وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

9 نکته برای طراحی امضای ایمیل در سال 2019

0 16
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


9 نکته برای طراحی امضای ایمیل در سال 2019

بر کسی پوشیده نیست که امضای ایمیل تاثیر زیادی در دنیای بازاریابی ایمیلی دارد. همچنین واضح است که آن‌ها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تعامل مجدد با مشتریان فعلی‌تان هستند، بدون اینکه پول خرج کنید (یا خیلی کم). کسب‌وکارهای موفق از قدرت استفاده نشده امضای ایمیل خود استفاده می‌کنند، زیرا می‌دانند که تصمیم‌گیری‌ها بر اساس اولویت‌بندی است. روی تلاش سرمایه گذاری شده در مقابل سود بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید امضای ایمیل خود را برای سال 2019 اصلاح کنید تا آن عامل “پاپ” را به آن بدهید.

1. امضای خود را با در نظر گرفتن موبایل ایجاد کنید

شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از مردم به طور کامل از این مرحله صرف نظر می کنند، بدون اینکه از عواقب آن آگاه باشند. تلفن های همراه 46 درصد از ایمیل های باز شده را تشکیل می دهند، به این معنی که آزمایش امضای ایمیل شما برای سازگاری با تلفن همراه ضروری است. یک تصور غلط رایج این است که امضای ایمیل شما با همه سرویس گیرندگان ایمیل سازگار است. حقیقت غم انگیز این است که … نمی شود. اگرچه من دوست دارم Outlook را برای این موضوع مقصر بدانم، دلیل آن در واقع این است که اکثر سرویس گیرندگان ایمیل (از جمله تلفن همراه) از موتورهای رندر HTML مختلف استفاده می کنند و این بدان معناست که همه آنها امضاهای ایمیل را متفاوت نشان می دهند. علاوه بر این، صفحه نمایش های موبایل بسیار کوچکتر از نمایشگرهای رایانه شخصی هستند و از مقیاس پذیری نیز استفاده می کنند. به همین دلیل، چیدمان های عمودی بسیار بهتر عمل می کنند روی موبایل ها استفاده از طرح بندی گسترده روی دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانند باعث شوند که امضای شما له شده و تصاویر بزرگ‌تر شوند که باعث می‌شود تار به نظر برسند.

2. فقط جزئیات ضروری را درج کنید

جزئیاتی که یک دانشجو در امضای خود وارد می کند با جزئیاتی که یک وکیل درج می کند بسیار متفاوت است. فقط جزئیاتی را که به شما مربوط می شود درج کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک دانشجوی کالج هستید، احتمالاً دانشگاهی را که در آن شرکت می کنید و موضوعی را که در حال مطالعه آن هستید، در نظر بگیرید. اگر وکیل باشید این جزئیات را درج نمی کنید. اکثر مردم علاقه ای به دانستن گروه یا رنگ مورد علاقه شما ندارند. امضای ایمیل شما باید شامل اطلاعات مورد نیاز برای تماس با شما و سایر اطلاعات مرتبط باشد. اگر مطمئن نیستید، از خود بپرسید «آیا این اطلاعات را به یکی از همکاران تجاری که به تازگی ملاقات کرده بودم، بدهم؟». در اینجا محبوب ترین فیلدهایی که باید در امضای ایمیل خود قرار دهید آمده است:

  • نام و نام خانوادگی
  • موقعیت شغلی
  • شرکت
  • شماره موبایل
  • شماره تلفن دفتر
  • آدرس دفتر
  • تصویر نمایه و/یا لوگو (یا هر دو)
  • نمادهای اجتماعی (اختیاری، اما توصیه می شود)
  • بنر تبلیغاتی (اختیاری)
  • سلب مسئولیت (اختیاری)

جزئیاتی که مورد نیاز نیستند، تنها امضا را متاثر می کنند و یافتن جزئیات مورد نیاز گیرنده را برای گیرنده شما دشوار می کنند.

3. فونت ها را در نظر بگیرید

یک فونت می تواند ظاهر و احساس امضای ایمیل را کاملاً تغییر دهد. همین را می توان در مورد رنگ ها و فاصله ها نیز گفت. هرگز نباید از چندین فونت در امضای ایمیل خود استفاده کنید. تنها استثنا این است که لوگوی شما از فونت متفاوتی برای امضای شما استفاده کند. از نظر اندازه فونت، نباید بیش از 2-3 اندازه مختلف در کل امضای خود داشته باشید.

4. از رنگ هایی استفاده کنید که منعکس کننده برند شما هستند

مانند فونت ها، انتخاب خود را در حدود 2-3 رنگ مختلف نگه دارید. هرچه بیشتر باشد و خطر ایجاد آن “امضای ایمیل رنگین کمانی” را دارید. مهم است که رنگ ها تا حد امکان با لوگوی شما مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت، لوگوی شما ممکن است نابجا به نظر برسد، یا امضای شما می‌تواند ظاهری «الگو» داشته باشد که شما نمی‌خواهید.

5. از تصاویر زیبا استفاده کنید

در نقش‌های مبتنی بر فروش (مانند کارگزاران املاک) که مستقیماً با مردم سروکار دارید، استفاده از تصویری از چهره‌تان می‌تواند به امضای شما حس شخصی اضافه کند. اگر علاقه زیادی به استفاده از عکس پروفایل در امضای خود ندارید، می توانید فقط از لوگوی شرکت خود استفاده کنید. فقط از تصاویر با کیفیت خوب که به صورت حرفه ای گرفته شده اند استفاده کنید. از تصاویر از نوع PNG یا JPEG برای حداکثر سازگاری استفاده کنید و همیشه مطمئن شوید که آنها را با استفاده از ابزاری مانند TinyPNG فشرده می‌کنید. PNG برای لوگوها و زمانی که به شفافیت در تصاویر خود نیاز دارید بهترین کار را می کند. JPEG برای عکس های نمایه ای که کیفیت رنگ باید عالی باشد بهترین هستند. از استفاده از انیمیشن های GIF خودداری کنید (بیشتر روی این بعدا).

6. فاصله را تغییر دهید

پشت هر امضای ایمیلی که ظاهر عالی دارد، فاصله ثابتی وجود دارد. اگر 10 پیکسل فاصله بالاتر از اطلاعات تماس دارید، باید همان فاصله را در زیر اطلاعات تماس نیز داشته باشید. در مورد تمام بخش های امضا نیز همینطور است. فاصله ثابت باعث می شود که امضا، حتی در یک نگاه سریع، حرفه ای و تمیز به نظر برسد. همچنین تشخیص اطلاعاتی را که می‌خواهید پیدا کنید آسان‌تر می‌کند.

7. مراقب باشید روی اندازه

با امضای ایمیل، 2 اندازه برای بررسی وجود دارد. اندازه بر حسب پیکسل و اندازه بر حسب کیلوبایت (KB).

اندازه بر حسب پیکسل

اندازه پیکسل به صورت بصری تعیین می‌کند که امضای شما چقدر بزرگ است و اینکه آیا آن را با صفحه‌نمایش موبایل سازگار می‌کند یا خیر. به خاطر داشته باشید که امضاهای باریکتر بهتر به نظر می رسند روی موبایل ها به دلیل اندازه و مقیاس صفحه نمایش. برای رایانه‌های رومیزی و اندازه‌های صفحه بزرگ‌تر که از مقیاس‌بندی استفاده نمی‌کنند، حداکثر اندازه امضای ایمیل توصیه شده 700 (w) x 300 (h) پیکسل است. برای تلفن‌های همراهی که صفحه‌نمایش کوچک‌تری دارند و از مقیاس‌بندی استفاده می‌کنند، حداکثر اندازه امضای ایمیل توصیه‌شده 320 (w) x 600 (h) پیکسل است. بررسی اندازه امضا به سادگی باز کردن امضا در مرورگر وب مانند Google Chrome با کلیک راست است روی آن را و کلیک بر روی عنصر بازرسی. سپس باید بتوانید بر روی بیرونی ترین جدول شناور شوید و باید ارتفاع و عرض امضا را به شما نشان دهد.

اندازه در کیلوبایت

اندازه در کیلوبایت مقدار فضای دیسکی است که امضای ایمیل در هنگام ذخیره آن اشغال می کند روی یک سرور پست الکترونیکی اگر تقریباً 30 ایمیل در روز ارسال می کنید، امضای ایمیل شما 30 بار ذخیره می شود روی سرور شما، که می تواند در دراز مدت فضای ارزشمندی را اشغال کند. و این فقط با ارسال ایمیل توسط شماست. اگر چندین کارمند دارید که ایمیل می فرستند، می تواند خیلی سریع اضافه شود. باید سعی کنید امضای ایمیل خود را زیر 50 کیلوبایت نگه دارید. معمولاً نیازی به امضای ایمیل بزرگتر نیست (حتی اگر یک بنر تبلیغاتی داشته باشید).

8. امضای ایمیل خود را برای سازگاری آزمایش کنید

به یاد داشته باشید که قبلا لمس کردیم روی موضوع سازگاری امضای ایمیل؟ برای اطمینان از اینکه امضای شما در همه کلاینت‌های ایمیل یکسان به نظر می‌رسد، باید آن را بین تمام مشتریان ایمیل محبوب آزمایش کنید. فقط به این دلیل که امضای شما در Outlook عالی به نظر می رسد، به این معنی نیست که در Gmail عالی به نظر می رسد.

  • این نمونه ای از روش انجام آزمایش متقابل است:
  • ارسال از Outlook 2013 به Gmail
  • ارسال از Outlook 2016 به Gmail
  • ارسال از Gmail به Outlook 2013
  • ارسال از جی میل به Outlook 2016

… و همینطور روی. امیدواریم اکنون می توانید ببینید که اگر بخواهید امضای شما با 10 مشتری برتر ایمیل سازگار باشد، آزمایش متقاطع چه کار عظیمی می تواند باشد. فقط به این دلیل که تست متقاطع را انجام داده اید، به این معنی نیست که امضای ایمیل شما در همه کلاینت های ایمیل بی عیب و نقص کار می کند. به عنوان مثال، جیمیل شکاف هایی را در زیر تصاویر درج می کند، و هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. گاهی اوقات می توانید مشکلات سازگاری را برطرف کنید، در برخی مواقع به سادگی نمی توانید.

9. کارهایی که نباید انجام دهید

کل امضای ایمیل خود را به یک تصویر تبدیل نکنید

اگر قصد دارید یک امضای ایمیل شیک بسازید، اما نمی توانید با استفاده از HTML + CSS این کار را انجام دهید، یا طرح را طوری تغییر دهید که بتوان آن را کدگذاری کرد، یا اصلا این کار را انجام ندهید. هر کاری که انجام می‌دهید، امضای ایمیل خود را کامل تصویر نکنید، زیرا اندازه (در کیلوبایت) معمولاً بزرگ است و گیرندگان شما نمی‌توانند شماره تلفن یا سایر جزئیات شما را از آن کپی کنند. اساساً فریاد می زند “من بیشتر به ظاهر اهمیت می دهم تا عملکرد”. همچنین، شما نمی توانید تست تقسیم را انجام دهید روی چیزهایی مانند دکمه های CTA، و شما نمی توانید به راحتی تغییراتی را در امضاها ایجاد کنید.

بیش از حد طراحی را پیچیده نکنید

یک طراحی ساده بسیار تاثیرگذار است. تصور نکنید که امضای شما باید تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در آن جمع کند. کدنویسی طرح‌های ساده آسان‌تر است، و همچنین شانس بیشتری برای سازگاری در همه مشتریان ایمیل دارند.

انیمیشن های GIF را وارد نکنید

انیمیشن ها سرگرم کننده هستند، اما اکثر اوقات با امضای ایمیل کار نمی کنند. علاوه بر اینکه انیمیشن‌ها احتمالاً نابالغ تلقی می‌شوند، همیشه از نظر فنی با کلاینت‌های ایمیل کار نمی‌کنند. برخی از سرویس گیرندگان ایمیل، انیمیشن های GIF را به تصاویر ثابت تبدیل می کنند. بنابراین، اگر انیمیشنی از حرکت سر خود دارید، گیرنده شما ممکن است تصویر ثابتی از کنار سر شما ببیند… ظاهر خوبی ندارد.

از نقل قول های الهام بخش استفاده نکنید

فضای کافی برای آنها وجود ندارد و ایده این است که امضای ایمیل خود را تمیز و بدون بهم ریختگی نگه دارید. از استفاده از نقل قول در امضای ایمیل خودداری کنید، مگر اینکه چیزی شبیه نقل قول مدیر عامل باشد که تصویر برند را بهبود بخشد.

نتیجه

تا زمانی که این نکات را در نظر داشته باشید، ایجاد یک امضای ایمیل کاملاً ساده است. امیدواریم اکنون باید کاملاً مجهز باشید تا یک امضای ایمیل واقعاً عالی بسازید که سازگار باشد و در عین حال تمام ویژگی‌های مورد نظر شما را داشته باشد.

تصویر شاخص از طریق DepositPhotos.

(برچسب‌ها برای ترجمه )شامل



منتشر شده در 1403-01-03 02:37:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید