +
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: کار و کسب های خرد
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

Tidio یک راه حل ارتباطی ساده و در عین حال قدرتمند برای تجارت آنلاین شما است. گزینه های ادغام بسیاری را ارائه می دهد که می تواند به بهبود تجربه کاربر و تلاش های کلی بازاریابی شما کمک کند.

نصب و پیکربندی Tidio برای افراد مبتدی و مناسب برای کسانی است که می‌خواهند از دردسر اصطلاحات فنی در طول راه‌اندازی اجتناب کنند.

هنگامی که حساب Tidio خود را ایجاد کردید، جادوگر نصب شما را در مراحل باقی مانده مانند پیکربندی نام نماینده، ظاهر پنجره چت زنده و زبان راهنمایی می کند.

داشبورد چت زنده بصری است و می تواند به نماینده شما کمک کند تا مشتریان را به سرعت و به طور موثر جذب کند. همچنین می توانید جزئیات کاربر مانند آدرس ایمیل، مکان، آدرس IP و صفحات مشاهده شده را بررسی کنید روی سایت وردپرس شما

داشبورد چت زنده Tidio
داشبورد چت زنده Tidio
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 88

Tidio ادغام با سایر سیستم عامل های ارتباطی مانند فیس بوک مسنجر و اینستاگرام را ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد حساب Tidio خود را به ابزارهای مختلف بازاریابی آنلاین از جمله Mailchimp، Google Analytics و Hubspot مرتبط کنید.

علاوه بر این، تجربه چت زنده ویژگی هایی مانند پاسخ سریع و ربات چت هوش مصنوعی داخلی را ارائه می دهد. Tidio دارای طیف گسترده ای از الگوها برای پاسخ ربات های چت، مانند احوالپرسی، پاسخ به سوالات متداول، یا اخبار و به روز رسانی ها است.

علاوه بر این، می‌توانید ربات چت را برای انجام وظایف مختلف اتوماسیون بازاریابی، از جمله مدیریت سرنخ، تبدیل ترافیک بازاریابی پولی، و ارائه کدهای تخفیف به بازدیدکنندگان، پیکربندی کنید.

Tidio یک برنامه رایگان دارد که شامل اکثر قدرتمندترین ویژگی های آن اما با محدودیت هایی است. اگر می‌خواهید از این چت زنده برای نرم‌افزار وردپرس برای کسب‌وکار در مقیاس متوسط ​​تا بزرگ خود استفاده کنید، برنامه‌های برتر را ارائه می‌دهد که از 19 دلار در ماه.

ویژگی های کلیدی

  • مبتدی دوستانه
  • طراحی شیک و بسیار قابل تنظیم جعبه چت
  • ربات چت همه کاره با قابلیت های اتوماسیون بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل چت یکپارچه
  • امکان نظارت بر جزئیات و رفتار بازدیدکنندگان از طریق کنترل پنل

دانلود

3. چت خالص

بنر پلاگین چت خالص
بنر پلاگین چت خالص
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 89

آمار چت خالص:

  • دانلودها: 200000+
  • رتبه بندی: 4.1/5
  • بهترین برای: کسب و کارهایی که به دنبال یک افزونه چت زنده ساده و کاربردی هستند
  • مدل قیمت گذاری: حق بیمه

ویجت Pure Chat که به دلیل سادگی و تطبیق پذیری اش شناخته شده است، تمام ویژگی های لازم برای پیام رسانی فوری را ارائه می دهد. این افزونه چت زنده همچنین قابلیت ردیابی کاربر و گزارش اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد page.

پس از نصب و فعال سازی Pure Chat روی سایت وردپرس شما، یک منوی جدید برای افزونه ظاهر می شود روی داشبورد وردپرس خود را که شما را راهنمایی می کند تا یک حساب کاربری ایجاد کنید. ثبت نام و راه اندازی process ساده و مبتدی پسند است.

داشبورد چت خالص
داشبورد چت خالص
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 90

پس از آن، جادوگر راه اندازی شما را به داشبورد هدایت می کند، جایی که تمام تنظیمات در آن قرار دارند. کاربران می‌توانند به اتاق‌های گفتگو دسترسی داشته باشند و آن‌ها را مدیریت کنند، اعضای تیم را دعوت کنند، و تعداد بازدیدکنندگان فعال را ردیابی کنند روی وب سایت های آنها

ابزار تجزیه و تحلیل چت خالص
ابزار تجزیه و تحلیل چت خالص
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 91

این ویجت چت زنده دارای ویژگی های تحلیلی قوی برای ردیابی معیارهای مهم مانند کل مکالمات، میانگین زمان پاسخ، مدت زمان چت و رتبه بندی است. کاربران می توانند export این تجزیه و تحلیل منجر به یک فایل CSV برای اهداف گزارش می شود.

نتایج تجزیه و تحلیل export page  برای چت خالص
نتایج تجزیه و تحلیل export page  برای چت خالص
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 92

چت خالص به شما امکان دسترسی به تاریخچه چت نامحدود را می دهد و به شما امکان می دهد رونوشت های چت را از طریق ایمیل ارسال کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، این افزونه چت وردپرس همچنین به شما امکان می دهد ظاهر جعبه چت زنده را مطابق با موضوع وب سایت خود سفارشی کنید.

طرح قیمت‌گذاری Pure Chat از شروع می‌شود 39 دلار در ماه برای طرح سالانه، که حداکثر به چهار نماینده یا اپراتور چت زنده اجازه می دهد. با این حال، برای کسانی که می خواهند تمام ویژگی های آن را امتحان کنند، یک آزمایش رایگان 30 روزه نیز ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی

  • دسترسی به متن چت
  • نصب آسان process
  • قابلیت های تحلیلی قوی
  • جعبه چت قابل تنظیم

دانلود

4. Tawk.To Live Chat

بنر پلاگین Tawk.To
بنر پلاگین Tawk.To
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 93

آمار Tawk.To:

  • دانلودها: 200000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: کسب و کارهای آگاه به بودجه
  • مدل قیمت گذاری: رایگان

Tawk.To یک نرم افزار چت زنده است که مکالمات رایگان نامحدود و سایر ویژگی های تعامل با مشتری را برای بهبود تجربه وب سایت شما ارائه می دهد. این افزونه چت زنده وردپرس ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند با مشتریان خود در ارتباط باشید، بینش به دست آورید و تبدیل ها را افزایش دهید.

Tawk.To ادغام page on  داشبورد وردپرس
Tawk.To ادغام page on  داشبورد وردپرس
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 94

پس از نصب و فعال کردن این افزونه چت زنده، به ادامه مطلب بروید تنظیمات -> Tawk.To منو روی داشبورد وردپرس خود را برای شروع ایجاد حساب جدید و پیکربندی ویجت چت.

در طول راه اندازی process، کاربران باید ویژگی ها و ویجت های چت را ایجاد کنند که با وب سایت وردپرس آنها مرتبط شود. پس از آن، به داشبورد وردپرس برگردید تا ویژگی و ویجت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تنظیمات افزونه Tawk.To
تنظیمات افزونه Tawk.To
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 95

پس از پیکربندی موفقیت آمیز حساب خود و ادغام ویجت چت در سایت خود، به داشبورد Tawk.To دسترسی خواهید داشت. اینجاست که کاربران ویجت های چت زنده خود را اجرا می کنند و به ویژگی های اضافی مانند نظارت بر بازدیدکنندگان و تجزیه و تحلیل دسترسی دارند.

Tawk.To به کاربران اجازه می دهد یک پایگاه دانش یکپارچه ایجاد کنند که بازدیدکنندگان می توانند از طریق پنجره چت زنده به آن دسترسی داشته باشند. این می تواند به بهبود کیفیت و کارایی خدمات مشتری شما کمک کند.

Tawk.To داشبورد
Tawk.To داشبورد
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 96

همه این توابع چت زنده به صورت رایگان در دسترس هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری بسازید روی وب سایت Tawk.To، و شما آماده رفتن هستید.

کاربران همچنین می‌توانند برای افزایش ویژگی‌های چت زنده سایت‌های خود، برای افزونه‌ها هزینه کنند. اینها شامل استخدام نمایندگان زنده یا دستیاران مجازی، حذف نام تجاری از جعبه چت، و فعال کردن اشتراک‌گذاری ویدیو و صفحه نمایش در جلسه چت زنده است.

ویژگی های کلیدی

  • همه ویژگی های کلیدی به صورت رایگان در دسترس هستند
  • کاربران می توانند یک پایگاه دانش یکپارچه ایجاد کنند
  • ابزارهای تحلیلی داخلی

دانلود

5. چت زنده توسط Formilla

بنر افزونه Formilla
بنر افزونه Formilla
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 97

چت زنده توسط آمار Formilla:

  • دانلودها: 150000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: به دست آوردن و جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

فورمیلا چت زنده متمرکز است روی ارائه یک چت زنده بدون دردسر برای تجربه وردپرس با ویژگی هایی مانند چت بات ها و ارتباطات چند کاناله. همه این ویژگی ها از طریق یک داشبورد ساده و بصری قابل دسترسی هستند که هم از طریق دسکتاپ و هم از برنامه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

کاربران می توانند بلافاصله پس از نصب افزونه و ثبت نام در سرویس، از چت زنده Formilla استفاده کنند. این افزونه چت زنده، عملکرد اصلی چت زنده، از جمله پاسخ‌های سفارشی، ویژگی‌های چت فعال، و امکان ایجاد چت‌های گروهی را ارائه می‌دهد.

داشبورد فرمیلا
داشبورد فرمیلا
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 98

مهمترین ویژگی Formilla چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد پشتیبانی از چت زنده را به طور مؤثرتری ارائه دهید.

کاربران می‌توانند با استفاده از ربات‌های کمکی، پاسخ‌های خودکار به سؤالات متداول را تنظیم کنند یا یک ربات سفارشی برای انجام کارهای رایج فروش و پشتیبانی ایجاد کنند.

ظاهر جعبه چت Formilla
ظاهر جعبه چت Formilla
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 99

Formilla همچنین بیش از قابلیت پشتیبانی چت زنده را ارائه می دهد. نظارت بر زمان واقعی بازدیدکنندگان و مدیریت تماس می تواند برای افزایش تبدیل استفاده شود. علاوه بر این، قابلیت های بازاریابی مانند ایمیل و پیام های درون برنامه ای را ارائه می دهد.

به خاطر داشته باشید که بیشتر این ویژگی‌ها فقط برای برنامه‌های پریمیوم که از آن شروع می‌شوند در دسترس هستند 17.49 دلار در ماه برای اشتراک دو ساله با این حال، Formilla همچنین یک طرح رایگان برای مشاغل کوچک با چت نامحدود و یک نماینده چت در هر حساب ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی

  • نصب فوری process
  • چت ربات های پیشرفته
  • ویژگی های اتوماسیون بازاریابی قوی

دانلود

6. Smartsupp

بنر افزونه Smartsupp
بنر افزونه Smartsupp
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 100

آمار Smartsupp:

  • دانلودها: 190000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: وب سایت های تجارت الکترونیک
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

Smartsupp انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند برای فروشگاه های آنلاین خود پشتیبانی چت زنده ارائه دهند. این پلاگین چت زنده ساده ویژگی های ارتباطی و پشتیبانی مشتری را برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان شما ارائه می دهد.

با یک راه اندازی آسان process، می توانید بلافاصله از این افزونه وردپرس استفاده کنید. به سادگی به داشبورد Smarsupp دسترسی داشته باشید و می‌توانید چت‌ها و پیام‌رسان‌های زنده را باز کنید، بازدیدکنندگان وب‌سایت را در زمان واقعی نظارت کنید و آمار مکالمه را بخوانید.

داشبورد Smartsupp
داشبورد Smartsupp
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 101

اینجا همچنین جایی است که می توانید اتوماسیون چت را با استفاده از چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی ایجاد و پیکربندی کنید. این ربات‌های گفتگو می‌توانند وظایف مختلفی از جمله پیام‌های فعال، راهنمای خرید آنلاین یا پاسخ به سؤالات متداول را انجام دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب Suricata روی اوبونتو برای ایمن کردن شبکه شما
ظاهر جعبه چت Smartsupp
ظاهر جعبه چت Smartsupp
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 102

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Smatsupp توانایی آن است که به بازدیدکنندگان سایت اجازه می دهد ضبط های صفحه نمایش خود را برای شما ارسال کنند. این امکان پشتیبانی آسان‌تر را فراهم می‌کند زیرا نمایندگان می‌توانند ببینند که بازدیدکنندگان چگونه در سایت شما حرکت می‌کنند و محل گم شدنشان را مشخص می‌کنند.

آخرین اما نه کم اهمیت، Smartsupp با مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) مطابقت دارد. این مهم است زیرا بیشتر افزونه های چت وردپرس می توانند داده ها را از بازدیدکنندگان جمع آوری کنند و به طور بالقوه حریم خصوصی آنها را نقض کنند. Smartsupp اطمینان حاصل می کند که سایت وردپرس شما مطابق با GDPR است.

بسیاری از ویژگی های اصلی Smartsupp از ابتدا در برنامه های پولی گنجانده شده است 19 دلار در ماه زمانی که صورتحساب سالانه صادر می شود. سعی کنید این ویژگی ها را با استفاده از آزمایش رایگان 14 روزه امتحان کنید. Smartsupp همچنین یک نسخه رایگان با برخی محدودیت ها ارائه می دهد که ممکن است برای سایت های شخصی یا فریلنسرها مناسب باشد.

ویژگی های کلیدی

  • قابلیت ضبط صفحه نمایش
  • سازگار با GPDR
  • ادغام یکپارچه با پیام رسان فیس بوک
  • مسیریابی چت

دانلود

7. ترد

بنر پلاگین واضح
بنر پلاگین واضح
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 103

آمار واضح:

  • دانلودها: 300000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • بهترین برای: کسب و کارهای آگاه به بودجه
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

اگر به دنبال یک چت زنده بدون دردسر و ساده برای راه حل وردپرس با مکالمات رایگان نامحدود هستید، Crisp گزینه مناسبی است.

این افزونه چت زنده وردپرس یک راه اندازی بصری ارائه می دهد process و یک چت باکس ساده و در عین حال حرفه ای.

در این کادر، کاربران می توانند به سادگی با ثبت نام در یک طرح رایگان، به عملکردهای ضروری پشتیبانی بلادرنگ مانند چت زنده، فرم تماس، و برنامه های موبایل و دسکتاپ دسترسی داشته باشند.

در همین حال، نمایندگان چت زنده می توانند پیام های مشتریان را از طریق یک رابط بصری بخوانند و سایر کارهای ضروری مانند حل مشکلات یا انتقال آسان چت ها را انجام دهند.

داشبورد واضح
داشبورد واضح
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 104

علاوه بر این، این افزونه چت زنده ویژگی های مفید دیگری از جمله ربات های چت و اتوماسیون بازاریابی ایمیلی را ارائه می دهد.

برای مثال، Crisp Helpdesk به شما امکان می دهد منابع دانشی را برای پشتیبانی بهتر از بازدیدکنندگان وب سایت خود ایجاد کنید. با دسترسی به ابزار تجزیه و تحلیل داخلی، بینش ارزشمندی در مورد ویژگی ها و ترجیحات مشتریان خود به دست آورید.

این ویژگی به شما امکان می دهد کارایی پشتیبانی را با ارزیابی معیارهای اصلی مانند پاسخگویی چت و رضایت مشتری بهبود بخشید.

این نرم افزار چت زنده همچنین ویژگی های اضافی مختلفی را در قالب پلاگین ارائه می دهد که شامل ادغام با برنامه های شخص ثالث یا دسترسی به آدرس IP اختصاصی ایمیل می شود.

افزونه های اضافی برای Crisp
افزونه های اضافی برای Crisp
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 105

نسخه رایگان Crisp یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک است زیرا به شما اسلات برای دو نماینده چت زنده می دهد. با این حال، می توانید برنامه های پولی را از ابتدا انتخاب کنید 25 دلار در ماه برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته این افزونه چت وردپرس.

ویژگی های کلیدی

  • چت نامحدود رایگان
  • پایگاه دانش یکپارچه
  • یک ابزار قوی تجزیه و تحلیل چت

دانلود

8. افزونه چت فیس بوک

بنر افزونه چت فیس بوک
بنر افزونه چت فیس بوک
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 106

آمار چت فیسبوک:

  • دانلودها: 1 میلیون +
  • رتبه بندی: 3.5/5
  • بهترین برای: ادغام با فیس بوک و اینستاگرام
  • مدل قیمت گذاری: رایگان

ویژگی پیام رسانی داخلی داخلی یکی از عواملی بود که فیس بوک را از رقبای خود متمایز کرد. این در نهایت به یک نرم افزار اختصاصی چت زنده به نام فیس بوک مسنجر تبدیل شد که از طریق وب سایت و برنامه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

امروزه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین از فیس بوک مسنجر برای برقراری ارتباط و ارائه پشتیبانی چت زنده به مشتریان خود استفاده می کنند. همچنین می توانید این سرویس را با استفاده از افزونه چت زنده وردپرس اختصاصی آن در وب سایت خود ادغام کنید.

به یاد داشته باشید که شما باید یک فیس بوک داشته باشید page قبل از استفاده از ویجت چت روی سایت وردپرس شما پس از ایجاد، افزونه چت وردپرس را نصب و فعال کنید، سپس به آن بروید تنظیمات -> چت فیس بوک روی داشبورد وردپرس خود را برای اتصال ویجت.

پلاگین چت زنده را با اتصال آن به فیس بوک خود تنظیم کنید page و برخی از قابلیت های چت زنده مانند اتوماسیون، پیام های تبریک و ظاهر جعبه چت را پیکربندی کنید. کلیک روی را انتشار پس از اتمام کار را فشار دهید و حباب چت زنده ظاهر شود روی سایت شما.

تنظیمات پلاگین فیس بوک مسنجر
تنظیمات پلاگین فیس بوک مسنجر
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 107

به سمت خود حرکت کنید Meta Business Suite برای دسترسی و پاسخ به پیام ها از پلتفرم های مختلف، از جمله افزونه چت زنده وردپرس. این داشبورد همچنین به شما امکان می دهد سایر ویژگی ها مانند برنامه ریز و تبلیغات فیس بوک را مدیریت کنید.

داشبورد Meta Business Suite
داشبورد Meta Business Suite
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 108

افزونه مسنجر فیس بوک ویژگی های مختلف چت زنده مفید از جمله اعلان های در دسترس بودن و سه پاسخ خودکار را ارائه می دهد.

این افزونه چت زنده به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که حتی اگر حساب فیس بوک ندارند، از چت زنده پشتیبانی کنند.

Facebook Chat یک افزونه کاملا رایگان است. تا زمانی که یک حساب کاربری تجاری فیس بوک و یک حساب اختصاصی دارید، می توانید از همه ویژگی های آن استفاده کنید page برای این.

ویژگی های کلیدی

  • ادغام یکپارچه با حساب های فیس بوک و اینستاگرام
  • دسترسی به تبلیغات فیس بوک و ابزار تجزیه و تحلیل
  • جعبه چت قابل تنظیم

دانلود

9. WSChat

صفحه اصلی افزونه چت WSصفحه اصلی افزونه چت WS

آمار WSChat:

  • دانلودها: 70+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • بهترین برای: کاربران وردپرس به دنبال چت زنده ادغام شده با هوش مصنوعی و ادغام مستقیم WooCommerce هستند
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم، 69 دلار در سال

WSChat یک افزونه تخصصی چت زنده است که برای وردپرس طراحی شده است و طیف وسیعی از ویژگی های کاربر محور را ارائه می دهد تا تعاملات پشتیبانی مشتری را متحول کند. ادغام این افزونه با ChatGPT قدرت هوش مصنوعی را در تعاملات چت زنده به ارمغان می آورد.

از طریق ChatGPT، کاربران می‌توانند انتظار پاسخ‌های خودکار، بررسی خطاهای گرامری و تبدیل متن به لحن حرفه‌ای را داشته باشند و از استاندارد بالایی از خدمات مشتری اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این، ادغام با Google Dialogflow AI به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پاسخ‌های خودکار را متناسب با نیازهای خاص خود پیکربندی کنند. مجموعه ویژگی های پیشرفته WSChat شامل امکان مشاهده بازدیدکنندگان فعال است روی وب سایت، چت ها را راه اندازی کنید، فایل ها را ارسال کنید و فیلم ها را ضبط و ارسال کنید.

WSChat نه تنها یک راه حل جامع چت زنده برای وردپرس ارائه می دهد، بلکه پشتیبانی از عملکردها و ادغام های پیشرفته را نیز گسترش می دهد و در نهایت تجربه کلی خدمات مشتری را غنی می کند. این پلتفرم قدرتمند، شهودی و مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تعامل موثر با مشتریان، ساده‌سازی فرآیندهای پشتیبانی و افزایش رضایت مشتری ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی

  • ویجت چت زنده برای وردپرس بهینه شده است.
  • ادغام ووکامرس
  • ادغام ChatGPT و Dialogflow AI.
  • نظارت بر بازدیدکنندگان زنده و پشتیبانی چند عاملی.

دانلود

10. LiveAgent

داشبورد چت زنده LiveAgent
داشبورد چت زنده LiveAgent
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 109

آمار LiveAgent:

  • دانلودها: 50000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • بهترین برای: مدیریت پشتیبانی مشتری
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

LiveAgent یک راه حل پشتیبانی مشتری برای مشاغل در هر اندازه است که یک افزونه جامع چت زنده وردپرس را برای افزایش ارتباطات مشتری ارائه می دهد. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ادغام‌های آن، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال ساده‌سازی پشتیبانی خود هستند process و رضایت مشتری را بهبود بخشد.

نصب و پیکربندی افزونه LiveAgent ساده است، با یک رابط بصری که شما را در راه اندازی راهنمایی می کند. process. پس از نصب، می توانید به راحتی ظاهر ویجت چت را سفارشی کنید، پاسخ های خودکار را تنظیم کنید، و بلیط های پشتیبانی را از یک داشبورد متمرکز مدیریت کنید.

ویژگی پشتیبانی چند کاناله به شما امکان می‌دهد درخواست‌های مشتری را از منابع مختلف مانند ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و تماس‌های تلفنی، همه در یک مکان مدیریت کنید. نمای تایپ بلادرنگ آنچه را که مشتریان شما در پنجره چت تایپ می‌کنند نشان می‌دهد و به نمایندگان کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری پاسخ دهند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل داخلی و گزارش‌دهی، بینش‌های ارزشمندی را در مورد عملکرد پشتیبانی مشتری شما ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده را بگیرید. علاوه بر این، اتوماسیون پیشرفته و ویژگی‌های مسیریابی تضمین می‌کند که درخواست‌های مشتری به مناسب‌ترین نمایندگان هدایت می‌شوند و کارایی و زمان پاسخ را افزایش می‌دهند.

LiveAgent یک آزمایش رایگان 14 روزه را برای آزمایش ویژگی ها و سازگاری آن با نیازهای تجاری شما ارائه می دهد. پس از دوره آزمایشی، می‌توانید از بین چندین طرح پولی که شروع می‌شود، انتخاب کنید 9 دلار / نماینده در ماه، بسته به روی ویژگی ها و سطح پشتیبانی مورد نیاز شما اگرچه محدودیت هایی وجود دارد، اما کاربران می توانند افزونه را نیز انتخاب کنند نسخه رایگان.

ویژگی های کلیدی

  • مدیریت پشتیبانی چند کاناله
  • قابلیت اتوماسیون و مسیریابی
  • مشاهده تایپ در زمان واقعی و نظارت بر بازدیدکنندگان
  • تجزیه و تحلیل و گزارش یکپارچه

11. WP Live Chat توسط Chaport

بنر پلاگین Chaport
بنر پلاگین Chaport
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 110

آمار فصل:

  • دانلودها: 18000+
  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: کسب و کارهای آگاه به بودجه
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

Chaport یک راه حل عالی برای کسانی که به دنبال راهی آسان و لذت بخش برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستند ارائه می دهد. نصب آسانی دارد process بدون هیچ گونه پیکربندی فنی، که این افزونه چت زنده را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان تبدیل می کند.

با ایجاد یک حساب Chaport شروع کنید روی وب سایت آنها و دسترسی به داشبورد چت زنده. پیمایش کنید تنظیمات -> کد نصب و کلیک کنید روی شناسه برنامه را کپی کنید. پس از آن، آن را در قسمت Chaport در تنظیمات داشبورد وردپرس خود قرار دهید.

کد نصب وردپرس برای Chaport
کد نصب وردپرس برای Chaport
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 111

این افزونه چت زنده چندین ویژگی را ارائه می دهد تا تجربه پشتیبانی چت زنده شما را موثرتر کند. کاربران می‌توانند از ربات‌های چت برای کمک به تیم پشتیبانی شما برای پاسخ مؤثرتر به پرسش‌های متداول، افزایش تبدیل و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند.

با اتصال ویجت چت زنده با سرویس هایی مانند فیس بوک مسنجر، تلگرام یا وایبر، امکان ارتباط چند کاناله را فراهم می کند. Chaport به شما امکان می دهد زمانی که همه اپراتورها آفلاین هستند پیام دریافت کنید و برای بازدیدکنندگان خود پیام ارسال کنید حتی اگر آنها وب سایت شما را با استفاده از پیام های آفلاین ترک کنند.

همچنین امکان دعوت از چندین نماینده پشتیبانی و ایجاد چت گروهی وجود دارد. آخرین اما نه کم اهمیت، ویجت چت Chaport از طریق برنامه های وب، دسکتاپ و موبایل قابل دسترسی است.

کاربرانی که طرح رایگان Chaport را انتخاب می کنند به ویژگی های اساسی مانند چت نامحدود، تاریخچه چت 60 روزه و سفارشی سازی اولیه ویجت دسترسی دارند. اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته‌تر استفاده کنید، نسخه پریمیوم را از ابتدا انتخاب کنید 19 دلار در ماه.

ویژگی های کلیدی

  • چت ربات های قابل اعتماد و آسان برای استفاده
  • چت و وب سایت نامحدود
  • چت زنده چند کاناله

دانلود

12. REVE Chat

بنر پلاگین Reve Chat
بنر پلاگین Reve Chat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 112

آمار چت REVE:

  • دانلودها: 20000 +
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: اتوماسیون پیشرفته
  • مدل قیمت گذاری: حق بیمه

Reve Chat یک افزونه چت همه کاره وردپرس با ویژگی های پیشرفته متعدد است که به شما کمک می کند تا کیفیت خدمات مشتری خود را افزایش دهید. این امکان ارتباط چند کاناله و طیف گسترده ای از ادغام های شخص ثالث را فراهم می کند.

این نرم‌افزار چت زنده به شما امکان می‌دهد با استفاده از راه‌اندازهای خودکار و پاسخ‌های آماده، پشتیبانی بی‌درنگ را به طور موثرتری ارائه دهید. کاربران می توانند از ویژگی مسیریابی چت برای هدایت خودکار چت ها به نماینده مناسب استفاده کنند.

سازنده ربات چت با کشیدن و رها کردن ابزاری عالی برای بهبود ویجت چت زنده شما است زیرا می تواند سرعت پاسخگویی را افزایش دهد و در دسترس بودن پشتیبانی شما را افزایش دهد.

سازنده ربات Reve Chat
سازنده ربات Reve Chat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 113

نه قالب ربات چت آماده برای عملکردهای مختلف از جمله پرسش‌های متداول، جمع‌آوری بازخورد و تولید سرنخ وجود دارد.

Reve Chat به شما امکان می دهد قابلیت چت صوتی و تصویری رایگان، مرور مشترک و اشتراک صفحه نمایش را به پنجره چت خود اضافه کنید. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند مشکلات مشتریان را هنگام پیمایش در سایت وردپرس خود حل کنید.

ویجت های چت زنده بسیار قابل تنظیم هستند. می‌توانید عناصری مانند تم رنگ، نمادهای ویجت، و سبک ویجت‌های چت را تغییر دهید تا جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسند.

گزینه های سفارشی سازی ویجت Reve Chat
گزینه های سفارشی سازی ویجت Reve Chat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 114

این افزونه چت زنده وردپرس همچنین یک ابزار تجزیه و تحلیل قوی برای کمک به شما در بهبود تعامل با مشتری و افزایش احتمالی تبدیل فراهم می کند.

قیمت گذاری ویژگی های چت زنده Reve Chat از شروع می شود 12 دلار در ماه هر نماینده برای یک برنامه دو ساله. کاربران برای استفاده از ویژگی‌های ربات چت باید هزینه بیشتری بپردازند 39 دلار در ماه برای برنامه دو ساله

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  وردپرس مقیاس پذیر: چگونه سایت وردپرس خود را برای ترافیک بالا مقیاس کنید

قبل از اشتراک در این افزونه چت وردپرس، حتما از مزایای آزمایشی رایگان 14 روزه استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • چت ویدیویی رایگان و به اشتراک گذاری صفحه نمایش
  • سازنده ربات چت بصری
  • ویجت های چت زنده قابل تنظیم
  • ابزار تجزیه و تحلیل داخلی

دانلود

13. گفتگوی زنده

بنر افزونه LiveChat
بنر افزونه LiveChat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 115

آمار LiveChat:

  • دانلودها: 700000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • بهترین برای: وب سایت های تجارت الکترونیک
  • مدل قیمت گذاری: حق بیمه

LiveChat یک افزونه وردپرس با ویژگی های غنی است که شامل دعوت نامه های چت فعال است که به طور خودکار پیام های شخصی را برای افراد ارسال می کند.

برخی از ویژگی‌ها مانند پاسخ‌های آماده، پیام‌های شخصی‌سازی شده، و نظرسنجی‌های پس از چت به شما این امکان را می‌دهند که با مشتریان تعامل داشته باشید و پشتیبانی مشتری را به طور مؤثرتری بهبود بخشید. این ویژگی ها نیز بسیار قابل تنظیم هستند تا متناسب با ترجیحات شما باشند.

تنظیمات ویجت LiveChat
تنظیمات ویجت LiveChat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 116

کاربران می توانند با گزینه های سفارشی سازی ویجت چت به راحتی جعبه های چت با ظاهری حرفه ای ایجاد کنند. این افزونه وردپرس به شما اجازه می دهد تا عناصر مختلفی مانند ظاهر و موقعیت ویجت را تغییر دهید.

علاوه بر این، این افزونه چت زنده پشتیبانی مشتری را کارآمدتر می کند. LiveChat می تواند چندین جلسه چت را به طور همزمان برگزار کند، چت ها را برچسب گذاری کند، پاسخ های آماده به سوالات متداول ارسال کند و فایل ها را از طریق پنجره چت ارسال کند.

ویجت های چت را نیز می توان به هرکدام اضافه کرد page روی سایت شما، از جمله پرداخت page.

علاوه بر این، استفاده از این افزونه چت زنده وردپرس آسان است. با وردپرس پیشرو سازگار است page سازندگانی مانند SiteOrigin و Beaver Builder.

همچنین، LiveChat با هر تم وردپرس بدون نیاز به هیچ گونه تغییر اضافی به خوبی کار می کند. علاوه بر این، با پلتفرم های اصلی تجارت الکترونیک مانند BigCommerce، WooCommerce و Ecwid سازگار است.

وقتی صحبت از بازاریابی به میان می‌آید، LiveChat با برنامه‌های محبوب شخص ثالث، مانند Mailchimp و Salesforce، و همچنین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر ادغام می‌شود.

برنامه های کاربردی اضافی و گزینه های یکپارچه سازی برای LiveChat
برنامه های کاربردی اضافی و گزینه های یکپارچه سازی برای LiveChat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 117

قیمت طرح های LiveChat از شروع می شود 16 دلار در ماه به 50 دلار در ماه، صورتحساب سالانه با گزینه ای برای ایجاد یک طرح سفارشی صادر می شود. LiveChat همچنین افزودنی های دیگری را ارائه می دهدon برنامه های کاربردی مانند ربات های گفتگو و میز کمک با هزینه اضافی.

ویژگی های کلیدی

  • چت های نامحدود همزمان
  • طیف گسترده ای از ادغام های شخص ثالث
  • یک ابزار داخلی تجزیه و تحلیل چت

دانلود

14. چت زنده JivoChat

بنر پلاگین JivoChat
بنر پلاگین JivoChat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 118

آمار JivoChat:

  • دانلودها: 300000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • بهترین برای: کسب و کارهای آگاه به بودجه
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

JivoChat چیزی بیش از یک راه حل ارتباطی را به صاحبان سایت وردپرس ارائه می دهد. این افزونه وردپرس تجربه تعامل با مشتری شما را با سایر قابلیت های بازاریابی غنی می کند.

مانند اکثر افزونه‌های چت وردپرس، JivoChat با ارائه ویژگی‌های ضروری چت زنده، ارتباط با مشتریان را آسان‌تر می‌کند. اینها شامل پیام‌های آفلاین، تماس‌های صوتی و مسیریابی چت می‌شود که همه آنها به راحتی از طریق داشبورد قابل دسترسی هستند.

داشبورد JivoChat
داشبورد JivoChat
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 119

سابقه تماس و چت به طور خودکار ذخیره می شود تا نمایندگان بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند تا به حل مشکلات کمک کنند. به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان ذخیره سازی آرشیو را به دو ماه محدود می کند، در حالی که نسخه حرفه ای به شما امکان دسترسی به تاریخچه چت نامحدود را می دهد.

این افزونه وردپرس می تواند با ویژگی هایی مانند عبارات سریع و پاسخ های آماده به بهبود بهره وری عوامل پشتیبانی شما کمک کند. تیم شما همچنین می تواند از قابلیت چت داخلی خود برای حذف نیاز به استفاده از ابزارهای همکاری اضافی استفاده کند.

یکی دیگر از نکات فروش JivoChat ابزار CRM داخلی آن است. این به شما امکان می دهد وضعیت ها را با مشتریان خود ردیابی کنید، نظرات را پیوست کنید و آنها را قیف کنید. ویژگی‌های CRM برای طرح رایگان نیز در دسترس هستند، هرچند با برخی محدودیت‌ها.

این نرم افزار چت زنده همچنین از ادغام با ابزارهای مختلف CRM شخص ثالث در صورت استفاده از آنها پشتیبانی می کند.

کاربران می توانند با استفاده از نسخه رایگان به ویژگی های اساسی JivoChat دسترسی داشته باشند. با این حال، نسخه حرفه ای را انتخاب کنید، که از آن شروع می شود 19 دلار در ماه، اگر می خواهید ویژگی های پیشرفته آن را دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ابزارهای CRM داخلی
  • قابلیت تماس صوتی
  • نظارت بر بازدیدکنندگان و محرک های هوشمند

دانلود

15. Chaty توسط Premio

بنر افزونه چتی
بنر افزونه چتی
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 120

آمار چتی:

  • دانلودها: 1 میلیون +
  • رتبه بندی: 5/5
  • بهترین برای: استارت آپ هایی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

Chaty یکی از افزونه های چت وردپرس است که یک پلتفرم ارتباطی چند کاناله را با نسخه رایگان خود ارائه می دهد.

این افزونه چت وردپرس به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد از طریق کانال‌های مورد علاقه‌شان مانند فیس‌بوک مسنجر، واتس‌اپ، وایبر، اسلک و تلگرام با شما تماس بگیرند. به این ترتیب، مشتریان می توانند حتی پس از خروج از وب سایت وردپرس شما، به پشتیبانی چت زنده ادامه دهند.

علاوه بر این، این ویجت چت زنده به شما امکان می دهد دکمه های مختلفی مانند ایمیل و نقشه های گوگل را در جعبه چت نمایش دهید. اگر کسب‌وکار شما گزینه تماس ارائه می‌دهد، وب‌سایت شما یک نماد تلفن را نشان می‌دهد تا بازدیدکنندگان روی آن کلیک کنند و مستقیماً تماس بگیرند.

پیکربندی Chaty page on  داشبورد وردپرس
پیکربندی Chaty page on  داشبورد وردپرس
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 121

یک منوی جدید ظاهر می شود روی داشبورد وردپرس خود را پس از نصب و فعال سازی این افزونه وردپرس. در اینجا، می‌توانید ویجت چت را تنظیم کنید و کانال‌هایی را که می‌خواهید با آن ادغام شوند انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که Chaty برخلاف سایر افزونه های وردپرس در این لیست، قابلیت چت زنده مستقل را ارائه نمی دهد. در عوض، این افزونه باید به یکی از گزینه های کانال موجود متصل شود.

با این حال، امکان اتصال Chaty به سایر راه حل های چت زنده وردپرس، از جمله Tawk.To، Tidio، وجود دارد. چترا، فرمیلا و زوهو با استفاده از جاوا اسکریپت

Chaty به شما امکان می دهد یک پیام تماس برای اقدام سفارشی در نزدیکی جعبه گفتگو اضافه کنید تا به طور بالقوه نرخ تعامل را افزایش دهید. علاوه بر این، شما باید فرکانس نمایش را تعیین کنید تا مطمئن شوید که برای جلب توجه بازدیدکنندگان کارآمد است.

جعبه گفتگوی زنده کاملاً قابل تنظیم است. می توانید نمادهای چت، رنگ ها و جلوه های متن را تغییر دهید. به غیر از آن، شما می توانید مکان پنجره چت و نمایش دکمه های چت را به صورت عمودی یا افقی انتخاب کنید.

علاوه بر طرح رایگان، Chaty برنامه های حرفه ای را با شروع از آن ارائه می دهد 9 دلار در ماه.

ویژگی های کلیدی

  • طیف گسترده ای از کانال های موجود
  • ادغام آسان با سایر راه حل های چت زنده
  • تماس صوتی مستقیماً با شماره تلفن شما

دانلود

16. HubSpot

بنر پلاگین HubSpot
بنر پلاگین HubSpot
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 122

آمار HubSpot:

  • دانلودها: 7 میلیون +
  • رتبه بندی: 4.4/5
  • بهترین برای: کسانی که خواهان یک راه حل بازاریابی یکپارچه هستند
  • مدل قیمت گذاری: فریمیوم

HubSpot یک جعبه ابزار همه جانبه و یک بسته بازاریابی کامل است که شامل ابزارهای خدمات مشتری، تجزیه و تحلیل و نرم افزار چت زنده است.

برخی از ویژگی های قابل توجه شامل ذخیره خودکار مکالمه است که هر تعامل را ذخیره و ذخیره می کند. همچنین اتوماسیون بازاریابی را فراهم می کند که در اولین تماس بازدیدکنندگان، یک ایمیل خودکار ارسال می کند.

علاوه بر این، می‌توانید مستقیماً از صندوق ورودی مکالمه به چت‌ها پاسخ دهید. این امر پیگیری را کمی آسان تر می کند زیرا به شما امکان می دهد یادداشت برداری کنید، بلیط های پشتیبانی ایجاد کنید و تماس ها را برنامه ریزی کنید.

این افزونه وردپرس چت زنده به شما امکان می دهد به مشتریان پاسخ دهید روی با بیش از 500 برنامه ادغام شده، که شامل نرم افزارهای چت زنده مانند Facebook Messenger و Slack می شود.

HubSpot نصب ساده ای دارد process. پس از نصب و فعال سازی، به ادامه مطلب بروید HubSpot -> چت زنده روی داشبورد وردپرس خود را برای راه اندازی ویجت چت زنده. کاربران می‌توانند ظاهر، پیام خوش‌آمدگویی و زمان در دسترس بودن ویجت را پیکربندی کنند.

پیکربندی چت زنده HubSpot
پیکربندی چت زنده HubSpot
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 123

در حالی که HubSpot برخی تنظیمات را زیر داشبورد وردپرس قرار می دهد، باید داشبورد اختصاصی آن را باز کنید تا به اکثر قابلیت های آن، از جمله صندوق ورودی چت زنده دسترسی داشته باشید.

کار با آن آسان است و دارای ویژگی های ضروری چت زنده مانند جزئیات تماس، پیوست های فایل و سیستم فروش بلیط است.

برنامه های بسته HubSpot از شروع می شود 45 دلار در ماه با صورتحساب سالانه اگر می خواهید ارتقا دهید. با این حال، قیمت نرم افزار مقیاس پذیر است زیرا می توانید عملکرد بیشتری را برای هزینه بیشتر اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ابزارهای همه کاره مدیریت مشتری
  • چت ربات های قوی
  • ادغام با بیش از 500 برنامه

دانلود

17. Zotabox

بنر افزونه Zotaboxبنر افزونه Zotabox

آمار Zotabox:

  • دانلودها: 400000+
  • رتبه بندی: 4.5/5
  • بهترین برای: کسانی که خواهان یک راه حل بازاریابی یکپارچه هستند
  • مدل قیمت گذاری: حق بیمه

Zotabox یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد با استفاده از مسنجر فیس بوک به عنوان پلت فرم چت زنده پشتیبانی مشتری را ارائه دهید. به راحتی با فیس بوک شما متصل می شود page و گزینه های سفارشی سازی را برای ویجت ارائه می دهد.

پیکربندی ویجت Zotabox
پیکربندی ویجت Zotabox
17 بهترین افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (1403) 124

تنها چیزی که برای استفاده از این افزونه وردپرس نیاز دارید نصب و اتصال آن به وب سایت و فیس بوک است page. از آنجایی که از فیس بوک مسنجر به عنوان راه حل چت زنده استفاده می کند، بیشتر مدیریت از طریق Meta Business Suite قابل دسترسی است.

جدا از ویژگی چت زنده، Zotabox با قابلیت های مفید دیگری نیز همراه است. اینها شامل سازنده فرم تماس، فرود است page سازنده و ادغام با پلتفرم های مختلف شخص ثالث.

برنامه های قیمت گذاری Zotabox از شروع می شود 9.09 دلار در ماه برای صورتحساب سالانه اگر انتظار دارید کمتر از 5000 بازدید ماهانه از سایت وردپرس خود داشته باشید. این طرح در حال حاضر شامل تمام ویژگی های ارائه شده توسط Zotabox است. فراموش نکنید که قبل از تصمیم به اشتراک، از نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه نیز استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ابزار بازاریابی همه در یک
  • ادغام آسان با مسنجر فیس بوک

دانلود

در اینجا گزینه های مورد علاقه ما برای بهترین افزونه های چت وردپرس وجود دارد روی این لیست:
1. Tawk.To – بهترین افزونه چت زنده رایگان
2. HubSpot – بهترین ارزش برای پول
3. Tidio – بهترین برای نیازهای شخصی یا مشاغل کوچک
4. چاپورت – بهترین افزونه چت زنده چند کاناله وردپرس
5. چت خالص – بهترین برای مبتدیان

در افزونه چت زنده وردپرس به دنبال چه چیزی باشید

هنگام تحقیق و آزمایش افزونه‌های چت زنده وردپرس، ما عمدتاً تمرکز کردیم روی چهار عامل زیر:

  • امکانات. هر افزونه چت زنده ممکن است عملکردهای متفاوتی را ارائه دهد که می تواند به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید. ویژگی هایی مانند دسترسی به تاریخچه چت، اتوماسیون و سازگاری با چند دستگاه می تواند ارزش یک افزونه را افزایش دهد.
  • راحتی در استفاده. اکثر افزونه های وردپرس به گونه ای طراحی شده اند که بصری باشند. با این حال، هر افزونه ممکن است روش نصب یا سازگاری متفاوتی داشته باشد.
  • قیمت. پلاگین های وردپرس از رایگان تا پریمیوم با برنامه های قیمت گذاری مختلف متغیر است. اگر در حال دویدن هستید روی یک پلاگین چت وردپرس رایگان و ارزان ممکن است بهترین گزینه شما باشد. اما اگر منابع کافی دارید، افزونه‌های ممتاز را انتخاب کنید زیرا معمولاً ویژگی‌های بیشتر و پشتیبانی بهتر از کاربر را ارائه می‌دهند.
  • به روز رسانی. به‌روزرسانی افزونه وردپرس معمولاً با رفع اشکال و وصله‌های امنیتی ارائه می‌شود که به کارکرد بهتر و ایمن‌تر کمک می‌کند. بنابراین، قبل از نصب، حتما آخرین به روز رسانی افزونه چت زنده را بررسی کنید. اگر افزونه چت برای مدتی به روز نشده باشد، ممکن است دارای آسیب پذیری های متعددی باشد که می تواند سایت شما را در معرض خطر قرار دهد.

سایر افزونه های وردپرس را برای کمک به ساخت وب سایت خود کشف کنید

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس
بهترین افزونه های دایرکتوری وردپرس
بهترین افزونه های انجمن وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد منو
بهترین افزونه های نظر وردپرس
بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس
بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

نتیجه

نصب افزونه چت زنده وردپرس یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتریان است که تجربه کاربری، فروش و درآمد وب سایت شما را بهبود می بخشد.

با خیال راحت این افزونه‌های چت زنده وردپرس را با دقت بیشتری بررسی کنید و به ما بگویید که کدام یک را انتخاب می‌کنید. فراموش نکنید که سایر آموزش های وردپرس ما را برای نکات و ترفندهای مفیدتر بررسی کنید.