وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

4 روش برای استخراج محتوای وب سایت از مشتری

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


4 روش برای استخراج محتوای وب سایت از مشتری

در یک دنیای عالی، همه ما قبل از اینکه یک قاب سیمی را لمس کنیم، تمام محتوای مورد نیاز خود را داریم. روی کاغذ یا غیره نفرت برای لورم اپیسوم واقعی است، و من می‌دانم چرا، اما این یک واقعیت ساده است که ما انجام می‌دهیم نه در یک دنیای کامل زندگی کنید مشتریان اغلب آماده ارائه پیش پرداخت هستند، اما در واقع هنوز برای ساخت سایت آماده نیستند. اگر در این موقعیت قرار گرفتید (و این اتفاق در ابتدای کار شما زیاد خواهد افتاد)، باید به مشتری خود کمک کنید تا آماده شود. و اگر نویسنده کپی را استخدام نکردند، باید به آنها کمک کنید تا خودشان محتوا را بنویسند.

1. به آنها محدودیت بدهید

اگر مشتری شما محتوای خود را می نویسد، ممکن است لازم باشد به او گفته شود که چه چیزی بنویسد. بیشتر مردم ذاتا نویسنده نیستند. این مهارتی است که تقریباً همه می توانند آن را بیاموزند، اما نیاز به انجام دادن دارد، چه استعداد ذاتی برای آن داشته باشید یا نه. وقتی به اکثر مردم گفته می شود که برای یک وب سایت محتوایی بنویسند، احتمالاً برای مدتی به صفحه خالی خیره می شوند. بیشتر مردم ذاتاً نویسنده نیستند (/pullquote) سپس، با تردید، ممکن است شروع به انتخاب حروف کنند. روی کیبوردشان یکی یکی این یک اسلوگ خواهد بود، اما آنها اولین جمله بزرگ را خواهند داشت: «سلام! به خانه خوش آمدید page از وب سایت ما.” و سپس آنها ممکن است یک سری مطالب بنویسند که برای “درباره ما” مناسب تر باشد. page. مردم مدت‌هاست که این استدلال را مطرح کرده‌اند که آزادی خلاقانه کامل باعث طراحی خوب نمی‌شود. محدودیت ها انجام می دهند. محدودیت ها ما را مجبور به حل مشکلات می کنند، اما به ما جهت و هدف نیز می دهند. بله، به این معنی است که برخی از برنامه ریزی ها و استراتژی های وب سایت خود را برای آنها انجام می دهند، اما هیچ کس نگفته است که شما باید این کار را رایگان انجام دهید.

2. قبل از اینکه بنویسند، روند را با آنها مرور کنید

حتی دستورالعمل هایی مانند، “خوب، شما به یک پاراگراف متن مقدماتی برای خانه نیاز دارید page” ممکن است برای افرادی که با نوشتن کپی وب سایت آشنایی ندارند کمی مبهم باشد. گرفتن روی اسکایپ، یا حتی شخصاً با آنها ملاقات کنید تا مشتری خود را از طریق برنامه‌ای که برای وب‌سایت آنها در نظر گرفته‌اید، راهنمایی کنید (ممکن است وایرفریم یا نمونه‌های اولیه دیگر در اینجا مفید باشند)، و نمونه‌هایی از آنچه ممکن است بگویند به آنها ارائه دهید. همچنین حتما به آنها بگویید که برای هر کدام چقدر محتوا در نظر گرفته شده است page، page بخش یا عنصر UI. اگر فقط یک یا دو جمله مناسب است، مطمئن شوید که آنها این را می دانند. اگر می توانند دیوانه شوند روی “درباره ما” page، مطمئن شوید که آنها نیز این را می دانند. و بله، دادن فضایی برای دیوانه شدن به آنها احتمالا ایده خوبی است. همه می خواهند همینگوی درونی خود را رها کنند و اگر «درباره» page به همان اندازه طولانی و آزاردهنده می شود پیرمرد و دریا، این بهایی است که ما برای روابط خوب با مشتریان خود می پردازیم. همانطور که دستورالعمل های خود را مرور می کنید، آنها را یادداشت کنید و آنها را از طریق ایمیل برای مرجع برای مشتری خود ارسال کنید. به این ترتیب، آنها همیشه می دانند که برنامه چیست. حداقل برای این بیت ساعتی شارژ کنید.

3. پیش بروید و کمی آنها را آزار دهید

تا به حال شده است که مشتری به شما مهلت بدهد و بعد ناپدید شود؟ شما هیچ تعهدی ندارید که آن را دراز کشیده بگیرید. اکنون، آنها ممکن است مشغول باشند و اولویت های قانونی دیگری داشته باشند. اگر به شما گفتند یکی از اعضای خانواده بیمار است، فقط برای مدتی برای مشتری دیگر کار کنید. اما اگر فقط ناپدید شوند روی شما، از یادآوری هر چند وقت یکبار به آنها نترسید. آنها ممکن است واقعاً فراموش کنند و به یادآوری نیاز داشته باشند. حتی اگر آنها را فراموش نکرده باشند، ممکن است به کمی انگیزه نیاز داشته باشند. و بله، ممکن است کمی آنها را آزار دهید، اما مشتریان باید به وقت شما نیز احترام بگذارند. اگر آنها نتوانند حتی یک پروژه را به پایان برسانند، احتمالاً یک رابطه طولانی مدت وجود ندارد روی the table(/pullquote) حالا هر روز به آنها ایمیل ندهید. این بیش از حد است. یک ایمیل در هفته برای شروع باید خوب باشد، و همیشه می توانید با نزدیک شدن به ضرب الاجل این تعداد را افزایش دهید. اگر آنها به شما ایمیلی را با چیزی مانند “متشکرم، من کار می کنم.” روی آن!»، یا، «به خاطر خدا لطفا بس کن، من دارم کار می کنم روی آن!»… می توانید با خیال راحت برای مدتی از ارسال ایمیل به آنها خودداری کنید. زیاد نگران آزارشان نباشید. اگر نتوانند حتی یک پروژه را به پایان برسانند، احتمالاً یک رابطه طولانی مدت وجود ندارد روی میز.

4. از نرم افزار استفاده کنید تا همه چیز را کمی آسان تر کنید

البته، همه اینها کمی کار منصفانه است. شما می توانید خودکار process با این حال، فقط کمی محتوا را از مشتریان خود دریافت کنید. اگر بودجه‌ای برای یک محصول دیگر SAAS دارید، می‌توانید امتحان کنید دام محتوا. شما به معنای واقعی کلمه فقط فرم هایی را تنظیم می کنید که به طور خاص محتوای مورد نیاز خود را درخواست می کنند. می‌توانید محدودیت‌های کاراکتری را وارد کنید و اساساً اطلاعات مورد نیاز را با انواع ورودی‌ها تعریف کنید. شما محدودیت می خواهید؟ آنها دارای محدودیت‌ها و یادآوری‌های ایمیل خودکار هستند. اکنون نقطه ضعف این نرم افزار هزینه آن است. در زمان نوشتن این مقاله، ارزان ترین طرح 24 دلار آمریکا در ماه است (صورتحساب سالانه). احتمالاً برای یک طراح با تعداد زیادی مشتری مقرون به صرفه است. اما وقتی هر دلار حساب می شود، این ابزاری است که احتمالاً می توانید بدون آن کار کنید. برای هر کسی که کمی پول نقد دارد، می‌توانید عملکرد اولیه درخواست محتوا را با ابزار بسیار ساده‌تری مانند فرم های گوگل. فقط برای هر کدام یکی درست کنید page، و برو. می‌توانید این فرم‌ها را نیز جاسازی کنید، بنابراین اگر از قبل چیزی مانند «منطقه مشتری» راه‌اندازی کرده‌اید روی از نظر تئوری، می‌توانید هر مشتری را با مجموعه‌ای از فرم‌ها برای پر کردن، همه در یک مکان تنظیم کنید. ایمیل های یادآوری خودکار؟ خب، هیچ کمبودی در برنامه های پستی انبوه وجود ندارد. اگر در حال حاضر از یکی استفاده می کنید، می توانید به راحتی برخی از یادآورها را برنامه ریزی کنید. فقط مطمئن شوید که پس از دریافت پاسخ آنها را خاموش کنید. اذیت کردن آنها یک چیز است. استفاده از ربات ها برای انجام آن کار دیگری است.

تصویر شاخص از طریق Unsplash.

(برچسب‌ها برای ترجمه) محتوا



منتشر شده در 1403-01-01 23:05:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید