چگونه اعلان‌های فشاری وردپرس را تنظیم کنیم و ترافیک خود را افزایش دهیم

یکی از چالش‌های راه‌اندازی یک وب‌سایت این است که بازدیدکنندگان پس از خروج از آن به آن بازگردند. علاوه بر ارائه محتوای جذاب، باید تمرکز داشته باشید روی برای رسیدن به این هدف با بازدیدکنندگان خود در ارتباط باشید.

خوشبختانه، اعلان‌های فشار وردپرس راه‌حلی زیبا برای این موضوع ارائه می‌دهند.

این مقاله روش استفاده از افزونه اعلان‌های فشار وردپرس را نشان می‌دهد. ما همچنین انتخاب خود را برای هفت بهترین افزونه اعلان فشار به اشتراک خواهیم گذاشت.

اعلان‌های فشاری پیام‌های کوتاه و قابل کلیکی هستند که ظاهر می‌شوند روی دستگاه های کاربران آنها در مورد به روز رسانی ها یا پیشنهادات جدید از وب سایت هایی که در آنها مشترک شده اند به آنها هشدار می دهند. اعلان‌های فشاری معمولاً ظاهر می‌شوند روی گوشه بالای صفحه نمایش روی دستگاه های دسکتاپ و در ناحیه اعلان روی دستگاه های تلفن همراه به خاطر داشته باشید که حتی زمانی که مرورگر کاربر باز نیست، می توانند نمایش داده شوند.

اعلان‌های فشاری به اندازه پاپ‌آپ‌ها مزاحم نیستند، زیرا کاربران می‌توانند زمان و تعداد دفعات دیدن آنها را مدیریت کنند.

در گذشته، فقط برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های سیستم، اعلان‌های فشاری را اعمال می‌کردند. امروزه وب سایت های وردپرسی بیشتر و بیشتری از این قابلیت استفاده می کنند.

چرا از اعلان‌های فشاری وردپرس استفاده کنیم؟

اعلان‌های فشاری برای وردپرس می‌توانند یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثر برای کسب‌وکار شما باشند، زیرا می‌توانند به شما کمک کنند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و بازدیدکنندگان معمولی را به مشترک یا مشتریان تکراری تبدیل کنید.

در اینجا فهرست کوتاهی از دلایلی وجود دارد که چرا اعلان‌های فشار وب یک ابزار بازاریابی عالی برای سایت وردپرس شما هستند:

  • دید بهتر. کاربران می توانند بدون باز کردن صندوق ورودی خود، به روز رسانی های شما را بررسی کنند زیرا اعلان ها مستقیماً ظاهر می شوند روی صفحه نمایش دسکتاپ یا موبایل آنها. آنها می توانند محتوای شما را به سادگی با کلیک کردن بخوانند روی آن، آگاهی از برند و نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد.
  • نرخ کلیک بالاتر. میانگین نرخ کلیک (CTR) از اعلان های فشار است 12%، حداقل دو برابر بیشتر از ایمیل مارکتینگ. علاوه بر این، اعلان‌های کمپین هدفمند می‌توانند CTR را تا سقف افزایش دهند 30%، به شما امکان می دهد تبدیل ها را افزایش دهید.
  • کاربران می توانند اعلان ها را کنترل کنند. برخلاف پنجره‌های بازشو، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند اعلان‌های فشاری را دریافت کنند یا خیر. این بدان معناست که مشترکین شما از قبل علاقه مند هستند و این امر باعث می شود که آنها با اعلان های شما درگیر شوند.
  • اشتراک راحت تر. کاربران اغلب تمایلی به ارائه اطلاعات شخصی خود ندارند روی یک وبسایت. اعلان‌های فشاری می‌توانند گزینه راحت‌تری باشند زیرا فقط از کاربران می‌خواهند مجوز دریافت درخواست‌های اشتراک را بدهند.
  • بدون به هم ریختگی. شرکت‌ها می‌توانند هر روز ایمیل‌های بازاریابی ارسال کنند که به طور بالقوه صندوق ورودی کاربران را شلوغ کرده و آنها را از خود دور می‌کند. از سوی دیگر، اعلان‌های فشاری را می‌توان برنامه‌ریزی کرد تا به‌طور خودکار منقضی شوند. این به بروز رسانی شما کمک می کند مرتبط بماند و در میان پیام های هرزنامه گم نشود.
  • هر دو کار می کند روی دستگاه های دسکتاپ و موبایل. برای اینکه کاربران بتوانند اعلان‌ها را از شما دریافت کنند، لازم نیست یک برنامه جداگانه بسازید.
  • به توجه کمتری نسبت به ایمیل بازاریابی نیاز دارد. اعلان‌ها بسیار کوتاه‌تر از ایمیل‌ها یا به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی هستند و زمان کمتری را از کاربران شما می‌گیرند.

در نتیجه، اعلان‌های فشار وب در حال حاضر در میان سایر کانال‌های بازاریابی مانند پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی و بازاریابی ایمیلی در رتبه بالایی قرار گرفته‌اند و اغلب بهتر از این روش‌های آزمایش شده و واقعی عمل می‌کنند.

به عنوان مثال، United eXtra Electronics موفق شد فروش تجارت الکترونیک خود را 100٪ افزایش دهد با پیاده سازی اعلان های فشار وب. نرخ مشارکت مجدد آنها نیز چهار برابر افزایش یافته است و نشان می دهد که چگونه اعلان ها به حفظ بازدیدکنندگان بازگشتی کمک می کنند.

در حالی که یک اعلان فشار وردپرس می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد، استفاده بیش از حد می تواند باعث تجربه کاربری بد شود. این ممکن است باعث شود مشترکین شما اشتراک خود را به دلیل بار بیش از حد اطلاعات متوقف کنند.

برای حفظ تعادل خوب، به این فکر کنید که ممکن است در جای مشترکین خود چه واکنشی نشان دهید. اگر یک وب سایت اعلان های زیادی ارسال کند، ممکن است مشکل ساز شود. استفاده کم از اعلان‌های فشار وب باعث می‌شود که مشترکین شما با هر یک به عنوان یک مشتری هیجان‌انگیز رفتار کنند.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
چگونه اعلان‌های فشاری وردپرس را تنظیم کنیم و ترافیک خود را افزایش دهیم 46

چگونه اعلان های فشاری وردپرس را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنیم

یکی از محبوب ترین و ساده ترین راه ها برای اضافه کردن اعلان های فشار وب روی وب سایت شما با استفاده از افزونه فشار اعلانات وردپرس است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را با استفاده از افزونه PushEngage به عنوان مثال انجام دهید.

1. یک حساب کاربری ایجاد کنید

قبل از استفاده از سرویس PushEngage، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید روی وب سایت آنها برای شروع، کلیک کنید روی را شروع کنید دکمه روی بالای سمت راست homepage و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

PushEngage homepagePushEngage homepage

از آنجایی که هر طرح قیمت گذاری ویژگی ها و محدودیت های متفاوتی را ارائه می دهد، قبل از انتخاب یکی از آنها، مطمئن شوید که هر یک از آنها را مرور کنید. از آنجایی که ما فقط باید روش عملکرد اعلان‌های فشار وب را با استفاده از قابلیت‌های اولیه بررسی کنیم، یک حساب کاربری رایگان بهترین گزینه است.

برنامه های قیمت گذاری PushEngageبرنامه های قیمت گذاری PushEngage

در طول راه اندازی process، باید URL سایت وردپرس خود و سایر اطلاعات مانند اندازه شرکت، جزئیات کارت اعتباری و منطقه زمانی وب سایت را وارد کنید. پس از پیکربندی process کامل است، به سرویس PushEngage دسترسی خواهید داشت.

2. حساب را به وردپرس متصل کنید

برای اتصال سرویس به وب سایت وردپرس خود افزونه را دانلود و نصب کنید. می توانید آن را از داشبورد وردپرس یا وب سایت PushEngage دانلود کنید.

ایجاد یک کلید API جدید با PushEngageایجاد یک کلید API جدید با PushEngage

پس از نصب و فعال سازی، به داشبورد PushEngage بروید تا کلید API را دریافت کنید. رفتن به تنظیمات سایت -> جزئیات سایت، سپس کلیک کنید روی کلید API جدید ایجاد کنید. متناوبا، کلید را در پایان ثبت نام ایجاد کنید process.

ادغام PushEngage page on  داشبورد وردپرسادغام PushEngage page on  داشبورد وردپرس

به داشبورد وردپرس خود بروید و به آن بروید PushEngage -> Setup برای وارد کردن کلید API. کلید API را کپی کرده و در فیلد قرار دهید و کلیک کنید ارسال.

3. تنظیمات پلاگین Push Notification را پیکربندی کنید

با استفاده از این افزونه فشار اعلان وردپرس، می توانید روش عملکرد اعلان های فشار وب را مستقیماً از داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

زیر تنظیمات عمومی در برگه، کاربران می‌توانند اعلان‌های فشاری را برای پست‌های وردپرس پیکربندی کنند، از جمله فعال کردن اعلان‌های خودکار و افزودن تصاویر سفارشی.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش اضافه کردن دکمه اهدای پی پال به وردپرس

همچنین یک منو وجود دارد که می توانید آن را اضافه کنید پارامترهای UMT برای بهبود ردیابی با ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics.

تنظیمات عمومی PushEngage pageتنظیمات عمومی PushEngage page

زیر جعبه گفتگوی اشتراک برگه، صاحبان وب سایت می توانند ظاهر کادر گفتگوی اشتراک و درخواست اعلان را تعیین کنند.

جعبه گفتگوی اشتراک PushEngage pageجعبه گفتگوی اشتراک PushEngage page

همچنین امکان پیکربندی تقسیم بندی برای اعلان های فشار وب شما وجود دارد. انجام این کار می تواند اطمینان حاصل کند که اعلان های فشار وب شما با پیام مناسب به مخاطب هدف مناسب می رسد.

4. بررسی کنید که آیا Push Notifications کار می کند یا خیر روی سایت وردپرس شما

هنگامی که رفتار اعلان‌های فشاری را مطابق با اولویت‌های خود پیکربندی کردید، مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند. در حالت ایده آل، کادر محاوره ای اشتراک باید در بالای سایت وردپرس شما ظاهر شود.

نمونه اعلان فشار PushEngageنمونه اعلان فشار PushEngage

اعلان فشار ممکن است در طول آزمایش به دلیل غیرفعال شدن اعلان‌های مرورگر از سایت ظاهر نشود. بنابراین، باید تنظیمات وب سایت را بررسی کنید روی مرورگر شما و به آن اجازه دهید تا اعلان های فشاری را ارائه دهد.

برای مثال در گوگل کروم کلیک کنید روی نماد قفل در کنار URL سایت، سپس کلیک کنید روی تنظیمات سایت.

منوی تنظیمات سایت on گوگل کروممنوی تنظیمات سایت on گوگل کروم

پس از آن، انتخاب کنید اجازه از منوی کشویی کنار اطلاعیه.

اعلان‌های فشار وب را فعال کنید on گوگل کروماعلان‌های فشار وب را فعال کنید on گوگل کروم

مطمئن شوید که پیکربندی و تنظیمات داشبورد افزونه PushEngage را دوباره بررسی کنید تا در صورتی که برخی تنظیمات مانع از ارسال صحیح اعلان‌های فشاری شود.

5. ارسال Push Notifications به کاربران

به داشبورد PushEngage بروید تا به ویژگی‌های ضروری مانند ایجادکننده کمپین، تقسیم‌بندی مخاطبان و ابزار تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی ها با یک حساب کاربری رایگان غیرقابل دسترسی هستند.

می‌توانید با ارسال اعلان‌های فشار پخش برای هر مشترک با استفاده از ویژگی Push Broadcast شروع کنید. هدایت به کمپین -> پخش فشاری روی داشبورد و کلیک کنید روی اولین کمپین خود را ایجاد کنید.

قابلیت Push Broadcast on داشبورد PushEngageقابلیت Push Broadcast on داشبورد PushEngage

پس از آن، به تنظیم محتوای اعلان فشار وب خود، از جمله ایجاد عنوان، پیام و آدرس اینترنتی که به آن هدایت می شود، ادامه دهید. همچنین می توانید نماد اعلان را با استفاده از یک تصویر سفارشی تغییر دهید. پس از آن، کلیک کنید روی را ذخیره و انتخاب مخاطب دکمه.

پیکربندی‌های جدید محتوای فشار اعلانپیکربندی‌های جدید محتوای فشار اعلان

می توانید اعلان فشار را برای همه مشترکین یا یک گروه مخاطب خاص ارسال کنید. در حال حاضر، اجازه دهید آن را برای همه مشترکین ارسال کنیم. این گزینه را انتخاب کنید و سپس کلیک کنید روی ارسال / برنامه ریزی.

انتخاب مخاطب برای پخش اعلان on PushEngageانتخاب مخاطب برای پخش اعلان on PushEngage

پس از انجام این کار، می‌توانید بلافاصله با کلیک کردن بر روی آن، اعلان‌های فشار را برای مشترکین خود ارسال کنید اکنون اعلان ارسال کنید دکمه. توصیه می کنیم اعلان را قبل از ارسال آزمایش کنید تا مطمئن شوید پیام به درستی ظاهر می شود.

ارسال اعلان‌های فشار on PushEngageارسال اعلان‌های فشار on PushEngage

پس از کلیک بر روی دکمه ارسال اعلان، مشترکین شما باید بتوانند اعلان فشار را مانند تصویر زیر مشاهده کنند.

نمونه Push Notificationنمونه Push Notification

7 افزونه برتر اعلان فشار وردپرس

با توجه به تعداد گزینه های موجود، انتخاب بهترین افزونه وردپرس می تواند مشکل باشد.

بنابراین، ما هفت بهترین افزونه اعلان‌های فشار وردپرس را همراه با آمار، برنامه‌های قیمت‌گذاری و ویژگی‌های کلیدی آنها فهرست کرده‌ایم تا به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

1. PushEngage

بنر پلاگین PushEngageبنر پلاگین PushEngage

آمار PushEngage:

  • دانلودها: 98000+
  • رتبه بندی: 3.7/5
  • مدل قیمت: فریمیوم

PushEngage یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد اعلان های فشار وب را به راحتی برای مشترکین سایت خود ارسال کنید. از چندین مرورگر از جمله کروم، فایرفاکس و سافاری پشتیبانی می کند. روی هم دستگاه های دسکتاپ و هم موبایل.

با این طرح رایگان، کاربران می توانند از اکثر ویژگی های ضروری مانند اعلان های پخش، سفارشی سازی پیام و ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنند. این افزونه اعلان فشار وردپرس همچنین به شما امکان می دهد پس از انتشار یک پست جدید، اعلان های فشار خودکار را تنظیم کنید روی وبسایت شما.

علاوه بر این، این افزونه وردپرس از هر دو وب‌سایت HTTP و HTTPS پشتیبانی می‌کند، که برای صاحبان وب‌سایت‌های جدید که فرصت تنظیم گواهی‌های SSL خود را ندارند، مناسب است.

PushEngage همچنین دارای برنامه های پولی است که از آن شروع می شود 9 دلار در ماه برای صورتحساب سالانه، با قابلیت های اضافی و محدودیت های کمتر. کاربران ممتاز می توانند با استفاده از تقسیم بندی مخاطب، اعلان های هدفمند را برای گروه های خاصی از مشترکین ارسال کنند.

یک حساب پولی همچنین به شما امکان می دهد از اعلان های خودکار استفاده و ارسال کنید روی اقدامات مشتری یا یک برنامه خاص

علاوه بر این، کاربران می توانند استراتژی بازاریابی خود را با استفاده از ویژگی تست A/B بهبود بخشند. می توانید چندین پارامتر فشار اعلان را آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای مشترکین شما بهترین کار را دارد.

ویژگی های کلیدی

  • ابزار تجزیه و تحلیل داخلی
  • چند مدل اعلان فشار خودکار
  • قابلیت تست A/B

دانلود

2. OneSignal

بنر پلاگین OneSignalبنر پلاگین OneSignal

آمار OneSignal:

  • دانلودها: 3 میلیون +
  • رتبه بندی: 4.4/5
  • مدل قیمت: فریمیوم

OneSignal یکی از محبوب ترین افزونه های فشار اعلان وردپرس است که بیش از 100 هزار کاربر فعال دارد. استفاده از آن آسان است و برای مدیریت ترافیک بالای وب سایت طراحی شده است و آن را به ابزاری قابل اعتماد برای بهبود تعامل کاربر شما تبدیل می کند.

شما می توانید به طور موثرتری به بازدیدکنندگان وب سایت خود دسترسی پیدا کنید روی ویژگی های آنها با تقسیم بندی هدفمند. این افزونه اعلان فشار همچنین به شما امکان می دهد کادر گفتگوی اشتراک را برای جذب مشترکین بیشتر سفارشی کنید.

هر زمان که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، اعلان های پست خودکار را برای دنبال کنندگان ارسال کنید روی وب سایت وردپرس شما با ابزار تجزیه و تحلیل بلادرنگ و ویژگی تست A/B، می‌توانید بفهمید کدام پیام‌ها موثرتر هستند و تبدیل‌های بیشتری دریافت می‌کنید.

همه این ویژگی‌ها به راحتی از طریق داشبورد OneSignal قابل دسترسی هستند.

علاوه بر این، این افزونه وردپرس با مرورگرهای وب متعددی مانند کروم، مایکروسافت اج و سافاری سازگار است و کار می کند. روی دستگاه های دسکتاپ، macOS، iOS و Android. OneSignal همچنین از هر دو سایت HTTP و HTTPS پشتیبانی می کند.

طرح رایگان OneSignal به کاربران این امکان را می دهد که اعلان های فشاری را برای 10000 گیرنده در هر پیام ارسال کنند. اگر می‌خواهید محدودیت‌های کمتری داشته باشید و به ویژگی‌های پیشرفته‌تر دسترسی داشته باشید، برنامه پریمیوم را انتخاب کنید که از ابتدا شروع می‌شود 9 دلار در ماه.

ویژگی های کلیدی

  • سفارشی سازی انتخاب کنید
  • تست A/B
  • تجزیه و تحلیل زمان واقعی

دانلود

3. وبپشر

بنر پلاگین Webpushrبنر پلاگین Webpushr

آمار وبپوش:

  • دانلودها: 150000+
  • رتبه بندی: 4.7/5
  • مدل قیمت: فریمیوم

Webpushr به شما امکان می‌دهد اعلان‌های فشار وب را برای بازدیدکنندگان سایت خود در مرورگرهای مختلف وب محبوب از جمله Chrome، Opera و Microsoft Edge ارسال کنید. این افزونه اعلان فشار وردپرس به خوبی کار می کند روی وب سایت های HTTP و HTTPS.

Webpushr راه اندازی ساده دارد process. هنگامی که افزونه را نصب کردید، بازدیدکنندگان سایت شما شروع به دیدن پیام‌های انتخاب کردن برای دریافت اعلان‌های فشار وب می‌کنند. شروع به ارسال اعلان‌های فشاری برای مشترکین خود کنید و تعامل مثبت با آنها را حفظ کنید.

این افزونه اعلان‌های فشار وردپرس پشتیبانی از ووکامرس، آن را به یک انتخاب عالی برای فروشگاه های آنلاین تبدیل می کند. می توانید آن را برای ارسال اعلان ها بر اساس پیکربندی کنید روی هشدار برای محصولات جدید، افت قیمت، تبلیغات فروش و چرخ دستی های رها شده.

داده های آماری مهم، از جمله تعداد کل مشترکین، نرخ انتخاب، نوع دستگاه مشترکین و نوع سیستم عامل، از طریق افزونه قابل دسترسی هستند، بنابراین نیازی به ترک پنل وردپرس ندارید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

همچنین می توان داده های CRM مانند ایمیل، شماره تلفن و نام کامل را به هر مشترک اضافه کرد. این ویژگی زمانی بسیار مفید است که بخواهید اعلان‌های فشاری را برای گروه خاصی از کاربران ارسال کنید.

این افزونه وردپرس دارای یک طرح رایگان است که به حداکثر 10000 مشترک اجازه می دهد تا برای مشاغل کوچک مناسب باشد. Webpushr همچنین برنامه های برتر را از شروع ارائه می دهد 29 دلار در ماه برای وب سایت هایی با تعداد مشترکین بیشتر

همه برنامه ها به شما امکان می دهند اعلان های نامحدود ارسال کنید و افزونه را با وب سایت های نامحدود ادغام کنید.

ویژگی های کلیدی

  • پشتیبانی ووکامرس
  • تجزیه و تحلیل مشترکین به راحتی در دسترس است
  • درخواست اعلان قابل تنظیم

دانلود

4. اعلان‌های فشار کامل

بنر افزونه Perfecty Push Notificationsبنر افزونه Perfecty Push Notifications

آمار Perfecty Push Notifications:

  • دانلودها: 12000+
  • رتبه بندی: 4.8/5
  • قیمت: رایگان

Perfecty Push Notifications یک پلاگین اعلان فشاری با میزبانی شخصی است که نیاز به کلیدهای API را برای ادغام با ارائه دهندگان شخص ثالث از بین می برد.

این افزونه شامل تمامی قابلیت ها، ذخیره و پردازش اطلاعات در سرور وردپرس می باشد. در نتیجه، می تواند اعلان ها را مستقیماً از سرور به صورت رایگان ارسال کند.

این به کاربران اجازه می دهد تا اعلان های سفارشی را با نمادهای اعلان منحصر به فرد ایجاد کنند تا مشترکین بالقوه بیشتری را جذب کنند.

Perfecty Push Notifications آمار اعلان‌ها را در داشبورد برای بررسی سریع و راحت عملکرد اعلان‌ها ارائه می‌کند. این افزونه رایگان همچنین امکان مهاجرت آسان از سایر ارائه دهندگان اعلان های فشار را فراهم می کند.

از آنجایی که در اولین نسخه پایدار خود قرار دارد، ویژگی ها هنوز نسبتاً ابتدایی هستند. این می‌تواند برای وب‌سایت‌های کوچکی که تازه شروع به پیاده‌سازی اعلان‌های فشاری در سایت خود کرده‌اند یا وب‌سایت‌های متوسطی که به کنترل کامل اطلاعات خود نیاز دارند، مفید باشد.

ویژگی های کلیدی

  • مهاجرت آسان process
  • آمار داخلی page
  • اعلان های فشاری قابل تنظیم

دانلود

5. WonderPush

بنر افزونه WonderPushبنر افزونه WonderPush

آمار WonderPush:

  • دانلودها: 19000+
  • رتبه بندی: 4.9/5
  • مدل قیمت: حق بیمه

WonderPush یکی دیگر از افزونه های وردپرس است که به شما امکان می دهد اعلان های فشاری را به سایت خود اضافه کنید. با دستگاه های موبایل و دسکتاپ سازگار است.

WonderPush همچنین از کروم، اپرا و فایرفاکس، هر دو نسخه دسکتاپ و اندروید آنها پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا اعلان‌های فشار وب را به صفحات AMP وردپرس اضافه کنند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد در وب‌پرس از سایت‌های تلفن همراه مشترک شوند.

این رابط های اشتراک مختلف، مانند درخواست مرورگر یا ویجت زنگ در پایین page. WonderPush یادآورهای سبد خرید رها شده را برای وب سایت های WooCommerce نیز ارائه می دهد.

ارسال اعلان ها بر اساس روی زبان، برچسب‌ها یا رویدادها، برای دستیابی به گروه خاصی از مخاطبان. داشبورد همچنین تجزیه و تحلیل اعلان فشاری را برای داده های روشنگر ارائه می دهد.

علاوه بر این، این افزونه اعلان فشار با وردپرس GDPR مطابقت دارد و اطمینان می‌دهد که پلتفرم داده‌های شما و مشتریان را با خیال راحت مدیریت می‌کند.

WonderPush یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد. پس از پایان آن، می‌توانید اعلان‌های نامحدودی را با شروع در ارسال کنید 1 یورو در ماه برای 1000 مشترک

ویژگی های کلیدی

  • پشتیبانی ووکامرس
  • داشبورد پیشرفته
  • تجزیه و تحلیل زمان واقعی

دانلود

6. Push Monkey Pro

بنر پلاگین Push Monkey Proبنر پلاگین Push Monkey Pro

آمار Push Monkey Pro:

  • دانلودها: 18000+
  • رتبه بندی: 4.4/5
  • مدل قیمت: فریمیوم

Push Monkey Pro یکی از افزونه های فشار اعلان وردپرس است که کاملا با WooCommerce ادغام می شود. این به ارسال یادآورهای سبد خرید رها شده به مشتریان و کاربران سایت کمک می کند.

این افزونه می تواند برای کاربران کروم، سافاری و فایرفاکس اعلان ارسال کند. از نظر سیستم عامل از ویندوز، macOS و اندروید پشتیبانی می کند.

Push Monkey همچنین تجزیه و تحلیل اعلان‌های فشاری را ارائه می‌کند، که به دیدن عملکرد اعلان‌های فشار، از جمله داده‌های تعامل و استفاده کاربران کمک می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد اعلان‌های فشاری را با برند خود کاربران سفارشی کنید.

سیستم فیلتر گرانول آن به تصمیم گیری و کنترل نوع محتوایی که کاربران می خواهند به مشترکین Push Notification خود اطلاع دهند کمک می کند. بر اساس محتوا فیلتر کنید روی انواع پست های سفارشی یا بر اساس دسته بندی تا آنها کمتر به هم ریخته شوند.

این افزونه برای وب سایت هایی با حداکثر 100 مشترک رایگان است. اگر سایت تعداد بیشتری دارد، با شروع از آن، طرح پریمیوم خود را انتخاب کنید 19 دلار در ماه.

ویژگی های کلیدی

  • ادغام ووکامرس
  • ابزار تجزیه و تحلیل داخلی
  • فیلتر گرانول

دانلود

7. PushAlert

بنر پلاگین PushAlertبنر پلاگین PushAlert

آمار PushAlert:

  • دانلودها: 30000+
  • رتبه بندی: 4.6/5
  • مدل قیمت: فریمیوم

PushAlert به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا در اعلان‌های فشار مشترک شوند و هنگام انتشار یک پست، آنها را به‌طور خودکار ایجاد کنند. از مرورگرهای اصلی مانند کروم، سافاری و سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و لینوکس پشتیبانی می کند.

برای سایت های تجارت الکترونیکی که توسط WooCommerce طراحی شده اند، PushAlert هشدارهای خودکار مرتبط با تجارت الکترونیک را ارائه می دهد.

این شامل اعلان‌های سبد خرید رها شده و هشدارهای کاهش قیمت و بازگشت محصول است که می‌تواند به افزایش فروش کمک کند. همچنین با اعلان های حمل و نقل همراه است که به مشتریان امکان می دهد سفارشات خود را پیگیری کنند.

هدف گذاری پیشرفته این افزونه اجازه می دهد تا بر اساس مشترکین خاصی را هدف قرار دهید روی پارامترهای مختلف مانند علایق، دستگاه و مکان. این به تعامل بازدیدکنندگان کمک می کند و ممکن است منجر به تبدیل بیشتر شود.

همچنین ویژگی های چند زبانه را ارائه می دهد. یک اعلان را تنظیم کنید تا به چند زبان ارسال شود تا مشترکین به طور خودکار اعلان ها را به زبان خود دریافت کنند.

علاوه بر این، زمان‌بندی مبتنی بر منطقه زمانی به ارسال اعلان‌های فشار در زمانی که مشترکین فعال هستند کمک می‌کند و به دستیابی به تعامل بیشتر و درآمد بیشتر کمک می‌کند.

PushAlert مرور روش عملکرد اعلان‌ها را از طریق اعلان‌های A/B و آمارهای پیشرفته آسان می‌کند.

ویژگی اعلان‌های A/B به شما امکان می‌دهد دو نوع از اعلان‌های یکسان را با عنوان و محتوای متفاوت ایجاد کنید. سپس، الگوریتم ارزیابی می کند که کدام یک بهتر عمل می کند.

در همین حال، آمارهای پیشرفته به شما کمک می‌کند تا ببینید کدام اعلان‌ها با نرخ کلیک در زمان واقعی بیشتر درگیر هستند.

PushAlert یک طرح رایگان برای وب سایت هایی با 3000 مشترک ارائه می دهد. برنامه های پریمیوم آن شروع می شود 12 دلار در ماه برای 3000 مشترک امکان افزایش سقف مشترک برای تمامی طرح ها با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد.

ویژگی های کلیدی

  • ادغام ووکامرس
  • پیام خوش آمدگویی سفارشی
  • اعلان A/B

دانلود

درباره وردپرس بیشتر بدانید

وردپرس چیست؟
روش ورود به وردپرس
روش کپی کردن صفحات و پست ها روی وردپرس
روش حذف وردپرس
روش استفاده از وارد کننده وردپرس
راهنمای طبقه بندی وردپرس
راهنمای ویرایش های وردپرس

نتیجه

اعلان‌های فشاری وردپرس یک راه عالی برای به‌روز نگه داشتن مشترکین شما با جدیدترین انتشارات، افزایش شناخت برند شما و افزایش تبدیل است.

مختصر بودن پیام و ظاهر چشم نواز آن‌ها، اعلان‌های فشاری را در دسترس‌تر و کاربردی‌تر می‌کند و در نتیجه کانال بازاریابی مؤثرتری ایجاد می‌کند.

برای افزودن این قابلیت به سایت وردپرس خود، یک افزونه اعلان فشار نصب کنید. ما نگاهی به هفت افزونه اعلان‌های فشار وردپرس انداخته‌ایم که عبارتند از:

  • PushEngage
  • OneSignal
  • وبپشر
  • اعلان‌های فشار کامل
  • WonderPush
  • Push Monkey Pro
  • PushAlert

به یاد داشته باشید که اعلان های فشار زیادی برای مشترکین خود ارسال نکنید. آنها را ساده و جذاب نگه دارید و بازدیدکنندگان شما حتما آنها را بررسی خواهند کرد.