WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: کدام یک را انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به توسعه یک سایت وردپرسی کارآمد و تبدیل کننده می رسد، سرعت بسیار مهم است. مطالعات نشان داده است که کاربران سایتی را که در عرض دو ثانیه بارگذاری نمی شود رها می کنند. اگرچه ابزارهای ذخیره سازی متعددی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش عملکرد سایت شما کمک کند، تصمیم گیری اینکه کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد می تواند دشوار باشد.

دو رقیب اصلی برای بهترین افزونه کش وردپرس عبارتند از:

  1. مجموع کش W3: راه حلی با ویژگی های سنگین، دارای مجموعه وسیعی از تنظیمات برای پیکربندی دقیق حافظه پنهان سایت شما.
  2. WP Super Cache: گزینه ای ساده تر اما نه کمتر قدرتمند که برای وب سایت های پربازدید مناسب است.

در این مقاله دلایلی را توضیح خواهیم داد که چرا استفاده از افزونه کش وردپرس یک حرکت هوشمندانه است. در مرحله بعد، مقایسه سر به سر WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache را ارائه خواهیم داد. شروع کنیم!

WP Super Cache و W3 Total Cache هر دو افزونه‌های کش وردپرس هستند که با ذخیره کردن صفحات و ارائه سریع‌تر آنها، عملکرد وب سایت را بهبود می‌بخشند. تفاوت اصلی در رویکرد آنها به حافظه پنهان است. WP Super Cache فایل های HTML ایستا صفحات را تولید می کند، در حالی که W3 Total Cache چندین روش کش را ارائه می دهد. page، پایگاه داده، اشیاء و کش کردن مرورگر. WP Super Cache برای سایت‌های با ترافیک متوسط ​​ساده‌تر و مناسب‌تر است، در حالی که W3 Total Cache برای سایت‌های پیچیده با ترافیک بالا، جامع‌تر و بهتر است.

افزونه کش روی سایت وردپرس شما

قبل از تجزیه و تحلیل WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache، مهم است که مشخص کنید کش چیست و چه کاری می تواند برای سایت شما انجام دهد. اساسا، یک ‘حافظه پنهانیک منطقه دسترسی موقت با سرعت بالا است. این اطلاعات اخیراً استفاده شده را ذخیره می کند، بنابراین می توان به سرعت در زمان بعدی به آنها دسترسی داشت. به این ترتیب، حافظه پنهان می تواند برای ذخیره و نمایش یک نسخه «ایستا» از محتوای سایت شما برای بازدیدکنندگان استفاده شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که کش برای سایت شما مفید است. می تواند:

  • بهبود قابل توجه سرعت و عملکرد: این به این دلیل است که کش کردن فایل‌های با دسترسی مکرر را قادر می‌سازد از یک حافظه پنهان پراکسی واکشی شوند، که بسیار سریع‌تر است. process به جای واکشی فایل ها از یک سرور داده راه دور.
  • مصرف پهنای باند سایت خود را کاهش دهید: این به معنای تراکم شبکه کمتر و (به طور بالقوه) صرفه جویی در پول بیشتر است.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما همیشه در دسترس است: به عنوان مثال، اگر سایت شما به دلیل خرابی شبکه دچار قطعی شود، محتوای ذخیره شده در حافظه پنهان همچنان می تواند به بازدیدکنندگان نشان داده شود.
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) را بهبود بخشید: از آنجایی که موتورهای جستجو از سرعت به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده کنید، کاهش تأخیر سایت شما می تواند به نفع شما باشد.
  • بار را کاهش دهید روی سرور میزبان شما: این کار علاوه بر بهبود سرعت، می تواند حافظه سرور را نیز آزاد کند.

با توجه به مزایای بسیاری که در کش process فوق العاده آسان WP Super Cache و مجموع کش W3 دو تا از بهترین و منعطف ترین گزینه ها هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache را بررسی کنیم و ببینیم کدام افزونه برتر است.

WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: Differences

در بخش بعدی، تفاوت های کلیدی بین WP Super Cache و W3 Total Cache را بررسی خواهیم کرد. همچنین در مورد چگونگی عملکرد هر کدام از نظر نصب، ویژگی‌های اصلی، قیمت‌گذاری و پشتیبانی بحث خواهیم کرد.

WP Super Cache: نمای کلی

بیایید با نگاهی دقیق تر به WP Super Cache شروع کنیم:

تصویر هدر افزونه WP Super Cacheتصویر هدر افزونه WP Super Cache

WP Super Cache توسط اتوماتیک، شرکت سازنده وردپرس. این به شما امکان می دهد فایل های HTML ایستا را ایجاد کنید که سرور وب شما می تواند برای بازدیدکنندگان وب سایت شما نمایش دهد. این یک جایگزین بسیار سریعتر برای پردازش وردپرس است اسکریپت های پی اچ پی، که می تواند پرهزینه و همچنین زمان بر باشد.

WP Super Cache دارای سه روش برای ارائه فایل های کش شده است. «متخصص»، سریع‌ترین روش، می‌تواند به اطمینان حاصل شود که سایت شما تحت فشار ترافیک سنگین عملکرد خوبی دارد (که آن را برای مقیاس‌پذیری مفید می‌کند). روش “Simple” چندان سریع نیست، اما به فایل‌ها اجازه می‌دهد تا با بخش‌هایی ارائه شوند پویا باقی بماند. آخرین روش، “Caching WP-Cache”، به کاربرانی که وارد سیستم شده اند پاسخ می دهد. این تضمین می کند که هنگام انجام اقدامات عملکرد قابل اعتمادی دریافت می کنند روی سایت شما.

از آنجایی که WP Super Cache ساده، نسبتا سبک و پیکربندی آسان است، برای کسانی که نسبتاً تازه وارد وردپرس هستند مناسب است. همچنین می تواند با شبکه تحویل محتوای وردپرس (CDN) شما همگام شود، به این معنی که می توانید سرعت سایت خود را بیشتر افزایش دهید.

W3 Total Cache: نمای کلی

حالا بیایید W3 Total Cache را معرفی کنیم:

W3 Total Cache Plugin Image HeaderW3 Total Cache Plugin Image Header

درست مانند WP Super Cache، W3 Total Cache می تواند به راحتی با CDN شما ادغام شود. با این حال، پهنای باند را نیز صرفه جویی می کند کوچک سازی و فشرده سازی فایل های سایت شما در واقع، تنظیمات فشرده سازی و رندر همه کاره این افزونه می تواند به طور کلی بهبود یابد سرعت و عملکرد 10 برابر. همچنین دارای ویژگی هایی برای کاهش قابل توجه زمان دانلود است روی سایت شما، باعث افزایش بیشتر تجربه کاربر در process.

W3 Total Cache با WP Super Cache در وب بودن آن متفاوت است host اگنستیک. این بدان معناست که بدون در نظر گرفتن ارائه دهنده میزبانی شما، می تواند به عنوان یک راه حل کش قابل اعتماد عمل کند. در مقایسه، WP Super Cache بهتر عمل می کند روی سرورهای کم مصرف

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش تغییر لوگو در وردپرس: با استفاده از Customizer، Template Editor و Custom CSS

با توجه به تنظیمات متعدد آن برای کمینه سازی جاوا اسکریپت و برگه سبک سفارشی (CSS) فایل ها و همچنین آن قابلیت کش کردن اشیا، W3 Total Cache برای کاربران پیشرفته تر مناسب تر است. همچنین اگر در حال توسعه یک سایت وردپرسی هستید که عمدتاً جمعیت شناسی کاربران تلفن همراه را هدف قرار می دهد، مناسب است، زیرا از کش کردن برای پشتیبانی می کند. صفحات موبایل تسریع شده (AMP).

در ادامه نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های W3 Total Cache در مقابل WP Super Cache خواهیم انداخت. ابتدا بیایید ببینیم که هر افزونه کش وردپرس چقدر کاربرپسند است.

WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: سهولت نصب

مانند هر افزونه وردپرس، می توانید WP Super Cache یا W3 Total Cache را با پیمایش به آن نصب کنید افزونه ها > افزودن جدید در داشبورد شما سپس، به سادگی نام افزونه ای را که می خواهید نصب کنید در نوار جستجو وارد کنید. کلیک روی الآن نصب کن، و فراموش نکنید فعال کنید پلاگین زمانی که آن گزینه ظاهر می شود:

افزونه های وردپرس جدید را اضافه می کنند page نمایش دادنافزونه های وردپرس جدید را اضافه می کنند page نمایش دادن

با وجود این موضوع، بیایید ببینیم که چگونه این افزونه ها از نظر راه اندازی منحرف می شوند. ما با W3 Total Cache شروع می کنیم.

متوجه خواهید شد که وقتی W3 Total Cache را نصب و فعال می کنید، منوی جدیدی به نام کارایی در داشبورد شما ظاهر می شود. برای تکمیل تنظیمات افزونه، باید به آن بروید عملکرد > تنظیمات عمومی، و سپس راه خود را از طریق هر تنظیمات انجام دهید روی پیشنهاد. انتخاب کنید تمام تنظیمات را ذخیره کنید برای هر گزینه زمانی که از پیکربندی انتخابی خود راضی هستید:

صفحه تنظیمات کلی حافظه پنهان W3صفحه تنظیمات کلی حافظه پنهان W3

این process می‌تواند دلهره‌آور باشد، به‌ویژه اگر در حافظه پنهان تازه کار هستید. خوشبختانه W3 Total Cache یک حافظه اختصاصی دارد سوالات متداول (FAQ) ویکی که بینش هایی را در مورد روش بهترین پیکربندی افزونه برای سایت خود ارائه می دهد.

در مقایسه، راه اندازی process برای WP Super Cache بسیار ساده تر است. وقتی افزونه را نصب و فعال کردید، به تنظیمات > WP Super Cache در داشبورد شما شما باید دو گزینه ساده برای تبدیل کش مشاهده کنید روی یا خاموش انتخاب در حافظه پنهان روشن است گزینه را بزنید وضعیت به روز رسانی را فشار دهید، و همه چیز آماده خواهید شد:

صفحه تنظیمات WP Super Cacheصفحه تنظیمات WP Super Cache

برای این دور از WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache، کاملاً واضح است که اولی ظاهر می شود روی بالا. با این حال، این به این دلیل است که WP Super Cache به اندازه گزینه جایگزین دارای ویژگی نیست، و بیشتر برای ذخیره سازی ساده برای سرورهای کم مصرف مناسب است.

WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: ویژگی ها

در زیر هود، هر دو پلاگین ویژگی های قوی را برای کمک به بهبود عملکرد وب سایت و تجربه کاربر ارائه می دهند. نکته اصلی تفاوت به همه کاره بودن این ویژگی ها و روش پیکربندی آنها برای پاسخگویی به نیازهای کش سایت شما مربوط می شود.

باز هم با W3 Total Cache شروع می کنیم. برخی از ویژگی های کلیدی این افزونه عبارتند از:

  • کوچک سازی برای انواع فایل های متعدد (HTML CSS، جاوا اسکریپت) و پایگاه های داده.
  • قابلیت وارد کردن پیوست های پست به طور مستقیم به CDN یا کتابخانه رسانه وردپرس.
  • کش مرورگر از طریق قسمت Cache-Control General-header.
  • پشتیبانی کامل از موبایل
  • ذخیره سازی نتایج جستجو و اشیاء پایگاه داده.
  • پشتیبانی CDN

چند مزیت عمده وجود دارد که W3 Total Cache نسبت به WP Super Cache دارد. اولین مورد این است که نسخه پریمیوم گواهینامه های لایه سوکت ایمن (SSL) را ارائه می دهد که ابعاد بیشتری از امنیت را به داده های ذخیره شده شما اضافه می کند. گواهینامه های SSL همچنین می توانند در بهبود سئو سایت وردپرس شما نقش داشته باشند.

همانطور که لمس کردیم روی پیش از این، یکی دیگر از مزیت های اصلی W3 Total Cache این است که می تواند اسکریپت را در صفحات موبایل شتاب (AMP) درج کند. این می تواند اطمینان حاصل شود که عملکرد سایت شما برای کاربرانی که از دستگاه های تلفن همراه خود به سایت شما دسترسی دارند بهینه شده است.

در نهایت، باید اشاره کنیم که نقطه قوت اصلی W3 Total Cache در ویژگی های پیش کش آن است. شما به راحتی می توانید فواصل زمانی که در آن کش انجام می شود را تنظیم کنید روی سایت شما، هر دو روی دیسک یا در حافظه.

حالا بیایید حرکت کنیم روی به WP Super Cache. برخی از ویژگی های کلیدی این افزونه عبارتند از:

  • گسترده mod_rewrite قابلیت های کش استاتیک (که به طور قابل توجهی سریعتر از کش HTML تولید شده توسط PHP است.)
  • خودکار page فشرده سازی
  • توابع اولیه زمان بندی حافظه پنهان.
  • پشتیبانی CDN
  • کاربر پسند export قابلیت ها، به شما امکان می دهد تنظیمات کش خود را به راحتی به سایت های دیگر منتقل کنید.
  • پشتیبانی از دستگاه تلفن همراه

WP Super Cache دارای برتری بیش از W3 Total Cache در چند زمینه مهم است. برای یکی، می توانید تنظیمات آن را برای تغییر ترتیب بارگذاری افزونه های وردپرس خود پیکربندی کنید. این بدان معنی است که می توانید مهم ترین پلاگین های مرتبط با کاربر خود را برای بارگذاری سریع نور اولویت بندی کنید و تجربه کاربری را بهبود بخشید. process.

با این حال، برای این دور از W3 Total Cache در مقابل WP Super Cache، باید برد را به W3 Total Cache بدهیم. اگرچه بسیاری از ویژگی‌های آن می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما اگر به درستی استفاده شود، عملکرد بسیار خوبی به سایت شما می‌دهند. اگر در حال توسعه یک سایت وردپرس تجاری یا تجارت الکترونیک هستید، این امر به ویژه مهم است.

WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: قیمت گذاری

اگرچه WP Super Cache یک افزونه کش وردپرس نسبتاً قدرتمند است که می‌تواند به سایت‌های پربازدید پاسخ دهد، اما کاملاً رایگان است. با توجه به WP Super Cache مرتباً رتبه بالایی دارد در میان گزینه های برتر افزونه کش وردپرس، اگر بودجه محدودی دارید اما همچنان به یک راه حل قابل اجرا نیاز دارید، انتخاب خوبی است.

نسخه رایگان W3 Total Cache همچنین دارای مجموعه ای عالی از ویژگی ها و همچنین یک چارچوب قابل توسعه است. این به طور کامل با نرم افزار افزایش عملکرد از سازگار است Cloudflare و یادگار جدید، به همان خوبی افزونه WPML (اجازه می دهد به راحتی برای سایت های چند زبانه ترجمه شود)

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  13 بهترین تم وردپرس برای استارتاپ ها (امتیاز برای سال 1403)

W3 Total Cache Pro (موجود با قیمت 99 دلار) بسیاری از ویژگی های اضافی را ارائه می دهد. این شامل:

  • ذخیره قطعه این قابلیت‌های کش را به اجزای سایت پویا (یعنی نمایه کاربر وارد شده به سیستم) گسترش می‌دهد. page ویرایش ها یا یک محصول تجارت الکترونیکی page).
  • چارچوب توسعه انحصاری: اشخاص ثالث می توانند مشارکت داشته باشند و مشکلات را عیب یابی کنند روی سایت شما، بدون نیاز به دسترسی توسعه دهنده اصلی. به نوبه خود، این می تواند به طور قابل توجهی سایت شما را کاهش دهد و همچنین عملکرد کلی را افزایش دهد.
  • سازگاری Genesis Framework: W3 Total Cache Pro می‌تواند ذخیره‌سازی تکه تکه‌شده را برای این کار ارائه دهد قالب وردپرس بسیار قدرتمند، افزایش سرعت بارگیری کلی تا 60٪.

علاوه بر امتیازات ارائه شده توسط W3 Total Cache Pro، کاربران امکان خرید دارند راه حل های ویژه ویژه برای افزونه اینها شامل ممیزی عملکرد، خدمات عیب یابی و یک سرویس کامل پیکربندی افزونه است. قیمت این راه حل ها از 250 تا 350 دلار متغیر است.

هنگامی که WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache را از نظر هزینه مقایسه می کنید، بهترین انتخاب به این بستگی دارد که چه نوع سایت وردپرسی را می خواهید توسعه دهید. اگر یک وب سایت ساده برای تبلیغ کسب و کار خود راه اندازی می کنید، که به حداقل تعامل کاربر نیاز دارد، WP Super Cache می تواند به عنوان یک راه حل کارآمد و مقرون به صرفه عمل کند.

با این حال، اگر سایت شما (یا شبکه چند سایتی) دارای انواع ویژگی های تجارت الکترونیکی است، ارزش سرمایه گذاری در راه حل های ذخیره سازی تکه تکه شده توسط W3 Total Cache Pro را دارد. همچنین اگر به دنبال افزایش بیشتر عملکرد سایت خود از طریق CDN هستید، این یک راه حل عالی است آینه کاری.

WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: پشتیبانی

حمایت عامل اصلی است که باید در هنگام تصمیم گیری در نظر گرفت روی بهترین افزونه کش وردپرس برای نیازهای شما. اغلب، تصمیم‌گیری در مورد ویژگی‌های کش خاص برای سایت شما دشوار است (به ویژه اگر با اصطلاحات مربوطه آشنا نباشید).

خبر خوب این است که WP Super Cache و W3 Total Cache به خوبی پشتیبانی می شوند. علاوه بر اینکه به طور منظم به روز می شود انجمن های پشتیبانی روی WordPress.org، هر دو گزینه توسط بخش سوالات متداول جامع پشتیبانی می شوند.

بیایید با نگاهی به پیشنهادات پشتیبانی WP Super Cache شروع کنیم. پس از نصب، فعال کردن و باز کردن افزونه، فوراً یک علامت را مشاهده خواهید کرد کمک خواستن؟ منو:

WP Super Cache به کمک نیاز دارید؟  منوWP Super Cache به کمک نیاز دارید؟  منو

از این منو می‌توانید فوراً به ویژگی‌های پشتیبانی اولیه افزونه دسترسی پیدا کنید. جدا از سوالات متداول page و انجمن پشتیبانی نیز اختصاص داده شده است برگه اشکال زدایی. این ویژگی مفید به شما امکان می دهد یک آدرس IP را برای اشکال زدایی افزونه وارد کنید و همچنین حافظه پنهان خود را طوری تنظیم کنید که هنگام تشخیص خطا، داده ها را پاک کند.

این WordPress.org page برای WP Super Cache همچنین حاوی خلاصه مفیدی از تنظیمات توصیه شده است. اگر برای سایت خود نیاز به ذخیره سازی خاصی ندارید، این کار مفید است.

طبیعتاً، چون W3 Total Cache دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به WP Super Cache است سوالات متداول و انجمن پشتیبانی بسیار گسترده تر است. همچنین راهنماهای آنلاین زیادی برای پیکربندی بهینه این افزونه کش وردپرس قوی وجود دارد تا در بهترین عملکرد اجرا شود.

هنگامی که شروع به کاوش در تنظیمات متعدد W3 Total Cache می کنید، ممکن است با مسائل پیچیده ای که مربوط به راه اندازی سایت خود است، مواجه شوید. برای کمک به شما در رسیدگی سریع به این مشکلات، این افزونه ارائه می دهد پاسخ پشتیبانی Premium (اگرچه قیمت آن نسبتاً سنگین است، 250 دلار).

هنگامی که WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache از نظر پشتیبانی در نظر گرفته می شود، گزینه دوم ظاهر می شود روی بالا. حتی اگر ممکن است مجبور باشید برای پشتیبانی ممتاز هزینه کنید، W3 Total Cache به شما امکان می‌دهد مسائل پیچیده را سریع و قابل اعتماد (بدون نیاز به مطالعه اسناد طولانی) حل کنید. همچنین شامل یک گزینه رایگان برای ارسال گزارش اشکال است.

WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: The Final Verdict

انتخاب افزونه کش وردپرس برای نصب به طور طبیعی به اندازه و پیچیدگی سایت شما بستگی دارد. به این ترتیب، منصفانه نیست که هر یک از این دو راه حل را بهترین افزونه کش وردپرس بنامیم.

W3 Total Cache از نظر عملکرد، پشتیبانی، ویژگی ها و ادغام با نرم افزارهای افزایش عملکرد روی بالا. با این حال، اگر به دنبال یک راه حل ذخیره سازی ساده، قابل اعتماد و رایگان هستید (که همچنان به شما امکان می دهد از ادغام CDN بهره مند شوید) WP Super Cache بهترین گزینه است.

لازم به ذکر است که یکی از مزیت های کلیدی W3 Total Cache نسبت به WP Super Cache سازگاری است. در حالی که W3 Total Cache باید با هر وب کار کند host و موضوع، مسائل گزارش شده است با WP Super Cache از هر دو جنبه.

در مجموع، هنگام در نظر گرفتن WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache، باید به دومی برتری دهیم – به شرطی که زمان کافی برای آشنایی با ویژگی های متعدد آن را داشته باشید.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache: کدام یک را انتخاب کنیم؟ 16

نتیجه

همانطور که دیدیم، اگر می‌خواهید با پیکربندی هر تنظیمات برای رفع نیازهای خود، از حداکثر کنترل بر روی کش وب سایت خود لذت ببرید، W3 Total Cache احتمالاً ابزاری برای شماست.

اگر راه‌حلی ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه می‌خواهید که بتوانید به سرعت آن را راه‌اندازی و اجرا کنید، WP Super Cache هنوز هم ارزش بررسی دارد. ما همچنین پیشنهاد می کنیم گزینه های ذخیره سازی دیگر برای وردپرس مانند LiteSpeed ​​Cache را بررسی کنید.

آیا در مورد WP Super Cache در مقابل W3 Total Cache سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

سوالات متداول W3 Total Cache

W3 Total Cache چیست؟

افزونه W3 Total Cache WordPress به وب‌سایت‌های وردپرسی کمک می‌کند سریع‌تر بارگیری شوند و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهند. با استفاده از کش و یکپارچه سازی شبکه تحویل محتوا، به بهبود عملکرد سرور میزبانی سایت کمک می کند.

آیا باید از W3 Total Cache استفاده کنم؟

W3 Total Cache یک افزونه عالی برای کسانی است که می خواهند بارگذاری تنبل را در وب سایت وردپرس خود معرفی کنند.

چگونه یک خطای کش کل W3 را برطرف کنم؟

برای حل خطاهای E3 Total Cache می‌توانید چند چیز را امتحان کنید: سعی کنید افزونه را حذف و دوباره نصب کنید، حافظه پنهان را پاک کنید، فایل htaccess. سایت خود را بررسی کنید، فایل‌ها و پوشه‌های wp-content سایت خود را حذف کنید، یا فایل‌های کش شده را از خود حذف کنید. شبکه تحویل محتوا، اگر از آن استفاده می کنید.