وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

وب سایت من خراب شد – حالا چی؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


در نهایت اتفاق افتاد: وب سایت شما از کار افتاد و شما به این دلیل که نمی دانید چه کاری باید انجام دهید یا حتی یک وب سایت اخیر دارید عصبانی هستید backup. نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! ما قصد داریم برخی از مشکلات رایجی که باعث از کار افتادن یک وب‌سایت می‌شوند، کارهایی که باید انجام دهیم و در صورت تکرار چگونه بهتر آماده می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

دلایل رایج خرابی یک وب سایت

  1. پلاگین ها از آنجایی که فناوری همیشه در حال پیشرفت است، نمی توان این را در مورد افزونه ها نیز گفت. برخی از سازندگان افزونه یا ساخت خود را رها می کنند یا آن را به روز نمی کنند. اگر افزونه ای که استفاده می کنید به روز نشده باشد، این احتمال وجود دارد که باگ شود و باعث خرابی شود.
  2. کد نویسی هنگام به روز رسانی کد، مطمئن شوید که آن است روی همان page به عنوان وب سایت شما افزودن کدی که با کد فعلی یا یک افزونه در تضاد باشد معمولاً منجر به خرابی می شود. اگر وب سایت شما بلافاصله پس از اضافه کردن کد جدید از کار می افتد، احتمالاً این مقصر است.
  3. سنبله ترافیک. اگر فردی نیمه پر لیوان هستید، این مشکل خوبی است. منظورم این است که وب سایت شما از کار افتاده است (بو) اما ترافیک بیشتری دریافت می کنید (آیا)! با این حال، هنوز یک مشکل است و باید برطرف شود.
  4. کمبود فضای میزبانی یک مشکل رایج در افزایش ترافیک – اگر فضای میزبانی کافی نداشته باشید سایت شما ممکن است خراب شود و خراب می شود. برخلاف ترافیک، اینجا نیمه پر لیوان نیست. چیزی که با آن شروع کرده اید همیشه کار نمی کند مگر اینکه وب سایت خود را بسیار کوچک نگه دارید و آن را ارتقا ندهید.
  5. هکرها برخی از مردم فقط می خواهند سوختن جهان را تماشا کنند و وب سایت شما اتفاقاً در دنیای آنهاست. حملات بی رحمانه می تواند یک وب سایت را بسیار سریع فلج کند و باعث استرس و از دست دادن زمان و هزینه برای رفع آن شود.
  6. دامنه در حال انقضا است. ممکن است پس از خرید دامنه خود به آن فکر نکنید، اما برای سایت شما بسیار مهم است. اگر دامنه شما بدون تمدید منقضی شود، راهی برای دسترسی به سایت شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  طراحی وب پاسخگو: چیست و چگونه کارکرد آن را تأیید کنیم

چگونه خرابی ها برطرف می شوند؟

بلافاصله، با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مشکل را حل کنید. حتی اگر تقصیر آنها نباشد، آنها ابزار و تجربه لازم برای کشف منطقه مشکل و چگونگی حل آن را دارند.

با آنها در تماس باشید و سعی کنید آرام و صبور باشید. هر اصلاحی فوری نیست و ممکن است چندین مشکل وجود داشته باشد روی. اگر شما host نمی توانم به شما کمک کنم، شروع کنید به دنبال کسی که بتواند. سپس شروع به جستجوی جدید کنید host.

از وب‌سایت خود پشتیبان بگیرید و اجرا کنید

به یاد داشته باشید زمانی که ما در مورد یک وب سایت صحبت می کردیم backup? خوب، امیدوارم، شما یکی را داشته باشید. اگر نه، بیایید در مورد شما صحبت کنیم host.

شما باید به ارائه دهنده هاست خود اطمینان کامل داشته باشید backup از وب سایت شما اگر شما host این را ارائه نمی دهد، چرا هنوز با آنها هستید؟ داشتن یک backup زمانی که سایت شما خراب می شود زمان خرابی را به شدت کاهش می دهد. ما اهمیت پشتیبان‌گیری از وب‌سایت شما را در سریع‌ترین زمان ممکن درک می‌کنیم، به همین دلیل است که خدمات پشتیبان‌گیری خودکار از راه دور را ارائه می‌دهیم.

مرحله دیگر این است که قبل از افزودن کد جدید یا افزودن یا به روز رسانی افزونه ها، کمی تحقیق کنید. همانطور که اشاره کردیم، این موارد می توانند منسوخ شوند یا بدون اطلاع شما باعث بروز مشکلات بیشتری شوند. یک جستجوی ساده در گوگل می تواند به جلوگیری از سردردهای ناشی از خرابی وب سایت شما کمک کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه بدانم نیازهای میزبانی من چیست؟

اگر در مورد وب سایت کمی تهاجمی به نظر می رسیدیم backup، به این دلیل است که بسیار مهم است. وب سایت ها خراب می شوند. ممکن است نتوانید از خراب شدن سایت خود جلوگیری کنید، اما همیشه می توانید آماده باشید. مطمئن شوید که 100% به خود اطمینان دارید host داشتن یک backup و قادر به کمک به شما در زمان رسیدن است. برای اطلاعات بیشتر روی خودکار ما backup خدمات، جزئیات را اینجا بررسی کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید