وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بررسی Rarible NFT Marketplace (cur_year)

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، اینترنت مملو از بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) شده است که هر کدام مزایای منحصر به فردی را برای شما، گردآورنده، ارائه می کنند. با وجود بسیاری از بازارهای مختلف که در اختیار شماست، دانستن مزایا و معایب هر کدام از اهمیت زیادی برخوردار است و به شما امکان می دهد بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

راریبل یکی از بزرگترین و پرکاربردترین بازارها است روی اینترنت امروز، با هزاران پروژه NFT برای سرمایه گذاری در دسترس است. Rarible کهنه کار در این فضا به شما اجازه می دهد یک مجموعه شخصی ایجاد کنید و بخشی از برخی از جوامع شگفت انگیز در جهان شوید. process.

در این بررسی، مزایا و معایب بازار Rarible NFT را بررسی می‌کنیم و ارزیابی بی‌طرفانه‌ای از اینکه چگونه فکر می‌کنیم در برابر تعداد زیادی از بازارهای NFT که امروزه آنلاین ظاهر می‌شوند، به شما ارائه می‌کنیم.

نقد نادر (2022)

کریپتوپانک ها، Bored Ape Yacht Club و Cool Cats تنها سه مورد از پروژه های NFT هستند که در دسترس علاقه مندان به کریپتو هستند، که هر کدام دارای ویژگی ها و جوامع منحصر به فرد خود هستند که آنها را سرگرم کننده، محبوب و سودآور می کند. برای خرید آنها نیاز به دسترسی به یک بازار NFT دارید، اما با وجود صدها بازار در دسترس، به کجا باید مراجعه کنید؟

بسیاری از مردم Rarible را انتخاب می کنند – یکی از قابل اعتمادترین بازارهای NFT برای مبتدیان و متخصصان.

اما، راریبل چقدر خوب است؟ فراتر از یک نام قابل اعتماد، چقدر راحت می توان آن را پیمایش کرد؟ آیا هزینه های اخاذی دارد؟ برنامه چگونه است؟

در این بررسی راریبل، بی‌طرفانه به همه این سؤالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد تا مشخص کنیم که راریبل چقدر برای سرمایه‌گذاران روزمره مفید است. در نهایت، به این نتیجه خواهیم رسید که آیا Rarible یک بازار ارزشمند برای شماست یا خیر، زیرا در دنیای وحشی NFT ها سرمایه گذاری می کنید!

بیایید با وب سایت راریبل شروع کنیم.

نقد نادر: وب سایت

اولین بندر مورد نظر برای بسیاری از کلکسیونرها، وب سایت نادر یک نقطه شروع عالی برای هر مجموعه دار هیجان زده و جوانه زدن ارائه می دهد. ورود به بازار با استفاده از کیف پول شما نمی تواند ساده تر باشد و تنها با چند کلیک می توانید خرید NFT را شروع کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  قیمت بیت کوین چگونه تعیین می شود؟

وب سایت Rarible با طیف گسترده ای از گزینه ها و فیلترهای جستجو، جستجوی NFT ایده آل شما را حتی در طیف وسیعی از بلاک چین ها بسیار آسان می کند. این پلتفرم کاربر پسند است و به خود افتخار می کند روی “جامعه محور” بودن، که در طراحی سایت آن دیده می شود.

این، همراه با الف نمایه قابل تنظیم page، Rarible را هم برای یک کلکسیونر باتجربه NFT و هم برای یک تازه کار در فضا ایده آل می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به طور یکپارچه قطعه NFT ایده آل خود را پیدا کنند و مجموعه سفارشی خود را به نمایش بگذارند. روی پروفایل آنها تنها با چند کلیک

بررسی Rarible: برنامه

بسیار شبیه به وب سایت، برنامه Rarible بسیار نرم و نرم است. بلافاصله به کیف پول شما لینک می شود (اگر برنامه مربوطه را نصب کرده باشید روی تلفن شما) و به طور یکپارچه به حساب وب شما متصل می شود و نمایه و مجموعه شما را با شکوه تمام نمایش می دهد.

را homepage این برنامه به شما امکان می دهد NFT های خود را برای دسترسی سریع به همه کسانی که از بالای شانه شما نگاه می کنند به نمایش بگذارید. می‌توانید به‌طور یکپارچه وارد بازار شوید و تنها با یک ضربه، پیکاپ بعدی خود را جستجو کنید.

به روز رسانی ویژگی جستجو گاهی اوقات ممکن است چند ثانیه طول بکشد. با این حال، وقتی تعداد پروژه‌هایی که در جستجوی آن هستند را در نظر بگیرید، این امر به راحتی قابل بخشش است. تنها نقطه ضعف جزئی فقدان فیلترهای جستجو در اختیار شما هنگام نگاه کردن به بازار است، بنابراین اگر NFT خاصی در ذهن ندارید، می توانید زمان زیادی را صرف ترول کردن پروژه ها کنید.

خرید NFT از طریق Rarible

همانطور که قبلاً در راهنمای خود بحث کردیم، “روش خرید NFT در Rarible“، این پلتفرم جستجو و خرید NFT ها را در طیف وسیعی از بلاک چین ها بسیار ساده می کند، به ویژه روی وب سایت آنها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چه کسی اتریوم را ایجاد کرد؟

مانند بسیاری از بازارها، اولین خرید معمولا طولانی‌ترین و معمولاً گیج‌کننده‌ترین خرید است، زیرا باید چندین قرارداد را از طریق Metamask بپذیرید. با این حال، این کمی نیست روی راریبل که تیمش تمام تلاش خود را برای رسیدن به این موفقیت انجام می دهد process بسیار سرراست در نهایت، می توان آن را تنها با چند کلیک کامل کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، واضح است که Rarible یک نقطه ورودی عالی برای افراد مبتدی است که مشتاق شروع ساخت مجموعه NFT بدون درگیر شدن با جزئیات فنی هستند، در حالی که از یک NFT جدید که ممکن است کلاهبرداری باشد یا نباشد اجتناب کنند.

Rarible: فهرست کردن یک NFT

مشابه خرید، فهرست کردن یک NFT نمی تواند ساده تر باشد تنها با چند کلیک، می توانید NFT خود را مجدداً فهرست کنید روی بازار راریبل، و با کارمزدهای فروش کمتر از 1%، سود تقریباً همه متعلق به شماست – یک برد-برد واضح!

به همین ترتیب، حذف یک NFT از Rarible به همان اندازه آسان است که نظر خود را تغییر دهید، و بدون هیچ هزینه ای برای پایان دادن به فروش زودهنگام. به این ترتیب، آزمایش آب برای دیدن اینکه آیا بازاری برای کلکسیون های دیجیتالی شما وجود دارد، ضرری ندارد.

Rarible هرگونه پیچیدگی احتمالی را از فهرست کردن و حذف NFT های شما از فهرست حذف می کند روی بازار آنها هزینه‌های کم و سهولت استفاده، این مکان را به مکانی عالی برای فروش NFT‌های خود از طریق حراج زنده و ویژگی‌های خرید آن تبدیل کرده است.

بررسی Rarible: نتیجه گیری

در دنیایی از اصطلاحات گیج کننده و بازارهای بسیار متنوع، Rarible منبع قابل اعتمادی است که خرید، فروش و نمایش NFT ها را بدون توجه به سطح تجربه شما در فضا آسان می کند.

Rarible به دلیل رابط کاربری ساده و پروژه های متنوع، برای مبتدیان جذابیت خاصی دارد، بازاری عالی برای یادگیری و ارتقای مهارت خود، ایجاد اعتماد به نفس و خرید ایمن با رمزارز خود در طول مسیر.

من شخصا Rarible را به عنوان یکی از اولین بازارهایی که هر کسی باید امتحان کند توصیه می کنم. علیرغم برخی محدودیت‌های جزئی برنامه در اطراف فیلترهای جستجو، فکر می‌کنم این یک بازار مناسب برای سرمایه‌گذاران تازه کار و با تجربه است که مجموعه آثار هنری خود را می‌سازند و نمایش می‌دهند.



منتشر شده در 1403-01-02 17:20:10

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید