وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

تحقیق کلمات کلیدی 101: هر آنچه که باید بدانید

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


تحقیق کلمات کلیدی 101: هر آنچه که باید بدانید

کلمات کلیدی در اصل پل ارتباطی بین وب سایت و موتور جستجو هستند. آنها چیزی هستند که به موتور جستجو کمک می کنند تا تشخیص دهد که سایت شما در مورد چه چیزی است و زمانی که یک عبارت یا عبارت خاص توسط کاربر جستجو می شود چقدر مرتبط است. یک موتور جستجو پایگاه داده ای از وب سایت ها را نگه می دارد که آنها را تحت برچسب ها/موضوعات مناسب قرار داده اند تا بتوانند نتایج سریعی تولید کنند. با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی مناسب می توانید مطمئن شوید که شانس بسیار بیشتری برای حضور در SERP ها دارید. با این حال… صدها گزینه در مورد کلمات کلیدی می تواند وجود داشته باشد. بنابراین چگونه می دانید که کدام یک را باید بهینه کنید؟ تحقیق کلمات کلیدی قانون کلی این است که به دنبال کلمات کلیدی باشید که حجم جستجوی بالایی دارند (به این معنی که وب سایت شما فرصت های بیشتری در SERP ها خواهد داشت) اما روی مقیاس پایین رقابت (به این معنی که شما برای یک قطعه از پاک با چند شرکت بزرگ مبارزه نخواهید کرد). ما کمی بعد در مقاله به روش انجام این کار خواهیم پرداخت. ابتدا، بیایید نگاهی به معنای بهینه سازی کلمات کلیدی بیندازیم…

نکات بهینه سازی کلمات کلیدی

اکنون وقتی به بهینه سازی کلمه کلیدی فکر می کنید، ممکن است وسوسه شوید که کلمه کلیدی انتخابی خود را تا آنجا که ممکن است در محتوای خود قرار دهید. این ممکن است چند سال قبل کارساز بوده باشد، اما اکنون، پر کردن کلمات کلیدی یک نه-نه بزرگ است! هنگام افزودن کلمه کلیدی خود، باید تا حد امکان طبیعی باشد. اما چند مکان وجود دارد که می‌خواهید مطمئن شوید این اتفاق می‌افتد. سه مکان مهم برای بهینه سازی عبارتند از:

  • در ابتدای تگ عنوان شما؛
  • توضیحات متا شما؛
  • 50 تا 100 کلمه اول در محتوای شما.

و هنوز راه‌های دیگری برای بهینه‌سازی کلمات کلیدی وجود دارد که در رتبه‌بندی وب‌سایت‌تان به شما کمک می‌کند:

  • تگ های جایگزین تصویر شما (ترجیحاً اولین تصویر روی را page)
  • در pageآدرس اینترنتی
  • حداقل در یکی از زیر عنوان های شما؛
  • 2-3 بار (یا بیشتر بسته به روی تعداد کلمات شما) در سراسر محتوا.

همانطور که می بینید کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی کامل کلمه کلیدی و در عین حال طبیعی نگه داشتن محتوای خود انجام دهید.

انواع کلمه کلیدی

انواع کلمات کلیدی که تصمیم به استفاده از آنها دارید روی وب سایت شما تعیین می کند که آیا بازدیدکنندگانی را جذب می کنید که می توانند بیشترین ارزش را به شما ارائه دهند یا خیر. هفت نوع کلمه کلیدی وجود دارد که باید در مورد آنها بیاموزید:

1. کلمات کلیدی عمومی (با نام مستعار Short-Tail)

کلمات کلیدی عمومی یک موضوع را جدا می کنند، اما جزئیات بیشتری دریافت نمی کنید. معمولاً به عنوان کلمات کلیدی “دم کوتاه” شناخته می شوند. به عنوان مثال: “کفش”، “جاروبرقی” یا “کتاب”. شما باید از این نوع کلمات کلیدی دوری کنید زیرا رقابت معمولاً بسیار زیاد است و شما هیچ ایده ای در مورد هدف جستجو ندارید بنابراین تبدیل ها به طور کلی بسیار کم هستند.

2. کلمات کلیدی برند

کلمات کلیدی برند کاملاً توضیحی هستند. آنها شامل یک کلمه کلیدی مربوط به نام تجاری محصول هستند، به عنوان مثال: “کفش آدیداس”، “جاروبرقی دایسون”، “کتاب هری پاتر”. آنها یک قدم بالاتر از یک کلمه کلیدی عمومی هستند اما هنوز مشخص نیست که هدف از جستجو چیست.

3. کلمات کلیدی گسترده

کلمات کلیدی گسترده امیدوارکننده تر هستند. آنها سطح خوبی از ترافیک را ارائه می دهند و رقابت بسیار کمتری دارند. معمولاً جستجوگر تصمیم گرفته است که به دنبال چه چیزی است، اما ممکن است فقط یک ایده تقریبی داشته باشد. به عنوان مثال: «کفش دویدن»، «جاروبرقی عمودی»، «کتاب‌های کودکان». اینها هنوز برای تفسیر کمی باز هستند، اما جستجو دقیق تر است.

4. کلمات کلیدی دقیق

کلمات کلیدی دقیق نشان می دهد که جستجوگر دقیقاً می داند که در تلاش برای یافتن چه چیزی است. این نوع کلمات کلیدی برای بهینه سازی مناسب هستند زیرا معمولاً به خوبی تبدیل می شوند و حجم جستجوی بالایی دارند. به عنوان مثال: «بهترین کفش‌های دویدن»، «بررسی‌های جاروبرقی»، «کتاب‌های توصیه‌شده برای کودکان». اما با کلمات کلیدی دقیق مشکلی وجود دارد: آنها رقابت زیادی دارند.

5. کلمات کلیدی دم بلند

به نظر من، کلمات کلیدی دم بلند بهترین نوع کلیدواژه برای تمرکز هستند روی. آنها معمولاً حجم جستجوی کمتری دارند، به این معنی که رقابت کمتری دارند اما سطح تبدیل واقعاً بالایی دارند. به عنوان مثال: «کدام کفش‌های دویدن برای ماراتن بهترین هستند»، «جاروبرقی عمودی با سیم جمع‌شونده»، «کدام کتاب‌های کودکان برای سنین ۸ تا ۱۰ سال بهترین هستند». کلمات کلیدی دم بلند تعادل مناسبی بین رقابت، تبدیل و ترافیک دارند.

6. کلمات کلیدی خریدار

کلمات کلیدی خریدار یک کلمه ضمیمه خواهند داشت که به جستجوگر نشان می دهد که آماده جدا شدن از پول نقد خود است. به عنوان مثال: «کفش دویدن آدیداس بخرید»، «تخفیف جاروبرقی دایسون»، «کوپن کتاب کودک». اگر این با مدل کسب و کار شما مطابقت دارد، بهینه سازی برای کلمات کلیدی خریدار می تواند یک حرکت واقعا هوشمندانه باشد.

7. کلمات کلیدی تایر کیکر

کلمات کلیدی Tire Kicker معمولاً نشان می‌دهند که کاربر کسی نیست که به هر حال برای شما مفید باشد (مگر اینکه با استراتژی کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.) به عنوان مثال: «کفش دویدن رایگان»، «تبادل جاروبرقی Dyson»، «دانلود کتاب‌های کودکان». ” معمولاً کلمه ای به کلمه کلیدی متصل می شود که نشان می دهد به دنبال خرج کردن پول نیستند.

بسته بندی

در این مقاله، ما بررسی کردیم که کلمات کلیدی چیست، چرا آنها مهم هستند و چگونه تحقیق کلمات کلیدی برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است. ما بهترین مکان ها را برای بهینه سازی کلمات کلیدی شما بررسی کردیم روی وب سایت شما بدون توسل به پر کردن کلمات کلیدی و اکنون هفت نوع کلیدواژه مورد استفاده را می شناسید، به این معنی که می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع برای کسب و کار شما بهترین است.

(برچسب‌ها برای ترجمه )طول طولانی



منتشر شده در 1402-12-31 19:09:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید